Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ολα (περι)στρεφονται κυριως γυρω (και εναντιον) απο το κρατος .Εκτος αν πιστευεις οτι η δυσαρεσκεια του απλου κοσμου δεν προερχεται απο τις ολοενα αυξανομενες υποχρεωσεις-φορους (τις περισσοτερες φορες χωρις ανταποδοση )αλλα απο την αυστηρη προσηλωση σε καποιο κομμα .

Μην το γενικεύουμε. Μιλάμε για τα διόδια. Από το κίνημα κατά των διοδίων έχεις ακούσει ποτέ να μιλάνε για το μερίδιο που εισπράττει το κράτος? Εγώ ποτέ. Αντίθετα ακούω συνέχεια για τον κλέφτη και απατεώνα ιδιώτη. Αυτά είναι επιχειρήματα της Αριστεράς και είναι απόλυτα λογικό γιατί έχει καπελώσει εντελώς το συγκεκριμένο κίνημα. Το αν κάποιοι, που δεν σχετίζονται με αυτά τα κόμματα και συμμετέχουν στο κίνημα, το έχουν καταλάβει ή όχι είναι δικό τους θέμα.

Για τα διόδια μπορεί να γίνει σοβαρή κουβέντα αρκεί να βγάλουμε τις κομματικές παρωπίδες από την μέση. Προσωπικά δεν μπορώ να ακούω για κακό ιδιώτη όταν είναι ο μόνος που κατασκευάζει ΚΑΤΙ, εν αντιθέσει με ένα σάπιο κράτος που είναι ότι πιο δυσλειτουργικό υπάρχει. Ούτε τον πιο γελοίο νόμο δεν μπορεί να εφαρμόσει και εμείς του ζητάμε να χτίσει δρόμους και γεφύρια. Κάποτε ίσως να μπορούσε. Σήμερα είναι αδύνατον.

Στην τελική γιατί το κράτος να παριστάνει ΚΑΙ τον κατασκευαστή? Σε όλο τον κόσμο δεν υπάρχει ιδιωτικές εταιρίες που κατασκευάζουν έργα?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μα αναγκαστικα θα πρεπει να το γενικευσουμε.Γιατι εγω τι να σκεφτω τωρα, οτι οσοι (γενικα μιλωντας ) ειναι εναντιον του κινηματος τους επιασε ο πονος για τους δρομους και το value for money των διοδιων ? Και αν ναι τοτε γιατι δεν το εκαναν και παλιοτερα ? Και τελωσπαντων σιγουρα θα πρεπει να μπουν καποια πραγματα σε σειρα , αρκει να μπουν με την σωστη σειρα.Εγω δεν βλεπω γιατι αυτη ειναι.. να πληρωσω αυτα τα ποσα.Εγω σαν πολιτης.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το θέμα είναι πού πάνε οι φόροι τού Πολίτη και πώς αξιοποιεί τό Κράτος τήν περιουσία του και πρός όφελος ποιών.

Αυτό είναι η πεμπτουσία της δημοκρατίας.

Στην περίπτωσή μας βλέπω τεχνικές εταιρίες που κατασκευάζουν έργα και εισπράττουν ένα μερίδιο και ένα κράτος που παίρνει το μερίδιο του και δεν ξέρουμε που πηγαίνει.

Αντί να τα βάζουμε με το κράτος που δεν ξέρουμε τι κάνει τα λεφτά τα βάζουμε με τον ιδιώτη που κατασκευάζει τον δρόμο.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μα αναγκαστικα θα πρεπει να το γενικευσουμε.Γιατι εγω τι να σκεφτω τωρα, οτι οσοι (γενικα μιλωντας ) ειναι εναντιον του κινηματος τους επιασε ο πονος για τους δρομους και το value for money των διοδιων ? Και αν ναι τοτε γιατι δεν το εκαναν και παλιοτερα ? Και τελωσπαντων σιγουρα θα πρεπει να μπουν καποια πραγματα σε σειρα , αρκει να μπουν με την σωστη σειρα.Εγω δεν βλεπω γιατι αυτη ειναι.. να πληρωσω αυτα τα ποσα.Εγω σαν πολιτης.

Αν δεν πληρώσεις πως θα γίνουν οι δρόμοι?

Αν δεν πληρώσεις μέσω των διοδίων θα χρειαστεί να πληρώσεις με κάποιο τέλος μέσω της φορολογικής σου δήλωσης. Στην πρώτη περίπτωση υπάρχει κάποια ανταποδοτικότητα, ότι χρησιμοποιείς τον δρόμο και πληρώνεις, ενώ στην δεύτερη περίπτωση και μια θεία μου που δεν έχει δίπλωμα θα πληρώσει για τους δρόμους.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αυτό είναι η πεμπτουσία της δημοκρατίας.

.

Δεν τά βάζω μέ τον ιδιώτη ,γενικώς,ουτε θεωρώ οτι ο ιδιώτης ειναι εξ''ορισμού ''κακός''..
Σέ συγκεκριμένο κόσμο ζούμε όλοι.


Απλά προσπαθώ νά πώ οτι ''Κράτος'' ακόμα και γιά τον συντηρητικό πολίτη(καί κανένα θέμα πού πρεσβεύει οσα πρεσβεύει) δέν είναι η Δημόσια Διοίκηση και μόνον(σε αυτήν ανήκουν οι Δ.Υ. και ειναι τμήμα συγκεκριμένης εξουσίας τού Κράτους) ,αλλά και πολλές άλλες παράμετροι,οπως οι σχέσεις μέ τρίτους,η διαφάνεια τών συμβάσεων πού προκύπτουν απο ξεκάθαρους διαγωνισμούς και οχι απο αναθέσεις,τό κέρδος πού προκύπτει γιά τον ιδιωτικό φορέα και οχι η ασυδοσία,τό πώς οι φόροι αξιοποιούνται γιά Δημόσια παιδεία και υγεία και ένα σωρό άλλες παράμετροι.
Προσωπικά πιστεύω οτι ένα Κράτος δεν ειναι ουδέτερο ποτέ,αλλά οτι εξυπηρετεί τά συμφέροντα τής Ηγέτιδας τάξης ..
Αλλά η προηγούμενη παράγραφός μου δεν αναφέρεται σε αυτό,παρά μόνον στά στοιχειώδη ενός Κράτους Δικαίου πού έχει καταστρατηγηθεί παντελώς και οχι μονον στην Ελλάδα,αλλά και στήν λοιπή Δύση πλέον.

Η Ελλάδα μάλιστα ως περιφερειακή Χώρα και μεταπρατική δεν κατόρθωσε νά αποκτήσει ούτε κάν μιάν αξιοπρεπή Αστική τάξη.
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πολλα θαρρω εχω πληρωσει χωρις ανταποδοτικοτητα.Μαθημενο το βουνο απο τα χιονια.Ας τα πληρωσω στο τελος.Μπορει να προσδοκω σε αλλο οφελος εντωμεταξυ :D
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν τά βάζω μέ τον ιδιώτη ,γενικώς,ουτε θεωρώ οτι ο ιδιώτης ειναι εξ''ορισμού ''κακός''..
Σέ συγκεκριμένο κόσμο ζούμε όλοι.


Απλά προσπαθώ νά πώ οτι ''Κράτος'' ακόμα και γιά τον συντηρητικό πολίτη(καί κανένα θέμα πού πρεσβεύει οσα πρεσβεύει) δέν είναι η Δημόσια Διοίκηση και μόνον(σε αυτήν ανήκουν οι Δ.Υ. και ειναι τμήμα συγκεκριμένης εξουσίας τού Κράτους) ,αλλά και πολλές άλλες παράμετροι,οπως οι σχέσεις μέ τρίτους,η διαφάνεια τών συμβάσεων πού προκύπτουν απο ξεκάθαρους διαγωνισμούς και οχι απο αναθέσεις,τό κέρδος πού προκύπτει γιά τον ιδιωτικό φορέα και οχι η ασυδοσία,τό πώς οι φόροι αξιοποιούνται γιά Δημόσια παιδεία και υγεία και ένα σωρό άλλες παράμετροι.
Προσωπικά πιστεύω οτι ένα Κράτος δεν ειναι ουδέτερο ποτέ,αλλά οτι εξυπηρετεί τά συμφέροντα τής Ηγέτιδας τάξης ..
Αλλά η προηγούμενη παράγραφός μου δεν αναφέρεται σε αυτό,παρά μόνον στά στοιχειώδη ενός Κράτους Δικαίου πού έχει καταστρατηγηθεί παντελώς και οχι μονον στην Ελλάδα,αλλά και στήν λοιπή Δύση πλέον.

Συμφωνώ σε όλα. Με τη μόνη διαφορά, αν αντιλαμβάνομαι καλά τις απόψεις σου, ότι δεν νομίζω ότι είναι ο καπιταλισμός όλο το πρόβλημα. Είναι η στρεβλή εφαρμογή του. Δεν λέει πουθενά ο καπιταλισμός ότι οι πλούσιοι δεν υπακούν στους νόμους.

Σίγουρα, από την στιγμή που μιλάμε για συσσώρευση πλούτου θα έχουμε αδικίες defacto αλλά είναι το μόνο σύστημα που λειτουργεί και είναι σχετικά συμβατό με τον άνθρωπο. Μέχρι να βρούμε κάτι καλύτερο νομίζω ότι ο καπιταλισμός με όσο το δυνατόν περισσότερο σοσιαλιστικό πρόσωπο είναι ότι αποδοτικότερο. Κάτι υβριδικό δηλαδή.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Συμφωνώ σε όλα. Με τη μόνη διαφορά, αν αντιλαμβάνομαι καλά τις απόψεις σου, ότι δεν νομίζω ότι είναι ο καπιταλισμός όλο το πρόβλημα. Είναι η στρεβλή εφαρμογή του. Δεν λέει πουθενά ο καπιταλισμός ότι οι πλούσιοι δεν υπακούν στους νόμους.

Σίγουρα, από την στιγμή που μιλάμε για συσσώρευση πλούτου θα έχουμε αδικίες defacto αλλά είναι το μόνο σύστημα που λειτουργεί και είναι σχετικά συμβατό με τον άνθρωπο. Μέχρι να βρούμε κάτι καλύτερο νομίζω ότι ο καπιταλισμός με όσο το δυνατόν περισσότερο σοσιαλιστικό πρόσωπο είναι ότι αποδοτικότερο. Κάτι υβριδικό δηλαδή.

Δυστυχώς ο καπιταλισμός και στο σοσιαλιστικότερο του (Κευνσιανισμός) δεν λειτούργησε, είναι η φύση του τέτοια.....αρκετά με αυτόν....!!!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Συμφωνώ σε όλα. Με τη μόνη διαφορά, αν αντιλαμβάνομαι καλά τις απόψεις σου, ότι δεν νομίζω ότι είναι ο καπιταλισμός όλο το πρόβλημα. Είναι η στρεβλή εφαρμογή του. Δεν λέει πουθενά ο καπιταλισμός ότι οι πλούσιοι δεν υπακούν στους νόμους.

Σίγουρα, από την στιγμή που μιλάμε για συσσώρευση πλούτου θα έχουμε αδικίες defacto αλλά είναι το μόνο σύστημα που λειτουργεί και είναι σχετικά συμβατό με τον άνθρωπο. Μέχρι να βρούμε κάτι καλύτερο νομίζω ότι ο καπιταλισμός με όσο το δυνατόν περισσότερο σοσιαλιστικό πρόσωπο είναι ότι αποδοτικότερο. Κάτι υβριδικό δηλαδή.

Παρότι δεν ανήκω στούς αιθεροβάμονες(άρα οι σχέσεις μου μέ τον ''πρώην υπαρκτό'' ήσαν πάντα ανύπαρκτες,εκτός άν διάβαζα υπερβολές και πλήρη απαξιωση )και επειδή μεγαλώνοντας είπα νά πιστέψω σε ένα ''Κράτος Δικαίου'' μέ σοσιαλδημοκρατικά χαρακτηριστικά ,διαψεύσθηκα πλήρως μέ τίς εξελίξεις τών τελευταίων 15 ετών..
Ως πρός την τελευταία διετία ούτε λόγος δέ.

Ως εκ τούτου δέν πιστεύω οτι τό συγκεκριμένο σύστημα μπορεί νά λειτουργήσει ανθρώπινα ακριβώς επειδή ή έννοια τού κέρδους ειναι αδηφάγα και απεριόριστη και μόνον υπό τήν πίεση τών πολιτών παραχωρούνται δικαιώματα ,ακόμα και στην λεγόμενη ''μεσαία τάξη'' τά οποία ομως ειναι ψευδεπίγραφα καί όταν δημιουργηθεί κρίση αυτά επιστρέφονται μέ το ζόρι στούς ''δικαιούχους''..

Θεωρώ δηλαδή οτι οπως απέτυχε ο υπαρκτός,απέτυχε και το μοντέλο πού μάς πλάσσαραν σε ολη τήν Δύση τά τελευταία 40 χρόνια(γιατί επί τής ουσίας ο Κέϋνς καταργήθηκε απο τό 1971)

Δέν μπορώ νά γνωρίζω τί θά προκύψει μέσα απ´αυτό τό αδιέξοδο στό μέλλον καί ισως κανείς δεν μπορεί γιατί ειναι άγνωστη ακόμα η δυναμική τών πραγμάτων..

Ας επιστρέψουμε στά διοδια αν δεν υπάρχει αντίρρηση,γιατί θα βγούμε μακριά..
 
Last edited:
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Gordona wellcome back στη συζήτηση με τα ωραία επιχηρήματά σου. Δευτέρα πρωί ξεκινάει η βδομάδα με γέλιο.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ειλικρινά νομίζω ότι ο κόσμος έχει παραπλανηθεί. Από την αρχή μέχρι το τέλος.

Aπλα ο κοσμος δεν εχει να πληρωσει και μετραει και το τελευταιο ευρω. Τερμα οι εποχες οπου οι Ελληνες ηταν "λαρτζ". Και βεβαιως το πρωτο εξοδο που θα κοψουν ειναι αυτο που τους φαινεται αδικο και ανηθικο. Ασχετα με το τι λενε οι νομοι.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

46,4 ευρώ από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και πίσω. Κυριακή στην επιστροφή ήμουν απολύτως μόνος στον αυτοκινητόδρομο. Για 33 χλμ. δεν συνάντησα άλλο αυτοκίνητο στο δικό μου ρεύμα παρά μόνο 3 φορτηγά ΔΧ.

Έτυχε να χρειαστώ να κάνω στάση στα διόδια ανεβαίνοντας για τη Λάρισα. Συζήτηση με τον υπεύθυνο της βάρδιας. Έφθασε η συζήτηση και στη μείωση των διερχόμενων. 20% οριακά αυτοί που δεν πληρώνουν (αφαιρώντας αυτούς με το e-pass) και 25-30% η μείωση στην κυκλοφορία του αυτοκινητόδρομου. Δεν ανησυχούν τόσο πολύ για τη μείωση των εσόδων από τη μειωμένη κίνηση, καθώς υπάρχουν ρήτρες και θα τα εισπράξουν από το κράτος.

Να χαρώ εγώ ιδιωτική πρωτοβουλία και επιχειρηματικό ρίσκο (μηδέν!!!!).
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δηλαδή αν ο Έλληνας (ως συλλογικότητα, μιας και τώρα πια όλοι φταίμε για όλα) δεν επιλέξει την "ανυπακοή" με τη μορφή κινήματος τύπου "δεν πληρώνω" αλλά προτιμήσει το νόμιμο δρόμο (και σύμφωνο με τις επιταγές της ελεύθερης αγοράς και ανταγωνισμού) και επιλέξει ως διαδρομή το ελεύθερο οδικό δίκτυο που έχει κατασκευάσει το κράτος (σε αντίθεση με τους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους που τους έχει κατασκευάσει ποιος; - δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα πατούν σε νέα χάραξη και πόσα σε κρατικά κατασκευασμένο οδόστρωμα- ) τότε πάλι το κράτος θα πληρώσει ρήτρα στον ιδιώτη σαν να χρησιμοποιούταν ο αυτοκινητόδρομος; Ρε που πάμε ρε, ρε που πάμε.!!!

Αλήθεια αυτό σημαίνει ανοιχτή αγορά; Εγώ σαν ιδιώτης είμαι υπέρμαχος του καπιταλισμού και δεν καταλαβαίνω αυτήν την εμμονή με τα σοσιαλιστικά μοντέλα και δεν αναλαμβάνω πρωτοβουλία να κατασκευάσω μία κλειστή ταχεία οδό γιατί δεν βλέπω κέρδος σε αυτό. Που βλέπω κέρδος; Στο να πιέσω το κράτος με lobying να αποφασίσει ότι η χώρα χρειάζεται ένα κλειστό αυτοκινητόδρομο εκεί που εγώ ως ιδιώτης ήδη έκρινα ότι δεν έχω συμφέρον να φτιάξω. Αφού λοιπόν πιέσω τους κατάλληλους συμβούλους θα ξεκινήσει το κράτος την διαδικασία (μελέτες, απαλλοτριώσεις, διαγωνισμούς) και θα έρθω εγώ ως εργολάβος να κατασκευάσω για λογαριασμό του κράτους τώρα αυτόν τον ασύμφορο αυτοκινητόδρομο έχοντας εξασφαλισμένο εισοδημα.

Κατά τα άλλα μας φταίει το ότι το κράτος είναι ένα τέρας που τα παίρνει από όλους για τα δίνει στους δημοσίους υπαλλήλους. Εδώ και δέκα χρόνια στο περιβάλλον οι 8 στους 10 ελεύθεροι επαγγελματίες ή εν δυνάμει ελεύθεροι επαγγελματίες περιμένουν την επιδότηση για να ανοίξουν επιχείρηση ή για να προσλάβουν υπάλληλο. δεν βρίσκω τίποτα κακό με αυτό, την κρατική παρέμβαση δηλαδή αλλά ενοχλούμαι αφάνταστα όταν από τους ίδιους ακούω ότι ο δημόσιος υπάλληλος είναι κηφήνας ενώ αυτοί ανεξάρτητοι και αυτοδημιούργητοι αιμοδότες του δημοσίου.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εδώ και δέκα χρόνια στο περιβάλλον οι 8 στους 10 ελεύθεροι επαγγελματίες ή εν δυνάμει ελεύθεροι επαγγελματίες περιμένουν την επιδότηση για να ανοίξουν επιχείρηση ή για να προσλάβουν υπάλληλο.

Αυτή η απάτη με τις επιδοτήσεις, είναι άλλο ένα τεράστιο πρόβλημα.

Είδα σε φαρμακείο πινακίδα ότι η ανακαίνισή του επιδοτήθηκε από το κράτος και την ΕΕ!!!

Από που και ως που;;; Γιατί αυτό το φαρμακείο και όχι το διπλανό;;; Ή μήπως πλήρωσε το κράτος για να ανακαινιστούν ΟΛΑ τα φαρμακεία;;;
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αυτή η απάτη με τις επιδοτήσεις, είναι άλλο ένα τεράστιο πρόβλημα.

Είδα σε φαρμακείο πινακίδα ότι η ανακαίνισή του επιδοτήθηκε από το κράτος και την ΕΕ!!!

Από που και ως που;;; Γιατί αυτό το φαρμακείο και όχι το διπλανό;;; Ή μήπως πλήρωσε το κράτος για να ανακαινιστούν ΟΛΑ τα φαρμακεία;;;

όχι, πρόκειται για πρόγραμμα ενίσχυσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Αυτό το φαρμακείο ζήτησε να ενταχθεί, το διπλανό δεν ζήτησε.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Gordona wellcome back στη συζήτηση με τα ωραία επιχηρήματά σου. Δευτέρα πρωί ξεκινάει η βδομάδα με γέλιο.

Αποστομωτικό το επιχείρημά σου. Συγκλονίστηκα...
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δηλαδή αν ο Έλληνας (ως συλλογικότητα, μιας και τώρα πια όλοι φταίμε για όλα) δεν επιλέξει την "ανυπακοή" με τη μορφή κινήματος τύπου "δεν πληρώνω" αλλά προτιμήσει το νόμιμο δρόμο (και σύμφωνο με τις επιταγές της ελεύθερης αγοράς και ανταγωνισμού) και επιλέξει ως διαδρομή το ελεύθερο οδικό δίκτυο που έχει κατασκευάσει το κράτος (σε αντίθεση με τους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους που τους έχει κατασκευάσει ποιος; - δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα πατούν σε νέα χάραξη και πόσα σε κρατικά κατασκευασμένο οδόστρωμα- ) τότε πάλι το κράτος θα πληρώσει ρήτρα στον ιδιώτη σαν να χρησιμοποιούταν ο αυτοκινητόδρομος; Ρε που πάμε ρε, ρε που πάμε.!!!

Είτε είναι νέα χάραξη, είτε πατάει πάνω στην παλιά μιλάμε για νέο δρόμο. Σε όλους τους νέους δρόμους μιλάμε για αμέτρητα χιλιόμετρα σε σήραγγες και γέφυρες. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα.

Μια άλλη παρανόηση. Αν κατασκευάσει το κράτος τον αυτοκινητόδρομο, νομίζεις ότι δεν θα πληρώσεις ΕΣΥ για αυτό? Μα από που θα βρει το κράτος λεφτά? Θα ανακαλύψει ένα νέο φόρο και θα στον ενσωματώσει στην φορολογική σου δήλωση. Το κράτος βρίσκει λεφτά από την φορολογία. Έμμεση και άμεση.

Αυτή η εντύπωση ότι αν δεν πληρώσουμε διόδια, ο δρόμος θα γίνει τσάμπα, απλά είναι εξωφρενικά λάθος. Μα ποιος θα πληρώσει τον δρόμο? Ο Γερμανός για εμάς ή ο εργολάβος θα βάλει 1.000.000.000 ευρώ από την τσέπη του για να τον θυμόμαστε?

...Που βλέπω κέρδος; Στο να πιέσω το κράτος με lobying να αποφασίσει ότι η χώρα χρειάζεται ένα κλειστό αυτοκινητόδρομο εκεί που εγώ ως ιδιώτης ήδη έκρινα ότι δεν έχω συμφέρον να φτιάξω. Αφού λοιπόν πιέσω τους κατάλληλους συμβούλους θα ξεκινήσει το κράτος την διαδικασία (μελέτες, απαλλοτριώσεις, διαγωνισμούς) και θα έρθω εγώ ως εργολάβος να κατασκευάσω για λογαριασμό του κράτους τώρα αυτόν τον ασύμφορο αυτοκινητόδρομο έχοντας εξασφαλισμένο εισοδημα.

Μισό λεπτό για να καταλάβω. Η Ελλάδα δεν χρειάζεται αυτοκινητόδρομους? ΟΚ, έχεις δίκιο δεν έχουμε πολλούς νεκρούς από δυστυχήματα στις εθνικές οδούς. Έχουμε εξάλλου το ασφαλέστερο οδικό δίκτυο στην Ευρώπη...

Μου αρέσει που σου φαίνεται παράλογο ότι φτιάχνει κάποιος ένα δρόμο και ζητάει εξασφαλίσεις ότι θα πάρει πίσω τα λεφτά της επένδυσής τους μαζί με ένα λογικό κέρδος. Αν δεν του δώσεις αυτή την εξασφάλιση δεν θα σου φτιάξει ΚΑΝΕΝΑΣ τον δρόμο ΠΟΤΕ. Δηλαδή τι προτείνεις? Να λέμε του ιδιώτη, κάτσε 6 χρόνια φτιάξε ένα δρόμο και ΑΝ πάρεις τα λεφτά σου πίσω μαζί με κάποια κέρδη ΟΚ. Αν δεν τα πάρεις, στα ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥ...

Δηλαδή είσαι γιατρός, βλέπεις ασθενής και όποιος σε πληρώσει. Αν δεν σε πληρώνουν, δεν βαριέσαι, έχει ο θεός...

Η Εγνατία Οδός έγινε με κρατική επίβλεψη και υπεργολαβίες στις ιδιωτικές τεχνικές εταιρίες. Δεν έχει διόδια. Χρωστάει σε όποιον μιλάει Ελληνικά, γιατί το κράτος δεν πληρώνει κανένα, αφού δεν υπάρχει σάλιο και έχει πολλές δικαστικές αποφάσεις με διαταγές πληρωμής!!!! Σε λίγο θα δούμε και κανένα κωμικοτραγικό να κάνουν ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ σε Εθνική Οδό.

Αυτό είναι το εναλλακτικό μοντέλο? Να φεσώνει το Ελληνικό κράτος ιδιώτες?

Τα χρέη του Ελληνικού κράτους προς τεχνικές εταιρίες (δεν μιλάμε για επίπεδο Μπόμπολα μόνο, λέμε για τεχνικές εταιρίες με 10-30 άτομα) είναι εξωφρενικά. Κλείνουν η μια πίσω από την άλλη.

Πιστεύετε ότι με τα φέσια που ρίχνει το Ελληνικό κράτος θα έρθει ξένος ή Έλληνας ιδιώτης να κάνει επένδυση χωρίς να πάρει όσες εγγυήσεις μπορεί?
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

όχι, πρόκειται για πρόγραμμα ενίσχυσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Αυτό το φαρμακείο ζήτησε να ενταχθεί, το διπλανό δεν ζήτησε.

Ήταν πρόγραμμα που αφορούσε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, τα φαρμακεία. Δεν ήταν γενικά για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στα προγράμματα προσδιορίζεται ποιες επιχειρήσεις μπορούν να ενταχθούν.

Βρίσκω εξωφρενικό ότι επιδοτήθηκαν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις από την στιγμή που είναι από τις πιο κερδοφόρες στην Ελληνική κοινωνία.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

46,4 ευρώ από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και πίσω. Κυριακή στην επιστροφή ήμουν απολύτως μόνος στον αυτοκινητόδρομο. Για 33 χλμ. δεν συνάντησα άλλο αυτοκίνητο στο δικό μου ρεύμα παρά μόνο 3 φορτηγά ΔΧ.

Έτυχε να χρειαστώ να κάνω στάση στα διόδια ανεβαίνοντας για τη Λάρισα. Συζήτηση με τον υπεύθυνο της βάρδιας. Έφθασε η συζήτηση και στη μείωση των διερχόμενων. 20% οριακά αυτοί που δεν πληρώνουν (αφαιρώντας αυτούς με το e-pass) και 25-30% η μείωση στην κυκλοφορία του αυτοκινητόδρομου. Δεν ανησυχούν τόσο πολύ για τη μείωση των εσόδων από τη μειωμένη κίνηση, καθώς υπάρχουν ρήτρες και θα τα εισπράξουν από το κράτος.

Να χαρώ εγώ ιδιωτική πρωτοβουλία και επιχειρηματικό ρίσκο (μηδέν!!!!).

Οι ρήτρες καλύπτουν ένα ελάχιστο. Χωρίς αυτήν την ελάχιστη εγγύηση δεν φτιάχνεται ΚΑΝΕΝΑ έργο πουθενά στον κόσμο. Μην συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια.

Μιλάμε για έργα που διαρκούν 3-10 χρόνια με απίστευτες δυσκολίες και ρίσκα. Πες ότι φτιάχνουν ένα τούνελ και συναντάνε ένα πέτρωμα που δεν περίμεναν και εκτοξεύει το κόστος στα ύψη. Αυτό το τρώει η εταιρία στην ΜΑΠΑ. Πέφτουν απίστευτες βροχοπτώσεις και δημιουργείται μια κατολίσθηση που δεν είχε προβλεφθεί παρά τις μελέτες. Πάλι την ευθύνη έχει η εταιρία.

Μιλάτε για τεχνικά έργα λες και λέμε για καμία πολυκατοικία. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Όλα τα τεχνικά έργα έχουν ρίσκο, ειδικά τα μεγάλα.

Θα αφιερώσει μια εταιρία ένα μεγάλο ποσοστό του εργατικού δυναμικού της και των χρημάτων της για 6 χρόνια σε ένα έργο, παίρνοντας ΟΛΑ τα ρίσκα της κατασκευής και της συντήρησης και ζητάτε να μην πάρει καμία εγγύηση για τα έξοδά της μαζί με ένα ελάχιστο κέρδος???

Δεν μιλάμε για περίπτερο, ούτε για σουβλατζίδικα.

Είπαμε χτες ότι θα μπορούσαν τα διόδια να υπάρχουν με την ολοκλήρωση των έργων αλλά αυτό μέχρι να ισοπεδώνουμε τα πάντα έχει τεράστια απόσταση.
 
Last edited:
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

εχει αναφερθει οτι αν υπηρχε αυτην την στιγμη αναλογικη χρεωση στα χιλιομετρα..θα μειωνονται τα υπολογισμενα εσοδα απο τα διοδια οπως εχουν προβλεφθει με τους μετωπικους και παραπλευρους σταθμους. Εφοσον ισχυει αυτο να υποθεσω οτι αν εφαρμοστει η αναλογικη χρεωση, θα καλυφθει το χασιμο των εσοδων ειτε με παρατερω αυξηση της χιλιομετρικης χρεωσης είτε με καποιας μορφης επιδοτηση απο το κρατος?