Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πιστεύω τον Ρέπα όσο τον ΓΑΠ (μεχρι και ο Στρος Καν τον έβγαλε ψεύτη) και τον Παπακωνσταντίνου (Αν χρειαστεί να πάρω και άλλα μέτρα θα έχω αποτύχει και θα παραιτηθώ) :jester:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Να ρωτήσω και κάτι ίσως αφελές...??

Η παραχωρηση δεν γινεται επι των καθαρων κερδων ... αλλα γινεται επι των εσοδων. Γιατί???

ΑΝ γνωρίζει κάποιος....

Μπορείς να το διευκρινίσεις λίγο γιατί μοιάζει κάπως ακατανόητο έτσι όπως το γράφεις. Μπορείς να αναφέρεις μια σύμβαση που να υποστηρίζει το επιχείρημά σου?

"Η Αττική Οδός δεν μπορεί να επιστραφεί στο δημόσιο, καθώς δεν έχει επανακτήσει μέχρι σήμερα τα κεφάλαια που έχουν επενδυθεί. Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει από την έκθεση χρηματοοικονομικής κατάστασης που συνέταξε για το έργο, προϋπολογισμού 1,24 δισ. ευρώ, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας για λογαριασμό του Δημοσίου."
Capital.gr

Αυτό μας κάνει ή.....????
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Διαβάζετε τι λέει ή απλά κράζετε?

"Έρχομαι τώρα λοιπόν και σας λέω κάποια στοιχεία. Θέλω να το γνωρίζουν οι ακροατές μας, ότι οι διελεύσεις οχημάτων σε κάθε λωρίδα διοδίων σε αυτό το δρόμο καταγράφονται σε ζωντανό χρόνο, σε πραγματικό χρόνο, στο εγκατεστημένο στην Υπηρεσία σύστημα και στη συνέχεια οι διελεύσεις αυτές όπως καταγράφονται με το ηλεκτρονικό σύστημα, αντιπαραβάλλονται με τα στοιχεία των μηνιαίων αναφορών που υποβάλλει ο ανάδοχος.
Επίσης, πρέπει να σας πω ότι οι χρηματοοικονομικές αναφορές που κάνει ο ανάδοχος, ο παραχωρησιούχος, ελέγχονται από τον οικονομικό σύμβουλο που έχει το Δημόσιο, το Υπουργείο μας. Δεν τον προσλάβαμε εμείς, είναι χρόνια εδώ, συνεχίζουμε τη συνεργασία μας και αυτός ο οικονομικός σύμβουλος είναι η Εθνική Τράπεζα. Επίσης, γίνεται έλεγχος από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών όσον αφορά φορολογικά και λοιπά στοιχεία μέσω των δικών του Υπηρεσιών, όπως είναι η Οικονομική Εφορία, ο έλεγχος για το ΦΠΑ, το ΣΔΟΕ το οποίο έχει ασχοληθεί πρέπει να σας πω.
Ακόμη ασχολήθηκαν και οι Εισαγγελείς οι οποίοι έθεσαν την υπόθεση στο αρχείο."

Εσείς μου λέτε ότι λέει ψέμματα ο Ρέππας, δηλαδή ο αρμόδιος υπουργός, η οικονομική επιτροπή της Εθνικής, το ΣΔΟΕ και ο εισαγγελέας που ασχολήθηκε?

Ενώ αντίθετα έχει δίκιο ο ανώνυμος blogger που πολλαπλασιάζει φανταστικές διελεύσεις με το αντίτιμο και βγάζει συμπέρασμα ότι η Αττική Οδός αποπληρώθηκε τα πρώτα τέσσερα χρόνια???

ΟΚ, έχετε δίκιο...


http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/2011/02/blog-post_3714.html


Και στην αργεντινη ειχε δικιο ο menem ο ντε λα ρουα μαζι με τα συνδικατα , την αντιπολιτευση καθως και το ανωτατο δικαστηριο της χωρας που το ειχαν δωροδοκησει , τα σχολια απο ΔΝΤ και παγκοσμια τραπεζα ηταν θετικα και ειδαμε που κατεληξαν


Να ρωτησω κατι , ζεις στην ελληνικη πραγματικοτητα εχεις συναισθηση αυτων που γραφεις?
Μονο γελιο προκαλουν , ειμαστε προ πυλων των κοινωνικων εξεγερσεων και εισαι στο κοσμο σου τελειως
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πέντε γεγονότα και τρία ερωτήματα για τα διόδια στην εθνική οδό


Γεγονός πρώτο: η σύμβαση για την παραχώρηση των εθνικών δρόμων σε ιδιωτικές εταιρείες με αντάλλαγμα τα διόδια αποτελεί νόμο του κράτους που ψηφίστηκε από την τότε κυβέρνηση της ΝΔ , το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ

Γεγονός δεύτερο: σύμφωνα με τις συμβάσεις, όπως τις παρουσίασε ο τέως ΥΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιάς, τα διόδια ανά χιλιόμετρο αυτοκινητόδρομου θα φτάσουν στην μεγίστη τιμή τους 0,04 λεπτά ανά χιλιόμετρο όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος;

Γεγονός τρίτο: Η απόσταση μεταξύ Θεσσαλονίκης, από την έναρξη του αυτοκινητοδρόμου, και του κόμβου του Βελεστίνου για τον Βόλο είναι 190 χιλιόμετρα σύμφωνα με το Google Earth.

Γεγονός τέταρτο: περίπου 40 χιλιόμετρα, από τα 190, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν αυτοκινητόδρομος διότι περιλαμβάνουν παλιό τμήμα της εθνικής οδού, παρακάμψεις λόγω έργων και την διέλευση της κοιλάδας των Τεμπών.

Γεγονός πέμπτο: Ο κ. Σουφλιάς στο άρθρο του και προφανώς στηριζόμενος στις συμβάσεις αναφέρεται σε ΧΡΗΣΤΕΣ των αυτοκινητοδρόμων.

Με βάση τα παραπάνω γεγονότα γεννιούνται τα παρακάτω ερωτήματα.

Ερώτημα πρώτο: Τα διόδια που πρέπει να πληρώσει ο ΧΡΗΣΤΗΣ της εθνικής οδού από την Θεσσαλονίκη μέχρι την έξοδο του Βελεστίνου πρέπει να ανέρχονται στα 190Χ0,04= 7,6 ευρώ. Το ποσό αυτό καλύπτει και τα 40 χιλιόμετρα μη-αυτοκινητοδρόμου. Εάν αφαιρέσουμε το τμήμα αυτό, όπως θα έκανε κάθε ευνομούμενη πολιτεία, το ποσό που θα έπρεπε να πληρώσει ο χρήστης ανέρχεται στα 150Χ0,04=6 ευρώ. Σήμερα ο ΧΡΗΣΤΗΣ πληρώνει 12,4 ευρώ! Σχεδόν τα διπλάσια!

Ερώτημα δεύτερο: ακόμη όμως και εάν λάβουμε υπόψη μας μόνο το κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου μέχρι την διασταύρωση της Εγνατίας, δηλαδή 160 χιλιόμετρα, τα διόδια πρέπει να ανέρχονται στα 160Χ0,04=6,4 ευρώ, ενώ τώρα ο χρήστης πληρώνει 9,6 ευρώ, ενώ εάν αφαιρέσουμε τα 40 χιλιόμετρα του μη-αυτοκινητοδρόμου θα έπρεπε να πληρώνει 120Χ0,04=4,8 ευρώ.

Ερώτημα τρίτο: ενδιαφέρει τον χρήστη εάν ένα μέρος της εθνικής ανήκει στο κράτος ή το διαχειρίζεται ιδιωτική εταιρεία; Προφανώς ΟΧΙ. Ο χρήστης διανύει 190 χιλιόμετρα και οφείλει να πληρώσει με βάση το κόστος ανά χιλιόμετρο, που ανέφερε ο κ. Σουφλιάς, 7,6 ευρώ ή ακόμη και 6 ευρώ, εάν δεν λάβουμε υπόψη μας τα 40 χιλιόμετρα του μη -αυτοκινητοδρόμου.

Με βάση τους παραπάνω απλούς υπολογισμούς προκύπτει μια σαφέστατη υπέρβαση του κανονικού διοδίου. Εάν το 0,04 εμπεριέχεται στην σύμβαση παραχώρησης, που είναι πλέον νόμος του κράτους, τότε προκύπτει σαφής παρανομία για την άρση της οποίας υπάρχουν αρμόδιοι θεσμοί σε μία δημοκρατία.

