Διόδια

Απάντηση: Re: Διόδια

Είδατε τι απολαμβάνει κανείς ακολουθώντας τις χωρίς διόδια παλιές Ε.Ο. : ταβερνάκια, φτηνότερα καύσιμα, σταματάει όπου τού 'ρθει για κατούρημα, αρκεί να υπάρχει "εκδρομική διάθεση" και όχι βία με τη "ψυχή στο στόμα" να φτάσουμε στον προορισμό. Το θέμα είναι το ταξίδι και όχι η "Ιθάκη"......

Καλό αυτό. Θα μπορούσαν να καλλωπίσουν μάλιστα τους γκρίζους και αδιάφορους σταθμούς διοδίων με καβαφικούς στίχους. Να διαβάζει ο οδηγός όσο περιμένει στην ουρά, "Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη" όπως είχαν κάνει παλιότερα και με τα τρόλει. Εδώ θα ήταν όμως κυριολεκτικώς ...τρολάρισμα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επίσης σε βροχή ο δρόμος είναι επικίνδυνος όπως επίσης τώρα που χειμωνιάζει πιάνει εύκολα πάγο/χιόνι. Τώρα τελευταία έχουν γίνει κάποια έργα (τουλάχιστον μέχρι τα Βιλια) που βελτιώνουν την κατάσταση.
Καλές οι ομορφιές, άπλα να έχουμε στο νου μας και τα υπόλοιπα με το πακέτο.


Να δεις στο Θεσσαλονίκη-Γιάννενα, πριν 18 χρόνια, μέσω της πανέμορφης χιονοσκεπούς Κατάρας, πόσο θαυμάζαμε κατά το 8ωρο της διαδρομής τις ομορφιές! Η δε σύζυγος συγκλονίστηκε τόσο από την ομορφιά της πλάσης που ανοιγόταν ενώπιόν της, που μόλις φτάσαμε στα Γιάννενα έσπευσε να ανάψει λαμπάδα.

Τώρα που κάνουμε τη διαδρομή σε 2:30 ώρες το πολύ, βρέξει-χιονίσει, σάμπως τι καταλαβαίνουμε;
 
Re: Απάντηση: Re: Διόδια

Καλό αυτό. Θα μπορούσαν να καλλωπίσουν μάλιστα τους γκρίζους και αδιάφορους σταθμούς διοδίων με καβαφικούς στίχους.............


Αφού γλυτώσαμε τον Χριστιανόπουλο πάλι καλά:coool:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Διόδια

Αφού γλυτώσαμε τον Χριστιανόπουλο πάλι καλά:coool:

Ε δεν το νομίζω, εκτός κι αν έβαζαν διόδια

Απ' το Βαρδάρι ως το Συντριβάνι
κι από τον Πύργο ως την Πλατεία Δικαστηρίων



















...όχι που θα τονε γλύτωνες... -bye-
 
Τι έχετε με το Ντίνο, βρε σείς;

".................μὴν καταργεῖτε τὴν ὑπογεγραμμένη
ἰδίως κάτω ἀπὸ τὸ ὠμέγα
εἶναι κρῖμα νὰ ἐκλείψει
ἡ πιὸ μικρὴ ἀσέλγεια
τοῦ ἀλφαβήτου μας........................"

(απόσπασμα από "Τὸ Κορμὶ καὶ τὸ Σαράκι" )
Όχι, θα τον γλυτώνατε! :earmuffs:
 
Όπως πάμε ότι κερδίζεις σε χρόνο από τους καπνούς ιούς δρόμους θα το χάνεις από τα πολλά διόδια.... E passsssd
 
47ox3iun.jpg

Τους "Δεν πληρώνω" τους ρώτησαν ή τα διόδια της εθνοσωτήριου είναι πιο γλυκά;
 
Η Εγνατία οδό είναι 659χλμ από Ηγουμενίτσα ως τους Κήπους.
Σύμφωνα με την συγκεκριμένη είδηση ανά 17.3χλμ θα υπάρχουν διόδια.
Είμαι αρκετά δύσπιστος για την ακρίβεια της είδησης.

Να συμπληρώσω πως στον δρόμο Θεσσαλονίκης Αθηνών με τους 11 σταθμούς διοδίων (503 χλμ)μόνο μια ξεφεύγει ώστε να έχει τόσο κοντινή απόσταση , μόλις 15χλμ ( Μαλγαρα Αιγίνιο)
 
Last edited:
Δεν υπάρχει πλέον ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ , οι πρώην αγανακτισμένοι έχουν γίνει διορισμένοι. Αν πεις και τίποτα θα σου πετάξουν και ένα "φταίει ο Χαρδούβελης/Σαμαράς/Σόιμπλε" κτλ ή "γιατί οι άλλοι ήταν καλύτεροι" και θα τελειώσει εκεί κάθε απόπειρα συζήτησης.
 
Είναι μαζί και οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων. 18 μετωπικούς και 20 πλευρικούς θα φτιάξουν.
 
Απάντηση: Re: Διόδια

Δεν υπάρχει πλέον ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ , οι πρώην αγανακτισμένοι έχουν γίνει διορισμένοι. Αν πεις και τίποτα θα σου πετάξουν και ένα "φταίει ο Χαρδούβελης/Σαμαράς/Σόιμπλε" κτλ ή "γιατί οι άλλοι ήταν καλύτεροι" και θα τελειώσει εκεί κάθε απόπειρα συζήτησης.

Δεν είναι μόνο αυτό... Φταίει και το ότι τότε είχαμε δεξιά ενώ τώρα αριστερά. Τώρα δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας. Αλλωστε, αν δεν είχε βγεί ο παπούς κάποιου στο βουνό, κάπως έπρεπε αυτός να δείξει έργο. Η τα διόδια θα έκλεινε, ή τους πλειστηριασμούς θα διέκοπτε... Προτιμούν το δεύτερο τώρα...
 
Είναι μαζί και οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων. 18 μετωπικούς και 20 πλευρικούς θα φτιάξουν.

Ακριβώς, δεν πάει με απλή διαίρεση το πράγμα. Στην πράξη ανά περίπου 50 χλμ θα έχουμε διόδια.
Αλλά είπαμε, ο Χαρδουβελης φάει, οι σημερινοί είναι απλά εκτελεστικά όργανα.
 
Σημασία δεν έχει πάντως πόσα διόδια μπαίνουν σε ένα δρόμο αλλά με ποια λογική γίνεται η χρέωση. Λογικά όσες εξόδους/εισόδους έχεις σε έναν δρόμο τόσα διόδια θα πρέπει να μπουν, αρκεί η χρέωση να γίνεται αναλογικά με τα χιλιόμετρα που διανύεις. Αν γίνεται έτσι, τότε τα πολλά διόδια διευκολύνουν στην δίκαιη χρέωση παρά αποτελούν αρνητικό για τον δρόμο.
 
Απάντηση: Re: Διόδια

Σημασία δεν έχει πάντως πόσα διόδια μπαίνουν σε ένα δρόμο αλλά με ποια λογική γίνεται η χρέωση. Λογικά όσες εξόδους/εισόδους έχεις σε έναν δρόμο τόσα διόδια θα πρέπει να μπουν, αρκεί η χρέωση να γίνεται αναλογικά με τα χιλιόμετρα που διανύεις. Αν γίνεται έτσι, τότε τα πολλά διόδια διευκολύνουν στην δίκαιη χρέωση παρά αποτελούν αρνητικό για τον δρόμο.

Θα ήταν έτσι, εάν το διαρκές σταμάτα-ξεκίνα που συνεπάγονται οι πολλοί σταθμοί (υποτίθεται ότι κάνουμε οικονομία, και επιταχύνουμε και επιβραδύνουμε ομαλά), δεν αναιρούσε τη λογική της ύπαρξης αυτοκινητόδρομου ταχείας κυκλοφορίας. Ήδη σήμερα οι τρεις σταθμοί στο Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα, διαδρομή που κάνω τακτικά, μειώνουν τη μέση ωριαία ταχύτητα κατά περισσότερο από 5 χιλιόμετρα. Μετρημένο αυτό στον δείκτη Μ.Ω.Τ. Εκεί που θα ήμουν περίπου στα 100, πέφτω στα 95. Αυτό αυξάνει τη διάρκεια της διαδρομής μου κατά 10 λεπτά, εάν δεν είναι ημέρα με κίνηση και πέσω σε ουρές. Εδώ λένε να βάλουν σε αυτή τη διαδρομή άλλους 2 ή 3 σταθμούς. Άλλα 10 λεπτά καθυστέρηση δηλαδή. 20 λεπτά καθυστέρηση σε ταξίδι που κανονικά δεν είναι ούτε 2 ώρες και 30 λεπτά. Περίπου 11% αύξηση του χρόνου, από την ύπαρξη και μόνο μετωπικών σταθμών. Δεν έχω υπολογίσει και την αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου από την επιτάχυνση. Να βάλουν σταθμούς σε κάθε είσοδο-έξοδο και να πληρώνεις αναλογικά με τα χιλιόμετρα που διανύεις, μάλιστα. Όπως γίνεται στον Πολιτισμό.
 
οι σταθμοί πρέπει να είναι στις εξόδους.
Στον άξονα ΤΙΠΟΤΑ.

ακούω ότι ...μετά θα τα φτιάξουν όπως πρέπει στις εξόδους.
Αφού ήδη τα φτιάξουν στο άξονα.
Αυτό είναι απλώς ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ για να μην πω κανονισμένα με τους εργολάβους.
 
Το πρόβλημα που περιγράφεις έγκειται στα μετωπικά διόδια, όχι στα πλευρικά. Εφόσον ένας αυτοκινητόδρομος είναι κλειστός σε όλο το μήκος του με πλευρικά διόδια, δεν χρειάζονται μετωπικά, παρά μόνο εκεί που αλλάζεις αυτοκινητόδρομο τον οποίο διαχειρίζεται άλλος συμβασιούχος. Η λογική λέει πως αν βάλουν παντού πλευρικά διόδια, και εφαρμώσουν σύστημα χρέωσης ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα (παίρνεις χαρτάκι στην αρχή και πληρώνεις στο τέλος στην έξοδο), θα πρέπει να αφαιρεθούν μετωπικά διόδια.
 
Απάντηση: Re: Διόδια

Το πρόβλημα που περιγράφεις έγκειται στα μετωπικά διόδια, όχι στα πλευρικά. Εφόσον ένας αυτοκινητόδρομος είναι κλειστός σε όλο το μήκος του με πλευρικά διόδια, δεν χρειάζονται μετωπικά, παρά μόνο εκεί που αλλάζεις αυτοκινητόδρομο τον οποίο διαχειρίζεται άλλος συμβασιούχος. Η λογική λέει πως αν βάλουν παντού πλευρικά διόδια, και εφαρμώσουν σύστημα χρέωσης ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα (παίρνεις χαρτάκι στην αρχή και πληρώνεις στο τέλος στην έξοδο), θα πρέπει να αφαιρεθούν μετωπικά διόδια.

Μα μόνος σου έδωσες την απάντηση φίλε μου. "Η λογική".
Κάνε έναν κόπο και ξαναδιάβασε την είδηση. Ομιλεί για νέους μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς. Είναι προφανές ότι οι τελευταίοι δεν είναι αυτό που φαντάζεσαι. Πλευρικοί σταθμοί, κατά τον ελληνικό παραλογισμό, υπάρχουν μόνο για να πιάσουν όσους θελήσουν να πάνε από κάποιον παράδρομο.

* Διόρθωση. Λάθος μου να μιλώ για παραλογισμό. Πολύ λογικό είναι το σύστημα. Στη λογική του ξεζουμίσματος των υποτελών.