Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Συμφωνώ σε αυτά που λές Δημήτρη.

Στο τρίτο όμως, που είναι και το ζουμί, θα ήθελα να αναφέρεται ξεκάθαρα επίσης, ότι μετά απο χ διάστημα ο αυτοκινητόδρομος θα περιέλθει στον λαό....

Και φυσικά η σύμβαση να αναφέρει καθαρά και ξάστερα, ότι τα ποσά που θα δίδονται για συντήρηση θα αναφέρονται χωριστά και δεν θα δικαιολογούν χρονική καθυστέρηση ως προς την παράδοση τους στον λαό...

Υ.Γ Τελικά η Τουρκία γιατί δεν έχει διόδια???Απαντήθηκε??


Είναι μέτρο σύγκρισης η Τουρκία? Μιλάμε για μια χώρα που είναι 40-50 χρόνια πίσω σε σχέση με την Ελλάδα. Μην βλέπετε τα παράλια μόνο. Στα βάθη της Τουρκίας μιλάμε για τραγικές καταστάσεις.

Η Τουρκική οικονομία γνωρίζει αυτή την στιγμή με οικονομική άνθηση αλλά σαν μέσος όρος είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΙΣΩ από εμάς.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Είναι μέτρο σύγκρισης η Τουρκία? Μιλάμε για μια χώρα που είναι 40-50 χρόνια πίσω σε σχέση με την Ελλάδα. Μην βλέπετε τα παράλια μόνο. Στα βάθη της Τουρκίας μιλάμε για τραγικές καταστάσεις.

Η Τουρκική οικονομία γνωρίζει αυτή την στιγμή με οικονομική άνθηση αλλά σαν μέσος όρος είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΙΣΩ από εμάς.

Άρα αγαπητέ μην λές ότι είναι μια χώρα 40-50 χρόνια πίσω όταν μετά αναφέρεις τα παράλια.....της ίδιας χώρας. Αποφάσισε όλη η χώρα ή μόνο το βαθύ εσωτερικό??
Μήπως θέλεις να πιάσουμε και την Κωνσταντινούπολη??

Ότι να ναι λες....

Επίσης δεν ήξερα ότι πρέπει να πιάσουμε σαν μέτρο σύγκρισης την Ελβετία για να συγκρίνουμε τα διόδια.....μας.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Άρα αγαπητέ μην λές ότι είναι μια χώρα 40-50 χρόνια πίσω όταν μετά αναφέρεις τα παράλια.....της ίδιας χώρας. Αποφάσισε όλη η χώρα ή μόνο το βαθύ εσωτερικό??
Μήπως θέλεις να πιάσουμε και την Κωνσταντινούπολη??

Ότι να ναι λες....

Επίσης δεν ήξερα ότι πρέπει να πιάσουμε σαν μέτρο σύγκρισης την Ελβετία για να συγκρίνουμε τα διόδια.....μας.

Τι σε μπέρδεψε? Τα παράλια της Τουρκίας είναι σε μια ανεκτή κατάσταση. Η ενδοχώρα είναι 40-50 χρόνια πίσω. Ακόμα και η Κωνσταντινούπολη πίσω από τις ακριβές συνοικίες κρύβει μια απέραντη παραγκούπολη.

Εκεί ακόμα παλεύουν να απαλλαγούν με τον στρατό ενώ κυβερνούν οι ισλαμιστές.

Έτσι και αλλιώς την πήρες την απάντησή σου. Έχουν διόδια και στην Τουρκία.

Η Πορτογαλία και η Ισπανία σε βολεύουν για σύγκριση? Ας τελειώσουμε με το παραμύθι πια. Υπάρχουν χώρες με διόδια και χώρες χωρίς. Και στις δύο περιπτώσεις ο λαός πληρώνει. Όποιος δεν μπορεί να το καταλάβει αυτό δεν υπάρχει και νόημα να συζητάμε.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Θα ήθελα να παρατηρήσω ότι η Ανατολία έχει αναπτυχθεί σε πολύ σημαντικό βαθμό τα χρόνια της διακυβέρνησης Ερντογάν και δεν υπολείπεται πλέον τόσο σημαντικά στην ανάπτυξη.

