Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Oh yes, I am Pasokos και ζω σε εικονική πραγματικότητα. Επίσης ο Κατσουράνης ήταν Offside...

Αντίθετα αυτοί που δεν μπορούν να προσθέσουν ούτε τον ΦΠΑ γίνονται και καθηγητές του οικονομικού σε Πανεπιστήμια. Άσε τον ΔΤΚ. Αν το βάλουμε και αυτό στην μέση θα πρέπει να απευθυνθούμε στη ΝΑΣΑ.

Έχετε δίκιο σύντροφοι. Φωτιά, τσεκούρι, δρεπάνι. Τα λάβαρα σύντροφοι, να κάψουμε την Βουλή, να λευτερώσουμε την πατρίδα (ποια?), να σβήσουμε τα χρέη, να ζήσουμε τον παράδεισο του ΠΑΜΕ...Να δούμε τους δρόμους να φτιάχνονται μόνοι τους και τον Τσίπρα να διορίζει τους υπόλοιπους Έλληνες στο δημόσιο.

ΠΑΜΕ όλοι μαζί...


ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΣΟΚΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΣ....:fahne90::fahne90::fahne90:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο μπορεί να βρει κανείς τον νόμο με τον οποίο κυρώθηκε η σύμβαση παραχώρησης στην Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. (Ν. 3605/2007).

Δεν μπορώ να βρω το καθ' εαυτό κείμενο της σύμβασης (παραλείπεται) ωστόσο βρίσκω αναφορές στο άρθρο 25.1 της σύμβασης και τον τρόπο υπολογισμού των διοδίων ως εξής:
"Απόσταση μεταξύ του σταθμού και του άκρου του ´Εργου+Απόσταση μεταξύ του σταθμού και του επόμενου σταθμού, δια 2 Χ (επί) το Α.Ο.Δ.Τ." Το οποίο Ανώτατο όριο Διοδίων τελών (Α.Ο.Δ.Τ.), ορίζεται σε 0,03 ευρώ ανά χλμ.

Από την ιστοσελίδα της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας μπορούμε εύκολα να βρούμε ότι η μεταβολή του ΔΤΚ μεταξύ των ετών 2003 και 2010 (μέσες τιμές έτους) ανήλθε σε 24,87%.

Επομένως το ΑΟΔΤ θα έπρεπε να είναι 0,037461 ευρώ σήμερα, + 23% ΦΠΑ.

Οπότε εάν έχεις την ευγενή καλοσύνη ξανακάνε τους υπολογισμούς του Καθηγητή Μπαρούφα που προανέφερες και εξήγησέ μας τα αποτελέσματά σου και το σύμφωνο ή μη των παρόντων διοδίων προς τα συμφωνηθέντα.
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.nooz.gr/greece/oikonomikoi-epi8eorites-esvinan-prostimaΠοσα θα επρεπε να πληρωνει συμφωνα με σωστα κοστολογημενες συμβασεις?

Ξέρω γω, ίσαμε 0 ευρώ καλά δεν είναι; Δεν έχω καμία μα καμία συμπάθεια σε διόδια, εμπόδια και μπάρες στους δρόμους. Οποιουδήποτε είδους και προέλευσης...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Οι μανιακοί λούμπεν κανίβαλοι αστοί , υποστηριχτές του ξεπουλημένου προτεκτοράτου ήταν είναι και θα είναι ουσιαστικό μέρος του συστήματος , σύστημα το οποίο τους έχει όχι σαν βασικά στελέχη ( όπως οι ίδιοι βαυκαλίζονται ) απλά είναι στη φαρέτρα που γράφει χρήσιμοι ηλίθιοι


γενικολογώντας ....

και ουχί ειδικεύοντας ..
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Οι μανιακοί λούμπεν κανίβαλοι αστοί , υποστηριχτές του ξεπουλημένου προτεκτοράτου ήταν είναι και θα είναι ουσιαστικό μέρος του συστήματος , σύστημα το οποίο τους έχει όχι σαν βασικά στελέχη ( όπως οι ίδιοι βαυκαλίζονται ) απλά είναι στη φαρέτρα που γράφει χρήσιμοι ηλίθιοι


γενικολογώντας ....

και ουχί ειδικεύοντας ..


