Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΕΧΕΙ ΓΙΝΗ ΑΠΟ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ. ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΗ.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Επειδη βλεπω πως η συντριπτικη πλειοψηφια εδω ειναι κατα της καταβολης διοδιων , θα ηθελα να τοποθετηθουμε αν ο καθενας απο αυτους που ειμαστε υπερ δεν πληρωνουμε οντως διοδια σπρωχνοντας τις μπαρες ή απλως αναλωνομαστε στους λεονταρισμους απο τα πληκτρολογια και μολις φτασουμε στους γκισεδες πληρωνουμε μουρμουριζοντας με κατεβασμενο το κεφαλι. Εγω όπως πιθανως θα εχετε διαβασει πιο πισω απο τα χριστουγεννα δεν εχω ξαναπληρωσει σε μη κρατικα διοδια.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΣΑΒΒΑΣ ΚΩΦΙΔΗΣ (Πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και νυν προπονητής)
«Οσο δεν μου εξηγούν το «γιατί», δεν πληρώνω το χαράτσι των διοδίων»

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. Στον ΓΙΑΝΝΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ [email protected]

Το βίντεο με την άρνησή του να πληρώσει διόδια είναι από τα δημοφιλέστερα στο YouTube. Σε μια εποχή που η αντίδραση στη σαρωτική αύξηση των διοδίων αρχίζει και αποκτά διαστάσεις κινήματος μαζικής ανυπακοής, ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και νυν προπονητής Σάββας Κωφίδης διατυπώνει τις θέσεις του για τη σχέση κράτους-πολίτη, όπως εκείνος την αντιλαμβάνεται, μέσα από τις εμπειρίες και τα διαβάσματά του.

Πόσον καιρό δεν πληρώνετε διόδια;

Πάνω από έναν χρόνο. Οι αυτοκινητόδρομοι για τους οποίους πληρώνουμε διόδια πρέπει να είναι ασφαλείς, να διαθέτουν τουλάχιστον δύο λωρίδες και μία βοηθητική, νησίδα που να χωρίζει τους δύο δρόμους, κατάλληλο φωτισμό και εναλλακτικό δρόμο ώστε κάθε οδηγός να έχει τη δυνατότητα επιλογής· π.χ. εάν θέλω να πάω στο χωριό μου, να μην χρειάζεται για 10-20 χιλιόμετρα να πληρώσω διόδια. Αυτά δεν ισχύουν και γι' αυτό δεν πληρώνω.

Υπό ποιες προϋποθέσεις θα πληρώνατε;

Πρώτον: αυτά τα διόδια να είναι ελάχιστα, δύο τον αριθμό, αρχή και τέλος. Δεύτερον, να γνωρίζει ο πολίτης για πόσο χρονικό διάστημα θα συμβαίνει αυτό. Δεν μπορεί να είναι επ' άπειρον. Και τρίτον, να διευκρινίσει η πολιτεία τι ακριβώς σημαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας. Δεν πληρώνουμε κάθε χρόνο και μάλιστα υπέρογκα ποσά για να μπορούμε να κυκλοφορούμε στους δρόμους της χώρας μας; Εάν ναι, τότε για ποιον λόγο χρειάζονται και τα διόδια; Λένε ότι πρέπει το κράτος να πάρει αυτά τα χρήματα για να φτιάξει δρόμους. Ομως αυτοί οι δρόμοι γίνονται επί σειρά ετών. Τη στιγμή που ένα έργο έχει προϋπολογισμό π.χ. 10 δραχμές, μετά από το πέρας κάποιων χρόνων έπρεπε να έχει αποπληρωθεί. Σήμερα, σε έναν αυτοκινητόδρομο 500 χιλιομέτρων, Αθήνα-Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, υπάρχουν 10 σταθμοί διοδίων και φυτρώνουν καινούριοι συνέχεια. Πού θα πάει αυτό; Για πόσο ακόμη θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε διόδια και μάλιστα για έναν άθλιο δρόμο όπου έχει χυθεί τόσο αίμα;

Συνεπώς, η συγκεκριμένη στάση σας δεν εντάσσεται στον ελληνικό τσαμπουκά «δεν γουστάρω και δεν πληρώνω».


