Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

«Όχι στην παραγραφή των χρεών»

Η Ρία Καλφακάκου, στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ και γραμματέας του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, κλήθηκε να αναλάβει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην Εγνατία ΑΕ. Πριν ακόμα αναλάβει τα καθήκοντα της επισημαίνει στο karfitsa.gr ότι τα διόδια είναι κάτι που πρέπει να υπάρχει σε έναν αυτοκινητόδρομο. «Η καταβολή των τελών από τα διόδια βοηθά ώστε οι αυτοκινητόδρομοι να τηρούν τα standard ασφαλείας που πρέπει να έχουν, ακολουθώντας τα παραδείγματα των αντίστοιχων ευρωπαϊκών αυτοκινητοδρόμων, ειδικά στις σήραγγες όπου πρέπει να τηρούνται αυστηροί κανόνες ασφαλείας. Για να γίνουν όλα αυτά όπως καταλαβαίνετε πρέπει να υπάρξουν έσοδα. Βέβαια σε σύγκριση με την παρούσα τιμολογιακή πολιτική τα διόδια πρέπει να είναι χαμηλότερα και να ανταποκρίνονται στην πλειοψηφία των χρηστών, που πολλοί από αυτούς είναι άνεργοι ή παρουσιάζουν σοβαρές οικονομικές δυσκολίες», εξηγεί η κ. Καλφακάκου. Για την ίδια είναι σημαντικό το ζήτημα των εργαζόμενων που διανύουν κοντινές αποστάσεις και καταβάλουν καθημερινά διόδια, κάτι που είναι δυσβάσταχτο οικονομικά. «Ειδικά σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να γίνει κάτι σχετικό. Επίσης είναι σημαντικό το ζήτημα που αφορά την καταβολή διοδίων για δρόμο που δεν έχει γίνει ακόμα. Προσωπικά δεν βρίσκω σωστό να πληρώνει ένα πολίτης για έναν δρόμο που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα. Στην Εγνατία από όσο γνωρίζω αυτό δεν συμβαίνει σε σχέση με άλλους αυτοκινητοδρόμους. Ακόμα δεν είναι δίκαιο να μην καταβάλλονται διόδια σύμφωνα με την απόσταση που διένυσε ένας οδηγός», τονίζει η διευθύνουσα σύμβουλος της Εγνατίας Οδόύ. Σχολιάζοντας το ζήτημα με τα υπέρογκα πρόστιμα που πρόσφατα προέκυψε στην επικαιρότητα η κ. Καλφακάκου θεωρεί ότι «θα ήταν λάθος να προχωρήσουμε σε παραγραφή των χρεών γιατί θα είναι σαν να νομιμοποιούμε την μη πληρωμή διοδίων. Ωστόσο θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε διακανονισμούς μέσω της εφορίας ώστε να μην καλούνται πολίτες να πληρώνουν πρόστιμα αφενός πολλαπλάσια της αρχικής τιμής του διοδίου και αφετέρου αρκετοί είναι αυτοί που δεν δύνανται να πληρώσουν τόσο μεγάλα ποσά».

http://www.karfitsa.gr/2016/02/04/giati-plirwnoyme-toso-akriva-kai-poll/

Ευτυχώς που ήρθε στην κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ για να μπουν κάποια πράγματα στην θέση τους.:p
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Άκουσε φίλε μου, μακάρι να είχε τελειώσει χθες. Μέχρι και κορδέλες κόβανε πριν λίγα χρόνια. Από deadlines είμαστε 1οι (στα λόγια). Δώθηκε και εντολή πληρωμής 8 εκ; Τρομερό! τα ΕΣΠΑ από το '81 που πήγαν; Στις τσέπες τους; Σε δρόμους πάντως δεν πήγαν.

Εκεί που διαφωνούμε είναι το τίμημα που πρέπει να πλρώσει ο πολίτης για να πάει από το σημείο Α στο Β. Ένα δρόμο φτιάχνουν στο κάτω κάτω, δεν στρώνουν χρυσάφι, για το αυτονόητο μιλάμε, 2-3 λορίδες ανα κατεύθυνση με τσιμέντο στη μέση. Τόσα χρόνια με αυτά που έχουμε δώσει σε διόδια θα έπρεπε να είχαμε τους καλύτερους δρόμους στον κόσμο. Στην Ελλάδα της κρίσης και των μισθών πείνας, το μόνο που δεν πληρώνουμε ακόμα είναι ο αέρας.