Υπάρχουν κάποιες περιοχές που είναι ακόμη απελπιστικά πίσω, αλλά εκεί μάλλον πρόκειται μάλλον για επιλογή της κυβέρνησης.

Από την άλλη ας λάβουμε υπόψη ότι αυτό που θεωρούμε εμείς καθυστέρηση, σε πολλές περιπτώσεις είναι απλώς επιλογή του λαού ή της κοινωνίας. Σε εργασιακά δικαιώματα υστερεί κατά πολύ η Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα, αλλά κι εμείς πηγαίνουμε πίσω ολοταχώς, αν δεν το έχετε καταλάβει..
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Κλείνοντας το off topic έχω να παρατηρήσω ότι μου κάνει εντύπωση ο ζήλος και η ακαμψία του gordonas στο θέμα των διοδίων. Όσα στοιχεία, κείμενα κλπ. παρατέθηκαν σε αυτό το θέμα, αρνητικά για τις εταιρείες, απλώς τα προσπέρασε, και απλώς προβάλλει με το ζήλο του ιεραπόστολου ή του αντιπροέδρου της κυβέρνηση την άποψη ότι όλο το βάρος πέφτει στην κοινωνία (τους χρήστες) ή θα πρέπει να πέφτει στην κοινωνία και το κράτος .

Το ότι τα διόδια είναι πολύ συμπυκνωμένα σε κάποιες περιοχές και δεν υπάρχει καμιά αναλογικότητα, ότι δεν υπάρχει σύνδεση των ηλεκτρονικών συστημάτων των εταιρειών, ότι δεν συνεργάζονται οι εταιρείες επίσης τον αφήνει παγερά αδιάφορο.

Η υπόθεση των εσκεμμένων εκπτώσεων, των υπερτιμολογήσεων, των κακοτεχνιών, κλπ. λες και δεν υπήρξε ποτέ, ούτε και υπάρχει και σήμερα. Η ύπαρξη σε θέσεις γενικών γραμματέων της κυβέρνησης στελεχών των κατασκευαστικών εταιρειών επίσης τον αφήνει παγερά αδιάφορο. Μόνη επωδός πληρώστε!!! πληρώστε!!! πληρώστε!!!! οι εταιρείες έχουν πάντα δίκιο.

Τί να πώ.....
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Παρακαλώ πολύ να περιοριστούμε στην κατάθεση της άποψής μας και όχι σε κριτική για τον τρόπο γραφής κάποιου συμφορουμίτη, η οποία μπορεί να δημιουργήσει αντιπαραθέσεις και αντεγκλήσεις.

Ευχαριστώ.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Χερι που σε ταιζει δεν το δαγκωνεις...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τι σε μπέρδεψε? Τα παράλια της Τουρκίας είναι σε μια ανεκτή κατάσταση. Η ενδοχώρα είναι 40-50 χρόνια πίσω. Ακόμα και η Κωνσταντινούπολη πίσω από τις ακριβές συνοικίες κρύβει μια απέραντη παραγκούπολη.

Εκεί ακόμα παλεύουν να απαλλαγούν με τον στρατό ενώ κυβερνούν οι ισλαμιστές.

Έτσι και αλλιώς την πήρες την απάντησή σου. Έχουν διόδια και στην Τουρκία.

Η Πορτογαλία και η Ισπανία σε βολεύουν για σύγκριση? Ας τελειώσουμε με το παραμύθι πια. Υπάρχουν χώρες με διόδια και χώρες χωρίς. Και στις δύο περιπτώσεις ο λαός πληρώνει. Όποιος δεν μπορεί να το καταλάβει αυτό δεν υπάρχει και νόημα να συζητάμε.