Τέλος, ένα τελευταίο ερώτημα. Η ιδιωτική εταιρεία προφέρει στους χρήστες μια υπηρεσία για την οποία κατέχει μονοπωλιακή θέση. Μήπως η Επιτροπή Ανταγωνισμού θα πρέπει να ασχοληθεί με το θέμα, καθώς υπάρχουν ενδείξεις εκμετάλλευσης της μονοπωλιακής θέσης τόσο στην τιμή παροχής της υπηρεσίας όσο και στην δημιουργία εμποδίων στην παροχή εναλλακτικών διεξόδων, όπως για παράδειγμα, παράλληλοι δρόμοι, όπως αναφέρει και ο κ. Σουφλιάς.

Νίκος Βαρσακέλης, Αναπληρωτής Καθηγητής, ΑΠΘ


http://www.antinews.gr/2011/02/22/86963/#more-86963
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πόσα πληρώνει αυτή τη στιγμή κάποιος που θα ξεκινήσει από την Αθήνα για να πάει Θεσσαλονίκη; Είναι περίπου 500 χιλιόμετρα, άρα θα έπρεπε (σύμφωνα με το 0,04 ανά χιλιόμετρο) να πληρώνει 20 ευρώ.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Από Θεσσαλονίκη για Λάρισα είναι 154 χιλιόμετρα..
Αν αφαιρέσουμε τα 40 χιλιόμετρα παλιού οδικού δικτύου που πληρώνεται από τα χρονια του παππού μου εχουμε 114 χιλιόμετρα οδικου δυκτιου εκ των οποίων το κομμάτι που αφορα το δρομο Θεσσαλονίκης –Κατερίνης είναι φτιαγμένο εδώ και 40 χρονια.
Παρολα αυτά αν ακομα χαρίζαμε και αυτόν το δρομο θα είχαμε 114 χιλιόμετρα που από 0,04 μας κάνουν 4,56 ευρω .
Σημερα το κόστος για να παω στη Λαρισα είναι 9,2 ευρω ( αν υπολογίσουμε και την επιστροφή φτάνουμε τα 18.4 ευρω)


Και μετα αναρωτιούνται γιατι ο κοσμος σηκώνει τις μπάρες…
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πόσα πληρώνει αυτή τη στιγμή κάποιος που θα ξεκινήσει από την Αθήνα για να πάει Θεσσαλονίκη; Είναι περίπου 500 χιλιόμετρα, άρα θα έπρεπε (σύμφωνα με το 0,04 ανά χιλιόμετρο) να πληρώνει 20 ευρώ.

Δεν θυμάμαι τις ακριβείς τιμές. Στρογγυλεμένα -ίσως προς τα πάνω, συγνώμη γι αυτό- απο το Βόλο που ζω είναι σχεδόν 40 ευρώ πήγαινε-έλα Θεσσαλονίκη και κάτι λιγότερο πήγαινε-έλα Αθήνα. (οι τιμές είναι τέτοιες που πλέον τα υπολογίζουμε σε δεκάδες των ευρώ, αν τα πλήρωνα δηλαδή).
Πάνω από 100 χμ σ´αυτή τη διαδρομή δεν είναι αυτοκινητόδρομος.
Ένα παράδειγμα μόνο. Τα μεσάνυχτα που ξεκίνησε η παραχώρηση για πρώτη φορά, πήγαινε έλα στη Λάρισα (65 χμ από το Βόλο, από τα ελάχιστα κομμάτια τελειωμένου δρόμου στην Ελλάδα, αν αφαιρέσουμε τον ΚΟΜΠΟ Βελεστίνου και τα Τέμπη αμέσως μετά) είχαμε αύξηση τιμής πάνω από 150%. Από τότε έχουν γίνει πολλές συχνές αυξήσεις. Σήμερα πρέπει να είναι τα τριπλά διόδια σε σύγκριση με πριν την παραχώρηση.

