Διόδια

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αγαπημένε μου gordona το παρεξήγησες... δεν έγραψα κάποιο επιχείρημα.
Ένα φιλικό ευχαριστήριο "καλημέρα" σου έγραψα, για το γέλιο που μας χαρίζεις απλόχερα με τα πολλά επαναλαμβανόμενα post στο παρόν θέμα συζήτησης. Ότι τα θεωρείς επιχειρήματα είναι ξεκαρδιστικό και πολύ ταιριαστό με την τρέχουσα αποκριάτικη ατμόσφαιρα. Ελπίζω να μην παίρνεις πολύ στα σοβαρά τις διαμάχες μας, όπως κάνω κι εγώ, διαβάζοντας τα ...επιχειρήματα που παραθέτεις.

Φίλτατε, χαρούμενε, Andre...

Ο βασιλιάς Καρνάβαλος είναι μαζί μας, είναι προφανές αυτό...

Χαίρομαι και εγώ με το εκπληκτικής ποιότητας, λεπτό χιούμορ σου. Ξεκαρδιστικό πραγματικά και πάνω από όλα...αφοπλιστικό.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

επίσης φόρο στους καπνιστές .....

να γίνει άμεσα μελέτή για το πόσο κοστίζουν οι καπνιστές στη χώρα (φάρμακα, άδειες ασθένειας κλπ) .....

φόρο στους καπνιστές αναλογικά φυσικά , τζούρα και ευρώ
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

αυτό δεν είπα ??

διόδια σε κάθε διάβαση πεζών ....... για να γίνεται η συντήρηση τους σωστά ....

αν θες , γιατί βλέπω οτι είσαι και δημοκράτης, να είναι αναλογικά, όσο περισσότερο περπατάει κάποιος τόσο περισσότερο θα πληρώνει .....

Μα δεν χρειάζονται διόδια. Τα πληρώνεις ήδη.

Α όσο για το δημοκράτης, σε παρακαλώ όχι...Αυτός ο όρος είναι copyright της αριστεράς.

Εμένα μπορείς να με πεις φασίστα, χουντικό, υπάλληλο των κατασκευαστικών, ανιψιό του Μπόμπολα, προσκυνημένο, λούμπεν...τέτοια πράγματα, της καθημερινότητας.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μα δεν χρειάζονται διόδια. Τα πληρώνεις ήδη.

Α όσο για το δημοκράτης, σε παρακαλώ όχι...Αυτός ο όρος είναι copyright της αριστεράς.

Εμένα μπορείς να με πεις φασίστα, χουντικό, υπάλληλο των κατασκευαστικών, ανιψιό του Μπόμπολα, προσκυνημένο, λούμπεν...τέτοια πράγματα, της καθημερινότητας.

α όχι

διόδια πληρώνουν τα αυτοκίνητα ...

να πληρώσουν και οι πεζοί,

αφού εσύ είπες οτι τα πεζοδρόμια δεν συντηρούνται ...
ας μείνουν οι δημοτικοί φόροι-τέλη σταθεροί και τα υπόλοιπα να καλύπτονται αναλογικά από τους πεζούς .....

αυτά περί φασίστα και Μπόμπολα κλπ δεν τα πολυκατάλαβα ...... απώθημένα?? ανεκπλήρωτες επιθυμίες ??
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

α όχι

διόδια πληρώνουν τα αυτοκίνητα ...

να πληρώσουν και οι πεζοί,

αφού εσύ είπες οτι τα πεζοδρόμια δεν συντηρούνται ...
ας μείνουν οι δημοτικοί φόροι-τέλη σταθεροί και τα υπόλοιπα να καλύπτονται αναλογικά από τους πεζούς .....

αυτά περί φασίστα και Μπόμπολα κλπ δεν τα πολυκατάλαβα ...... απώθημένα?? ανεκπλήρωτες επιθυμίες ??

Έχεις δίκιο, ΕΓΩ το είπα. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν τα δημοτικά τέλη και οι επιδοτήσεις του κράτος στους δήμους...Όλα γίνονται τσάμπα.

Μα με πρόσβαλες αποδίδοντάς μου τιμητικά τον όρο "δημοκράτης". Φυσικά και έχω απωθημένα. Πάντα κατά βάθος φασίστας ήθελα να ήμουν και υπάλληλος του Μπόμπολα. Πως το κατάλαβες? Τόσο δυνατός στην ανάλυση χαρακτήρων? Πράγματι είναι απωθημένα μου...
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

μα στα καλά καθούμενα πετάς κάτι Μπόμπολες, ανιψιούς, χουντικούς, προσκυνημένους ....


τι να υποθέσει κανείς ??


τέσπα ...

αφού το ξέρεις και το παραδέχεσαι όλα καλά .....
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Νομίζω ότι είναι γενικά παραδεκτό πως το ελληνικό δημόσιο πάσχει από δομικά προβλήματα, προβλήματα διαφθοράς, νοοτροπίας και διαχείρισης. Με αυτό ως δεδομένο και παρατηρώντας π.χ. το οδικό μας δίκτυο διαπιστώνουμε ότι το κράτος δεν εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του ούτε για συντήρηση του δικτύου, πόσο μάλλον για αναβάθμιση του. Η λύση που θα προταθεί, εξαρτάται καθαρά από την πολιτική άποψη του καθενός και όχι από κάποιο αντικειμενικό και μετρήσιμο μέγεθος. Αν η μετακίνηση εντός της χώρας (ας μιλήσω με όρους υπαρκτής δημοκρατίας) είναι δικαίωμα και πρέπει να μην περιορίζεται τότε θα πρέπει να επιδιώξουμε την εξάλειψη των αιτιών που οδήγησαν το κράτος στην αδυναμία άσκησης των υποχρεώσεών του και όχι να μοιράζουμε κομμάτια του σε τρίτους υπό την αίρεση των οποίων θα τελεί για χρόνια το δικαίωμα στην μετακίνηση. Το κακό οδικό δίκτυο είναι σημάδι ότι πρέπει να το βελτιώσουμε, όχι ότι πρέπει απαραίτητα να πληρώνουμε χαράτσι σε ιδιωτική εταιρία.

Όσον αφορά τις τεχνικές εταιρίες και τα φέσια που τους αφήνει το κράτος. Υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Κάποιων μιλημένων δημοπρασιών όπου οι εργολάβοι έχουν αποφασίσει από μόνοι τους από πριν ποιος θα πάρει το κάθε έργο, των προσφορών με τρελή έκπτωση για να κτυπήσουν το έργο με αποτέλεσμα την έκπτωση στην ποιότητα υλικών. Επίσης η νοοτροπία του "εντάξει δεν έγινε και τίποτα" που τόσο μας ενοχλεί σε κάποιους δημόσιους υπαλλήλους, υπάρχει και σε κάποιες τεχνικές εταιρίες όπως και η χαλαρή επίβλεψη (φαίνεται το αμμοχάλικο συμπιέζεται καλύτερα αν περιέχει και μερικά άδεια μπουκάλια amstel). Δεν είναι άγιοι και πρότυποι επαγγελματίες στον ιδιωτικό τομέα, λεφτά θέλουν να βγάλουν και αυτοί με το λιγότερο δυνατό κόστος.

φτάνει πια και με την καραμέλα ότι όποιος δεν θέλει να ξεπουληθεί κάθε δημόσιο αγαθό σε ιδιώτη δεν θέλει την αλλαγή των κακώς κειμένων του δημοσίου.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

φτάνει πια και με την καραμέλα ότι όποιος δεν θέλει να ξεπουληθεί κάθε δημόσιο αγαθό σε ιδιώτη δεν θέλει την αλλαγή των κακώς κειμένων του δημοσίου.

Ειπώθηκε κάτι τέτοιο? Δεν νομίζω.

Προφανώς και υπάρχουν απατεώνες στον κατασκευαστικό κλάδο όπως και οπουδήποτε αλλού. Αυτό που βλέπω όμως είναι να κλείνουν τεχνικές εταιρίες. Δεν βλέπω, ας πούμε, φαρμακεία να κλείνουν. Κάτι λέει αυτό.

Εσύ συμφωνείς ότι δρόμος που δεν πληρώνεται μέσω διοδίων είναι δρόμος τσάμπα?

Δηλαδή η Εγνατία Οδός δεν στοίχισε στον Έλληνα πολίτη? Δεν πληρώθηκε με λεφτά του κράτους? Δεν θα πληρώσει ο Έλληνας πολίτης την συντήρησή της επειδή δεν έχει διόδια?

Τα πάντα εμείς τα πληρώνουμε. Το φως στις κολώνες, τα πεζοδρόμια, τις πλατείες, τα σχολεία, τα ΠΑΝΤΑ...

Δεν λέω να τα κατασκευάσει όλα ο ιδιώτης. Προφανώς και όχι. Ότι όμως κατασκευάσει ο ιδιώτης πρέπει να το πληρωθεί ή όχι?
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν λέω να τα κατασκευάσει όλα ο ιδιώτης. Προφανώς και όχι. Ότι όμως κατασκευάσει ο ιδιώτης πρέπει να το πληρωθεί ή όχι?

Kαι γιατι απο εμας.Απο το κρατος , δηλαδη απο αυτα που ηδη πληρωνουμε και πολλες φορες γινονται φτερο στον ανεμο.Δεν εχει το κρατος πια ? Δεν εχουμε ουτε εμεις (που δεν φαγαμε πολλα :smash: ).Ας τελειωσουν οι δρομοι το 2500 .Ας ανοιξουν λογαριασμο για οσους ειναι βιαστικοι και θελουν να συνεισφερουν :))
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αψογο....:award:

Λογαριασμός υπέρ ενισχύσεως αναξιοπαθούντων εργολάβων..

Εγραψες.!!:2thumb22sup::2thumb22sup:

Πάμε σάν τόν παππού πού προσέφερε τήν σύνταξή του στον Γιωργάκη γιά νά σωθεί η Χώρα.:music-smiley-005:
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Σήμερα 28/2 κατάφερα να παραβρεθώ στην συνάντηση των πολιτών της Μαγνησίας σχετικά με το θέμα των διοδίων.
Σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου από τη συζήτηση όπως τα κατάλαβα εγώ, για το:

ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΚ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ:
(Αν και ο νόμος δεν δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ ακόμη, προφανώς οι εταιρίες θα προσπαθήσουν να κάνουν χοντρή κονόμα το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας)

- Αν ΔΕΝ υπάρχει παρών αστυνομικό όργανο, που θα βεβαιώσει ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ την παράβαση και την αποκλίνουσα συμπεριφορά μας, ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ, χαιρετούμε τον/την υπάλληλο όπως και πριν και σπρώχνοντας την μπάρα συνεχίζουμε το ταξίδι μας.

- Αν είναι παρών Τροχονόμος την στιγμή που φτάνουμε στο παραθυράκι των διοδίων, για να μην είμαστε παράνομοι και χαρακτηριστούμε ως άτομα με αποκλίνουσα συμπεριφορά και μας επιβληθεί πρόστιμο ή/και άλλες ποινές, δηλώνουμε στον/την υπάλληλο πως δεν μπορούμε να πληρώσουμε και ζητάμε έκδοση ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ τιμολογίου.
Είναι υποχρέωση της κάθε εταιρίας να εκδώσει ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ.
Το ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ νομιμοποιεί τη διάβασή μας, απαιτείται ΜΟΝΟ ο αριθμός του αυτοκινήτου, ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ προσωπικό στοιχείο.
ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ κανένα έγγραφο.
Αν υπάρχει μεγάλη επιμονή να συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής, και εμείς προσωπικά το θέλουμε, πριν από την υπογραφή μας γράφουμε:
«Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους».
Μετά από την έκδοση ο υπάλληλος ανοίγει κανονικά τη μπάρα και συνεχίζουμε το ταξίδι μας.


Η έκδοση του πιστωτικού ήταν συνηθισμένη τακτική από κάποιες εταιρίες στο παρελθόν. Προβλέπεται από τις συμβάσεις της παραχώρησης από τη στιγμή που υπογράφηκαν. Μετά τη νόμιμη διέλευση με το πιστωτικό, η εταιρία μπορεί να βρει από τον αριθμό κυκλοφορίας τα στοιχεία και να απαιτήσει την εξόφληση. Συνήθως αποστέλλεται επιστολή για αυτό το σκοπό. Μπορείτε κάλλιστα να πετάξετε την επιστολή στην ανακύκλωση χαρτιού καθώς ΔΕΝ ΕΧΕΙ καμία νομική ισχύ. ΤΟΤΕ Η ΕΤΑΙΡΊΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ. Θα είναι μια οικονομική διαφορά εταιρίας-ιδιώτη όπως και στο προηγούμενο καθεστώς. ΕΔΩ ΚΑΙ 16 ΜΗΝΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΓΩΓΗ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ πολιτών ...αποκλίνουσας συμπεριφοράς, καθώς για λόγους που ξέρουμε οι εταιρίες είναι νομικά εκτεθειμένες. ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ, ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ "ΚΑΘΕΣΤΩΣ" ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ.

Υπάρχει περίπτωση (είναι πολύ πιθανόν) να γίνει προσπάθεια καταστρατήγησης των παραπάνω, κωλυσιεργίας ή άρνησης έκδοσης του πιστωτικού. Η κωλυσιεργία ή άρνηση έκδοσης, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ. Τότε η παρουσία του αστυνομικού (από αιτία της οποίας γίνεται η όλη διαδικασία) πρέπει να χρησιμοποιηθεί από εμάς. Καλούμε τον αστυνομικό να επέμβει, τον ενημερώνουμε να καταγράψει πως αρνούνται την έκδοση και καλούμε στο τηλέφωνο 1517 και καταγγέλουμε στο ΣΔΟΕ πως η εταιρία αρνείται την έκδοση πιστωτικού (Δηλαδή ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ).

πάνω από όλα πρέπει να αποβάλλουμε τον ΦΟΒΟ, να λειτουργούμε ως ενημερωμένοι και ενεργοί πολίτες που είμαστε. Πρόκειται για ένα αγώνα που θα δώσουμε αργά αλλά σταθερά. Για λεπτομέρειες και τυχόν απορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Κανείς δεν είναι μόνος του στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ (και όχι "Αυτοκινητόδρομο Τάδε Εταιρίας" όπως θέλουν να μας πείσουν...)
οι επιτυχίες και αναποδιές μοιράζονται ανάμεσά μας.
Προσπαθείστε να συμμετέχετε έστω μια φορά σε συνάντηση των επιτροπών κάτα των Διοδίων. Δεν θυμάμαι να ξαναβρέθηκα σε μια τόσο απλά οργανωμένη, χαμηλών τόνων, χωρίς κομματική ταυτότητα δημόσια συζήτηση ενημερωμένων μορφωμένων ΠΟΛΙΤΩΝ από όλα τα κοινωνικά και επαγγελματικά στρώματα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ειπώθηκε κάτι τέτοιο? Δεν νομίζω.

"ΟΚ, έχεις δίκιο δεν έχουμε πολλούς νεκρούς από δυστυχήματα στις εθνικές οδούς. Έχουμε εξάλλου το ασφαλέστερο οδικό δίκτυο στην Ευρώπη..."

Τα δικά σου γραπτά στα οποία μου χρεώνεις κρίσεις που δεν έχω κάνει με εμφανή σκοπό να δείξεις ότι δεν επιθυμώ να αλλάξει κάτι..

"Αυτό είναι το εναλλακτικό μοντέλο? Να φεσώνει το Ελληνικό κράτος ιδιώτες?"

Και αυτό δικό σου γραπτό εννοώντας ότι η εναλλακτική που επιθυμώ είναι να μην εκπληρώνει το κράτος τις υποχρεώσεις του. Ενώ ξεκάθαρα σε προηγούμενη ανάρτηση γράφω για διόρθωση των κακώς κειμένων των δομών του κράτους ώστε να κρατήσει τη διαχείριση των δημοσίων αγαθών.

Εσύ συμφωνείς ότι δρόμος που δεν πληρώνεται μέσω διοδίων είναι δρόμος τσάμπα?

Όχι.

Δηλαδή η Εγνατία Οδός δεν στοίχισε στον Έλληνα πολίτη? Δεν πληρώθηκε με λεφτά του κράτους? Δεν θα πληρώσει ο Έλληνας πολίτης την συντήρησή της επειδή δεν έχει διόδια?

Στοίχισε στον Έλληνα πολίτη γιατί πληρώνει φόρους για την κατασκευή και για την συντήρηση.

Τα πάντα εμείς τα πληρώνουμε. Το φως στις κολώνες, τα πεζοδρόμια, τις πλατείες, τα σχολεία, τα ΠΑΝΤΑ...

Αφού για μας είναι, ποιος θέλεις να τα πληρώσει, άλλος;

Δεν λέω να τα κατασκευάσει όλα ο ιδιώτης. Προφανώς και όχι. Ότι όμως κατασκευάσει ο ιδιώτης πρέπει να το πληρωθεί ή όχι?

Εγώ λέω να μην κατασκευάζει τίποτα ο ιδιώτης από αυτά που εντάσσονται στα δημόσια αγαθά (όσο ευρεία και αν είναι η έννοια). Δεν είναι θέμα αντικειμενικής κρίσης είναι θέμα πολιτικής απόφασης. Εγώ θέλω ότι είναι δημόσιο να σχετίζεται μόνο με το δημόσιο και να μην εμπλέκεται ιδιώτης.

Το ότι το δημόσιο τα έχει κάνει σκατά είναι γνωστό. Για ποιο λόγο όμως έχει αποτύχει; Έχει αποτύχει γιατί αντικειμενικά δεν πρέπει να ασχολείται το κράτος με τους δρόμους, το νερό, το ρεύμα ή γιατί κάποιοι απέτυχαν στη διαχείριση; Και η λύση ποια είναι; Εγώ λέω ότι η λύση είναι να μάθει το κράτος να κάνει σωστή διαχείριση και όχι να εκχωρεί αρμοδιότητές του. Εκεί είναι η διαφορά μας, νομίζω.

Ό,τι κατασκευάζει ο ιδιώτης πρέπει να το πληρωθεί, σωστά. Όταν λοιπόν κατασκευάσουν τις οδούς να τις πληρωθούν. Όχι να πληρώνω 3,00 ευρώ στην Λεπτοκαρυά για να ακολουθήσω μετά τα χνάρια των Περσών, των Γότθων, των Σλάβων και των Οθωμανών στον Πλαταμώνα και τα Τέμπη.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Kαι γιατι απο εμας.Απο το κρατος , δηλαδη απο αυτα που ηδη πληρωνουμε και πολλες φορες γινονται φτερο στον ανεμο.Δεν εχει το κρατος πια ? Δεν εχουμε ουτε εμεις (που δεν φαγαμε πολλα :smash: ).Ας τελειωσουν οι δρομοι το 2500 .Ας ανοιξουν λογαριασμο για οσους ειναι βιαστικοι και θελουν να συνεισφερουν :))
Άσ' το,αυτόν που θέλει να συνεισφέρει τον ανακαλύψαμε...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αψογο....:award:

Λογαριασμός υπέρ ενισχύσεως αναξιοπαθούντων εργολάβων..

Εγραψες.!!:2thumb22sup::2thumb22sup:

Πάμε σάν τόν παππού πού προσέφερε τήν σύνταξή του στον Γιωργάκη γιά νά σωθεί η Χώρα.:music-smiley-005:
Δεν ξέρουμε αν ήταν παππούς αλλά ξέρουμε το μικρό του...σωστόοοοος..;)
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Kαι γιατι απο εμας.Απο το κρατος , δηλαδη απο αυτα που ηδη πληρωνουμε και πολλες φορες γινονται φτερο στον ανεμο.Δεν εχει το κρατος πια ? Δεν εχουμε ουτε εμεις (που δεν φαγαμε πολλα :smash: ).Ας τελειωσουν οι δρομοι το 2500 .Ας ανοιξουν λογαριασμο για οσους ειναι βιαστικοι και θελουν να συνεισφερουν :))

Ας τελειώσουν οι δρόμοι το 2500 λοιπόν...

Τι έχουμε να χάσουμε άλλωστε? Την ζωή μας, χέρια, πόδια, αναπηρίες...Τι σημασία έχουν όλα αυτά άλλωστε? Δεν βαριέσαι. Καλά είμαστε και έτσι. Μια χαρά είναι οι δρόμοι, γιατί να βιαστούμε?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εγώ λέω να μην κατασκευάζει τίποτα ο ιδιώτης από αυτά που εντάσσονται στα δημόσια αγαθά (όσο ευρεία και αν είναι η έννοια). Δεν είναι θέμα αντικειμενικής κρίσης είναι θέμα πολιτικής απόφασης. Εγώ θέλω ότι είναι δημόσιο να σχετίζεται μόνο με το δημόσιο και να μην εμπλέκεται ιδιώτης.

Δεν έχει τεχνικές υπηρεσίες το δημόσιο, ούτε μηχανήματα για να κάνει αυτά τα έργα. Υπεργολαβίες τα δίνει πάλι στους ιδιώτες. Αυτή είναι η συνηθέστερη πρακτική στον δυτικό κόσμο.

Το ότι το δημόσιο τα έχει κάνει σκατά είναι γνωστό. Για ποιο λόγο όμως έχει αποτύχει; Έχει αποτύχει γιατί αντικειμενικά δεν πρέπει να ασχολείται το κράτος με τους δρόμους, το νερό, το ρεύμα ή γιατί κάποιοι απέτυχαν στη διαχείριση; Και η λύση ποια είναι; Εγώ λέω ότι η λύση είναι να μάθει το κράτος να κάνει σωστή διαχείριση και όχι να εκχωρεί αρμοδιότητές του. Εκεί είναι η διαφορά μας, νομίζω.

Ό,τι κατασκευάζει ο ιδιώτης πρέπει να το πληρωθεί, σωστά. Όταν λοιπόν κατασκευάσουν τις οδούς να τις πληρωθούν. Όχι να πληρώνω 3,00 ευρώ στην Λεπτοκαρυά για να ακολουθήσω μετά τα χνάρια των Περσών, των Γότθων, των Σλάβων και των Οθωμανών στον Πλαταμώνα και τα Τέμπη.

Σωστή διαχείριση δεν σημαίνει ότι το κράτος δεν δίνει υπεργολαβίες στους ιδιώτες. Αλλιώς αν το κράτος παριστάνει τα πάντα, τότε πρέπει να προσλάβει άλλες 500.000 δημόσιους υπάλληλους. Το κράτος δεν είναι τεχνική εταιρία. Όσο υπάρχει η μονιμότητα όποια προσπάθεια και να κάνει θα αποτυγχάνει. Σωστή διαχείριση από το κράτος σημαίνει αυστηρός έλεγχος. Αυτό μας λείπει. Δεν υπάρχει εφαρμογή των νόμων από κανέναν.

Αφαίρεσε τη μονιμότητα όπως λειτουργεί ο ιδιωτικός τομέας και θα δεις τις υπηρεσίες του κράτους να απογειώνονται. Κάτι ήξεραν οι Σουηδοί που το έκαναν από την δεκαετία του ´80. Σήμερα τους έχουν όλοι για παράδειγμα.

Ο δρόμος Κορίνθου-Τριπόλεως είναι ολοκληρωμένος. Μα ούτε εκεί πληρώνει το κίνημα διόδια. Μάλιστα υπάρχει και εναλλακτική διαδρομή που λειτουργεί κανονικά χωρίς διόδια.

Βασικό επιχείρημα του κινήματος κατά των διοδίων είναι ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ. Ότι οι παραχωρήσεις είναι παράνομες (δεν έχουν την έγκριση του Περισσού) τελεία και παύλα άρα δεν πληρώνουμε.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ας τελειώσουν οι δρόμοι το 2500 λοιπόν...

Τι έχουμε να χάσουμε άλλωστε? Την ζωή μας, χέρια, πόδια, αναπηρίες...Τι σημασία έχουν όλα αυτά άλλωστε? Δεν βαριέσαι. Καλά είμαστε και έτσι. Μια χαρά είναι οι δρόμοι, γιατί να βιαστούμε?
Γιατί τώρα δεν είναι καρμανιόλες οι δρόμοι?Πόσοι έχουν χαθεί άδικα?Που ζεις??
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Βασικό επιχείρημα του κινήματος κατά των διοδίων είναι ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ. Ότι οι παραχωρήσεις είναι παράνομες (δεν έχουν την έγκριση του Περισσού) τελεία και παύλα άρα δεν πληρώνουμε.
Αυτά τα κινήματα έχουν προκύψει σχεδόν αυθόρμητα μην τα πολιτικοποιείς.
Τώρα ή θέλεις να διαφέρεις ή τι να πω για τα πιστεύω σου...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γιατί τώρα δεν είναι καρμανιόλες οι δρόμοι?Πόσοι έχουν χαθεί άδικα?Που ζεις??

Αυτό λέω. Ότι όσο δεν κατασκευάζονται τα έργα οι δρόμοι θα παραμένουν καρμανιόλες...

Όσο για το που ζω? Στους δρόμους. 4.000 χιλιόμετρα τον μήνα...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αυτά τα κινήματα έχουν προκύψει σχεδόν αυθόρμητα μην τα πολιτικοποιείς.
Τώρα ή θέλεις να διαφέρεις ή τι να πω για τα πιστεύω σου...

Το ΠΑΜΕ τι δουλειά έχει αφού είναι αυθόρμητα τα κινήματα? Τα συνθήματα επίσης? Τυχαία όλα?

Εγώ τα πολιτικοποιώ?

[youtube]ACJBwmYTeTM[/youtube]