Διόδια

Ίσως να έχεις και δίκιο, απλά προσπαθώ να είμαι λίγο αισιόδοξος.
 
Απάντηση: Re: Διόδια

Ίσως να έχεις και δίκιο, απλά προσπαθώ να είμαι λίγο αισιόδοξος.

OPTIMIST, n.
A proponent of the doctrine that black is white.


(από το Αλφαβητάρι του Διαβόλου του Άμπροουζ Μπηρς)
 
Re: Απάντηση: Διόδια

Θα σου εξηγήσω τι εννοώ ακριβώς.
Μόλις πιάσεις την Εγνατία συναντάς λίγο μετά αυτά τα μετωπικά διόδια που αναφέρεις της Παμβώτιδας. Παίρνεις χαρτάκι και συνεχίζεις μέχρι την Θεσσαλονίκη. Στην Θεσσαλονίκη εγκαταλείπεις την Εγνατία και με το χαρτάκι πληρώνεις μια φορά για την συγκεκριμένη διαδρομή που έκανες στην Εγνατία από το Δροσοχωρι μέχρι την Θεσσαλονίκη. Δεν συναντάς άλλα μετωπικά διόδια που να σε χρεώνουν επιπλέον μέσα σε αυτή την διαδρομή και να σε καθυστερούν με σταμάτα-ξεκίνα.

1. Πολύμυλος
2. Μάλγαρα
μετωπικά

(και αυτά μέχρι στιγμής)
 
Re: Απάντηση: Διόδια

1. Πολύμυλος
2. Μάλγαρα
μετωπικά

(και αυτά μέχρι στιγμής)

Αν μπουν σταθμοί διοδίων σε όλες τις εισόδους/εξόδους της Εγνατίας και αλλάξει το σύστημα χρέωσης, αυτά θεωρητικά μπορούν να καταργηθούν.
 
Δεν πρόκειται να γίνει αυτό γιατί απλούστατα α) θα μειώσει τα κέρδη τους και β) όσο δεν υποχρεούνται δια σύμβασης να το κάνουν.
Οι σταθμοί θα εξακολουθήσουν να τοποθετούνται σε "στρατηγικά" σημεία για να πιάσουν και την τοπική, για λίγα μόνο χιλιόμετρα, χρήση με δυσανάλογο τίμημα, και η "μέση τιμή ανά χιλιόμετρο" θα παραμένει ένα μύθευμα, το οποίο θα ισχύει μόνο για τον Τούρκο που θα μπαίνει στην Ηγουμενίτσα και θα βγαίνει στους Κήπους.

Παράλληλα δεν θα υπάρχει και εναλλακτική, καθώς, μια και πιάσαμε το παράδειγμα της Εγνατίας, το πριν από αυτή εθνικό δίκτυο (Κατάρα) έχει αφεθεί στο κακό του το χάλι, το να πεις πως υποσυντηρείται είναι λίγο.

Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, δεν έχω κανένα πρόβλημα να πληρώνω 3 λεπτά το χιλιόμετρο για χρήση της Εγνατίας.
 
Re: Απάντηση: Διόδια

Δεν πρόκειται να γίνει αυτό γιατί απλούστατα α) θα μειώσει τα κέρδη τους και β) όσο δεν υποχρεούνται δια σύμβασης να το κάνουν.
Οι σταθμοί θα εξακολουθήσουν να τοποθετούνται σε "στρατηγικά" σημεία για να πιάσουν και την τοπική, για λίγα μόνο χιλιόμετρα, χρήση με δυσανάλογο τίμημα, και η "μέση τιμή ανά χιλιόμετρο" θα παραμένει ένα μύθευμα, το οποίο θα ισχύει μόνο για τον Τούρκο που θα μπαίνει στην Ηγουμενίτσα και θα βγαίνει στους Κήπους.

Παράλληλα δεν θα υπάρχει και εναλλακτική, καθώς, μια και πιάσαμε το παράδειγμα της Εγνατίας, το πριν από αυτή εθνικό δίκτυο (Κατάρα) έχει αφεθεί στο κακό του το χάλι, το να πεις πως υποσυντηρείται είναι λίγο.

Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, δεν έχω κανένα πρόβλημα να πληρώνω 3 λεπτά το χιλιόμετρο για χρήση της Εγνατίας.

και 4,5 λπτ /χλμ καλά είναι.
 
Έγραψα για 3 λεπτά, Βλάση, γιατί τόσα επικαλείται με την ανακοίνωσή της η Εγνατία Α.Ε.

Πάντως όταν όλοι πλέον ζητούν εφαρμογή αναλογικής χρέωσης, δεν θέλει πολύ να καταλάβει κανείς γιατί δεν εφαρμόζεται. Την αναλογική χρέωση προσπαθούν να την ταυτίσουμε με τη "μέση" χρέωση λες και απευθύνονται σε ηλιθίους.
 
Πώς αλλιώς θα πληρώνεις για το Βόλος-Λάρισα σχεδόν 4 ευρώ; Ή αν θες να βγεις από την Εθνική στην Πελασγία και να ξαναμπείς πληρώνεις δύο φορές το διόδιο;
 
Πώς αλλιώς θα πληρώνεις για το Βόλος-Λάρισα σχεδόν 4 ευρώ; Ή αν θες να βγεις από την Εθνική στην Πελασγία και να ξαναμπείς πληρώνεις δύο φορές το διόδιο;

Ουσιαστικά είναι αναλογικά στον ΠΑΘΕ η χρέωση είναι ~0,065 /χλμ το πρόβλημα είναι το ότι τα μετωπικά διόδια είναι πολλά και αχρείαστα. Η χρέωση είναι υπερβολικά μεγάλη και ξεπερνά γιά ένα σύγχρονο οικονομικό αυτοκίνητο το πραγματικό χλιομετρικό κόστος του. Η τιμή τους δεν έπρεπε κατά την άποψη πολλών να ξεπερνά το 25~30% του χιλιομετρικού κόστους ενός συγχρόνου "μέσου" αυτοκινήτου. Όπως είναι, είναι οικονομικά συμφέρουσα η χρέωση γιά κάποιον που κυκλοφορεί με Hammer των 6000 κ.εκ. απ' αυτά που "καίνε" 20~25λ/100χλμ. Στο Βόλος-Λάρισα κανονικά έρχεται 60χ0,065~4 . Αλλά ο παλιός δρόμος από Ριζόμυλο & Σταφανοβίκειο άσχημα σας έρχεται; Είναι και τζάμπα!
 
Απάντηση: Re: Διόδια

.............................................Στο Βόλος-Λάρισα κανονικά έρχεται 60χ0,065~4 . Αλλά ο παλιός δρόμος από Ριζόμυλο & Σταφανοβίκειο άσχημα σας έρχεται; Είναι και τζάμπα!
Τζαμπα για ...σκοτωμα! Ακρως επικινδυνος δρομος, λογω στενοτητας, κακοτεχνιων (οι Βολιωτες ΔΕΝ τον συντηρουν!), κι εντονης κυκλοφοριας λογω φορτηγων. Ο αριστερος παραδρομος προς Βολο της ΠΑΘΕ ειναι ασφαλεστερος
 
Έχει να ξαναζήσει δόξες η Κατάρα και η Μπαλντουμα....

Πώς λέμε, "για να θυμουνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι "
 
κάποτε λέγαμε να πάρουμε αυτοκίνητο που να μην καίει.
Τώρα που τα καύσιμά μου για Αθήνα είναι 22.5 ευρώ τα διόδια είναι παραπάνω.
Να που ξεπεράσαμε και την Ιταλία....
 
Απάντηση: Re: Διόδια

κάποτε λέγαμε να πάρουμε αυτοκίνητο που να μην καίει.
Τώρα που τα καύσιμά μου για Αθήνα είναι 22.5 ευρώ τα διόδια είναι παραπάνω.
Να που ξεπεράσαμε και την Ιταλία....

Επειδή έχω πάει οδικώς τελευταία 2-3 φορές στην Ιταλία, κάθε φορά που επιστρέφω το λέω και το πιστεύω: είμαστε αστείοι μπροστά τους στο θέμα των διοδίων.
Πρέπει να χεις ένα κουβά λεφτά δίπλα σου να πληρώνεις.
 
Και στην Γαλλία είναι πανάκριβα τα διόδια αλλά πάντα υπάρχει εναλλακτική διαδρομή από επαρχιακούς δρόμους, άψογα συντηρημένους και με σύγχρονες υποδομές. Απλά σου παίρνει αρκετά περισσότερη ώρα όταν κάνεις μακρινά ταξίδια, κυρίως γιατί περνάς μέσα από αλλεπάλληλα roundabout σε κάθε χωριό που συναντάς στον δρόμο σου.
 
Η ...."εναλλακτική"
40291291.jpg


Ο αυχένας Κατάρας (υψόμετρο 1690 μ.) στην ....Εθνική Οδό (!!!) Ιωαννίνων-Τρικάλων. Απροσπέλαστος όταν ρίχνει γερά χιόνι. Και αυτά παλιά, που ήταν οι σταθμοί αποχιονισμού επί ποδός να τον κρατούν διαρκώς (ας τα λέμε) "ανοικτό". Τώρα με την Εγνατία, το να πάει να τον περάσει κανείς με βαρύ χειμώνα μάλλον παραπέμπει σε ...extreme sports.


4.jpg


Η παλιά γέφυρα (κατασκευής ...ΜΟΜΑ) στην Μπαλντούμα, από όπου περνούσε .... όλη η Ασία (one car at a time, ασφαλώς). Δεξιά της φαίνεται η "καινούργια", η οποία φτιάχτηκε μόλις πριν ανοίξει η Εγνατία... σήμερα στεγάζει από κάτω της έναν ...αχυρώνα. Θα ξαναδεί κι αυτή νέες δόξες όπως φαίνεται.