Θα σου πω όμως κάτι, ο Έλληνας είναι τόσο μλκας που αν αύριο βάλω αέρα κοπανιστό σε μπουκάλια, τα σφραγίσω και τα δώσω για πούλημα στα ράφια των σούπερ μάρκετ, θα πάνε να πάρουν και θα λένε σώθηκα! Και σκατά να τους πουλήσεις, υπάρχει κόσμος που θα δώσει λεφτά να αγοράσει. Τι σχέση έχουν αυτά με το δρόμο; Μεγάλη.


Δεν ειμαι υπερ των μεγαλοεργολαβων, αλλα να σου πω κατι?
Βρισκουν και τα κανουν
Θες ελληνικο κρατος να φτιαξει ο εργολαβος ενα κομματι δρομου?
Ωραια.Εκτος απο την αυτονοητη χρηματοδοτηση, εξασφαλισε του ΠΡΩΤΑ τις απαλλοτριωσεις στο 100% του εργου, την αρχαιολογια κλπ προσκομματα
και μετα ζητα του ρητρες μη συμμορφωσης.
Αλλιως θα βλεπουμε συνεχεια εγκαινια σε μισοτελειωμενα εργα
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καλά εδώ το θέμα δεν είναι μόνο ηθικό, της παρότρυνσης των επίδοξων παραβατών και εγκατάλειψής τους σήμερα στα κρύα του λουτρού, αλλά και ποινικό, καθώς φαίνεται να έχει διαπραχθεί το αδίκημα της διέγερσης. Αφού πιάσαμε να εφαρμόζουμε -σωστά- τους νόμους, περάστε παρακαλώ κύριοι και από τον κ. εισαγγελέα, για να είμαστε με όλους σωστοί.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καλά εδώ το θέμα δεν είναι μόνο ηθικό, της παρότρυνσης των επίδοξων παραβατών και εγκατάλειψής τους σήμερα στα κρύα του λουτρού, αλλά και ποινικό, καθώς φαίνεται να έχει διαπραχθεί το αδίκημα της διέγερσης. Αφού πιάσαμε να εφαρμόζουμε -σωστά- τους νόμους, περάστε παρακαλώ κύριοι και από τον κ. εισαγγελέα, για να είμαστε με όλους σωστοί.

σωστός...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Κάντο όπως ο Μπο...

To "tzampa science" έχει προχωρήσει απ' ότι φαίνεται, ενώ διαπρέπει στο εξωτερικό... :)

http://news247.gr/eidiseis/paraksena/to-apolyto-kolpo-gia-mpeis-dwrean-sto-sinema.3889841.html

Είναι άλλο ένα χτύπημα στην καρδιά του καπιταλιστικού συστήματος και των πολυεθνικών που λυμαίνονται την παραγωγή Κινηματογραφικών ταινιών.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στην Αυστρία (λέμε τώρα) με το που μπαίνεις πληρώνεις εβδομαδιαίο, μηνιαίο ή ετήσιο παράβολο χρήσης αυτοκινητοδρόμων.
Μια φορά και τέλος.
Αν δεν θες, πάς από τον απλό δρόμο.
Που σε πάει ΠΑΝΤΟΥ.
Και είναι αλφάδι.
Και ναι έχει μπαλώματα.
Μπαλώματα που μόνο τα βλέπεις. Περνάς και δεν τα αισθάνεσαι.
Όσες φορές πήγα Αυστρία και πλήρωσα την εβδομαδιαία ή μηνιαία κάρτα, μετάνιωσα τα λεφτά που έδωσα.
Μια φορά έκανα παράπλευρη διαδρομή (αντί για τούνελ) και ήταν τόσο όμορφη που όπου έβλεπα τούνελ, έβγαινα από την autobahn...

Αλλά....τι να λέμε....
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καλά εδώ το θέμα δεν είναι μόνο ηθικό, της παρότρυνσης των επίδοξων παραβατών και εγκατάλειψής τους σήμερα στα κρύα του λουτρού, αλλά και ποινικό, καθώς φαίνεται να έχει διαπραχθεί το αδίκημα της διέγερσης. Αφού πιάσαμε να εφαρμόζουμε -σωστά- τους νόμους, περάστε παρακαλώ κύριοι και από τον κ. εισαγγελέα, για να είμαστε με όλους σωστοί.

Θυμιζω την περιπτωση Βασιλη Διαμαντοπουλου-Γιωργου Ρουσση το 95 που οδηγηθηκαν 5-6 φορες στα δικαστηρια επειδη απλα ειπαν την γνωμη τους στην

εκπομπη του ζουγκλα/μακη για το καψιμο της σημαιας στο πολυτεχνειο.

Προφανως παρα ηταν ευαισθητοποιημενοι τοτε οι εισαγγελεις.....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Θυμιζω την περιπτωση Βασιλη Διαμαντοπουλου-Γιωργου Ρουσση το 95 που οδηγηθηκαν 5-6 φορες στα δικαστηρια επειδη απλα ειπαν την γνωμη τους στην

εκπομπη του ζουγκλα/μακη για το καψιμο της σημαιας στο πολυτεχνειο.

Προφανως παρα ηταν ευαισθητοποιημενοι τοτε οι εισαγγελεις.....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Πάντως δεν νομίζω να παρότρυναν σε κάψιμο της σημαίας και μετά να είπαν, τιμωρήστε όσους μας πίστεψαν, εκτός αν τα θυμάμαι λάθος. Και άλλο πράγμα το λέω τη γνώμη μου, άλλο το διεγείρω. Ασφαλώς, ένας υπερευαίσθητος εισαγγελέας μπορεί να κάνει όλες τις έννοιες λάστιχο.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πάντως δεν νομίζω να παρότρυναν σε κάψιμο της σημαίας και μετά να είπαν, τιμωρήστε όσους μας πίστεψαν, εκτός αν τα θυμάμαι λάθος. Και άλλο πράγμα το λέω τη γνώμη μου, άλλο το διεγείρω. Ασφαλώς, ένας υπερευαίσθητος εισαγγελέας μπορεί να κάνει όλες τις έννοιες λάστιχο.

Φυσικα και δεν παροτρυναν.
Απλα θελω να δειξω οτι η ταχα ευαισθητη εισαγγελικη αρχη ποινικοποιησε την γνωμη δυο συμπολιτων μας ενω τωρα αφηνουν την καμηλον.....
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δυστυχώς στην Ελλάδα η δικαιοσύνη δεν είναι και τόσο τυφλή , οι παράνομοι καστανάδες πάνε αυτόφωρο ενώ οι εφοπλιστές εμπόροι ναρκωτικών θεωρούνται ευεργέτες και είναι προνομιακοί συνομιλητές μητροπολιτών , υφυπουργών κτλ.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.


Τό έχω ξαναγράψει: όταν προσθέτεις εγκάρσια διόδια σ' ένα αυτοκινητόδρομο, στην ουσία υπονομεύεις την υπόσταση του. Είναι ο πιό άθλιος τρόπος τοποθέτησης διοδίων και εξαναγκάζει τον οδηγό να κουβαλάει το "παγκάρι της εκκλησίας" μαζί του.....και να σταματάει κάθε 20~25 λεπτά!
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μπα, θα κοστίζουν όλα από 5 ευρώ και πάνω σιγά σιγά, δε χρειάζονται ψιλά...
Τώρα για τις ουρές που δημιουργούνται στις μαζικές εξόδους, όταν ρίχνει χιόνι κλπ. που επηρεάζουν τη μέση ωριαία ταχύτητα, δε σκοτιζονται οι Ελληνες εργολάβοι με τέτοια, γιατί χωρίς τα μετωπικά διόδια δε συμφωνούν να μοιράσουν τα λεφτά ανά εργολαβία

Sent from my A0001 using Tapatalk
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πάντως σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και όχι μόνο, έτσι λειτουργούν τα διόδια, με βάση το σημείο εισόδου-εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο και χρεώνεσαι στην έξοδο. Αυτό το σύστημα θεωρώ πως είναι και το πιο δίκαιο και το πιο αποδοτικό για την κίνηση σε σχέση με το να σταματάει όλη η ροή στην μέση του αυτοκινητόδρομου για να πληρώσεις για το επόμενο τμήμα.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες έχουν διόδια; Για να μη ξεχνάμε ότι οι περισσότερες δεν έχουν (σίγουρα Γερμανία, Αυστρία, Μπενελούξ, Βρετανία, Τσεχία) και τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι υψηλότερα από την Ελλάδα.
Ποιες από αυτές που έχουν διόδια δεν έχουν μετωπικά; Η Ιταλία σίγουρα, που έχω ταξιδέψει, μου έχουν πει και στη Γαλλία. Στα Βαλκάνια πάντως το σύστημα είναι όπως στην Ελλάδα, για να μην ξεχνάμε που ανήκουμε.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Και στο Αμερικα μετωπικα ειναι τα διοδια ακομα και μεσα στην πολη. Στην Νεα Υορκη πληρωνεις παντα την εισοδο (αμ πως? να χασεις τετοιο κελεπουρι? Θα πληρωσεις κυριε...) και μερικες φορες στην εξοδο (προς Κοννεκτικουτι). Βεβαια εχουν κανει την εξης 'εξυπναδα´: φτιαχνουν καμια δεκαρια booths με 10 λωριδες στα διοδια, που μετα γινονται τεσσερεις και τρεχεισ να προλαβεις αλλοιθωριζοντας μπροστα και στα πλαγια μην τρακαρεις κανεναν.

Θυμαμαι η διαδρομη Νεα Υορκη - Ουασινγκτον μου κοστισε ~$170 δολλαρια σε διοδια, αλλα τοτε δεν ειχα το μηχανηματακι που δινει σοβαρη εκπτωση στα διοδια
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στην Γερμανία ζω και ταξιδεύω συχνά σε διάφορες χώρες εδώ γύρω. Στην Ιταλία, στην Γαλλία και στην Ισπανία υπάρχουν διόδια. Σε αρκετές άλλες χώρες που δεν υπάρχουν έχουν την βινιέτα αντί αυτών (π.χ. Ελβετία, Αυστρία). Υπάρχουν επίσης χώρες που έχουν και αυτοκινητόδρομους με διόδια και αυτοκνητόδρομους κρατικούς χωρίς διόδια (Ισπανία). Το ζητούμενο δεν είναι που έχουν και που δεν έχουν και πόσο κοστίζουν, αλλά εκεί που έχουν τι σύστημα χρησιμοποιούν για την χρέωση. Το κυρίαρχο σύστημα λοιπόν είναι με βάση τα χιλιόμετρα. Παίρεις χαρτάκι όταν εισέρχεσαι στον αυτοκινητόδρομο και με αυτό πληρώνεις όταν εξέρχεσαι (με εξαίρεση κάποιους αστικούς αυτοκινητόδρομους τύπου Αττικής Οδού και κάποια τούνελ που έχουν στάνταρ ταρίφα). Καλώς ή κακώς η Ελλάδα είναι από τις χώρες που έχουν διόδια, και μιας που ανέφερες το που ανήκουμε, και η γείτωνος Τουρκία με βάση τα διανυθέντα χιλιόμετρα χρεώνει.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Υπάρχει κάποια από τις χώρες που αναφέρετε, όπου η βασικότερη των διαδρομών, εκείνη δλδ που συνδέει τις δύο μεγαλύτερες πόλεις όπως για τη χώρα μας το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, γίνεται στην πράξη υποχρεωτικώς μόνο μέσω σταθμών διοδίων;

Γιατί στην Πελασγία για παράδειγμα τα διόδια έχουν καταλάβει θέση αντίστοιχη με εκείνη που κατέλαβε ο ...Λεωνίδας για να σταματήσει τους Πέρσες. Οι οποίοι αναγκάστηκαν να τον παρακάμψουν και να τον κυκλώσουν μέσω της Ανοπαίας ατραπού. Είναι δυνατόν 2.500 χρόνια αργότερα να έχουμε ως μόνη εναλλακτική κι εμείς, όπως οι Πέρσες του Ξέρξη, τα ίδια ...κατσάβραχα;

Θα μου πείτε, τα διόδια είναι το αντίτιμο μιας αναβαθμισμένης οδού.... δεν τη θέλω όμως βρε αδερφέ την αναβαθμισμένη.... με τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνω ετησίως, τα οποία είναι ουκ ολίγα, και τους φόρους μου, που κι αυτοί δεν είναι ευκαταφρόνητοι, τι απολαμβάνω; Τη διαδρομή του Υδάρνη;