Και βέβαια όχι, δεν μας ήρθε ξαφνικά να πούμε «δεν πληρώνουμε». Λέμε όμως να μην υποτιμούν τη νοημοσύνη μας και να μην προσβάλλουν την αξιοπρέπειά μας. Μας επιβάλλει το κράτος ένα χαράτσι. Να βγει και να μας πει: «πρέπει να πληρώσετε γι' αυτόν και αυτόν τον λόγο». Εάν είναι δίκαιος ο λόγος, θα είμαστε μαζί του. Διαφορετικά, πρόκειται για ένα είδος έμμεσης ληστείας των πολιτών, τόσο από το κράτος όσο και από τις ιδιωτικές εταιρείες στις οποίες το κράτος έχει παραχωρήσει τους δρόμους. Κι εδώ τα πράγματα δεν είναι καθαρά. Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς συμβαίνει με τους δρόμους και με τις εταιρείες που τους εκμεταλλεύονται και για πόσο ακόμη θα συμβαίνει αυτό; Είναι η πρόταση του κράτους, εσαεί, για όλη τους τη ζωή, να πληρώνουν οι πολίτες αυτές τις εταιρείες; Είναι δικοί τους οι ελληνικοί δρόμοι, είναι αυτές οι εταιρείες ιδιοκτήτες τους;

Τι είδους σχολίων έχετε γίνει δέκτης αναφορικά με τη στάση σας στο συγκεκριμένο θέμα;

Συνήθως θετικών. Αλλά και κάποιων αρνητικών: «γιατί δεν πληρώνει, το κάνει για φιγούρα κ.ά». Δεν έχω τέτοια ανάγκη. Για μένα, αν θέλετε, που έχω μια μικρή οικονομική ευχέρεια, πιο εύκολο θα ήταν να πληρώνω και να μην με ενοχλεί κανείς, να μην μπαίνω στο στόχαστρο. Απλώς εγώ δεν μπορώ να βλέπω τον άνθρωπο ο οποίος εργάζεται από το πρωί μέχρι το βράδυ για να εξασφαλίσει τα του βίου του, να πονά, να πληγώνεται, να καταρρακώνεται, κι εγώ να μην κάνω τίποτε. Εάν ο καθένας σκέφτεται τον εαυτό του, θα είμαστε πάντοτε υποτελείς. Αυτός είναι ο λόγος της κίνησής μου.

Σε παλιότερη συνέντευξη, ένας ιρλανδός πολιτικός φιλόσοφος, σύμβουλος του Θαπατέρο, ο Φίλιπ Πέτιτ, δήλωνε στην «Ε» ότι τα κοινωνικά κινήματα οφείλουν να επιτηρούν τις κυβερνήσεις όταν βλέπουν ότι αυτές δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του λαού, εν τέλει και με την ανυπακοή, αν χρειαστεί.

Συμφωνώ και γι' αυτό συμμετέχω σε μια τέτοια κοινωνική κίνηση που λέγεται «Hasta la victoria siempre». Εκεί μαζευτήκαμε άνθρωποι από διάφορες κοινωνικές τάξεις, αθλητές, τραγουδιστές, εργάτες, μη κομματικοποιημένοι, χωρίς καταστατικά, ταμεία κ.λπ., με σκοπό να αναδείξουμε διάφορα κοινωνικά ζητήματα. Παίξαμε ποδόσφαιρο για φυλακισμένους, παίξαμε στην Κοζάνη για το περιβάλλον, παίξαμε στον Τύρναβο για την Κούνεβα και το μήνυμά μας ήταν «αξιοπρέπεια σε όλες τις εργάτριες του κόσμου». Το ματς αυτό ήταν το μόνο για το οποίο βάλαμε εισιτήριο και τα χρήματα δόθηκαν στην κυρία Κούνεβα. Συνήθως τα ματς που οργανώνουμε είναι «ανοιχτά».

Για το θέμα της ανυπακοής, το σχόλιό σας;

Εχει μιλήσει για αυτό πρόσφατα αλλά και παλιότερα ο κ. Θεοδωράκης. Η ανυπακοή είναι μια κοινωνική αντίδραση, ειρηνική, χωρίς βία που για να έχει αποτέλεσμα πρέπει να γίνει μαζικά· π.χ. στο θέμα των διοδίων, αν δεν πληρώσει ένας, είναι πολύ εύκολο να τον «πνίξουν». Αλλά αν δεν υπακούσει μαζικά ο κόσμος, τότε η πολιτεία θα αναγκαστεί να στρέψει την προσοχή της, να δει το δίκαιο, ότι από λάθος χειρισμούς έγιναν πράγματα υπερβολικά για τον πολίτη που εκείνος αδυνατεί να τα επωμιστεί.

Στις γιορτές, πάντως, παρατηρήθηκε στο θέμα των διοδίων ένα είδος μαζικής ανυπακοής.

Χαίρομαι, γιατί αρχίζει ο κόσμος να διεκδικεί τα δικαιώματά του. Και μάλιστα ειρηνικά. Φοβάμαι μην τυχόν και ασκηθεί τρομοκρατία προστίμων και ποινών από το κράτος και ο κόσμος τρομάξει.

Δεν υπάρχει περίπτωση να αντιδράσει ακόμη πιο πολύ; Αλλωστε, το ότι προς στιγμήν δεν έχει υπάρξει αντίδραση δεν δείχνει και κάποια ενοχή από την απέναντι πλευρά;

Η ενοχή φαινόταν όποτε περνούσα από τα κρατικά διόδια, π.χ. των Μαλγάρων, όταν οι υπεύθυνοι αμέσως διαχώριζαν τη θέση τους. Ελεγαν: «εδώ είναι κρατικά διόδια». Δηλαδή κάτι σαν «εδώ πρέπει να πληρώσεις, είναι νόμιμα, του κράτους. Στα υπόλοιπα μην πληρώνεις...». Αλλά αν εσύ δηλώνεις νόμιμος, τα υπόλοιπα διόδια τι είναι; Παράνομα; Δεν είναι αυτό ομολογία ενοχής; Και -επιπρόσθετα- βαφτίζεις παράνομους κάποιους στους οποίους εσύ έχεις δώσει το δικαίωμα επιβολής διοδίων;

Βιώνουμε στις μέρες μας μια κατάσταση η οποία έχει μια ισχυρή οικονομική διάσταση αλλά και μια γενικότερη διάσταση χρεοκοπίας στο επίπεδο των αξιών. Στο εξωτερικό είδαμε έντονες αντιδράσεις, στην Ελλάδα;

Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι λίγο συγκεχυμένα, κυρίως από τον φοιτητικό κόσμο, απ' όπου πάντοτε ξεκινούν και τα μεγαλύτερα κινήματα. Αλλά από τη στιγμή που μπαίνει και στα πανεπιστήμια η κομματικοποίηση, αρχίζουν οι διάφορες νεολαίες και διαχωρίζουν τη θέση τους υπέρ του ενός κόμματος ή του άλλου, και κάπως έτσι αναστέλλονται οι όποιες κινητοποιήσεις. Γιατί αν είναι να γίνει μια κίνηση για ένα δίκαιο αίτημα, οι νέοι που ανήκουν στο κόμμα της εξουσίας δεν θα αντιδράσουν. Πώς θα εξεγερθούν και εναντίον ποίου; Εναντίον εκείνου του κόμματος από το οποίο περιμένουν, όποτε αποφοιτήσουν, να τους αποκαταστήσει επαγγελματικά;

Συνεπώς, δεν βλέπετε πουθενά κάποια σπίθα;

Κατά καιρούς κάτι γίνεται, όπως η κινητοποίηση μετά τον θάνατο του Αλέξη, από μικρότερους σε ηλικία ανθρώπους, μαθητές. Οι κινητοποιήσεις που γίνονται τώρα είναι κυρίως κινητοποιήσεις ανθρώπων σε απόγνωση, σε αγανάκτηση. Ενδεχομένως να χρειαστεί να φτάσει κάποιος στην εξαθλίωσή του για να επαναστατήσει. Αλλά εγώ πιστεύω ότι δεν πρέπει να φτάσει κάποιος εκεί για να διεκδικήσει το δικαίωμα να ζει ελεύθερος και αρμονικά σε μια κοινωνία. Γιατί αν φτάσουμε στην εξαθλίωση, μετά θα προκύψει κάτι πολύ βίαιο και τυφλό και δεν ξέρω πού ακριβώς θα οδηγήσει.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=241743
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πως και έχουν γίνει κινητοποιήσεις σε ΟΛΗ την Ελλάδα και στην Αττική Οδό δεν έχει γίνει ΠΟΤΕ?

Τα διόδια στην Αττική Οδό έχουν το ίδιο κόστος ανά χιλιόμετρο (αν όχι μεγαλύτερο) από αυτά που υπάρχουν στην υπόλοιπη Ελλάδα. Επίσης τα εκμεταλλεύεται ιδιώτης.

Για ποιο λόγο δεν έχει γίνει διαμαρτυρία για τα διόδια στην Αττική Οδό?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πως και έχουν γίνει κινητοποιήσεις σε ΟΛΗ την Ελλάδα και στην Αττική Οδό δεν έχει γίνει ΠΟΤΕ?

Τα διόδια στην Αττική Οδό έχουν το ίδιο κόστος ανά χιλιόμετρο (αν όχι μεγαλύτερο) από αυτά που υπάρχουν στην υπόλοιπη Ελλάδα. Επίσης τα εκμεταλλεύεται ιδιώτης.

Για ποιο λόγο δεν έχει γίνει διαμαρτυρία για τα διόδια στην Αττική Οδό?

Μαλλον γιατι εκει υπαρχουν εναλλακτικες, ο δρομος ειναι αψογος και οτιδηποτε συμβει παρεμβαινουν αμεσα? Μηπως γιατι ειναι ο μονος δρομος πραγματικα διεθνων προδιαγραφών? Μηπως αυτο αποδυκνυει οτι δεν ειμαστε 'τσαμπουκαδες' αλλα δεν ανεχομαστε να μας αποκαλουν λαλακες μεσα στα μουτρα μας και να πληρωνουμε γι αυτο?

Αυτο που λες πρεπει να τονιστει οσο το δυνατον περισσοτερο: οι αντιδρασεις στους δρομους ειναι δικαιες γιατι δεν ειναι δυνατον να πληρωνεις δρομους-καρμανιολες οχι μονο σε ιδιωτη αλλα ουτε στην πολιτεια. Δεν ειναι δυνατον να πληρωνεις για εργα που ΘΑ γινουν... (Κι αμα εγω σκοτωθώ ρε μεγαλε στο αχουρι σου οσο το φτιαχνεις, θα επιστραφουν τα χρηματα στην οικογενεια μου για την κηδεια?). Αντιθετα σε δρομο που δεν ειμαι υποχρεωμενος να χρησιμοποιησω (αλλα δεν το κανω γιατι θελω φτασω γρηγοροτερα, αισθανομαι μεγαλυτερη ασφαλεια, δεν 'σπαω' το αυτοκινητο μου) εκει να πληρωσω αδιαμαρτυρητα...
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Και η "Αττική Οδός" μας τα παίρνει παράνομα, καθώς το έργο ολοκληρώθηκε, το πληρώσαμε, έβγαλαν οι ιδιοκτήτες το προβλεπόμενο από τη σύμβαση κέρδος και θα έπρεπε να παραδοθεί στο δημόσιο δηλ. στους πολίτες, πράγμα που δεν έγινε και πληρώνουμε διόδια από κεκτημένη ταχύτητα...
Εντός του μήνα θα υπάρξουν αντιδράσεις και γι' αυτό.
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Και η "Αττική Οδός" μας τα παίρνει παράνομα, καθώς το έργο ολοκληρώθηκε, το πληρώσαμε, έβγαλαν οι ιδιοκτήτες το προβλεπόμενο από τη σύμβαση κέρδος και θα έπρεπε να παραδοθεί στο δημόσιο δηλ. στους πολίτες, πράγμα που δεν έγινε και πληρώνουμε διόδια από κεκτημένη ταχύτητα...
Εντός του μήνα θα υπάρξουν αντιδράσεις και γι' αυτό.

Α, δεν τη δωσανε με τις κλασσικες 30 χρονες συμβασεις?

Φοβαμαι πως αν υπαρξουν αντιδρασεις και εκει, θα υποβαθμιστει ο αγωνας εναντια στα αλλα διοδια, αφου θα δωσει το επιχειρημα στους εργολαβους πως η αντιδραση ειναι εναντια στα διοδια γενικα και δεν εχει να κανει με ελλειψη εναλλακτικων δρομων, και (παραλογη) χρηματοδοτηση εργων που δεν εχουν γινει.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Όπως σωστά ελέχθη: "Tι ακριβώς σημαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας. Δεν πληρώνουμε κάθε χρόνο και μάλιστα υπέρογκα ποσά για να μπορούμε να κυκλοφορούμε στους δρόμους της χώρας μας;"
Οι μπάρες αποτελούν απο μόνες τους στοιχείο που εμποδίζει το πληρωμένο δικαίωμά μας να κυκλοφορούμε ελεύθερα στους επίσης πληρωμένους δρόμους -απο τους υπέρογκους έμμεσους και άμεσους φόρους- για την κατασκευή και τη συντήρηση τους.
Δηλαδή καταστρατηγείται η θεμελιώδης (αλλά και πληρωμένη) ελευθερία της διακίνησής μας μέσα στη χώρα μας. Συνεπώς το θέμα δεν θα πρέπει να εστιάζεται στο ύψος του τιμήματος του οποιουδήποτε διοδίου, αλλά στην ίδια την ύπαρξή του.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μαλλον γιατι εκει υπαρχουν εναλλακτικες, ο δρομος ειναι αψογος και οτιδηποτε συμβει παρεμβαινουν αμεσα? Μηπως γιατι ειναι ο μονος δρομος πραγματικα διεθνων προδιαγραφών? Μηπως αυτο αποδυκνυει οτι δεν ειμαστε 'τσαμπουκαδες' αλλα δεν ανεχομαστε να μας αποκαλουν λαλακες μεσα στα μουτρα μας και να πληρωνουμε γι αυτο?

Αυτο που λες πρεπει να τονιστει οσο το δυνατον περισσοτερο: οι αντιδρασεις στους δρομους ειναι δικαιες γιατι δεν ειναι δυνατον να πληρωνεις δρομους-καρμανιολες οχι μονο σε ιδιωτη αλλα ουτε στην πολιτεια. Δεν ειναι δυνατον να πληρωνεις για εργα που ΘΑ γινουν... (Κι αμα εγω σκοτωθώ ρε μεγαλε στο αχουρι σου οσο το φτιαχνεις, θα επιστραφουν τα χρηματα στην οικογενεια μου για την κηδεια?). Αντιθετα σε δρομο που δεν ειμαι υποχρεωμενος να χρησιμοποιησω (αλλα δεν το κανω γιατι θελω φτασω γρηγοροτερα, αισθανομαι μεγαλυτερη ασφαλεια, δεν 'σπαω' το αυτοκινητο μου) εκει να πληρωσω αδιαμαρτυρητα...

Κόρινθος-Τρίπολη...

Υπάρχει εναλλακτικός δρόμος ο παλιός.
Ο νέος δρόμος είναι άψογος. Αναβαθμίστηκε, ανακατασκευάστηκε πλήρως τα τελευταία δύο χρόνια. Διεθνών προδιαγραφών, με άψογο service, 2+1 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.

Άρα έχουμε και λέμε. Καινούριος δρόμος με διεθνείς προδιαγραφές, ολοκληρωμένος και με εναλλακτική διαδρομή. Εκεί γιατί δεν πληρώνουμε διόδια?

Είναι σαφές ότι το κίνημα είναι εναντίων το διοδίων γενικά σαν αντίληψη. Και σαφώς κάποιοι κάνουν επίδειξη τσαμπουκά.

Πάντως έχει πλάκα να βλέπεις τύπους να κατεβαίνουν από το Grand Cherokee, X5, ML και να σηκώνουν τις μπάρες. Κοίτα που κάνουν επανάσταση και οι πλούσιοι. Εδώ μιλάμε ότι ενώθηκαν όλες οι τάξεις. Η πλουτοκρατία με την Αριστερά. Άλλο ένα Ελληνικό θαύμα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ένα ΤΙΡ για της φωτογραφικές μηχανές που έχουν επιστρατεύσει ειναι να πάρουμε ενα ΙR προβολέα σαν τον παρακάτω

infrared-lamp-cctv-camera-dc12v-night-vision-411110-Gallay.jpg


ο οποίος δουλεύει με 12ν και να τον βάλουμε οσο ποιο κοντα στην
πίσω πινακίδα....

Υπάρχει και πιο εύκολη, λιγότερο αντιαισθητική λύση, αν και λίγο ακριβή. Βέβαια όποιος κάνει συχνά ταξίδια θα κάνει απόσβεση σχετικά εύκολα!

Η λύση είναι αυτή. Πατήστε στην καρτέλα movies και δείτε!
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γεια σου Κυριάκο!!!!!
Καιρο εχω να σε ακούσω

Ο ''νόμος'' προβλέπει...το κρατος κανει πως δεν βλέπει
Ακόμα και η Αττική οδος πλέον παρανομα ζητάει χρηματα κατι το οποίο αναφερετε στη συμβαση εργου, οπως αναφερθηκε παραπάνω.

Ο Μπόμπολας έμαθα οτι δεν εχει πλέον προδιαγραφές να παρει δανειο και το κράτος χρωσταει λεφτά στην Τερνα απο το καλοκαίρι..
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο Μπόμπολας και ο κάθε Μπόμπολας ότι δάνειο παίρνει στα μεγάλα έργα το παίρνει με προσημείωση των εσόδων από τα διόδια. Αν δεν υπάρχουν αυτά τα έσοδα ΚΑΜΙΑ τράπεζα δεν δανείζει. Αλλιώς πρέπει να εγγυηθεί το κράτος.

Προτιμάμε να εγγυηθεί το κράτος για τους ιδιώτες? Άσε που στην σημερινή κατάσταση δεν νομίζω να μπορεί να το κάνει.

Το κράτος χρωστάει λεφτά σε όλες τις τεχνικές εταιρίες. Πολλές φορές για ολοκληρωμένα έργα.

Τα μισά λεφτά από τα διόδια τα παίρνει το κράτος. Περιέργως όμως στις κινητοποιήσεις μόνο για τον κακό ιδιώτη ακούμε.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Image.ashx

κατάγεται από την Αβάνα και στις 13 Ιανουαρίου γιόρτασε τα 111α γενέθλια του, καθισμένος αναπαυτικά στην πολυθρόνα του και καπνίζοντας το πούρο του.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο Μπόμπολας και ο κάθε Μπόμπολας ότι δάνειο παίρνει στα μεγάλα έργα το παίρνει με προσημείωση των εσόδων από τα διόδια. Αν δεν υπάρχουν αυτά τα έσοδα ΚΑΜΙΑ τράπεζα δεν δανείζει. Αλλιώς πρέπει να εγγυηθεί το κράτος.

Προτιμάμε να εγγυηθεί το κράτος για τους ιδιώτες? Άσε που στην σημερινή κατάσταση δεν νομίζω να μπορεί να το κάνει.

Νομίζω ότι κάνεις λάθος, ο Μπόμπολας πήρε τα δάνεια για την Αττική οδό ΜΕ εγγύηση του δημοσίου.........
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ασχετο.

Ωχ,
Στο άλλο θέμα ήθελα να το βάλω (
Συνέπειες από την απαγόρευση του καπνίσματος...!!!
) και κατά λάθος μπήκε εδώ
Κάπου είχα δει μια αντίστοιχη με γιαγιά και είπα μήπως κάνουν παρέα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ωχ,
Στο άλλο θέμα ήθελα να το βάλω (
Συνέπειες από την απαγόρευση του καπνίσματος...!!!
) και κατά λάθος μπήκε εδώ
Κάπου είχα δει μια αντίστοιχη με γιαγιά και είπα μήπως κάνουν παρέα.


λογικο,με ολα αυτα που συμβαινουν σ'αυτη τη χωρα,σε λιγο θα το ριξουν στο καπνισμα και οι μπαρες των διοδιων.:smokin: