Διόδια

Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Φίλε gordonas,εδώ γράφουμε τη γνώμη μας.Πολλές φορές ξέρουμε κι εμείς ότι ίσως είναι ουτοπικά ή ανεφάρμοστα τα όσα θέλουμε ή ζητάμε,όμως η αλήθεια μάλλον πρέπει να είναι ότι ο ιδιώτης επενδύει κάνοντας ένα έργο,ενώ το κράτος υποτίθεται ότι παράγει έργο για τους πολίτες.Κανείς δεν είπε ότι η ΜΟΜΑ έκανε υπέροχα έργα,έκανε όμως πάρα πολλά και μάλλον με ελάχιστο κόστος.
Για το αν ένα έργο που έφτιαξε το κράτος έχει κακοτεχνίες,συγγνώμη αλλά μετά τη ΜΟΜΑ,το "κρατικό" έργο,ιδιώτες το εκτελούσαν.
Και αν σήμερα μιλάμε για "ιδιώτες",αυτοί είναι οι γνωστές 4-5 οικογένειες που μας φτιάχνουν δρόμους και μας λένε από την τηλεόραση και τις εφημερίδες τους "ειδήσεις" προβοκάροντας αγώνες των εργαζομένων και προβάλλοντας τις θέσεις της εκάστοτε κυβέρνησης.
Αλήθεια,πιστεύεις ότι ένας ιδιώτης θα επένδυε χρήματα προκειμένου να έχει ρεύμα ή τηλέφωνο και το πιο απομακρυσμένο χωριό της χώρας με 5,10 ή 15 κατοίκους;
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Φίλε gordonas,εδώ γράφουμε τη γνώμη μας.Πολλές φορές ξέρουμε κι εμείς ότι ίσως είναι ουτοπικά ή ανεφάρμοστα τα όσα θέλουμε ή ζητάμε,όμως η αλήθεια μάλλον πρέπει να είναι ότι ο ιδιώτης επενδύει κάνοντας ένα έργο,ενώ το κράτος υποτίθεται ότι παράγει έργο για τους πολίτες.Κανείς δεν είπε ότι η ΜΟΜΑ έκανε υπέροχα έργα,έκανε όμως πάρα πολλά και μάλλον με ελάχιστο κόστος.
Για το αν ένα έργο που έφτιαξε το κράτος έχει κακοτεχνίες,συγγνώμη αλλά μετά τη ΜΟΜΑ,το "κρατικό" έργο,ιδιώτες το εκτελούσαν.
Και αν σήμερα μιλάμε για "ιδιώτες",αυτοί είναι οι γνωστές 4-5 οικογένειες που μας φτιάχνουν δρόμους και μας λένε από την τηλεόραση και τις εφημερίδες τους "ειδήσεις" προβοκάροντας αγώνες των εργαζομένων και προβάλλοντας τις θέσεις της εκάστοτε κυβέρνησης.
Αλήθεια,πιστεύεις ότι ένας ιδιώτης θα επένδυε χρήματα προκειμένου να έχει ρεύμα ή τηλέφωνο και το πιο απομακρυσμένο χωριό της χώρας με 5,10 ή 15 κατοίκους;


Οι ιδιωτες οχι εδω αλλα παγκομσιως ουτε τα χρηματα ουτε την υποδομη και την τεχνογνωσια να φτιαξουνε μια ΔΕΚΟ λογου χαριν ΔΕΗ να λειτουργει ρολοι , απλα περιμενουνε σαν τα κορακια να τους τα χαρισουνε οι ξεπουλημενες κυβερνησεις

Οι πιο υγεις και κερδοφορες επιχειρησεις παγκοσμιως ειναι αυτες που παρεχουν κοινωνικες υπηρεσιες και ειναι στο κρατος η σχετιζονται τον εθνικο πλουτο ( κοιτασματα πετρελαιου , ρευμα , νερο ,τηλεπικοινωνιες , συγκοινωνιες ) , αυτες ποτε δεν πρεπει να περνανε σε κρατικοδιατους επιχειρηματιες διοτι τα κρατη θα χρεωκοπησουν και θα καταστραφουν οι οικονομιες τους , υπαρχουν απειρα παραδειγματα στην ιστορια
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Θυμάμαι μιά συζήτηση που είχα πριν χρόνια με ένα γνωστό μου εργολάβο/πολιτικό μηχανικό. Ήταν μετά την κατάρρευση του υπέροχου καινούριου δρόμου στην Πελοπόννησο. Λίγο καιρό πριν την κουβέντα μας είχε πλημμυρίσει ο Πηνειός και η Λάρισα σώθηκε για πολλοστή φορά από τα αντιπλημμυρικά αναχώματα της δεκαετίας του '50. Ο γνωστός μου αναρωτιόταν πως είναι δυνατόν παλιά τεχνικά έργα, πεντηκονταετίας και βάλε να κρατάνε ακόμα και ολοκαίνουρια έργα να καταρρέουν σα να ήταν φτιαγμένα από χαρτόνι. Η απάντηση είναι νομίζω απλή: Περιθώριο Κέρδους.

@gordonas. Έχε υπόψη σου ότι τα αντιπλημμυρικά έργα στις ΗΠΑ, την πρωτεύουσα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, είναι ευθύνη του στρατού...
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γιατι αγχεσαι μπες στο κινημα δεν πληρωνω και θα βρεις την υγεια σου

Κάθε δεκαπενε μερες ταξιδευω Λαρισα για επαγγελματικους λογους…
Ο δρομος για οσους γνωρίζουν είναι να τον κλαινε οι ρέγκες και παρολα αυτά το κοστος πανε ελα έφτασε αισίως τα 18,4 ευρω…
Απίστευτη κοροϊδία που φυσικα πολύ κοσμος δεν ανέχεται να πληρώσει( και πολυ καλα κανει)
Σημερα παρατήρησα πως η διέλευση από τα διοδια εγινε ακομα πιο εύκολη καθως από ότι φαίνεται οι υπάλληλοι των διοδιων εχουν αρχισει να συμφιλιώνονται με την ιδεα του δεν πληρωνω…
Σε τρεις περιπτώσεις ( διοδια Πυργετου Λεπτοκαριας και Μακρυχωριου) ενώ η μπαρα ηταν κατεβασμένη η υπάλληλος βλέποντας πως δεν ειχα πρόθεση να πληρωσω (αφου δε σταμάτησα διπλα της) την ανεβασε χωρις να της πω τιποτα .
Αν και κανω δυο και τρεις φορες το μηνα την διαδρομη Θεσσαλονικη – Λαρισα ,Λαρισα - Θεσσαλονικη ηταν πρωτη φορα που δεν αναγκάστηκα να κατεβω και να σπρωξω μπαρα εκτος από δυο φορες.
Συνηθως πετυχαίνω μεγαλα φορτηγά και νταλικες που περνουν από την δεξια μερια των διοδιων και τα ακολουθω καθως αυτά κατά 99% δεν πληρώνουν ( σε αυτους το κοστος είναι ακομα πιο δυσβάσταχτο).
 
Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Κάθε δεκαπενε μερες ταξιδευω Λαρισα για επαγγελματικους λογους…
Ο δρομος για οσους γνωρίζουν είναι να τον κλαινε οι ρέγκες και παρολα αυτά το κοστος πανε ελα έφτασε αισίως τα 18,4 ευρω…
Απίστευτη κοροϊδία που φυσικα πολύ κοσμος δεν ανέχεται να πληρώσει( και πολυ καλα κανει)
Σημερα παρατήρησα πως η διέλευση από τα διοδια εγινε ακομα πιο εύκολη καθως από ότι φαίνεται οι υπάλληλοι των διοδιων εχουν αρχισει να συμφιλιώνονται με την ιδεα του δεν πληρωνω…
Σε τρεις περιπτώσεις ( διοδια Πυργετου Λεπτοκαριας και Μακρυχωριου) ενώ η μπαρα ηταν κατεβασμένη η υπάλληλος βλέποντας πως δεν ειχα πρόθεση να πληρωσω (αφου δε σταμάτησα διπλα της) την ανεβασε χωρις να της πω τιποτα .
Αν και κανω δυο και τρεις φορες το μηνα την διαδρομη Θεσσαλονικη – Λαρισα ,Λαρισα - Θεσσαλονικη ηταν πρωτη φορα που δεν αναγκάστηκα να κατεβω και να σπρωξω μπαρα εκτος από δυο φορες.
Συνηθως πετυχαίνω μεγαλα φορτηγά και νταλικες που περνουν από την δεξια μερια των διοδιων και τα ακολουθω καθως αυτά κατά 99% δεν πληρώνουν ( σε αυτους το κοστος είναι ακομα πιο δυσβάσταχτο).


Μα τι θα μας κανουνε , ειμαστε χιλιαδες που δεν πληρωνουμε
Αν πανε δικαστικα και μονο το επιχειρημα να θεσουμε οτι οι δρομοι δεν πληρουν τις προδιαγραφες θα δικαιωθουμε πανυγηρικα , δεν σου λεω για τα υπολοιπα (περι κοστους , παρανομες συμβασεις κλπ)
Οπου και να το δεις δεν τους παιρνει , σε μια δημοκρατια οταν μια μεγαλη μεριδα εχει προβλημα ασχετα και δεν πειθαρχει στο νομο , ο νομος παει πισω οσχετως αν ειναι δικαιος η αδικος
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το βράδυ της Δευτέρας, ο δημοσιογράφος της κοινοπραξίας, την πέταξε την αγγινάρα του...

"Η μοναδική χώρα που δεν έχει διόδια", είπε, "είναι η Γερμανία, γιατί τους δρόμους τους έφτιαξε ο Χίτλερ"... :ADFADF1:

:bang:
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το βράδυ της Δευτέρας, ο δημοσιογράφος της κοινοπραξίας, την πέταξε την αγγινάρα του...

"Η μοναδική χώρα που δεν έχει διόδια", είπε, "είναι η Γερμανία, γιατί τους δρόμους τους έφτιαξε ο Χίτλερ"... :ADFADF1:

:bang:

Επρεπε να του πει καποιος πως εδώ ειμαστε πιο μαγκες αφου αρκετούς δρομους που τους έφτιαξε η χουντα μεχρι και σημερα τους πληρώνουμε διοδια. :bang:

Ε ρε ξυλο που θελουν…
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Α ΡΕ GORDONAS ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚΟΣ ΕΔΩ!!!!:BDGBGDB55::BDGBGDB55:

Πασόκος ΑΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ...Όσο είναι τόσο λαϊκιστές δεν πρόκειται να υπάρξω ποτέ.

Ότι θετικό γίνεται πάντως το αναγνωρίζω.

Το τι κόστισαν τα έργα της ΜΟΜΑ δεν το ξέρουμε. Από εκεί και πέρα μάλλον έχετε μπερδέψει ορισμένα πράγματα. Άλλο το κράτος άλλο ο ιδιώτης. Χρειαζόμαστε και τα δύο. Το κράτος θα πάει ρεύμα και στο Αγαθονήσι, ο ιδιώτης θα γεμίσει τρύπες την Ήπειρο και την Δυτική Μακεδονία για να περάσει η Εγνατία.

Δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Το δημόσιο και ο ιδιώτης αλληλοσυμπληρώνονται. Ξεχνάτε επίσης κάτι άλλο. Σε όλες τις συμβάσεις το δημόσιο ΕΠΙΒΛΕΠΕΙ τα έργα και τα ελέγχει πριν παραδοθούν. Αν δεν το κάνει σωστά και ο ιδιώτης παραδίδει προβληματικά έργα την ευθύνη την έχει το κράτος μαζί με τον ιδιώτη.

Αν το κράτος έκανε σοβαρή επίβλεψη ο ιδιώτης θα συμμορφωνόταν.

Επίσης μην μου λέτε για ποιότητα δημόσιων έργων. Κακοτεχνίες να γράφουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Σιγά μην βγάλουμε ποιοτικό και το δημόσιο.

Εκείνο το στοίχημα με την σήραγγα του Αρτεμίσιου δεν θα γίνει κάτι?

1000 ευρώ ότι η σήραγγα είχε ανοιχτεί κατά τα 2/5. Όποιος αποδείξει ότι το τούνελ είχε ανοιχτεί και απλά δεν υπήρχε ασφαλτοτάπητας κερδίζει 1000 ευρώ.

Για να τελειώνουν οι ιστορίες με φαντάσματα γιατί έτσι έχει γεμίσει το διαδίκτυο με απίστευτη μπαρούφα του στυλ "μου είπαν, το άκουσα, κάπου το διάβασα...".
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για την δευτερη σήραγγα στο Αρτεμισιο:

Μου ειχαν πει (δεν ξερω κατα ποσο ειναι σωστο βεβαια), οτι η εμενε κλειστη / ατελειωτη, επειδη το μηχανημα που ανοιγε / τσιμενταριζε, δεν συντηρηθηκε σωστα (ή καθολου), με αποτελεσμα η σηραγγα να μην κατασκευαστηκε σωστα.
Θυμαται κανεις ποια απο τις δυο ανοιχτηκε πρωτα?
(η Αθηνα-Τριπολη, ή η Τριπολη - Αθηνα)

Ακομη, εχω την εντυπωση οτι καποιο τμημα της παλιας "τρυπας" δεν χρησιμοποιείται στην υπαρχουσα (εννοω το ρευμα προς Αθηνα), κατι που μαλλον ευκολα διαπιστωνεται μιας και παρολο που οι ειδοδοι/εξοδοι και των δυο σηραγγων ειναι διπλα-διπλα, η Τριπολη - Αθηνα, δεν ειναι ευθεια, αλλα εχεις μεσα στροφη. (παρακαμπτει δλδ τμημα της παλιας - μη σωστης)

(δεν ξερω αν εγινα και πολυ κατανοητος βεβαια...)
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Επίσης μην μου λέτε για ποιότητα δημόσιων έργων. Κακοτεχνίες να γράφουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Σιγά μην βγάλουμε ποιοτικό και το δημόσιο.

Ενώ οι ιδιώτες έχουν φτιάξει αριστουργήματα....... πιότητα που έλεγε και ο άλλος :Banane0:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΛΑΔΩΝΟΝΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ.
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΨΗΦΙΖΩ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ Η ΕΣΤΩ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΟΙ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ!
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για την δευτερη σήραγγα στο Αρτεμισιο:

Μου ειχαν πει (δεν ξερω κατα ποσο ειναι σωστο βεβαια), οτι η εμενε κλειστη / ατελειωτη, επειδη το μηχανημα που ανοιγε / τσιμενταριζε, δεν συντηρηθηκε σωστα (ή καθολου), με αποτελεσμα η σηραγγα να μην κατασκευαστηκε σωστα.
Θυμαται κανεις ποια απο τις δυο ανοιχτηκε πρωτα?
(η Αθηνα-Τριπολη, ή η Τριπολη - Αθηνα)

Ακομη, εχω την εντυπωση οτι καποιο τμημα της παλιας "τρυπας" δεν χρησιμοποιείται στην υπαρχουσα (εννοω το ρευμα προς Αθηνα), κατι που μαλλον ευκολα διαπιστωνεται μιας και παρολο που οι ειδοδοι/εξοδοι και των δυο σηραγγων ειναι διπλα-διπλα, η Τριπολη - Αθηνα, δεν ειναι ευθεια, αλλα εχεις μεσα στροφη. (παρακαμπτει δλδ τμημα της παλιας - μη σωστης)

(δεν ξερω αν εγινα και πολυ κατανοητος βεβαια...)

Όλα αυτά νομίζω ήταν φήμες, τελικά απλά δεν άνοιξαν τότε την τρύπα… τώρα την άνοιξαν.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Όλα αυτά νομίζω ήταν φήμες, τελικά απλά δεν άνοιξαν τότε την τρύπα… τώρα την άνοιξαν.

Τρυπες υπηρχαν και απο τις δυο πλευρες (εισοδου - εξοδου)
Δεν ξερω ομως αν ηταν ενωμενες.

Παντως, το οτι δεν ειναι ευθεια, και δεν "τρεχει" παραλληλα με της Αθηνας - Τριπολεως ειναι γεγονος.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΤΑ χάλια του ιδιωτικού τομέα τα γνωρίζεις από πρώτο χέρι όταν πας σε ιδιωτικό μαιευτήριο και πληρώσεις 6-15 χιλιάρικα για φούμαρα και μεταξωτές κορδέλες
( ένα παράδειγμα έφερα ... έχω πολλά ακόμα )
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για την δευτερη σήραγγα στο Αρτεμισιο:

Μου ειχαν πει (δεν ξερω κατα ποσο ειναι σωστο βεβαια), οτι η εμενε κλειστη / ατελειωτη, επειδη το μηχανημα που ανοιγε / τσιμενταριζε, δεν συντηρηθηκε σωστα (ή καθολου), με αποτελεσμα η σηραγγα να μην κατασκευαστηκε σωστα.
Θυμαται κανεις ποια απο τις δυο ανοιχτηκε πρωτα?
(η Αθηνα-Τριπολη, ή η Τριπολη - Αθηνα)

Ακομη, εχω την εντυπωση οτι καποιο τμημα της παλιας "τρυπας" δεν χρησιμοποιείται στην υπαρχουσα (εννοω το ρευμα προς Αθηνα), κατι που μαλλον ευκολα διαπιστωνεται μιας και παρολο που οι ειδοδοι/εξοδοι και των δυο σηραγγων ειναι διπλα-διπλα, η Τριπολη - Αθηνα, δεν ειναι ευθεια, αλλα εχεις μεσα στροφη. (παρακαμπτει δλδ τμημα της παλιας - μη σωστης)

(δεν ξερω αν εγινα και πολυ κατανοητος βεβαια...)

Κυκλοφορούσε κάποτε μια φήμη περι σφάλματος συνένωσης των δύο τούνελ (εισόδου και εξόδου) του τμήματος της σήραγγας προς Αθήνα. Κάποιοι λέγανε περί κενού και κάποιοι πέρι σφάλματος στις μετρήσεις. Θεωρητικά αυτό δικαιολογεί τη στροφή που λες.

Νομίζω πρώτο ανοίχτηκε το ρεύμα προς Τρίπολη.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΤΑ χάλια του ιδιωτικού τομέα τα γνωρίζεις από πρώτο χέρι όταν πας σε ιδιωτικό μαιευτήριο και πληρώσεις 6-15 χιλιάρικα για φούμαρα και μεταξωτές κορδέλες
( ένα παράδειγμα έφερα ... έχω πολλά ακόμα )

Και μόλις παρουσιαστούν επιπλοκές σε στέλνουν στα δημόσια για να την αντιμετωπίσουν.......
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Κυκλοφορούσε κάποτε μια φήμη περι σφάλματος συνένωσης των δύο τούνελ (εισόδου και εξόδου) του τμήματος της σήραγγας προς Αθήνα. Κάποιοι λέγανε περί κενού και κάποιοι πέρι σφάλματος στις μετρήσεις. Θεωρητικά αυτό δικαιολογεί τη στροφή που λες.

Νομίζω πρώτο ανοίχτηκε το ρεύμα προς Τρίπολη.


Offtopic !

Το avatar σου, με τρομαζει, και με κανει να αισθανομαι αβολα.

Θα μπορουσες σε παρακαλω να το αλλαξεις ?