Την ειδαμε στην imax στο village στο μαρουσι. Παρα πολυ ωραια εικονα. Η ταινια βλεπετε ανετα και περναει ο χρονος χωρις να κοιταξεις το ρολόι, αλλα στο τελος μειναμε με μια μετρια γευση. Χαρακτηριστικη στιγμη, οταν τελειωσε η ταινια και γυρισε ο μικρος μου γιος προς τα εμενα και μου ειπε "ηταν ετσι και ετσι η ταινια" 
Η σκηνοθεσια ηταν μια χαρα με καποιες σκηνες εντυπωσιακες ή/και πρωτοτυπες (πχ η σκηνη με το τρενο και η εναρκτηρια σκηνη
) αλλα το σεναριο ηταν ΠΟΛΥ 90s. Δεν ειναι απαραιτητα κακο αυτο, διοτι μας ταξιδεψε σε μια αλλη, πιο "αγνη" εποχη που ισως ηταν πραγματικα πιο αθωα ή ισως επειδη ειμασταν εμεις νεοτεροι, τα βλεπαμε ολα πιο αθωα. Δεν δινω ουτε 1/1.000.000.000 να συμβει dislosure day με αυτες τις συνθηκες και, κυριως, με το αποτελεσμα στον κοσμο που προσδοκει ο δημιουργος. Δεν σημαινει αυτο ομως οτι δεν θα ηθελα να εχει δικιο.
Στην αναποφευκτη συγκριση με το πολυαγαπημενο μου Arrival, θεωρω οτι υπολειπεται το disclosure day ΠΑΡΑ πολυ, τοσο σε τεχνικο επιπεδο οσο και σε ιδεες, παρολο που και οι δυο ταινιες προσπαθουν να περασουν ενα αισιοδοξο μηνυμα.
Η ταινια μπορει να μην με ενθουσιασε, αλλα ηταν η πρωτη ταινια ενηλικων που ειδαμε οικογενειακως στο σινεμα και οι 4, οποτε μονο και μονο για αυτο, θα μου ειναι μια αξεχαστη εμπειρια!
Η σκηνοθεσια ηταν μια χαρα με καποιες σκηνες εντυπωσιακες ή/και πρωτοτυπες (πχ η σκηνη με το τρενο και η εναρκτηρια σκηνη
Στην αναποφευκτη συγκριση με το πολυαγαπημενο μου Arrival, θεωρω οτι υπολειπεται το disclosure day ΠΑΡΑ πολυ, τοσο σε τεχνικο επιπεδο οσο και σε ιδεες, παρολο που και οι δυο ταινιες προσπαθουν να περασουν ενα αισιοδοξο μηνυμα.
Η ταινια μπορει να μην με ενθουσιασε, αλλα ηταν η πρωτη ταινια ενηλικων που ειδαμε οικογενειακως στο σινεμα και οι 4, οποτε μονο και μονο για αυτο, θα μου ειναι μια αξεχαστη εμπειρια!