Δεν με μπέρδεψε τίποτα, εσυ δεν κατάλαβες....

Μίλησες για το σύνολο της χώρας ότι βρίσκεται 40-50 χρόνια πίσω και μετά αναφέρεις την διαφορετικότητα των παραλίων της.

Όταν λοιπόν λες ότι όλη η χώρα βρίσκεται 40-50 χρόνια πίσω, αυτόματα δημιουργείς ένα αρνητικό σχόλιο ως προς το σύνολο της χώρας...

Και για να τελειώνουμε, όπως λες, δέξου ότι σφάλεις στην περίπτωση της Ελλάδας και των υπέρογκων διοδίων που ΕΠΙΒΑΛΕΙ στους πολίτες της και πάρε σαν παράδειγμα αυτό που ο ίδιος αντιφατικά λες, ότι και στις χώρες που δεν έχουν διόδια ο λαός τα έχει πληρώσει...... Άρα είναι καιρός να αλλάξει ΚΑΙ στην Ελλάδα αυτό....

Υ.Γ Επίσης πήρες απάντηση, ως προς το θέμα της Τουρκίας.....-bye-
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Χερι που σε ταιζει δεν το δαγκωνεις...

+1

Δηλώνω "Ελληναρας" κ εγώ...κλασσικός..όχι σαν αυτούς που νομίζουν πως θα μας κάνουν Δανία του νότου με μισθό Κίνας και υποχρεώσεις Γερμαναρα με μισθό Κινεζου...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καλα ρε γκορντονα, το καταλαβαμε. Τα διοδια πρεπει να πληρωθουν παση θυσια, οι κατασκευαστικες ειναι ευαγη ιδρυματα, οι νομοι θεσφατα και ο ραγιας πρεπει να σκυβει το κεφαλι μια ζωη.

Φταιει που γεννηθηκαμε Ελληνας, alles verstanden..

Τα λες ολα αυτα, ενω η μιση κοινωνια ειναι ανεργοι, πληρωνουν τα χιλια μυρια σε φορους/χαρατσια και υπολειτουργουν πλεον ως ατομα και ως προσωπικοτητες.

Καποιος σου χε πει, οτι απ το να κοψει το φαγητο των παιδιων του ο Ελληνας, θα κοψει απο οτι του φαινεται περιττο..

Και γ*** την στενομυαλια μας δηλαδη, ακομα και η εταιρια να πρεπει να τα παρει τα 3 κ#$λω ευρω της, οταν ο πολιτης δεν εχει να τα δωσει, δε βγαινει, δε μπορει να ζησει πως το λενε, τοτε ειναι ευθυνη αποκλειστικα του κρατους που τον εφτασε σε αυτο το σημειο.. Ειναι ευθυνη του κρατους που δεν εχει να δωσει αυτα τα τρια ευρω, και οταν τιθεται το δίλημμα "εισιτηριο στον αυτοκινητοδρομο ή ενα καφε με τη γυναικα μου (μη σου πω "ή φρατζολα ψωμι και φριξεις)", τοτε το κρατος εχει αποτυχει οικτρα.. Και δε δικαιουται να απαιτει τιποτα απ τους εξαθλιωμενους, οτι και αν γραφουν οι νομοι.

Λεγαμε οτι δεν εχουμε επιπεδο ζωης, λεγαμε οτι ενα κρατος οφειλει να προσφερει και ποιοτητα ζωης εκτος απο τα βασικα, και πλεον βλεπουμε οτι δεν υπαρχει ζωη εδω!

Και συ μου μιλας για το δικιο των κατασκευαστικων. Του καθε μπαμπουλα που θα μας απειλει οτι δε θα κανει και τα εργα αν δεν τα προπληρωθει..

Τα λες, και σ ακουμε να μιλας για θεματα επιβιωσης (και κυριολεκτω) του μεσου Ελληνα, και να προσβαλλεις ανερυθριαστα.

