Disclosure Day (2026)

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    15
Την ειδαμε στην imax στο village στο μαρουσι. Παρα πολυ ωραια εικονα. Η ταινια βλεπετε ανετα και περναει ο χρονος χωρις να κοιταξεις το ρολόι, αλλα στο τελος μειναμε με μια μετρια γευση. Χαρακτηριστικη στιγμη, οταν τελειωσε η ταινια και γυρισε ο μικρος μου γιος προς τα εμενα και μου ειπε "ηταν ετσι και ετσι η ταινια" :)
Η σκηνοθεσια ηταν μια χαρα με καποιες σκηνες εντυπωσιακες ή/και πρωτοτυπες (πχ η σκηνη με το τρενο και η εναρκτηρια σκηνη :) ) αλλα το σεναριο ηταν ΠΟΛΥ 90s. Δεν ειναι απαραιτητα κακο αυτο, διοτι μας ταξιδεψε σε μια αλλη, πιο "αγνη" εποχη που ισως ηταν πραγματικα πιο αθωα ή ισως επειδη ειμασταν εμεις νεοτεροι, τα βλεπαμε ολα πιο αθωα. Δεν δινω ουτε 1/1.000.000.000 να συμβει dislosure day με αυτες τις συνθηκες και, κυριως, με το αποτελεσμα στον κοσμο που προσδοκει ο δημιουργος. Δεν σημαινει αυτο ομως οτι δεν θα ηθελα να εχει δικιο.

Στην αναποφευκτη συγκριση με το πολυαγαπημενο μου Arrival, θεωρω οτι υπολειπεται το disclosure day ΠΑΡΑ πολυ, τοσο σε τεχνικο επιπεδο οσο και σε ιδεες, παρολο που και οι δυο ταινιες προσπαθουν να περασουν ενα αισιοδοξο μηνυμα.

Η ταινια μπορει να μην με ενθουσιασε, αλλα ηταν η πρωτη ταινια ενηλικων που ειδαμε οικογενειακως στο σινεμα και οι 4, οποτε μονο και μονο για αυτο, θα μου ειναι μια αξεχαστη εμπειρια!
 
Από κουρασμένα παππούδια τύπου Σπιλμπεργκ και Σκοτ, δεν περιμένω το παραμικρό εδω και παρα πολλά χρονια (πέραν αψογων παραγωγών).

Μακάρι τούτο να ειναι εκπληξη.

ΥΓ Εννοείται μόνο στο σπίτι....
Υπάρχουν εις τας τέχνας παππούδια που είναι ζωντανά και δημιουργικά και άλλα τοιούτα (και όχι μόνο παππούδια) που απλώς παρακολουθούν και κρίνουν καναπεδικώς τι κάναν τα πρώτα. Κάποια από τα πρώτα τα ξέρει όλος ο κόσμος, κάποια από τα δεύτερα δεν ξέρουν ούτε τον ίδιο τον εαυτό τους. C’est la vie
 
και εκεί που το πήρα απόφαση, πάω να μπω να κλείσω εισητήρια... και δεν έχει πλέον προβολές στην IMAX :D
 
Δεν ξερω καν εαν αρεσε τοσο, οσο λενε οτι τους αρεσε, η ταινια :p

σε οσους αρεσε, αφου στις 5 σελιδες στο νημα, πιο πολυ παιζει το θεμα ποιοτητας εικονας ηχου των αιθουσων , παρα μιλανε για την ιδια ταινια...
 
Ε μα γιατί νομίζεις "εφεύραν" την IMAX; Ενίοτε βγάζουν και από κάτι για να έχει ο κόσμος μια δικαιολογία να πηγαίνει σινεμά. Παλιά 3D, μετά Dolby Atmos κλπ
Και αντί ο κόσμος να μιλάει για τις ταινίες, μιλάει για τις λεντοταινίες της IMAX.
 
Δεν ξερω καν εαν αρεσε τοσο, οσο λενε οτι τους αρεσε, η ταινια :p

σε οσους αρεσε, αφου στις 5 σελιδες στο νημα, πιο πολυ παιζει το θεμα ποιοτητας εικονας ηχου των αιθουσων , παρα μιλανε για την ιδια ταινια...


ενταξει τι να πουμε δηλαδη να μιλησουμε για την ταινια αυτη καθαυτη ακομα ειναι ζεστη και ειναι κριμα να σποιλαρεις πριν την δουν καποιοι.

λιγες κουβεντες οσοι την ειδαμε ειπαμε παντως

τα τεχνικα περι αιθουσας ηταν παντα στην κουλτουρα της συζητησης εδω μεσα