Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν υπάρχουν λεφτά, κοπήκαν οι βόλτες, και αλλάζουμε τις συμβάσεις.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πάντως σπάει κόκαλα το νταβατζιλίκι του καθενός που βλέπει τα χιλιόμετρα που του "ανατέθηκαν" ως το μαγαζάκι που απέκτησε τζάμπα και δεν το παρατάει με τίποτα...
Ενώ βλέπουν πως η κίνηση μειώνεται συνεχώς, παίρνουν μέτρα που θα επιδεινώσουν κι άλλο την κατάσταση. Τόσο πολύ ποντάρουν στον πλήρη έλεγχο και τον εκβιασμό των πολιτών, που ξέχασαν τους κανόνες του καπιταλισμού... τη ρουφιάνα τη "προσφορά και ζήτηση"...
Θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μία (1) εταιρία είσπραξης και να αναπροσαρμόσουν τα τιμολόγια προς τα κάτω ανά χιλιόμετρο χρήσης, να χρησιμοποιήσουν όλα τα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι πραγματικές ιδιωτικές εταιρίες για προσέλκυση πελατών, να βάλουν νέες τεχνολογίες στο παιχνίδι, να παίζουν το παιχνίδι των ειδικών προσφορών και τόσα άλλα... Αλλά όταν κάνουν μπίζνες σε μια δικτατορία μπανανίας, δεν τους χρειάζονται όλα αυτά... θα ξεζουμίσουν τους λίγους αναγκαστικά χρήστες της Ε.Ο. θα αφήσουν τις εταιρίες διαχείρισης να φαλιρίσουν και τότε θα νομοθετήσουν για ένα καινούριο σχήμα διάσωσης με ζεστό ΚΡΑΤΙΚΟ ρευστό αυτοί οι τύποι της "ιδιωτικής πρωτοβουλίας".
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Με την πτώση της κίνησης που συνεχίζεται και που φυσικα χάνουν έσοδα που είχαν υπολογίσει , βλέπω το επόμενο βήμα ειναι να μπαίνει χαράτσι εθνικής οδού στον λογαριασμο ...της ΔΕΗ! 5 ευρω το μήνα υπέρ διοδίων γιατι ....τόσα μου λείπουν....
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Οτι να ναι . Δεν σέβονται τίποτα πλέον. Μονο οι βόλτες είχαν μείνει πανε και αυτές
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πακτωλός χρημάτων στους μεγαλοεργολάβους, τεράστιες αυξήσεις στα διόδια

Πριμοδότηση των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων με 1,8 δισ. ευρώ


Παροχή νέων «πακέτων» πολλών δισ. ευρώ στους κατασκευαστικούς ομίλους, τεράστιες αυξήσεις στα διόδια και παραχώρηση των δικαιωμάτων του Δημοσίου από τα έσοδα στους μεγαλοεργολάβους και τις τράπεζες, προβλέπουν οι νέες συμβάσεις επανέναρξης των έργων στους μεγάλους οδικούς άξονες, που κατατέθηκαν χτες στη Βουλή από το υπουργείο Υποδομών.

«Ξεκινούν τα έργα σημαίνει ξεκινάει η Ελλάδα για την ανάπτυξη» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοΐδης, σημειώνοντας ότι θα υπάρξει θετική επίδραση στο ΑΕΠ κατά 1,2% για την επόμενη τριετία, ενώ ανέφερε ότι θα δημιουργηθούν πάνω από 20.000 θέσεις εργασίας στα εργοτάξια για το επόμενο οκτάμηνο.

Πέρα από το γεγονός πως όσες θέσεις εργασίας δημιουργηθούν θα διέπονται από το καθεστώς ισοπέδωσης των εργατικών δικαιωμάτων που έχει εξασφαλίσει στο κεφάλαιο η κυβέρνηση, η πραγματικότητα είναι ότι το Δημόσιο θα καταβάλει άμεσο τίμημα τουλάχιστον 1,8 δισ. ευρώ, για την επανέναρξη των έργων στους τέσσερις αυτοκινητοδρόμους, ενώ οι σχετικές συμβάσεις προβλέπουν ότι εάν τα έσοδα που θα προκύψουν δεν είναι αρκετά για μεγαλοεργολάβους και τράπεζες, το Δημόσιο θα παράσχει τα έσοδά του σε βάθος 30ετίας, ύψους τουλάχιστον 8,5 δισ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τα 1,8 δισ. ευρώ, το ελληνικό Δημόσιο θα πληρώσει άμεσα 638 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση των κατασκευαστικών κοινοπραξιών αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τη διακοπή των έργων, ενώ θα καταβάλει μέσω κοινοτικών πόρων επιπλέον 1,2 δισ. ευρώ για την επανεκκίνηση των έργων. Τα χρήματα θα μοιραστούν στην «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (433 εκατ. ευρώ), στην «Ολυμπία οδό» (250 εκατ. ευρώ), στη «Νέα οδό» (279 εκατ. ευρώ), και στην «Κεντρική οδό» (237 εκατ. ευρώ).

