Διόδια

Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γιατί ενώ γίνονται έργα και η κυκλοφορία δεν εκτελείται κανονικά, πληρώνονται τα διόδια?

Πληρώνονται τα διόδια για να γίνουν τα έργα ώστε να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα και να πληρώνουν οι οδηγοί διόδια!!!!!!:BDGBGDB55::BDGBGDB55::BDGBGDB55: :flipout::flipout::flipout:
 
Last edited:
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μ' αρέσει που ακόμα κάποιοι πιστεύουν ότι η είσπραξη των διοδίων έχει να κάνει με τις οδικές "υπηρεσίες".

Είναι ένα ακόμα αρμεγμα-νταβατζιλίκι που θα το υποστούμε κι ας μην υπάρχουν καν δρόμοι...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μετά από 2 μέρες που έλειψα, και μετά την χθεσινοβραδινή μετακίνηση Αθήνα-Βόλος, ξαναβρίσκω ζεστή τη συζήτηση παρά το κρύο.
Θέλω να διορθώσω δύο συμφορουμίτες:

...
Προσωπικά επειδή κυκλοφορώ καθημερινά, ταξιδεύω κυρίως νύχτα και με κάθε είδους καιρικές συνθήκες, αναγνωρίζω ότι με τον καιρό έχουν βελτιωθεί οι ιδιωτικοί αυτοκινητόδρομοι σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας κύλισης. Για τον εκχιονισμό ακόμη δεν έχουν φθάσει την ποιότητα και την ταχύτητα των υπηρεσιών της (ακόμα κρατικής ) Εγνατία...

Να μην ξεχνάμε, όση πλύση εγκεφάλου κι αν γίνεται, ακόμα και ως τρόπο έκφρασης να μην το χρησιμοποιούμε, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ.
Κατασκευάστηκαν και κατασκευάζονται και λειτουργούν με χρήματα του Ελληνικού λαού, πληρωμένα είτε με τη μορφή φόρων και δανείων με Κρατική εγγύηση, είτε με ζεστά μετρητά φασούλι-το-φασούλι (αλλά μυριάδες φασούλια ημερησίως) στα διόδια.
Η ανάθεση είσπραξης διοδίων σε ιδιώτες μας ξεγελά...*

Μ' αρέσει που ακόμα κάποιοι πιστεύουν ότι η είσπραξη των διοδίων έχει να κάνει με τις οδικές "υπηρεσίες".

Είναι ένα ακόμα αρμεγμα-νταβατζιλίκι που θα το υποστούμε κι ας μην υπάρχουν καν δρόμοι...

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ, την πληρωμή ζεστών μετρητών επειδή κάποιοι βρήκαν, νομίζουν, τρόπο να τα οικονομήσουν πολύ χοντρά. Είναι μια πανεύκολη στην εφαρμογή της απόφαση, ΚΑΙ νόμιμη ΚΑΙ ηθική, η μη πληρωμή των παράνομων και ανήθικων διοδίων της ντροπής!