Παντως μπραβο σου, συγκρατηθηκες εδω και ποσα ποστ, μεχρι να μας χαρακτηρισεις.

Προσωπικα, συγκρατιεμαι και δε σου απαντω αναλογα.
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μετά τη χθεσινή παραίνεση του Γιάννη Χατζηγεωργίου, η οποία όπως φαίνεται γράφτηκε εις τα παλαιοτέρας των εμβάδων κάποιων, σήμερα ξανατονίζω ότι όποιος δεν μπορεί να θέσει την άποψή του χωρίς να εμπλακεί σε προσωπικές αντιπαραθέσεις, ας μην το κάνει καλύτερα.
Αφού διεγράφησαν κάποιες "ομορφιές", το νήμα συνεχίζει.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αν έχασα τίποτα καλό παρακαλώ στείλτε μου το με pm.....
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τά διόδια φυτρωνουν σάν τά δένδρα πλέον.
Αν πληρώσεις θές μέχρις Λάρισα(ειχα νά πάω απο τον Αυγουστο)και μέ επιστροφή στην Αθήνα περί τά 35 ευρώ..
Οι τιμές οτι νάναι χωρίς κανένα κριτήριο.
Νάχεις δεξιά ταμπέλα απο το ΥΠΕΧΩΔΕ ''Προσοχη´γίνονται έργα'' και ταυτόχρονα νά απαιτείται τό ''Σκάσε και πλήρωσε''..

Στον Αγιο Στέφανο καί παρά τήν χιονόπτωση, πάνω απο 100 συναγωνιστές τού Κινήματος ''Δέν πληρώνω'' οργανωμένοι μέ τίς σφυρίχτρες τους ,είχαν σηκώσει τίς μπάρες πρίν μιά ώρα περίπου..

Τά αυτοκίνητα κόρναραν σε συντριπτικό ποσοστό υπέρ τών ''κινηματιών''.:music-smiley-005::music-smiley-005:
Αγάλι-αγάλι γιγαντωνει η κατάσταση..

Ο Ρέππας πρέπει νάχει πάθει ταράκουλο και σέ λίγο θά αρχίσει πάλι νά σκουζει περί ''τζαμπατζήδων''..
Ο μεγαλοτζαμπατζής...:damnyou::damnyou:
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

τα διόδια είναι πολύ πυκνά μεταξύ Λάρισας-Θεσσαλονίκης.
Μετρώ :
1. Μετά το Μακρυχώρι και πριν τα Τέμπη (καταργήθηκαν αυτά στην είσοδο των Τεμπών). (ιδιωτικό)
2. Μετά τη γέφυρα Πηνειού και πριν μπούμε στην ευθεία του Πυργετού (ιδιωτικό)
3. Μεταξύ Σκοτίνας και Λεπτοκαρυάς (ιδιωτικό)
4. Στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης (κρατικά) . 18 χλμ. πριν τα Μάλγαρα υπάρχει κτισμένος κι άλλος σταθμός διοδίων (ιδιωτικός) που δεν λειτουργεί. Θα λειτουργήσει μόλις καταργηθεί ο σταθμός των Μαλγάρων και ανοίξει νέος σταθμός στη στροφή για Εγνατία.

Να θυμίσω ότι αν κάποιος θέλει να πάει από Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα και πίσω χρειάζεται περίπου 65-70 ευρώ διόδια κάνοντας χρήση της Αττικής Οδού (με ΙΧΕ).
Με πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού θέλει και 150 ευρώ καύσιμο (1420 χλμΧ7,0 λτρ.Χ1,45 ευρώ/λτρ.) Άρα θέλει κάτι παραπάνω από 210 ευρώ. Με βενζινοκίνητο αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού θέλει και 210-220 ευρώ καύσιμο (1420 χλμ.Χ9 λτρ.Χ1,65 ευρώ/λτρ.). Άρα θέλει κάτι λιγότερο από 300 ευρώ (!!!!).

