Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ξεχάστε τα αυτά.

Ότι πληρώνουμε στο εξής πηγαίνουν πλέον αλλού (στους δανειστές).

Τώρα μένει να χαρούμε τις υπάρχουσες υποδομές και τις υπηρεσίες... :)
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

@qwerty1gr

Πρέπει να λαμβάνεις υπόψιν και τις δημογραφικές διαφορές των χωρών πάντως. Πχ, σε μια χώρα 10 εκατομμυρίων τα ποσά από τα τέλη κυκλοφορίας είναι τελείως διαφορετικά από μια χώρα 50 εκατομμυρίων, χωρίς, κατ'ανάγκην οι δρόμοι να είναι το 1/5 σε έκταση. Επίσης, πχ το κυκλοφοριακό φορτίο στον i65 μπορεί να φτάνει τα 80 χιλιάδες αυτοκίνητα την ημέρα ενώ στον Πάτρα-Κόρινθος τα 12 χιλιάδες (τα νούμερα παλιά από διαφορετικά γκουγκλαρίσματα, κουβέντα κάνουμε δε γράφουμε paper :D )

Οπότε διαφορετικό κόστος θα έπρεπε να έχει το διόδιο εδώ κι εκεί. Κι όλα αυτά ασχέτως συνολικού οικονομικού περιβάλλοντος, το οποίο προφανώς επιβάλλει περαιτέρω διορθώσεις.

Για τους μόνιμους κατοίκους συμφωνώ, το'γραψα εξάλλου παραπάνω.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ιάσωνα...Μιχάλης εδω. Στο κοστος ειναι παρα πολλοι οι παραγοντες (πχ ημερομησθια, ασφαλιση, πρωτες υλες, εκταση του δρομου κλπ). Επισης τα λιγοτερα αυτοκινητα δε θα προκαλουν και λιγοτερη φθορα? Γι αυτο δεν εκανα συγκριση με ΗΠΑ οπου μεγαλυτερη κινηση = μεγαλυτερες φθορες, πιο ακραιες καιρικες συνθηκες, μεγαλυτεροι δρομοι κλπ. Επισης ειμαι σιγουρος πως θα υπαρχει εναλλακτικη, τουλαχιστον για μικρες διαδρομες αν και στη Νεα Υορκη για New Jersey δεν υπαρχει εναλλακτικη. Το $10 το πληρωνεις θελεις δε θελεις για δρομους γεματους λακουβες που ακομα και το SUV με 19 ιντσες τροχους "ποναει" και η κινηση ειναι απελπιστικη πολλες ωρες τη μερα.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

@querty1gr, σωστά αυτά που γράφεις, αλλά δεν έχει σχέση ή αντικοινωνική συμπεριφορά "ΕΓΩ δεν πληρώνω" με τη σωστή διαχείριση των κρατικών εσόδων. Σε λίγο οι "ΕΓΩ δεν πληρώνω" θα ζητήσουν να είναι στην επιτροπή παραλαβής των δημοσίων έργων, στη μελέτη σκοπιμότητας και στην επιτροπή ελέγχου ποιότητας κι ακόμα και τότε δεν είναι σίγουρο ότι θα συμφωνήσουν να πληρώσουν το αντίτιμο. Αυτό σπάει κάθε έννοια ομαδικότητας, συστράτευσης και κοινωνικής συνύπαρξης.

Τα όσα σωστά επισημαίνεις, λύνονται με άλλους γνωστούς τρόπους που έχουν οι δομημένες κοινωνίες αναπτύξει κι όχι με "κινηματικές", βολικές κουτοπονηριές "δεν πληρώνω ".

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ξεχάστε τα αυτά.

Ότι πληρώνουμε στο εξής πηγαίνουν πλέον αλλού (στους δανειστές).

Τώρα μένει να χαρούμε τις υπάρχουσες υποδομές και τις υπηρεσίες... :)
Που πάει? Πλάκας κάνεις.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Επομένως, αφού υπάρχει η δυνατότητα παράκαμψης (δηλαδή εναλλακτική διαδρομή), όπως μας εξήγησε πιο πάνω ο φίλος, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να μην πληρώσει κανείς τα διόδια!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Σε αντίθετη περίπτωση (δηλαδή της εξαναγκασμένης διέλευσης μέσω διοδίων), θα ήταν ΙΜΟ παράνομο...


