Διόδια

Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τι ψάχνεις ρε Βασίλη. Απλά δεν ξέρεις.
Βρες ένα μαγαζί που γουστάρεις. Κάτσε απ έξω και ζήτα λεφτά απ τον κόσμο που περνάει έξω για το μαγαζί που ΘΑ ανοίξεις. Να μαζέψεις λεφτά για προκαταβολή, αέρα, εμπόρευμα και όταν το ανοίξεις θα γίνεις ένας επιτυχημένος καταστηματάρχης, που έκανες σωστές κινήσεις, έπιασες τον παλμό της εποχής και της αγοράς.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

τι το λάθος λέει ρε παλικάρια ?

Για τον Μαγκριώτη από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω...

Για το παλικάρι στο 49:30 απλά λέει μπαρούφες. Φέρνει ένα παράδειγμα στην Αυστρία που η Hochtief κατασκεύασε ένα δρόμο και δεν έχει λέει διόδια. Μάλιστα το λέει με τεράστιο θαυμασμό λες και πρόκειται για κάτι εκπληκτικό. Μετά συνεχίζει και λέει ότι οι πολίτες δεν πληρώνουν διόδια αλλά η εταιρία θα πάρει λεφτά από το κράτος παίρνοντας μερίδιο για κάποια χρόνια από το βινιέτο που έχουν εκεί.

Συμπέρασμα? Ότι το κράτος τα λεφτά τα βρίσκει από κάπου αλλού, πάντως όχι από τους πολίτες και ότι όταν μια εταιρία πληρώνεται από το κράτος οι πολίτες δεν δίνουν φράγκο.

Χρειάζεται να εξηγήσω περαιτέρω γιατί λέει μπαρούφες???

Στην Αυστρία τα πήρε η Hochtief από τους ΠΟΛΙΤΕΣ μέσω του κράτους και στην Ελλάδα τα παίρνει μέσω ΚΑΙ των διοδίων. Αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι πόσα πήρε κάθε φορά και τι έργο κατασκεύασε. Φυσικά αυτά είναι δύσκολα για ένα κίνημα που μεγάλωσε μέσα από blog.

Επίσης μια τύπισσα στην αρχή του video λέει ότι η Αττική Οδός έχει βγάλει τα λεφτά της και κάνει τον εκπληκτικό υπολογισμό 300.000 διελεύσεις την ημέρα Χ 2,90 = περίπου 1.000.000 ευρώ την ημέρα για την εταιρία. Μέσα και ο ΦΠΑ του κράτους (23%), μέσα και τα έξοδα για την συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, μέσα και οι εργαζόμενοι. Άλλα ντάλα της Παρασκευής το γάλα.

Το κράτος παίρνει πάνω από 40-50% σε όλες τις συμβάσεις και εμείς ασχολούμαστε με τα λεφτά που παίρνει ο ιδιώτης και ΜΟΝΟ. Αυτό αποδεικνύει ότι το κίνημα είναι εντελώς πολιτικοποιημένο και υποκινούμενο από την αριστερά. Κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το τι συμβαίνει παρά νοιάζονται για πολιτικά οφέλη.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τι ψάχνεις ρε Βασίλη. Απλά δεν ξέρεις.
Βρες ένα μαγαζί που γουστάρεις. Κάτσε απ έξω και ζήτα λεφτά απ τον κόσμο που περνάει έξω για το μαγαζί που ΘΑ ανοίξεις. Να μαζέψεις λεφτά για προκαταβολή, αέρα, εμπόρευμα και όταν το ανοίξεις θα γίνεις ένας επιτυχημένος καταστηματάρχης, που έκανες σωστές κινήσεις, έπιασες τον παλμό της εποχής και της αγοράς.

Το παράδειγμα που φέρνεις δεν στέκει.

Έχεις ένα παλιό καφέ και το ανακαινίζεις. Όσο το ανακαινίζεις αυξάνεις τις τιμές του καφέ γιατί το καινούριο θα είναι πολύ καλύτερο και χρειάζεσαι τα λεφτά για την ανακαίνιση. Αυτό στέκει περισσότερο σαν παράδειγμα αν και πάλι έχεις τεράστιες διαφορές με την πραγματικότητα.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν ξέρω, αλλά σε κάθε λογικά σκεπτόμενο άνθρωπο φαίνεται παράλογο να χρεώνεις υπηρεσίες χωρίς να έχεις κατασκευάσει τις υποδομές! Να πληρώνω προκαταβολικά για παράδειγμα την ΑΝΕΚ για πλοίο που θα αγοράσει και θα κάνει την διαδρομή Χανιά - Πειραιάς σε 4 ώρες, ενώ ταξιδεύω με το πλοίο που κάνει 8 ώρες, θα ήταν ανήκουστο και για γέλια...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

1. Τα έργα κατασκευάζονται. Δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει. Γίνονται.

2. Ο χρόνος παραχώρησης είναι δεδομένος. Αν ξεκινήσει η εκμετάλλευση των διοδίων το 2007 θα τελειώσει το 2037. Αν ξεκινήσει το 2012 θα τελειώσει το 2042. Αν εισέπρατταν τα διόδια με το τέλος των έργων θα κερδίζαμε κάτι? Θα πληρώναμε λιγότερα λεφτά?
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ναι, εντάξει, αλλά τι τον νοιάζει τον χρήστη πότε θα τελειώσουν τα έργα, όταν κινείται σε δρόμους που δεν έχουν κατασκευαστεί ακόμα και του ζητάνε διόδια; Διόδια για ποιο πράγμα, για κάτι που δεν υπάρχει; Εσύ θα πλήρωνες το πλοίο της ΑΝΕΚ προκαταβολικά;

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι χρησιμοποιώ τον δρόμο, πληρώνω. Σε δύο ή τρία χρόνια που μπορεί να έχει φτιαχτεί ο δρόμος, εγώ μπορεί για τον α ή β λόγο να μην τον χρησιμοποιώ, τι κερδίζω ακριβώς αν πληρώνω από τώρα;
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το παράδειγμα που φέρνεις δεν στέκει.

Έχεις ένα παλιό καφέ και το ανακαινίζεις. Όσο το ανακαινίζεις αυξάνεις τις τιμές του καφέ γιατί το καινούριο θα είναι πολύ καλύτερο και χρειάζεσαι τα λεφτά για την ανακαίνιση. Αυτό στέκει περισσότερο σαν παράδειγμα αν και πάλι έχεις τεράστιες διαφορές με την πραγματικότητα.
Το οποίο καφέ το έφτιαξες με τον τρόπο που γράφει ο Δημήτρης...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν είναι το ίδιο παράδειγμα γιατί μιλάμε για υποδομές και δεν είναι καθαρά ιδιωτικά τα έργα. Ο δρόμος ανήκει στο δημόσιο και ο ιδιώτης εκτελεί τα έργα για λογαριασμό του δημοσίου.

Ας πούμε ότι συμφωνούμε ότι έπρεπε να πάρουν τα διόδια οι ιδιώτες όταν κατασκευαστεί ο δρόμος. Τι θα κερδίζαμε? Μόνο χαμένοι θα βγαίναμε. Να σου πω γιατί?

1. Τα λεφτά από τα διόδια θα πήγαιναν στο κράτος ΟΛΑ. Δηλαδή σε μαύρη τρύπα. Θα μου πεις ότι δεν θα ήταν τόσο ακριβά. ΟΚ, θα πληρώναμε λιγότερα αλλά θα πήγαιναν στο πουθενά, ενώ τώρα πάει ένα ποσοστό στην αποπληρωμή του δρόμου. Λέω ένα ποσοστό γιατί και πάλι το μεγαλύτερο κομμάτι στην μαύρη τρύπα του δημοσίου πάει.

2. Η περίοδος παραχώρησης των δρόμων θα τελειώσει μια ώρα αρχύτερα. Αν υποθέσουμε ότι δόθηκαν τα διόδια το 2007 και ο χρόνος παραχώρησης είναι 30 χρόνια, τότε το 2037 τα διόδια γυρίζουν στο δημόσιο. Αν τα διόδια δινόντουσαν με την λήξη των έργων, ας πούμε το 2013, τότε τα διόδια θα επέστρεφαν στο δημόσιο το 2043.

Ειλικρινά νομίζω ότι ο κόσμος έχει παραπλανηθεί. Από την αρχή μέχρι το τέλος.

Το εξοργιστικότερο που ΚΡΥΒΕΙ ο Μαγκριώτης αλλά και ο Ρέππας είναι ότι τα διόδια μπορούν να μειωθούν ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ αν το δημόσιο απλά ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ. Να πει ότι "καταλαβαίνω ότι ο κόσμος δεν έχει λεφτά, οπότε δεν θα εισπράττουμε το μερίδιο μας από τα διόδια και δεν θα επιβάλουμε και ΦΠΑ". Θα μειωθούν τα διόδια 50%.

Βλέπετε να λέει ο Μαγκριώτης κάτι τέτοιο? Το είχε αναφέρει κάποια στιγμή ΠΡΙΝ τις εκλογές αλλά τώρα έχει καταπιεί την γλώσσα του. ΟΛΟΙ οι φόροι είναι απαραίτητοι στην άθλια κατάσταση που βρισκόμαστε και για αυτό ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ τον κόσμο.

ΚΑΝΕΙΣ δεν λέει την αλήθεια. Ούτε οι επικεφαλής του κινήματος αλλά ούτε και ο Μαγκριώτης. Ο Ρέππας έχει πει αρκετές αλήθειες.
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν είναι το ίδιο παράδειγμα γιατί μιλάμε για υποδομές και δεν είναι καθαρά ιδιωτικά τα έργα. Ο δρόμος ανήκει στο δημόσιο και ο ιδιώτης εκτελεί τα έργα για λογαριασμό του δημοσίου.

Ας πούμε ότι συμφωνούμε ότι έπρεπε να πάρουν τα διόδια οι ιδιώτες όταν κατασκευαστεί ο δρόμος. Τι θα κερδίζαμε? Μόνο χαμένοι θα βγαίναμε. Να σου πω γιατί?


1. Τα λεφτά από τα διόδια θα πήγαιναν στο κράτος ΟΛΑ. Δηλαδή σε μαύρη τρύπα. Θα μου πεις ότι δεν θα ήταν τόσο ακριβά. ΟΚ, θα πληρώναμε λιγότερα αλλά θα πήγαιναν στο πουθενά, ενώ τώρα πάει ένα ποσοστό στην αποπληρωμή του δρόμου. Λέω ένα ποσοστό γιατί και πάλι το μεγαλύτερο κομμάτι στην μαύρη τρύπα του δημοσίου πάει.

Μα γιατί πρέπει να υπάρχουν διόδια μέχρι να κατασκευαστεί ο δρόμος; Δεν με ενδιαφέρει αν αυτός που τα εισπράττει είναι ο ιδιώτης ή το κράτος, με ενδιαφέρει ότι ο χρήστης πληρώνει υπηρεσίες που δεν απολαμβάνει. Πεθαίνει αύριο (μακάβριο μεν, αλλά συμβαίνει!), θα του γυρίσουν πίσω τις προκαταβολές; :D :p

2. Η περίοδος παραχώρησης των δρόμων θα τελειώσει μια ώρα αρχύτερα. Αν υποθέσουμε ότι δόθηκαν τα διόδια το 2007 και ο χρόνος παραχώρησης είναι 30 χρόνια, τότε το 2037 τα διόδια γυρίζουν στο δημόσιο. Αν τα διόδια δινόντουσαν με την λήξη των έργων, ας πούμε το 2013, τότε τα διόδια θα επέστρεφαν στο δημόσιο το 2043.

Να επιστρέψουν όταν πρέπει να επιστρέψουν. Εδώ που τα λέμε δεν είναι και καθόλου σίγουρο αν θα επιστρέψουν, αφού αύριο το κράτος μπορεί να κάνει επεκτάσεις των συμβάσεων ή νέες συμβάσεις εκμετάλλευσης. Δε νομίζω να υπάρχει κάτι που του το απαγορεύει...
 
Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μα γιατί πρέπει να υπάρχουν διόδια μέχρι να κατασκευαστεί ο δρόμος; Δεν με ενδιαφέρει αν αυτός που τα εισπράττει είναι ο ιδιώτης ή το κράτος, με ενδιαφέρει ότι ο χρήστης πληρώνει υπηρεσίες που δεν απολαμβάνει. Πεθαίνει αύριο (μακάβριο μεν, αλλά συμβαίνει!), θα του γυρίσουν πίσω τις προκαταβολές; :D :p

Τα διόδια στους δρόμους που συζητάμε υπήρχαν. Λιγότεροι σταθμοί και φτηνότερα αλλά υπήρχαν. Στον Κορίνθου-Πατρών υπήρχαν. Στον Κορίνθου-Τριπόλεως υπήρχαν. Στον Αθηνών-Θεσσαλονίκης υπήρχαν.

Αν λες ότι έπρεπε να καταργήσει το κράτος αυτά τα διόδια και να ξαναμπούν μόλις οι δρόμοι τελείωναν θα συμφωνούσα.


Να επιστρέψουν όταν πρέπει να επιστρέψουν. Εδώ που τα λέμε δεν είναι και καθόλου σίγουρο αν θα επιστρέψουν, αφού αύριο το κράτος μπορεί να κάνει επεκτάσεις των συμβάσεων ή νέες συμβάσεις εκμετάλλευσης. Δε νομίζω να υπάρχει κάτι που του το απαγορεύει...

Αν κάτσεις και τα βάλεις κάτω θα δεις ότι είναι αποδοτικότερο για το κράτος και τους πολίτες εν τέλει, τα διόδια να τα εκμεταλλεύεται ο ιδιώτης. Αυτό έχει δείξει μέχρι τώρα η ιστορία. Δες την Αττική Οδό. Πιστεύεις ότι αν την πάρει το κράτος θα παρέχει τις ίδιες υπηρεσίες? Πιστεύεις ότι δημόσιοι υπάλληλοι θα αποδίδουν το ίδιο? Εγώ όχι. Μακάρι να συνέβαινε αλλά θέλω να είμαι ρεαλιστής.

Καλύτερα στον ιδιώτη και να έχουμε υπηρεσίες και ποιότητα συντήρησης παρά στο κράτος και το έργο να γίνει ΡΗΜΑΔΙΟ.

Ποιος θα ελέγξει το κράτος όταν δεν κάνει την δουλειά του? Κανείς. Τον ιδιώτη τουλάχιστον μπορείς να τον κυνηγήσεις. Υπάρχει και εκεί διαπλοκή αλλά μπορείς να βγάλεις άκρη. Δες τι γίνεται με την Αττική Οδό. Την έχουν ψάξει από 1000 μεριές για το πόσα εισπράττει και ότι προβλέπει η σύμβαση. Το ίδιο και στους δρόμους που κατασκευάζονται. Πλέον με το διαδίκτυο δεν ξεφεύγει τίποτα. Παλιότερα που δεν υπήρχε το διαδίκτυο με τα ΜΜΕ που είχαν οι εργολάβοι έκαναν πάρτι. Αυτές οι εποχές πέρασαν όμως. Τώρα λειτουργούν με λογικά κέρδη.
 
Last edited:
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Χμ..Το Κράτος πούχει δημοσιους υπαλλήλους(πού φταίν γιά ολα)δέν παραχώρησε μέ συγκεκριμένες συμβάσεις τά κιόσκια (συγνώμη τούς δρόμους)στούς ιδιώτες??
Το παραμύθι οτι Κράτος ισον Δ.Υ. δεν εχει άλλο δράκο..

Αυτά τά έλεγαν στην αρχή τής διακυβέρνησης GAP και τούς έχουν πάρει στό ψιλό πλέον.

Κράτος δεν είναι μονον οσοι εργάζονται γι´αυτό αλλά και οι σχέσεις πού τό διέπουν μέ ''άλλους''..

Και λίγη θεωρία,εστω και απο θεωρητικούς τού Καπιταλισμού δεν βλάπτει.
Και αυτοί ακόμα, έστω δεχόμενοι τον ''ρυθμιστικό''-και οχι τον ταξικό του ρόλο-άλλα λέν περί Κράτους.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τα διόδια στους δρόμους που συζητάμε υπήρχαν. Λιγότεροι σταθμοί και φτηνότερα αλλά υπήρχαν. Στον Κορίνθου-Πατρών υπήρχαν. Στον Κορίνθου-Τριπόλεως υπήρχαν. Στον Αθηνών-Θεσσαλονίκης υπήρχαν.

Αν λες ότι έπρεπε να καταργήσει το κράτος αυτά τα διόδια και να ξαναμπούν μόλις οι δρόμοι τελείωναν θα συμφωνούσα.

Ακριβώς αυτό λέω, οι περισσότεροι από αυτούς τους δρόμους (πριν την σταδιακή μετατροπή τους σε αυτοκινητόδρομους με τις συμβάσεις) είχαν ξεπληρωθεί εδώ και δεκαετίες, ειδικά η Αθηνών - Θεσσαλονίκης και Κορίνθου - Πατρών. Όπου δεν υπάρχει ακόμα αυτοκινητόδρομος δεν έχουν καμία θέση τα διόδια...

Αν κάτσεις και τα βάλεις κάτι θα δεις ότι είναι αποδοτικότερο για το κράτος και τους πολίτες εν τέλει, τα διόδια να τα εκμεταλλεύεται ο ιδιώτης. Αυτό έχει δείξει μέχρι τώρα η ιστορία. Δες την Αττική Οδό. Πιστεύεις ότι αν την πάρει το κράτος θα παρέχει τις ίδιες υπηρεσίες. Πιστεύεις ότι δημόσιοι υπάλληλοι θα αποδίδουν το ίδιο? Εγώ όχι. Μακάρι να συνέβαινε αλλά θέλω να είμαι ρεαλιστής.

Καλύτερα στον ιδιώτη και να έχουμε υπηρεσίες και ποιότητα συντήρησης παρά στο κράτος και το έργο να γίνει ΡΗΜΑΔΙΟ.

Ποιος θα ελέγξει το κράτος όταν δεν κάνει την δουλειά του? Κανείς. Τον ιδιώτη τουλάχιστον μπορείς να τον κυνηγήσεις.

Αυτά είναι συζητήσιμα και σε πολλά συμφωνώ, με κάποιες ενστάσεις στην όλη φιλοσοφία του κατά πόσο το κράτος θα έπρεπε να φτιάχνει μόνο του τους τους δρόμους με τα έσοδα που εισπράττει από την αγελάδα της αυτοκίνησης που την θέλει μόνο για συνεχές άρμεγμα, ή με τον τρόπο που φτιάχνονται τώρα με συμβάσεις με ιδιώτες, όταν δεν δίνει καμία εξήγηση αν έχουν ή όχι ανταποδοτικότητα τελικά αυτά τα έσοδα (τέλη κυκλοφορίας, φόροι καυσίμων, ΕΦΚ).
 
Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καλύτερα στον ιδιώτη και να έχουμε υπηρεσίες και ποιότητα συντήρησης παρά στο κράτος και το έργο να γίνει ΡΗΜΑΔΙΟ.

Και γιατι να θεωρησουμε οτι η κινηση στρεφεται προς τον Ιδιωτη και οχι προς το κρατος που τα εχει κανει Ρημαδιο .Αρα δεν ειναι δικαιολογημενη σαν πολιτικη πραξη εστω και αυτη την στιγμη ? (και ναι ο πολιτης δικαιολογημενα να ειναι καχυποπτος , να μην ακουει μερικες φορες την φωνη της ''λογικης'' και να μην θελει να συνεχισει να πληρωνει , πληρωνει , μονο πληρωνει .)
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ακριβώς αυτό λέω, οι περισσότεροι από αυτούς τους δρόμους (πριν την σταδιακή μετατροπή τους σε αυτοκινητόδρομους με τις συμβάσεις) είχαν ξεπληρωθεί εδώ και δεκαετίες, ειδικά η Αθηνών - Θεσσαλονίκης και Κορίνθου - Πατρών. Όπου δεν υπάρχει ακόμα αυτοκινητόδρομος δεν έχουν καμία θέση τα διόδια...

ΟΚ, αν και πιστεύω ότι με την παρούσα κατάσταση τελειώνουν οι συμβάσεις μια ώρα αρχύτερα.


Αυτά είναι συζητήσιμα και σε πολλά συμφωνώ, με κάποιες ενστάσεις στην όλη φιλοσοφία του κατά πόσο το κράτος θα έπρεπε να φτιάχνει μόνο του τους τους δρόμους με τα έσοδα που εισπράττει από την αγελάδα της αυτοκίνησης που την θέλει μόνο για συνεχές άρμεγμα, ή με τον τρόπο που φτιάχνονται τώρα με συμβάσεις με ιδιώτες, όταν δεν δίνει καμία εξήγηση αν έχουν ή όχι ανταποδοτικότητα τελικά αυτά τα έσοδα (τέλη κυκλοφορίας, φόροι καυσίμων, ΕΦΚ).

Το κράτος να φτιάξει δρόμους? Πότε το έχει κάνει. Όλη η ΕΓΝΑΤΙΑ είναι φτιαγμένη με υπεργολαβίες στις ελάχιστες Ελληνικές, και όχι μόνο, τεχνικές εταιρίες που μπορούν να κάνουν τέτοια έργα. Τελικά η ΕΓΝΑΤΙΑ κατέληξε υπερχρεωμένη και υπό κατάσχεση από αυτούς που έχει φεσώσει. Έλληνες πολίτες φυσικά. Αλλά αυτοί δεν έχουν κόμμα να τους αγκαλιάσει και να αποκτήσουν δημοσιότητα. Όλα αυτά υπό την επίβλεψη του Ελληνικού κράτους.

Όσο αφορά την ανταποδοτικότητα είναι ωραία σαν ιδέα και μου αρέσει και εμένα. Πολλές φορές δεν γίνεται όμως, δεν βγαίνουν τα νούμερα. Η Ιονία Οδός είναι ασύμφορη. Η συγκοινωνίες της Αθήνας το ίδιο. Κάθε χρόνο μπαίνουν μέσα. Γιατί να πληρώνω που μένω στην Τρίπολη τα ελλείμματα των λεωφορείων στην Αθήνα? Δεν βγαίνει πάντα η ανταποδοτικότητα.

Έστω όμως γενικά σαν κανόνας πρέπει να τηρείται.
 
Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Και γιατι να θεωρησουμε οτι η κινηση στρεφεται προς τον Ιδιωτη και οχι προς το κρατος που τα εχει κανει Ρημαδιο .Αρα δεν ειναι δικαιολογημενη σαν πολιτικη πραξη εστω και αυτη την στιγμη ? (και ναι ο πολιτης δικαιολογημενα να ειναι καχυποπτος , να μην ακουει μερικες φορες την φωνη της ''λογικης'' και να μην θελει να συνεχισει να πληρωνει , πληρωνει , μονο πληρωνει .)

Δεν έχω ακούσει δυο λέξεις για το κράτος και το μερίδιο που εισπράττει. Συνέχεια ακούω για τον απατεώνα ιδιώτη. Είναι σαν να διαβάζω ανακοινώσεις του Συνασπισμού ή του ΚΚΕ.

Ως γνωστών το πρόβλημα της ζωής τους είναι ο ιδιώτης. Με το κράτος δεν έχουν κανένα θέμα. Για αυτούς μακάρι όλα να τα είχε το κράτος.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Χμ..Το Κράτος πούχει δημοσιους υπαλλήλους(πού φταίν γιά ολα)δέν παραχώρησε μέ συγκεκριμένες συμβάσεις τά κιόσκια (συγνώμη τούς δρόμους)στούς ιδιώτες??
Το παραμύθι οτι Κράτος ισον Δ.Υ. δεν εχει άλλο δράκο..

Έχεις δει ποτέ εργοτάξιο στην ζωή σου? Έχεις περάσει ποτέ από τους δρόμους που συζητάμε? Γνωρίζεις για το αν εκτελούνται έργα σε αυτούς τους δρόμου ή όχι? Μάλλον όχι αλλιώς δεν δικαιολογείται να μιλάς για κιόσκια.

Αν επιμένεις να κάνω ένα ψάξιμο στο google και να φτιάξω ένα μήνυμα με τα εργοτάξια και τα κιόσκια που λες.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Έχεις δει ποτέ εργοτάξιο στην ζωή σου? Έχεις περάσει ποτέ από τους δρόμους που συζητάμε? Γνωρίζεις για το αν εκτελούνται έργα σε αυτούς τους δρόμου ή όχι? Μάλλον όχι αλλιώς δεν δικαιολογείται να μιλάς για κιόσκια.

Αν επιμένεις να κάνω ένα ψάξιμο στο google και να φτιάξω ένα μήνυμα με τα εργοτάξια και τα κιόσκια που λες.


Οχι σέ ολα..

Πάω μέ κανό μέσω Λιμνης Μαραθώνα.

Και είπαμε..
Καλό ειναι οταν μιλάμε γιά τήν έννοια τού Κράτους νά ξέρουμε σέ τί ακριβώς αναφερόμαστε.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ολα (περι)στρεφονται κυριως γυρω (και εναντιον) απο το κρατος .Εκτος αν πιστευεις οτι η δυσαρεσκεια του απλου κοσμου δεν προερχεται απο τις ολοενα αυξανομενες υποχρεωσεις-φορους (τις περισσοτερες φορες χωρις ανταποδοση )αλλα απο την αυστηρη προσηλωση σε καποιο κομμα .
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το θέμα είναι πού πάνε οι φόροι τού Πολίτη και πώς αξιοποιεί τό Κράτος τήν περιουσία του και πρός όφελος ποιών.