Αν τώρα πρόκειται για όχημα φορτηγό τριαξονικό τότε το ποσό φθάνει ή και ξεπερνά τα 1000 (!!!!!) ευρώ για καύσιμο και διόδια.

Προσωπικά επειδή κυκλοφορώ καθημερινά, ταξιδεύω κυρίως νύχτα και με κάθε είδους καιρικές συνθήκες, αναγνωρίζω ότι με τον καιρό έχουν βελτιωθεί οι ιδιωτικοί αυτοκινητόδρομοι σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας κύλισης. Για τον εκχιονισμό ακόμη δεν έχουν φθάσει την ποιότητα και την ταχύτητα των υπηρεσιών της (ακόμα κρατικής ) Εγνατία. Και αναγνωρίζω ότι το να πληρώσει κανείς διόδια σε ένα τέτοιο δρόμο προκειμένου να απολαμβάνει υπηρεσίες πραγματικά καλές είναι ένα τίμημα. Αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορώ να δεχθώ ούτε το ύψος των διοδίων, ούτε αυτό το μπάχαλο με τους συχνούς σταθμούς διοδίων. Θεωρώ λογικό να πληρώνω 30 ευρώ Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη ή 45 ευρώ Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα-Θεσσαλονίκη με χρήση της Αττικής οδού και χωρίς ενδιάμεσους σταθμού διοδίων και με καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών από τις υπάρχουσες. Θεωρώ λογικό να πληρώσω 45 ευρώ στο Ηγουμενίτσα-Κήποι-Ηγουμενίτσα χωρίς ενδιάμεσους σταθμούς διοδίων με τις υπάρχουσες υπηρεσίες, αλλά με περισσότερους σταθμούς για ξεκούραση και με πρατήρια καυσίμων στη διαδρομή.

Το ίδιο και στο καύσιμο. Θα μπορούσα να δεχθώ ότι μια λογική τιμή είναι τα 1,20 ευρώ για τη βενζίνη και τα 1,05 ευρώ για το πετρέλαιο. Το 1,65 για τη βενζίνη και το 1,45 για το πετρέλαιο το θεωρώ κλέψιμο. Και θεωρώ επίσης γελοία τόσο την αύξηση του πετρελαίου θέρμανσης στο 1,45 από του χρόνου*, όσο και τον πονοκέφαλο της κυβέρνησης για την αύξηση της κατανάλωσης LPG (υγροποιημένο αέριο) από τα ΙΧΕ και τα σχέδια για την αύξηση της φορολογίας επ αυτού (από του χρόνου το υπολογίζουν στα 1,05 με σημερινή τιμή βάσης ).

Θεωρώ επίση γελοία την παραβίαση του ίδιου του τελωνειακού κώδικα, που επιτρέπει σε όλα τα οχήματα να φέρουν καύσιμο κίνησης στα τεπόζιτα καυσίμων ίσο με τη μέγιστη αναγραφόμενη ποσότητα, με το σημερινό όριο των 200 λτρ. και τον πολύ αυστηρό έλεγχο γι αυτό, όπω και τη μανούρα στους ιδιοκτήτες των ΙΧΕ όταν τους βλέπουν να περνούν δυο φορές τα σύνορα την ίδια μέρα. Την προηγούμενη εβδομάδα πέρασα από τελωνειακό υπάλληλο κανονική ανάκριση α' βαθμού.