Θέλω να θυμήσω στον gordona πως δεν κάνουμε προπόνηση για τις επιδόσεις μας στο debate ούτε προσπαθούμε να αναβιώσουμε τη χρυσή εποχή των Σοφιστών. Αν θέλουμε να έχει σκοπό η κουβέντα μας ας μην "παλέβουμε" με επιχειρήματα που στηρίζονται στον "εαυτό τους" με κάποιου είδους ...ανάδραση.
Από το κύρηγμα Ρέππα, ΤΙ ακριβώς δικαιολογεί τις τιμές και το πλήθος των διοδίων, εκτός από το "αποφασίζουμε και διατάσουμε" ή το "τόσα μας λείπουν" ;

Και μια άσκηση για σας. Αν τυχόν θέλετε να τεστάρετε το ΙQ ή τις επιδόσεις του Πλοηγού σας, προσπαθήστε αν περάσετε ποτέ, να κατευθυνθείτε προς Βελεστίνο ή τη διπλανή Βιομηχανική Περιοχή (πολλές εκατοντάδες οχήματα καθημερινά), μπαίνοντας ή βγένοντας από την εθνική.
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Άσε τα μερίδια του κράτους, άσε τα επιτόκια, άσε το κόστος συντήρησης, άσε το κόστος εξυπηρέτησης των χρηστών, άσε το μερίδιο του κράτους.

Η μπαρούφα στην Ελλάδα κάνει πλειοψηφικό κόμμα χαλαρά...

...άσε το πλήθος παρανομιών και τη μη τήρηση έστω κι αυτών των -κατάπτυστων- συμβάσεων.

Η μπαρούφα στην Ελλάδα κάνει όχι μόνο πλειοψηφικό κόμμα. Κάνει...κυβέρνηση!
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στις 20 /11/2010 τα διόδια ήταν 46 ευρώ πήγαινε έλα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Το ξέρω γιατί τα πλήρωσα. Την επόμενη εβδομάδα είχαν αυξηθεί έστω και λίγο. Θα σας πω τη Δευτέρα καθώς θα κάνω τη διαδρομή ΠΣΚ.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Επίσης, γίνεται έλεγχος από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών όσον αφορά φορολογικά και λοιπά στοιχεία μέσω των δικών του Υπηρεσιών, όπως είναι η Οικονομική Εφορία,


Εσείς μου λέτε ότι λέει ψέμματα ο Ρέππας, δηλαδή ο αρμόδιος υπουργός, η οικονομική επιτροπή της Εθνικής, το ΣΔΟΕ και ο εισαγγελέας που ασχολήθηκε?

Ενώ αντίθετα έχει δίκιο ο ανώνυμος blogger που πολλαπλασιάζει φανταστικές διελεύσεις με το αντίτιμο και βγάζει συμπέρασμα ότι η Αττική Οδός αποπληρώθηκε τα πρώτα τέσσερα χρόνια???

ΟΚ, έχετε δίκιο...


http://www.nooz.gr/greece/oikonomikoi-epi8eorites-esvinan-prostima

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, περισσότεροι από δέκα οικονομικοί επιθεωρητές διενήργησαν παρανόμως επανελέγχους σε επιχειρήσεις, ακυρώνοντας πρόστιμα, που τους είχαν επιβληθεί.

Φαντασου λεει οι επιθεωρητες αυτοι, να εκαναν ελεγχο σε καμμια κοινοπραξια και να της ακυρωσαν τιποτε προστιμα... πλακα θα ειχε...

εεεε ρε blogger που σας χρειαζεται...:antlers:


Πόσα πληρώνει αυτή τη στιγμή κάποιος που θα ξεκινήσει από την Αθήνα για να πάει Θεσσαλονίκη; Είναι περίπου 500 χιλιόμετρα, άρα θα έπρεπε (σύμφωνα με το 0,04 ανά χιλιόμετρο) να πληρώνει 20 ευρώ.


Ποσα θα επρεπε να πληρωνει συμφωνα με σωστα κοστολογημενες συμβασεις?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΤΑΧΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΩΝ.
ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΠΑΛΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΡΩΚΤΙΚΟΥ ΞΕΧΑΣΤΗΚΕ?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γεγονός δεύτερο: σύμφωνα με τις συμβάσεις, όπως τις παρουσίασε ο τέως ΥΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιάς, τα διόδια ανά χιλιόμετρο αυτοκινητόδρομου θα φτάσουν στην μεγίστη τιμή τους 0,04 λεπτά ανά χιλιόμετρο όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος;

Νίκος Βαρσακέλης, Αναπληρωτής Καθηγητής, ΑΠΘ


http://www.antinews.gr/2011/02/22/86963/#more-86963

Ας μείνουμε σε αυτό το τραγελαφικό...