Χθες το βράδυ γύρισα με την οικογένεια και τη μικρή μου ανιψιά από τα αξιοθέατα της Αθήνας, που μόνο τέτοιες ημέρες που αδειάζει, μπορείς να τα χαρείς.
Με το μικρό 4κίνητό μου κατάφερα να περάσω χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα, κινούμενος προς βορρά στην εθνική, όλα τα χιονισμένα υψώματα που είχαν κατά τμήματα παραδοθεί στη "σφοδρή θεομηνία" των 3 πόντων χιονιού... αρκεί να χιονίσει 2 ώρες και να ασπρίσει απλά η άσφαλτος για να παραλύσει όλη η χώρα...
Πονούσε η καρδιά μου βλέποντας ατέλειωτα χιλιόμετρα ουράς στο ρεύμα προς Αθήνα, άνθρωποι που ταλαιπωρούταν για ώρες στις ουρές για πληρωμή των διοδίων, ενώ ακόμη δεν είχε νυχτώσει και μόλις είχε αρχίσει το χιονάκι, με ανοικτή ακόμη την εθνική.
Τελικά έζησα κι εγώ τη δίωρη ακινητοποίηση στις στροφές Αγ. Θεοδώρων στη Γλύφα όπως οι δεκάδες χιλιάδες άλλων Ελλήνων.
Αθήνα-Βόλος, κάτι παραπάνω από 300 χλμ. σε 6+ ώρες με μικρό παιδί μαζί μας.
*Γι αυτό λέω πως ΜΟΝΟ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ανέλαβαν οι ιδιώτες.
-Οι δρόμοι ΔΕΝ κατασκευάζονται από τις κοινοπραξίες όπως θα έπρεπε. Όπου έχουν τελειώσει υπάρχουν σωρείες κακοτεχνιών ενώ θα έπρεπε να έχουν παραδοθεί από χρόνια, κομμάτια όπως ευθείες της Λαμίας θα κάνουν 10ετίες, ενώ όπως τα Τέμπη μάλλον ΔΕΝ θα τελειώσουν ποτέ από τους σημερινούς αναδόχους...
Δεν είναι απλά γκρίνια, γίνονται σημαντικές εργασίες αλλά ο ρυθμός εξέλιξης είναι δυσανάλογος του μεγέθους του έργου.
Ενώ οι σταθμοί διοδίων ξεφυτρώνουν και τελειώνουν μέσα σε εβδομάδες, ούτε νομικά κωλύματα ούτε τεχνικά!
-ΔΕΝ διαχειρίζονται τους δρόμους. Προσπαθούν να τους διαχειριστούν.
Όταν είναι φρεσκοπαραδοτέο ένα κομμάτι εθνικής και ακόμα καινούριο, γίνονται κινήσεις "μάρκετινκ" και καλλωπισμού, όταν όμως έχουν περάσει λίγα χρόνια, ή στην παραμικρή έκτακτη ανάγκη (όπως η Κ.Δευτέρα αυτού του Μάρτη) είναι ανοργάνωτοι και ανίκανοι να παρέχουν τις υπηρεσίες που απαιτούνται.
ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ! (Οι βολεμένοι "Κοπρίτες" ήταν οι αποδιοπομπαίοι τράγοι μέχρι πρόσφατα που ανέλαβαν το ρόλο αυτό οι "Τζαμπατζήδες").
Και που γυρίσαμε τελικά στα σπίτια μας τελικά, παγωμένοι τα ξημερώματα, το οφείλουμε στους Μπάτσους και τους λοιπούς Κοπρίτες του Δημοσίου που όλοι βρίζουμε, ή πραγματικούς ιδιώτες επιχειρηματίες (μικροεργολάβους που τρέχουν και ρισκάρουν την περιουσία τους, μηχανήματα & υγεία, καθώς οι αντίστοιχες δημόσιες υπηρεσίες έχουν σχεδόν καταργηθεί) και κι ας μην κάναν τέλεια τη δουλειά. Τουλάχιστον γυρίσαμε σώοι.
ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΤΩΝ "ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ" ΗΤΑΝ ΑΦΑΝΤΟΙ. ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ!

Δυστυχώς, υποτίθεται πως θα λειτουργούσε το μοντέλο σαν μια ιδιωτική εταιρία, μεγιστοποιώντας την απόδοση και ελαχιστοποιώντας τα έξοδα.
Μόνο που στην Ελλάδα υπάρχει και το άλλο Ελληνικό (και όχι μόνο) επιχειρηματικό μοντέλο του "φάε όσο πιο πολλά μπορείς από το κρατικό χρήμα χρησιμοποιώντας συνεχώς ευέλικτες νομοθεσίες και παραθυράκια και πουλημένους υπουργούς-υπαλλήλους).
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το ταξίδι μου το 3ήμερο της Κ.Δευτέρας ήταν το πρώτο μετά την εφαρμογή της νέας Ντροπολογίας Ρέππα.
Βόλος-Αθήνα 5 σταθμοί διοδίων. Κατασκευάζονται ακόμη 1 ή δύο και κάποιοι πλευρικοί ακόμη. Θα αυξηθούν κι άλλο οι τιμές σύμφωνα με όσα προβλέπουν οι συμβάσεις.

Δεν πλήρωσα πουθενά. Τροχαία ΔΕΝ υπήρχε πουθενά.
Κινούμενος νότια, σε τρεις σταθμούς μου έδωσαν απόδειξη επί πιστώσει μετά από δήλωσή μου πως δεν μπορώ να πληρώσω και θέλω πιστωτικό. καθυστερώντας με αρκετά, σχεδόν 2 λεπτά γιατί χρονοτριβούν επίτηδες, να ενημερώσουν προϊστάμενο και να μου ζητήσουν συμπλήρωση εντύπου, που βεβαίως ΔΕΝ συμπλήρωσα. Μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας έδωσα.
Άλλα αντ´άλλων. Όπως νόμιζε ο καθένας έκοβε το πιστωτικό, παραπλήσιες διαδικασίες, η τελευταία υπάλληλος που δεν ήθελε να το κάνει μου είπε "έχετε κόψει κι άλλο πιστωτικό; μα δεν φαίνεται στο σύστημα. Κι αν φαινόταν δεν θα μου επέτρεπε να κόψω κι άλλο..." λες και ξαφνικά εγώ θα γεννούσα μετρητά να πληρώσω ενώ δεν το έκανα πριν.
Άλλος υπάλληλος ξεκίνησε την έκδοση και συμπλήρωση χαρτιών, κι όταν είδε πως παρά τα μέσα-έξω του δεν έσπρωξα την μπάρα, με ρώτησε "θέλετε αλήθεια να σας το κόψω;" ίσως δεν γνώριζε πως μετά τη ντροπολογία, η σκόπιμη συμπεριφορά του να με ωθήσει σε παρανομία, αποτελεί υπόθαλψη εκλήματος που είναι σοβαρό αδίκημα ( καθώς οι νόμοι δεν υπάρχουν μόνο ως αξεσουάρ για να εξυπηρετούν υπουργούς-υπαλλήλους μεγαλοεργολάβων ).