Προσωπικά θά ρίξω τρελλό γέλιο άν βγεί κανάς Σαμαράς καί δείς τότε τά ΠΑΣΟΚΙΑ πού στηρίζουν τήν κλίκα GAP(τά διαχωρίζω ,ως γνωστόν απο τήν λοιπή κοινωνική βάση τού κόμματος ,πού ντρέπεται γιά οσα πράττει τό''παιντί'') νά παριστάνουν τον Τσέ μαζί μέ τον Παναγόπουλο..:flipout::flipout:

Εμείς και πάλι τά ιδια θά λέμε..

Αλλά έχει νά πέσει τρίψιμο κειμένων στήν μούρη γιά μερικούς-μερικούς πού θά γελάσει και ο κάθε πικραμένος, generally speaking.....
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Οι μανιακοί λούμπεν κανίβαλοι αστοί , υποστηριχτές του ξεπουλημένου προτεκτοράτου ήταν είναι και θα είναι ουσιαστικό μέρος του συστήματος , σύστημα το οποίο τους έχει όχι σαν βασικά στελέχη ( όπως οι ίδιοι βαυκαλίζονται ) απλά είναι στη φαρέτρα που γράφει χρήσιμοι ηλίθιοι


γενικολογώντας ....

και ουχί ειδικεύοντας ..

ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΘΟΤΙ ΑΜΦΙΔΡΟΜΑ.....
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Να διορθώσω τα ποσά που έγραψα λάθος προηγουμένως:

Πήγαινε έλα Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

ΙΧ μόνο 46,40
Δίκυκλο 31,10
Μεσσαίο 102,20
Βαρύ Όχημα 143,40

Αξία ανακούφισης από το σπρώξιμο της μπάρας:
ΑΝΕΚΤΙΜΙΤΗ

ΠΑΡΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ !!
Για το Μάρτη είχαν ανακοινωθεί αυξήσεις πριν λίγο καιρό...

Θα ήθελα να μάθω για τις πρώτες κλήσεις ΑΝ/όταν φτάσουν σε δικαστήριο...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για όποιον ενδιαφέρεται να διαβάσει ολόκληρη τη σύμβαση (τα επίμαχα τουλάχιστον τμήματα) για την παραχώρηση του τμήματος Μαλιακός-Κλειδί (Ν. 3605/2007), μπορεί να την κατεβάσει από εδώ.


Στο προΐμιο της σύμβασης υπάρχουν οι ορισμοί, μεταξύ αυτών και της "τιμής ημέρας", όπου ως τέτοια ορίζεται η 1.1.2003 (δηλαδή ο Ιανουάριος 2003, η Στατιστική Υπηρεσία δίνει τιμές του ΔΤΚ ανά μήνα όχι ημέρα).

Τα περί διοδίων ρυθμίζονται στο 25ο άρθρο της σύμβασης. Το ΑΟΔΤ ορίζεται σε 5 λεπτά ανά χιλιόμετρο για το τμήμα 32 χλμ μεταξύ Ευαγγελισμού και Λεπτοκαρυάς, και 4 λεπτά του ευρώ για τον υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο. Αυτά σε τιμές ημέρας, οπότε μεταξύ Ιανουαρίου 2003 και Ιανουαρίου 2011 υπολογίστε χονδρικώς αύξηση 29%, και φυσικα´ΦΠΑ. Αυτά όμως μετά την ολοκλήρωση των κατασκευών της περιόδου κατασκευών-μελετών.

Ακόμη και με μέση σταθμισμένη τιμή διοδίων με σύστημα ανοικτών σταθμών (όπως οι υπάρχοντες), τα συνολικά διόδια δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το γινόμενο απόστασης επί ΑΟΔΤ.

Σύμφωνα με το άρθρο 25.1.3.a (παρένθεση: ο συντάκτης σίγουρα δεν έχει τελειώσει ελληνικό νομικό τμήμα ή πάντως έχει αποκηρύξει τις όποιες γνώσεις απέκτησε από τη φοίτησή του σε αυτό: εμείς έχουμε διακρίσεις μεταξύ άρθρων, παραγράφων, εδαφίων και τέλος περιπτώσεων) από την έναρξη της ημερομηνίας παραχώρησης (ω ναι, ασφαλώς θα προβλεπόταν και η επιβολή διοδίων πριν καν κάνει ο,τιδήποτε ο παραχωρησιούχος) μέχρι την τρίτη αποκλειστική προθεσμία (άρθρο ....11.3.2.3) η ΑΟΔΤ είναι απλώς 0,025 ευρώ. Μετά γίνεται 0,03, μετά την τέταρτη αποκλειστική προθεσμία 0,04. Στα Τέμπη η τιμή είναι fix (όχι η μπύρα), 0,70 ευρώ (πάντα τιμή ημέρας 1.1.2003 προ ΦΠΑ).

Οι αυξήσεις γίνονται με συγκεκριμένο τύπο και στο πρώτο δεκαήμερο του έτους.
Τα αστυνομικά/στρατιωτικά/ασθενοφόρα/πυροσβεστικά απαλλάσσονται. Αυτά τα ολίγα....
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για όποιον ενδιαφέρεται να διαβάσει ολόκληρη τη σύμβαση (τα επίμαχα τουλάχιστον τμήματα) ...........


.............Τα αστυνομικά/στρατιωτικά/ασθενοφόρα/πυροσβεστικά απαλλάσσονται. Αυτά τα ολίγα....

Δεν ξερω τι λες εσυ και οι διαφοροι μπαρουφες καθηγητες αλλα αν το λενε οι σουφλιαδες και οι ρεππες οτι ο γαιδαρος πεταει, τοτε πεταει... αν ειδικοτερα, εγω, τυγχανει να πουλαω και αξεσουαρ για ιπταμενους γαιδαρους, τοτε οχι μονο πετανε αλλα καινε και κηροζινη...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αττική Οδός: Γιατί δεν επιστρέφεται στο Δημόσιο

Πηγή: Capital gr
Του Δημήτρη Δελεβέγκου

Η Αττική Οδός δεν μπορεί να επιστραφεί στο δημόσιο, καθώς δεν έχει επανακτήσει μέχρι σήμερα τα κεφάλαια που έχουν επενδυθεί. Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει από την έκθεση χρηματοοικονομικής κατάστασης που συνέταξε για το έργο, προϋπολογισμού 1,24 δισ. ευρώ, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας για λογαριασμό του Δημοσίου.

Βέβαια, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους πέντε υπό κατασκευή εθνικούς οδικούς άξονες, η σύμβαση που έχει υπογραφεί προβλέπει ότι το χρονοδιάγραμμα επιστροφής του περιφερειακού αυτοκινητοδρόμου στο Δημόσιο βασίζεται στα κέρδη του αναδόχου (Αττική Οδός Α.Ε.) και όχι στα έσοδα.

Αυτό είναι κάτι που δημιουργεί εύλογες αντιδράσεις κι είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το δημόσιο δεν επιχείρησε άλλη ανάλογη σύμβαση.

Να σημειωθεί η Αττική Οδός πληρώνει κάθε χρόνο για έξοδα ποσό 50 έως 70 εκατ. ευρώ στην εταιρεία Αττικές Διαδρομές.

Αυξανόμενα έσοδα από διόδια

Σύμφωνα με την έκθεση της Εθνικής Τράπεζας που παρουσιάζει σήμερα το Capital.gr, η κοινοπραξία Αττική Οδός Α.Ε. από το 2004 έως και το 2009 παρουσιάζει συνεχώς αυξανόμενα έσοδα από διόδια.
Ωστόσο, έως και το 2007 έχει ζημιές, με το 2008 να αποτελεί πρώτη χρονιά κερδοφορίας, η οποία διαμορφώθηκε στα 31,7 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα τα κέρδη μετά φόρων του 2009 (προσωρινά στοιχεία) ανήλθαν στα 69,7 εκατ. ευρώ.

Από το 2012 και μετέπειτα προβλέπεται να καταβληθούν μερίσματα στους ομίλους Ελλάκτωρ και J&P Άβαξ που συμμετέχουν συνολικά με 90% στο μετοχικό κεφάλαιο της Αττικής Οδού και την Αγροτική Τράπεζα που κατέχει το υπόλοιπο 10%. Και αυτό, κατά την σχετική έκθεση, επειδή το σημαντικό ύψος των αποσβέσεων κατά την πρώτη πενταετία δημιούργησαν συσσωρευμένες ζημιές, οι οποίες δεν επιτρέπουν την διανομή μερίσματος μέχρι και το έτος 2011.

Απόδοση ιδίων κεφαλαίων

Όσον αφορά την απόδοση ιδίων κεφαλαίων (ROE) διαμορφώνεται στο 13,1% και αποτελεί το μέγιστο ποσοστό που μπορεί να πάρει ως αντάλλαγμα η Αττική Οδός Α.Ε. καθόλη τη διάρκεια της παραχώρησης, έως το 2024.

Έως την 31/12/2009 οι καθαρές εισροές προ μερισμάτων ήταν ύψους 502 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με το χρηματοοικονομικό μοντέλο, το όφελος για την Αττική Οδό για όλη την περίοδο παραχώρησης διαμορφώνεται σε 1,064 δισ. ευρώ (σε τιμές 30/6/2010).

Εάν από το ποσό αυτό αφαιρεθεί το όφελος του αναδόχου μέχρι την 31/12/2009 (502 εκατ. ευρώ), το υπολειπόμενο όφελος του αναδόχου έως το τέλος της περιόδου παραχώρησης ανέρχεται σε 562 εκατ. ευρώ (σε τιμές 30/6).

Σύμφωνα με την έκθεση, η απόδοση ιδίων κεφαλαίων είναι μηδενική μέχρι και το 2013, ξεκινάει (2,57%) το 2014 και «κορυφώνεται» (12,8%) το 2024.

Επιστροφή του έργου στο Δημόσιο

Όπως επισημαίνεται στην έκθεση, δεν προκύπτει υπέρ του «Κύριου του Έργου», δηλαδή του Δημοσίου δικαίωμα περιορισμού της περιόδου παραχώρησης.

Και αυτό επειδή η Αττική Οδός Α.Ε., σύμφωνα με την τελευταία χρηματοοικονομικής της αναφορά, τα απολογιστικά οικονομικά στοιχεία και τις διαθέσιμες, σύμφωνα με το χρηματοοικονομικό μοντέλο, προβλέψεις ο «ανάδοχος φέρεται να επιτυγχάνει στο τέλος του τελευταίου έτους της μέγιστης διάρκειας παραχώρησης (2024) απόδοση 12,08%» αναφέρεται σχετικά.

Στην έκθεση της Εθνικής Τράπεζας, αναφέρεται ότι η εξέλιξη της κυκλοφορίας δεν μπορεί να προβλεφθεί με ακρίβεια, καθώς επηρεάζεται από πληθώρα παραγόντων η εξέλιξη των οποίων δεν είναι εκ των προτέρων γνωστή και κατά συνέπεια η πρόβλεψη για την κερδοφορία του αναδόχου ενέχει το στοιχείο της αβεβαιότητας.

Πάντως, κατά το πόρισμα, οι προβλέψεις για την κυκλοφορία ανά ημέρα κατά το 2011 διαμορφώνονται στα 295.443 οχήματα, και ξεπερνούν τις 330 χιλιάδες το 2024.

Διόδια


Όπως επισημαίνεται, οι τιμές των διοδίων είναι μειωμένες σε σχέση με τις τιμές διοδίων που περιλαμβάνονταν στο προηγούμενο χρηματοοικονομικό μοντέλο. Είναι επίσης, μικρότερες από τις αντίστοιχες ανώτατες τιμές διοδίων τελών.

Για παράδειγμα, φέτος η Αττική Οδός δυνητικά θα μπορούσε να διαμορφώσει την τιμή των διοδίων έως τα 3,59 ευρώ έναντι 2,80 ευρώ.

Κατά τη σύμβαση παραχώρησης και υπό την προϋπόθεση της τήρησης του συμβατικού ορίου διοδίων τελών (και ορισμένων συμβατικών περιορισμών), η Αττική Οδός Α.Ε. μπορεί να καθορίζει ελεύθερα το ύψος των τελών διοδίων.

«Οι μειωμένες τιμές διοδίων είχαν ως αποτέλεσμα την μείωση των προβλεπόμενων εσόδων και κατά συνέπεια της προβλεπόμενης κερδοφορίας της εταιρείας» διευκρινίζεται στη σχετική έκθεση.

Τα έσοδα από διόδια της Αττικής Οδού διαμορφώνονταν στα 160,2 εκατ. ευρώ το 2004 και ανήλθαν (βάσει των προσωρινών στοιχείων) το 2009 στα 248,5 εκατ. ευρώ.

Κατά τη σύμβαση παραχώρησης, το ύψος των διοδίων πρέπει να προσαρμόζεται, με τρόπο ώστε η πραγματική απόδοση των μετοχικών του κεφαλαίων (υπολογιζόμενη για μία οποιαδήποτε οικονομική χρήση ή και υπερετήσια περίοδο) να είναι μικρότερη της συμβατικά καθορισμένης αιτούμενης ετήσιας απόδοσης μετοχικού κεφαλαίου.

Τί γίνεται όμως, εάν η πραγματική ετήσια απόδοση ξεπεράσει την αιτούμενη;

Το Δημόσιο έχει δύο επιλογές:

- Να υποχρεώσει την Αττική Οδό Α.Ε. να δημιουργήσει ειδικό αποθεματικό, ώστε να αυξηθεί με το ποσό αυτό η μέση απόδοση μετοχικού κεφαλαίου, προκειμένου το έργο να παραδοθεί νωρίτερα από τον ανάδοχο

- Να ζητήσει από την Αττική Οδό Α.Ε. να του καταβάλει το σύνολο ή το μέρος της διαφοράς, μεταξύ της αιτούμενης και πραγματικής ετήσιας απόδοσης μετοχικού κεφαλαίου, ώστε να μην αυξηθεί η μέση απόδοση μετοχικού κεφαλαίου και να μην επιστραφεί νωρίτερα το έργο.

Όπως συμπεραίνει η έκθεση, ο ανάδοχος σε κανένα από τα υπολοιπόμενα έτη της περιόδου παραχώρησης δεν υποχρεούται ούτε να δημιουργήσει ειδικό αποθεματικό ούτε να καταβάλει στο Δημόσιο μέρος της διαφοράς μεταξύ αιτούμενης και πραγματικής απόδοσης.

Σημειώνεται ότι ο αριθμός των διελεύσεων οχημάτων από την Αττική Οδό, ελέγχεται ηλεκτρονικά από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (για λογαριασμό του Δημοσίου), την Unicredit (για λογαριασμό των πιστωτριών τραπεζών) και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων που συμμετείχε στην χρηματοδότηση του αυτοκινητοδρόμου.

[email protected]


Υ.Γ Βάλτε στην εξίσωση και τα υπερτιμολογημένα "έξοδα", με αποτέλεσμα "τεχνητή" μείωση κερδών και κάντε την σούμα.....
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

να και ενας που βρηκε τη λυση,ηθελε να πληρωσει αλλα δεν τον αφησαν..

http://www.youtube.com/watch?v=mJw80bp6Als&feature=player_embedded

προσωπικα τον τυπο,δεν τον παιρνω στα σοβαρα,αλλα ως συμβολικη κινηση εχει τη μικρη της σημασια..
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μετά γίνεται 0,03, μετά την τέταρτη αποκλειστική προθεσμία 0,04. Στα Τέμπη η τιμή είναι fix (όχι η μπύρα), 0,70 ευρώ (πάντα τιμή ημέρας 1.1.2003 προ ΦΠΑ).

Οι αυξήσεις γίνονται με συγκεκριμένο τύπο και στο πρώτο δεκαήμερο του έτους.
Τα αστυνομικά/στρατιωτικά/ασθενοφόρα/πυροσβεστικά απαλλάσσονται. Αυτά τα ολίγα....

Βλέπω ότι έφτασες και εσύ στην πηγή της γνώσης. Να μην κάνω λοιπόν πάλι τους υπολογισμούς του καθηγητή Μπαρούφα. 0,04 λεπτά + ΦΠΑ σε τιμές 1.1.2003.

Ο καθηγητής Μπαρούφας πως και δεν κατάφερε αυτό που μπορεί να βρει και ένας πιτσιρικάς με ένα απλό ψάξιμο στο google???
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Α ρε Ελλαδάρα με τους επαναστάτες σου...

Τι να πούμε και εμείς οι λουμπέν, μικρό-αστοί, χρήσιμοι βλάκες. Υποκλινόμαστε στο μεγαλείο των απογόνων του Τσε...τους Μαρξιστές του 2011...

Υποθέτω ότι θα είμαστε από τους πρώτους που θα μας πάρετε τα κεφάλια μόλις γίνει η επανάσταση. Θα είμαστε χρήσιμα παραδείγματα προς αποφυγή στην κόκκινη δημοκρατία σας.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μπάααα..

Μονον τίς μπάρες θά σπάσουμε...:flipout::flipout::flipout::flipout:





Γιά νά περνάει δωρεάν ο Κόκκινος Στρατός....:BDGBGDB55::BDGBGDB55:




1884.jpg
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Α ρε Ελλαδάρα με τους επαναστάτες σου...

Τι να πούμε και εμείς οι λουμπέν, μικρό-αστοί, χρήσιμοι βλάκες. Υποκλινόμαστε στο μεγαλείο των απογόνων του Τσε...τους Μαρξιστές του 2011...

Υποθέτω ότι θα είμαστε από τους πρώτους που θα μας πάρετε τα κεφάλια μόλις γίνει η επανάσταση. Θα είμαστε χρήσιμα παραδείγματα προς αποφυγή στην κόκκινη δημοκρατία σας.

Μην τυχόν και χαρακτηριστώ κι εγώ κουμμουνιστής (χωρίς να είμαι) ή τεντυμπόης, λόγω των όποιων απόψεων έχω εκφράσει κατά καιρούς σε αυτό το φόρουμ, θέλω να πω πως πρόσκειμαι κι εγώ στο πλευρό του gordona που κακώς του "επιτίθεστε"...
Πρόσκειμαι επίσης στους φορείς της Γαλαζοπράσινης (εναλλάξ) Δημοκρατίας μας και των νόμιμων και ηθικών αρωγών αυτής, Μεγαλοεργολάβους και Δοιηκητικά Στελέχη Πολυεθνικών που οδηγούν τους λαούς στην πρόοδο και την ευημερία, πριν από μας για μας.

Επίσης στηρίζω όλους όσους οι θέσεις τους αποτελούν μειοψηφία στο φόρουμ σε διάφορα θέματα, (ανεξάρτητα αν οι θέσεις τους προέρχονται από τυχόν άμμεσα οικονομικά τους συμφέροντα ή την επαγγελματική τους ιδιότητα που δεν ανακοινώνουν) και συνήθως αναλαμβάνουν αυτόκλητα την υπεράσπιση κατατρεγμένων εταιριών και επιχειρηματιών καθώς και των δημοκρατικά εκλεγμένων μελλών του κοινοβουλίου που έχουν εκλεχθεί από το 40% του 40% που προσήλθε να ψηφίσει στις εκλογές (αλλά παρ´όλα αυτά νοιάζονται για την ευημερία όλων των νοικοκυραίων Ελλήνων που κάθονται σπίτι, κλωσάνε τα αυγά τους και αφήνουν το μυαλό τους να μουδιάσει).

Ελπίζω να ξεκαθαρίστηκε και διαχωρίστηκε η θέση μου από την πλέμπα των διαφόρων λαϊκιζόντων μελλών του παρόντος φόρουμ.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=107843

με αφορμη το παραπανω αρθρο που αναφερει για προβλεπομενες νεες αυξησεις.. δηλαδη οταν τελειωσει ολο το οδικο δικτυο ας πουμε αθηνα θεσσαλονικη με βασει της συμβασεις αν το εφαρμοσουν κατα γραμμα ποσο μπορει να παει συνολικα το κοστος αθηνα θεσσαλονικη? γιατι απο οσο καταλαβα..οι τιμες που μιλαμε σημερα και μας φαινονται υψηλες..δεν ειναι και οι τελικες!
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Όλα κι όλα, όταν τελειώσουν οι δρόμοι θα χρειάζεται επίδειξη του εκκαθαριστικού της εφορίας για να μπορείς να κυκλοφορήσεις σε αυτούς. Οποιοσδήποτε δηλώνει κάτω από 20.000 ευρώ θα αποκλείεται αυτομάτως, αφού θα θεωρείται ότι δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει στις οικονομικές απαιτήσεις των διοδίων (και δεν θέλουμε να του κλείσουμε και το σπίτι)! :D
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ΙΧ... απογειώνεται!

Κοίτα να δεις τι κάνει ο ανταγωνισμός. Η αγορά πάντα βρίσκει τον δρόμο της. Έτσι, στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, είναι ανταγωνιστικό το να παίρνεις αεροπλάνο αντί για αυτοκίνητο.
Ρε που πάμε ρε.