Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Άμα σου φαίνεται λογικό, πάω πάσο...
Αν έχεις υπόψιν πρόστιμο οπουδήποτε στον πλανήτη που να ειναι ίσο ή μικρότερο απο το ποσό που θα έπρεπε να έχεις πληρώσει για να μη φας πρόστιμο εξαρχής πες το μου να πάω κι εγώ πάσο.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ιασωνα, τα πρόστιμα στις τραπεζες για παρανομες χρεωσεις.... Ο ορισμος του προστιμου που συμφερει περισσοτερο να πληρωθει αυτο, παρα να σταματησουν οι χρεωσεις. Το πρωτο παραλογο προστιμο που μου ερχεται στο νου.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Παντως τα διοδια στην Ελλαδα ειναι παραλογα. Δεν ειναι δυνατον να πληρωνεις διοδια για δρομο που ΘΑ γινει, οταν ο (εθνικος) εργολαβος ΘΑ βρει τη χρηματοδοτηση που θα μεγιστοποιει τα κερδη του, και χωρις καμια επιπτωση για την καθυστερηση ή τη χαμηλη ποιοτητα του εργου. Κανονικα θα επρεπε να φαει ενα προστιμο που θα ακυρωνε οποιαδηποτε οφειλη του δημοσιου, ως αποζημιωση του Δημοσιου για μη παραδοση του εργου στο χρονοδιαγραμμα. Δηαλδη, μονο το Δημοσιο εχει υποχρεωση να τηρει 100% τις συμβασεις? Οι Μπομπολακηδες οχι?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ιασωνα, τα πρόστιμα στις τραπεζες για παρανομες χρεωσεις.... Ο ορισμος του προστιμου που συμφερει περισσοτερο να πληρωθει αυτο, παρα να σταματησουν οι χρεωσεις. Το πρωτο παραλογο προστιμο που μου ερχεται στο νου.

Καλά αυτό που λες είναι τελείως άλλη συζήτηση, δεν έπρεπε καν να υπάρχει ως πρόστιμο, έπρεπε να είναι εξαρχής ποινικό αδίκημα και να στέλνει όλο το ΔΣ στη φυλακή και την Τράπεζα να...ψάχνει εναλλακτική καριέρα.

Όμως φαντάζομαι πως συμφωνούμε ότι δε θα'πρεπε να ισχύει το ίδιο σε ατομικές παραβάσεις, διόδια, εισιτήρια, τέλη κυκλφορίας, κλπ.: Σε κάτι τέτοια, το πρόστιμο δε γίνεται να είναι απλά ίσο με ό,τι δεν πλήρωσες εξαρχής. Τότε θα ήταν πραγματικά ηλίθιος όποιος πλήρωνε. Καλές οι μαγκιές, αλλά δεν είναι ποτέ τσάμπα, πως το λένε στο χωριό μου, "αγαπάει ο θεός τον κλέφτη, αγαπάει και τον νοικοκύρη", δε γίνεται να τα ισοπεδώνουμε όλα...

Δηλαδή, άλλο παράδειγμα, αν εγώ βγάζω ετήσιο εισόδημα 50 φορές πάνω απ'αυτό που δηλώνω, και έχω τα τελευταία 10 χρόνια κλέψει από την εφορία ποσό ύψους ας πούμε 5 εκατομμυρίων, αν με πιάσουν θα πρέπει απλά να πληρώσω 5 εκατομμύρια και όλα καλά; Ε δεν πάει έτσι...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Παντως τα διοδια στην Ελλαδα ειναι παραλογα. Δεν ειναι δυνατον να πληρωνεις διοδια για δρομο που ΘΑ γινει, οταν ο (εθνικος) εργολαβος ΘΑ βρει τη χρηματοδοτηση που θα μεγιστοποιει τα κερδη του, και χωρις καμια επιπτωση για την καθυστερηση ή τη χαμηλη ποιοτητα του εργου. Κανονικα θα επρεπε να φαει ενα προστιμο που θα ακυρωνε οποιαδηποτε οφειλη του δημοσιου, ως αποζημιωση του Δημοσιου για μη παραδοση του εργου στο χρονοδιαγραμμα. Δηαλδη, μονο το Δημοσιο εχει υποχρεωση να τηρει 100% τις συμβασεις? Οι Μπομπολακηδες οχι?

Αυτά τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές, και καλώς ή κακώς δεν είναι τα ίδια από έργο σε έργο. Το θέμα είναι ότι επειδή οι Μπομπολάκηδες είναι πάντοτε αγκαλίτσα με την εκάστοτε κυβέρνηση, ελάχιστα μαθαίνουμε εμείς οι πληβείοι περί του τι πραγματικά γράφει η κάθε σύμβαση και περί του αν παρανομούν ή αν απλά η κυβέρνηση τους έδωσε το δικαίωμα να κάνουν ό,τι κάνουν.

Γενικότερα πάντως, δυο σχόλια:

1. Σαν πολίτης, η γνώμη μου είναι ότι όσο σκοτώνεται κόσμος και κοσμάκης καθημερινά στις εθνικές οδούς, τα έργα πρέπει να προχωρήσουν με οποιοδήποτε τρόπο. Εφόσον το κράτος δεν μπορεί να τα φτιάξει, ας τα φτιάξει ο Μπόμπολας. Ας πληρώσει το κράτος το κομμάτι του, ας πληρώσει ο Μπόμπολας το δικό του, ας πληρώσω κι εγώ ως χρήστης το δικό μου, το μόνο που με νοιάζει είναι να υπάρχει πρόοδος και να μειώνεται κάθε χρόνο το άδικο σακάτεμα του κόσμου.

2. Σαν μηχανικός (ειδικευμένος μάλιστα σε τέτοια έργα υποδομής, αν έχει κάποια σημασία αυτό), μπορώ να πω ότι κατά κανόνα τα έργα που φτιάχνονται τα τελευταία 20 χρόνια είναι από πολύ καλής μέχρι εξαιρετικής ποιότητας, πολύ πάνω από τον ευρωπαϊκό (και αμερικανικό) μέσο όρο. Άρα τουλάχιστον "the job gets done", παρά τις καθυστερήσεις και τις υπερκοστολογήσεις.

Σίγουρα το 2. δε σημαίνει ότι πρέπει να δίνουμε λευκή επιταγή στους εργολάβους, όμως ας το έχουμε υπόψιν (επειδή γράφονται συχνά τερατολογίες επ'αυτού). Από κει και πέρα, φυσικά πρέπει να υπάρχει διαφάνεια. Και το ότι δεν υπάρχει δεν είναι πρόβλημα του εργολάβου, αλλά αυτού που τον ελέγχει. Οπότε πάλι ερχόμαστε στο ότι έχουμε τις κυβερνήσεις που διαλέξαμε να έχουμε.
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αν έχεις υπόψιν πρόστιμο οπουδήποτε στον πλανήτη που να ειναι ίσο ή μικρότερο απο το ποσό που θα έπρεπε να έχεις πληρώσει για να μη φας πρόστιμο εξαρχής πες το μου να πάω κι εγώ πάσο.

Τα πρόστιμα της Επιτροπής Ανταγωνισμού στην Ελλάδα.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τα πρόστιμα της Επιτροπής Ανταγωνισμού στην Ελλάδα.

Δεν έχω υπόψιν, αλλά πιθανολογώ ότι αφορούν χασούρα της τάξεως 6ψηφίων ποσών και άνω, και έχουν να κάνουν με εταιρίες και όχι ατομικές ενέργειες προσώπων. Οπότε προφανώς συμφωνώ πως έπρεπε να αντιμετωπίζονται βάσει άλλης λογικής (βλ. παραπάνω σχόλιο για τράπεζες).

Εδώ όμως (μετρό, διόδια, εφορία, κλπ) τι θα κάνουμε, να σταματήσουμε όλοι να πληρώνουμε; Και μετά, τι;
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν έχω υπόψιν, αλλά πιθανολογώ ότι αφορούν χασούρα της τάξεως 6ψηφίων ποσών και άνω, και έχουν να κάνουν με εταιρίες και όχι ατομικές ενέργειες προσώπων. Οπότε προφανώς συμφωνώ πως έπρεπε να αντιμετωπίζονται βάσει άλλης λογικής (βλ. παραπάνω σχόλιο για τράπεζες).

Εδώ όμως (μετρό, διόδια, εφορία, κλπ) τι θα κάνουμε, να σταματήσουμε όλοι να πληρώνουμε; Και μετά, τι;

Δεν είπα τίποτα τέτοιο. Απλά λέω ότι το συγκεκριμένο ποσό είναι παράλογο. Όταν μιλάμε για μικροποσά, π.χ. το εισιτήριο στο λεωφορείο, είναι λογικό να πεις ότι θα εισπράξεις το 40πλάσιο. Το να ζητάς όμως για πρόστιμο 22.000 ευρώ, που είναι πολλαπλάσιο του ετήσιου εισοδήματός του παραβάτη είναι παράλογο. Δεν πρόκειται να εισπραχτεί ποτέ.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δηλαδή αν φτιάξω ένα τυροπιτάδικο μπορώ να σταματήσω τους περαστικούς που ταλαιπωρώ με τα υλικά στο πεζοδρόμιο κλπ και να τους παίρνω χρήματα για τις τυρόπιτες που θα φάνε όταν ανοίξει το μαγαζί......Γιατί στον Κορίνθου - Πατρών αυτό κάνω, πληρώνω έναν γ@μημενο εργολάβο για να μου βγάζει την ψυχή, ρισκάροντας τη ζωή μου κινούμενος εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια ανάμεσα σε κορίνες με στόχο σε άλλα τόσα χρόνια να έχω έναν δρόμο της προκοπής.
Και οφείλω να είμαι και ευχαριστημένος που κάποτε θα φτιαχτεί ο δρόμος......
Προς το παρόν πληρώνω πολύ περισσότερα πηγαίνοντας από το δρόμο της Τρίπολης αλλά για έναν υπαρκτό δρόμο της προκοπής......
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

1) Η Εγνατία είναι όχι μόνο έτοιμη, αλλά είναι και από τις καλύτερες εθνικές οδούς που έχουμε στην Ελλάδα.
Θεωρώ τραγικό να χρησιμοποιείς έναν τέτοιο δρόμο συνέχεια και να θέλεις να περνάς και τσάμπα.

2) Ο παραπονούμενος ήταν συμβασιούχος αρχαιολόγος στο δημόσιο. Και προφανώς για αυτό πέρασε από τα διόδια 180 φορές. Όλοι αυτοί παίρνουν κάποιο επίδομα από τη δουλειά τους όταν πρέπει να περάσουν διόδια.
Την υπηρεσία του την ενημέρωνε ότι δεν πλήρωνε τα διόδια ή απλά τα έβαζε στην τσέπη και το έπαιζε και επαναστάτης;

3) Η δικαιολογία "όταν θα ερχόντουσαν αυτοί θα καταργούσαν τα πρόστιμα" είναι τουλάχιστον γελοία.
Αν μη τι άλλο, οι νομοταγείς πολίτες για μία ακόμη φορά θα ένοιωθαν κορόιδα.
Και άντε μετά, σαν κυβέρνηση, να μαζέψεις λεφτά για το οτιδήποτε.
 
Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν είπα τίποτα τέτοιο. Απλά λέω ότι το συγκεκριμένο ποσό είναι παράλογο. Όταν μιλάμε για μικροποσά, π.χ. το εισιτήριο στο λεωφορείο, είναι λογικό να πεις ότι θα εισπράξεις το 40πλάσιο. Το να ζητάς όμως για πρόστιμο 22.000 ευρώ, που είναι πολλαπλάσιο του ετήσιου εισοδήματός του παραβάτη είναι παράλογο. Δεν πρόκειται να εισπραχτεί ποτέ.

Προφανώς δε θα εισπραχθεί ποτέ. Εγώ πάντως (για να το τραβήξω λίγο), θα έκανα αγωγή είτε στον ΣΥΡΙΖΑ γενικότερα είτε στο μέλος αυτό του ΣΥΡΙΖΑ που ήταν εκεί στις πρώτες γραμμές και παρακινούσε τον κόσμο να μην πληρώσει. Θα τους ζητούσα αφενός να αναλάβουν το πρόστιμο, αφετέρου κι ένα χαρτζηλικάκι για το τρέξιμό μου και τα δικαστικά έξοδα.


Πάντως σκέψου, (τελείως χοντρικά πάντα, υποθέτοντας ένα μέσο διόδιο στα 2.10) ότι 420 ευρώ απλήρωτα σημαίνει πως ο άλλος δεν πλήρωσε διόδια 200 φορές. Δηλαδή για κάθε διόδιο που πέρασε "αέρα", το πρόστιμο ήταν χοντρικά ένα 100αρικο (κλασσικό ποσό τροχαίας παράβασης). Λογικό δεν είναι; Το ότι το'κανε 200 φορές δεν αλλάζει το γεγονός, απλά λόγω "εμφατικής" συμπεριφοράς προέκυψε και το ανάλογο πρόστιμο.
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

1) Η Εγνατία είναι όχι μόνο έτοιμη, αλλά είναι και από τις καλύτερες εθνικές οδούς που έχουμε στην Ελλάδα.
Θεωρώ τραγικό να χρησιμοποιείς έναν τέτοιο δρόμο συνέχεια και να θέλεις να περνάς και τσάμπα. Εφοσον υπαρχουν δωρεαν εναλλακτικες, δε θα διαφωνησω μαζι σου. Αλλωστε στην Ελλαδα πληρωνουμε Τελη Κυκλοφοριας και Σταθμευσης για να χρησιμοποιουμε τους δρομους και με βαση αυτο και το δικαιωμα στη μετακινηση θα πρεπει οπωσδηποτε να υπαρχει καταλληλα σημασμενη εναλλακτικη διαδρομη.

2) Ο παραπονούμενος ήταν συμβασιούχος αρχαιολόγος στο δημόσιο. Και προφανώς για αυτό πέρασε από τα διόδια 180 φορές. Όλοι αυτοί παίρνουν κάποιο επίδομα από τη δουλειά τους όταν πρέπει να περάσουν διόδια.
Την υπηρεσία του την ενημέρωνε ότι δεν πλήρωνε τα διόδια ή απλά τα έβαζε στην τσέπη και το έπαιζε και επαναστάτης; Αυτο δεν μπορω να το ξερω, αλλα δεν θα μου εκανε εντυπωση αν οι μη-μονιμοι (συμβασιουχοι) δεν δικαιούνται το συγκεκριμενο επιδομα

3) Η δικαιολογία "όταν θα ερχόντουσαν αυτοί θα καταργούσαν τα πρόστιμα" είναι τουλάχιστον γελοία.
Αν μη τι άλλο, οι νομοταγείς πολίτες για μία ακόμη φορά θα ένοιωθαν κορόιδα.
Και άντε μετά, σαν κυβέρνηση, να μαζέψεις λεφτά για το οτιδήποτε.
Σιγουρα...

Να συμπληρώσω πως οντως υπαρχουν δρομοι που αξιζουν ενα αντιτιμο προκριμρνου να παραμεινουν ασφαλεις και ποιοτικοι (πχ Αττικη Οδος). Όμως αυτο απεχει παρασαγκας απο τη γελειοτητα του Κορινθος-Πατρα οπου επειδη δεν εβγαιναν οι πιστωσεις στο Μπομπολισταν (λογω κυριως των τραπεζων που εχουν μαυρα χαλια) φόρτωσαν ολο το κοστος στο μ@λακα που χρησιμοποιει τωρα το δρομο και μπορει να σκοτωθει και να μην προλαβει καν να δει το 'εργο´ που χρηματοδοτει. Επαναλμβανω παντως πως για να εισπρατονται διοδια θα πρεπει απαραιτητα να υπαρχει εναλλακτικο δωρεαν δικτυο προκειμενου να διασφαλιζεται η ελευθερη διακινηση των πολιτων (και ειδικα των τοπικων κοινωνιων).

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Προφανώς δε θα εισπραχθεί ποτέ. Εγώ πάντως (για να το τραβήξω λίγο), θα έκανα αγωγή είτε στον ΣΥΡΙΖΑ γενικότερα είτε στο μέλος αυτό του ΣΥΡΙΖΑ που ήταν εκεί στις πρώτες γραμμές και παρακινούσε τον κόσμο να μην πληρώσει. Θα τους ζητούσα αφενός να αναλάβουν το πρόστιμο, αφετέρου κι ένα χαρτζηλικάκι για το τρέξιμό μου και τα δικαστικά έξοδα.


Πάντως σκέψου, (τελείως χοντρικά πάντα, υποθέτοντας ένα μέσο διόδιο στα 2.10) ότι 420 ευρώ απλήρωτα σημαίνει πως ο άλλος δεν πλήρωσε διόδια 200 φορές. Δηλαδή για κάθε διόδιο που πέρασε "αέρα", το πρόστιμο ήταν χοντρικά ένα 100αρικο (κλασσικό ποσό τροχαίας παράβασης). Λογικό δεν είναι; Το ότι το'κανε 200 φορές δεν αλλάζει το γεγονός, απλά λόγω "εμφατικής" συμπεριφοράς προέκυψε και το ανάλογο πρόστιμο.

100 Ευρω προστιμο, με βασικο μισθο 580 ΔΕΝ ειναι λογικο, τουλαχιστον για τετοια παραβαση που δεν θετει τη ζωη καποιου σε κινδυνο. Θα πρεπει να μπει ταβανι για τετοιες παραβασεις οπως στο ΗΒ που σε 2 κλησεις για υπερβολικη ταχυτητα που μου εστειλαν ταχυδρομικα στο σπιτι (ρωτόντας με αν ημουν εγω που οδηγουσα), μου ζητουσαν να βεβαιώσω πως το προστιμο που μου επεβαλλαν δεν υπερέβαινε το 1 ή 2 (δε θυμαμαι ακριβως) μεροκαματα. ΑΝ συνεβαινε αυτο, το προστιμο θα προσαρμοζόταν
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εφοσον υπαρχουν δωρεαν εναλλακτικες, δε θα διαφωνησω μαζι σου. Αλλωστε στην Ελλαδα πληρωνουμε Τελη Κυκλοφοριας και Σταθμευσης για να χρησιμοποιουμε τους δρομους και με βαση αυτο και το δικαιωμα στη μετακινηση θα πρεπει οπωσδηποτε να υπαρχει καταλληλα σημασμενη εναλλακτικη διαδρομη.

Από Θεσσαλονίκη μπορείς να φύγεις από την παλιά εθνική.
Κάποιος που το έχει πραγματικά ανάγκη και δεν θέλει απλά να το παίξει μάγκας θα πάει από εκεί.

Αυτο δεν μπορω να το ξερω, αλλα δεν θα μου εκανε εντυπωση αν οι μη-μονιμοι (συμβασιουχοι) δεν δικαιούνται το συγκεκριμενο επιδομα

Εμένα θα μου έκανε εντύπωση να μην το δικαιούνται.
Εδώ δικαιούνται άλλα και άλλα επιδόματα.
Το πιο λογικό δεν θα έπαιρνε;
Αν μη τι άλλο, στα εκτός έδρας συμπεριλαμβάνονται πολλά πράγματα, μαζί και τα διόδια.

Να συμπληρώσω πως οντως υπαρχουν δρομοι που αξιζουν ενα αντιτιμο προκριμρνου να παραμεινουν ασφαλεις και ποιοτικοι (πχ Αττικη Οδος). Όμως αυτο απεχει παρασαγκας απο τη γελειοτητα του Κορινθος-Πατρα οπου επειδη δεν εβγαιναν οι πιστωσεις στο Μπομπολισταν (λογω κυριως των τραπεζων που εχουν μαυρα χαλια) φόρτωσαν ολο το κοστος στο μ@λακα που χρησιμοποιει τωρα το δρομο και μπορει να σκοτωθει και να μην προλαβει καν να δει το 'εργο´ που χρηματοδοτει. Επαναλμβανω παντως πως για να εισπρατονται διοδια θα πρεπει απαραιτητα να υπαρχει εναλλακτικο δωρεαν δικτυο προκειμενου να διασφαλιζεται η ελευθερη διακινηση των πολιτων (και ειδικα των τοπικων κοινωνιων).