Υπενθυμίζεται ότι οι μεγαλοεργολάβοι έχουν ήδη εισπράξει εκατοντάδες εκατομμύρια ως αποζημιώσεις για καθυστέρηση της έναρξης παραχώρησης την περίοδο 2007-2008, αλλά και για διαφόρων τύπων «συμπληρωματικές συμβάσεις». Σε αυτά τα ποσά πρέπει να συνυπολογίσει κανείς και τα έσοδα από τα διόδια, αλλά και μια σειρά άλλες «διευκολύνσεις» που παρείχαν όλες οι κυβερνήσεις των προηγούμενων χρόνων. Τέλος, βάσει των συμβάσεων, το Δημόσιο διαθέτει τα μελλοντικά του έσοδα από τα διόδια για την κάλυψη εξόδων συντήρησης και λειτουργίας των δρόμων, αλλά και για την απόδοση του σταθερού συμφωνημένου κέρδους στις εταιρείες.

Στο μεταξύ οι χρήστες των δρόμων θα δουν αυξήσεις στο αντίτιμο των διοδίων που ξεκινούν από 12,50% και φτάνουν το 62,50% από 1/1/2014. Συγκεκριμένα:

-- Στον «αυτοκινητόδρομο Αιγαίου», αύξηση στα διόδια της Πελασγίας 29,63% και Μοσχοχωρίου 33,33%.

-- Στη «Νέα Οδό» αύξηση στα διόδια Αφιδνών 59,52%, Καπανδριτίου 58,33%, Μαλακάσας 61,17%, Οινοφύτων 62,50% και Θηβών 55%.

-- «Ελευσίνα- Κόρινθος», στα διόδια Ελευσίνας η αύξηση θα είναι 31,25% και του Ισθμού 12,50%.

Ριζοσπάστης, 30/11/2013

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/πακτ...ς-τεράστιες-αυξήσεις-στα-διόδια#ixzz2m8cve5VJ
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

-- «Ελευσίνα- Κόρινθος», στα διόδια Ελευσίνας η αύξηση θα είναι 31,25% και του Ισθμού 12,50%.

Ριζοσπάστης, 30/11/2013

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/πακτ...ς-τεράστιες-αυξήσεις-στα-διόδια#ixzz2m8cve5VJ
Δηλ.
3,60 Κορινθος -Αθηνα
4,20 Αθηνα - Κορινθο
Συνολο...7,80 !!!
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

BalJVjfCYAAYBrl.jpg:large


http://www.alfavita.gr/arthron/λάβε-λάβε-εργολάβε…
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

«Δεν υπάρχει καμία καινούργια πρόβλεψη για αύξηση των διοδίων. Καμία απολύτως» Μ. Χρυσοχοΐδης. 4/12/2013. ΠΑΣΟΚ Δύναμη Ευθύνης & προοπτικής.

Αρης Χατζηστεφάνου....
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αυξήσεις στα διόδια από το νέο έτος ανακοίνωσε η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου


http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_19/12/2013_533108

To αναίρεσε λέει, αλλά τι να το κάνεις, με τα 3,10 που έχει ο σταθμός στο Μοσχοχώρι τώρα πάλι πολλά είναι.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πέρα από το οικονομικό αυτό το σταμάτα-ξεκίνα, σταμάτα-ξεκίνα είναι να μη πω, + ότι ρίχνουν και τσιμέντο πρίν τους σταθμούς για ποιο λόγο ποτέ δε κατάλαβα.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μεγάλο πλήγμα στις τοπικές μετακινήσεις αλλά και στην επιβατική κίνηση του εθνικού δικτύου από την Αθήνα (Μεταμόρφωση) ως τη Φθιώτιδα (Σκάρφεια) αναμένεται να προκαλέσουν οι αυξήσεις στις τμές των διοδίων που αγγίζουν το 60%!


http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=267480&catid=13

:fahne90:
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μαλ@κία, δε πρόκειται να τα κονομήσουν χοντρά έτσι, ας μπει μπάρα σε κάθε διασταύρωση π.χ. Κηφισίας Πανόρμου, ή στη πόλη μου εισόδους/εξόδους Ιάσωνος και Δημητριάδος, έτσι θα κάνουν δουλειά, περιμένουν τώρα οι εθνικοί μας εργολάβοι να σταματάμε μόνο κάθε 50 χλμ να τους ακουμπάμε ένα ωρομίσθιο ΜΟΝΟ, δε γίνεται δουλειά έτσι...


παπ@ρια μέντολες ο Θησέας ήρωας επειδή είχε χαλάσει 2-3 διόδια στην "εθνική" της εποχής, να ήταν καμιά 20-30αριά όπως σήμερα να τον βλέπαμε κι αυτόν...
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το καλυτερο που ακουσα ειναι οτι θα πληρωνουμε τελη κυκλοφοριας αναλογα τα χιλιομετρα που θα διανυουμε.

Θα μας βαλουν και τζαμπα gps που ξερετε ολοι ποιος θα τα πληρωσει εε ? :flipout:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ποσταρησες σε λάθος νημα.
Τα ανέκδοτα ειναι αλλού