Έχουν να λαβαίνουν αυτοί, ανήμερα της εορτής του γνωστού αγίου...
Καθώς δεν υφίσταται διαδικασία πληρωμής, εκτός κι αν ξαναπεράσεις επί τόπου από τα συγκεκριμένα διόδια και τους ζητήσεις να τους πληρώσεις τα χρωστούμενα.
Ή αν στείλουν δικαστικό επιμελητή να καλέσει κάποιον "τζαμπατζή" στο δικαστήριο για επίλυση της οικονομικής διαφοράς, πράγμα για το οποίο προσεύχονται οι απανταχού "τζαμπατζήδες" και δεν έχει συμβεί εδώ και 17 μήνες απειλών και προπαγάνδας-τρομοκρατίας...

Στον πρώτο και στον τελευταία σταθμό διοδίων της διαδρομής μου, ανοίξαμε ψιλή κουβέντα παραφιλολογίας και αναγκάστηκα να σπρώξω την μπάρα ως συνήθως. Δεν πήρα άλλα μέτρα για πρώτη φορά. Ήδη έχουν γίνει οι πρώτες μηνύσεις προς υπαλλήλους και προϊσταμένους για παράνομη κατακράτηση (που είναι σοβαρό αδίκημα και έχει αυτόφωρο) οι οποίοι αφέθηκαν ελεύθεροι με εντολή εισαγγελέα προς το παρόν. Δεν θέλω προσωπικά να μπω σε τέτοια διαδικασία απέναντι σε υπαλλήλους 4ωρής απασχόλησης ή κουτσουρεμένου βασικού μισθού, όπως κι αν σκέφτονται.
Άλλωστε δεν υπήρχε παρών και κάποιος τροχονόμος ( "κοπρίτης" δημόσιος υπάλληλος κατά δήλωση υπουργού ), να επιληφθεί της διαδικασίας μήνυσης για το αδίκημα της άρνησης έκδοσης φορολογικού στοιχείου και παράνομης κατακράτησης "τζαμπατζή" ( κατά δήλωση άλλου υπουργού ).

Στην επιστροφή, Κ.Δευτέρα, στις Αφίδνες υπήρχαν άνθρωποι του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και πέρασα. Στα άλλα διόδια επικρατούσε πανικός, τυχαία άνοιγαν ή κλείνανε οι μπάρες για διάφορα οχήματα. Στη Θήβα που δεν είχε χιόνι περίμεναν να εισπράξουν, αλλά λόγω ψύχους απλά έσπρωξα τη μπάρα. Τελικά και να είχα πληρώσει και που δεν πλήρωσα, τις ίδιες ώρες ήμουν αποκλεισμένος και από τους ίδιους παράδρομους-καρόδρομους με ταχύτητα 20χλμ/ώρα έφτασα σπίτι μου...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Νομιζω παντως πως αν δεν υπαρχει τροχαια να βεβαιωσει την παραβαση, απλα σηκωνεις τη μπαρα και φευγεις..
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Νομιζω παντως πως αν δεν υπαρχει τροχαια να βεβαιωσει την παραβαση, απλα σηκωνεις τη μπαρα και φευγεις..

Ακριβώς έτσι γίνεται.
Σαν δοκιμή όμως και προσπαθώντας να είμαι σωστός ως προς το γράμμα το νόμου Ρέππα σας μετέφερα τι γίνεται και με την έκδοση πιστωτικού, για την περίπτωση που υπάρξει τροχαία παρούσα.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Παντως, περα απο το παραλογο του πραγματος απο ολες τις πλευρες, το παρακατω, απο τη σελιδα του κινηματος, δεν το καταλαβαινω...

Δίνουμε τα στοιχεία μας;

Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε τα στοιχεία μας. Αν υποχρεωθούμε να τα δώσουμε για να ξεμπερδέψουμε καλό είναι να δώσουμε τα κανονικά μας στοιχεία γιατί σε περίπτωση που η υπόθεσή μας δικαστεί θα είναι εις βάρος μας να έχουμε δώσει ψευδή στοιχεία.