Για εθνικές οδούς μιλάμε. Ας μην βγαίνουμε offtopic αναφέροντας το στενό Κορίνθου - Πάτρας - Πύργου. :p

100 Ευρω προστιμο, με βασικο μισθο 580 ΔΕΝ ειναι λογικο, τουλαχιστον για τετοια παραβαση που δεν θετει τη ζωη καποιου σε κινδυνο. Θα πρεπει να μπει ταβανι για τετοιες παραβασεις οπως στο ΗΒ που σε 2 κλησεις για υπερβολικη ταχυτητα που μου εστειλαν ταχυδρομικα στο σπιτι (ρωτόντας με αν ημουν εγω που οδηγουσα), μου ζητουσαν να βεβαιώσω πως το προστιμο που μου επεβαλλαν δεν υπερέβαινε το 1 ή 2 (δε θυμαμαι ακριβως) μεροκαματα. ΑΝ συνεβαινε αυτο, το προστιμο θα προσαρμοζόταν

Όχι οτι διαφωνώ, αλλά ας μην ξεχνάμε και την πρόθεση. Υπερβολική ταχύτητα στο στενό Πάτρας Κορίνθου θεωρούνται και τα 80 χιλιόμετρα την ώρα.
Δεν έχει καμία σχέση με το "κατέβηκα από το αυτοκίνητο, σήκωσα τη μπάρα και πέρασα παίζοντας τον μάγκα".
Στην τελική, την ταυτότητά του γιατί την έδινε όταν άνοιγε τις μπάρες;
Να δουν αν είναι όμορφος;
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

@qwerty1gr, δεν ξέρω πως θα αντιδρούσαν στο ΗΒ, αν το φαινόμενο "δεν πληρώνω διόδια" είχε τη μαζική και συστηματική έκταση που είχε στην Ελλάδα, με στήριξη μάλιστα κοινοβουλευτικού κόμματος. Οι Αγγλοι, έχω την εντύπωση ότι με τέτοια θέματα δεν "παίζουν".
Είναι βέβαια πρόδηλη η προδοτική στάση του Σύριζα όσο ήταν αντιπολίτευση. Καταλήψεις στο μετρό για να μην ακυρώνεται το εισιτήριο, κράξιμο στου ελεγκτές στα λεωφορεία, κάλυψη σε συνεργεία που παρέκαμπταν τους μετρητές της ΔΕΗ κοκ. "Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" θα έλεγαν μεταξύ τους ανταλλάσσοντας αποφασιστικά επαναστατικά βλέμματα όλο νόημα.

Αυτό που εμένα με εκνευρίζει με αυτή τη φάση των διοδίων, είναι ότι ήταν κατευθυνόμενη από το ΣΥΡΙΖΑ, εξαιτίας των μέσων ενημέρωσης που ελέγχει ο Μπόμπολας. Εκβιασμός, δεν με στηρίζεις, θα σε κλείσω. Αυτά τα ξεδιάντροπα που έλεγε η Μακρή, η Ζωή και πολλοί απο τους υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό που υλοποιεί τώρα ο Παπάς.

Είμαι σίγουρος ότι αν το έργο το έκαναν Ισπανοί ή Κινέζοι, άντε να έγραφαν κάτι στην Αυγή.

Κατά τα λοιπά έχεις δίκιο. Σε νορμάλ καταστάσεις θα γράφαμε για έλλειψη εναλλακτικών δωρεάν διαδρομών.
Θυμάμαι πάντως το 2002 ή 2003 η Αττική οδός από Κηφισό προς αεροδρόμιο ήταν ανοικτή χωρίς διόδια πριν παραδοθεί επισήμως. Τη χρησιμοποιούσα ένα τρίμηνο.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Διαβάζω κάτι περι Αθήνα Θεσσαλονίκη από παράλληλο δρόμο, παλιά εθνική ή κάπως έτσι. Επειδή πρόσφατα το έκανα με μοτοσυκλέτα να πω ότι απλά ΔΕΝ υπάρχει δρόμος. Μέχρι και χωματόδρομο διένυσα για να μην βγω εθνική ενώ παντού υπήρχαν σημεία που σου φώναζαν "βγες εθνική γιατί εδώ κινδυνεύει η ζωή σου" και δεν θα μιλήσω καν ότι βγήκα μέχρι και μέσα σε αυλές σπιτιών και έκανα αναστροφή. Δεν υπάρχει παράλληλη διαδρομή για να επιλέξεις νόμιμα να μην πληρώσεις διόδια. Ετσι αναγκαστικά βγαίνεις εθνική και σηκώνεις μπάρες. Οταν με το καλό φτιάξουν παράλληλη διαδρομή και μηδενίσουν τα τέλη κυκλοφορίας, ε τότε σαφώς και πρέπει να πληρώνουμε, δεν το συζητάμε...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δηλαδή εγώ να πληρώνω τέλη κυκλοφορίας και τα κανάλια να τα έχουν τα λαμόγια τσάμπα και καταχρεωμένα; Οκ..... Αυτά περί εκδικητικότητας προς τους κακομοίρηδες καναλάρχες - μηντιάδες....
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δηλαδή εγώ να πληρώνω τέλη κυκλοφορίας και τα κανάλια να τα έχουν τα λαμόγια τσάμπα και καταχρεωμένα; Οκ..... Αυτά περί εκδικητικότητας προς τους κακομοίρηδες καναλάρχες - μηντιάδες....
Τα τέλη της ΕΡΤ, Δήμων, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ τα πληρώνεις όμως με χαρά φαντάζομαι.
Εκβιασμού είπαμε, όχι εκδικητικότητα. Δουλίτσα να γίνεται. Win - Win.
Στα αχνάρια του ΠΑΣΟΚ (αυτού που θα έριχνε τους δορυφόρους με τα δορυφορικά κανάλια).
«Αγοράκι μου, εγώ την εκπομπή θα την πάρω!». Α ρε Λιάνη.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εκβιασμό σε ποιούς; Σε αυτούς που σήμερα στέκονται στο πλευρό των αγροτών οι οποίοι (σύμφωνα με τους σημερινούς υποστηρικτές τους) επί ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έκλειναν τους δρόμους παραλύοντας τη χώρα και σκοτώνοντας την οικονομία;
Μπορείς να εκβιάσεις τους εκβιαστές;
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εκβιασμό σε ποιούς; Σε αυτούς που σήμερα στέκονται στο πλευρό των αγροτών οι οποίοι (σύμφωνα με τους σημερινούς υποστηρικτές τους) επί ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έκλειναν τους δρόμους παραλύοντας τη χώρα και σκοτώνοντας την οικονομία;
Μπορείς να εκβιάσεις τους εκβιαστές;
Εκβιασμό σε όλα τα μέσα που δεν στηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ.
Συμφωνώ με το σχόλιο σου για τους αγρότες. Η κυβέρνηση πρέπει να επιβάλει την τάξη (χωρίς την παραμικρή ειρωνεία το γράφω αυτό).
Αρκετά με τους "χαϊδεμένους" και το παραμύθι της ανάπτυξης μέσω του πρωτογενή τομέα.
Ο ΣΚΑΙ πάντως δεν "στηρίζει" αγρότες. Μάλλον το αντίθετο.
Mega, ΑΝΤ1, STAR, Alpha δεν βλέπω. Μόνο ΣΚΑΙ.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το μεγάλο παραμύθι είναι η ανάπτυξη με "αέρα" κοπανιστό, τουλάχιστον οι αγρότες δουλεύουν και παράγουν.....
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το μεγάλο παραμύθι είναι η ανάπτυξη με "αέρα" κοπανιστό, τουλάχιστον οι αγρότες δουλεύουν και παράγουν.....
Ενώ οι κομμώτριες κάθονται.
Οι ηθοποιοί ? Οι πωλητές στα καταστήματα? Οι χασαπηδες ?

Έτσι, όλα για το 3% του ΑΕΠ. Όπως είναι γνωστό στη Ρουμανία το γάλα που βγάζουν οι αγελάδες είναι κομμένο και οι βουλγάρικες καρυδιές βγάζουν κούφια καρύδια.