Αν την έχει κάνει αυτή την δήλωση Καθηγητής του ΑΠΘ (από ότι είδα είναι και στο "Οικονομικό"!!!!!) δεν χρειάζεται να ψάχνουμε άλλο για τα ΧΑΛΙΑ αυτής της χώρας.

Σε όλες τις συμβάσεις προβλέπεται μέγιστο κόστος ανά χιλιόμετρο 0,04 ευρώ σε τιμές 2003 και χωρίς ΦΠΑ!!!!!!!

ΖΟΝΚΚΚΚΚΚ ο καθηγητής. Ας βγάλει τώρα το κομπιουτεράκι του και ας κάνει πάλι τους πολλαπλασιασμούς. Είπαμε ...η χώρα της μπαρούφας...


Ο καθηγητής...

[youtube]ezKkoOxbl-c[/youtube]
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

...άσε το πλήθος παρανομιών και τη μη τήρηση έστω κι αυτών των -κατάπτυστων- συμβάσεων.

Η μπαρούφα στην Ελλάδα κάνει όχι μόνο πλειοψηφικό κόμμα. Κάνει...κυβέρνηση!

Στα φόρουμ και στα blog σίγουρα...

Αν οι μη τήρηση των συμβάσεων είναι το συγκλονιστικό παράδειγμα με τα 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο, άστο καλύτερα...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Να ρωτησω κατι , ζεις στην ελληνικη πραγματικοτητα εχεις συναισθηση αυτων που γραφεις?
Μονο γελιο προκαλουν , ειμαστε προ πυλων των κοινωνικων εξεγερσεων και εισαι στο κοσμο σου τελειως

Εσύ μπορείς να ψάξεις για άλογο και καριοφίλι να κάνεις κυβέρνηση στο βουνό. Κάνε εξέγερση να βγουν οι νέοι σωτήρες και να βγεις και εσύ στα πράγματα να μας σώσεις. Εγώ θα ζήσω την πραγματικότητά μου.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

δεν πα να λέτε ότι θέτε



poe_ota_den_plirono_afisa_aftodioikisi.JPG
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εσύ μπορείς να ψάξεις για άλογο και καριοφίλι να κάνεις κυβέρνηση στο βουνό. Κάνε εξέγερση να βγουν οι νέοι σωτήρες και να βγεις και εσύ στα πράγματα να μας σώσεις. Εγώ θα ζήσω την πραγματικότητά μου.


virtual reality
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Προβοκάτσια κατά τού Ρέπα τό ''Κινημα δέν πληρώνω'':flipout::flipout::flipout::flipout:

Βγήκαν παγανιά οι τελευταίοι τών πασόκων μπάς και τούς πιστέψει κανείς..

Υ.Γ.
Και φυσικα νά κλείσουν τά Αντιγκαπικά bloggs..
Αυτό απαιτεί η φαιοπράσινη ''επανάσταση''.
 
Last edited:
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καταλήγοντας, χαρακτήρισε το κίνημα «Δεν πληρώνω» ως «κατευθυνόμενο από την αριστερά, που στόχο έχει την επικράτηση μιας αναρχίας απ' που κάποιοι νομίζουν ότι θα βγουν ωφελημένοι».


GAP,Ρέππας ή Καρατζαφέρης...??
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Oh yes, I am Pasokos και ζω σε εικονική πραγματικότητα. Επίσης ο Κατσουράνης ήταν Offside...

Αντίθετα αυτοί που δεν μπορούν να προσθέσουν ούτε τον ΦΠΑ γίνονται και καθηγητές του οικονομικού σε Πανεπιστήμια. Άσε τον ΔΤΚ. Αν το βάλουμε και αυτό στην μέση θα πρέπει να απευθυνθούμε στη ΝΑΣΑ.

Έχετε δίκιο σύντροφοι. Φωτιά, τσεκούρι, δρεπάνι. Τα λάβαρα σύντροφοι, να κάψουμε την Βουλή, να λευτερώσουμε την πατρίδα (ποια?), να σβήσουμε τα χρέη, να ζήσουμε τον παράδεισο του ΠΑΜΕ...Να δούμε τους δρόμους να φτιάχνονται μόνοι τους και τον Τσίπρα να διορίζει τους υπόλοιπους Έλληνες στο δημόσιο.

ΠΑΜΕ όλοι μαζί...