Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις ειμαι 38 χρονων και εχω να ψηφισω 15 χρονια.....
Στην Ελλαδα που ζουμε ολοι οι πολιτικοι πρεπει να φροντισουν πως θα βγαζουν τις μιζες τους και τα προς τα ζειν τους γιατι για την ελλαδα δεν κανουν κατι , και εξηγω....καπνιζεις-πληρωνεις φορο , πινεις-πληρωνεις φορο, οδηγας-αγοραζεις βενζινη-δουλευεις-δεη-οτε-κινητα-αυτοκινητο-πληρωνεις φορους , και εξηγω παλι , τελη κυκλοφοριας , τελη μεταβιβασης , διοδια , ασφαλιστρα , τελος μεγαλης ακινητης περιουσιας , ενιαια τελος ακινητης περιουσιας , χαρτοσημο , παραβολο , υποθυκοφυλακειο , τελη ταξινομησης και αλλαααααα πολλα , ενα πραγμα μονο δεν εχω καταλαβει μπαμπαααα...........για ποιο λογο μας κυβερνουν , αφου εμεις τα πληρωνουμε ολα , για ποιο λογο δανειζομαστε χρηματα απο την ευρωπη ? γιατι δεν υπαρχουν για τις μιζες.......ξυπνηστε!!!!!!
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Με ανακοίνωσή της, η εταιρεία «Εγνατία Οδός ΑΕ» αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο δημιουργίας νέων, ηλεκτρονικών διοδίων στους αυτοκινητόδρομους Θεσσαλονίκη - Νέα Μουδανιά, Κλειδί - Χαλάστρα - Εύζωνοι και Άκτιο – Αμβρακία.

Παράλληλα, μέσα στους επόμενους τρεις μήνες αναμένεται να εγκα-τασταθούν κατά μήκος της Εγνατίας οδού έξι νέοι σταθμοί διοδίων, που θα λειτουργούν με μπάρες.

Οι σταθμοί αυτοί θα έρθουν να προστεθούν στα διόδια του Πολυμύλου, αλλά και σε αυτά των Μαλγάρων, που είναι κοινά και για αυτούς που ταξιδεύουν μέσω της Εγνατίας οδού, αλλά και για αυτούς που χρησιμο-ποιούν τον ΠΑΘΕ.

Πηγή: agelioforos.gr
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

κατα την επισκεψη μου στο πατρικο μου αυτο το ΠΣΚ ακολουθησα την τακτικη και δεν πληρωσα σε κανενα διοδιο πλην των κρατικων στα μαλγαρα. Για μια διαδρομη 400 χλμ περασα απο 6 διοδια στο κατεβασμα (πηγα απο μπραλο) και 8! στην επιστροφη απο καστρο, απο 36 σχεδον ευρω πληρωσα τελικα 5,6. Η τακτικη μου: εφτανε στον γκισε, τον προσπερνουσα μισο αμαξι μηκος κατεβαινα εσπρωχνα την μπαρα και δεν την σηκωνα ξαναμπαινα και εφευγα χωρις σχεδον ποτε να πιασω κουβεντα με ταμειες ή εποπτες. Οι αντιδρασεις των υπαλλήλων ? ανυπαρκτες! Για την ακριβεια εκαναν οτι αλλο θες παρα να "βλεπουν" την κινηση μου. Αλλος κοιτουσε ψηλα, αλλος τα παπουτσια του αλλος μετρουσε τα ψηλα του ,αλλος ξηνοταν. Γενικα εχουν παρει γραμμη αφηστε τους "σκληρους" να παιρνουν στο ντουκου χωρις να γινεται μανουρα και να δημιουργουνται εντασεις. Παντως η κινηση δειχνει να απλωνει απο μερα σε μερα. Στο κατεβασμα ειδα 2 μονο οδηγους να κανουν την ιδια κινηση στην επιστροφη σε 2 μερες ειδα 10! Φυσικα το νουμερο ειναι πολυ μικρο μπροστα στον ογκο, ομως με τον παραδειγματισμο πιστευω μεχρι την εξοδο του πασχα θα εχει γενικευτει. Παντως ρε μαγκες γενικα η μαζα πολυ προβατα.... Εσπρωχνες την μπαρα εκανες νοημα στο επομενο αμαξι να ακολουθησει την τακτικη σου σε εβλεπε να μην πληρωνεις και ομως αυτοι σαν τα ρομποτακια τα υπνωτισμενα εδιναν τον οβολο τους.... Δυσκολο να γυρισει η συνηθεια και ο φοβος....
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

κατα την επισκεψη μου στο πατρικο μου αυτο το ΠΣΚ ακολουθησα την τακτικη και δεν πληρωσα σε κανενα διοδιο πλην των κρατικων στα μαλγαρα. Για μια διαδρομη 400 χλμ περασα απο 6 διοδια στο κατεβασμα (πηγα απο μπραλο) και 8! στην επιστροφη απο καστρο, απο 36 σχεδον ευρω πληρωσα τελικα 5,6. Η τακτικη μου: εφτανε στον γκισε, τον προσπερνουσα μισο αμαξι μηκος κατεβαινα εσπρωχνα την μπαρα και δεν την σηκωνα ξαναμπαινα και εφευγα χωρις σχεδον ποτε να πιασω κουβεντα με ταμειες ή εποπτες. Οι αντιδρασεις των υπαλλήλων ? ανυπαρκτες! Για την ακριβεια εκαναν οτι αλλο θες παρα να "βλεπουν" την κινηση μου. Αλλος κοιτουσε ψηλα, αλλος τα παπουτσια του αλλος μετρουσε τα ψηλα του ,αλλος ξηνοταν. Γενικα εχουν παρει γραμμη αφηστε τους "σκληρους" να παιρνουν στο ντουκου χωρις να γινεται μανουρα και να δημιουργουνται εντασεις. Παντως η κινηση δειχνει να απλωνει απο μερα σε μερα. Στο κατεβασμα ειδα 2 μονο οδηγους να κανουν την ιδια κινηση στην επιστροφη σε 2 μερες ειδα 10! Φυσικα το νουμερο ειναι πολυ μικρο μπροστα στον ογκο, ομως με τον παραδειγματισμο πιστευω μεχρι την εξοδο του πασχα θα εχει γενικευτει. Παντως ρε μαγκες γενικα η μαζα πολυ προβατα.... Εσπρωχνες την μπαρα εκανες νοημα στο επομενο αμαξι να ακολουθησει την τακτικη σου σε εβλεπε να μην πληρωνεις και ομως αυτοι σαν τα ρομποτακια τα υπνωτισμενα εδιναν τον οβολο τους.... Δυσκολο να γυρισει η συνηθεια και ο φοβος....

:a0210:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ειδικα τα διοδια μοσχοχωρι-μακρυχωρι-πυργετος ειναι τραγικα!!! καθε 10 λεπτα στην κυριολεξια και δωσε και δωσε!!! Στο τελος θα βαλουν και ενα διοδιο που θα μας περιμενει ενας αραπης και πολυ απο εμας θα παμε να στηθουμε! Ε αφου το εβαλε ο νομος τι να κανω? εγω θα αλλαξω το κοσμο?! που να να μπλεκεις τωρα...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Να ρωτησω κατι σχετικο, σε ολα τα διοδια σπρωχνεις τη μπαρα προς τα μπροστα? (μιλαω κυριως για διαδρομη Θεσσαλονικη-Αθηνα)
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ναι σε ολα εκτος απο τα μαλγαρα, καλα σε αυτο να πληρωνεις γιατι δεν υποκειται στις διαταξεις των υπολοιπων μη κρατικων διοδιων. Σε ολα με 1 δακτυλακι σπρωχνεις και οχι σηκωνεις την μπαρα τοσο απλα. Φυσικα δεν εχω κανει το ιδιο στα 2 τελευταια διοδια προς αθηνα γιατι δεν εφτασα μεχρι κατω.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αντίσταση στα διόδια

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2011, 10:39

050111-kinima-odhgon-inside.jpg

Στα άκρα οδηγείται η κόντρα μεταξύ των οδηγών Ι.Χ. αυτοκινήτων και των εταιρειών εκμετάλλευσης του εθνικού οδικού δικτύου, καθώς γιγαντώνεται μέρα με τη μέρα η φωνή της άρνησης για την πληρωμή στα διόδια.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, καθημερινά, περίπου πέντε στους δέκα οδηγούς, φθάνοντας στους σταθμούς διοδίων, κατεβαίνουν από τα οχήματά τους, σηκώνουν τις μπάρες και περνούν χωρίς να πληρώσουν το αντίτιμο.

Χαρακτηριστικό είναι, άλλωστε, το παράδειγμα που κατέγραψε η κάμερα της zougla.gr στα διόδια των Αφιδνών.

Η ανυπακοή έρχεται ως άμεση συνέπεια των νέων αυξήσεων στις τιμές των διοδίων, εξαιτίας της αναπροσαρμογής του Φ.Π.Α., που καθιστούν πλέον απαγορευτικές τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο.

Παράλληλα, οι οργανώσεις των πολιτών που αντιτίθενται στην καταβολή του διοδίου αναμένεται να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους, καθώς έχουν προαναγγείλει για την Κυριακή 9 Ιανουαρίου τον μαζικό αποκλεισμό όλων των σταθμών από τη Θεσσαλονίκη μέχρι και την Καλαμάτα.

Να ανοίξουν τα διόδια σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητόδρομου από την Ασέα μέχρι την Κόρινθο, καλεί όλους τους πολίτες και τους φορείς της Πελοποννήσου την Κυριακή στις 15:00 μεσημέρι, η προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα διόδια.

Οι πολίτες και οι φορείς της Μεσσηνίας θα ανοίξουν τα διόδια της γέφυρας Μάναρη στην Ασέα. Οι Αρκάδες και οι Λάκωνες τα διόδια της Νεστάνης και οι Κορίνθιοι με τους Αργολιδείς τα διόδια του Σπαθοβουνίου.

«Ζημιώνεται το κράτος»

Από την πλευρά της κυβέρνησης, ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, χαρακτήρισε λάθος την κίνηση των πολιτών να μην πληρώνουν διόδια. «Ζημιώνουν όχι μόνο το κράτος που εισπράττει τον Φ.Π.Α. από το κάθε αντίτιμο του διοδίου, αλλά και οι κατασκευάστριες κοινοπραξίες που υφίστανται ζημιά θα στραφούν εναντίον του Δημοσίου για διαφυγόντα κέρδη».

Πάντως, ο κ. Μαγκριώτης επεσήμανε ότι αυτές οι κινήσεις πολιτών αναδεικνύουν πράγματι ένα υπαρκτό πρόβλημα, που είναι τα ακριβά διόδια.

Επίσης, τόνισε ότι εδώ και λίγο καιρό, οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες έχουν σταματήσει τη χρηματοδότησή τους, επικαλούμενες τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, τη μείωση της ροής των αυτοκινήτων, λόγω της οικονομικής κρίσης και τη μη πληρωμή διοδίων, καθώς και την αύξηση των επιτοκίων σε σχέση με την περίοδο που υπεγράφησαν οι συμβάσεις. «Εμείς», υπογράμμισε ο υφυπουργός, «θεωρούμε πως οι απαιτήσεις των τραπεζών είναι υπερβολικές. Το Δημόσιο θα προσπαθήσει και θα τα καταφέρει να είναι σωστό στις συμβατικές του υποχρεώσεις».

Όπως εξήγησε ο κύριος Μαγκριώτης, οι κοινοπραξίες και οι τράπεζες έχουν κληθεί από το Υπουργείο Υποδομών σε έναν υπεύθυνο διάλογο, «για να σωθούν οι αυτοκινητόδρομοι».

«Πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις και των πέντε συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, αφού προχωρήσουμε σε διαπραγματεύσεις, με βάση τα νέα δεδομένα, για να σώσουμε τα έργα και οι συμβάσεις αυτές θα έρθουν σύντομα στη Βουλή» προσέθεσε.

Επιστρατεύουν φωτογραφικές μηχανές…


Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες, στις οποίες έχει παραχωρηθεί ο αυτοκινητόδρομος, περνούν στην αντεπίθεση, καθώς η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έδωσε το πράσινο φως για τη φωτογράφιση όλων εκείνων των οδηγών που με τα οχήματά τους αψηφούν τους σταθμούς των διοδίων.

Σε δηλώσεις του, ο υπεύθυνος λειτουργίας της εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», Γιάννης Νασούλης, δήλωσε ότι «στο εξής ο χρήστης θα φωτογραφίζεται και η αρμόδια αρχή του Δημοσίου θα αποστέλλει στην εταιρεία τα στοιχεία του- μετά και την απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Τότε η εταιρεία θα ενημερώνει τον οδηγό πως έχει 15 ημέρες να πληρώσει το αντίτιμο του διοδίου, αλλιώς μετά το πέρας των δύο εβδομάδων, θα εκδίδεται διαταγή πληρωμής για το αντίτιμο του διοδίου και το 20πλάσιό του ως πρόστιμο».

Και νέες αυξήσεις λόγω αναπροσαρμογής του Φ.Π.Α.

Την ίδια ώρα, αυξήσεις διοδίων ισχύουν ήδη από τα μεσάνυχτα της Κυριακής 2 Ιανουαρίου, όπως ανακοίνωσαν οι κατασκευάστριες εταιρείες παραχώρησης, «Νέα Οδός» και «Κεντρική Οδός».

Στα διόδια Αφιδνών οι νέες τιμές διαμορφώνονται ως εξής: δίκυκλα 1.40 ευρώ, Ι.Χ. 2.05 ευρώ, μεσαία φορτηγά 5.20 ευρώ, μεγάλα φορτηγά 7.25 ευρώ.

Διόδια Θηβών: δίκυκλα 1.70 ευρώ, Ι.Χ. 2.50 ευρώ, μεσαία φορτηγά 6.25 ευρώ, μεγάλα φορτηγά 8.80 ευρώ.

Διόδια Τραγάνας: δίκυκλα 1.65 ευρώ, Ι.Χ. 2.40 ευρώ, μεσαία φορτηγά 6.10 ευρώ, μεγάλα φορτηγά 8.50 ευρώ.

Διόδια Αγίας Τριάδας: δίκυκλα 1.10 ευρώ, Ι.Χ. 1.55 ευρώ, μεσαία φορτηγά 3.95 ευρώ, μεγάλα φορτηγά 5.55 ευρώ.

Παράλληλα, μέσα στον Ιανουάριο αναμένεται να τεθούν σε ισχύ τα νέα τιμολόγια, στα οποία περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 23%, για τα διόδια που εκμεταλλεύεται η κοινοπραξία «Μορέας» στην Πελοπόννησο.

Ο νέος τιμοκατάλογος για τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας και Λεύκτρο – Σπάρτης και τους σταθμούς Σπαθοβουνίου, Νεστάνης και Γέφυρας Μάναρη (Ασέας) θα ισχύει για όλους τους μετακινούμενους, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών e-PASS.

Σύμφωνα με τον νέο τιμοκατάλογο, τα δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν
1,70 ευρώ (από 1,60 ευρώ) στον σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου,
1,60 ευρώ (από 1,50 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Νεστάνης και
1,30 ευρώ (από 1,20 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Ασέας.

Τα οχήματα με ύψος έως 2,20 μ. θα πληρώνουν
2,40 ευρώ (από 2,30 ευρώ) στον σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου,
2,30 ευρώ (από 2,20 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Νεστάνης και
1,90 ευρώ (από 1,80 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Ασέας.

Τα οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20 μ. θα πληρώνουν
6,20 ευρώ (από 5,90 ευρώ) στον σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου,
5,90 ευρώ (από 5,60 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Νεστάνης και
4,80 ευρώ (από 4,50 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Ασέας.

Τα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ. θα πληρώνουν
8,70 ευρώ (από 8,20 ευρώ) στον σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου,
8,20 ευρώ (από 7,80 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Νεστάνης και
6,70 ευρώ (από 6,30 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Ασέας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η «Ολυμπία Οδός», αυξάνονται οι τιμές των διοδίων και στην Εθνική Οδό Αθηνών - Πατρών, αλλά, όπως προστίθεται, η ακριβής ημερομηνία έναρξης ισχύος των νέων τιμών θα γίνει γνωστή εντός του Ιανουαρίου.

Έτσι, τα δίκυκλα και τα τρίκυκλα θα πληρώνουν 2.20 ευρώ, τα οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος έως 2,20 μέτρα θα πληρώνουν 3,10 ευρώ, τα οχήματα με 2 - 3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20 μέτρα, θα πληρώνουν 7.90 ευρώ και τα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20 μέτρα θα πληρώνουν 11 ευρώ.
zougla.gr
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238529

Θά φύγουν οι κοινοπραξίες άν δεν πληρώνουν οι οδηγοί διόδια..
Στά τσακίδια..

Μονον εδώ ισχύει το ''πρώτα βάζω τά διόδια γιά νά μαζέψω λεφτά και μετά θά σάς φτιάξω τον δρόμο'' .
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ένα ΤΙΡ για της φωτογραφικές μηχανές που έχουν επιστρατεύσει ειναι να πάρουμε ενα ΙR προβολέα σαν τον παρακάτω

infrared-lamp-cctv-camera-dc12v-night-vision-411110-Gallay.jpg


ο οποίος δουλεύει με 12ν και να τον βάλουμε οσο ποιο κοντα στην
πίσω πινακίδα....
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μα γιατί να επιβάλλουν το ειδικό τέλος στη βενζίνη για χάρη των τεχνικών εταιρειών; στο κάτω κάτω δεν έχουν όλοι οι Έλληνες αυτοκίνητο.

Να το βάλουν στο ψωμί!

Έτσι θα πληρώνουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ (πλην των νεογνών, που ως γνωστόν πίνουν μόνο γάλα) κερατιάτικα στο Μπόμπολα.

ΒΡΕ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΛΕΩ ΓΩ;
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238529

Θά φύγουν οι κοινοπραξίες άν δεν πληρώνουν οι οδηγοί διόδια..
Στά τσακίδια..

Μονον εδώ ισχύει το ''πρώτα βάζω τά διόδια γιά νά μαζέψω λεφτά και μετά θά σάς φτιάξω τον δρόμο'' .

Μα και να τους φτιάχνανε τουλάχιστον πάει στα κομμάτια...εδώ μιλάμε ότι δεν θα προλάβουμε να τους δούμε φτιαγμένους εν ζωή...ενώ πληρώνουμε απο τότε που θυμόμαστε τον εαυτό μας..

Πάντως πλάκα πλάκα λίγες είναι οι επιχειρήσεις που προκαταβάλεις για τις υπηρεσίες τους. Η ΔΕΗ (έναντι...:slapface:) ο ΟΤΕ (προκαταβάλεις ένα δίμηνο) και η εκκλησία (πληρώνεις όλη σου τη ζώη για να προετοιμαστείς για τη μεταθάνατον..).Τυχαίο?δεν νομίζω..
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αμα βγάλεις την πίσω πινακίδα ας βγάζουν φωτό όσες θέλουν.

Το πρόστιμο αν σας σταματήσει η τροχαία... (σπάνιο) είναι 30 ευρωπουλάκια.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αμα βγάλεις την πίσω πινακίδα ας βγάζουν φωτό όσες θέλουν.

Το πρόστιμο αν σας σταματήσει η τροχαία... (σπάνιο) είναι 30 ευρωπουλάκια.

Άρα πρέπει να κάνουμε το πρόστιμο ένα μηνιάτικο :afro:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μία νίκη και ένα… ξεβράκωμα

του Γαλαξιάρχη

Τους αποκάλεσαν απαξιωτικά “κίνημα των τζαμπατζήδων” και “εξέγερση των ΙΧδων”. Στην πραγματικότητα πρόκειται για το μοναδικό ίσως συντονισμένο κίνημα με πανελλαδική, μόνιμη και κλιμακούμενη δράση. Μπορεί να πυροδοτείται από μικροαστούς, αλλά ίσως αυτή η πραγματικότητα να αποτελεί και την πλέον ενθαρρυντική κινηματική ένδειξη μίας κοινωνικής ομάδας που θεωρείται “άχρηστη”. Μία ακόμη πραγματικότητα: Η κυβέρνηση βρίσκεται σε πανικό, καθώς οι εργοδότες της “εθνικοί εργολάβοι” έχουν αρχίσει να μετράνε χασούρα και να γαβγίζουν παράφωνα, απειλώντας με εγκατάλειψη των έργων οδοποιίας, δηλαδή των χιλιάδων κορίνων που έχουν απλώσει σε ένα μισοξεχαρβαλωμένο δίκτυο επαρχιακών οδών που κάποιοι θέλουν να βαφτίζουν “εθνικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων”.

Πληρώστε τους το ΦΠΑ

Σύμφωνα με τα στοιχεία από διάφορες πηγές, τον τελευταίο χρόνο, έχουν πραγματοποιηθεί περίπου 600 χιλιάδες διελεύσεις οχημάτων χωρίς να καταβληθεί το αντίστοιχο αντίτιμο των διοδίων. Αν υπολογίσουμε λοιπόν, πως ο οδηγός κάθε οχήματος έπρεπε να πληρώσει κατά μέσο όρο π.χ. 5 ευρώ (!), τότε τα ποσό που δεν κατάφεραν να εισπράξουν οι εταιρείες, ανέρχεται στα 3 εκατ. ευρώ και ο ΦΠΑ που δεν εισέπραξε το ελληνικό κράτος περίπου στο 1 εκατ. Ευρώ.

Γράφει η σημερινή Αυγή:

«Το υπουργείο Υποδομών, διά του υφυπουργού Γ. Μαγκριώτη, με το ΠΑΣΟΚ να έχει ψηφίσει αδιαμαρτύρητα τις πέντε συμβάσεις παραχώρησης της κυβέρνησης της Ν.Δ. το 2007, υποκριτικά διεκτραγωδεί τα προβλήματα των συμβάσεων συντασσόμενος και με τους εργολάβους και με τους πολίτες που διαμαρτύρονται. Μιλώντας χθες στο ραδιόφωνο του Σκάι υποστήριξε πως οι εργολάβοι απειλούν να εγκαταλείψουν τα έργα λόγω διαφόρων προβλημάτων, όπως η άρνηση πληρωμής διοδίων, η απροθυμία των τραπεζών να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση των κοινοπραξιών και η καθυστέρηση των απαλλοτριώσεων από πλευράς Δημοσίου. Παρ’ ότι παραδέχθηκε ότι “οι κινήσεις πολιτών αναδεικνύουν ένα υπαρκτό πρόβλημα, που είναι τα ακριβά διόδια”, ταυτόχρονα μίλησε “για λάθος κίνηση να μην πληρώνουν διόδια”. Κινδυνολογώντας υποστήριξε ότι ζημιώνεται το κράτος που δεν εισπράττει τον ΦΠΑ, αλλά και οι κοινοπραξίες που υφίστανται ζημιά και θα στραφούν εναντίον του Δημοσίου. Έθεσε εκ νέου θέμα επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων παραχώρησης, κάτι που αποτελούσε προεκλογική σημαία του ΠΑΣΟΚ “για να μειώσει τις τιμές των διοδίων”, οι οποίες εν τω μεταξύ πήραν φωτιά»

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ξεβρακώνεται για μία ακόμη φορά στην προσπάθειά της να εξασφαλίσει το κέρδος του «εθνικού εργολάβου» εις βάρος των πολιτών. Επικαλείται το ΦΠΑ που χάνει η ίδια, άρα κατά τη λογική της τα κρατικά έσοδα (δηλαδή «εμείς»), αλλά κάνει γαργάρα το εξασφαλισμένο κέρδος (πάνω από 10%) του ιδιώτη για ένα έργο που και έχει ήδη πληρωθεί και δεν έχει καν ολοκληρωθεί. Μάλιστα σκαρφίζονται αυτό το κόλπο ώστε να μετατρέψουν το ιδιωτικό χαράτσι σε δημόσια οφειλή, ώστε να μπορούν να παρέμβουν στο κίνημα εναντίον των διοδίων. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας: «με ρύθμιση που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσιο έσοδο, θα προβλέπεται πρόστιμο για όσους δεν πληρώνουν που θα εισπράττεται μέσω των ΔΟΥ και μάλιστα με προσαύξηση για την καθυστερημένη καταβολή». Αν νομοθετήσουν κάτι τέτοιο, τότε θα πρόκειται για ένα ακόμη πανηγυρικό ξεβράκωμα της άθλιας υποταγής των “σοσιαλδημοκρατών” της εξουσίας στο ιδιωτικό κεφάλαιο, το οποίο υπηρετούν σαν πιστά σκυλάκια.

Αν θέλετε λοιπόν να τους… πεθάνετε στη νομιμότητα, κάντε το εξής απλό: Πληρώστε μόνο το ΦΠΑ (23% επί της τιμής του διοδίου). Έτσι, ακόμη και ο Μαγκριώτης, ως γνήσιο σοσιαλιστικό τέκνο, οφείλει να ενταχθεί στο κίνημα…

Ζαphod

___________________________________________________________________________
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εσφαλμένη η απάντηση της Αρχής για τις κάμερες στα διόδια

Όπως έχει δημοσιοποιηθεί, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επέτρεψε με απαντητικό της σημείωμα προς τα Υπουργεία Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη, την χρήση εικόνων από τα αυτοκίνητα που διέρχονται χωρίς να πληρώσουν διόδια, προκειμένου οι επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται τους δρόμους να μπορούν να στραφούν δικαστικώς εναντίον των οδηγών.

Πρόκειται για μια νομικά εσφαλμένη απόφαση της Αρχής, η οποία υποπίπτει σε σοβαρή και ανεξήγητη αντίφαση σε σχέση με την Γνωμοδότηση 1/2009 (βλ. εδώ), με την οποία η Αρχή έκρινε αντισυνταγματική την τότε τροπολογία για τις κάμερες, όταν η ΝΔ επέβαλε την νομοθετική εξαίρεση εφαρμογής της προστασίας προσωπικών δεδομένων από κάθε κάμερα του δημοσίου.

Σε εκείνη την Γνωμοδότηση, η Αρχή επέμενε – ορθά- ότι η λειτουργία των καμερών προϋποθέτει την θέσπιση ειδικής νομοθεσίας με την οποία θα προβλέπονται συγκεκριμένες διατάξεις για τη συλλογή, την αποθήκευση, τη χρήση και την διαβίβαση των δεδομένων. Διαφορετικά, μια γενική διάταξη που λέει απλώς ότι “επιτρέπεται η λειτουργία καμερών”, χωρίς την πρόβλεψη σαφών όρων συλλογής εικόνων και δικαιωμάτων για τους πολίτες είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

Η Αρχή ξέχασε αυτές τις συνταγματικές αξιολογήσεις της στην απάντηση που έδωσε στα δύο Υπουργεία για τις κάμερες των διοδίων. Αναφέρει ότι οι συμβάσεις που έχουν οι επιχειρήσεις με το κράτος περιλαμβάνουν ως όρο την υποχρέωση του Δημοσίου για χορήγηση “άδειας χρήσης ηλεκτρονικών τεχνικών συσκευών για τη βεβαίωση της μη καταβολής από τους χρήστες του ισχύοντος διοδίου τέλους από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων”. Αυτός ο συμβατικός όρος θεωρήθηκε επαρκής νομική βάση για την Αρχή, η οποία έσπευσε να θεωρήσει ότι με αυτόν τον τρόπο πληρούται η εξαίρεση του άρθρου 5 παρ. 2 στ. β’ του Ν.2472 (εκπλήρωση νομικής υποχρέωσης του υπεύθυνου επεξεργασίας), χωρίς όμως η Αρχή αυτή τη φορά να εξετάσει τη συνταγματικότητα της συγκεκριμένης διάταξης, όπως είχε πράξει με την Γνωμοδότηση 1/2009. Διότι εάν είχε εξετάσει τη συνταγματικότητα θα διαπίστωνε και πάλι ότι ελλείπουν οι σαφείς νομοθετικές διατάξεις που προβλέπουν τους όρους συλλογής των προσωπικών δεδομένων από αυτές τις κάμερες.

Επίσης, ως μέτρο, η συλλογή φωτογραφιών δεν είναι το ηπιότερο: θα μπορούσε η καταγραφή να γίνεται χειρόγραφα από έναν υπάλληλο των διοδίων ή ακόμη ορθότερα από κάποιον προανακριτικό υπάλληλο. Διότι η κάμερα δίνει μόνο τον αριθμό του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να διωχθούν ενώ δεν έχουν τελέσει οι ίδιοι την παράβαση. Οπότε τα δεδομένα που συλλέγονται από τις κάμερες δεν είναι ακριβή και μπορεί να οδηγήσουν αθώους στα δικαστήρια. Διάβασα μάλιστα ότι η σκέψη των εταιριών είναι η έκδοση διαταγών πληρωμής που θα οδηγήσει κατευθείαν τους πολίτες στην αγκαλιά του ΤΕΙΡΕΣΙΑ.

Συνεπώς, η “άδεια” που δίνει η Αρχή δεν βρίσκεται σε συμφωνία με το Σύνταγμα και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, γι’ αυτό θα πρέπει να επανεξεταστεί η υπόθεση από το ανεξάρτητο όργανο, σε κανονικό σχηματισμό διοικητικού συμβουλίου κι όχι ως ένα “ενημερωτικό” σημείωμα από τον Πρόεδρό του.

Επιβεβαιώνεται έτσι, για άλλη μια φορά, ότι η Αρχή μετά την έκδοση μιας γνωμοδότησης περί αντισυνταγματικής νομοθεσίας, δεν επιμένει για την επιβολή των απόψεών της, αλλά μάλλον αποσιωπά το θέμα, όπως ήταν το συμπέρασμα και στην Αξιολόγηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για το 2009.

Πηγή : E-Lawyer

http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/01/06/μία-νίκη-και-ένα-ξεβράκωμα/
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Νέες αυξήσεις στα διόδια, ξεσηκώνονται οι πολίτες

Ημερομηνία δημοσίευσης: 06/01/2011

O χορός των τσουχτερών αυξήσεων στις τιμές των διοδίων για οδικούς άξονες που δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη, παρ' ότι χρηματοδοτήθηκαν από όλα τα κοινοτικά πλαίσια στήριξης, καλά κρατεί, με το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών να κινδυνολογεί πως οι εργολάβοι θα εγκαταλείψουν τα έργα.

* Η κυβέρνηση κατανοεί τους πολίτες, αλλά συμπαραστέκεται στους εργολάβους...

Την ίδια ώρα, μπροστά στη διογκούμενη άρνηση των πολιτών να πληρώσουν τσουχτερά διόδια για δρόμους που δεν διαθέτουν τα χαρακτηριστικά των ασφαλών αυτοκινητοδρόμων, φαίνεται να αναζητεί τρόπους, με τη συνεργασία των κοινοπραξιών, προκειμένου να εισπραχθούν εκ των υστέρων... τα διαφυγόντα ποσά από το αντίτιμο των διοδίων. Εύφορο έδαφος προς τούτο έχει δημιουργήσει το “ναι” της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στη φωτογράφιση των πινακίδων των οχημάτων που οι οδηγοί τους αρνούνται να πληρώσουν.
diodia060111.jpg

Χθες, η “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.” ανακοίνωσε νέες αυξήσεις από 10 έως 60 λεπτά, ανάλογα την κατηγορία του οχήματος, η οποία θα ισχύσει από τα μεσάνυχτα της Κυριακής 9 Ιανουαρίου για το τμήμα Ράχες Φθιώτιδας - Κλειδί Ημαθίας. Προηγήθηκαν οι ανακοινώσεις για αυξήσεις στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, Ελευσίνας - Κορίνθου - Πάτρας.

Το υπουργείο Υποδομών, διά του υφυπουργού Γ. Μαγκριώτη, με το ΠΑΣΟΚ να έχει ψηφίσει αδιαμαρτύρητα τις πέντε συμβάσεις παραχώρησης της κυβέρνησης της Ν.Δ. το 2007, υποκριτικά διεκτραγωδεί τα προβλήματα των συμβάσεων συντασσόμενος και με τους εργολάβους και με τους πολίτες που διαμαρτύρονται. Μιλώντας χθες στο ραδιόφωνο του Σκάι υποστήριξε πως οι εργολάβοι απειλούν να εγκαταλείψουν τα έργα λόγω διαφόρων προβλημάτων, όπως η άρνηση πληρωμής διοδίων, η απροθυμία των τραπεζών να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση των κοινοπραξιών και η καθυστέρηση των απαλλοτριώσεων από πλευράς Δημοσίου. Παρ' ότι παραδέχθηκε ότι "οι κινήσεις πολιτών αναδεικνύουν ένα υπαρκτό πρόβλημα, που είναι τα ακριβά διόδια", ταυτόχρονα μίλησε "για λάθος κίνηση να μην πληρώνουν διόδια". Κινδυνολογώντας υποστήριξε ότι ζημιώνεται το κράτος που δεν εισπράττει τον ΦΠΑ, αλλά και οι κοινοπραξίες που υφίστανται ζημιά και θα στραφούν εναντίον του Δημοσίου. Έθεσε εκ νέου θέμα επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων παραχώρησης, κάτι που αποτελούσε προεκλογική σημαία του ΠΑΣΟΚ "για να μειώσει τις τιμές των διοδίων", οι οποίες εν τω μεταξύ πήραν φωτιά.

Ο αρμόδιος υπουργός Δ. Ρέππας προ καιρού είχε κλείσει το θέμα λέγοντας ότι αυτήν την περίοδο δεν συμφέρει η αναδιαπραγμάτευση λόγω υψηλών επιτοκίων δανεισμού. Χθες, ο Γ. Μαγκριώτης είπε: "Πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις και των πέντε συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, αφού προχωρήσουμε σε διαπραγματεύσεις με βάση τα νέα δεδομένα για να σώσουμε τα έργα και οι συμβάσεις αυτές θα έρθουν σύντομα στη Βουλή”.
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=591177