Ξαναδιάβασε προσεκτικά τι είπε ο φίλος πιο πάνω, άρα ΔΕΝ υπάρχει διαδρομή χωρίς να βγεις Εθνική και να πληρώσεις διόδια, ακόμη και αν κάνεις την ανάβαση του Ολύμπου. Αρα ποια η άποψη σου?

μετα τη Νίκαια θα βγούμε στον ΠΑΘΕ όπου θα φάμε στη μάπα τα τρια και μόνα διόδια Μακρυχωρίου_Ραψάνης_Λεπτοκαρυάς (~5Ευρώ)
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ναι. Έχεις δίκιο.

Κάποιος που πραγματοποιεί συχνά διαδρομές Αθήνα - Θεσ. και έχει το απαραίτητο κουράγιο θα μπορούσε το κυνηγήσει νομικά (δηλ. το γεγονός ότι δεν προσφέρεται εναλλακτική)!
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ναι. Έχεις δίκιο.

Κάποιος που πραγματοποιεί συχνά διαδρομές Αθήνα - Θεσ. και έχει το απαραίτητο κουράγιο θα μπορούσε το κυνηγήσει νομικά (δηλ. το γεγονός ότι δεν προσφέρεται εναλλακτική)!

Αυτό ήταν πολύ αστείο. Να το κυνηγήσει νομικά, να φάει ένα κάρο λεφτά σε δικηγόρους, για να καταλήξει μετά στον Άρειο Πάγο οπου η εταιρεία (όποια και να είναι) θα δικαιωθεί πανηγυρικά. Γιατί δεν ξέρω αν το έχεις προσέξει, στην Ελλάδα οι εταιρείες ΠΑΝΤΑ δικαιώνονται στα ανώτατα δικαστήρια.
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πάντως κατά τη γνώμη μου κακώς χρησιμοποιείται ως επιχείρημα το αν υπάρχει εναλλακτική.

Δεν είναι θέμα επιχειρήματος. Είναι θέμα συμμόρφωσης με ευρωπαϊκούς κανονισμούς αφενός, αφετέρου ζήτημα κοινής λογικής: αφού όλα τα οχήματα πληρώνουν ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (με κεφαλαία γιατί φαίνεται ξεχνούμε την έννοια των λέξεων), τα οποία αφορούν ακριβώς σε αυτό, είναι τέλη που καταβάλουμε για τη χρήση των δρόμων, οπότε διόδια νοούνται μόνο όταν πρόκειται για δρόμο δεδομένων προδιαγραφών που δίνει μια έξτρα ευκολία. Και όχι για τον μόνο δρόμο που υφίσταται για να πάω από το σημείο Α στο σημείο Β.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επομένως, αφού υπάρχει η δυνατότητα παράκαμψης (δηλαδή εναλλακτική διαδρομή), όπως μας εξήγησε πιο πάνω ο φίλος, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να μην πληρώσει κανείς τα διόδια!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Σε αντίθετη περίπτωση (δηλαδή της εξαναγκασμένης διέλευσης μέσω διοδίων), θα ήταν ΙΜΟ παράνομο...


Τώρα θα αστειεύεσαι ασφαλώς ή δεν πρόσεξες σε τι ατραπούς αναφέρεται η διαδρομή. Είπαμε για οδό, όπου οδός = αμαξιτός δρόμος. Και πάλι αν πρόσεξες, τα διόδια πριν και μετά τα Τέμπη δεν υπάρχει περίπτωση να τα αποφύγει κανείς εκτός αν πάει Λωζάνη μέσω Κοζάνης.

Είπαμε, επειδή τα πληρώνουμε τα διόδια, δεν σημαίνει πως είναι και σωστό που τα πληρώνουμε. Τόσο ραγιάδες πια, δεν είμαστε, να πάψουμε να διαμαρτυρόμαστε ακόμη και εκεί που πρέπει! Και εδώ πρέπει (όχι για όλα συλλήβδην τα διόδια, μην αρχίζουμε πάλι)
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Διόδια για την Αθηνών-Πατρών γιατί πληρώνουμε; Μπορεί να μας πει κάποιος γνώστης;
Την έκανα πρώτη φορά πριν αρκετά χρόνια, πριν λίγα χρόνια, πριν πολλούς μήνες, πριν λίγους μήνες και προχθές. Όλες τις φορές στην ίδια ΤΡΑΓΙΚΗ κατάσταση είναι αν και νομίζω προχθές ήταν ακόμα χειρότερα από παλιά... Τα έργα προβλέπεται να τελειώσουν το 2250, με αισιόδοξες προβλέψεις. Ποια έργα δηλαδή; Ο J^P Άβαξ ανέλαβε οπότε καταλαβαίνετε.

Γιατί μας ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ να πληρώνουμε λοιπόν; Μήπως γιατί τα παντελονιάζουν χρόνια; Άντε βρε παλιόπαιδο.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Βρε σεις, το θέμα δηλαδή είναι το Γιάννης-Γιαννάκης; Δηλαδή αν αύριο σταματούσαν τα διόδια και έπρεπε να πληρώσει το 1400άρι τέλη κυκλοφορίας 2 χιλιάρικα θα ήσασταν ΟΚ; Τα λεφτά για το εθνικό δίκτυο (γι'αυτό μιλάμε, όχι για δρόμο που πηγαίνει ο Μπόμπολας στο χωριό του) από κάπου πρέπει να αντληθούν, είτε αυτό λέγεται διόδιο, είτε αύξηση του ΦΠΑ, είτε άυξηση τελών είτε Ενιαίος Φόρος Αυτοκινήτων κλπ κλπ κλπ. Απλώς τα διόδια (μαζί με τη βενζίνη) είναι ένας τρόπος να πληρώνεται κλιμακωτά η χρήση του οδικού δικτύου (ανάλογα του πόσο το λειτουργείς). Προφανώς ο νταλικέρης που κάνει τη διαδρομή κάθε μέρα απ'άκρη σ'άκρη και καταπονεί το οδόστρωμα θα πρέπει να πληρώσει περισσότερο από τον ΙΧ που θα περάσει 5 φορές το χρόνο. Για τον ίδιο φυσικά λόγο, και αυτός που μένει 200m απ'τα διόδια και χρησιμοποιεί καθημερινά το δρόμο για να κάνει αποστάσεις 10km θα έπρεπε αντί για 10 διόδια τη μέρα να δίνει ένα συμβολικό μηνιάτικο λογαριασμό της τάξεως των 5-10 ευρώ.

Όσο για το δικαστικό κυνήγι που αναφέρθηκε, εκεί υπάρχει ένα λογικό κενό: να κινηθείς νομικά εναντίον της εταιρίας που δεν έφτιαξε αφιλοκερδώς παραδίπλα έναν δεύτερο δρόμο ώστε να μη χρησιμοποιείς τον δικό της; να κινηθείς νομικά εναντίον του κράτους που δεν άλλαξε το ανάγλυφο της περιοχής ώστε να υπάρξει χώρος και για μια δεύτερη "κακή" γέφυρα την οποία θα πρέπει να κατασκευάσει (με κεφάλαια που δεν έχει, άρα προφανώς πάλι διόδια :BDGBGDB55: ) ώστε να μπορείς να πηγαίνεις εκτός του κανονικού δρόμου; Τελικά το μόνο που μπορείς να κάνεις νομικά είναι να κινηθείς εναντίον του Συριζαίου που σε έπεισε να περνάς αλά "Δεν πληρώνω" και τώρα χρωστάς τα μαλλιά της κεφαλής σου.

ΥΓ: Μπορεί να μου διαφεύγει κάτι γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία από Αθηνών - Θεσσαλονίκης, πάντως στην Πελοπόννησο ο παλιός δρόμος αναβαθμίστηκε σημαντικότατα από τον Μορέα (αφού υποθέτω ότι κάτι τέτοιο υπήρχε ορθώς στη σύμβαση). Αυτό δε σημαίνει όμως ότι αν ΔΕΝ υπήρχε παλιό οδικό δίκτυο θα έπρεπε να φτιάξει εξαρχής).

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Διόδια για την Αθηνών-Πατρών γιατί πληρώνουμε; Μπορεί να μας πει κάποιος γνώστης;
Την έκανα πρώτη φορά πριν αρκετά χρόνια, πριν λίγα χρόνια, πριν πολλούς μήνες, πριν λίγους μήνες και προχθές. Όλες τις φορές στην ίδια ΤΡΑΓΙΚΗ κατάσταση είναι αν και νομίζω προχθές ήταν ακόμα χειρότερα από παλιά... Τα έργα προβλέπεται να τελειώσουν το 2250, με αισιόδοξες προβλέψεις. Ποια έργα δηλαδή; Ο J^P Άβαξ ανέλαβε οπότε καταλαβαίνετε.

Ίσως να τελειώσει πριν το 2250. Για την ακρίβεια σε 14 μήνες από τώρα.

Και τι πρόβλημα έχει η J&P? Σκέψου πότε θα τελείωνε αν τις μελέτες έκαναν οι μπατζανάκηδες του Σπιρτζή και τις εκσκαφές ο κυρ-Ανέστης που έπαιζε τάβλι με τον Φλαμπουράρη.
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Σε 14 μήνες από τώρα τελειώνει απο εποχής Μητσοτάκη
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Σε 14 μήνες από τώρα τελειώνει απο εποχής Μητσοτάκη

Δεν ξέρω πότε μπήκε ο ιδιώτης στο παιχνίδι. Πάντως έχε υπόψιν σου ότι σε έργα που περιλαμβάνουν σήραγγες, καθυστερήσεις 4 και 5 ετών είναι στο πρόγραμμα. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για δρόμο που ταυτόχρονα υποτίθεται ότι είναι σε λειτουργία.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ίσως να τελειώσει πριν το 2250. Για την ακρίβεια σε 14 μήνες από τώρα.

Άκουσε φίλε μου, μακάρι να είχε τελειώσει χθες. Μέχρι και κορδέλες κόβανε πριν λίγα χρόνια. Από deadlines είμαστε 1οι (στα λόγια). Δώθηκε και εντολή πληρωμής 8 εκ; Τρομερό! τα ΕΣΠΑ από το '81 που πήγαν; Στις τσέπες τους; Σε δρόμους πάντως δεν πήγαν.

Εκεί που διαφωνούμε είναι το τίμημα που πρέπει να πλρώσει ο πολίτης για να πάει από το σημείο Α στο Β. Ένα δρόμο φτιάχνουν στο κάτω κάτω, δεν στρώνουν χρυσάφι, για το αυτονόητο μιλάμε, 2-3 λορίδες ανα κατεύθυνση με τσιμέντο στη μέση. Τόσα χρόνια με αυτά που έχουμε δώσει σε διόδια θα έπρεπε να είχαμε τους καλύτερους δρόμους στον κόσμο. Στην Ελλάδα της κρίσης και των μισθών πείνας, το μόνο που δεν πληρώνουμε ακόμα είναι ο αέρας.

Θα σου πω όμως κάτι, ο Έλληνας είναι τόσο μλκας που αν αύριο βάλω αέρα κοπανιστό σε μπουκάλια, τα σφραγίσω και τα δώσω για πούλημα στα ράφια των σούπερ μάρκετ, θα πάνε να πάρουν και θα λένε σώθηκα! Και σκατά να τους πουλήσεις, υπάρχει κόσμος που θα δώσει λεφτά να αγοράσει. Τι σχέση έχουν αυτά με το δρόμο; Μεγάλη.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για μένα το θέμα είναι ένα και μοναδικό:

Πρέπει το εθνικό δίκτυο της χώρας να τελειώσει. Είναι βασική προϋπόθεση για οτιδήποτε σε μια χώρα να μπορείς να πας απ'το σημείο Α στο σημείο Β χωρίς να χρειαστεί να ανάψεις λαμπάδα. Από προσωπική αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς μέχρι οικονομική ανάπτυξη (που τόσο έχουμε ανάγκη).

Όταν τελειώσουμε μ'αυτό, τότε μπορούμε να συζητήσουμε και για διόδια, και για τέλη, και για Μπόμπολες, και για ποινικές ευθύνες υπουργών και εταιριών, και για οτιδήποτε. Όσο το κράτος δε μπορεί να φτιάξει δρόμο όμως, ας τον φτιάξει ο Μπόμπολας.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο δρόμος πρέπει να γίνει αλλά όχι με κάθε τίμημα. Υπεραξία δεν πληρώνουμε (που αυτό γίνεται), ούτε στο κράτος, ούτε στον κάθε μπόμπολα.

Γενικά δεν μπορεί να πληρώνουμε το κάθετι σε αυτή τη χώρα. Τα αυτονόητα τα έχουμε ονομάσει υπηρεσία. Κινείσαι λάθος έως πολύ λάθος σε αυτό το κομμάτι.
Κάτι άλλο που άκουσα για τους μόνιμους κατοίκους, να πληρώνουν μηνιαίο λογαριασμό για το πήγαινε-έλα... :)
Δηλαδή εσένα αν σου βάλει διόδιο ο Δήμαρχος κάτω από το σπίτι σου, θα το πληρώνεις;
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δηλαδή εσένα αν σου βάλει διόδιο ο Δήμαρχος κάτω από το σπίτι σου, θα το πληρώνεις;

Γιατί; δεν πληρώνω; δημοτικά τέλη; μάλιστα εδώ που είμαι πληρώνω και τέλη αποχέτευσης και σκουπιδιών. Γιατί μας πιάνει η πρεμούρα μόνο για κάτι που μας είναι στο κάτω κάτω χρηστικό και βελτιώνει την καθημερινότητά μας;

Μπορώ πχ να πω ότι "δε θέλω να'χω αποχέτευση και θέλω να τα παίρνω σε βαρέλι κάθε 2-3 μέρες και να τα πετάω στη θάλασσα, ή να τα πετάω στο πηγάδι μου", οπότε δεν πληρώνω δημοτικά τέλη;
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

σου είπα, η πρόοδος είναι πάντα επιθυμιτή. Στην Ελλάδα όμως δεν πληρώνουμε αξία, αλλά υπεραξία σε όλα τα επίπεδα. Με την είσοδο των ξένων κατακτητών (αυτοί δεν δίνουν εντολές πλέον; ) πληρώνουμε όλοι (φταίμε δε φταίμε) αυτά που έφαγαν άλλοι.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γιατί; δεν πληρώνω; δημοτικά τέλη; μάλιστα εδώ που είμαι πληρώνω και τέλη αποχέτευσης και σκουπιδιών. Γιατί μας πιάνει η πρεμούρα μόνο για κάτι που μας είναι στο κάτω κάτω χρηστικό και βελτιώνει την καθημερινότητά μας;

Μπορώ πχ να πω ότι "δε θέλω να'χω αποχέτευση και θέλω να τα παίρνω σε βαρέλι κάθε 2-3 μέρες και να τα πετάω στη θάλασσα, ή να τα πετάω στο πηγάδι μου", οπότε δεν πληρώνω δημοτικά τέλη;
Και τέλη κυκλοφορίας πληρώνεις και φόρο στα αυτοκίνητα τεράστιο αλλά σου αρέσουν και τα διόδιαΚαι μόλις φτιαχτούν οι δρόμοι θα έρθει και η ανάπτυξη, τώρα δεν μπορεί τις λακούβες, ανακατεύεται
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

"Σε βάρος των παραβατών, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο διακοσίων 200 ευρώ, καθώς και αφαίρεση διπλώματος, άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 20 ημέρες, σύμφωνα με τον ΚΟΚ. "

Έτσι.. Και τα λεφτά δεν πηγαίνουν στον κάθε Μπόμπολα, όπως γράφεται από δω και κει.. Στο κράτος πηγαίνουν. Θεωρείται κανονική παράβαση του ΚΟΚ.

Έπρεπε να βγει αριστερή κυβέρνηση για να ρυθμιστούν επιτέλους σωστά αυτά τα θέματα.. :p



Ετσι μπραβο.

Τελος οι δεξιες πρακτικες και υπαναχωρησεις.

Ολοι ισοι απεναντι στον νομο.:Banane0:
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καλά το θέμα δεν είναι τα διόδια, αλλά τι πράττει ο προβοκάτορας των παραβατών αφού ήρθε στην εξουσία. Ποιοι είστε κύριοι απ' τη μια, και πείτε στο ραδιόφωνό μας τον πόνο σας για το ανάλγητο κράτος απ' την άλλη. Και πείτε μου ότι δεν είναι για εγκλεισμό σε ψυχιατρικό κατάστημα. Αν όχι οι ίδιοι, οι (παραμένοντες) ψηφοφόροι τους.