Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν καταλαβαινω ποια παγκοσμια πρωτοτυπια εννοεις.

Ερχομενος απο Τριπολη, μπαινεις στον δρομο που ερχεται απο Πατρα.

Καπου τα εχεις μπερδεμενα.

Aν δεν πας προς Αθηνα (δεξια) και συνεχισεις ευθεια, κατω απο την γεφυρα (προς Κορινθο), βγαινεις στην παλια εθνικη (Κορινθου - Τριπολεως), και πας για Κορινθο.

Eρχομενος απο Τριπολη, πριν την Κορινθο υπαρχει εξοδος απο αριστερα για Κορινθο και Πατρα. Για Αθηνα συνεχιζεις μεχρι που συναντας την Πατρων - Αθηνων.

Για Κορινθο, καλως βγαινεις απο τον αυτοκινητοδρομο. Ειναι λογικο. Για Πατρα ομως πρεπει να κινηθεις σε παραδρομους της Εθνικης, μεχρι να ξαναμπεις σε αυτην με κατευθυνση προς Πατρα.
Εκτος αν το εχουν φτιαξει τωρα, οποτε απλα :grinning-smiley-043
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

δεν υπάρχει παγκόσμια πρωτοτυπία. Και στην Κατερίνης-Θεσσαλονίκης η έξοδος (για FYROM) είναι αριστερά και η κύρια κατεύθυνση δεξιά. Για πολλά χρόνια το κατέκρινα και γελούσα μέχρι που το είδα σε ΗΠΑ (Τέξας, Αλαμπάμα) και Πορτογαλία.

Βλαση, δεν το εχω δει πουθενα ακριβως ετσι.

Να χωριζει ο δρομος σε 2+2 λωριδες ναι, αλλα ετσι πουθενα. Εχει και πρακτικες δυσκολιες γιατι στην αριστερη λωριδα που ολοι τρεχουν, εσυ πρεπει να κοψεις για να βγεις. Και απο πισω καποιοι γρηγοροι σου παιζουν τα φωτα αν δεν ξερουν οτι ειναι εξοδος.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Eρχομενος απο Τριπολη, πριν την Κορινθο υπαρχει εξοδος απο αριστερα για Κορινθο και Πατρα. Για Αθηνα συνεχιζεις μεχρι που συναντας την Πατρων - Αθηνων.

Γραφεις ακριβως αυτο που εγραψα, οτι δλδ ερχομενος απο Τριπολη για Αθηνα, συναντας αυτους που ερχονται απο Πατρα.

Για Κορινθο, καλως βγαινεις απο τον αυτοκινητοδρομο. Ειναι λογικο. Για Πατρα ομως πρεπει να κινηθεις σε παραδρομους της Εθνικης, μεχρι να ξαναμπεις σε αυτην με κατευθυνση προς Πατρα.
Εκτος αν το εχουν φτιαξει τωρα, οποτε απλα :grinning-smiley-043

Απλο δεν ηταν ? :D
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν καταλαβαινω ποια παγκοσμια πρωτοτυπια εννοεις.

Ερχομενος απο Τριπολη, μπαινεις στον δρομο που ερχεται απο Πατρα.

Καπου τα εχεις μπερδεμενα.

Aν δεν πας προς Αθηνα (δεξια) και συνεχισεις ευθεια, κατω απο την γεφυρα (προς Κορινθο), βγαινεις στην παλια εθνικη (Κορινθου - Τριπολεως), και πας για Κορινθο.

Για Αθηνα δεν υπαρχει κανενα προβλημα.

... Για Πατρα ομως πρεπει να κινηθεις σε παραδρομους της Εθνικης, μεχρι να ξαναμπεις σε αυτην με κατευθυνση προς Πατρα.....

-bye-
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο Υπουργός Μεταφορών δε λέει την αλήθεια για τα διόδια
ΠΗΓΗ: ΕΟΣ

Δημοσιεύουμε δελτίο τύπου του ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ (diodiastop.blogspot.com), σχετικά με τη συνέντευξη του Υπ.Μετ. στις 14/09/2010 στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 15/09/2010


Ο Υπουργός Μεταφορών δε λέει την αλήθεια για τα διόδια
Στο κεντρικό δελτίο του τηλεοπτικού σταθμού Alpha, στις 14/09/2010, παρακολουθήσαμε τον Υπουργό Μεταφορών κ. Ρέππα, σχολιάζοντας ρεπορτάζ που είχε προηγηθεί σχετικά με το κίνημα «Δεν Πληρώνω Διόδια», να δηλώνει:

«… Ας γνωρίζουμε ότι το πιο πιθανό είναι η εταιρεία να κρατά τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος τους και να προσφεύγει εναντίων του Δημοσίου μετά, από το οποίο θα ζητά την ανάλογη αποζημίωση. Τα διόδια που δεν πληρώνουν οι ιδιώτες θα τα πληρώσει το Δημόσιο με την μία ή με την άλλη μορφή κατά την απαίτηση των παραχωρησιούχων και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε και να μην το επιτρέψουμε.»

Θέλουμε να υπενθυμίσουμε στον Υπουργό ότι στο άρθρο 24 του Ν.3555/2007 με τον οποίο κατοχυρώνεται η παραχώρηση τμήματος της Ε.Ο. Αθήνας Θεσσαλονίκης στην εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ορίζεται ότι: “σε κάθε περίπτωση το Δημόσιο δεν φέρει την ευθύνη της βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω (σ.σ. κομίστρων). Ειδικότερα η δαπάνη της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω βαρύνει τον παραχωρησιούχο, ο οποίος δεν δικαιούται να απαιτήσει από το Δημόσιο οποιαδήποτε αποζημίωση για τις ανωτέρω αιτίες ούτε να απαιτήσει περαιτέρω ανάμιξη του Δημοσίου στα θέματα αυτά”.

Στο ίδιο δελτίο ειδήσεων ο κ. Υπουργός απαντώντας σε σχόλιο του δημοσιογράφου κ. Σρόιτερ που του υπενθύμιζε τις υποσχέσεις της σημερινής κυβέρνησης για μείωση των τιμών διοδίων είπε : «Θα μου επιτρέψετε να πω ότι τα διόδια αυτά, ως προς την πυκνότητα των θέσεων τους και ως προς το ύψος έχουν ψηφιστεί το 2007, από την προηγούμενη Κυβέρνηση, στο πλαίσιο, των συμβάσεων παραχώρησης που πήραν την μορφή νόμου..(…). όσον αφορά την επαναδιαπραγμάτευση, πράγματι, αυτή ήταν η σκέψη, αλλά οι οικονομικές εξελίξεις και το υψηλό επίπεδο των spread, δεν επιτρέπει στις τράπεζες που είναι οι χρηματοδότες για την κατασκευή αυτών των μεγάλων αυτοκινητόδρομων, να μπουν εύκολα σε μια διαπραγμάτευση, εκτός και αν καταλήξουμε σε συμφωνία, η οποία θα είναι πασιφανώς σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος.»

Θέλουμε και πάλι να υπενθυμίσουμε στον κ. Υπουργό ότι:

- με την από 01/07/2010 γνωστοποίηση-αίτηση 10 δημάρχων, κοινοταρχών, νομαρχιακών και κοινοτικών συμβούλων περιοχών της Β.Α. Αττικής, που κατατέθηκε ενώπιον του, ζητείται από τη Νέα Οδό Α.Ε. η επιστροφή εντόκως στο Δημόσιο 175.000.000 και η επιβολή σε αυτήν προβλεπόμενων -συμβατικά- ποινικών ρητρών ύψους 24.000.000 για τη: (i) μη τήρηση της πολεοδομικής νομοθεσίας, (ii) μη τήρηση περιβαλλοντικών όρων, και (iii) μη υλοποίηση πληθώρας εργασιών και κατασκευών, που έπρεπε να είχαν περατωθεί, βάσει συμβατικών υποχρεώσεων, το αργότερο μέχρι τον Αύγουστο 2009. Εντολή ελέγχου για τα παραπάνω έχει αποστείλει στο Υπ.Μετ., στις 16/07/2010, και ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης. Να λοιπόν πού θα μπορούσε το Δημόσιο όχι να «χρεωθεί» αλλά να «πιστωθεί» από τη Νέα Οδό Α.Ε. -και μάλιστα με τη στήριξη του νόμου- 199.000.000 .

- επί της υπουργίας του συνέβη το θλιβερό δυστύχημα των Τεμπών στο τμήμα που κατασκευάζει η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. στο οποίο έχασε τη ζωή του ένας μηχανικός και για το οποίο δεν αποδόθηκαν ευθύνες παρότι είχε ως αποτέλεσμα να κοπεί η Ελλάδα στα δύο για 5 μήνες με τεράστιες οικονομικές συνέπειες και μάλιστα σε περίοδο κρίσης

- επί της υπουργίας του όχι μόνο δε μειώθηκαν αλλά και αυξήθηκαν οι σταθμοί είσπραξης διοδίων. Επίσης αυξήθηκαν 3 φορές τουλάχιστον τα κόμιστρα των διοδίων - επί της υπουργίας του χρησιμοποιήθηκαν οι δυνάμεις της ΕΛΑΣ για εκφοβισμό των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια και πάλι κατά παράβαση του ΑρΘ.24 του Ν.3555/2007.

- επί της υπουργίας του οι τράπεζες που «χρηματοδοτούν» τα έργα (με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου) έτυχαν κρατικής ενίσχυσης δισεκατομμυρίων ευρώ σε συνέχεια της τακτικής της προηγούμενης κυβέρνησης, την ίδια στιγμή που το λαϊκό εισόδημα λεηλατείται διαρκώς.

Τελικά θέλουμε να αναφέρουμε στον Υπουργό ότι στο ζήτημα των διοδίων ή είσαι με το δίκαιο αγώνα των πολιτών ή με τα συμφέροντα των μεγαλοκατασκευαστικών εταιρειών και των τραπεζών.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πληρώνουμε χρυσές καρμανιόλες και καθυστερήσεις

ENET.GR
Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ

Τα διόδια, με συνεχείς αυξήσεις στις τιμές και προσθήκη νέων σταθμών είσπραξης, φαίνεται πως είναι η μόνη πρόβλεψη που τηρείται και μάλιστα με... θρησκευτική ευλάβεια από τις περίφημες πέντε συμβάσεις του 2007 για τα έργα στους εθνικούς δρόμους.

Οι οδηγοί κινούνται σε δρόμους-εργοτάξια, με πολλά σημεία-καρμανιόλες, πληρώνουν όμως ως να είναι υπερσύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι!

Από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, προκύπτει ότι τρία χρόνια μετά, περίπου το 50% έως και 60% του συμβατικού χρονοδιαγράμματος των έργων, οι κατασκευές έχουν υλοποιηθεί μόλις από 13% έως 24% και μόνο σε δύο περιπτώσεις έχουν ξεπεράσει το 50%. Οι εργολάβοι οχυρώνονται πίσω από τις καθυστερήσεις του Δημοσίου στην υλοποιήση των υποχρεώσεών του σε τομείς όπως απαλλοτριώσεις και μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας, για να δώσουν συγχωροχάρτι στις δικές τους αποκλίσεις.

Είναι ενδεικτική η περίπτωση του Ε-65, του νέου αυτοκινητόδρομου που ξεκινά από τις Ράχες Φθιώτιδας και καταλήγει στην Εγνατία μέσω της δυτικής Θεσσαλίας. Στα τέλη του 2009 είχε διατεθεί στους κατασκευαστές το 62% των εργοταξιακών χώρων, ενώ τα έργα είχαν προχωρήσει μόνον κατά 4%.

«Τα περισσότερα έργα στους αυτοκινητόδρομους ανατέθηκαν χωρίς πλήρεις μελέτες και απαλλοτριώσεις», επισημαίνει ο Στέργιος Λαμπρόπουλος, γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών για τα έργα που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης. Το αποτέλεσμα; Ολες οι συμβάσεις... μπάζουν, με αποκορύφωμα την υποθαλάσσια αρτηρία στη Θεσσαλονίκη, το έκτο έργο των παραχωρήσεων, που τελικά ακυρώθηκε.

* ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η υποθαλάσσια είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο στις αρχές του 2009, όταν δύο χρόνια μετά την υπογραφή της η Αρχαιολογική Υπηρεσία ζήτησε να μεγαλώσει το βάθος των σηράγγων, γεγονός που θα εκτίναζε στα ύψη τον προϋπολογισμό. Ο ανάδοχος προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και κέρδισε αποζημίωση από το Δημόσιο ύψους 67,8 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι αν προχωρούσε η κατασκευή του έργου, η συμβολή του Δημοσίου θα ήταν 90 εκατ. ευρώ! Με άλλα λόγια, οι φορολογούμενοι επωμίζονται σχεδόν ολόκληρα τα βάρη ενός έργου που δεν θα κατασκευαστεί...

Προβλήματα μικρότερης κλίμακας, που όμως κοστίζουν χρόνο και κυρίως χρήμα, καταγράφονται σε όλα τα έργα στους αυτοκινητόδρομους.

**ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Δύο είναι τα μεγαλύτερα από τα ανοιχτά μέτωπα:

* Στα Βραχνέικα Αχαΐας εκκρεμεί η εκδίκαση προσφυγής τοπικών φορέων που ζητούν τη μετατόπιση του δρόμου προς τα νότια. Αυτό σημαίνει νέα χάραξη, με σήραγγα, σε μήκος περίπου 10 χλμ, που εκτιμάται ότι θα επιβαρύνει το κόστος κατά 100 εκατ. ευρώ.

**Στον Καϊάφα το ΣτΕ έχει απαγορεύσει την κατασκευή δρόμου ταχείας κυκλοφορίας μέσα από τον προστατευόμενο βιότοπο. Η παρέμβαση αυτή επηρεάζει τα έργα σε μήκος 25 χλμ. Τα συναρμόδια υπουργεία Υποδομών και Περιβάλλοντος έχουν επεξεργαστεί εναλλακτικές λύσεις, που δημιουργούν πρόσθετο κόστος έως και 200 εκατ. ευρώ.

el200910p049-thumb-large.jpg


Να σημειωθεί ότι, όπως ορίζουν οι συμβάσεις, όλες οι εκ των υστέρων προσθήκες έργων βαρύνουν εξ ολοκλήρου το Δημόσιο, όταν η συμμετοχή του στα αρχικά έργα ήταν 33%. Αλλωστε με υπουργική απόφαση, λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές, ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ συναίνεσε στην καταβολή 169 εκατ. ευρώ στους κατασκευαστές του αυτοκινητόδρομου Μαλιακός-Κλειδί, γιατί εκ των υστέρων εντοπίστηκαν αναγκαία έργα στις σήραγγες των Τεμπών.

Υπάρχουν και άλλες εκκρεμότητες, οι σπουδαιότερες από τις οποίες είναι:

* ΘΕΣΣΑΛΙΑ Στον Ε-65, όπου το ΣτΕ έχει εκδώσει απόφαση για προσωρινή αναστολή εργασιών σε μήκος 25 χλμ., που βρίσκεται στον βιότοπο της αρκούδας. Με την εμπειρία της Εγνατίας, η τελική έκβαση είναι προβλέψιμη και θα σημάνει επιπλέον κόστος για τα έργα.

* ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ Στην περιοχή της Κλόκοβας της Ιόνιας οδού, όπου αναμένονται αλλαγές μετά την εκδίκαση των προσφυγών που έχουν υποβληθεί στο ΣτΕ.

«Επιταχύναμε τις διαδικασίες απαλλοτριώσεων και υπογράψαμε μνημόνιο με το υπουργείο Πολιτισμού, που θα διέπει τις αρχαιολογικές εργασίες», μας ενημερώνει ο Στέργιος Λαμπρόπουλος. Αλλαγές προωθούνται και στο θέμα της μετατόπισης των δικτύων, μετά την απροθυμία των οργανισμών κοινής ωφέλειας να επωμιστούν τις εργασίες και το κόστος, όπως προβλέπουν οι συμβάσεις. Οσο για την επαναδιαπραγμάτευση των διοδίων, το υπουργείο επικαλείται το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον για να μεταθέσει για το απώτερο μέλλον τις μειώσεις που είχε υποσχεθεί στα τέλη του 2009. *
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Διόδια : η μεγάλη κλοπή!!! Πουλημένα τομάρια!

ΠΗΓΗ: Ακρίβεια Stop

Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.

Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.

2010092202.jpg


Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.

Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!

Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!

Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς βέβαια τους εξηγήσαμε, πως… απλά «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ».

Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Aγωγές εναντίον οδηγών που δεν πλήρωσαν διόδια

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2010, 15:13

Σε αγωγές εναντίον 25 οδηγών που δε δέχθηκαν να πληρώσουν το αντίτιμο των διοδίων προχώρησε η εταιρεία «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.», η οποία εκμεταλλεύεται το τμήμα της εθνικής οδού από την Ελευσίνα μέχρι την Κόρινθο και την Πάτρα.

Με ανακοίνωσή τους, οι Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων – Πανελλαδικό Συντονιστικό Όργανο ενάντια στα διόδια αναφέρουν ότι: «Πανικόβλητη η ιδιωτική πολυεθνική εταιρία ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ προέβη σε αγωγές σε βάρος 25 συμπολιτών μας που αρνούνται να πληρώσουν διόδια στην καρμανιόλα Κορίνθου – Πατρών.

Συγκεκριμένα, αγωγή σε πολίτες από την Πάτρα, το Αίγιο, το Διακοπτό, την Αθήνα και άλλες περιοχές, κοινοποίησε η Ολυμπία Οδός. Στην αγωγή η εταιρεία (που εκμεταλλεύεται διεκδικεί τα συνολικά ποσά των διοδίων που δεν πλήρωσαν οι πολίτες κατά την διέλευση τους από τα σημεία, ενώ επιπλέον τους ζητά και 1.500 ευρώ από τον καθένα αποζημίωση στην ηθική βλάβη (!!) που υποστηρίζει ότι υπέστη ως εταιρεία, από την συμπεριφορά τους.

Η εκδίκαση θα γίνει στο ειρηνοδικείο του Πειραιά τον Φεβρουάριο του 2012. Η εταιρία είσπραξης διοδίων έχει νοιώσει το έδαφος να χάνεται κάτω από τα πόδια της. Από την μια έχει το συνεχώς διογκούμενο κίνημα των πολιτών που απαιτούν Ελεύθερους και Ασφαλείς δρόμους και Δεν πληρώνουν διόδια.

Από την άλλη υπάρχει η επικείμενη στις 5 Οκτώβρη 2010 αγωγή σε βάρος της εκ μέρους των πολιτών και του Δικηγορικού Συλλόγου Πάτρας. Με την αγωγή αυτή, οι πολίτες, ζητούν κατάργηση των αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεων παραχώρησης των χιλιοπληρωμένων εθνικών μας δρόμων στους ιδιώτες. Έτσι σε κράτος πανικού η ιδιωτική πολυεθνική εταιρία έχει οδηγηθεί σε ενέργειες που μόνο θυμηδία προκαλούν, παίζοντας το τελευταίο της χαρτί, αυτό του εκφοβισμού και της τρομοκρατίας.

Όπως δήλωσε και ο δικηγόρος των συμπολιτών μας το περιεχόμενο της αγωγής της εταιρίας το μόνο που κατάφερε τελικά είναι να σκορπίσει ειρωνικά χαμόγελα στους πολίτες, παρά φόβο. Η εταιρία προσπαθεί να αναβάλει την εκδίκαση της αγωγής σε βάρος της γιατί πιθανολογεί απόφαση δυσάρεστη γι’ αυτήν ενώ παράλληλα προσπαθεί να αναχαιτίσει το κύμα των συμπολιτών μας που αρνούνται να πληρώσουν διόδια και μάλιστα στον δρόμο καρμανιόλα Κορίνθου - Πατρών.

Το κίνημα των πολιτών ενάντια στα διόδια ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ, ούτε αναχαιτίζεται. Αντίθετα ΕΞΟΡΓΙΖΕΤΑΙ. Θα μετατρέψουμε τις δίκες σε βάρος μας σε καταδίκες των συμβάσεων παραχώρησης και θα απαιτήσουμε την οριστική τους κατάργηση. Απαντάμε με νέες κινητοποιήσεις που θα γίνουν την Κυριακή 3 Οκτώβρη με ανοίγματα σταθμών διοδίων της Ολυμπίας οδού.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Σοβαρά τώρα...Ευθύνες αναζητήθηκαν στήν ''Κοινοπραξία'' πού είχε δεσμευθεί δημοσίως ότι η δίοδος τών Τεμπών είναι ασφαλής και πρό μερικών ημερών είχαμε πάλι κατολισθήσεις??
Γιά ποιόν λόγο πληρώνουμε διόδια σέ αυτές τίς περιπτώσεις?
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ούτε αυξήσεις - ούτε νέοι σταθμοί!

