Συνεχόμενη διόρθωση ισοδυναμεί με κακό ήχο. Επεμβαίνοντας όλη την ώρα στις στροφές εισάγει διαφοροποιήσεις οι οποίες αλλοιώνουν τονικότητα και εικόνα. Κατ εμέ καλύτερα να έχεις ένα ελάχιστο drift παρά λούπα χωρίς κλείδωμα
Με βάζεις σε σκέψεις... Ο ήχος είναι πολύ καλός και η εικόνα ακλόνητη, το τροφοδοτικό έχει μέσα σε πολύ μικρό χρόνο και ασταμάτητα από 0 εως 0,08ν (+-0,04ν) χωρίς να ενοχλείται από κάτι μόνο όταν βάζω χέρι ανεβαίνει αρκετά βολτ ώστε να επαναφέρει την ταχύτητα... Η ροή είναι πολύ καλή!
Αυτή η συνεχής διακύμανση (επαναλαμβάνω +-0,04ν σε κλάσματα δευτερολέπτου) σε 17κιλά πλατώ και με ιμάντα και με ακλόνητο το strobe disk θα έχει όντως απώλειες?
'Ετοιμο και του Salas να μπεί στο παιχνίδι, για 7,6ν χρειάζεται 500r trimmer και τρία πράσινα λεντάκια με τροφοδοσία +-16ν!
Με το ματι θα έλεγα οτι το πλατό δεν ειναι πάνω απο 7-8 κιλα και σε καμια περίπτωση 17.
To προβλημα που περιγραφω ηταν υπαρκτο σε πικαπ οπως το Micro DDX 1000 οποτε οι Ιαπωνες κατασκευαστες εκαναν το εξης: διαβαζαν την ταχυτητα για καποια δευτερολεπτα, διορθωναν για να εχουν οσο το δυνατον καλύτερο pitch και μετα κλείδωναν. Απο εκει και περα εχουν κάποιο μικρο drift αλλα αυτο εφόσον ειναι σταθερό και χαμηλό> ομοιόμορφο δεν ακούγεται.
Συνεχόμενη διόρθωση ισοδυναμεί με κακό ήχο. Επεμβαίνοντας όλη την ώρα στις στροφές εισάγει διαφοροποιήσεις οι οποίες αλλοιώνουν τονικότητα και εικόνα. Κατ εμέ καλύτερα να έχεις ένα ελάχιστο drift παρά λούπα χωρίς κλείδωμα
Είχες δίκιο...
Εγγύηση Salas!!!!!!! +-0,5mv
Η ρύθμιση με το strobescope και η μικρορρύθμιση με το αυτί δίνοντας το απαραίτητο αέρα και βάθος στη σκηνή-λεπτομέρειες!
Ο Νίκος πιστεύω θα μπορούσε να προτείνει και περαιτέρω βελτίωση - τροποποίηση για τα συγκεκριμένα βολτ αν χρειάζεται βέβαια μιας και εδώ και 10 μέρες είναι βράχος!!!
Εννοείται η βελτίωση είναι σε όλα τα επίπεδα του μουσικού περιεχομένου .... Το προηγούμενο τροφοδοτικό υστερούσε πολύ! (ίσως θέλει περισσότερο χρόνο και τροποποίηση να το φέρω στα μέτρα του δικού μου μοτερ-πλατω)