Απάντηση: Re: Δίτροχοι έρωτες!
αερόψυκτο είναι;
ψυγείο δεν βλέπω..
Αερόψυκτο, διβάλβιδο, V-2.
Ο κινητήρας του, προέρχεται αρχικά από την...Virago 1100 και, κατόπιν, από την Dragstar 1100,
με μικροδιαφορές στις ρυθμίσεις.
Ανακοίνωνε τον...αστρονομικό αριθμό των...65 ίππων, από τους οποίους, στο δυναμόμετρο, παρέμεναν οι...55!
Η διαφορά έγκειται στη ροπή: σχεδόν 8 kgrm στις...2800 στροφές!
Σταύρο ο ήχος του πρέπει να είναι ηδονή...
Ο ήχος του είναι...όμορφος! Μου αρέσει αρκετά - δε θα τον χαρακτήριζα "ηδονικό".
Θα μπορούσε, ίσως, να γίνει πιο...χάι-εντ (!) με αλλαγή των τελικών της εξάτμισης.
Όμως, επειδή αυτό θα συνεπάγεται ΚΑΙ σημαντική άυξηση στην ένταση, δεν το επιχειρώ. Δεν μου αρέσουν οι "φωνακλάδικες" εξατμίσεις...
Σκέφτομαι την αλλαγή τους
μόνο για χωροταξικούς λόγους: να γίνουν πιο μικρές, για να μη βρίσκουν τα σαμάρια!
Πιό είναι το απολύτως καλύτερο μηχανάκι που έχεις καβαλήσει;
Δύσκολη, η απάντηση.
Η συντριπτική πλειοψηφία τους, ήταν απλές, καθημερινές μοτοσικλέτες - προς τις οποίες τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια.
Πέραν τούτου:
- Προφανώς, ξεχωρίζει η Ducati 999 (δυστυχώς, δεν τη δοκίμασα στις Σέρρες...), με δυνατότητες πολύ υψηλότερα από τις δικές μου
- Λατρεύεις να ταξιδεύεις με την Yamaha FJR1300
- "Λυσσάς" στην πίστα με R6 ή/και GSXR600
- Υποκλίνεσαι στην ομοιογένεια της Honda VFR750
- Παραδέχεσαι την εξαιρετική KTM Adventure 950
- "Καγκουριάζεις", αρχικά με το Suzuki DR350 και, κατόπιν, με το KTM 950SMT
- Εκτιμάς αφάνταστα τις..."γήινες" Aprilia Pegaso 650ie, Suzuki XF650 Freewind, Suzuki SV650S, Honda CB500, Honda Transalp κλπ.κλπ.
- Απολαμβάνεις τη σπανιότητα της Aprilia Falcon (ακλόνητο πλαίσο, στην πίστα)
- ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΣ, τις αρχικές αγάπες Jawa TS350 και MZ 251ETZ
...και, εν τέλει, κατασταλάζεις στην (απίστευτη) Triumph Street Triple R!