Διόδια

Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.


αμα δεν βρεξεις κ....ο ψαρια δεν πιανεις !
και καποιος επρεπε να τον πρωτοβρεξει....

δηλ, αμα δεν κουνηθει καποιος και να ακολουθησουν και οι υπολοιποι δεν γινεται δουλεια !!!!


αν ειναι δυνατον να πληρωνουν οι κατοικοι των γυρω περιοχων καθε στιγμη που μπαινοβγαινουν 2,5αρια ευρω !
καλα ειναι σοβαροι ;;;;;
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.nooz.gr/greece/gkremizei-pali-tis-mpares-o-gkletsos

..επιστρατευτηκε και η υπηρεσια ΟΠΚΕ (Ομάδες Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος) για την συλληψη του.

Ναι γιατι οπλοφορει ο συγκεκριμενος .....και το κραδαινει κι ολας :D
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

είστε άσχετοι....

άλλο
πάμε !
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

μα κι αυτοί....
Βάζουν την κάμερα πίσω απ τη φαγάνα και λένε "είμαστε εκεί και κάνουμε ρεπορτάζ... Εμποδίζει...."
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Οι αρσιμπαρίστες της Εθνικής


Tου Παντελη Μπουκαλα

Για τα διόδια γκρινιάζαμε από χρόνια. Για την υψηλή συχνότητα με την οποία φυτεύονται στο εθνικό δίκτυο, για το ύψος του αντιτίμου, για το γεγονός ότι πληρώναμε για δρόμους που παρέμεναν σκοτώστρες ή προπληρώναμε για άλλους που θα κατασκευάζονταν κάποτε κάπου αλλού, γινόμασταν, δηλαδή, αθέλητοι χρηματοδότες της «ανάπτυξης» άπληστων ιδιωτικών κορβανάδων. Και γκρινιάζαμε ο καθένας μόνος του, μετρώντας τα ψιλά μας, ή στην παρέα μας.

Το παράπονο όμως έσβηνε γρήγορα, επειδή δεν έσμιγε με των άλλων, των αγνώστων, ώστε να αποκτήσει όγκο, βαρύτητα, συνέχεια και να έχει κάποια ελπίδα ότι θα ακουστεί από μια πολιτεία που μοίραζε και μοιράζει τα δημόσια έργα με βάση τους νόμους της αγοράς, ο εστί μεθερμηνευόμενον, τους νόμους της διαπλοκής. Αντιμετωπίζαμε, δηλαδή, την ιδιωτικοποίηση του εθνικού δικτύου όπως ακριβώς την ιδιωτικοποίηση των δημοσίων παραλιών, που με μια περίφραξη κι ένα ακριβό εισιτήριο «αναβαθμίζονται» σε «πλαζ» · μουτρώναμε και περιμέναμε να αναλάβει δράση, ανθ’ ημών, κάποιο κόμμα ή δήμαρχος, την ώρα μάλιστα που συνεχίζαμε το τροπάριο πως «όλοι οι πολιτικοί ίδιοι είναι, κι όλοι οι δήμαρχοι».

Κι επειδή στην πολιτική, πέρα από τις κινούσες ιδέες, χρειάζεται κι ένας υλικός λόγος για να αναπτυχθούν αγώνες, όταν κλονίστηκε η υλική μας βάση, ατομική και συλλογική, όταν το τρίευρο έφτασε να μετράει σαν κάτι περισσότερο από φιλοδώρημα, η διάχυτη μεμψιμοιρία έγινε διαμαρτυρία και μάλιστα όλο και περισσότερο μαζική και οργανωμένη. Ο αρχικός αυθορμητισμός έδωσε τη θέση του στον διαδικτυακό συντονισμό κι αυτό που έμοιαζε ακίνδυνο παιχνίδι έγινε ρεύμα, ιδίως σε όσες περιοχές πλήττονται περισσότερο από το κόστος των διοδίων. Η κυβέρνηση, με ευήκοο πάντοτε ους, ανταποκρίθηκε αμέσως: αποφασίζοντας ό, τι της υπαγόρευσαν οι κοινοπραξίες, αύξησε αφ’ ενός τις μπάρες ανά την Ελλάδα, αφ’ ετέρου την τιμή του «διαβατηρίου». Λογικό. Αφού απολαμβάνουμε την υψηλότερη τιμή της βενζίνης πανευρωπαϊκά, πρέπει να έχουμε και τα ακριβότερα διόδια. Στο κάτω κάτω, έχουμε και τους καλύτερους δρόμους και τα λιγότερα τροχαία, ακριβώς επειδή οι δρόμοι μας είναι μια χαρά.

Πήραμε, λοιπόν, αμπάριζα και από το κάποτε εθνικό σύνθημα «κάτσε κάτω από την μπάρα», της εποχής που η άρση βαρών ικανοποιούσε τον εθνικό μας εγωισμό και δεν παρανοιαζόμασταν για την καθαρότητα όλων της των μεταλλίων, μετακινηθήκαμε στο «κάτω η μπάρα». Αυτό συμβαίνει, λένε μερικοί, επειδή έχουμε το μικρόβιο της ανομίας μέσα μας, φυλετικώς, με αποτέλεσμα να αρρωσταίνουμε μια στο τόσο. Οι... αρσιμπαρίστες, όμως, θα ήταν παράνομοι αν ήταν νόμιμοι οι διοδιάδες. Μόνο που ούτε οι ίδιοι δεν εμφανίζονται βέβαιοι για την εισπρακτική τους νομιμότητα. Αν πίστευαν πως είναι απολύτως συνταγματικοί, θα είχαν στήσει ολόκληρο ιδιωτικό στρατό στα διόδια.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Την μπάρα δεν την σηκώνουνε μόνο οι επαναστάτες

ΠΗΓΗ: tvxs
του Απ. Χαραλαμπίδη

Ένας από τους πολλούς προβληματισμούς της περιόδου που διανύουμε είναι το ποιος και με ποιόν τρόπο μπορεί να βγάλει την χώρα από την κρίση. Αν παραδεχτούμε ότι είναι αυτοκτονία της λογικής να πιστέψουμε ότι μπορεί να γίνει αυτό από αυτούς που επί τόσα χρόνια κυβερνούν και μας έφεραν στο σημερινό αδιέξοδο και ότι δεν προκύπτει προς το παρών από πουθενά αλλού μια πρόταση και πραχτική που να εμπνέει μαζικά τον κόσμο και να δημιουργεί ρεύμα αντίστασης και αλλαγής, ίσως έχει μια αξία να ανοίξει αυτή η συζήτηση σε κοινωνικούς και πολιτικούς χώρους από μηδενική βάση.

Θα μπορούσε να συμβάλει στην παραπάνω συζήτηση το νεοφώτιστο κίνημα των πολιτών που δεν πληρώνουν διόδια. Ξεκινώντας πριν δύο χρόνια από τους «ρομπέν των διοδίων» που ανοίγανε τους σταθμούς για να περάσουν οι οδηγοί χωρίς να πληρώσουν, σήμερα βρισκόμαστε στο σημείο χιλιάδες πολίτες να σηκώνουν τις μπάρες αρνούμενοι τα καταβάλουν το εξωφρενικό αντίτιμο.
Αποτελεί ίσως ένα από τα πιο ελπιδοφόρα, μαζικά, νικηφόρα και «ιδιόμορφα» κινήματα των τελευταίων δεκαετιών. Κάποια στοιχεία που προκύπτουν από το κίνημα κατά των διοδίων:

• Είναι ένα κίνημα ανυπακοής και αντίστασης στην πράξη. Η ταλαιπωρημένη έννοια της ανυπακοής αποκτά πραγματική αξία. Ο οδηγός σηκώνει την μπάρα και στην πράξη ακυρώνει το χαράτσι που του επιβάλανε κυβέρνηση και πολυεθνικές. Και αυτό γίνεται ταχτικά, για πολλούς και καθημερινά, και μπορεί να γίνει μια ενδιαφέρουσα συνήθεια που μπορεί να επεκταθεί και σε άλλους τομείς.

• Είναι ένα κίνημα αλληλεγγύης. Εκατοντάδες πολίτες ανά τακτά χρονικά διαστήματα προχωρούν σε ανοίγματα των σταθμών και με αυτό τον τρόπο γίνονται χρήσιμοι σε όσους διέρχονται χωρίς να αναγκάζονται να πληρώσουν.

• Είναι ένα κίνημα που τα μέλη του μαθαίνουν τα δικαιώματα τους. Σε εκδηλώσεις, συνελεύσεις και μπλόγκς έχει εδώ και καιρό ανοίξει η συζήτηση για το ποιος είναι παράνομος. Παράνομος δεν είναι ο οδηγός αλλά οι συμπράξεις του δημοσίου με το ντόπιο και ξένο μεγάλο κεφάλαιο. Και είναι παράνομοι γιατί έχουν κάνει ανολοκλήρωτες περιβαντολλογικές μελέτες, δεν έχουν κατασκευάσει ασφαλείς παραδρόμους, δεν έχουν σωστή χρέωση ανα χιλιόμετρο, δεν ισχύει η αρχή της ανταποδοτικότητας. Μα πάνω από όλα είναι αντισυνταγματικό το να εμποδίζεις την ελεύθερη διακίνηση των πολιτών εντός της χώρας. Και αυτά είναι επιχειρήματα που με την βοήθεια των νομικών ομάδων είναι γνωστά σε πάρα πολύ κόσμο.

• καταλυτής στην ανάπτυξη του είναι η ενότητα και ο συντονισμός. Επιτροπές από διάφορα σημεία της χώρας συναντηθήκανε για πρώτη φορά πέρυσι στον Βόλο. Μέσα από την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών προέκυψε το πανελλαδικό συντονιστικό κατά των διοδίων. Σε συναντήσεις, και μέσα από το διαδίκτυο, συντονίζονται οι δράσεις και προγραμματίζονται τα επόμενα βήματα. Είναι σημαντικό ότι κατατίθενται νέες ιδέες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόσφατη πρόταση της εθελοντικής ομάδας ν. Πιερίας για διεξαγωγή δημοψηφίσματος στον νομό τους.

• Είναι ένα κίνημα που αποδεικνύει ότι μερικές φορές αρκεί μια κρίσιμη μάζα ανθρώπων για να ανοίξουν νέοι δρόμοι. Με πείσμα, αποφασιστικότητα και υπομονή οι λίγες δεκάδες πολιτών που πριν δύο χρόνια ρίξανε το σύνθημα δεν πληρώνουμε, σήμερα γίνανε χιλιάδες. Και αυτό δείχνει ότι πολλές φορές τα πολλά τα λόγια και οι θεωρίες είναι χωρίς ουσία χωρίς την πράξη και το παράδειγμα. Σε αυτό το σκέλος καθοριστική ήταν η συμβολή των επιτροπών της Β.Α Αττικής.

• Ένα κίνημα που μέλη του δεν είναι οι συνήθεις ύποπτοι. Όλες οι ηλικίες και όλες οι πολιτικές πεποιθήσεις χωρούν σε αυτό. Δεν απαιτείται καμιά προγραμματική σύγκλιση ή μάξιμουμ συμφωνία. Και όλοι μπορούν να αντισταθούν.

Έχει αξία να δούμε και μια πιο ψυχολογική προσέγγιση του ζητήματος. Από το τρέμουλο στο πόδι ή το δυνατό χτυποκάρδι την πρώτη φορά που σηκώνει κάποιος την μπάρα γρήγορα περνάει στην ικανοποίηση και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης του. Αυτό αποδεικνύει ότι ο άνθρωπος μέσα από την συμμετοχή και την πράξη μπορεί να αλλάζει τον τρόπο που βλέπει την ζωή του και τον εαυτό του.

Βλέποντας την εικόνα εκατοντάδων απλών καθημερινών ανθρώπων τα μεσάνυχτα να αναστέλλουν την έναρξη και λειτουργία του σταθμού στο Αιγίνιο ή την εικόνα ανθρώπων όλων των ηλικιών να σπάνε τις μπάρες στις Αφίδνες και να αψηφούν την καταστολή προκύπτει η πεποίθηση ότι μπορεί ο κόσμος να πάρει την κατάσταση στα χέρια του. Συντονισμός, ενότητα, αλληλεγγύη, ανυπακοή και αντίσταση στην πράξη είναι κάποια από τα δάνεια που μπορούν άλλα κινήματα να πάρουν από αυτό των διοδίων. Μα πάνω από όλα εμπιστοσύνη στον λαό. Και όλα αυτά τα ρυάκια μπορούν να οικοδομήσουν ένα κοινωνικό μέτωπο που είναι αναγκαίο για να αντισταθούμε στην ισοπέδωση που προωθούν τρόικα, μεγάλο κεφάλαιο και το πολιτικό προσωπικό που τους υπηρετεί. Σε κάποια σημεία της εθνικής οδού παίζεται το ποιος έχει την εξουσία…

*Ο Αποστόλης Χαραλαμπίδης είναι μέλος του πανελλαδικού συντονιστικού κατά των διοδίων και των επιτροπών akribeia-stop
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ
ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
ΣΑΒΒΑΤΟ 15 Ιανουαρίου 2011,

στις 11:00 π.μ. στη Λαμία, Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Λαμιέων, Λεωνίδου 11, 2ος όροφος


Την ίδια μέρα στις 18:00 ανοίγουμε τα διόδια Πελασγίας

Το Σάββατο 15 Ιανουαρίου θα γίνει η 3η συνέλευση του Πανελλαδικού Συντονιστικού Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων. Η κυβέρνηση και οι εταιρείες συνεχίζουν να προκαλούν : αυξήσεις διοδίων, σύλληψη Δήμαρχου Στυλίδας, απειλές για νομοθετικές μεταρρυθμίσεις…Μετά την τεράστια επιτυχία της πανελλαδικής κινητοποίησης της 9ης Γενάρη είναι πλέον φανερό ότι είμαστε χιλιάδες και μπορούμε να νικήσουμε!

Συντονίζουμε το βηματισμό μας, σχεδιάζουμε τις επόμενες κινήσεις μας στην ανοιχτή πανελλαδική συνέλευση του κινήματος κατά των διοδίων.



Οι επιτροπές που έχουν μέχρι στιγμής δηλώσει συμμετοχή:

1. Κίνηση πολιτών Ξάνθης ενάντια στα Διόδια της Εγνατίας
2. Επιτροπές Ακρίβεια - Stop Καβάλας
3. Επιτροπές Ακρίβεια - Stop Θεσσαλονίκης
4. Μέλη της επιτροπής κατά των διοδίων Κοζάνης
5. Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας
6. Επιτροπή Αγώνα κατά των Διοδίων του Αιγινίου
7. Επιτροπή Νότιας Πιερίας κατά των Διοδίων
8. Πρωτοβουλία Πολιτών Γιαννίνων για ελεύθερους χώρους, δρόμους και δημόσια αγαθά
9. Επιτροπή Καρδίτσας κατά των Διοδίων
10. Επιτροπή Τρικάλων κατά των Διοδίων
11. Πολίτες Λάρισας ενάντια στα Διόδια
12. Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων και Φορέων Λαμίας κατά των Διοδίων
13. Συντονιστική Επιτροπή Φορέων & Κατοίκων Β. Α. Αττικής ενάντια στα Διόδια
14. Επιτροπές Ακρίβεια - Stop Αθήνας
15. Κάτοικοι Κορινθίας ενάντια στα Διόδια
16. Επιτροπές Ακρίβεια - Stop Πάτρας
17. Επιτροπές για μια γέφυρα που ενώνει (Ρίο)
18. ΕΚΠΟΙΖΩ
19. Προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα Διόδια


Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής:
Αττική: 6974072825, 6972738059, Αφίδνες: 6944298970, Γιάννενα: 6972255216, Θεσσαλία: 6976864058, Θεσσαλονίκη: 6974479243, Πάτρα: 6973426334, Πελοπόννησος: 6936730668, Πιερία: 6973380700, Φθιώτιδα: 6944749515, 6979115156, Ξάνθη: 6944729569, 6973824308, Καβάλα: 6937226098

[email protected], www.diodiastop.com
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

μια ερωτηση σχετικα με την πανελλαδικη αυτη εκστρατεια κατα των διοδιων..

αιτημα τους ειναι η τελειως καταργηση του συστηματος διοδιων? ή η μειωση και η αλλαγη του συστηματος πληρωμης των διοδιων ωστε να ειναι πιο δικαια κατανεμημενα στο εθνικο δικτυο?
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

μια ερωτηση σχετικα με την πανελλαδικη αυτη εκστρατεια κατα των διοδιων..

αιτημα τους ειναι η τελειως καταργηση του συστηματος διοδιων? ή η μειωση και η αλλαγη του συστηματος πληρωμης των διοδιων ωστε να ειναι πιο δικαια κατανεμημενα στο εθνικο δικτυο?

Ουσιαστικά η πλήρης κατάργηση....έχουν πληρωθεί άλλωστε...

%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC1.png

%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC2.png
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το κίνημα «Δεν πληρώνουμε διόδια – Δεν πληρώνουμε την κρίση τους» έχει γιγαντωθεί, αλλά τα περισσότερα καθεστωτικά ΜΜΕ δεν το έχουν αντιληφθεί ακόμα. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με την αντίσταση των κατοίκων της Κερατέας ενάντια στη δημιουργία ΧΥΤΥ στην περιοχή τους. Άκρα του τάφου σιωπή.

Υπάρχει μόνο ένας λόγος για τον οποίο τα ΜΜΕ προσπαθούν να αποσιωπήσουν ένα γεγονός ή να λοιδορήσουν ανθρώπους που αντιστέκονται: όταν δεν συμφέρει τους ιδιοκτήτες τους. Και πότε δεν συμφέρει τους ιδιοκτήτες τους; Όταν συμμετέχουν ως εργολάβοι στα έργα για τα οποία διαμαρτύρονται οι πολίτες.

Δεν είναι μυστικό πως τα συμφέροντα του κ. Μπόμπολα βρίσκονται –μεταξύ άλλων- και στις εθνικές οδούς, αφού μια εταιρεία συμφερόντων Γεωργίου Μπόμπολα και υιών συμμετέχει στην κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Ανώνυμος Εταιρεία Παραχώρησης».

Οι τηλεδημοσιογράφοι του Mega δεν έχουν πάρει χαμπάρι το κίνημα κατά της πληρωμής διοδίων, αλλά δεν θα πρέπει να τους κατηγορήσουμε, αφού –όπως είναι γνωστό- οι δημοσιογράφοι του Mega είναι συμφερόντων Μπόμπολα. Έχουμε εταιρεία συμφερόντων Μπόμπολα και δημοσιογράφους συμφερόντων Μπόμπολα. Δημοσιογραφία είναι το συμφέρον του αφεντικού.

Αυτοί οι ευαίσθητοι δημοσιογράφοι του Mega συγκινούνται πάρα πολύ με τους Atenistas, τους Salonistas –και όποια άλλη σαχλαμάρα εμφανιστεί στη χώρα-, αλλά αγνοούν παντελώς εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες που σηκώνουν την μπάρα και δεν πληρώνουν διόδια.

Εντελώς απαρατήρητη πέρασε από τους δημοσιογράφους συμφερόντων Μπόμπολα και η κίνηση του δημάρχου Στυλίδας, Απόστολου Γκλέτσου, να αφαιρέσει τις πλευρικές μπάρες του αυτοκινητόδρομου –συμφερόντων Μπόμπολα-, η σύλληψή του και όσα ακολούθησαν μέχρι να αφεθεί ελεύθερος.

Ίσως, αν στην Στυλίδα υπήρχαν οι Stilidistas, οι δημοσιογράφοι του Mega να έκαναν ένα αφιέρωμα σε αυτά τα παιδιά της περιφέρειας που χαϊδεύουν τις μπάρες, βάφουν τις τσουκνίδες και κερνάνε γλειφιτζούρια τους οδηγούς. Συγκινούνται από κάτι τέτοια οι δημοσιογράφοι συμφερόντων Μπόμπολα. Κι επειδή –εκτός από συμφερόντων Μπόμπολα- είναι και συμφερόντων Βαρδινογιάννη, τους συγκινούν και οι παίκτες των ποδοσφαιρικών ομάδων που δίνουν αυτόγραφα στα παιδιά με καρκίνο που έχει στη συλλογή της η κυρία Μαριάννα Βαρδινογιάννη.

Το συμπέρασμα από όλα αυτά είναι πως οι νταβατζήδες της διαπλοκής και τα παπαγαλάκια τους τα έχουν κάνει πάνω τους, επειδή έχουν αντιληφθεί πως ο κόσμος ξύπνησε και τους έχει γραμμένους στα παλιά του τα παπούτσια. Δεν πρέπει να τους κατηγορούμε που δεν το είχαν αντιληφθεί νωρίτερα• δεν πρέπει να ξεχνάμε πως αυτοί οι άνθρωποι δεν βρίσκονται συχνά ανάμεσα σε κανονικούς ανθρώπους, οπότε πάσχουν από χρόνιο ιδρυματισμό.

Το να μην πληρώνουμε διόδια είναι απολύτως νόμιμο, αφού οι συμβάσεις των έργων προβλέπουν μια σειρά από όρους οι οποίοι θα πρέπει να πληρούνται, ώστε οι εταιρείες να έχουν δικαίωμα είσπραξης διοδίων. Φυσικά, αυτοί οι όροι δεν πληρούνται, ενώ, παράλληλα, οι εταιρείες της κοινοπραξίας έχουν προβεί σε ένα σωρό από παράνομες πράξεις και έχουν καθυστερήσει τα έργα – εννοείται πως, για όλα αυτά, δεν έχουν δεχθεί ούτε ένα πρόστιμο από το κράτος. Το χέρι του κυβέρνησης έχει μπει στις τσέπες όλων μας αλλά όχι στην τσέπη του Μπόμπολα και των άλλων εθνικών ευεργετών.

Μπαίνω κι εγώ στο κίνημα! Πάω να αγοράσω αυτοκίνητο!

Οδηγίες για το πώς δεν πληρώνουμε διόδια:

1. Φτάνουμε με το αυτοκίνητο μας μπροστά στην μπάρα – Δεν ανοίγουμε συζήτηση με τον υπάλληλο – Δεν υπογράφουμε τίποτα

2. Κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο μας

3. Σπρώχνουμε την μπάρα προς τα εμπρός σαν να ανοίγουμε μία πόρτα και όχι προς τα πάνω

4. Η μπάρα πηγαίνει προς το πλάι και δεν παθαίνει καμιά φθορά

5. Ακούγεται ένας ήχος σειρήνας που δεν του δίνουμε καμιά σημασία

6. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο μας και συνεχίζουμε τον δρόμο μας

Στην όλη διαδικασία (άρνησης πληρωμής) δεν επιτρέπεται να επέμβει ούτε η Αστυνομία (αφού δεν κάνουμε καμία παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας) , ούτε η Εφορία (μια που η άρνηση πληρωμής είναι διαφορά μεταξύ ιδιωτών).

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εκεί που τις βρήκα κι εγώ: στο μπλογκ που έχουν φτιάξει οι Επιτροπές αγώνα, κατοίκων, πολιτών και εργαζομένων ενάντια στα διόδια. Εδώ.



http://pitsirikos.net/2011/01/η-εθνική-οδός-περνάει-από-το-mega/


Αψογος...:worshippy::worshippy::worshippy:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αύριο ανοίγουν τα διόδια σε όλη τη χώρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΜΕ - ΠΑΣΕΒΕ - ΠΑΣΥ - ΜΑΣ - ΟΓΕ

Τι συμβαίνει ακριβώς με τις συμβάσεις παραχώρησης των οδικών αξόνων και πώς έχει αυξηθεί η τιμή των διοδίων από το 2008 έως και 400%!
getImage.do

Στιγμιότυπο από παλιότερη κινητοποίηση του ΠΑΜΕ στα διόδια της Ελευσίνας

ΠΗΓΗ: Ριζοσπάστης

Αύριο, σε όλη την Ελλάδα, τα ληστρικά διόδια που έχουν επιβάλλει οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων, ανοίγουν με πρωτοβουλία που έχουν πάρει οι Γραμματείες του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου (ΠΑΜΕ), της Πανελλαδικής Αντιμονοπωλιακής Συσπείρωσης των ΕΒΕ (ΠΑΣΕΒΕ), της Παναγροτικής Αγωνιστικής Συσπείρωσης (ΠΑΣΥ), του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών (ΜΑΣ) και της Ομοσπονδίας Γυναικών Ελλάδας (ΟΓΕ).

Απαιτώντας «να καταργηθούν τώρα όλα τα διόδια» οι Γραμματείες σε κοινή ανακοίνωσή τους τονίζουν πως «τα διόδια είναι μέρος του πολέμου που έχουν εξαπολύσει κατά του λαού (ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΕΕ) για να προστατέψουν τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων». Και επισημαίνουν: «Τα διόδια και οι διαρκείς αυξήσεις δεν έγιναν για καλύτερους δρόμους, αλλά για να ωφεληθούν οι μεγαλοεργολάβοι. Εχουν τεράστιες ευθύνες το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και τα άλλα κόμματα του συστήματος, γιατί μαζί ψήφισαν την παράδοση των οδικών αξόνων στους μεγαλοεργολάβους».


Η πρωτοβουλία για το άνοιγμα και την κατάργηση όλων των διοδίων, συνδέεται άμεσα με τη λαϊκή πάλη για να καταργηθεί και ο ΦΠΑ στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, στο ηλεκτρικό ρεύμα, στο νερό, στο πετρέλαιο, κατά των αυξήσεων των τιμών στα εισιτήρια, στη ΔΕΗ, στα καύσιμα. Συνδέεται με την πάλη για να αποκρούσουμε τη μείωση των μισθών, για την προστασία των ανέργων, των αυτοαπασχολούμενων, των φτωχών και μεσαίων αγροτών από τα χρέη στις τράπεζες. Για να μην πτωχεύσει ο λαός, για να πληρώσουν την κρίση αυτοί που ευθύνονται, να φορολογηθεί τώρα με 45% το μεγάλο κεφάλαιο.

Τι συμβαίνει με τις συμβάσεις παραχώρησης

Οι αυξήσεις στην τιμή των διοδίων, που από το 2008 έως σήμερα ξεπερνούν ακόμη και τα 400% σε ορισμένες κατηγορίες οχημάτων, είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των περιβόητων «συμβάσεων παραχώρησης», τύπου ΣΔΙΤ, που προετοίμασε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και υπέγραψε η κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ τα δύο αυτά κόμματα τις ψήφισαν από κοινού στη Βουλή (την τελευταία ψήφισε και ο ΛΑ.Ο.Σ.).

Με τις συμβάσεις αυτές, οι κατασκευαστικοί όμιλοι, ενώ συμβάλλουν με 5% έως 8,5% στην κατασκευή των έργων, θα τα εκμεταλλεύονται για τουλάχιστον 30 χρόνια. Και η ελάχιστη όμως αυτή χρηματοδοτική τους συμβολή στα έργα είναι αμφισβητήσιμη, καθώς αυτή υπερκαλύπτεται από τις εισπράξεις των διοδίων - και μάλιστα αυξημένων - που τους παραδόθηκαν προκαταβολικά! Δηλαδή, υπάρχουν περιπτώσεις που τα χρήματα που βάζουν οι κοινοπραξίες για να ξεκινήσουν τα έργα προέρχονται από την προκαταβολική είσπραξη διοδίων από τους χρήστες των οδικών αξόνων! Ετσι έχει γίνει στην ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ, στην Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, στην Ελευσίνας - Κορίνθου - Πατρών - Πύργου και στην εθνική οδό Κλειδί Ημαθίας - Ράχες Φθιώτιδας...

Ας δούμε μερικά παραδείγματα ακόμα:

1. Στη «σύμβαση παραχώρησης» για το τμήμα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα - Σπάρτη, σε ένα κατασκευαστικό - μελετητικό κόστος 882,2 εκατ. ευρώ, η ίδια συμμετοχή της κοινοπραξίας είναι μόνο 55 εκατ. ευρώ, δηλαδή 6,2%, και άλλα 50 εκατ. ευρώ, που αποτελούν το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας...

2. Στο τμήμα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα, οι ιδιώτες θα καταβάλουν περίπου 240 εκατομμύρια ή το 8,5% του συνόλου του κόστους του έργου, εκ των οποίων μάλιστα τα 100 εκατομμύρια θα αποτελέσουν μετοχικό κεφάλαιο. Ουσιαστικά, δηλαδή, αν αφαιρεθούν και αυτά, τότε η συμμετοχή του ιδιώτη σ' αυτό το έργο θα είναι 4,3%!
Επιπλέον, οφείλουμε να πούμε ότι οι ιδιωτικοί όμιλοι έχουν λάβει τα τραπεζικά δάνεια καταθέτοντας ως εγγύηση πάλι τα προσδοκώμενα έσοδα από τα χαράτσια των διοδίων που πληρώνει ο λαός.

Τι πληρώνουν οι εργαζόμενοι

Αντίθετα, το Δημόσιο, δηλαδή οι εργαζόμενοι και τα άλλα λαϊκά στρώματα, αναλαμβάνουν:

* Τη χρηματοδότηση με «ζεστό» χρήμα (από τον κρατικό προϋπολογισμό και επιδοτήσεις της ΕΕ) του 30% έως και του 35% του κόστους των έργων. Για παράδειγμα, για τον άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα - Σπάρτη το Δημόσιο θα καταβάλει 330 εκατ. ευρώ, δηλαδή το 37% του συνολικού κατασκευαστικού κόστους (882 εκατ. ευρώ). Για την Ιόνια Οδό το Δημόσιο καταβάλλει 330 εκατ. ευρώ, δηλαδή το 29,5% του συνολικού κόστους (1.120 εκατ. ευρώ).

* Την παράδοση έργων που κατασκευάστηκαν πρόσφατα ή ακόμη κατασκευάζονται ύψους άνω των 2 δισ. ευρώ. Μόνο το πέταλο του Μαλιακού, που παραδίδεται τμηματικά στους ομίλους οι οποίοι από τον περασμένο Νοέμβρη έβαλαν και εκεί τον πρώτο σταθμό διοδίων (στο ύψος της Αγίας Τριάδας), θα στοιχίσει τελικά στον ελληνικό λαό πάνω από 800 εκατ. ευρώ. Επίσης: Για λογαριασμό του ομίλου της Ιονίας Οδού κατασκευάζονται οι παρακάμψεις Αγρινίου, τμήματα του Μαλιακού και το έργο Σχηματάρι - Χαλκίδα, με συνολικό κόστος που υπερβαίνει τα 400 εκατ. ευρώ.

Για λογαριασμό του ομίλου στην οδό Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα - Σπάρτη κατασκευάζονται τα τμήματα Σήραγγα Ραψομάτη - Λεύκτρο και Παραδείσια - Τσακώνα. Μόνο το τελευταίο κοστίζει 110 εκατ. ευρώ.

* Τις απαλλοτριώσεις, το ύψος των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει τα 1,5 δισ. ευρώ.

* Σε μερικές συμβάσεις, εκτός όλων των άλλων, παρέχονται και επιδοτήσεις λειτουργίας, δηλαδή εγγυήσεις κερδοφορίας προς τις κοινοπραξίες! Για παράδειγμα, αυτό συμβαίνει στον άξονα Κεντρικής Ελλάδας (η συνολική επιδότηση μπορεί να φτάσει και τα 400 εκατ. ευρώ) και Τρίπολης - Καλαμάτας - Σπάρτης (132 εκατ. ευρώ).
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Φιρι φιρι το πάτε να πάθει καμιά κρίση ο Άδωνις και να ξεμείνουμε από σωτήρες
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Φιρι φιρι το πάτε να πάθει καμιά κρίση ο Άδωνις και να ξεμείνουμε από σωτήρες

Μπάαααααααααα...Εχει πράμα..

Παπαδημητρίου,Mega...Τίγκα σωτήρες...Ολο γιά ''νομιμότητα'' μιλάν...

Τούς σκίζει ο pitsirikos πιο πάνω.
 
Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μπάαααααααααα...Εχει πράμα..

Παπαδημητρίου,Mega...Τίγκα σωτήρες...Ολο γιά ''νομιμότητα'' μιλάν...

Τούς σκίζει ο pitsirikos πιο πάνω.

Ξέχασα είναι και ο "Ψάλτε" στο ραδιοφωνο:flipout:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ισόβια επειδή δεν πλήρωνε διόδια

Δικαίωση επιζητεί ο Κινέζος ιδιοκτήτης φορτηγών Σι Τζιανφένγκ, που καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη επειδή δεν πλήρωνε διόδια επί 8 χρόνια.
Ο Σι Τζιανφένγκ κατόρθωσε να πετύχει επανάληψη της δίκης, ενώ η αυστηρότητα της ποινής που του επεβλήθη δημιούργησε κίνημα για τη στήριξή του του στο Ίντερνετ.

Ο Κινέζος ιδιοκτήτης φορτηγών που εργαζόταν στην κεντρική επαρχία Χενάν είχε προσαρμόσει στα φορτηγά του πλαστές στρατιωτικές πινακίδες για να μην πληρώνει διόδια κατά τις μετακινήσεις τους.

Σύμφωνα με τις αρχές από την πράξη του αυτή εξοικονόμησε 3,7 εκατομμύρια γιουάν (420.000 ευρώ).

Ωστόσο, η δικαστική απόφαση προκάλεσε γενική κατακραυγή, καθώς τα εισοδήματα του Σι Τζιανφένγκ ήταν πολύ λιγότερα από τα τέλη που θα έπρεπε να έχει πληρώσει στα διόδια.

Ύστερα από τον σάλο που προκλήθηκε το δικαστήριο της πόλη Πιντινγκσάν παραδέχθηκε ότι η υπόθεση του Σι Τζιανφένγκ προκάλεσε "την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και ζωηρή συζήτηση" και αποφάσισε τη διεξαγωγή νέας δίκης.

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=241335
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.nooz.gr/greece/to-pame-anoigei-diodia-sti-voreia-ellada

μου κανει εντυπωση..πως τοσο καιρο που μια ομαδα ανθρωπων εκανε το δικο του αγωνα για τα διοδια δεν υπηρχε συμμετοχη καποιας κομματικης βασης. οταν αυτος ο αγωνας γιγαντωθηκε εμφανιζονται σαν ετοιμοι απο καιρο να διεκδηκησουν το δικο τους κομματι στον αγωνα του λαου! ή μονοι τους...ή καθολου.