Διόδια

Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Διαβάζω κάτι περι Αθήνα Θεσσαλονίκη από παράλληλο δρόμο, παλιά εθνική ή κάπως έτσι. Επειδή πρόσφατα το έκανα με μοτοσυκλέτα να πω ότι απλά ΔΕΝ υπάρχει δρόμος. Μέχρι και χωματόδρομο διένυσα για να μην βγω εθνική ενώ παντού υπήρχαν σημεία που σου φώναζαν "βγες εθνική γιατί εδώ κινδυνεύει η ζωή σου" και δεν θα μιλήσω καν ότι βγήκα μέχρι και μέσα σε αυλές σπιτιών και έκανα αναστροφή. Δεν υπάρχει παράλληλη διαδρομή για να επιλέξεις νόμιμα να μην πληρώσεις διόδια. Ετσι αναγκαστικά βγαίνεις εθνική και σηκώνεις μπάρες. Οταν με το καλό φτιάξουν παράλληλη διαδρομή και μηδενίσουν τα τέλη κυκλοφορίας, ε τότε σαφώς και πρέπει να πληρώνουμε, δεν το συζητάμε...


Εκτός ελαχίστων σημείων (τα οποία βολεύουν τοπικές μετακινήσεις και μόνο) δεν υπάρχει καμία παράλληλη διαδρομή ίσα-ίσα οι σταθμοί έχουν πιάσει πόστα αντίστοιχα με εκείνα που χρησιμοποιήθηκαν για να ανασχέσουν την περσική εισβολή. Εκτός αν παράλληλη διαδρομή θεωρείται η ...Ανοπαία ατραπός.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Με τους αγανακτισμενους και τα δεν πληρωνω καποιοι εφτιαξαν την ζωη τους και την καριερα τους. Μπηκαν στην βουλη και κονομανε.

Τα κοροιδα που τους πιστεψαν και τους στηριξαν στις τζαμπα μαγκιες - οπως ο τζαμπατζης αρχαιολογος- τωρα λαμβανουν τον λογαριασμο.....

Ας προσεχαν
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αν έχεις υπόψιν πρόστιμο οπουδήποτε στον πλανήτη που να ειναι ίσο ή μικρότερο απο το ποσό που θα έπρεπε να έχεις πληρώσει για να μη φας πρόστιμο εξαρχής πες το μου να πάω κι εγώ πάσο.

Το πρόστιμο προφανώς θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από το κόστος που εξοικονομεί, όπου ισχύει εννοείται κάτι τέτοιο, εκείνος που κάνει την παράβαση, πχ παρκάρει παράνομα κλπ. Αν δεν είναι μεγαλύτερο, ακυρώνεται η αποτρεπτική λειτουργία της πρόβλεψής του -γιατί το πρόστιμο λειτουργεί όχι μόνο σε εκείνους που τελικώς επιβάλλεται, αλλά και μόνο που απειλείται (αρκεί να είναι σχεδόν βεβαία ή έστω πιθανότατη η επιβολή του στους παραβάτες). Το ζήτημα είναι ΠΟΣΟ μεγαλύτερο, καθώς η αρχή της αναλογικότητας επιβάλλει το ύψος μιας ποινής να ακολουθεί το μέγεθος της παράβασης. Με 50 φορές πάνω, η αναλογικότητα που λέγαμε καταλύεται εντελώς. Πέραν τούτου, το πρόστιμο πρέπει να λειτουργεί ιδίως σε συνετισμό του παραβάτη, όχι να συντελεί στην καταστροφή του. Δλδ επιβάλλεται το πρόστιμο για να μην το ξανακάνεις, όχι για να μη ξανασηκώσεις κεφάλι. Αυτά είναι πρακτικές ολοκληρωτικών καθεστώτων, τις οποίες δυστυχώς ακολουθούσαν ανέκαθεν άπασες οι ελληνικές κυβερνήσεις. Ίσως γιατί εξαρχής ξεκίνησαν κυβερνώντας ραγιάδες και όχι πολίτες.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εμένα θα μου έκανε εντύπωση να μην το δικαιούνται.
Εδώ δικαιούνται άλλα και άλλα επιδόματα.
Το πιο λογικό δεν θα έπαιρνε;
Αν μη τι άλλο, στα εκτός έδρας συμπεριλαμβάνονται πολλά πράγματα, μαζί και τα διόδια.

Πιθανότερο μου φαίνεται, ως συμβασιούχος, η "έδρα" του να ήταν στο ...εργοτάξιο. Και αν του αρέσει, που λένε. Πρώτο παράλογο θα ήταν; Εκεί που σταματάει η λογική δεν αρχίζει ο Στρατός, αλλά το Δημόσιο.
 
Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εκτός ελαχίστων σημείων (τα οποία βολεύουν τοπικές μετακινήσεις και μόνο) δεν υπάρχει καμία παράλληλη διαδρομή ίσα-ίσα οι σταθμοί έχουν πιάσει πόστα αντίστοιχα με εκείνα που χρησιμοποιήθηκαν για να ανασχέσουν την περσική εισβολή. Εκτός αν παράλληλη διαδρομή θεωρείται η ...Ανοπαία ατραπός.

Υποθέτω ότι η δουλειά του ήταν σε κάποια κοντινή σχετικά απόσταση και δεν έκανε κάθε μέρα 500 χιλιόμετρα πήγαινε έλα.
Για κοντινές πόλεις, μέχρι και πριν από 2-3 χρόνια υπήρχε εναλλακτική (Σέρρες, Δράμα κλπ).
Έχει αλλάξει κάτι;


Πιθανότερο μου φαίνεται, ως συμβασιούχος, η "έδρα" του να ήταν στο ...εργοτάξιο. Και αν του αρέσει, που λένε. Πρώτο παράλογο θα ήταν; Εκεί που σταματάει η λογική δεν αρχίζει ο Στρατός, αλλά το Δημόσιο.

Τότε δεν θα έκανε μόνο 300 περάσματα σε 3 χρόνια.
Εκτός αν δούλευε μόνο 50 ημέρες το χρόνο. :p
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Υποθέτω ότι η δουλειά του ήταν σε κάποια κοντινή σχετικά απόσταση και δεν έκανε κάθε μέρα 500 χιλιόμετρα πήγαινε έλα.
Για κοντινές πόλεις, μέχρι και πριν από 2-3 χρόνια υπήρχε εναλλακτική (Σέρρες, Δράμα κλπ).
Έχει αλλάξει κάτι;

Μα αυτό έγραψα, ότι οι εναλλακτικές διαδρομές έχουν νόημα μόνο για τοπικές μετακινήσεις (και εκεί όχι πάντα, καθώς στους αυτοκινητόδρομους έχουν ενσωματωθεί ή αντικατασταθεί κομβικά τμήματα του προϋπάρχοντος δικτύου), όχι για διαδρομές Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Εκεί για να αποφύγεις τα διόδια πρέπει να βγεις στα κατσάβραχα, όπως ο Υδάρνης. Άντε πες μου πώς μπορεί να παρακάμψει κανείς τα διόδια πχ της Πελασγίας.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καλά, το να συζητάμε κατα πόσο είναι σωστό τα 420 να γίνουν 22000 είναι πραγματικά αστείο.
Ας τον κρεμάσουν στο σύνταγμα καλύτερα...
Λες κι έφαγε ποτέ κανείς απο αυτούς που φτιάχνουν τους δρόμους παρόμοιο πρόστιμο και καλείται τώρα ο (μαλάκας) φουκαράς αυτός να πληρώσει 22000 . είναι πραγματικά για γέλια.
Όσον αφορά τους δρόμους που μας φτιάξανε, διαφωνώ οτι είναι πολύ καλά έργα κλπ.
Πολλά λεφτά(απότι λέγεται τουλάχιστον) με μικρή ανταποδοτικότητα.
Ναι, τις τελευταίες μέρες που κινούμαι στο παλιό οδικό δίκτυο εκτίμησα περισσότερο την εγνατία, αλλά δεδομένου οτι κάνω καθημερινά Καβάλα-Ξάνθη, ε δεν είναι κι οτι καλύτερο να βλέπεις καινούριο δρόμο με σπασμένο οδόστρωμα σε μερικά σημεία, σε άλλα να μαζεύει νερό όταν βρέχει καλά κλπ κλπ
Αλήθεια, 2 απορίες που έχω γι αυτόν τον δρόμο.
1. Γιατί δεν φωτίζεται παντού?
2. Γιατί δεν έχουν σήμα κινητής παντού? Δεν θα έπρεπε κανονικά το κράτος να υποχρεώσει τις εταιρίες κινητής να έχουν παντού σήμα σ' αυτόν τον δρόμο?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μα οποιοδήποτε πρόστιμο x 300 φορές με τις προσαυξήσεις θα ήταν ένα εξωφρενικό ποσό.
Βέβαια είναι επίσης εξωφρενικό να κάνεις 300 φορές την ίδια παράβαση.

Θέλουμε δεν θέλουμε, είναι παράβαση.
Όπως το αν δεν πληρώσεις διόδια για τον Κορίνθου Πατρών, όπως το να πηγαίνεις με 80 χιλιόμετρα την ώρα στην ίδια "εθνική", όπως το να μην πληρώνεις ΕΝΦΙΑ, τέλος επιτηδεύματος, ή άλλα χαράτσια που ανακαλύπτουν κάθε λίγο και λιγάκι.

Δεν είπαμε ότι είμαστε και χαρούμενοι για αυτά βέβαια. :p
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καλά, το να συζητάμε κατα πόσο είναι σωστό τα 420 να γίνουν 22000 είναι πραγματικά αστείο.
Ας τον κρεμάσουν στο σύνταγμα καλύτερα...
Λες κι έφαγε ποτέ κανείς απο αυτούς που φτιάχνουν τους δρόμους παρόμοιο πρόστιμο και καλείται τώρα ο (μαλάκας) φουκαράς αυτός να πληρώσει 22000 . είναι πραγματικά για γέλια.

Το πρόστιμο προφανώς θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από το κόστος που εξοικονομεί, όπου ισχύει εννοείται κάτι τέτοιο, εκείνος που κάνει την παράβαση, πχ παρκάρει παράνομα κλπ. Αν δεν είναι μεγαλύτερο, ακυρώνεται η αποτρεπτική λειτουργία της πρόβλεψής του -γιατί το πρόστιμο λειτουργεί όχι μόνο σε εκείνους που τελικώς επιβάλλεται, αλλά και μόνο που απειλείται (αρκεί να είναι σχεδόν βεβαία ή έστω πιθανότατη η επιβολή του στους παραβάτες). Το ζήτημα είναι ΠΟΣΟ μεγαλύτερο, καθώς η αρχή της αναλογικότητας επιβάλλει το ύψος μιας ποινής να ακολουθεί το μέγεθος της παράβασης. Με 50 φορές πάνω, η αναλογικότητα που λέγαμε καταλύεται εντελώς. Πέραν τούτου, το πρόστιμο πρέπει να λειτουργεί ιδίως σε συνετισμό του παραβάτη, όχι να συντελεί στην καταστροφή του. Δλδ επιβάλλεται το πρόστιμο για να μην το ξανακάνεις, όχι για να μη ξανασηκώσεις κεφάλι. Αυτά είναι πρακτικές ολοκληρωτικών καθεστώτων, τις οποίες δυστυχώς ακολουθούσαν ανέκαθεν άπασες οι ελληνικές κυβερνήσεις. Ίσως γιατί εξαρχής ξεκίνησαν κυβερνώντας ραγιάδες και όχι πολίτες.


Μα καθήστε ρε σεις, 50 φορές πάνω από το κανονικό ισοδυναμούν με ένα κατοστάρικο (=50αρικο αν πληρωθεί στην ώρα του). Ε δε θα κάνουν 50 ευρώ έναν άνθρωπο να μην ξανασηκώσει κεφάλι, δε μιλάμε για άστεγο, για εργαζόμενο χρήστη του οδικού δικτύου μιλάμε. Ε από κει και πέρα αν ο τύπος είναι τόσο μάγκας που αποφάσισε να κάνει την ίδια παράβαση 200 φορές (και τόσο ηλίθιος που πίστεψε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα του σβήσει τα πρόστιμα), δε μπορούν να αλλάξουν οι νόμοι για πάρτη του. Πρέπει να υπάρχει και κάποιος στοιχειώδης σεβασμός απέναντι σ'ολους αυτούς τους "αναξιοπρεπείς" που πλήρωναν χωρίς να τους περισσεύουν. Ακόμα και τα μισά να 'ταν το πρόστιμο (ήτοι 25 φορές πάνω), πάλι για 11 χιλιάρικα θα μιλούσαμε τώρα.

Ναι, προφανώς να αναγνωρίσουμε ότι τα 22 χιλιάρικα είναι ποσό που δε θα μπορέσει ποτέ να εισπραχθεί και θα πρέπει να φάει ένα γερό κούρεμα στο 1/3, μαζί και με έναν διακανονισμό δεκαετιών (που προφανώς κάτι τέτοιο θα γίνει, σιγά), αλλά όχι να συζητάμε για το αν θα έπρεπε να υπάρχει ή όχι. Εξάλλου είμαι σίγουρος ότι τα 22 χιλιάρικα είναι απλά ο ακριβής υπολογισμός της παράβασής του (αθροιστικά) και όχι αυτό που θα κληθεί τελικά να πληρώσει.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν είναι παράλογο το πρόστιμο και δε βλέπω να το γλυτώνει.

Αν παρανόμησε 173 φορές π.χ., το εισιτήριο ήταν 2.5 και ισχύει το συνηθισμένο πρόστιμο x40 (της ονομαστικής τιμής διέλευσης), τότε έχουμε:

173 x 2.5 x 40 = 17,300 που άνετα πηγαίνει στα 22,000 με τις προσαυξήσεις (περίπου +25%)...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Από ότι λένε εδώ, το πρόστιμο είναι στα 200 και το Σ.Τ.Ε. το έχει κρίνει νόμιμο.
Άρα παίζει να του έρθει και δεύτερη σούμα αν όντως το έκανε καμιά 200αριά φορές.
Πολύ εμπιστοσύνη είχε στον ΤΣΥΡΙΖΑ...
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ναι, τις τελευταίες μέρες που κινούμαι στο παλιό οδικό δίκτυο εκτίμησα περισσότερο την εγνατία, αλλά δεδομένου οτι κάνω καθημερινά Καβάλα-Ξάνθη, ε δεν είναι κι οτι καλύτερο να βλέπεις καινούριο δρόμο με σπασμένο οδόστρωμα σε μερικά σημεία, σε άλλα να μαζεύει νερό όταν βρέχει καλά κλπ κλπ
Αλήθεια, 2 απορίες που έχω γι αυτόν τον δρόμο.
1. Γιατί δεν φωτίζεται παντού?
2. Γιατί δεν έχουν σήμα κινητής παντού? Δεν θα έπρεπε κανονικά το κράτος να υποχρεώσει τις εταιρίες κινητής να έχουν παντού σήμα σ' αυτόν τον δρόμο?


Αν δεν θυμάμαι λάθος, η Εγνατία είναι το μοναδικό από τα μεγάλα έργα των τελευταίων ετών το οποίο μέχρι πρόσφατα ήταν υπό τον έλεγχο του κράτους (μέσω της Εγνατία ΑΕ). Έχε υπόψιν ότι σε τέτοιας κλίμακας έργα, η κατασκευή είναι μόνο η αρχή, πρέπει να υπάρχει διαρκής και πολυέξοδη συντήρηση. Οι λακούβες και οι πλημμύρες πάντα θα υπάρχουν σε ασυντήρητο δρόμο, ειδικά εκεί πάνω που βαράει και κάτι ωραία κρύα. Έχω διαβάσει πολλά άρθρα τα τελευταία χρόνια για μη ύπαρξη πόρων για τη συντήρηση της Εγνατίας, αφού διόδια κλπ εξυπηρετούσαν τις πληρωμές δανείων. Από και και μόνο φαίνεται ακόμα μια αποτυχία του κρατικού ελέγχου (μέσα στις πολλές). Προς τα κάτω που κυκλοφορώ εγώ, στην Τρίπολη ο δρόμος είναι σαν την πρώτη φορά που τον χρησιμοποίησα.

Όσο για τα φώτα και τα δίκτυα κινητής, εννοείται ότι θα ήταν καλύτερα, όμως δεν "πρέπει" τίποτα. Το να φωταγωγήσεις ολόκληρο τον δρόμο είναι πανάκριβο (και αντιοικολογικό) και δε συμβαίνει πουθενά σε όλο το δρόμο. Συνήθως φωτίζονται συγκεκριμένα κομμάτια. Για τα δίκτυα κινητής, επίσης ασύμφορο, οι προδιαγραφές έχουν να κάνουν αφενός με σύστημα εκπομπής στο ραδιόφωνο (που υπάρχει) και με τηλέφωνα κάθε λίγο και λιγάκι στο δρόμο και σε parkings. Πάντως, σε λάστιχο στην Αττική Οδό πχ, έχει εμφανιστεί άμεσα φορτηγάκι τους, που σημαίνει ότι υπάρχει και συνεχής παρακολούθηση για προβλήματα, επίσης θετικό.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Και 60.000 αν το έχει κάνει 300 φορές...
Και αφαίρεση διπλώματος, άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 6000 ημέρες αν ισχύει αυτό. :p
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Και 60.000 αν το έχει κάνει 300 φορές...
Και αφαίρεση διπλώματος, άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 6000 ημέρες αν ισχύει αυτό. :p

"Σε βάρος των παραβατών, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο διακοσίων 200 ευρώ, καθώς και αφαίρεση διπλώματος, άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 20 ημέρες, σύμφωνα με τον ΚΟΚ. "

Έτσι.. Και τα λεφτά δεν πηγαίνουν στον κάθε Μπόμπολα, όπως γράφεται από δω και κει.. Στο κράτος πηγαίνουν. Θεωρείται κανονική παράβαση του ΚΟΚ.

Έπρεπε να βγει αριστερή κυβέρνηση για να ρυθμιστούν επιτέλους σωστά αυτά τα θέματα.. :p
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

"Σε βάρος των παραβατών, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο διακοσίων 200 ευρώ, καθώς και αφαίρεση διπλώματος, άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 20 ημέρες, σύμφωνα με τον ΚΟΚ. "

Έτσι.. Και τα λεφτά δεν πηγαίνουν στον κάθε Μπόμπολα, όπως γράφεται από δω και κει.. Στο κράτος πηγαίνουν. Θεωρείται κανονική παράβαση του ΚΟΚ.

Έπρεπε να βγει αριστερή κυβέρνηση για να ρυθμιστούν επιτέλους σωστά αυτά τα θέματα.. :p

Μια απορια: πώς γινεται να αφαιρείται η αδεια κυκλοφοριας του αυτοκινητου και οι πινακιδες του για μια τροχεα παραβαση, οσαν ο φταίκτης να ειναι το αυτοκινητο κι οχι ο χρηστης του? Θελω να πω, γιατι να τιμωρείται το αντικειμενο/περιουσιακο στοιχειο μαζι με τον παραβατη? Το πρόστιμο ή/και η αφαιρεση αδειας οδηγησης δε θα επρεπε να αρκει? Γιατι να τιμωρηθει ολοκληρη η οικογενεια (εφ' οσον υπαρχουν κι αλλοι οδηγοι) για το λαθος ενος?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αν δεν θυμάμαι λάθος, η Εγνατία είναι το μοναδικό από τα μεγάλα έργα των τελευταίων ετών το οποίο μέχρι πρόσφατα ήταν υπό τον έλεγχο του κράτους (μέσω της Εγνατία ΑΕ). Έχε υπόψιν ότι σε τέτοιας κλίμακας έργα, η κατασκευή είναι μόνο η αρχή, πρέπει να υπάρχει διαρκής και πολυέξοδη συντήρηση. Οι λακούβες και οι πλημμύρες πάντα θα υπάρχουν σε ασυντήρητο δρόμο, ειδικά εκεί πάνω που βαράει και κάτι ωραία κρύα. Έχω διαβάσει πολλά άρθρα τα τελευταία χρόνια για μη ύπαρξη πόρων για τη συντήρηση της Εγνατίας, αφού διόδια κλπ εξυπηρετούσαν τις πληρωμές δανείων. Από και και μόνο φαίνεται ακόμα μια αποτυχία του κρατικού ελέγχου (μέσα στις πολλές). Προς τα κάτω που κυκλοφορώ εγώ, στην Τρίπολη ο δρόμος είναι σαν την πρώτη φορά που τον χρησιμοποίησα.

Όσο για τα φώτα και τα δίκτυα κινητής, εννοείται ότι θα ήταν καλύτερα, όμως δεν "πρέπει" τίποτα. Το να φωταγωγήσεις ολόκληρο τον δρόμο είναι πανάκριβο (και αντιοικολογικό) και δε συμβαίνει πουθενά σε όλο το δρόμο. Συνήθως φωτίζονται συγκεκριμένα κομμάτια. Για τα δίκτυα κινητής, επίσης ασύμφορο, οι προδιαγραφές έχουν να κάνουν αφενός με σύστημα εκπομπής στο ραδιόφωνο (που υπάρχει) και με τηλέφωνα κάθε λίγο και λιγάκι στο δρόμο και σε parkings. Πάντως, σε λάστιχο στην Αττική Οδό πχ, έχει εμφανιστεί άμεσα φορτηγάκι τους, που σημαίνει ότι υπάρχει και συνεχής παρακολούθηση για προβλήματα, επίσης θετικό.

Ιάσωνα, εκει που ζεις στην ΙΝ εχετε διοδια? Ρωτάω γιατι στη Νεα Υορκη και διοδια εχουμε (και μαλιστα τσουχτερα της ταξης των $10-$12) και χαλια δρομους. Και μιλαω για χαλια...Οι λακουβες της Αθηνας ειναι πολυ επιφανιακες σε σχεση με το χαλι του Brooklyn Expressway
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μια απορια: πώς γινεται να αφαιρείται η αδεια κυκλοφοριας του αυτοκινητου και οι πινακιδες του για μια τροχεα παραβαση, οσαν ο φταίκτης να ειναι το αυτοκινητο κι οχι ο χρηστης του? Θελω να πω, γιατι να τιμωρείται το αντικειμενο/περιουσιακο στοιχειο μαζι με τον παραβατη? Το πρόστιμο ή/και η αφαιρεση αδειας οδηγησης δε θα επρεπε να αρκει? Γιατι να τιμωρηθει ολοκληρη η οικογενεια (εφ' οσον υπαρχουν κι αλλοι οδηγοι) για το λαθος ενος?

Για να διαπιστωθεί ότι σου έχει αφαιρεθεί η άδεια (και άρα δεν θα έπρεπε να οδηγείς) πρέπει να τύχει να σε σταματήσουν για έλεγχο. Αν δεν έχεις πινακίδες από την άλλη, δίνεις πολύ μεγαλύτερο στόχο για έλεγχο.

Οι υπόλοιποι της οικογένειας είναι "παράπλευρες απώλειες" τις οποίες θα έπρεπε να είχες σκεφτεί πριν κάνεις την παράβαση..
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μια απορια: πώς γινεται να αφαιρείται η αδεια κυκλοφοριας του αυτοκινητου και οι πινακιδες του για μια τροχεα παραβαση, οσαν ο φταίκτης να ειναι το αυτοκινητο κι οχι ο χρηστης του? Θελω να πω, γιατι να τιμωρείται το αντικειμενο/περιουσιακο στοιχειο μαζι με τον παραβατη? Το πρόστιμο ή/και η αφαιρεση αδειας οδηγησης δε θα επρεπε να αρκει? Γιατι να τιμωρηθει ολοκληρη η οικογενεια (εφ' οσον υπαρχουν κι αλλοι οδηγοι) για το λαθος ενος?

Αυτό είναι όντως τελείως παράλογο αλλά ισχύει για τις περισσότερες τροχαίες παραβάσεις. Υποθέτω έχει να κάνει με την εμπιστοσύνη που έχει το κράτος στους πολίτες (άδικα; δεν ξέρω), αφού αν σου πάρουν το δίπλωμα μπορείς να συνεχίσεις να οδηγείς προσεκτικά (αφού στατιστικά σπανιότατα θα σε σταματήσουν έτσι για έλεγχο ρουτίνας), ενώ χωρίς πινακίδες κάνει μπαμ το αμάξι ότι κυκλοφορεί παράνομα.

Ιάσωνα, εκει που ζεις στην ΙΝ εχετε διοδια? Ρωτάω γιατι στη Νεα Υορκη και διοδια εχουμε (και μαλιστα τσουχτερα της ταξης των $10-$12) και χαλια δρομους. Και μιλαω για χαλια...Οι λακουβες της Αθηνας ειναι πολυ επιφανιακες σε σχεση με το χαλι του Brooklyn Expressway

Και διόδια έχει και χωρίς, νομίζω πάντως σε κάποια μέρη πας μόνο μέσω διοδίων (πχ Chicago Airport). Για τις λακούβες, το έγραφα και παραπάνω, ότι η ποιότητα του νέου οδικού δικτύου στην Ελλάδα είναι πολύ πάνω από τον μέσο ευρωπαϊκό και αμερικανικό μέσο όρο. Εδώ βέβαια έχουν και τη δικαιολογία ότι ο χειμώνας περνάει με μέσες θερμοκρασίες κοντά στο -15 με -10, οπότε δεν υπάρχει οδόστρωμα που να αντέχει τέτοιες συνθήκες. Τουλάχιστον βλέπεις συνεχώς ότι γίνονται έργα αποκατάστασης.

edit: Με πρόλαβε ο Δημήτρης για το πρώτο.