* Για να καταλάβετε τί σημαίνει αυτό αρκεί να σα πω ότι στη δυτική Μακεδονία μια τριώροφη μεζονέτα (αυτόνομη χωρίς να κολλά σε άλλα σπίτια) χρειάζεται περίπου 5 τόννους πετρέλαιο θέρμανσης το χρόνο. Και μπορεί για τη μεζονέτα να μη μας ενδιαφέρει, όμω παρόμοιες είναι και οι ανάγκες θέρμανσης για ένα τυπικό αγροτικό σπίτι. Δηλαδή του χρόνου (το 2012 δηλαδή ) ένα αγροτικό σπίτι στη βόρειο Ελλάδα θα χρειάζεται 9.000 για θέρμανση χώρου και νερού (!!!!!) ;;;; κι έστω ότι θα κάνει μεγάλη οικονομία, μπορεί το ποσό αυτό να μειωθεί κάτω από 6.500 ευρώ;;; Δε νομίζω. Άρα όλοι θα στραφούν προς τη θέρμανση με ξύλα...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Συμπληρώνω οτι κόστισε (χωρίς Διόδια)το Αθήνα-Λάρισα-Αθήνα μέ αυτοκίνητο εξαετίας (1600 κυβικών)και μέ ολα του τά service στήν ώρα τους, περί τά 130 ευρώ..(καί μάλλον τό μειώνω πρός τά κάτω)
Πρό ενάμιση έτους κόστιζε 85-90.
Βενζίνη σταθερά περί τό 1.65 παντού..
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γιατί ενώ γίνονται έργα και η κυκλοφορία δεν εκτελείται κανονικά, πληρώνονται τα διόδια?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Χάος στο εθνικό οδικό δίκτυο...Ενώ χαρατσώνουν με διόδια δεν έχουν εκχιονιστικά ! ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΡΕΠΠΑΣ & ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΤΖΑΚΙ ΖΕΣΤΑΙΝΟΝΤΑΙ? ΕΝΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΙΟΝΙΑ?

Παρά την κακοκαιρία και τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα που επικρατούν στην εθνική οδό σχεδόν όλης της χώρας, οι χαρατσοεισπρακτικές εταιρίες, οι οποίες δεν τηρούν καν τις αποικιοκρατικού τυπου συμβάσεις παραχώρησης, και δεν καθαρίζουν τους δρόμους από το χιόνι, συνεχίζουν να εισπράττουν διόδια.

Παρεμποδίζουν την κυκλοφορία, προκαλώντας παρακώλυση συγκοινωνίας στο βωμό του απόλυτου θεού τους, του κέρδους.
Έχουμε καταγγελίες από τα διόδια των Αφιδνών ότι οι ουρές έχουν φτάσει πολλά χιλιόμετρα με τα αυτοκίνητα ακινητοποιημένα.
Μεγάλα προβλήματα υπάρχουν και σε ολόκληρη τη Φθιώτιδα καθώς και στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο.
Έχουμε δεχθεί εκατοντάδες τηλεφωνήματα από αγανακτισμένους οδηγούς!
Δεν είναι τυχαίο, ότι οι πολίτες απευθύνονται στις Επιτροπές Αγώνα "Δεν Πληρώνω" εκφράζοντας την αγανάκτηση τους, δεδομένου ότι δεν έχουν καμία εμπιστοσύνη στο ανάλγητο κράτος.
Φυσικά οι κρατικοί φορείς, δεν παρεμβαίνουν, δεδομένου ότι δε θα στρέφονταν σε καμία περίπτωση ενάντια στην κερδοφορία των αφεντικών τους, μεγαλοεργολάβων . Ήδη, όπως πληροφορούμαστε, πλήθος διερχομένων οδηγών αυτοοργανώνονται και σπρώχνουν τις μπάρες αρνούμενοι το επαίσχυντο χαράτσι.
 
Last edited:
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γιατί ενώ γίνονται έργα και η κυκλοφορία δεν εκτελείται κανονικά, πληρώνονται τα διόδια?

Απάντηση:Πρέπει νά πληρώνονται διόδια ακόμα και εάν γίνονται έργα καί η κυκλοφορία δέν εκτελείται κανονικά καί ακόμα καί εάν υπάρχουν κατολισθήσεις στά Τέμπη...










































Δ.Ρέππας:music-smiley-005::music-smiley-005: