Δισκάκια BluRay 4K. Ιστορικές στιγμές...

Επειδή εσύ φίλτατε ανήκεις στο Α/Κ Κολωνού, που θα αναβαθμιστεί του αγίου Π@#τσου ανήμερα, :flipout: δεν σημαίνει ότι συμβαίνει με όλους το ίδιο. Εγώ μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχω VDSL Vectoring στα 100/10 Mbps down/up, οπότε τέτοια αρχεία στα 60-80GB θα κατεβαίνουν στο φτερό. Μέχρι το τέλος του χρόνου μεγάλα τμήματα της Αθήνας θα έχουν αναβαθμιστεί σε VDSL.

Όποιος θέλει τη μέγιστη δυνατή ποιότητα εικόνας σήμερα, τα δισκάκια Bluray 4K είναι η μία και μοναδική επιλογή του, όλα τα υπόλοιπα είναι απλά μπουρδολογίες. :grandpa:

Παναγιώτη η μέγιστη δυνατή ποιότητα εικόνας είναι κάτι υποκειμενικό και όχι αντικειμενικό. Π.χ για εσένα μέγιστη ποιότητα είναι η μεγαλύτερη δυνατή ανάλυση σε 49 ίντσες που για να την δεις παίρνεις σκαμπό και κάθεσαι στους 80 πόντους αδιαφορώντας για το τεράστιο πέπλο και την έλλειψη αντίθεσης στην LCD σου, και για άλλον είναι να βλέπει καλό 1080 υλικό σε μία 2κ OLED. Ποιος από τους δυο βλέπει καλύτερα?Για εμένα φυσικά και ο δεύτερος, για εσένα ο πρώτος. Γενικά, το να πάρεις τα μέγιστα από μια ήδη υπάρχουσα τεχνολογία και να κάνεις υπομονή ώστε να κατασταλάξουν οι εξελίξεις για να προχωρήσεις σε τυχόν αναβαθμίσεις είναι σοφότερο από το να κάνεις ακριβώς το αντίθετο.


Αν μη τι άλλο, οι hardware vendors θα ωφεληθούν.. Θα πουλήσουν πολύ νέο "σίδερο" με δυνατότητες 4Κ acceleration.. Ή πολλούς τετράκορους i7 (οι οποίοι θα καίνε 80W+ για να παίξουν το 4Κ υλικό..).

Ολοι ωφελούνται από μία αλλαγή τεχνολογίας που απαιτεί διαφορετικό hardware, από την εταιρία παροχής ενέργειας μέχρι τον κινέζο που φτιάχνει media players, το θέμα είναι αν είσαι σε θέση να κατανοήσεις αν συντρέχουν σημαντικοί λόγοι να τα χώσεις για αναβάθμιση την συγκεκριμένη χρονική στιγμή ή όχι.
 
Last edited by a moderator:
Με ολα αυτα που ακουω, ευχομαι να ΜΗΝ εχει σπασει το AACS2. :laugh:
Η τελωσπαντων ... να σπασει την ιδια στιγμη που οι 50αρες VDSL θα ειναι mainstream.
Αλλα ΠΟΤΕ θα γινουν mainstream οι 50αρες VDSL ? Του Αγιου Aβαφτιστου !!!! :flipout:
 
Δημήτρη, Νίκο: Μιλάτε για hardware PC και media player βασικά

ΟΚ, εκεί ισχύει

Αλλά θεωρώ οτι μάλλον το ποσοστό είναι μικρό σε σχέση με το consumer hardware (πχ players) το οποίο θα χάσει από την όλη ιστορία

Από την άλλη βέβαια, υπάρχουν και οι receivers κλπ...

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η κινηματογραφική βιομηχανία δεν θέλει να αφήσει να γίνει κατι τέτοιο (ίσα ίσα που "προστατεύει" το φίρμα σε βλακώδες βαθμό και μη μαθαίνοντας από τα λάθη του, πρόσφατου, παρελθόντος)

Σε αντίθεση φυσικά με την MS που το είχε δει πολύ πιο έξυπνα το θέμα της πειρατείας
 
Στην παρούσα κατάσταση, το βασικό πλεονέκτημα των 4Κ δίσκων το εντοπίζω στην ύπαρξη Atmos / X tracks τα οποία οι εταίρες αρχίζουν να δίνουν αποκλειστικά στα 4Κ δισκάκια, κόβοντας τα απο τα απλά BD


Ξεχνάς το "Billy Lynn's Long Halftime WalK" φίλτατε, όπου τα 60 καρέ δόθηκαν μόνο στο δισκάκι Bluray 4K, ενώ το απλό Bluray περιορίστηκε στα ταπεινά 24 καρέ. Μπορεί και να μην ήταν καθόλου τυχαία αυτή η επιλογή, θα το δούμε στο μέλλον, ας δούμε τι θα κάνει και ο Κάμερον στα Avatar 2, 3, 4.

Αλλά ειδικά όσον αφορά το "Billy Lynn's Long Halftime WalK", ας μην κάνουμε καμιά σύγκριση καλύτερα, ανάμεσα στη κίνηση που έδιναν τα 60 καρέ, με αυτή στα 24 καρέ. Θα είναι σαν να συγκρίνουμε σκατά με πάστες... :flipout:


Παναγιώτη η μέγιστη δυνατή ποιότητα εικόνας είναι κάτι υποκειμενικό και όχι αντικειμενικό. Π.χ για εσένα μέγιστη ποιότητα είναι η μεγαλύτερη δυνατή ανάλυση σε 49 ίντσες που για να την δεις παίρνεις σκαμπό και κάθεσαι στους 80 πόντους αδιαφορώντας για το τεράστιο πέπλο και την έλλειψη αντίθεσης στην LCD σου, και για άλλον είναι να βλέπει καλό 1080 υλικό σε μία 2κ OLED. Ποιος από τους δυο βλέπει καλύτερα?Για εμένα φυσικά και ο δεύτερος, για εσένα ο πρώτος. Γενικά, το να πάρεις τα μέγιστα από μια ήδη υπάρχουσα τεχνολογία και να κάνεις υπομονή ώστε να κατασταλάξουν οι εξελίξεις για να προχωρήσεις σε τυχόν αναβαθμίσεις είναι σοφότερο από το να κάνεις ακριβώς το αντίθετο.


Φίλτατε, να με συγχωρείς αλλά δεν πρόκειται να εμπλακώ σε αντιπαραθέσεις για την ποιότητα της εικόνας μαζί σου, εμείς οι δύο απλά δεν βρισκόμαστε πουθενά, άλλωστε τα λέμε συνέχεια και από κοντά... -bye-
 
Last edited by a moderator:
Τι διαφορα υπηρχε στην ταινια των 60fps σε σχεση με frame interpolation. ? (Εκτος απο την προφανη ελλειψη τεχνουργηματων)

Το motion blur ηταν ανωτερο. ?
Η κινηση. ? Πιθανολογω πως και αυτη εδινε τη γνωστη βιντεΐλα, και η οποια διαφορα υπηρξε θα ηταν στο motion blur.

Παναγιωτη καποια αποψη περι αυτου μιας και την ειδες. ? (Δεν εχει τυχει να την δω ακομη καπου)
 
Re: Απάντηση: Δισκάκια BluRay 4K. Ιστορικές στιγμές...

Τι διαφορα υπηρχε στην ταινια των 60fps σε σχεση με frame interpolation. ? (Εκτος απο την προφανη ελλειψη τεχνουργηματων)

Το motion blur ηταν ανωτερο. ?
Η κινηση. ? Πιθανολογω πως και αυτη εδινε τη γνωστη βιντεΐλα, και η οποια διαφορα υπηρξε θα ηταν στο motion blur.

Παναγιωτη καποια αποψη περι αυτου μιας και την ειδες. ? (Δεν εχει τυχει να την δω ακομη καπου)

Η κίνηση είναι σαφώς πιο καθαρή, καθώς στην κόπια των 24fps έχουν προσθέσει τεχνητο motion blur, το οποίο παραμένει και στο frame interpolation...
 
Re: Απάντηση: Re: Δισκάκια BluRay 4K. Ιστορικές στιγμές...

Ξεχνάς το "Billy Lynn's Long Halftime WalK" φίλτατε, όπου τα 60 καρέ δόθηκαν μόνο στο δισκάκι Bluray 4K, ενώ το απλό Bluray περιορίστηκε στα ταπεινά 24 καρέ. Μπορεί και να μην ήταν καθόλου τυχαία αυτή η επιλογή, θα το δούμε στο μέλλον, ας δούμε τι θα κάνει και ο Κάμερον στα Avatar 2, 3, 4.

Αλλά ειδικά όσον αφορά το "Billy Lynn's Long Halftime WalK", ας μην κάνουμε καμιά σύγκριση καλύτερα, ανάμεσα στη κίνηση που έδιναν τα 60 καρέ, με αυτή στα 24 καρέ. Θα είναι σαν να συγκρίνουμε σκατά με πάστες... :flipout:

Δηλαδή Παναγιώτη υποστηρίζεις κανονικότατα το marketing των εταιριών να δώσουν μόνο στην 4κ κόπια 60 καρέ και ότι δεν δόθηκαν στα 1080 το αναφέρεις με χαρά λες και περιμένεις τα ποσοστά σου μόλις καταργηθεί επιτέλους το 2κ, μπα σε καλό σου.. :flipout:. Τι εννοείς μπορεί να μην ήταν τυχαία η επιλογή?
Τα 24 καρέ δεν θα καταργηθούν μέσα στα επόμενα χρόνια διότι έτσι έχει μάθει ο κόσμος να βλέπει ταινίες, αυτή είναι και η κινηματογραφική αίσθηση που εισπράττει 10ετίες τώρα. Στα 60 ή στα 48 καρέ πάντα θα βγαίνουν 1-2 ταινίες ώστε να πειραματίζονται. Αυτό με τα 60 καρέ του Avatar 2 το αναφέρεις χρόνια τώρα, τι ακριβώς σημαίνει δηλαδή αν βγει το avatar 2 στα 60?θα γκρεμιστεί ο κινηματογράφος?

Πολύ πιο σημαντικό από την κίνηση ή την μεγαλύτερη ανάλυση είναι Παναγιώτη το να είναι καλή η ταινία. Εσένα προσωπικά δεν σε ενδιαφέρει, μπορείς να δεις και Β κορεάτικη παραγωγή αρκεί να είναι 4κ HDR στα 60 για να απολαύσεις την εικόνα της στις 49 ίντσες. Υπάρχουν πολλοί όμως, τολμώ να πω η πλειοψηφία, που μπορούν να απολαύσουν μια πραγματικά καλή ταινία ακόμα και αν είναι ασπρόμαυρη σε 4/3 κάδρο. Είναι υποκειμενικά τα πράγματα και εδώ όπως καταλαβαίνεις.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Δισκάκια BluRay 4K. Ιστορικές στιγμές...

Υπάρχουν πολλοί όμως, τολμώ να πω η πλειοψηφία, που μπορούν να απολαύσουν μια πραγματικά καλή ταινία ακόμα και αν είναι ασπρόμαυρη σε 4/3 κάδρο.
Ναι αλλα αυτοι δεν συχνάζουν στο avclub αλλα στα ΚΑΠΗ :p
 
Τι διαφορα υπηρχε στην ταινια των 60fps σε σχεση με frame interpolation. ? (Εκτος απο την προφανη ελλειψη τεχνουργηματων)

Το motion blur ηταν ανωτερο. ?
Η κινηση. ? Πιθανολογω πως και αυτη εδινε τη γνωστη βιντεΐλα, και η οποια διαφορα υπηρξε θα ηταν στο motion blur.

Παναγιωτη καποια αποψη περι αυτου μιας και την ειδες. ? (Δεν εχει τυχει να την δω ακομη καπου)


Χαχά. Ποιο motion blur; Απλά δεν υπάρχει motion blur στο Billy Lynn's Long Halftime Walk φίλτατε, όλα τα αντικείμενα που κινούνται στην εικόνα κρατάνε την αναλυτικότητά τους. Μόνο την σκηνή της μεγάλης έκρηξης στη σκηνή της μάχης να δεις, θα μαζεύεις τους φρονημίτες σου από το πάτωμα! :flipout:

Όλος αυτός ο όγκος από χώμα και πέτρες που εκτοξεύεται, παραμένει πεντακάθαρος! Μπορείς να διακρίνεις τις μικρές πετρίτσες, τα χώματα, τις μεγάλες πέτρες κτλ. Και να σκεφτείς ότι το έβλεπα στη Samsung με όλα τα βελτιωτικά της κίνησης απενεργοποιημένα.

Και φαντάσου τώρα να το έβλεπες και στην κινηματογραφική αίθουσα, στα 120 καρέ. Θα χρειαζόσουν γναθοχειρουργό, αμέσως μετά! :flipout:
 
Αλλο θεμα οι καλες ταινιες.
Γενικα τα πρωτοτυπα και καλα σεναρια ειναι δυσκολο να βρεθουν πλεον. Reboot, remake κλπ τρωμε.
Κατα τη δικη μου αποψη, οι ποπ κορν ταινιες αφου δεν εχουν να δωσουν και πολλα απο ουσια, υποκριτικη, σεναριο κλπ ας εχουν τουλαχιστον την οποια τεχνικη υπεροχή σε αναλυση κινηση hdr και οτι αλλο. Μονο αυτο τους μενει. Αν δεν ικανοποιειται το πνευμα και ο εγκεφαλος, ας ικανοποιηθει το ματι.
Και μην ξεχναμε και την ηλικια και σε ποια γενια ανηκει και η μαζα.
Μεσηλικες και πανω σημερα θα δυσανασχετησουν πιο ευκολα με μια μετρια/κακη ταινια.
Ο πιτσιρικας που δεν καθεται να δει "προπολεμικες" ταινιες μιας αλλης αισθητικης, θελει να βλεπει αναλυση, κινηση, vivid χρωματα, και εναν πανικο στην οθονη.
Και ο κινηματογραφος ειτε δημιουργει αυτο το στυλ, ειτε το υιοθετει επειδη αυτο αρεσει...δεν εχει σημασια. Αυτο θα κανει.
Η σημερινη γενια στην εικονα θελει ταχυτητα, γρηγορη εναλλαγη πλανων, εντονα χρωματα, πολυ χρυσο περιτυλιγμα. Ολα για το ματι.
Επανω σε αυτο, ετσι κινειται και η βιομηχανια εικονας. Αν μη τι αλλο ομως, επωφελουνται ΚΑΙ οι ταινιες που εχουν να δωσουν κατι παραπανω.
Καλη ειναι η προοδος στην ποιοτητα εικονας. Δεν μπορουμε να μεινουμε για παντα σε φορμα και στανταρς του καποτε επειδη δεν ειχαμε τα μεσα για κατι καλυτερο.
Το πόσο απαραιτητα ειναι ΣΗΜΕΡΑ για καποιον εχει να κανει με τα δικα του γουστα, τι του αρεσει και τι τον αφηνει αδιαφορο συμφωνα με τις δικες του εμπειριες θεασης.

Νομιζω πως η κουβεντα περι 4κ+hdr εχει κατασταλλαξει καπου με οσες συζητησεις εχουμε κανει.
Αν ειναι να'ρθει ας ερθει κι ας μεινει.
Προς ωρας ειναι στην αρχη. Καποιος δεν θα αναβαθμισει σημερα μιας και color gamut, peak brightness στο hdr δεν εχουν πιασει κορυφη, η αναλυση σε μικρες ιντσες δεν εχει νοημα.
Ομως σε 3-5 χρονια απο τωρα, οπου θα εχεις μια προσιτη 80αρα tv να πιανει τα χρωματα και φωτεινοτητες, καθως και αφθονο υλικο...σιγουρα προς τα εκει θα στραφεις, γιατι οχι.
Προς ωρας ειμαστε στην εξελιξη αυτων των νεων χαρακτηριστικων. Αν καποιος θελει τωρα να παρει καποιο μοντελο ας το παρει αφου του αρεσει.
Δεν νομιζω οτι θα επρεπε να υπαρχει διαφωνια ως προς αυτο.
Καποιοι θελουν να ακολουθησουν αυτο τον δρομο οταν τα μεσα προβολης θα εχουν ανεβασει τις επιδοσεις, καποιοι αποκτουν τωρα καποιες συσκευες επειδη το θελουν κι ας μην επωφελουνται τωρα 100% απο οτι θα δωσει το μελλοντικο μεσο.

Μην μου απαντησετε γιατι θα φτιαξω σεντονι 25 σελιδων. :flipout:
 
Παναγιωτη ρωτησα την διαφορα του motion blur σε συγκριση με την κινηση ενος frame interpolation με SVP ή οτι αλλο. Σε συγκριση με 24 καρε σαφως και υπαρχει υπεροχή, οπως υπεροχή υπαρχει στη συγκριση f.i. με 24fps.
Το θεμα ειναι τι γινεται με την συγκριση 60fps native vs 60fps f.i.
Η λογικη θελει η native πληροφορια να υπερισχυει.
Αλλα ηθελα να ακουσω στο ματι σου τι ισχυει.
Κανουν τοσο καλη δουλεια οι f.i. αλγοριθμοι ωστε το motion blur να ειναι πολυ κοντα σε ποιοτητα ή οχι.. ?
Ειχα αυτη την περιεργεια για τα 60fps και δεν εχει τυχει να δω ακομη.
 
Και που ξερει ο Spcav ... ΠΟΙΟΙ και απο ΠΟΥ μας επισκεπτονται ? :flute:

Αιντε ... οτι γραψει καθεις στο προφιλ του ? .... και τελειωσαμε ? :flute:
 
Re: Απάντηση: Δισκάκια BluRay 4K. Ιστορικές στιγμές...

Ειχα αυτη την περιεργεια για τα 60fps και δεν εχει τυχει να δω ακομη.
Τι περιέργεια?είναι σαν ντοκιμαντέρ γυρισμένο με κάμερα χειρός.. :grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Δισκάκια BluRay 4K. Ιστορικές στιγμές...

Υπάρχουν πολλοί όμως, τολμώ να πω η πλειοψηφία, που μπορούν να απολαύσουν μια πραγματικά καλή ταινία ακόμα και αν είναι ασπρόμαυρη σε 4/3 κάδρο..
Ξέχασες να πεις .... "όπως το Arrival"

Ξεχνιέσαι ,ξεχνιέσαι και ανησυχώ.