Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Αν κάποιοι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι για τους συμπολίτες τους, τότε μπορούν οι άνθρωποι να σκεφτούν λύσεις για να προστατευθούν. Το σωστό όμως είναι να μην είναι εκδικητικός ο τρόπος.
 
Last edited:
Το σωστό είναι να μην κρίνεις.

Σαφώς και οι απόψεις ολων μας κρίνονται. Και εμείς οι ίδιοι κρινόμαστε από αυτές καθώς και τις πράξεις μας. Είναι άλλο αυτό που εγώ είπα. Η λέξη ανοχή -αν επεκταθούμε- δεν έχει να κάνει με κρίση αλλά με επιβολή και υπόδειξη.
 
Το σωστό όμως είναι να μην είναι εκδικητικός ο τρόπος.

Ήθελα να πω ότι δεν πρέπει οι άνθρωποι να αναζητούν εκδίκηση. Άλλο προστασία, άλλο εκδίκηση.
 
Αν αναφέρεσαι σε εμένα θα πρόσεξες ότι δεν υπερασπίτικα το δικαίωμα κανενός τέρατος. Υπερασπίζομαι, και θα υπερασπίζομαι το δικαίωμά μου να ζω σε μια συντεταγμένη πολιτεία με νόμους και κανόνες. Νόμους που κανενος το συναίσθημα δεν θα τους πατάει. Αν εσύ είσαι υπερευαίσθητος ή απόλυτος, ποσώς ενδιαφέρει το κοινωνικό σύνολο ή τον νόμο. Δεν είσαι δικαστής για να δικάζεις, αλλά και να ήσουν θα πρέπει παντα να έχεις κατα νου τον νόμο όταν παίρνεις τις αποφάσεις. Όσο για το "δεν ανέχομαι...", θα σου απαντήσω ότι δεν είσαι σε θέση να υποδεικνύεις σε κανέναν τις απόψεις του. Και το τι θα είναι ανεκτό από μια κοινωνία ορίζεται τελικά από το σύνολό της.

Προσωπικα οχι δεν αναφερομαι σε κανενα.Αφορμες παιρνω απο τις σκεψεις του καθενος για σχολια.

Ουτε υποδεικνυω σε κανεναν τις αποψεις μου.Απλα τις εκθετω και τις υποστηριζω.

Ουτως αλλως συζητηση γινεται για την συζητηση.Εδω εχουμε να κανουμε με παγιωμενες αποψεις.

Ουτε εγω θα πεισω κανενα για το αντιθετο ουτε κανεις αλλος θα με κανει να πω " Ω δεν το ειχα σκεφτει αυτο .Μαλλον θα πρεπει να αναθεωρησω τις αποψεις μου"

Απλα δεν θελω να ακουω την αλλη "οχθη" να μην πω τιποτα και να αφησω καποιους να πιστευουν οτι διεπονται απο Θεαρεστη ιδεολογια
 
Απλα δεν θελω να ακουω την αλλη "οχθη" να μην πω τιποτα και να αφησω καποιους να πιστευουν οτι διεπονται απο Θεαρεστη ιδεολογια

Και ποιά ακριβώς είναι αυτή η Θεάρεστη Ιδεολογία;
 
Και ποιά ακριβώς είναι αυτή η Θεάρεστη Ιδεολογία;

Να μην πεσουμε στο επιπεδο του αλλου.Να σταθουμε δυνατοι και να βρουμε το κουραγιο αν και ο αλλος βιασε και σκοτωσε το παιδι μας να τον συγχωρεσουμε.Να μην του στερησουμε το Θειο δωρο της ζωης ασχετα αν αυτος το εγραψε στα α........ του.
 
Ο βιασμός, ακόμη και ο βιασμός ανηλίκου, ούτε τιμωρείται ούτε ποτέ τιμωρείτο στη χώρα μας με ο,τιδήποτε άλλο από (πρόσκαιρη, όχι ισόβια) κάθειρξη.

Τα εγκλήματα για τα οποία προβλεπόταν η θανατική ποινή (διαζευτικά πάντα με τα ισόβια) ήταν πολύ συγκεκριμένα: πέρα από κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις (πχ εσχάτη προδοσία με απόπειρα δολοφονίας του ΠτΔ, στρατιωτική υπηρεσία στον εχθρό σε καιρό πολέμου, κάποια εγκλήματα του Στρατιωτικού Ποινικού Κώδικα σε καιρό πολέμου), τα μόνα που τιμωρούνταν με τη θανατική ποινή (διαζευτικά, πάλι, με ισόβια) ήταν, εάν δεν κάνω λάθος, μόνο η ανθρωποκτονία και η θανατηφόρος ληστεία.

Ο δε (απλός, όχι ανηλίκου) βιασμός, ήταν ανέκαθεν ένα κακούργημα τιμωρούμενο με κάθειρξη 5-20 ετών.

Αυτά τα αναφέρω, γιατί βλέπω ότι πολλοί από τους παραπάνω, όχι επιθυμούν επάνοδο της θανατικής ποινής, αλλά και επέκτασή της και σε άλλα εγκλήματα, πέραν των ανωτέρω δύο, ακόμη και όταν ο δράστης δεν έχει τελέσει φόνο!
 
, ακόμη και όταν ο δράστης δεν έχει τελέσει φόνο!

Το να βιασεις ενα ανηλικο παιδι (χωρις να το σκοτωσεις) γιατι εμενα μου ακουγεται χειροτερο και απο φονο?????
 
Υπάρχουν και άλλα πράγματα που ακούγονται πιο σκληρά από τον φόνο. Περιπτώσεις βασανιστηρίων, περιπτώσεις σαν το δικό μας Κωσταλέξι κλπ.

Αλλά δεν είναι φόνοι. Η λογική πίσω από τη θανατική ποινή, είναι ότι η αφαίρεση του ύψιστου αυτού αγαθού, δεν μπορεί παρά να τιμωρείται με την αφαίρεση του ίδιου αγαθού από τον δράστη.
 
Iσως θα συνετιζε μερικους επιδοξους δολοφονους(αναφερομαι σε ιδιαιτερως ειδεχθεις φονους οπως του θεματος, όχι πχ σε αυτους που τελουνται λογου χαρη εν βρασμω ψυχης ή σε αυτοαμυνα κλπ) η επαναφορα της θανατικης καταδικης.....
Αν δεν μπορουν καποιοι να σεβονται την ανθρωπινη ζωη ,ας ειναι ο φοβος του θανατου που θα τους λογικεψει.
Ειναι δικαιο να εξαιρουνται αυτοι που δεν εχουν επιγνωση των πραξεων τους.
 
Last edited:
με τα Ελληνικά δεδομένα που επικρατούν στις φυλακές της χώρας (κιν. τηλέφωνα, τηλεοράσεις, εφημερίδες, τσιγάρα, πούρα, βόκτες, άδειες με ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής (δηλαδή ποτέ μέσα) και άλλα καλύτερα - οργάνωση απαγωγών, ληστειών κτλ), καλύτερα να μπούμε μέσα οικειοθελώς όλοι μας μπας και βγάλουμε κανά φράγκο παραπάνω...

Πέραν όλων αυτών, η ισόβια κάθειρξη τις περισσότερες φορές γίνεται 15ετής, 20ετής, 25ετής, λόγω καλής διαγωγής,, γνωριμιών, μίζας κτλ.
Αφού λοιπόν έχουν δικαίωμα να ζήσουν όλοι αυτοί οι βαρυποινήτες, άχρηστοι για την κοινωνία και άρρωστοι στον εγκέφαλο, τι έχουν να προσφέρουν το υπόλοιπο της ζωής τους στο κοινονικό σύνολο; μαμ κακά και νάνι και να χρεώνουν τα ταμεία τους κράτους; ΟΧΙ.

Καταδίκη σε ισόβια κάτεργα πρέπει να είναι η μέγιστη ποινή για όλους αυτούς και το καλύτερο που έχουν να κάνουν οι κυβερνήσεις/νομοθέτες είναι να το καταλάβουν όσο πιο γρήγορα γίνεται...
 
Αφού λοιπόν έχουν δικαίωμα να ζήσουν όλοι αυτοί οι βαρυποινήτες, άχρηστοι για την κοινωνία και άρρωστοι στον εγκέφαλο, τι έχουν να προσφέρουν το υπόλοιπο της ζωής τους στο κοινονικό σύνολο; μαμ κακά και νάνι και να χρεώνουν τα ταμεία τους κράτους; ΟΧΙ.

Μήπως να διευρύνουμε το σύνολο των ''άχρηστων'' και άρρωστων στον εγκέφαλο (όπως λες) και στο σώμα (προσθέτω εγώ) και πέρα από τους βαρυποινίτες;
Ενδεικτικά αναφέρω: τετραπληγικοί λόγω νευρολογικών παθήσεων ή τραυματισμών, παιδιά με εγκεφαλική παράλυση ή μυοπάθειες καθηλωμένα στο καροτσάκι με ή χωρίς βαριά νοητική στέρηση, υπερήλικες με άνοια κλπ κλπ.
Σίγουρα θα εξοικονομήσουμε και από αυτές τις κατηγορίες κάτι...
Ή ακόμη καλύτερα (και οικονομικότερα) ας επαναφέρουμε τον Καιάδα!!!
 
Μήπως να διευρύνουμε το σύνολο των ''άχρηστων'' και άρρωστων στον εγκέφαλο (όπως λες) και στο σώμα (προσθέτω εγώ) και πέρα από τους βαρυποινίτες;

όχι να μην διευρύνουμε τίποτα γιατί θα είμαστε εκτός θέματος μετά.
 
όχι να μην διευρύνουμε τίποτα γιατί θα είμαστε εκτός θέματος μετά.

Θέλω να πιστεύω ότι ο λόγος της άρνησης διέυρυνσης δεν είναι η παραμονή ή όχι εντός θέματος.
:chinscratch:
 
Θέλω να πιστεύω ότι ο λόγος της άρνησης διέυρυνσης δεν είναι η παραμονή ή όχι εντός θέματος.
:chinscratch:

τι σχέση έχουν οι λίγοι κακοί με τους πολλούς καλούς (είτε αυτοί είναι άρρωστοι στο κεφάλι είτε όχι).
 
Απάντηση: Re: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Μήπως να διευρύνουμε το σύνολο των ''άχρηστων'' και άρρωστων στον εγκέφαλο (όπως λες) και στο σώμα (προσθέτω εγώ) και πέρα από τους βαρυποινίτες;
Ενδεικτικά αναφέρω: τετραπληγικοί λόγω νευρολογικών παθήσεων ή τραυματισμών, παιδιά με εγκεφαλική παράλυση ή μυοπάθειες καθηλωμένα στο καροτσάκι με ή χωρίς βαριά νοητική στέρηση, υπερήλικες με άνοια κλπ κλπ.
Σίγουρα θα εξοικονομήσουμε και από αυτές τις κατηγορίες κάτι...
Ή ακόμη καλύτερα (και οικονομικότερα) ας επαναφέρουμε τον Καιάδα!!!

ξέχασες τους καπνιστές , που είναι και στην επικαιρότητα και που έχει ήδη γραφεί εδώ μέσα ότι κοστίζουν λεφτά στα ταμεία .
 
Διαβαζω εδω και ποση ωρα το θεμα απο την αρχη αυτο που με εξοργιζει περισσοτερο ειναι πως σχεδον ολοι που υποστηριζουν την πολιτισμενη αντιμετωπιση αυτου του σκ@του δεν ειναι καν γονεις.Μην μου αρχισετε τις θεωριες τωρα γιατι οτι και να πειτε χωρις να νιωσετε στην κυριολεξια πως ειναι να πονας και να αγωνιζεσαι για να μεγαλωσεις μια ζωη ειναι κουραφεξαλα.
Τωρα οποιος γονεας φεροταν πολιτισμενα μετα απο ενα παρομοιο (χτυπα ξυλο)γεγονος μαγκια του.Μπορει οπως λεει ο Σπυρος να μην νιωσω καλυτερα μετα αλλα σιγουρα θα τον εκανα να ευχοταν να ειχε πεθανει.Το να του αφαιρεσεις την ζωη απλα τον γλυτωνεις απο την μιζερια του.Τον αφηνεις σε τετοια κατασταση ωστε μονο να ακουει και να σκεφτεται....τιποτα αλλο.
Ολα αυτα κυριοι πολιτισμενοι επειδη ζουμε σε ενα πολιτισμενο μπ@υρδελο κοσμο που με ενα καλο δικηγορο ή γενικοτερα χρημα κανεις οτι θες.
Δυστυχως επειδη συγκεκριμενα η χωρα μου(Ελληνας ειμαι ,για την Ελλαδα θα μιλησω)δεν μου παρεχει την στοιχειωδη ασφαλεια με αναγκαζει να ειμαι ετοιμος ψυχολογικα και οχι μονο στην οποιαδηποτε απειλη.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Μην ξεχνάς πώς η Ιδεολογία τού Οχλου κρύβει επί τής ουσίας τά χαρακτηριστικά τής προσωπικότητας τού κάθε Ατόμου.
Επίσης η συμμετοχή σέ ομαδικούς λιθοβολισμούς δίνει την δυνατότητα στον Οχλο που συμμετέχει να ´αποκαθαίρεται´και να θεωρείται Πάναγνος σέ σχέση με τον Φονιά ή τον Μοιχό.
Παλιά και σε Ελληνικά Χωριά ειχαμε Λιθοβολισμούς ´Μοιχαλίδων´..............

Όπως και η συμμετοχή σε ομαδικές παράνομες πράξεις ουσιαστικά απενοχοποιεί τους δράστες αφού είναι πολλοί. Π.χ. η κοινή γνώμη θεωρεί διαφορετικό πράγμα να βιάσει ένας άνδρας μια γυναίκα και διαφορετικό να τη βιάσουν 100. Στη δεύτερη περίπτωση το κρίμα πέφτει στη γυναίκα κι όχι στους βιαστές.

Επίσης αν το βιασμό του παιδιού, δεν τον έκανε ένας κουρέας, αλλά ένα χωριό ολόκληρο και το οποίο συμμετείχε και στη δολοφονία και στον τεμαχισμό του, η άποψή σας θα ήταν ίδια; Δηλαδή να οδηγηθεί όλο το χωριό στο θάνατο;

Μήπως θα ψάχνατε περισσότερο την περίπτωση και θα βρίσκατε ελαφρυντικά για κάποιους ; άρα και η άποψή σας περί παραδειγματικής ποινής θα άλλαζε;
 
Last edited: