Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Πέρα από αυτά, οι εκτιμήσεις του συστήματός μας ότι είναι δυνατός ο σωφρονισμός του κάθε ανθρώπου, σε δεδομένες περιπτώσεις μπορεί να είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Πάρτε πρόσφατο παράδειγμα τον Αυστριακό, που είχε την κόρη του για δεκαετίες στο υπόγειο, την βίαζε και της έκανε και παιδιά.
 
Αυτή είναι και η φιλοσοφία του ποινικού συστήματός μας, το οποίο ευαγγελίζεται τον σωφρονισμό (τώρα πώς επιτυγχάνεται αυτός στις φυλακές μας, αναγεται στην προαιώνια διάσταση θεωρίας από την πράξη).

Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πάνω από τους επιμέρους σκοπούς του σωφρονιστικου συστήματος, υπάρχει ο βασικότερος σκοπός του δικαίου, η διατήρηση της κοινωνικής γαλήνης. Πρέπει να συντηρείται και η αίσθηση ότι έχει "αποδοθεί δικαιοσύνη", ότι ο δράστης εισέπραξε και πραγματικά εκτίει μια δίκαιη ποινή.

Αυτός ακριβώς ήταν και ο -μόνος- λόγος που τα ισόβια των συνταγματαρχών ήταν πραγματικά ισόβια. Ή θα έβγαιναν στα 80 τους και θα ξανάρχιζαν τα πραξικοπήματα;

Σόρρυ αλλά διαφωνώ με την αίσθηση αυτή. Η "κοινωνική δικαιοσύνη" είναι επικίνδυνα κοντά στην "λαική δικαιοσύνη", την εκδίκηση, την αυθαιρεσία, το κάρφωμα και τους διωγμούς. Η κοινωνική γαλήνη δεν διαταράσσεται αν αποφυλακιστεί τώρα ο δολοφόνος του 1975 ή ο κλέφτης του 2005.
Ποιός ορίζει πότε ικανοποιείται το κοινό περί δικαίου αίσθημα; Θα πάμε σε σύστημα ενόρκων ίσως και στα πλημμελήματα; Και στα αστικά δικαστήρια;

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πιστεύω κι εγώ ότι για την αποφυλάκιση των ισοβιτών θα πρέπει να τηρούνται αυστηρές προυποθέσεις και έλεγχοι, πριν και μετά.
 
Ένα άλλο ζήτημα είναι και το εξής:

Είναι πάντα εύκολο να χαρακτηρισθεί ο δράστης ως ψυχικά ασθενής (σύμφωνα με την Ψυχιατρική επιστήμη) ή απλά εκδηλώνων ακραία αποκλίνουσα συμπεριφορά;
Μερικές φορές τα όρια δεν είναι δυσδιάκριτα;

Μμμμ, παγίδα ερώτηση....αλλά απαντώ ως εξής:

Προσωπικά λοιπόν εφόσον τίθεται θέμα ορίων στην συμπεριφορά κάποιου προσώπου, τότε πρέπει να εισαχθεί σε κλινική προς περαιτέρω μελέτη της ψυχικής κατάστασης του και για κάποιο Α χρονικό διάστημα.

Υ.Γ Που είσαι ρε Σούρλα όταν σε θέλουμε??
 
Δηλαδή 51 ετών είναι γέρος κάποιος...;;;;
Δε μας τα λες καλά Maestro μου... :mad:

Ηehehehe...λάθος επιλογή λέξης σίγουρα... όμως το να βγεις στα 51 σου στην κοινωνία χωρίς να έχεις δουλέψει, σπουδάσει, έχοντας τα κουσούρια και βέβαια τη ρετσινιά της φυλακής, χωρίς να έχεις γνωρίσει μερικές γυναίκες, και φυσικά χωρίς υποψία οικογένειας, σίγουρα σε βάζει πολύ πίσω σε σχέση με τον μέσο πολίτη, και καταδικάζει σε μεγάλο βαθμό και την υπόλοιπη ζωή σου να είναι αρκετά μακριά από τη λέξη "κανονική"... Δηλαδή, σε συνδυασμό βέβαια και με την 25ετία στα σκατά, η τιμωρία υφίσταται και δεν είναι αμελητέα. Το ζήτημα είναι αν θα έχεις αφήσει πίσω σου την παλιά σου ζωή ή θα ξαναρχίσεις τα ίδια...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Ισόβια από μόνα τους δε λένε τίποτα. Δεν είναι ποινή σοβαρή.
Ισόβια κάτεργα πρέπει να θεσπιστούν. 7 μέρες σκληρής δουλειάς την εβδομάδα.
το πιάτο φαί που τους δίνουν να ματώνουν να το βγάλουν...

Προσπαθώ να πάρω θέση αλλά μου είναι αδύνατο.

Σαφώς κανείς δεν έχει δικαίωμα να αφαιρεί μια άλλη ζωή αλλά είναι και άδικο ένας παιδεραστής δολοφόνος να κόβει βόλτες ελεύθερος.

Σαφώς είναι δύσκολο να γνωρίζεις τον ένοχο όταν αυτός το αρνείται.

Σαφώς και είναι πολύ δύσκολο να μάθεις αν κάποιος είναι διαταραγμένος ή όχι.


Στο μόνο που μπορώ να συμφωνήσω είναι ότι ο σωφρονισμός των καταδίκων πρέπει να συμπεριλαμβάνει σκληρή (όχι απάνθρωπη) εργασία.

υγ. Τα παραπάνω γραφόμενα ισχύουν μόνο με την προυπόθεση ότι ο φονιάς δεν πέρασε από την αυλή μου... Εκεί όλοι μας ξέρουμε και τι πρέπει και τι θα κάνουμε!
 
Σόρρυ αλλά διαφωνώ με την αίσθηση αυτή. Η "κοινωνική δικαιοσύνη" είναι επικίνδυνα κοντά στην "λαική δικαιοσύνη", την εκδίκηση, την αυθαιρεσία, το κάρφωμα και τους διωγμούς. Η κοινωνική γαλήνη δεν διαταράσσεται αν αποφυλακιστεί τώρα ο δολοφόνος του 1975 ή ο κλέφτης του 2005.
Ποιός ορίζει πότε ικανοποιείται το κοινό περί δικαίου αίσθημα; Θα πάμε σε σύστημα ενόρκων ίσως και στα πλημμελήματα; Και στα αστικά δικαστήρια;

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πιστεύω κι εγώ ότι για την αποφυλάκιση των ισοβιτών θα πρέπει να τηρούνται αυστηρές προυποθέσεις και έλεγχοι, πριν και μετά.

Μα δεν είναι μεταφυσικό-ηθικό το ζήτημα. Εάν αποδίδεται δηλαδή "δικαιοσύνη".
Το ζήτημα έγκειται στο ότι, η "ρομαντική" κατεύθυνση του ποινικού μας συστήματος σε συνδυασμό με την επίλυση του πρακτικού ζητήματος, πώς να αδειάσουμε τις φυλακές γιατί έχουν τιγκάρει, μας οδηγεί σε μάλλον άδικες καταστάσεις. Σε καταστάσεις που ο πολίτης τις αισθάνεται πραγματικά ως άδικες, που αρχίζει και αμφισβητεί το κατά πόσο λειτουργεί το Δίκαιο. Και φυσικά τέτοιες καταστάσεις εκκολάπτουν και φαινόμενα αυτοδικίας. Και θα με συγχωρήσεις, το τι είναι άδικο και τι όχι, ακριβώς η κοινωνία το κρίνει (και φυσικά δεν αναφέρομαι σε "λαϊκή" δικαιοσύνη, ως νομικός καταλαβαίνεις τι εννοώ) και όχι οι καρεκλοκένταυροι των νομοπαρασκευαστικών επιτροπών (που δεν είναι καν ...Χωραφάδες, να πω χαλάλι).


Τα ισόβια για κάποιες βαρειές περιπτώσεις, απλά θα πρέπει να είναι ισόβια. Πχ στην επικαιρη περίπτωση του "Συνδικάτου του θανάτου". Εάν αποδειχθούν οι εκτελέσεις και τα απίστευτα πράγματα που αποκαλύπτονται, φρονώ πως θα έπρεπε να μείνουν μέσα οι υπαίτιοι μέχρι την τελευταία τους πνοή. Κυριολεκτικά.
 
Το ότι λοιπόν θεωρώ φρικτό το να αφαιρείται μία ανθρώπινη ζωή, δεν έχει ως μόνη συνέπεια να είμαι απολύτως κατά της θανατικής ποινής, αλλά να αξιώνω και ιδιαίτερα αυστηρή τιμωρία, εκείνου που αφαιρεί ηθελημένα ανθρώπινη ζωή. Φυσικά χωρούν εξαιρέσεις σε αυτά, αλλά έτσι ακριβώς θα τις ήθελα να αντιμετωπίζονται: κατ' εξαίρεση.
 
Απάντηση: Re: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Το ότι λοιπόν θεωρώ φρικτό το να αφαιρείται μία ανθρώπινη ζωή, δεν έχει ως μόνη συνέπεια να είμαι απολύτως κατά της θανατικής ποινής, αλλά να αξιώνω και ιδιαίτερα αυστηρή τιμωρία, εκείνου που αφαιρεί ηθελημένα ανθρώπινη ζωή. Φυσικά χωρούν εξαιρέσεις σε αυτά, αλλά έτσι ακριβώς θα τις ήθελα να αντιμετωπίζονται: κατ' εξαίρεση.

Σωστότατος..!!-bye-
 
Όχι στη θανατική ποινή. Για κανένα λόγο. Όμως στην περίπτωση αυτή θα πρότεινα ισόβια (πραγματικά ισόβια)

Εδω θα συμφωνησω...:a0210:

Οσο και να μου ερχεται και εμενα σαν πρωτη αντιδραση η θανατωση τετοιων τερατων, ξερω οτι η θανατικη ποινη δεν ειναι λυση και επισης τους βγαζει ευκολα απο το βασανιστηριο ολοκληρης ζωης αναμεσα σε 4 τοιχους.

και απομόνωση εφ όρου ζωής. Για να μην έρχεται σε επαφή με άλλους άνδρες.

Εδω ομως φιλε θα διαφωνησω.
Η "επαφη" με αλλους ανδρες ισως να ειναι αυτο που αξιζει σε καποιον βιαστη.
Και μεσα στις φυλακες, οι βιαστες καταλαβαινουν απο πρωτο χερι το ποσο ασχημο ειναι να σε βιαζουν. :grandpa:
 
Το ότι λοιπόν θεωρώ φρικτό το να αφαιρείται μία ανθρώπινη ζωή, δεν έχει ως μόνη συνέπεια να είμαι απολύτως κατά της θανατικής ποινής, αλλά να αξιώνω και ιδιαίτερα αυστηρή τιμωρία, εκείνου που αφαιρεί ηθελημένα ανθρώπινη ζωή. Φυσικά χωρούν εξαιρέσεις σε αυτά, αλλά έτσι ακριβώς θα τις ήθελα να αντιμετωπίζονται: κατ' εξαίρεση.

To δύσκολο είναι τις εξαιρέσεις ποιός θα τις κρίνει ως "εξαιρέσεις".
 
Εδω θα συμφωνησω...:a0210:

Οσο και να μου ερχεται και εμενα σαν πρωτη αντιδραση η θανατωση τετοιων τερατων, ξερω οτι η θανατικη ποινη δεν ειναι λυση και επισης τους βγαζει ευκολα απο το βασανιστηριο ολοκληρης ζωης αναμεσα σε 4 τοιχους.



Εδω ομως φιλε θα διαφωνησω.
Η "επαφη" με αλλους ανδρες ισως να ειναι αυτο που αξιζει σε καποιον βιαστη.
Και μεσα στις φυλακες, οι βιαστες καταλαβαινουν απο πρωτο χερι το ποσο ασχημο ειναι να σε βιαζουν. :grandpa:

Διαφωνώ κάθετα στο τελευτάιο και συμφωνώ με τον Βλάσση.

Το ξύλο(βιασμός) βγήκε απο τον παράδεισο, έχει παρέλθει προ πολλού σε κοινωνίες που θέλουν να χαρακτηρίζονται ως πολιτισμένες.
 
Toν χαρακτηρισμο ''λεμε οτι θελουμε'' στον ανταποδιδω στο ακεραιο.

Κανεις δεν εχει δικαιωμα να σκοτωσει. Απ τον τελευταιο πολιτη, μεχρι το επισημο κρατος.

:proud:

Εξαρταται απο την περιπτωση τους λογους τα αιτια κλπ κλπ:beatnik2:
 
Μην βλέπετε μόνο το συγκεκριμένο περιστατικό.Δεν κρίνεται έτσι μιά κοινωνία.

Τα ίδια κάνουν στους μοιχούς .Πετροβολούν και σκοτώνουν τα...ασεβή θηλυκά. Μαστιγώνουν όσους καταναλώνουν αλκοόλ.Κόβουν τα χέρια των μικροκλεφτών.Δολοφονούν κάθε αντιφρονούντα................................

Μεσαίωνας.

Αυτό θέλουμε για την δική μας κοινωνία;
 
Και γιατί πρέπει να τον βάλουμε μέσα και να τον συντηρούμε ισόβια με τα δικά μας χρήματα ; Δεν κατάλαβα . Εδω μας ενοχλεί που ξοδεύουμε χρήματα για την θεραπεία καπνιστών και δεν μας ενοχλεί να ξοδεύουμε χρήματα για ένα παιδεραστή δολοφόνο να τον συντηρούμε ισοβίως στην φυλακή ;
Απίστευτη υποκρισία.
 
Εχω βαρεθεί να ακούω τόσα χρόνια τις γνωστές θεωρητικολογίες και μπαρούφες των bleeding hearts και των φιλελεύθερων. Η ανθρώπινη ζωή είναι ιερό πράγμα. Εστω . Αυτός που με την πράξη του όμως ακύρωσε το φιλελεύθερο δυτικό δόγμα της ιερότητος της ανθρώπινης ζωής , τι πρέπει να γίνει ;
 
Re: Απάντηση: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Εχω βαρεθεί να ακούω τόσα χρόνια τις γνωστές θεωρητικολογίες και μπαρούφες των bleeding hearts και των φιλελεύθερων. Η ανθρώπινη ζωή είναι ιερό πράγμα. Εστω . Αυτός που με την πράξη του όμως ακύρωσε το φιλελεύθερο δυτικό δόγμα της ιερότητος της ανθρώπινης ζωής , τι πρέπει να γίνει ;

πόσοι όμως έχουν σαπίσει άδικα στην φυλακή όταν εκ τον υστέρων αποδείχτηκε ότι ήταν αθώοι....δεν παίζει και αυτό το ενδεχόμενο??
 
Εχω βαρεθεί να ακούω τόσα χρόνια τις γνωστές θεωρητικολογίες και μπαρούφες των bleeding hearts και των φιλελεύθερων. Η ανθρώπινη ζωή είναι ιερό πράγμα. Εστω . Αυτός που με την πράξη του όμως ακύρωσε το φιλελεύθερο δυτικό δόγμα της ιερότητος της ανθρώπινης ζωής , τι πρέπει να γίνει ;

Για να κάνω το συνήγορο του διαβόλου, θεωρητικά ο κάθε άνθρωπος μπορεί να μετανοιώσει και να αλλάξει στο μέλλον ...
 
σε ορισμένα εγκλήματα πρέπει να υπάρχει θανατική ποινή (έμποροι ναρκωτικών, βιαστές, παιδεραστές, παιδοκτόνοι κλπ),

το αν η εκτέλεση γίνεται σε δημόσια θέα είναι άλλο θέμα , είναι θέμα μάρκετινγκ ...