Δίτροχοι έρωτες!

Ναι, με όρθια θέση οδήγησης δεν κάμπτεται ο αυχένας, ενώ με κλίπόνς καταπονείται! Γι´αυτό σου λέω Μιχάλη, πάρε μια Heritage Softail Classic να βρείς την υγειά σου! :))

Αχ Παναγίτσαμ...δεν είναι και εντελώς άπιαστο όνειρο...κοίτα αυτό το κουκλί... :drool1::drool1::drool1:

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/24799571-harley-davidson-heritage-softail-classic
 
Γι´αυτό σου λέω Μιχάλη, πάρε μια Heritage Softail Classic να βρείς την υγειά σου! :))
Φιλαράκια να με συμπαθάτε ,αλλά τα σιχαίνομαι τα HD.
Αν ντε και καλά ήθελα τον ήχο τους αυτό ναι....θα το αγόραζα.
Είχα μια σύντομη επαφή μαζί του και ήταν ότι το πιο ώριμο είχα καβαλήσει σε μοτοσυκλέτα
 

Attachments

  • led-bulbs-kit-for-buell-buell-xb-12-s-lightning-motorcycle_54622.jpg
    led-bulbs-kit-for-buell-buell-xb-12-s-lightning-motorcycle_54622.jpg
    150.7 KB · Views: 165
Έχοντας "καβαλήσει" (από λίγο έως πολύ) πάνω από 130 δίκυκλα (εχμμμ...όχι ποδήλατα!),
έχοντας κάνει πολλά και διάφορα με δαύτα (το αποκορύφωμα: συμμετοχή σε αγώνα στην πίστα των Σερρών),
ήμουν πάντοτε κάτοχος "φυσιολογικών" μοτοσικλετών και, απλά, λάτρης των πιο "ακραίων".
Πριν από σχεδόν 12 χρόνια, μέσω συγκυριών (τυχαία, είδα μία αγγελία με το Bulldog και, απρόσμενα, εκείνες τις ημέρες, ένας φίλος μου ζήτησε το εξαιρετικό Suzuki Freewind που είχα επί οχτώ χρόνια), απέκτησα τη μοτοσικλέτα που είχα "σταμπάρει" από την παρουσίασή της (2001), αλλά, δεν είχα την οικονομική άνεση να αποκτήσω καινούρια ( 10.000).
Yamaha BT1100 Bulldog. Η φωτογραφία είναι της δικής μου.
 

Attachments

  • Bulldog.jpg
    Bulldog.jpg
    194.4 KB · Views: 97
Απάντηση: Re: Δίτροχοι έρωτες!

αερόψυκτο είναι;
ψυγείο δεν βλέπω..
Αερόψυκτο, διβάλβιδο, V-2.
Ο κινητήρας του, προέρχεται αρχικά από την...Virago 1100 και, κατόπιν, από την Dragstar 1100,
με μικροδιαφορές στις ρυθμίσεις.
Ανακοίνωνε τον...αστρονομικό αριθμό των...65 ίππων, από τους οποίους, στο δυναμόμετρο, παρέμεναν οι...55!
Η διαφορά έγκειται στη ροπή: σχεδόν 8 kgrm στις...2800 στροφές!

Σταύρο ο ήχος του πρέπει να είναι ηδονή...
Ο ήχος του είναι...όμορφος! Μου αρέσει αρκετά - δε θα τον χαρακτήριζα "ηδονικό".
Θα μπορούσε, ίσως, να γίνει πιο...χάι-εντ (!) με αλλαγή των τελικών της εξάτμισης.
Όμως, επειδή αυτό θα συνεπάγεται ΚΑΙ σημαντική άυξηση στην ένταση, δεν το επιχειρώ. Δεν μου αρέσουν οι "φωνακλάδικες" εξατμίσεις...
Σκέφτομαι την αλλαγή τους μόνο για χωροταξικούς λόγους: να γίνουν πιο μικρές, για να μη βρίσκουν τα σαμάρια!

Πιό είναι το απολύτως καλύτερο μηχανάκι που έχεις καβαλήσει;
Δύσκολη, η απάντηση.
Η συντριπτική πλειοψηφία τους, ήταν απλές, καθημερινές μοτοσικλέτες - προς τις οποίες τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια.
Πέραν τούτου:
- Προφανώς, ξεχωρίζει η Ducati 999 (δυστυχώς, δεν τη δοκίμασα στις Σέρρες...), με δυνατότητες πολύ υψηλότερα από τις δικές μου
- Λατρεύεις να ταξιδεύεις με την Yamaha FJR1300
- "Λυσσάς" στην πίστα με R6 ή/και GSXR600
- Υποκλίνεσαι στην ομοιογένεια της Honda VFR750
- Παραδέχεσαι την εξαιρετική KTM Adventure 950
- "Καγκουριάζεις", αρχικά με το Suzuki DR350 και, κατόπιν, με το KTM 950SMT
- Εκτιμάς αφάνταστα τις..."γήινες" Aprilia Pegaso 650ie, Suzuki XF650 Freewind, Suzuki SV650S, Honda CB500, Honda Transalp κλπ.κλπ.
- Απολαμβάνεις τη σπανιότητα της Aprilia Falcon (ακλόνητο πλαίσο, στην πίστα)
- ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΣ, τις αρχικές αγάπες Jawa TS350 και MZ 251ETZ

...και, εν τέλει, κατασταλάζεις στην (απίστευτη) Triumph Street Triple R!
 
Από όλα αυτά που αναφέρεις αδερφέ την VFR θα την χτύπαγα ακόμα και τώρα.
Την εφτάμισι πάντα...
Ίσως και την FJR...

Αρκετές από αυτές δεν θα τις χτύπαγα γιατί τώρα πια δεν βοηθάκει και το σώμα αλλά δε βαριέσαι.
 
Δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω και τον τωρινό μου έρωτα, ισως την πιο παρεξηγημένη μοτοσυκλέτα όλων των εποχών.
.....

Aprilia Mana 850gt

20200315-133259.jpg

Πετυχαίνω μια λευκή παρκαρισμένη έξω απο μια καφετερια/bar στα μελίσσια και κάθε φορά που περνάω την χαλβαδιάζω. Πολύ εντυπωσιακή. Το φανάρι της μπροστά της δίνει και έναν ρετρό τόνο που μου αρέσει.

Να την χαίρεσαι.