Πως δηλαδη θα υποχρεωθουμε, αφου δεν ειμαστε υποχρεωμενοι? Δεν πιστευω να εννοει οτι θα εχουν κανεναν άσβερκο που να απειλει... :rifle:
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Παντως, περα απο το παραλογο του πραγματος απο ολες τις πλευρες, το παρακατω, απο τη σελιδα του κινηματος, δεν το καταλαβαινω...



Πως δηλαδη θα υποχρεωθουμε, αφου δεν ειμαστε υποχρεωμενοι? Δεν πιστευω να εννοει οτι θα εχουν κανεναν άσβερκο που να απειλει... :rifle:

Όχι εννοεί πως κάποιοι ίσως ενδώσουν στη σκόπιμη χρονοτριβή και γενικότερη κωλυσιεργία των υπαλλήλων, σύμφωνα με τις εντολές που έχουν λάβει, και στην απόφαση κάποιου να πάει με τα νερά τους για να αποφύγει την όποια καθυστέρηση και ταλαιπωρία.
Η όλη διαδικασία είναι ένας μικρός ψυχολογικός πόλεμος.
Άσβερκοι δεν έχουν επιστρατευθεί ακόμα, ενώ γενικότερα πιο αγενείς και επιθετικές έχουν αποδειχθεί δυστυχώς κατά γενική (και προσωπική μου) ομολογία κάποιες γυναίκες υπάλληλοι.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καλα ρε γκορντονα, το καταλαβαμε. Τα διοδια πρεπει να πληρωθουν παση θυσια, οι κατασκευαστικες ειναι ευαγη ιδρυματα, οι νομοι θεσφατα και ο ραγιας πρεπει να σκυβει το κεφαλι μια ζωη.

Έχεις δίκιο...όπως τα λες................

Κοίτα αν εγώ σας χρησιμεύω για να βγάλετε το άχτι σας κάποιοι είναι πρόβλημα δικό σας. Πηγαίνετε να παίξετε μπάλα να εκτονωθείτε. Πηγαίνετε σε κανένα στάδιο να τρέξετε. Υπάρχουν πολλοί τρόποι. Αυτό όμως που δεν μπορείτε να κάνετε είναι να γράφεται άλλα από αυτά που λέω.

Πάω να πληρώσω τώρα 880 ευρώ λογαριασμό στο βενζινάδικο (καύσιμα 2 μηνών) μιας και εγώ τα έχω...

Ε ρε τρέλα, ο καθένας με τα ψυχολογικά του...

Πάλι τα ίδια θα γράφω. ΣΥΜΦΩΝΩ. Ας μην πληρώσουμε διόδια να μην γίνουν οι δρόμοι ποτέ. ΜΑΖΙ ΣΑΣ και εγώ.

Δεν θα γίνουν δρόμοι όμως. Θα συμβιβαστούμε με αυτούς που έχουμε αλλά δεν θα πληρώνουμε διόδια.

Τουλάχιστον μπορείτε να αναγνωρίσετε ότι η χώρα μας έχει 300+ δις ευρώ χρέος και δεν έχει λεφτά το κρατικό ταμείο για να φτιάξει διόδια χωρίς νέους άμεσους ή έμμεσους φόρους?

Το ξέρω ότι δεν έχει ο κόσμος λεφτά. Ούτε εμένα μου περισσεύουν για διόδια. Τα μισά λεφτά παίρνω σε σχέση με τον Αύγουστο του 2008.

Υπάρχει όμως και μια πραγματικότητα. Οι δρόμοι κοστίζουν. Μπορούμε να τους πληρώσουμε? Τους φτιάχνουμε. Δεν μπορούμε? Δεν φτιάχνουμε τίποτα.

Μετά από όλα αυτή την συζήτηση καταλήγουμε ότι δεν έχουμε να πληρώσουμε διόδια. Ούτε εγώ έχω. Ε ας μην γίνουν οι δρόμοι λοιπόν.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Φταίνε οι οδηγοί πού έφυγαν αργά δηλώνουν οι εργολάβοι καί τά τσιράκια τους.

Η αθλιότητα σε ολο της το μεγαλείο.

Πούσαι Ρέππα νά μάς ξαναπείς γιά ''τζαμπατζήδες''..

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=09/03/2011&id=257768

Ούτε ευρώ σέ δαύτους.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μολις πριν λίγο έφτασα Θεσ/νικη απο Αθήνα.
Ειχα καιρό να κανω την διαδρομή οδικώς.

Εχασα το μετρημα για τα διόδια, περίπου καθε μιση ώρα (ισως καιλιγοτερο) συναντάγαμε και ένα! Είναι απιστευτα εκνευριστικό και ληστρικό ταυτόχρονα αυτο που γίνεται, ενω πηρε το ματι μου διοδια και σε εξόδους (δε το ειχα ήξερα αυτο). ΕΛΕΟΣ

Δυστυχως δεν άντεξα την σύγκριση με προσφατο ταξιδι στο Μοναχο οπου εκανα 450χλμ χωρις να συναντίσω τίποτα....
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Έλα τωρα.. Υπερβολες.

Και πληρωνε, γιατι η εταιρια δε βγαινει. Θα τα παρατησει.
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Υπάρχει όμως και μια πραγματικότητα. Οι δρόμοι κοστίζουν. Μπορούμε να τους πληρώσουμε? Τους φτιάχνουμε. Δεν μπορούμε? Δεν φτιάχνουμε τίποτα.

Μετά από όλα αυτή την συζήτηση καταλήγουμε ότι δεν έχουμε να πληρώσουμε διόδια. Ούτε εγώ έχω. Ε ας μην γίνουν οι δρόμοι λοιπόν.

Λάθος λογικό συμπέρασμα το οποίο πιστεύω (και ελπίζω πως) δεν κάνεις επίτηδες.
Το συμπέρασμά σου είναι ένα ψευδές δίλημμα και πλέον αυτός ο τρόπος επιχειρηματολογίας για το ζήτημα των υπέρογκων διοδίων, που διατυπώνεται με διάφορα παρόμοια συμπεράσματα, αποτελεί από μόνος του απόδειξη για τη αναλήθεια και τις σκοπιμότητες που υπάρχουν και δεν πείθει κανένα.
Ακριβώς για να σταματήσουν τα υπέρογκα κρατικά χρέη και να τελειώσουν κάποια στιγμή τα αιώνια αυτά έργα με λογικό προγραμματισμένο κόστος, θα πρέπει να γίνονται σε χρονικό διάστημα και με χρηματοδότηση που να είναι σαφής, συγκεκριμένη και δεσμευτική.
Δεν είναι δυνατόν να κατασκευάζεται ένα έργο "βλέποντας και κάνοντας" και να στηρίζεται σε ένα κυμαινόμενο έσοδο που θα ορίζεται αυθαίρετα, αφήνοντας παράθυρα στον εργολάβο του έργου και για ...κυμαινόμενο κόστος και έξοδα στο περίπου και διαιώνιση της διαδικασίας.

Επίσης την στιγμή που πριν δύο μέρες η Ελλάδα νέκρωσε λόγω ελάχιστων πόντων χιονιού σε μερικά σημεία της εθνικής και έχει αποδειχθεί σε όλους η ανικανότητα των συμβασιούχων και η χωρίς προσχήματα διάθεσή τους για κονόμα, καλό θα ήταν να μην το παραβλέπεις και συνεχίζεται η αντιπαράθεση στο ίδιο ύφος, γιατί απλά προσβάλλεις όλους τους συνομιλητές λέγοντας απλά πως εκτονώνονται επάνω σου.

Τους δρόμους τους θέλουμε όλοι, τους έχουμε ανάγκη ως βασικό αγαθό, τους έχουμε πληρώσει με πολλά χρήματα, ψυχές και αίμα (και εγώ προσωπικά). Η έστω καθυστερημένη πορεία βελτίωσής τους ανατρέπεται από τις ληστρικές συμβάσεις που αποδεικνύονται τέτοιες κάθε μέρα που περνάει. Πρέπει να αναγνωριστεί το λάθος ΤΩΡΑ και να μπει νέα βάση. Ας κονομήσουν και οι εργολήπτες, κάνοντας τη δουλειά τους και όχι αισχροκερδώντας και εκβιάζοντας ένα ολόκληρο λαό, επειδή μπορούν να έχουν στην υπηρεσία τους μερικά πολιτικά πρόσωπα.
Το έργο αυτό από μόνο του θα μπορούσε να κινήσει την Ελληνική Οικονομία αντί μόνο να γεμίσει λίγες τσέπες.
Και κινήματα σαν το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ δεν θα υπήρχαν αν οι έστω ξεπουλημένοι ίδιοι πολιτικοί, απεύθυναν έκκληση στο λαό για κατανόηση και ανοχή και μας ζητούσαν να πληρώσουμε σε ρεαλιστικά επίπεδα.
Αντί να βλέπουμε υπουργούς να μας βρίζουν και να εκβιάζουν νοικοκυραίους εργαζόμενους πολίτες από την τηλεόραση και να ευτελίζουν την ίδια την ύπαρξη των νόμων, προσπαθώντας να "τινάξουν τη μπάνκα στον αέρα" για λογαριασμό των αφεντικών τους.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

«Πονηροί οι… Βλάχοι»
Του Θανάση Νικολαΐδη

ΔΕΝ «φεύγουν» τα διόδια-δεν τα σταματάμε ως θέμα και διαμαρτυρία. Εναντίον τίνος; Δύσκολο. Με βάση την κατάργησή τους; Ακατόρθωτο. Να τα πάρουμε απ’ την αρχή. Απ’ τους «Ολυμπιακούς» με τους «Καλατράβες» και τις σημιτικές σπατάλες. Υπήρχε(;) χρήμα και δεν το λογάριαζαν. Υπήρξε «δόξα» και έσπευσαν να την εισπράξουν. Το ΠΑΣΟΚ της προετοιμασίας (των Ολυμπιακών) και η Ν.Δ. του «Αθήναζε» και της… τελετής. Κι αν κάποιος «αντιφρονών» μας απέτρεπε απ’ την ιδέα, τον… καρπαζώναμε. Για να εισπράξουμε παγκόσμιο χειροκρότημα και να μας ξεζουμίσουν με άχρηστα C4I και μίζες χωρίς να μας δώσουν λογαριασμό. Για να «κληρονομήσουμε» ως φορολογούμενοι και τα Ολυμπιακά Ακίνητα που «σκουριάζουν».
ΜΕ τη Ν.Δ. στο τιμόνι και με τον κ. Σουφλιά στο ΥΠΕΧΩΔΕ, η «πλειοψηφία» που τους ψήφισε ένιωσε δικαιωμένη και αισιόδοξη. Για έργα και «έργα» που...
ξεκίνησαν και για άλλα που θα τέλειωναν. Για δρόμους που «πάσχουμε», Τράπεζες που θα μας δάνειζαν και για εργολάβους που δεν κρατιόταν απ’ τη χαρά τους.
ΑΠ’ την άλλη ο «βλάχος ο πονηρός» κι ας μας συγχωρήσει ο κ. Σουφλιάς. Πριν «την κάνει», μας... προετοίμασε. Έστρωσε το κλίμα, έριξε τις υπογραφές του και τα ΔΙΟΔΙΑ ήταν γεγονός! Τριάντα εξ (36) τον αριθμό, στημένα σαν ληστές, και με το… ελεύθερο να τ’ αυγατίσουν και σε παράπλευρους δρόμους. Για να νιώσει παγιδευμένος, προδομένος και ταπεινωμένος ο εποχούμενος. Με τον κ. Σουφλιά έκτοτε εξαφανισμένο (ένα φευγαλέο άρθρο του στο ΒΗΜΑ δεν μας λέει τίποτα), τη Ν.Δ. τιμητή και επιτιθέμενη, και το σημερινό ΠΑΣΟΚ αλαφιασμένο (κόντρα στο «δεν πληρώνω»), αλλά όχι και αθώο του… αίματος.
ΑΔΙΕΞΟΔΟ. Με τους πολιτικούς μας που ρίξαν’ τις υπογραφές να «πετάγονται» στην Αθήνα αεροπορικώς. Κι αν στις μετακινήσεις τους (κομβόι με τζάμπα αυτοκίνητα, φρουρούς και παρατρεχάμενους) πληρώσουν διόδια, τα παίρνουν πίσω. Και, βέβαια, κανένας τους δεν βγαίνει να «μιλήσει» για Τράπεζες και εργολάβους, έργα και συμβάσεις με (36) διόδια.
ΜΑΣ… θαύμασαν οι ξένοι για τους «Ολυμπιακούς», μας θαυμάζουν και για τα διόδια. Και μας λυπούνται. Και μας αποφεύγουν! Δεν είναι βλάξ ο μέσος ευρωπαίος (που όλα τα μετράει και τα υπολογίζει) για να επιλέξει την Ελλάδα για διακοπές. Κι αν «βλάχοι πονηροί» (δεν εννοούμε τον κ. Σουφλιά) βάλθηκαν να τον αρμέξουν (αντί βινιέτας) με τα αλλεπάλληλα διόδια της ντροπής και να του σπάσουν τα νεύρα, υπάρχει γι αυτόν άλλη λύση και τη λένε Τουρκία, Ισπανία…
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΔΩΝ


Την Δευτέρα 7.3 χιλιάδες συμπολίτες μας διαπίστωσαν με απίστευτη ταλαιπωρία τα αγαθά της ιδιωτικής «πρωτοβουλίας», βλέπε παραχώρησης, στις εθνικές οδούς που δόθηκαν με τις γνωστές απίστευτες συμβάσεις παραχώρησης στους εθνικούς μας εργολάβους.

Η αγανάκτηση για τα χαράτσια στους σταθμούς διοδίων έδωσε τη θέση της στην ταλαιπωρία και τον τρόμο, στην απίστευτη έκθεση σε κίνδυνο όλων όσων επέστρεφαν στα σπίτια τους. Η εγκατάλειψη χιλιάδων πολιτών στις εθνικές οδούς και η απίστευτη προχειρότητα στη λήψη των ενδεδειγμένων μέτρων ασφάλειας της κυκλοφορίας δίκαια μετατράπηκε σε οργή.

Εκατοντάδες μηνύματα στα τηλέφωνα και τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» μας ενημέρωναν για την απόφαση όλων όσων έζησαν αυτά τα περιστατικά να μην τα αφήσουν να περάσουν χωρίς απάντηση. Η θέση μας είναι γνωστή. Διεκδικούμε με κάθε πρόσφορο μέσο το δίκιο μας.

Ωστόσο έχοντας από την αρχή του κινήματος την αίσθηση ευθύνης που μας αναλογεί προτείνουμε σε όσους έχουν αποφασίσει να κινηθούν και δικαστικά με αγωγές κατά των εταιριών διαχείρισης των εθνικών οδών και να απαιτήσουν αποζημιώσεις, να προτιμήσουν και για οικονομικούς λόγους, την κατάθεση ομαδικής αγωγής που προτίθεται να αναλάβει το νομικό τμήμα των Επιτροπών Αγώνα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ».

Όσοι έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν στη δικαστική δίωξη των υπευθύνων με αγωγή και θέλουν να εκπροσωπηθούν από το νομικό μας τμήμα ομαδικά, μπορούν να στείλουν εντός; 15 ημερών τα πλήρη στοιχεία τους στο email, [email protected] με την ένδειξη ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΓΩΓΗΣ. Το νομικό τμήμα του κινήματος θα επικοινωνήσει μαζί τους προκειμένου να υλοποιήσουμε τις σχετικές διαδικασίες με μια ομαδική αγωγή.

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ"
www.oxidiodia.gr
www.denplirono.info
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το πλέον εξοργιστικό έχει γίνει στα "κλειστά" (ακόμα) διόδια Αιγινίου. Έχουν κλείσει όλες τις διόδους (κατεβάζοντας και τις μπάρες) και έχουν αφήσει μόνο μια ανοιχτή, την τέρμα δεξιά, σε κάθε μεριά της εθνικής οδού, για τη διέλευση όλων των οχημάτων! Περίπου 500 μέτρα πριν φτάσεις στα διόδια, έχουν κλείσει με κώνους την αριστερή και τη μεσαία λωρίδα του δρόμου, υποχρεώνοντας όλα τα οχήματα να δημιουργούν μια ουρά στη δεξιά λωρίδα, για να διέλθουν από την μοναδική δίοδο. Απίστευτα πράγματα σε εθνική οδική αρτηρία της χώρας!
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ...

Μέχρι τώρα, οι εργαζόμενοι και τα άλλα λαϊκά στρώματα είχαν νιώσει τις τεράστιες επιπτώσεις στην τσέπη τους από την αντιλαϊκή πολιτική της ιδιωτικοποίησης των εθνικών αυτοκινητοδρόμων που εφαρμόζουν πιστά οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, προκειμένου να αυξηθεί η κερδοφορία των μονοπωλιακών ομίλων.

Μέσα σε λιγότερο από 3 χρόνια τα χαράτσια των διοδίων αυξήθηκαν ακόμη και πάνω από 400%, για να χρηματοδοτήσουν την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων που θα εκμεταλλεύονται οι ιδιωτικοί όμιλοι για 30 χρόνια, χωρίς να συμμετέχουν στο κόστος κατασκευής ούτε με 10%.
Από χτες, ο λαός ένιωσε «στο πετσί» του πόσο επικίνδυνη είναι η ιδιωτικοποίηση αυτή για την ασφάλειά του, για την ίδια του τη ζωή.

Μια μικρή χιονόπτωση 2-3 πόντων στάθηκε ικανή να εγκλωβίσει χιλιάδες αυτοκίνητα μέσα στο κρύο που ακινητοποιήθηκαν για 5 περίπου ώρες στην Εθνική οδό, λίγα χιλιόμετρα από την Αθήνα. Μια μικρή χιονόπτωση απέδειξε περίτρανα ότι οι ιδιωτικές εταιρείες αδιαφορούν πλήρως για την ανάγκη του λαού να κινείται γρήγορα και με ασφάλεια στο εθνικό οδικό δίκτυο και νοιάζονται μόνο για το όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος.

Το ίδιο επικίνδυνη είναι η στάση της κυβέρνησης, η οποία με ανακοίνωση του αρμόδιου υπουργείου Υποδομών προκλητικότατα «ένιπτε τας χείρας της» για την ταλαιπωρία του λαού.

Ούτε λίγο ούτε πολύ η κυβέρνηση, στη συγκεκριμένη ανακοίνωση, αναφέρει ότι «η διαχείριση, λειτουργία και ασφαλής κυκλοφορία στους αυτοκινητοδρόμους που ανήκουν στην κατηγορία των παραχωρήσεων, αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα του κατά περίπτωση παραχωρησιούχου»!

Δηλαδή, η κυβέρνηση αποκαλύπτει ότι με τις περιβόητες «συμβάσεις παραχώρησης» δεν παρέδωσε στο μεγάλο κεφάλαιο μόνο την εκμετάλλευση των αυτοκινητοδρόμων, αλλά παραχώρησε «εν λευκώ» σε αυτό και την οποιαδήποτε μέριμνα (επιχειρησιακά σχέδια κ.ά.) πρέπει να έχει το κράτος για την ασφαλή λειτουργία τους κάτω από οποιεσδήποτε - ακόμη και τις πιο αντίξοες - συνθήκες, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που αυτό θα έχει στην προστασία της ζωής οδηγών και επιβατών...

Κατά συνέπεια, η κυβέρνηση μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν έχει καμία ευθύνη για την ασφάλεια των σχολικών κτιρίων, για την ασφάλεια των ασθενών στα ιδιωτικά νοσοκομεία... Η μετάθεση, όμως, των ευθυνών, έχει αφετηρία τους νόμους της αγοράς που δεν υπολογίζουν την ανθρώπινη ζωή.

Λογική επικίνδυνη.

Η περίπτωση του εγκλωβισμού στην Εθνική οδό αναδεικνύει, για άλλη μια φορά, την ανάγκη οι υποδομές της χώρας να είναι λαϊκή ιδιοκτησία.
Ο σχεδιασμός, η μελέτη, η κατασκευή έργων που σχετίζονται με την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας και κυρίως με την ασφάλεια όσων χρησιμοποιούν αυτές τις υποδομές, να γίνεται με μοναδικό γνώμονα την κάλυψη αυτών των αναγκών και όχι με κριτήριο το πόσο κοστίζει στον εργολάβο να πληρώσει εργάτες και να βγάλει στο δρόμο εκχιονιστικά μηχανήματα για να καθαρίσει τον εθνικό δρόμο.

Και άρα, εάν κρίνει ο επιχειρηματίας ότι δεν τον συμφέρει οικονομικά, να εγκλωβίζονται για πέντε ή και περισσότερες ώρες έγκυες, ανήλικα παιδιά, βρέφη, στο δρόμο...
Νικος ΠΕΡΠΕΡΑΣ

ΠΗΓΗ Τάσος
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Όσο αφορά την ταλαιπωρία των οδηγών την ημέρα με το χιόνι.

Σε ένα συγκεκριμένο σημείο, στην Μαλακάσα νομίζω, δεν είχαν ρίξει μάλλον αρκετό αλάτι με αποτέλεσμα ο δρόμος να πιάσει χιόνι και να δημιουργηθεί πρόβλημα.

Πέρα από αυτό η λωρίδα έκτακτης ανάγκης ήταν γεμάτη από "ταλαίπωρους" οδηγούς που με αυτό τον τρόπο εμπόδιζαν τα οχήματα της κοινοπραξίας να φτάσουν στο σημείο που υπήρχε το πρόβλημα.

Το θέαμα με τα ΖΩΑ που καταλαμβάνουν την Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) το έχω δει με τα μάτια μου άπειρες φορές. Έχει συμβεί ατύχημα και υπάρχει μποτιλιάρισμα και προσπερνάνε ΖΩΑ από τα δεξιά με μεγάλη ταχύτητα με κίνδυνο νέου ατυχήματος. Μετά το ασθενοφόρο και το περιπολικό καθυστερεί να προσεγγίσει το ατύχημα με ότι σημαίνει αυτό για την ζωή των εμπλεκομένων και την διευθέτηση της κυκλοφορίας.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στην Εθνική Οδό Κορίνθου-Τριπόλεως με αρκετό χιόνι επίσης δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα. Μην αφορίζουμε ΟΛΟΥΣ τους ιδιώτες από ένα συμβάν.

Φταίει ο συγκεκριμένος και ΜΟΝΟ. Όλοι οι άλλοι δρόμοι δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα.