Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μα δεν είμαι με τις εταιρίες...

1. Οι εταιρίες δεν κάνουν πολιτική. Συμβάσεις εφαρμόζουν.

2. Υπάρχει χιλιομετρική χρέωση απλά με τον ανοικτό τύπο διοδίων ΔΕΝ είναι απάλυτα αναλογική. Είναι αναλογικότερη από πριν. Αυτό επιτυγχάνεται με τους περισσότερους σταθμούς διοδίων. π.χ. Πριν πλήρωνε αυτός που πήγαινε Άργος 2,80 στα διόδια στη Νεμέα. Τώρα πληρώνει 1,40 και πληρώνεις άλλο 1,40 στον σταθμό στη Νεστάνη αν θέλει να πάς Τρίπολη, Σπάρτη, Καλαμάτα.

Αν είχε εφαρμοστεί το σύστημα κλειστού τύπου τότε η χρέωση θα ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ αναλογική.

3. Επιμένετε να ξεχνάτε όλοι ότι μερίδια και ΜΕΓΑΛΟ έχει από τα διόδια το ΚΡΑΤΟΣ. Δεν πάνε όλα τα λεφτά στην αποπληρωμή του ΙΔΙΩΤΗ. Ας μειώσει το κράτος το μερίδιο του. Το είχε εξαγγείλει ο Μαγκριώτης, υφυπουργός ΣΗΜΕΡΑ.

4. e-pass υπάρχει. Αυτό που έχω λειτουργεί σε Αττική Οδό και στο δρόμο για Τρίπολη. Έχουν και οι υπόλοιπες εταιρίες και από όσο γνωρίζω έχουν συμφωνήσει να βγάλουν ΚΟΙΝΟ για όλη την Ελλάδα. Από την στιγμή που κατασκευάζονται ΤΩΡΑ οι δρόμοι είναι προφανές ότι είναι ένα πρόβλημα που θα ξεπεραστεί.

Εμένα το ΜΟΝΟ που με απασχολεί είναι το ΠΟΣΟ κόστισαν οι δρόμοι ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ. Το πως θα τα δώσουμε τα λεφτά είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ γιατί με τον ένα ή άλλο τρόπο από εμάς θα δοθούν.

Επίσης ΑΠΑΙΤΩ να ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.

Επίσης να γίνει και μια έρευνα και να μας δώσουν σε ένα πίνακα τα κέρδη των κοινοπραξιών από τους δρόμους. Έστω μια πρόβλεψη με ΤΡΙΑ σενάρια κυκλοφορία. Χαμηλό, μέσο, μεγάλο. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα θα ήταν ΠΟΛΥ ενδιαφέροντα.

Για τα διόδια στην Ισπανία δεν είδα κάποια απάντηση...

Όταν κάνεις συζήτηση με κάποιον και επειδή διαφωνείς του προσάπτεις την κατηγορία ότι έχει προσωπική οικονομική ωφέλεια είναι προφανές ότι τον προσβάλεις...

Δεν με ενδιαφέρει γιατί ξέρω ότι μπορεί ο καθένας να πιστεύει ότι θέλει.

Τα πάντα σε αυτή την ζωή κοστίζουν. Δεν γίνονται με αέρα. Τα λεφτά που δίνουμε σε τέλη και οι φόροι στα καύσιμα είναι προφανές ότι πάνε σε τρύπες που έχει ανοίξει το Ελληνικό κράτος. Μέχρι να κλείσουν αυτές οι τρύπες τι θα γίνει???? Δεν θα γίνεται ΚΑΝΕΝΑ έργο...

Όταν σουλουπωθούμε τότε βλέπουμε πάλι την μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε για τα μεγάλα έργα. Τώρα τα ΣΔΙΤ είναι μονόδρομος.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Βλέπω ακολουθείς την τακτική του αείμνηστου Ευάγγελου Γιαννόπουλου που όταν είχε αντίθετη άποψη κάποιος συνομιλιτής του άρχιζε προσωπική επίθεση εναντίον του, άσχετη με το θέμα, προκειμένου να τον απαξιώση. Έλεγε για τον πατέρα του, τον παππού του, την δουλειά του...Γνωστή τακτική αποπροσανατολισμού.

Όχι δεν έχω σχέση με καμία εταιρία. Έχω όμως μεγάλη σχέση με την λογική. Είμαι σε παρεμφερή κλάδο καθώς αντιπροσωπεύω υλικά οικοδομών αλλά δυστυχώς για εμένα όχι σε τεχνικές εταιρίες. Οπότε άνθρακες ο θησαυρός.

Αν θέλεις για να σε πείσω να σου στείλω μια υπεύθυνη δήλωση μου που να πιστοποιεί τα παραπάνω για πάσα χρήση.

Διαφορετικά μπορείς να έρθεις στην Τρίπολη ή στην Αθήνα να με δεις στην δουλειά μου.

Λίγη ντροπή...

Για τα διόδια στην Ισπανία δεν είδα κάποια απάντηση...

Όταν κάνεις συζήτηση με κάποιον και επειδή διαφωνείς του προσάπτεις την κατηγορία ότι έχει προσωπική οικονομική ωφέλεια είναι προφανές ότι τον προσβάλεις...

Δεν με ενδιαφέρει γιατί ξέρω ότι μπορεί ο καθένας να πιστεύει ότι θέλει.

gordonas,

το ύφος και ο τόνος σου στα δυο παραπάνω μηνύματα είναι ιδιαιτέρως επιθετικός και υποτιμητικός. Δεν νομίζω ότι ο Βλάσης είχε πρόθεση να σε προσβάλλει, αλλά, όπως και να έχει, απολογήθηκε για την περίπτωση που θίχτηκες. Προσωπικά, δεν βλέπω λόγο για flame και κακώς δόθηκε έκταση σε μια τέτοια κουβέντα. Δηλαδή κακό είναι να συμμετέχει στη συζήτηση εργαζόμενος σε κατασκευαστική εταιρεία που υπεραμύνεται της πολιτικής της?? Θεμιτότατο είναι.....εν πάση περιπτώσει, ένα απλό ''όχι δεν εργάζομαι'' είναι υπεραρκετό. Τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται. Αν, δε, προσεβλήθης από το ποστ, υπάρχει και πιο ευγενικός τρόπος να εκφράσεις τη διαφωνία σου.

Δεν υπερασπίζομαι το Βλάση κατηγορώντας εσένα. Απλά, λέω, ότι παρεξηγήσεις στην κουβέντα γίνονται συχνά-πυκνά και υπάρχουν και πιο όμορφοι τρόποι να διευθετηθούν. Το θέμα θεωρείται λήξαν...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μονόδρομος για ποιούς;

Οχι πάντως για τον λεγόμενο λαό...Γι' αυτούς που πλουτίζουν σε βάρος του,αισχροκερδόντας, μιζάροντας,υπερτιμολογόντας και κατασκευάζοντας υαλώδεις,αντίθετης κλίσης...πίστες,είναι ο δικός τους ο δρόμος σίγουρα.

Δεν υπάρχουν μονόδρομοι γενικώς κι ειδικώς.Πάρτο αλλιώς που λέμε στην καθομιλουμένη:BDGBDGB53:.

Με την ίδια έννοια λένε,ότι το ΔΝΤ είναι μονόδρομος επίσης,αλλά και βέβαια δεν είναι.
 
Last edited:
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=64863&page=11
Προφανώς η Βρεττανική εμπειρία τών ΣΔΙΤ πού είναι και η μεγαλύτερη στήν Ευρώπη καθώς και οι θέσεις τών Βρεττανων Δημοσίων Υπαλληλων είναι ανάξιες λόγου.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μονόδρομος για ποιούς;

Οχι πάντως για τον λεγόμενο λαό...Γι' αυτούς που πλουτίζουν σε βάρος του,αισχροκερδόντας, μιζάροντας,υπερτιμολογόντας και κατασκευάζοντας υαλώδεις,αντίθετης κλίσης...πίστες,είναι ο δικός τους ο δρόμος σίγουρα.

Δεν υπάρχουν μονόδρομοι γενικώς κι ειδικώς.Πάρτο αλλιώς που λέμε στην καθομιλουμένη:BDGBDGB53:.

Με την ίδια έννοια λένε,ότι το ΔΝΤ είναι μονόδρομος επίσης,αλλά και βέβαια δεν είναι.

Μονόδρομος μπορεί και να μην είναι, εξάλλου εδώ "τσάμπα" συζήτηση κάνουμε, με την έννοια του ότι λέμε απόψεις, δεν νομοθετούμε. Κάθε ιδέα είναι πολύτιμη, όποιος έχει να προτείνει κάποιο αποδοτικότερο μοντέλο που θα συνδυάζει σύγχρονους δρόμους και μη εμπλοκή των ΣΔΙΤ θα είναι αν μη τι άλλο τεράστιος.


Στην περίπτωση του ΔΝΤ μονόδρομος προφανώς δεν είναι, υπάρχει και η χρεωκοπία (παύση πληρωμών, δέσμευση καταθέσεων, blackout, παύση λειτουργίας νοσοκομείων, ΜΕΘ, άμεσος θάνατος όσων δύστυχων βρίσκονται μέσα, παύση εισαγωγών καυσίμων, χειμώνας χωρίς καλοριφέρ, χωρίς γεωργικά προϊόντα λόγω εξάντλησης καυσίμων, πείνα, πλιάτσικο, αρρώστιες και άλλα αποκαλυπτικά σκηνικά).
Φυσικά αυτό είναι το "εύκολο" σενάριο που προτείνεται ως δημοφιλέστερο, αλλά υπάρχουν και άλλα πολύ πιο δύσκολα σενάρια, που είναι taboo αφού εμπλέκουν εκτός από τους κακούς (εκ παρθενογενέσεως εκλεχθέντες) πολιτικούς και διαφόρων κοινωνικών στρωμάτων πολίτες, και προϋποθέτουν εξαρχής επανίδρυση του κράτους, αναθεώρηση των τρόπων με τους οποίους γίνονται προμήθειες και οι αναθέσεις έργων, έλεγχο των λειτουργιών κάθε κρατικοδίαιτου οργανισμού, απαίτηση εξόφλησης όλων των ποσών που χρωστάει κόσμος στην εφορία και στα ασφαλιστικά ταμεία, απογραφή των ασφαλισμένων, απογραφή των..... νεκρών συνταξιούχων, όσο και των 2πλο-3πλοσυνταξιούχων που συνεχίζουν να εργάζονται μαύρα, νομική ρύθμιση που να διώκει κάθε είδους παράνομη συναλλαγή κ.α.


Έτσι και εδώ, στην περίπτωση των δρόμων, η εύκολη λύση για να ξεφύγουμε απ'τον μονόδρομο είναι να διώξουμε τις κακές εταιρείες και να περιμένουμε από το κράτος να τα κάνει αυτά, και να δούμε τι θα καταφέρει να κάνει. Μπορεί να περάσει καμιά στρώση ασφάλτου στον ήδη υπάρχοντα άξονα Πατρών Κορίνθου.
Η πιο δύσκολη, θα ήταν να δούμε ξεχωριστά την κάθε σύμβαση παραχώρησης, να δούμε κατά πόσο η εταιρεία κερδίζει, κατά πόσο το δημόσιο ζημιώνεται, και ποιά η θέση του πολίτη. Στο χέρι του δημοσίου είναι το αν μια εταιρεία θα έχει κέρδος 10% ή 200%. Η εταιρεία θα την κάνει τη δουλειά και με το 10%, αρκεί να βεβαιωθεί ότι θα έχει κέρδος. Και αν του πέφτει του Μπόμπολα λίγο το 10%, υπάρχουν και πολλές άλλες μικρομεσαίες εταιρείες που θα το αναλάμβαναν. Και γιατί όχι, και ξένες.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=64863&page=11
Προφανώς η Βρεττανική εμπειρία τών ΣΔΙΤ πού είναι και η μεγαλύτερη στήν Ευρώπη καθώς και οι θέσεις τών Βρεττανων Δημοσίων Υπαλληλων είναι ανάξιες λόγου.

Σπύρο το διάβασα προσεκτικά αυτό, και εν μέρει συμφωνώ, ωστόσο καλό είναι πέραν του να κατακρίνουμε μια μέθοδο απόλυτα, να τη ζυγίζουμε με τις υπόλοιπες διαθέσιμες μεθόδους.

Εξάλλου, αυτά που παρέθεσες αφορούν το αγγλικό κράτος, και γίνονται συγκρίσεις του πως θα αναλάμβανε το αγγλικό κράτος το εκάστοτε έργο σε σχέση με μια εταιρεία. Μπορεί να διαφωνείς, αλλά πιστεύω ότι η οργάνωση του αγγλικού κράτους διαφέρει ως η μέρα με τη νύχτα με αυτή του ελληνικού.

Αν αυτή τη στιγμή το Ελληνικό Δημόσιο είχε προς διάθεση 5 δις για τον οδικό άξονα Πάτρα - Κόρινθος, και τα έδινε σε μια κατασκευαστική για να φτιάξει τον δρόμο, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι από την προμελέτη μέχρι την οριστική μελέτη εφαρμογής δε θα υπήρχαν αποκλίσεις της τάξης του 50%? Πάλι τα ίδια μπαίνουν μέσα. Μίζες σε κάθε κρίκο της αλυσίδας από την ιδέα, μέχρι τη μελέτη, όπως αυτή θα έπρεπε να κατατεθεί στην εταιρεία που θα αναλάμβανε την κατασκευή. Υπερδιαστασιολόγηση, λάθος χάραξη, ώστε να συμπεριληφθούν τα συμφέροντα όλων των κολλητών, περιττές σήραγγες, για να κονομήσει η εταιρεία, κλπ κλπ.
Αν πάλι το κράτος αναλάμβανε με κρατικοδίαιτους εργολάβους τόσο το σχεδιασμό όσο και την κατασκευή, εκεί θα γινόταν το πάρτυ του αιώνα......
Η διαφορά είναι ότι το κράτος ποτέ δε θα διέθετε 5 δις έτσι στεγνά για έναν δρόμο, ειδικά στη φάση που είμαστε τώρα.

Και αν στην περίπτωση της Αγγλίας, που υποφέρει τάξεις μεγέθους κάτω από μας σε διαφθορά, το κόστος μέσω των ΣΔΙΤ ήταν ελαφρά μεγαλύτερο απ'αυτό των συμβατικών μεθόδων, αυτό δε σημαίνει ότι το ίδιο θα ίσχυε στην Ελλάδα.

Όλα αυτά αν αμελήσουμε και το σημαντικότερο (ΙΜΗΟ) επιχείρημα, ότι ουσιαστικά στο νέο ελληνικό κράτος όπως το ζούμε τώρα δεν υφίσταται καν το ενδεχόμενο των συμβατικών μεθόδων.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Σπύρο το διάβασα προσεκτικά αυτό, και εν μέρει συμφωνώ, ωστόσο καλό είναι πέραν του να κατακρίνουμε μια μέθοδο απόλυτα, να τη ζυγίζουμε με τις υπόλοιπες διαθέσιμες μεθόδους.

Εξάλλου, αυτά που παρέθεσες αφορούν το αγγλικό κράτος, και γίνονται συγκρίσεις του πως θα αναλάμβανε το αγγλικό κράτος το εκάστοτε έργο σε σχέση με μια εταιρεία. Μπορεί να διαφωνείς, αλλά πιστεύω ότι η οργάνωση του αγγλικού κράτους διαφέρει ως η μέρα με τη νύχτα με αυτή του ελληνικού.

Αν αυτή τη στιγμή το Ελληνικό Δημόσιο είχε προς διάθεση 5 δις για τον οδικό άξονα Πάτρα - Κόρινθος, και τα έδινε σε μια κατασκευαστική για να φτιάξει τον δρόμο, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι από την προμελέτη μέχρι την οριστική μελέτη εφαρμογής δε θα υπήρχαν αποκλίσεις της τάξης του 50%? Πάλι τα ίδια μπαίνουν μέσα. Μίζες σε κάθε κρίκο της αλυσίδας μέχρι το πέρας της κατασκευής, φούσκωμα πρώτων υλών κλπ
Η διαφορά είναι ότι το κράτος ποτέ δε θα διέθετε 5 δις έτσι στεγνά για έναν δρόμο, ειδικά στη φάση που είμαστε τώρα.

Και αν στην περίπτωση της Αγγλίας, που υποφέρει τάξεις μεγέθους κάτω από μας σε διαφθορά, το κόστος μέσω των ΣΔΙΤ ήταν ελαφρά μεγαλύτερο απ'αυτό των συμβατικών μεθόδων, αυτό δε σημαίνει ότι το ίδιο θα ίσχυε στην Ελλάδα.

Όλα αυτά αν αμελήσουμε και το σημαντικότερο (ΙΜΗΟ) επιχείρημα, ότι ουσιαστικά στο νέο ελληνικό κράτος όπως το ζούμε τώρα δεν υφίσταται καν το ενδεχόμενο των συμβατικών μεθόδων.

Τόβαλα επειδή έχουν τήν μεγαλύτερη και παλαιότερη εμπειρία από τίς ΣΔΙΤ(1992)..πιό πολύ ώς μιά γνώμη πού εκφράζεται από μιά Αναπτυγμένη Χώρα..
Ακόμα και άν δεχτώ ότι υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια στό Βρεττανικό Κράτος ,αυτό πού ζήσαμε γιά πολλά χρόνια στήν Ελλάδα είναι η κατ'αναθεσιν ή μέ ''ιδιόρρυθμους'' διαγωνισμούς προσφορά σέ συγκεκριμένες ανάδοχες εταιρείες..
Αν επί είκοσι χρόνια δίνω ακόμα και σέ κάποιον αρχικά άσχετο όλη τήν ''δουλειά'' κάποια στιγμή και θά μάθει καί θά αποκτήσει τό μεγαλύτερο Know How καί στό τέλος θά αναλαμβάνει τά επόμενα έργα αξιοκρατικά..αλλά σέ βάρος τής Κοινής Ωφέλειας.
Αυτό τό ζούμε 29 χρόνια τώρα.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.eptanews.gr/index.php?op...10-05-12-19-27-09&catid=49:opinions&Itemid=60

Παράνομες και παράλογες οι νέες αυξήσεις στα διόδια της Λεπτοκαρυάς

Του Δημήτρη Σιανίδη
Δικηγόρου της Επιτροπής Αγώνα
κατά των διοδίων Πιερίας

Για μια ακόμα φορά γινόμαστε μάρτυρες μιας προκλητικής και αλαζονικής συμπεριφοράς της ιδιωτικής εταιρίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.», η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε την εκ νέου αύξηση των διοδίων τελών στο οδικό τμήμα Μαλιακός-Κλειδί, του οποίου έχει την εκμετάλλευση.
Αδιαφορώντας για την τραγική οικονομική κατάσταση της χώρας και των πολιτών της, αγνοώντας την παγκόσμια οικονομική ύφεση και παραβιάζοντας και αυτές ακόμα τις καταπλεονεκτικές, υπέρ της ίδιας, διατάξεις της Σύμβασης Παραχώρησης, η εταιρία, ανακοίνωσε αυξήσεις διοδίων, οι οποίες για τον σταθμό της Λεπτοκαρυάς αγγίζουν το 17%.
Συγκεκριμένα από τις 8 Μαΐου, τα Ι.Χ. αυτοκίνητα πληρώνουν πλέον 2,80 ευρώ (από 2,40 ευρώ που πλήρωναν μέχρι τώρα), τα φορτηγά μέχρι 3 άξονες 7,10 ευρώ και αυτά με 4 και παραπάνω άξονες, το στρογγυλό ποσό των 10 ευρώ !
Το αποκορύφωμα όμως της ξεδιαντροπιάς είναι το εξής:
Με δεδομένο ότι από τις 8 Μαΐου λειτουργεί και ο σταθμός διοδίων του Πυργετού, οι χρήστες της εθνικής οδού, είναι πλέον υποχρεωμένοι να πληρώνουν διόδια τέλη και στον σταθμό του Πυργετού, ο οποίος απέχει μόλις 10 χλμ. από τον σταθμό της Λεπτοκαρυάς. Όπως ανακοινώθηκε, οι τιμές διοδίων στο σταθμό του Πυργετού είναι: 2.20 ευρώ για τα Ι.Χ., 5,40 ευρώ για τα οχήματα μέχρι 3 άξονες και 7,80 ευρώ για αυτά με 4 και παραπάνω άξονες!
Τι αναφέρει η Νομοθεσία:
Στο άρθρο 25.1 της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ της πιο πάνω ιδιωτικής εταιρίας και του Ελληνικού Δημοσίου, η οποία κυρώθηκε με το Νόμο 3605/2007, αναφέρεται ότι στους μετωπικούς σταθμούς διοδίων, η τιμή του διοδίου τέλους θα υπολογίζεται ως εξής:
Απόσταση μεταξύ του σταθμού και του άκρου του ´Εργου+Απόσταση μεταξύ του σταθμού και του επόμενου σταθμού, δια 2 Χ (επί) το Α.Ο.Δ.Τ. Το Ανώτατο όριο Διοδίων τελών (Α.Ο.Δ.Τ.), ορίζεται σήμερα σε 0,03 ευρώ ανά χλμ. και προσαυξάνεται με το συντελεστή Τιμαριθμικής αναπροσαρμογής από το έτος 2003 μέχρι το έτος 2009 και με τον 21% Φ.Π.Α.
Με βάση τους υπολογισμούς των εκπροσώπων της εταιρίας, το Α.Ο.Δ.Τ. ανέρχεται σήμερα σε 0,0443 ευρώ ανά χλμ. Η απόσταση μεταξύ του σταθμού Λεπτοκαρυάς και του βορείου άκρου του έργου (μέχρι δηλαδή το Κλειδί) είναι 70 χλμ ενώ η απόσταση του Σταθμού Λεπτοκαρυάς από τον σταθμό Πυργετού είναι περίπου 10 χλμ.
Κατά συνέπεια το διόδιο τέλος στο σταθμό Λεπτοκαρυάς, θα έπρεπε σήμερα για τα Ι.Χ αυτοκίνητα να είναι 0,0443 Χ (80:2)=1,77 ευρώ και με τη στρογγυλοποίηση, που αναφέρεται στο άρθρο 25.3.2 της Σύμβασης παραχώρησης, 1,80 ευρώ (!!!).
Αντί επομένως, με την έναρξη λειτουργίας του σταθμού του Πυργετού να μειωθεί η τιμή των διοδίων της Λεπτοκαρυάς, όπως επιτάσσει και η κοινή λογική, αφού προστίθεται ένας ακόμα σταθμός, έκπληκτοι διαπιστώνουμε ότι αυτή αυξάνεται κατά 17%, χωρίς να υπάρχει μάλιστα κανένας απολύτως λόγος!
Τι συμβαίνει τελικά; Αντί να ζητήσουν συγνώμη από αυτούς που ζημιώθηκαν οικονομικά, που έχασαν τις δουλειές τους ή που ταλαιπωρήθηκαν αφάνταστα επί πέντε ολόκληρους μήνες, από το κλείσιμο των Τεμπών, προσπαθούν να φορτώσουν (και πάλι) σε όλους εμάς την «ζημιά» τους στα Τέμπη;
Μήπως έμμεσα πλην σαφώς μας λένε ότι πρέπει εμείς να πληρώσουμε (και πάλι) τα χαμένα κέρδη τους, καθώς και τις δαπάνες αποκατάστασης στην κοιλάδα των Τεμπών;
Εάν είναι έτσι, τότε δικαιώνονται όλοι αυτοί που λένε ότι η Σύμβαση που υπέγραψε το κράτος με την εταιρία είναι αποικιοκρατική και ότι ουσιαστικά με τη σύμβαση αυτή ξεπουλήθηκε η περιουσία του ελληνικού λαού σε μια ομάδα ελλήνων και ξένων μεγαλοεργολάβων, που μάλιστα δρα ανεξέλεγκτα.
Η εμπειρία όμως έχει αποδείξει ότι δύσκολα ολοκληρώνονται μεγάλα έργα υποδομής, για τα οποία δεν έχει εξασφαλισθεί προηγουμένως η ευρεία κοινωνική συναίνεση και η λαϊκή αποδοχή τους.
Το συγκεκριμένο έργο που ανέλαβε να κατασκευάσει η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», δυστυχώς δεν πέτυχε τα παραπάνω. Και αυτό διότι, εκτός των άλλων, από την αρχή καταδείχθηκε ότι την εταιρία κατασκευής, την ενδιέφερε πρωτίστως η μεγιστοποίηση του κέρδους της και όχι η εκτέλεση του έργου. Η μέχρι τώρα συμπεριφορά της, αποδεικνύει περίτρανα τα παραπάνω.
Είναι γεγονός ότι από την εταιρία περιμέναμε την πρόσφατη αύξηση των διοδίων τελών. Περιμένουμε και άλλες παρόμοιες δράσεις της, οι οποίες είναι εύλογο που αποσκοπούν.
Αυτό που μας λυπεί είναι η στάση της επίσημης Πολιτείας, η οποία κάθε φορά απλώς «νίπτει τας χείρας της» αν και είχε κάθε δικαίωμα να παρεμβαίνει.
Αξιότιμοι κύριοι,
Σταματήστε επιτέλους τα ατοπήματα. Μη μας σταυρώνετε άλλο. Διότι το αίμα των αθώων-ποιος ξέρει-μπορεί να πέσει επάνω σας. Και τότε θα είναι πολύ αργά για να επανορθώσετε και να ζητήσετε συγνώμη…
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Με κόστος διέλευσης 2,80 ευρώ για τα ΙΧ, μπαίνει σε λειτουργία στο διάστημα από 14 ως 20 Σεπτεμβρίου,ο πρώτος σταθμός διοδίων της Εγνατίας Οδού, στον Πολύμυλο Κοζάνης.Για τη λειτουργία του σταθμού Πολυμύλου, προσλήφθηκαν 28 άτομα, εκ των οποίων τα 10 είναι από την τοπική κοινωνία, η οποία πάντως απειλεί με κινητοποιήσεις, θεωρώντας πως έπρεπε να τηρηθεί το κριτήριο της εντοπιότητας για μεγαλύτερο αριθμό θέσεων εργασίας. Εξάλλου, μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου αναμένεται να ξεκινήσει η προετοιμασία για τον διεθνή διαγωνισμό σε αναζήτηση αναδόχου για την πλήρη ηλεκτρονικοποίηση των διοδίων της Εγνατίας, κάτι που θα διαρκέσει τουλάχιστον 1,5 χρόνο. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Γιάννη Τσακλίδη,σε όλο τον αυτοκινητόδρομο,θα αναπτυχθούν περίπου 30 ηλεκτρονικοί σταθμοί διοδίων.»

Διαβάστε περισσότερα: http://www.newsblog.gr/index.php/48...a-tou-o-protos-stath#more-48324#ixzz0yn1ZwsnD
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

μια απορια..αφου τα διοδια ειναι μια επικερδης επιχειρηση και με μονιμη πελατεια που εξασφαλιζει χρηματοδοτηση ..γιατι δεν μεινανε στον πληρη ελεγχο του κρατους..και να επισυναπτει δανεια το κρατος με εγγυηση τα κερδη απο τα διοδια για να κανει τα εργα? αν διαβασα καλα..καπου μεσα σε 7 χρονια η αττικη οδος με τα διοδια της εβγαλε το κοστος της..και απο το 2012 θα βγαζει κερδος..γιατι αυτο να μην το εκανε το ιδιο το κρατος?
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

μια απορια..αφου τα διοδια ειναι μια επικερδης επιχειρηση και με μονιμη πελατεια που εξασφαλιζει χρηματοδοτηση ..γιατι δεν μεινανε στον πληρη ελεγχο του κρατους..και να επισυναπτει δανεια το κρατος με εγγυηση τα κερδη απο τα διοδια για να κανει τα εργα? αν διαβασα καλα..καπου μεσα σε 7 χρονια η αττικη οδος με τα διοδια της εβγαλε το κοστος της..και απο το 2012 θα βγαζει κερδος..γιατι αυτο να μην το εκανε το ιδιο το κρατος?

αχ βρε φιλαράκι ,ερωτήσεις που κάνεις και εσύ ,μπα σε καλό σου.
Γιατί πώς θα εξασφάλιζαν υπέρογκες μίζες οι πολιτικοί απο κάθε έργο που αναλαμβάνει εργολάβος??Επίσης γιατί να μπάινουν στη διαδικασία να πάρουν ευθύνες για κάτι?υπάρχει λόγος?λεφτά θέλουνε μόνο και τίποτα άλλο.Επίσης για να κάνει ένα έργο το κράτος σημαίνει ότι θα πρέπει να υπαρχει άξια ομάδα ανθρώπων που να σχεδιάσει και να υλοποιήσει το έργο, και μάντεψε..δεν υπάρχει!ξέρεις γιατί δεν υπάρχει?γιατί είναι όλοι τους άχρηστοι ,κλέφτες και ανίκανοι.
Ελπίζω να σε κάλυψα...-bye-
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στο δρόμο για τη ΔΕΘ με ανοιχτά διόδια
Πανελλαδικό Συντονιστικό Κατά των Διοδίων

Δελτίο Τύπου
Αθήνα, 5/9/2010

Οι επιτροπές αγώνα κατά των διοδίων θα συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις της ΔΕΘ με ξεχωριστό τρόπο. Ξεκινώντας από το σταθμό διοδίων του Ρίου και περνώντας από όλους τους σταθμούς διοδίων του άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 11/9 θα φτάσουμε στη Θεσσαλονίκη για να συμμετάσχουμε στην πορεία ενάντια στο Μνημόνιο και τα μέτρα της κυβέρνησης (6:30 Άγαλμα Βενιζέλου). Ο αγώνας κατά των διοδίων και των εταιρειών που λυμαίνονται τους εθνικούς δρόμους γίνεται περισσότερο επίκαιρος την εποχή του Μνημονίου και του ΔΝΤ, για την υπεράσπιση της δημόσιας περιουσίας και του λαϊκού εισοδήματος.

Στη διαδρομή από τις διάφορες πόλεις προς τη Θεσσαλονίκη θα σχηματιστεί αυτοκινητοπομπή η οποία θα ανοίγει όλα τα διόδια που θα συναντά κατά μήκος των Εθνικών Οδών για να διέρχονται οι οδηγοί ελεύθερα. Τα αυτοκίνητα που θα ξεκινήσουν από την Κορινθία, Αργολίδα και Αττική θα συγκεντρωθούν στις 09:00 στο σταθμό διοδίων των Αφιδνών Αττικής.

Η αυτοκινητοπομπή θα κατευθυνθεί προς Θεσσαλονίκη περνώντας και ανοίγοντας όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς διοδίων ενώ έξω από τη Λάρισα (Σταθμός Μακρυχωρίου) και τη Θεσσαλονίκη (Σταθμός Μαλγάρων) θα συναντηθεί με τους κατοίκους και τις τοπικές επιτροπές που θα ενισχύσουν το κομβόι.


Καλούμε όλα τα σωματεία, τις οργανωμένες συλλογικότητες αλλά και τους μεμονωμένους πολίτες που θα μετακινηθούν προς τη Θεσσαλονίκη για την πορεία της ΔΕΘ, να ενισχύσουν το αγωνιστικό κομβόι των κινημάτων!

Τηλ. Επικοινωνίας :

Αττικής : 6944885002, 6944298970
Πιερίας : 6973380700
Πάτρας : 6973426334
Θεσσαλονίκης : 6977034350 , 6974479243
Λάρισας : 6976864058
Καρδίτσας : 6977962095
Τρικάλων : 6977403340
Κορινθίας : 6977137090
Αργολίδας - Αρκαδίας : 6936730668
Για όσους επιθυμούν να έρθουν με πούλμαν από Αθήνα : τηλ. 6974072825

Web : diodiastop.blogspot.com
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

μια απορια..αφου τα διοδια ειναι μια επικερδης επιχειρηση και με μονιμη πελατεια που εξασφαλιζει χρηματοδοτηση ..γιατι δεν μεινανε στον πληρη ελεγχο του κρατους..και να επισυναπτει δανεια το κρατος με εγγυηση τα κερδη απο τα διοδια για να κανει τα εργα? αν διαβασα καλα..καπου μεσα σε 7 χρονια η αττικη οδος με τα διοδια της εβγαλε το κοστος της..και απο το 2012 θα βγαζει κερδος..γιατι αυτο να μην το εκανε το ιδιο το κρατος?


Μια και το φέρνεις ως παράδειγμα, έχω διαβάσει κατά καιρούς σε blogs ότι η Αττική Οδός έκανε απόσβεση σε 3 χρόνια, σε 5 χρόνια, σε 7 χρόνια όπως λες, όπως και ότι όταν κάνει απόσβεση συν κάποιο κέρδος θα παραδώσει το έργο για εκμετάλλευση στο Δημόσιο.

Με λίγα λόγια, ο καθείς λέει το μακρύ του και το κοντό του, απλά δίπλα ξεχνάει να αναφέρει ότι αυτό που λέει το είδε στον ύπνο του, ή το άκουσε από κάποιον που "ξέρει".

Με λίγα λόγια, για να κάνουμε μια σωστή κίνηση πρέπει πρώτα να ξέρουμε που βαδίζουμε, τι συμβαίνει, αν τα λεφτά αυτά είναι μέσα στη σύμβαση, με ποιόν τρόπο έγινε η σύμβαση, και όπως έχω αναφέρει κατά καιρούς, να στοχεύσουμε στον υπεύθυνο.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στο δρόμο για τη ΔΕΘ με ανοιχτά διόδια
Πανελλαδικό Συντονιστικό Κατά των Διοδίων

Δελτίο Τύπου
Αθήνα, 5/9/2010

Οι επιτροπές αγώνα κατά των διοδίων θα συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις της ΔΕΘ με ξεχωριστό τρόπο. Ξεκινώντας από το σταθμό διοδίων του Ρίου και περνώντας από όλους τους σταθμούς διοδίων του άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 11/9 θα φτάσουμε στη Θεσσαλονίκη για να συμμετάσχουμε στην πορεία ενάντια στο Μνημόνιο και τα μέτρα της κυβέρνησης (6:30 Άγαλμα Βενιζέλου). Ο αγώνας κατά των διοδίων και των εταιρειών που λυμαίνονται τους εθνικούς δρόμους γίνεται περισσότερο επίκαιρος την εποχή του Μνημονίου και του ΔΝΤ, για την υπεράσπιση της δημόσιας περιουσίας και του λαϊκού εισοδήματος.

Στη διαδρομή από τις διάφορες πόλεις προς τη Θεσσαλονίκη θα σχηματιστεί αυτοκινητοπομπή η οποία θα ανοίγει όλα τα διόδια που θα συναντά κατά μήκος των Εθνικών Οδών για να διέρχονται οι οδηγοί ελεύθερα. Τα αυτοκίνητα που θα ξεκινήσουν από την Κορινθία, Αργολίδα και Αττική θα συγκεντρωθούν στις 09:00 στο σταθμό διοδίων των Αφιδνών Αττικής.

Η αυτοκινητοπομπή θα κατευθυνθεί προς Θεσσαλονίκη περνώντας και ανοίγοντας όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς διοδίων ενώ έξω από τη Λάρισα (Σταθμός Μακρυχωρίου) και τη Θεσσαλονίκη (Σταθμός Μαλγάρων) θα συναντηθεί με τους κατοίκους και τις τοπικές επιτροπές που θα ενισχύσουν το κομβόι.


Καλούμε όλα τα σωματεία, τις οργανωμένες συλλογικότητες αλλά και τους μεμονωμένους πολίτες που θα μετακινηθούν προς τη Θεσσαλονίκη για την πορεία της ΔΕΘ, να ενισχύσουν το αγωνιστικό κομβόι των κινημάτων!

Τηλ. Επικοινωνίας :

Αττικής : 6944885002, 6944298970
Πιερίας : 6973380700
Πάτρας : 6973426334
Θεσσαλονίκης : 6977034350 , 6974479243
Λάρισας : 6976864058
Καρδίτσας : 6977962095
Τρικάλων : 6977403340
Κορινθίας : 6977137090
Αργολίδας - Αρκαδίας : 6936730668
Για όσους επιθυμούν να έρθουν με πούλμαν από Αθήνα : τηλ. 6974072825

Web : diodiastop.blogspot.com

Λέω να συμμετάσχω...πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να αράζουμε στο καναπέ μας και να περιμένουμε να αλλάξουν τα πράματα μόνα τους.Μέσα..
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μια και το φέρνεις ως παράδειγμα, έχω διαβάσει κατά καιρούς σε blogs ότι η Αττική Οδός έκανε απόσβεση σε 3 χρόνια, σε 5 χρόνια, σε 7 χρόνια όπως λες, όπως και ότι όταν κάνει απόσβεση συν κάποιο κέρδος θα παραδώσει το έργο για εκμετάλλευση στο Δημόσιο.

Με λίγα λόγια, ο καθείς λέει το μακρύ του και το κοντό του, απλά δίπλα ξεχνάει να αναφέρει ότι αυτό που λέει το είδε στον ύπνο του, ή το άκουσε από κάποιον που "ξέρει".

Με λίγα λόγια, για να κάνουμε μια σωστή κίνηση πρέπει πρώτα να ξέρουμε που βαδίζουμε, τι συμβαίνει, αν τα λεφτά αυτά είναι μέσα στη σύμβαση, με ποιόν τρόπο έγινε η σύμβαση, και όπως έχω αναφέρει κατά καιρούς, να στοχεύσουμε στον υπεύθυνο.

Φίλε μου μια απορία ,

Με όλη τη καλή διάθεση ,έχεις καμία σχέση με εργολάβους που έχουν αναλάβει δημόσια έργα?ανήκεις σε κυβερνητικό κλιμάκιο δημοσίων έργων?
Απλά απορία -bye-
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Προχθέ πήγαινα για το δέλτα του Πηνειού για μια Σ/Κ εξόρμηση.
Ξαφνικά είδα να αδειάζει όλη η εθνική και να χώνεται δεξιά στην έξοδο για Λεπτοκαρυά.
Τους ξηγούνται καλά...
Πρέπει να έχει πέσει πολύ βαρεμάρα στα διόδια...
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Φίλε μου μια απορία ,

Με όλη τη καλή διάθεση ,έχεις καμία σχέση με εργολάβους που έχουν αναλάβει δημόσια έργα?ανήκεις σε κυβερνητικό κλιμάκιο δημοσίων έργων?
Απλά απορία -bye-

Πολύ θα το ήθελα, μια σοβαρή δουλειά μετά από ένα χρόνο ανεργίας πολύ θα μ'άρεσε, ακόμα και σαν καθαρίστρια σε κατασκευαστική :flipout::flipout::flipout:


Απλά επειδή φέτος έκανα ένα μεταπτυχιακό στα Υπόγεια Έργα, στα πλαίσια του οποίου βρέθηκα πάρα πολλές φορές και επί πολλές ώρες μέσα στα εργοτάξια των νέων οδικών αξόνων, είδα από πρώτο χέρι ότι γίνεται υψηλοτάτου επιπέδου δουλειά σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες (το ελληνικό ανάγλυφο δε συγκρίνεται ούτε για πλάκα με αυτό χωρών με προηγμένα δίκτυα, όπως η Γερμανία), και είναι πραγματικά κρίμα να στοχεύουμε τη διαμαρτυρία μας και να κόβουμε τον οβολό μας από ίσως τον μόνο τομέα στην Ελλάδα που αυτά που πληρώνεται τα δουλεύει με το παραπάνω, εντός χρονοδιαγραμμάτων και με απόλυτη πλήρωση των προδιαγραφών.

Μπορούμε αν θέλετε να ξεκινήσουμε να μην πληρώνουμε την ΕΡΤ, να μην πληρώνουμε τα επιδόματα των τελωνειακών στο λογαριασμό της ΔΕΗ, να μην πληρώσουμε αυξήσεις στη ΔΕΗ για το ρεύμα που κάνει...βιμπράτο καίγοντας μας συσκευές, και τόσα άλλα... Σ'αυτά μέσα με τα χίλια, όμως το να επιτεθούμε σαν πρώτη κίνηση στο μόνο έξοδο το οποίο βλέπουμε γύρω μας να αποδίδει το θεωρώ λάθος. Αυτή φυσικά είναι μόνο η άποψή μου.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πολύ θα το ήθελα, μια σοβαρή δουλειά μετά από ένα χρόνο ανεργίας πολύ θα μ'άρεσε, ακόμα και σαν καθαρίστρια σε κατασκευαστική :flipout::flipout::flipout:


Απλά επειδή φέτος έκανα ένα μεταπτυχιακό στα Υπόγεια Έργα, στα πλαίσια του οποίου βρέθηκα πάρα πολλές φορές και επί πολλές ώρες μέσα στα εργοτάξια των νέων οδικών αξόνων, είδα από πρώτο χέρι ότι γίνεται υψηλοτάτου επιπέδου δουλειά σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες (το ελληνικό ανάγλυφο δε συγκρίνεται ούτε για πλάκα με αυτό χωρών με προηγμένα δίκτυα, όπως η Γερμανία), και είναι πραγματικά κρίμα να στοχεύουμε τη διαμαρτυρία μας και να κόβουμε τον οβολό μας από ίσως τον μόνο τομέα στην Ελλάδα που αυτά που πληρώνεται τα δουλεύει με το παραπάνω, εντός χρονοδιαγραμμάτων και με απόλυτη πλήρωση των προδιαγραφών.

Μπορούμε αν θέλετε να ξεκινήσουμε να μην πληρώνουμε την ΕΡΤ, να μην πληρώνουμε τα επιδόματα των τελωνειακών στο λογαριασμό της ΔΕΗ, να μην πληρώσουμε αυξήσεις στη ΔΕΗ για το ρεύμα που κάνει...βιμπράτο καίγοντας μας συσκευές, και τόσα άλλα... Σ'αυτά μέσα με τα χίλια, όμως το να επιτεθούμε σαν πρώτη κίνηση στο μόνο έξοδο το οποίο βλέπουμε γύρω μας να αποδίδει το θεωρώ λάθος. Αυτή φυσικά είναι μόνο η άποψή μου.

Ε όχι και να επιτεθούμε άδικα. Θεώρησε το ότι βαρεθήκαμε να πληρώνουμε γενεές ολόκληρες διόδια για δρόμους που δεν υπάρχουν και που τους πληρώνουμε ούτως ή άλλως με αρκετούς άλλους τρόπους.Ε δεν έχουμε και άδικο έ?
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ε όχι και να επιτεθούμε άδικα. Θεώρησε το ότι βαρεθήκαμε να πληρώνουμε γενεές ολόκληρες διόδια για δρόμους που δεν υπάρχουν και που τους πληρώνουμε ούτως ή άλλως με αρκετούς άλλους τρόπους.Ε δεν έχουμε και άδικο έ?

Το έχω γράψει και παραπάνω: Όταν κάνεις μια δουλειά, υπογράφεις ένα συμβόλαιο, στο οποίο είναι γραμμένο το τι αναλαμβάνεις να κάνεις, πόσα λεφτά θα πάρεις γι'αυτό, σε πόσο χρόνο θα το κάνεις, καθώς και πότε και με ποιόν τρόπο θα πληρωθείς.

Όταν μια εταιρεία τιμάει αυτό το συμβόλαιο, δε μας φταίει σε τίποτα. Όταν δεν το τιμά, πάμε όλοι μαζί να τα σπάσουμε όλα, καμία αντίρρηση. Αυτό γράφω απ'την αρχή του νήματος: Πρώτη κίνηση του Συντονιστικού, θα έπρεπε να είναι το να ζητήσει και να ελέγξει με τη βοήθεια κάποιου δικηγόρου τις συμβάσεις, ώστε να ξέρουμε τι συμβαίνει.

Αυτό το "ντου" ισοπεδώνοντας τα πάντα, δεν είναι λογικό για μένα. Για το ότι πληρώνουμε χρόνια και χρόνια για δρόμους δεν φταίει μια εταιρεία που έκανε μια σύμβαση πριν από δύο χρόνια και την τηρεί κατά γράμμα. Φταίει ένα κράτος, για το ότι ήταν τόσα χρόνια ανίκανο να επενδύσει τα λεφτά που μας πήρε.