Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.
Μα δεν είμαι με τις εταιρίες...
1. Οι εταιρίες δεν κάνουν πολιτική. Συμβάσεις εφαρμόζουν.
2. Υπάρχει χιλιομετρική χρέωση απλά με τον ανοικτό τύπο διοδίων ΔΕΝ είναι απάλυτα αναλογική. Είναι αναλογικότερη από πριν. Αυτό επιτυγχάνεται με τους περισσότερους σταθμούς διοδίων. π.χ. Πριν πλήρωνε αυτός που πήγαινε Άργος 2,80 στα διόδια στη Νεμέα. Τώρα πληρώνει 1,40 και πληρώνεις άλλο 1,40 στον σταθμό στη Νεστάνη αν θέλει να πάς Τρίπολη, Σπάρτη, Καλαμάτα.
Αν είχε εφαρμοστεί το σύστημα κλειστού τύπου τότε η χρέωση θα ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ αναλογική.
3. Επιμένετε να ξεχνάτε όλοι ότι μερίδια και ΜΕΓΑΛΟ έχει από τα διόδια το ΚΡΑΤΟΣ. Δεν πάνε όλα τα λεφτά στην αποπληρωμή του ΙΔΙΩΤΗ. Ας μειώσει το κράτος το μερίδιο του. Το είχε εξαγγείλει ο Μαγκριώτης, υφυπουργός ΣΗΜΕΡΑ.
4. e-pass υπάρχει. Αυτό που έχω λειτουργεί σε Αττική Οδό και στο δρόμο για Τρίπολη. Έχουν και οι υπόλοιπες εταιρίες και από όσο γνωρίζω έχουν συμφωνήσει να βγάλουν ΚΟΙΝΟ για όλη την Ελλάδα. Από την στιγμή που κατασκευάζονται ΤΩΡΑ οι δρόμοι είναι προφανές ότι είναι ένα πρόβλημα που θα ξεπεραστεί.
Εμένα το ΜΟΝΟ που με απασχολεί είναι το ΠΟΣΟ κόστισαν οι δρόμοι ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ. Το πως θα τα δώσουμε τα λεφτά είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ γιατί με τον ένα ή άλλο τρόπο από εμάς θα δοθούν.
Επίσης ΑΠΑΙΤΩ να ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.
Επίσης να γίνει και μια έρευνα και να μας δώσουν σε ένα πίνακα τα κέρδη των κοινοπραξιών από τους δρόμους. Έστω μια πρόβλεψη με ΤΡΙΑ σενάρια κυκλοφορία. Χαμηλό, μέσο, μεγάλο. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα θα ήταν ΠΟΛΥ ενδιαφέροντα.
Για τα διόδια στην Ισπανία δεν είδα κάποια απάντηση...
Όταν κάνεις συζήτηση με κάποιον και επειδή διαφωνείς του προσάπτεις την κατηγορία ότι έχει προσωπική οικονομική ωφέλεια είναι προφανές ότι τον προσβάλεις...
Δεν με ενδιαφέρει γιατί ξέρω ότι μπορεί ο καθένας να πιστεύει ότι θέλει.
Τα πάντα σε αυτή την ζωή κοστίζουν. Δεν γίνονται με αέρα. Τα λεφτά που δίνουμε σε τέλη και οι φόροι στα καύσιμα είναι προφανές ότι πάνε σε τρύπες που έχει ανοίξει το Ελληνικό κράτος. Μέχρι να κλείσουν αυτές οι τρύπες τι θα γίνει???? Δεν θα γίνεται ΚΑΝΕΝΑ έργο...
Όταν σουλουπωθούμε τότε βλέπουμε πάλι την μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε για τα μεγάλα έργα. Τώρα τα ΣΔΙΤ είναι μονόδρομος.
Μα δεν είμαι με τις εταιρίες...
1. Οι εταιρίες δεν κάνουν πολιτική. Συμβάσεις εφαρμόζουν.
2. Υπάρχει χιλιομετρική χρέωση απλά με τον ανοικτό τύπο διοδίων ΔΕΝ είναι απάλυτα αναλογική. Είναι αναλογικότερη από πριν. Αυτό επιτυγχάνεται με τους περισσότερους σταθμούς διοδίων. π.χ. Πριν πλήρωνε αυτός που πήγαινε Άργος 2,80 στα διόδια στη Νεμέα. Τώρα πληρώνει 1,40 και πληρώνεις άλλο 1,40 στον σταθμό στη Νεστάνη αν θέλει να πάς Τρίπολη, Σπάρτη, Καλαμάτα.
Αν είχε εφαρμοστεί το σύστημα κλειστού τύπου τότε η χρέωση θα ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ αναλογική.
3. Επιμένετε να ξεχνάτε όλοι ότι μερίδια και ΜΕΓΑΛΟ έχει από τα διόδια το ΚΡΑΤΟΣ. Δεν πάνε όλα τα λεφτά στην αποπληρωμή του ΙΔΙΩΤΗ. Ας μειώσει το κράτος το μερίδιο του. Το είχε εξαγγείλει ο Μαγκριώτης, υφυπουργός ΣΗΜΕΡΑ.
4. e-pass υπάρχει. Αυτό που έχω λειτουργεί σε Αττική Οδό και στο δρόμο για Τρίπολη. Έχουν και οι υπόλοιπες εταιρίες και από όσο γνωρίζω έχουν συμφωνήσει να βγάλουν ΚΟΙΝΟ για όλη την Ελλάδα. Από την στιγμή που κατασκευάζονται ΤΩΡΑ οι δρόμοι είναι προφανές ότι είναι ένα πρόβλημα που θα ξεπεραστεί.
Εμένα το ΜΟΝΟ που με απασχολεί είναι το ΠΟΣΟ κόστισαν οι δρόμοι ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ. Το πως θα τα δώσουμε τα λεφτά είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ γιατί με τον ένα ή άλλο τρόπο από εμάς θα δοθούν.
Επίσης ΑΠΑΙΤΩ να ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.
Επίσης να γίνει και μια έρευνα και να μας δώσουν σε ένα πίνακα τα κέρδη των κοινοπραξιών από τους δρόμους. Έστω μια πρόβλεψη με ΤΡΙΑ σενάρια κυκλοφορία. Χαμηλό, μέσο, μεγάλο. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα θα ήταν ΠΟΛΥ ενδιαφέροντα.
Για τα διόδια στην Ισπανία δεν είδα κάποια απάντηση...
Όταν κάνεις συζήτηση με κάποιον και επειδή διαφωνείς του προσάπτεις την κατηγορία ότι έχει προσωπική οικονομική ωφέλεια είναι προφανές ότι τον προσβάλεις...
Δεν με ενδιαφέρει γιατί ξέρω ότι μπορεί ο καθένας να πιστεύει ότι θέλει.
Τα πάντα σε αυτή την ζωή κοστίζουν. Δεν γίνονται με αέρα. Τα λεφτά που δίνουμε σε τέλη και οι φόροι στα καύσιμα είναι προφανές ότι πάνε σε τρύπες που έχει ανοίξει το Ελληνικό κράτος. Μέχρι να κλείσουν αυτές οι τρύπες τι θα γίνει???? Δεν θα γίνεται ΚΑΝΕΝΑ έργο...
Όταν σουλουπωθούμε τότε βλέπουμε πάλι την μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε για τα μεγάλα έργα. Τώρα τα ΣΔΙΤ είναι μονόδρομος.