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ
ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

26/11/2010

Το θράσος τους περισσεύει…Ούτε αυξήσεις - ούτε νέοι σταθμοί!

Απελευθέρωση των διοδίων Ρίου, Αφιδνών και Νεστάνης την Κυριακή 28/11

Λίγες μόλις μέρες μετά τις εκλογές η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αυξάνει τα διόδια των Μαλγάρων κατά 40% και συνεχίζει το παιχνίδι της με του γνωστούς εργολάβους των πρώην εθνικών μας δρόμων. Σε λειτουργία τέθηκαν δύο νέοι σταθμοί διοδίων στη Φθιώτιδα και την Αρκαδία ενώ στα σκαριά βρίσκεται ένας ακόμα, καθώς και πλήθος πλευρικών σταθμών διοδίων. Όλα αυτά παρά τις διακηρύξεις περί του αντιθέτου και σε μια εποχή που το λαϊκό εισόδημα δεν αντέχει άλλη λεηλασία. Την ίδια στιγμή η Ολυμπία Οδός Α.Ε. που προεισπράττει διόδια για τον πιο επικίνδυνο δρόμο στην Ελλάδα (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος - Τσακώνα) ανακοινώνει με θράσος ότι η παράδοση των έργων στον οδικό άξονα θα καθυστερήσει 2 χρόνια ακόμα.


Αυτές οι πρακτικές είναι τουλάχιστον εξοργιστικές στην εποχή του Μνημονίου και αποτελούν συνέχεια της λεηλασίας του δημόσιου πλούτου αλά τρόικα. Οι κάτοικοι της Φθιώτιδας, της Θεσσαλονίκης και της Πιερίας έχουν ήδη δώσει μια πρώτη απάντηση με τις κινητοποιήσεις τους τις τελευταίες μέρες. Το πανελλαδικό μέτωπο που παλεύει κόντρα στα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων και των πατρόνων τους θα συνεχίσει με όλους τους τρόπους.

Αυτήν την Κυριακή 28/11 όλοι στις κινητοποιήσεις στους σταθμούς διοδίων !
Ρίου (Επιτροπές Ακρίβεια- Stop Πάτρας). Ραντεβού 11:30 στα διόδια του Ρίου (10:30 από Πλ. Γεωργίου). Τηλέφωνο : 6973426334

Αφιδνών (Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής κατά των Διοδίων), 11:30 στα διόδια Αφιδνών. Προσυγκεντρώσεις στις 11:00 στο Πάρκο Αφιδνών και στον κόμβο διοδίων Μαλακάσας (Αγία Παρασκευή). Τηλέφωνο : 6944885002

Νεστάνης , 16:00 στα διόδια Νεστάνης (Κίνηση συντονισμού Πολιτών για την Πελοπόννησο και ΑΣΠΕ). Τηλέφωνο : 6936730668
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Να ρωτησω κάτι.
Το "Δεν πλρωνω διοδια" ισχυει και για την Αττικη οδο ή μόνο για την Ολυμπία;
Γιατί υποτίθεται ότι η Αττικη οδός πληρει τις προδιαγραφες αυτοκινητόδρομου
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Να ρωτησω κάτι.
Το "Δεν πλρωνω διοδια" ισχυει και για την Αττικη οδο ή μόνο για την Ολυμπία;
Γιατί υποτίθεται ότι η Αττικη οδός πληρει τις προδιαγραφες αυτοκινητόδρομου

Εδώ που μας κατάντησαν φίλε μου εγώ προσωπικά δεν ξανα-πληρώνω μία πουθενά....
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Κι εγω αυτο σκεφτομαι απλα ηθελα να το ρωτησω.
Ήμαρτον πια.Μου ήρθαν τα τελη αυτοκινητου βλέπεις και τα έχω πάρει.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Κι εγω αυτο σκεφτομαι απλα ηθελα να το ρωτησω.
Ήμαρτον πια.Μου ήρθαν τα τελη αυτοκινητου βλέπεις και τα έχω πάρει.

:violent-smiley-030: