Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΤΑ χάλια του ιδιωτικού τομέα τα γνωρίζεις από πρώτο χέρι όταν πας σε ιδιωτικό μαιευτήριο και πληρώσεις 6-15 χιλιάρικα για φούμαρα και μεταξωτές κορδέλες
( ένα παράδειγμα έφερα ... έχω πολλά ακόμα )

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ-ΚΟΥΡΙΕΡ ΚΛΠ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΑΝΕΒΕΙ ΠΑΛΙ Η ΠΙΕΣΗ....

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΥΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΠΙΝΤΕ-ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΕΠΑΥΞΑΝΩ....
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ! 1η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ-ΑΝΥΠΑΚΟΗ

Ξεδιπλώνονται σε όλη την Αττική πρωτοβουλίες για να μην περάσουν οι νέες τιμές στις αστικές συγκοινωνίες. Οι επιτροπές πολιτών καλούν σε μαζική ανυπακοή την 1η Φλεβάρη.

Του Νίκου Ταυρή
Πηγή ΔΡΟΜΟΣ

Το κίνημα ανυπακοής των πολιτών, που έδωσε τα πρώτα δείγματά του στο μέτωπο των διοδίων, τώρα εξαπλώνεται στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Κρήτης… Οι προκλητικές αυξήσεις που επιβάλλονται με απόφαση της κυβέρνησης και της τρόικας, και μαζί οι θρασύτατες απειλές εναντίον των «ανυπάκουων» αλλά και των εργαζόμενων στις συγκοινωνίες, γυρνούν μπούμερανγκ – όπως ακριβώς έγινε και με τα διόδια. Μια μεγάλη λαϊκή πλειοψηφία απαιτεί δημόσια, ποιοτικά και φτηνά μέσα μαζικής μεταφοράς, και επιπλέον όλο και περισσότεροι πολίτες δείχνουν πια έτοιμοι να τα διεκδικήσουν αντιστεκόμενοι έμπρακτα στο χαράτσι.

Σε όλη την Αθήνα δημιουργούνται επιτροπές

Δεκάδες πρωτοβουλίες εξακολουθούν κι αυτή την εβδομάδα να ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια στις γειτονιές της Αθήνας, προετοιμάζοντας την εβδομάδα «Δεν πληρώνω το χαράτσι» που θα ξεκινήσει την 1η Φεβρουαρίου σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ο απαραίτητος συντονισμός μεταξύ των πιο διαφορετικών κινήσεων επίσης προχωρά. Μετά την πρώτη συνάντηση που έγινε στις 19/1 με πρωτοβουλία των επιτροπών Ακρίβεια-STOP, την προηγούμενη Δευτέρα 24/1 πραγματοποιήθηκε μια ακόμη συνέλευση στην οποία δημιουργήθηκε ο Ανοιχτός Συντονισμός Επιβατών Αττικής. Από την πλευρά του το ΠΑΜΕ, παρόλο που αρνείται πεισματικά οποιαδήποτε επαφή με άλλες πρωτοβουλίες, επίσης καλεί σε «οργανωμένη λαϊκή ανυπακοή» και διεκδικεί δωρεάν μετακίνηση όλων τις πρωινές ώρες.

Αύριο, [Κυριακή 31/1], αναμένεται να συναντηθούν στην ΑΣΟΕΕ πολίτες από όλη την Αττική για να συνδυάσουν τις δράσεις τους και να οργανώσουν πρακτικά την κινητοποίηση σε όλο το λεκανοπέδιο, ώστε να εκφραστεί με τον πιο αποφασιστικό, μαζικό και αποτελεσματικό τρόπο το ρεύμα αμφισβήτησης και ανυπακοής που διαπερνά τη λαϊκή πλειοψηφία. Αυτό ακριβώς το λαϊκό ρεύμα προσπαθούν να φοβίσουν οι ντόπιοι πολιτικοί εκπρόσωποι της τρόικας και τα ΜΜΕ των μεγαλοεργολάβων, που έχουν θορυβηθεί από την πλατιά υποστήριξη στο κίνημα «Δεν πληρώνω το χαράτσι» και άρχισαν να μιλούν για «κλίμα ανομίας και αναρχίας».

Όμως, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Ανοιχτός Συντονισμός Επιβατών Αττικής, «η λαϊκή αγανάκτηση και η δραματική οικονομική κατάσταση που βιώνει η μεγάλη πλειοψηφία ακυρώνουν κάθε προσπάθεια συκοφάντησης ως “τσαμπατζή” του κόσμου που δίκαια ξεσηκώνεται, ακριβώς από αυτούς που οδηγούν τα δημόσια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τη χώρα ολόκληρη στη διάλυση». Αυτό εξάλλου γίνεται καθημερινά ξεκάθαρο από την ενθουσιώδη ανταπόκριση και αυθόρμητη υποστήριξη των επιβατών των δημόσιων συγκοινωνιών στις μέχρι τώρα δράσεις όλων των κινήσεων που δραστηριοποιούνται για την προετοιμασία της εβδομάδας ανυπακοής.

Κρίσιμο ζήτημα η απεργία στα ΜΜΜ

Το κίνημα αυτό θα ενισχυθεί αποφασιστικά αν οι εργαζόμενοι στις δημόσιες συγκοινωνίες προχωρήσουν σε νέο γύρο απεργιακών κινητοποιήσεων από την επόμενη εβδομάδα, δεδομένου ότι η κυβέρνηση κατέθεσε προχτές (κυριολεκτικά νύχτα, εκμεταλλευόμενη την αναταραχή με το θέμα των μεταναστών) το νομοσχέδιο για τη διάλυση των δικαιωμάτων των εργαζομένων – και, τελικά, των ίδιων των δημόσιων συγκοινωνιών. Και μάλιστα τη στιγμή που συνεχίζεται ο υποτιθέμενος «διάλογος»!
Η κυβέρνηση διαισθάνεται ότι η συνάντηση της μαζικής ανυπακοής με μια αποφασιστική απεργία σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορεί να γείρει την πλάστιγγα. Γι’ αυτό το λόγο κάνει τα αδύνατα δυνατά (με κάθε είδους «υποσχέσεις») ώστε να περιοριστούν οι συνδικαλιστές που ακόμη επηρεάζει σε τουφεκιές στον αέρα… αν και λογαριάζει χωρίς την οργή που διαπερνά τους εργαζόμενους. Για το ενδεχόμενο απεργίας προετοιμάζονται και οι συντονιστικές πρωτοβουλίες του κινήματος Δεν Πληρώνω, ώστε να προσαρμόσουν αν χρειαστεί την τακτική τους και τη δράση τους. Ήδη πολλές κινήσεις, μεταξύ των οποίων οι επιτροπές Ακρίβεια-STOP και η κίνηση εργαζομένων Δικαίωμα, έχουν αποφασίσει από τη Δευτέρα το πρωί να εντείνουν τις παρεμβάσεις τους σε μετρό και λεωφορεία.

Να μαζικοποιηθεί το κίνημα ανυπακοής

Είναι γνωστό ότι στο μέτωπο των μέσων μαζικής μεταφοράς δεν υπάρχουν τα «νομικά κενά» των διοδίων. Αν όμως το κίνημα ανυπακοής πάρει έκταση και μαζικότητα, θα είναι αδύνατος ο «έλεγχος των παρανομούντων» με τον κλασικό τρόπο. Πόσο μάλλον που και οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν δείχνουν διόλου διατεθειμένοι να παίξουν το παιχνίδι εκφοβισμού που θα ήθελε να επιβάλλει η κυβέρνηση, και αναμένεται να μην ανεχτούν το κυνήγι του κόσμου. Η μεγαλύτερη πάντως εγγύηση είναι η βούληση των κινήσεων «Δεν πληρώνω» να συμβάλλουν σε ένα μαζικό κίνημα με πλειοψηφικά χαρακτηριστικά, αντί να περιοριστούν σε εικονικές ενέργειες.
Ήδη αυτή την εβδομάδα πραγματοποιήθηκαν σε καθημερινή βάση πλήθος δράσεων ενημέρωσης και οργάνωσης του κόσμου σε αυτή την κατεύθυνση. Έχουν μοιραστεί δεκάδες χιλιάδες προκηρύξεις σε σταθμούς μετρό, σε λεωφορεία και σε γειτονιές από μια πλειάδα τοπικών επιτροπών αλλά και κεντρικών κινήσεων, ενώ υλοποιήθηκαν και παρεμβάσεις που στοχεύουν να ξεμπροστιάσουν τα ψέματα της κυβέρνησης και των «πρόθυμων» υπαλλήλων της τρόικας σε διάφορα ΜΜΕ (βλέπε και την ανακοίνωση των επιτροπών Ακρίβεια-STOP για τη διαμαρτυρία στα γραφεία του Δ.Σ. του ΟΑΣΑ). Με τέτοια προθέρμανση, η επόμενη εβδομάδα προβλέπεται πραγματικά θερμή!

Παράσταση διαμαρτυρίας στον ΟΑΣΑ

Οι επιτροπές Ακρίβεια-STOP πραγματοποίησαν, προχτές Πέμπτη 27/1, παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία της διοίκησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στις αυξήσεις-φωτιά και την αλληλεγγύη τους στους αγώνες των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Έθεσαν μεταξύ άλλων τα εξής ζητήματα – ερωτήματα:
Α) Τι συγκεκριμένα έχει κάνει η διοίκηση του ΟΑΣΑ για να εισπράξει τη νομοθετικά κατοχυρωμένη κρατική επιχορήγηση και τις αντισταθμιστικές εισφορές που η κυβέρνηση χρωστά στον Οργανισμό από το 1988; Είναι γνωστό ότι η κυβέρνηση καταβάλλει ανελλιπώς και κάθε χρόνο παχυλές επιχορηγήσεις σε ιδιωτικούς συγκοινωνιακούς φορείς, ενώ δεν πληρώνει την προβλεπόμενη επιχορήγηση στον δημόσιο ΟΑΣΑ, ωθώντας τον στην τραπεζική τοκογλυφία. Για παράδειγμα, έχει ανακοινωθεί ότι ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ (Θεσσαλονίκης) εισπράττει μεγαλύτερη επιχορήγηση από το δημόσιο ΟΑΣΑ, παρότι ο ΟΑΣΑ εκτελεί 7πλάσιο μεταφορικό έργο.

Β) Ποια είναι η επιβάρυνση του ΟΑΣΑ από τους μισθούς του Διευθύνοντος Συμβούλου και του Διοικητικού Συμβουλίου; Είναι ακριβείς οι αναφορές στον Τύπο, οι οποίες αναφέρουν ότι ο μισθός του Διευθύνοντος Συμβούλου είναι 5,5 χιλιάδες ευρώ; Μήπως, επιπλέον, υπάρχουν bonus και άλλες παροχές; Με ποιο δικαίωμα άνθρωποι που αμείβονται με τέτοιους μισθούς, επιβάλλουν χαράτσι στη δοκιμαζόμενη κοινωνία;

Οι υπηρεσιακοί παράγοντες του ΟΑΣΑ ουσιαστικά… δεν απάντησαν. Αναμένουμε τις απαντήσεις από τον Πρόεδρο του ΟΑΣΑ, κ. Δημητρίου, καθώς και από τον Υπουργό Μεταφορών, κ. Ρέππα. Και από 1η Φλεβάρη, δεν πληρώνουμε το χαράτσι…

Συνάντηση συντονισμού την Κυριακή 30/1 στην ΑΣΟΕΕ

Δεκάδες κινήσεις πολιτών, δημοτικά σχήματα και συντονιστικές πρωτοβουλίες (επιτροπές Ακρίβεια-STOP, Συντονισμός Πρωτοβάθμιων σωματείων, Ανοιχτός Συντονισμός Επιβατών Αττικής κ.ά.) θα πραγματοποιήσουν αύριο Κυριακή 30/1, από τις 12 ως τις 2 το μεσημέρι, ανοιχτή συνάντηση στην ΑΣΟΕΕ (είσοδος από Δεριγνύ). Στόχος της συνάντησης είναι ο συνδυασμός των διαφόρων δράσεων, ώστε η κινητοποίηση «Δεν πληρώνω το χαράτσι» να καλύψει την επόμενη εβδομάδα όσο το δυνατόν περισσότερα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε όλη την Αττική.

Περισσότερα στην ιστοσελίδα www.akribeia-stop.gr
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

απόσπασμα από το πολύ καλό taxalia http://taxalia.blogspot.com/2011/01/top-secret.html

Ο κ. Κωνσταντόπουλος, πρώην βουλευτής Πιερίας, συμμετέχοντας σε εκπομπή στο ραδιοφωνικό σταθμό «Ενημέρωση 922» της Πιερίας, με θέμα τις αυξήσεις τιμών στα διόδια, είπε πράγματα που άφησαν άφωνους τους συνομιλητές του. Όχι τόσο επειδή δεν τα φαντάζονταν, αλλά επειδή τόσο απροκάλυπτα τα παραδέχτηκε ένα κορυφαίο στέλεχος της πρώτης κυβέρνησης Καραμανλή. (σ.σ. την επίμαχη περίοδο ο κ. Κωνσταντόπουλος ήταν υφυπουργός Υγείας).

Το παρακάτω απόσπασμα από τις δηλώσεις του είναι αποκαλυπτικό:
«Στην προ-προηγούμενη Βουλή, στην ψήφιση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, έγινε ένα ουσιαστικό κοινοβουλευτικό πραξικόπημα. Κατά την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου, δεν ειπώθηκε η αλήθεια! Δεν ήρθε το νομοσχέδιο (στη Βουλή), όπως έπρεπε να έρθει. Άλλο νομοσχέδιο ήρθε και άλλο ουσιαστικά εφαρμόστηκε στο μέλλον. Δεν συζητήθηκαν ποτέ στην αρμόδια επιτροπή όλοι οι όροι της σύμβασης. Τα "ψιλά γράμματα" της σύμβασης δεν ήρθανε ποτέ στη Βουλή. Δεν έγινε καμία ουσιαστική συζήτηση, παρά την επιμονή πολλών βουλευτών της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ του ΚΚΕ και του Συνασπισμού. Ζητήθηκαν από πολλούς βουλευτές οι γνωματεύσεις της Επιστημονικής Επιτροπής και της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής Βουλής, όμως δεν ήρθαν ποτέ. Η σύμβαση αυτή είναι διάτρητη, ήρθε στη Βουλή καμουφλαρισμένη! Μετάνιωσα που την ψήφισα!»
Στα ψιλά γράμματα των συμβάσεων αυτών περιλαμβάνονται εκατοντάδες λεπτομέρειες που δεσμεύουν για 30 χρόνια το ελληνικό Δημόσιο και για τις οποίες δεν ενημερώθηκαν ποτέ οι βουλευτές. Τόσο η δυνατότητα αύξησης των διοδίων αλλά και η ευχέρεια τοποθέτησης πλευρικών διοδίων κατά μήκος των εθνικών οδών προκύπτουν από τέτοιου είδους όρους.

Εμείς θα συνεχίσουμε να σπρώχνουμε της μπάρες!

Μετά λοιπόν από όλα αυτά, συνεχίζετε να πιστεύετε, πως εμείς οι πολίτες πρέπει να δείξουμε πνεύμα κατανόησης, να συνεχίσουμε να πληρώνουμε τα παράλογα ποσά των διοδίων για να εξασφαλίσουν οι πολυεθνικές εταιρείες τα κέρδη τους;

Στις 28.04.2009 το μέλη της ομάδας μας κ. Δεληγιάννης Κωνσταντίνος και Ηλίας Τσολακίδης δημοσίευσαν δύο άρθρα: «Τρία ερωτήματα προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων» και «Κι αν χρεοκοπήσει η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ;» τα οποία, τουλάχιστον εκείνη την χρονική στιγμή, δεν ήταν εύκολο να γίνουν κατανοητά. Η έρευνα των μελών της ομάδας μας βασίστηκε σε στοιχεία του Werner Ruegemer, σε δημοσιεύματά του και κυρίως στο βιβλίο του «Ακρίδες» στο δημόσιο τομέα - Public Private Partnership- Ανατομία ενός παγκόσμιου χρηματοοικονομικού μέσου, Transcript Verlag 2008, βλέπε:
http://www.anasta.de/TOPOS/images/stories/DIODIA/Deligiannis.pdf
http://www.anasta.de/TOPOS/images/stories/DIODIA/Tsolakidis.pdf

Σήμερα, τα δύο αυτά άρθρα είναι επίκαιρα όσο ποτέ άλλοτε. Δύο από τις 5 εταιρείες στη χώρα μας έχουν διακόψει την κατασκευή των έργων και οι υπόλοιπες 3 απειλούνται από τις τράπεζες με διακοπή της χρηματοδότησης. Γιατί άραγε; Επειδή δεν πληρώνουν διόδια οι πολίτες που σπρώχνουν την μπάρα; Θα ήταν, να μη τι άλλο γελοίο, να πιστεύει κανείς, ότι οι εταιρείες γονάτισαν οικονομικά από το «Δεν πληρώνουμε» και τις 600.000 συνολικά διελεύσεις οδηγών που αρνήθηκαν να πληρώσουν.: 600.000 Χ ...άντε, 5 ευρώ κατά μέσο όρο = 3.000.000. Τι λέτε, να γονάτισαν από τα 3 εκατ. ευρώ που τους στέρησε το «Δεν πληρώνουμε;».

Οι εταιρείες ψάχνουν να βρουν δικαιολογίες για να φύγουν
Ο φίλος Κώστας, μέλος της ομάδας μας, οικονομολόγος, τo ονομάζει... "Exit strategy"
Οι πολίτες και το κίνημα κατά των διοδίων "Δεν πληρώνουμε" ανέδειξαν το πρόβλημα της άθλιας παραχώρησης του εθνικού μας πλούτου στα ξένα συμφέροντα και στο αδηφάγο ιδιωτικό κεφάλαιο. Με την επιμονή τους και τον καθημερινό τους αγώνα έριξαν άπλετο φως στις σκοτεινές πτυχές αυτής της βρώμικης συναλλαγής εις βάρος των πολιτών και της χώρας. Άποψή μας είναι, πως οι εταιρείες ψάχνουν να βρουν δικαιολογίες για να φύγουν, διότι είναι αδύνατον να επιβιώσουν μέσα σε αυτό το εκρηκτικό οικονομικό κλίμα της χώρας μας. Δεν τους βγαίνουν τα νούμερα και ψάχνουν τρόπο για να φύγουν με τις τσέπες γεμάτες. Προφορικά μάλιστα απειλούν με αποχώρηση από τα έργα και στοχοποιούν για μια ακόμη φορά τον αδύναμο κρίκο της αλυσίδας, τον πολίτη. Ξέρουμε ότι οι συμβάσεις τους για την παραχώρηση των εθνικών μας δρόμων έχουν ήδη καταρρεύσει και προσπαθούν, με όχημα τα ΜΜΕ και κάποιους μεγαλοδημοσιογράφους, να βρουν άλλοθι πως το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ» είναι εκείνο, που φταίει για την κατάρρευση των συμβάσεων τους. Μεγάλη τιμή μας!
Ε, λοιπόν δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Εμείς οι απλοί πολίτες θα υπερασπιστούμε το δίκαιο της χώρας μας και θα συνεχίσουμε να τους ξεμπροστιάζουμε!


 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στα ψιλά γράμματα των συμβάσεων αυτών περιλαμβάνονται εκατοντάδες λεπτομέρειες που δεσμεύουν για 30 χρόνια το ελληνικό Δημόσιο και για τις οποίες δεν ενημερώθηκαν ποτέ οι βουλευτές. Τόσο η δυνατότητα αύξησης των διοδίων αλλά και η ευχέρεια τοποθέτησης πλευρικών διοδίων κατά μήκος των εθνικών οδών προκύπτουν από τέτοιου είδους όρους.

Εμείς θα συνεχίσουμε να σπρώχνουμε της μπάρες!

Μετά λοιπόν από όλα αυτά, συνεχίζετε να πιστεύετε, πως εμείς οι πολίτες πρέπει να δείξουμε πνεύμα κατανόησης, να συνεχίσουμε να πληρώνουμε τα παράλογα ποσά των διοδίων για να εξασφαλίσουν οι πολυεθνικές εταιρείες τα κέρδη τους;

Στις 28.04.2009 το μέλη της ομάδας μας κ. Δεληγιάννης Κωνσταντίνος και Ηλίας Τσολακίδης δημοσίευσαν δύο άρθρα: «Τρία ερωτήματα προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων» και «Κι αν χρεοκοπήσει η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ;» τα οποία, τουλάχιστον εκείνη την χρονική στιγμή, δεν ήταν εύκολο να γίνουν κατανοητά. Η έρευνα των μελών της ομάδας μας βασίστηκε σε στοιχεία του Werner Ruegemer, σε δημοσιεύματά του και κυρίως στο βιβλίο του «Ακρίδες» στο δημόσιο τομέα - Public Private Partnership- Ανατομία ενός παγκόσμιου χρηματοοικονομικού μέσου, Transcript Verlag 2008, βλέπε:
http://www.anasta.de/TOPOS/images/stories/DIODIA/Deligiannis.pdf
http://www.anasta.de/TOPOS/images/stories/DIODIA/Tsolakidis.pdf

Σήμερα, τα δύο αυτά άρθρα είναι επίκαιρα όσο ποτέ άλλοτε. Δύο από τις 5 εταιρείες στη χώρα μας έχουν διακόψει την κατασκευή των έργων και οι υπόλοιπες 3 απειλούνται από τις τράπεζες με διακοπή της χρηματοδότησης. Γιατί άραγε; Επειδή δεν πληρώνουν διόδια οι πολίτες που σπρώχνουν την μπάρα; Θα ήταν, να μη τι άλλο γελοίο, να πιστεύει κανείς, ότι οι εταιρείες γονάτισαν οικονομικά από το «Δεν πληρώνουμε» και τις 600.000 συνολικά διελεύσεις οδηγών που αρνήθηκαν να πληρώσουν.: 600.000 Χ ...άντε, 5 ευρώ κατά μέσο όρο = 3.000.000. Τι λέτε, να γονάτισαν από τα 3 εκατ. ευρώ που τους στέρησε το «Δεν πληρώνουμε;».

Οι εταιρείες ψάχνουν να βρουν δικαιολογίες για να φύγουν
Ο φίλος Κώστας, μέλος της ομάδας μας, οικονομολόγος, τo ονομάζει... "Exit strategy"
Οι πολίτες και το κίνημα κατά των διοδίων "Δεν πληρώνουμε" ανέδειξαν το πρόβλημα της άθλιας παραχώρησης του εθνικού μας πλούτου στα ξένα συμφέροντα και στο αδηφάγο ιδιωτικό κεφάλαιο. Με την επιμονή τους και τον καθημερινό τους αγώνα έριξαν άπλετο φως στις σκοτεινές πτυχές αυτής της βρώμικης συναλλαγής εις βάρος των πολιτών και της χώρας. Άποψή μας είναι, πως οι εταιρείες ψάχνουν να βρουν δικαιολογίες για να φύγουν, διότι είναι αδύνατον να επιβιώσουν μέσα σε αυτό το εκρηκτικό οικονομικό κλίμα της χώρας μας. Δεν τους βγαίνουν τα νούμερα και ψάχνουν τρόπο για να φύγουν με τις τσέπες γεμάτες. Προφορικά μάλιστα απειλούν με αποχώρηση από τα έργα και στοχοποιούν για μια ακόμη φορά τον αδύναμο κρίκο της αλυσίδας, τον πολίτη. Ξέρουμε ότι οι συμβάσεις τους για την παραχώρηση των εθνικών μας δρόμων έχουν ήδη καταρρεύσει και προσπαθούν, με όχημα τα ΜΜΕ και κάποιους μεγαλοδημοσιογράφους, να βρουν άλλοθι πως το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ» είναι εκείνο, που φταίει για την κατάρρευση των συμβάσεων τους. Μεγάλη τιμή μας!
Ε, λοιπόν δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Εμείς οι απλοί πολίτες θα υπερασπιστούμε το δίκαιο της χώρας μας και θα συνεχίσουμε να τους ξεμπροστιάζουμε!


Και μπαρες και σχαρες και οτι οτιδηποτε αλλο χρειαστει
Δεν παν να φυγουνε δεν τους εχουμε αναγκη ,καλιο ημιτελεις δρομοι παρα κρατικοδιαιτοι καρακιοζηδες του 7% να φερονται λες και ειναι το τσιφιλκι τους , γραφωντας στα παλιοτερα των υποδηματων τους τα παντα


http://tvxs.gr/news/ελλάδα/ολυμπία-οδός-εκβιάζουν-τους-εργαζόμενους-με-απολύσεις


Τσακισμα χωρις οικτο
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ακουσα σημερα δηλωσεις του Υπουργου μεταφορων που εκρινε ως βαθια αντικοινωνικη συμπεριφορα την αρνηση πληρωμης εισητηριου στα ΜΜΜ και πως θα παρει μετρα ακριβαινοντας εκ νεου το αντιτιμο !!!

Ελα ρε.....Δηλαδη θα συνεχισουμε να πληρωνουμε οι ιδιοι απλα θα πληρωνουμε πιο πολλα ?

Καλα ειναι τελειως ουφο στο υπουργειο μεταφορων ?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

τα ούφο ως μεταφορικά μέσα εκεί ανήκουν
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για αντικοινωνική συμπεριφορά έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, αναφερόμενος σε όσους δεν πληρώνουν διόδια ή αρνούνται να ακυρώσουν εισιτήριο στα μέσα μεταφοράς.

Μιλώντας στη Βουλή, ο υπουργός προανήγγειλε κυβερνητική πρωτοβουλία για το ζήτημα.

«Είναι αντικοινωνική και συνιστά δολιοφθορά καθώς υπονομεύουν τόσο τη βιωσιμότητα των αστικών συγκοινωνιών όσο και τις θέσεις των εργαζομένων» εξήγησε.

:BDGBGDB55: :grinning-smiley-043 :flipout: :a0210: :firstprize:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ναι ναι και ενα απο τα μετρα που θα παρουν θα ειναι η αυξηση του κομιστρου....:D
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.diodiastop.gr/

Κυριακή 6/2 ανοίγουμε τα διόδια σε όλη την Ελλάδα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της 3ης Φλεβάρη 2011

Η 6η Φλεβάρη είναι μόνο η αρχή!

Με περισσό θράσος, ο υπουργός των εργολάβων, Ρέππας, αποκάλεσε «τζαμπατζήδες, αντικοινωνικούς και υπονομευτές» τους υποστηρικτές του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.

Ο υπουργός της κυβέρνησης που έβαλε τη χώρα στο γύψο του μνημονίου τολμάει να συκοφαντεί τους πολίτες που αντιστέκονται στο ξεπούλημα του τόπου! Εμείς του απαντάμε ότι αντικοινωνική είναι η κυβέρνηση του, τζαμπατζήδες είναι οι φίλοι του οι εργολάβοι και υπονομευτές είναι η πολιτική παρέα του, που βάλθηκε να διαλύσει τη χώρα και κάθε έννοια δικαιώματος. Οι απειλές για ποινικοποίηση του αγώνα μας και οι μηνύσεις κατά αγωνιστών (οι οποίες δεν έχουν καμιά σχέση με την άρνηση πληρωμής διοδίων) καταδεικνύουν το φόβο της κυβέρνησης και το ζήλο της να υπερασπιστεί τα συμφέροντα των εργολάβων κόντρα στο δημόσιο συμφέρον. Κλιμακώνουμε με μαζικές κινητοποιήσεις. Την Κυριακή 6/2 ανοίγουμε τα διόδια σε όλη τη χώρα.

Τα ραντεβού μας για την κινητοποίηση της Κυριακής 6/2/11 είναι :

Στις Εθνικές Οδούς:

* Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, ώρα 3μμ, τηλ. 6974479243 (ραντεβού για λεωφορείο από Θεσσαλονίκη 2:15μμ στο Άγαλμα Βενιζέλου)
* Πολύμυλος (Εγνατία Οδός), ώρα 4μμ, τηλ. 6945842572, 6977727541
* Λεπτοκαρυά Πιερίας, ώρα 3μμ, τηλ. 6973380700
* Μακρυχώρι Λάρισας, ώρα 3μμ, τηλ. 6976864058
* Μοσχοχώρι Μαγνησίας, ώρα 3μμ, τηλ. 6973477772
* Πελασγία Φθιώτιδας, ώρα 3μμ, τηλ. 6979115156
* Θήβα, ώρα 3μμ, τηλ. 6937087198
* Αφίδνες, ώρα 3μμ, τηλ. 6944298970
* Ισθμός, ώρα 3 μμ
* Ζευγολατιό Κορινθίας, ώρα 3μμ, τηλ. 6977137090
* Σπαθοβούνι, ώρα 3μμ, τηλ. 6936730668
* Νεστάνη, ώρα 3μμ, τηλ. 6937052880
* Ασέα, ώρα 3μμ, τηλ. 6974073849
* Γέφυρα Ρίου, ώρα 12:00, τηλ. 6973426334

Στην Αττική Οδό:

* Ελευσίνα, ώρα 3μμ, τηλ. 6981878718 (ραντεβού για λεωφορείο από πλ. Κουμπάκη – πρώην Σπάθα – Νίκαια, στις 2μμ)
* Μεταμόρφωση, ώρα 3μμ, τηλ. 6973828286 (ραντεβού για λεωφορείο 2:15μμ από πλ. Καραϊσκάκη, ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείο)
* Φυλής, ώρα 3μμ, τηλ. 6939007615
* Δημοκρατίας, ώρα 3μμ, τηλ. 6972738059
* Κηφισίας, ώρα 3μμ, τηλ. 6977437493
* Κατεχάκη , ώρα 3μμ, τηλ. 6948524173
* Κύμης, ώρα 3μμ, τηλ. 6977226683
* Μαρκόπουλο, ώρα 3μμ
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Επιβεβαιώνω το άρθρο, μιας και ήμουν εκεί....

ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΜΜ

ΠΗΓΗ: Πρωτοβουλία για την αντισυστημική αριστερά

Οταν οι εργαζόμενοι των ΜΜΜ, επιβάτες και αλληλέγγυοι πήγαν στο Πολυτεχνείο, σήμερα Σάββατο 5/2, για την προγραμματισμένη απο καιρό ανοιχτή συνέλευση τους, αντίκρυσαν εκατοντάδες ΜΑΤατζήδες να έχουν περικυκλώσει τον χώρο απαγορεύοντας την είσοδο στο Πολυτεχνείο. Προκειται για μια σαφή παραβίαση του ασύλου έστω και αν τα ΜΑΤ δεν ειχαν μπει μεσα στο Πολυτεχνείο.

Η κυβέρνηση τρομοκρατημένοι απο την ανάπτυξη του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ μετά τις τρομοκρατικές διώξεις ενάντια σε 9 μέλη του κινήματος ενάντια στα διόδια, στις Αφίδνες, χρησιμοποιεί την ωμή βία των δυνάμεων καταστολής.

Να ξέρουν ότι δεν μας φοβίζουν. Αντίθετα μας εξοργίζουν .
Το κίνημα του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ την κρίση τους, θα δώσει μια ηχηρή απάντηση στους τζαμπατζήδες υπουργούς και τα παπαγαλάκια τους των ΜΜΕ.

Η πρώτη απάντηση θα δωθεί την Κυριακή 6/2 στα διόδια όλης της χώρας και στην Αττική οδό.
Οι συναγωνιστές, εν τω μεταξύ, πραγματοποιούν την συνέλευση τους για τα ΜΜΜ σε άλλον χώρο προκειμένου να αποφασίσουν την παραπέρα συνέχιση του αγώνα τους.

Απο :http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο κόσμος πλέον δεν "εκφράζεται" κάθε 4 χρόνια ρίχνοντας δαγκωτό το κόμμα που ψήφιζε ο παππούς και ο μπαμπάς, όπως θα βόλευε τον Ρέπα και το υπόλοιπο συνάφι...
Έχουν οι πολίτες το δικαίωμα της έκφρασης της άποψής τους, καθημερινά και στην πράξη. Ο κάθε Ρέπας και κάθε Πάγκαλος και κάθε κομματόσκυλο κάθε παράταξης, που βρίσκεται στη Βουλή, καλά θα κάνει να θυμάται πως βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία από τον Ελληνικό λαό.
Ακόμη και αν στην πράξη φέρονται ως υπάλληλοι μεγαλοεπιχειρηματιών, μεγαλοεργολάβων και πολυεθνικών, τουλάχιστον έπρεπε να θυμούνται ότι "διορίστηκαν" με Δημοκρατικές διαδικασίες και να κρατούν τα προσχήματα, να μην βρίζουν τουλάχιστον τους Έλληνες από την τηλεόραση.
Δεν το κάνουν οι επίσημοι Δικτάτορες σε χώρες του Τρίτου κόσμου, γιατί να το ανεχόμαστε από τους ...υπηρέτες της Δημοκρατίας;

Τέλος πάντων, αν ανεχτούμε κι άλλο την ύπαρξη διοδίων με το ρυθμό που ξεφυτρώνουν και αυξάνουν το αντίτιμο, στο τέλος θα ταξιδεύουμε όχι μόνο πολύ ακριβότερα, αλλά και με μικρότερη μέση ταχύτητα από το πολύ ξεκίνα-σταμάτα, σε σύγκριση με πριν την κατασκευή της Εθνικής Οδού.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στο... σκαμνί θα οδηγούνται οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, οι οποίοι θα επιβιβάζονται στα μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο, σύμφωνα με τροπολογία που ετοιμάζεται να καταθέσει την Τετάρτη ο υπουργός Μεταφορών, Δ.Ρέππας, στο νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών.

Βάσει της τροπολογίας αυτής η αποφυγή πληρωμής εισιτηρίου θα θεωρείται πλέον ποινικό αδίκημα πλημμεληματικού χαρακτήρα, όπως αναφέρουν «Τα Νέα».

Ο εντοπισμός των παραβατών θα αποτελεί αρμοδιότητα του Σώματος Ελεγκτών Κομίστρου, το οποίο θα απαρτίζεται από ένστολους εργαζόμενους και θα αναλάβει δράση αμέσως μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου.

Παράλληλα, με άλλη νομοθετική ρύθμιση θα αντιμετωπιστεί και το φαινόμενο άρνησης πληρωμής διοδίων στις εθνικές οδούς από τους οδηγούς. Ωστόσο, η «εισιτηριο-αποφυγή» και η άρνηση πληρωμής διοδίων δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν ενιαία, καθώς στην πρώτη περίπτωση αποκλειστικός δικαιούχος είναι το κράτος, ενώ στη δεύτερη περίπτωση δικαιούχοι είναι κατά βάση ιδιωτικές κοινοπραξίες.

«Στο πρόβλημα αυτό πρέπει να δοθεί πολιτική και όχι νομική λύση» δήλωσε στον Βήμα 99,5 ο πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, Χ.Αθανασίου, ο οποίος στα φαινόμενα αυτά «βλέπει» μία «πολιτική αντίσταση».
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στο... σκαμνί θα οδηγούνται οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, οι οποίοι θα επιβιβάζονται στα μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο, σύμφωνα με τροπολογία που ετοιμάζεται να καταθέσει την Τετάρτη ο υπουργός Μεταφορών, Δ.Ρέππας, στο νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών.

Βάσει της τροπολογίας αυτής η αποφυγή πληρωμής εισιτηρίου θα θεωρείται πλέον ποινικό αδίκημα πλημμεληματικού χαρακτήρα, όπως αναφέρουν «Τα Νέα».

Ο εντοπισμός των παραβατών θα αποτελεί αρμοδιότητα του Σώματος Ελεγκτών Κομίστρου, το οποίο θα απαρτίζεται από ένστολους εργαζόμενους και θα αναλάβει δράση αμέσως μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου.

Παράλληλα, με άλλη νομοθετική ρύθμιση θα αντιμετωπιστεί και το φαινόμενο άρνησης πληρωμής διοδίων στις εθνικές οδούς από τους οδηγούς. Ωστόσο, η «εισιτηριο-αποφυγή» και η άρνηση πληρωμής διοδίων δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν ενιαία, καθώς στην πρώτη περίπτωση αποκλειστικός δικαιούχος είναι το κράτος, ενώ στη δεύτερη περίπτωση δικαιούχοι είναι κατά βάση ιδιωτικές κοινοπραξίες.

«Στο πρόβλημα αυτό πρέπει να δοθεί πολιτική και όχι νομική λύση» δήλωσε στον Βήμα 99,5 ο πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, Χ.Αθανασίου, ο οποίος στα φαινόμενα αυτά «βλέπει» μία «πολιτική αντίσταση».

Όταν σπέρνεις θύελλες ετοιμάσου να θερίσεις τυφώνες....
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στο... σκαμνί θα οδηγούνται οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, οι οποίοι θα επιβιβάζονται στα μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο, σύμφωνα με τροπολογία που ετοιμάζεται να καταθέσει την Τετάρτη ο υπουργός Μεταφορών, Δ.Ρέππας, στο νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών.

Βάσει της τροπολογίας αυτής η αποφυγή πληρωμής εισιτηρίου θα θεωρείται πλέον ποινικό αδίκημα πλημμεληματικού χαρακτήρα, όπως αναφέρουν «Τα Νέα».

Ο εντοπισμός των παραβατών θα αποτελεί αρμοδιότητα του Σώματος Ελεγκτών Κομίστρου, το οποίο θα απαρτίζεται από ένστολους εργαζόμενους και θα αναλάβει δράση αμέσως μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου.

Παράλληλα, με άλλη νομοθετική ρύθμιση θα αντιμετωπιστεί και το φαινόμενο άρνησης πληρωμής διοδίων στις εθνικές οδούς από τους οδηγούς. Ωστόσο, η «εισιτηριο-αποφυγή» και η άρνηση πληρωμής διοδίων δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν ενιαία, καθώς στην πρώτη περίπτωση αποκλειστικός δικαιούχος είναι το κράτος, ενώ στη δεύτερη περίπτωση δικαιούχοι είναι κατά βάση ιδιωτικές κοινοπραξίες.

«Στο πρόβλημα αυτό πρέπει να δοθεί πολιτική και όχι νομική λύση» δήλωσε στον Βήμα 99,5 ο πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, Χ.Αθανασίου, ο οποίος στα φαινόμενα αυτά «βλέπει» μία «πολιτική αντίσταση».

Να ποινικοποιήσει τα πάντα η ''Κυβέρνηση''. Μάλιστα, αυτή είναι η λύση κατά της παρανομίας, αυτόφωρο για όλους....πλημμέλημα κύριοι, τα συγχαρητήρια μου!!!! Είπαμε, όμως, ο καιρός γαρ εγγύς....
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ταξιδεψα Σαββατο μεχρι Βολο.Δεν πληρωσα για πρωτη φορα πουθενα διοδια.Με παρεξενεψε κατι ομως.
Για πρωτη φορα ειδα οτι σχεδον σε καθε σταθμο ειχαν μια ελευθερη μπαρα μονιμως σηκωμενη (προφανως) για αυτους που δεν ηθελαν να πληρωσουν.
Τα μισα διοδια τα περασα απο εκει.Φυσικα και ακουστηκε η σιερηνα.
Μου δειχνει οτι κατι ετοιμαζουν ... και σιγουρα οχι καλο.
Στην επιστροφη σημερα, απο φοβο πληρωσα κανονικα.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Βάσει της τροπολογίας αυτής η αποφυγή πληρωμής εισιτηρίου θα θεωρείται πλέον ποινικό αδίκημα πλημμεληματικού χαρακτήρα, όπως αναφέρουν «Τα Νέα».

Μάλιστα...

Την ίδια στιγμή που η παράνομη πορνεία έγινε πταίσμα από πλημμέλημα...

Καλά πάμε...