DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat

εδω που μενω, ενα 3οροφο μονο του τωρα που φυγανε τα παιδια απο το σπιτι!
Εχουμε μεινει οι δυο μας τωρα μονοι.(εσει μπορεις να μενεις και μεσα στο subwoofer, αχαχαχαχα)
 
Στους πίσω τροχούς η σύγκλιση μειώνει τη τάση του πίσω μέρους να φύγει προς το εξωτερικο της στροφής, η αποκλιση δίνει υπερστοφικές τασεις


Γωνια καστερ
Καθένας από τους μπροστινούς τροχούς στρίβει γύρω από ένα νοητό άξονα. Η γωνία που σχηματίζεται κοιτώντας το αυτοκίνητο από τα πλάγια
σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα ονομάζεται γωνία κάστερ και μετριέται σε μοίρες.
Το θετικό καστερ που εχουν ολα τα αυτοκινητα εινα υπευθυνο για την επαναφορα των τροχών μετα τη στροφή, προσφερει σταθεροτητα και κατευθυνότητα στη ευθεία.
Βοηθάει στη σωστη απόρρόφηση κατα τη διάρκεια του φρεναρίσματος.
Μεγαλη γωνια καστερ δυσκολευει το στριψιμο
Μικρη γωνια, νευρικότητα, μικρη επαναφορα
Δεν μεταβαλεται κατα την οδηγηση.
Δεν εχουν οι πισω τροχοί.


Γωνια καμπερ
Κοιτώντας το αυτοκινητα απο εμπρος ή απο πισω, η γωνια που σχηματιζει ο τροχος με τη κατακορυφο.
Όταν το πάνω μέρος του τροχού κλίνει προς το κέντρο του αυτοκινήτου, εχουμε αρνητικό κάμπερ, ενώ όταν κλίνει προς τα έξω θετικό.
Χρησιμόποιουμε αρνητικό καμπερ γιατι στις στροφές το αυτοκίνητο γερνει προς τα εξω και μειωνεται η επιφανεια επαφης του ελαστικου με το δρόμο.
Με αρνητικό καμπερ εχουμε και ομαλότερη φθορά ελάστικών.
Υπερβολικές τιμές αρνητικού καμπέρ μειωνουν πρόσφυση, αισθηση τιμονιού και δημιουργουν ανομοιομορφες φθορες ελασστικών.


Η γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου
Οταν κοιτάζουμε το αυτοκίνητο από μπροστά γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου ονομάζουμε τη γωνία που σχηματίζεται μεταξύ του κατακόρυφου άξονα και του άξονα στροφής των μπροστινών τροχών.
συμβάλλει στην καλή κατευθυντικότητα του οχήματος, αφού βοηθάει στην επαναφορά των μπροστινών τροχών στην ευθεία θέση, ενώ παράλληλα περιορίζει την προσπάθεια που απαιτείται για το στρίψιμό τους. Η γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου δε ρυθμίζεται
 
εδω που μενω, ενα 3οροφο μονο του τωρα που φυγανε τα παιδια απο το σπιτι!
Εχουμε μεινει οι δυο μας τωρα μονοι.(εσει μπορεις να μενεις και μεσα στο subwoofer, αχαχαχαχα)




:flipout::flipout::flipout:
 
Εχω δει πολυ καλες κριτικες για το συστημα του Μ και ακομα δεν ειναι ουτε στην μεση. Μπορω να οργανωσω ακροασεις και εδω και αγωνες σε δημοσιους δρομους μετα της 12 το βραδυ μαζι με μπεμβε και τετοια ετοιμοθανατα
 
Τα λέμε το συντομότερο Σ.



καλό βράδυ, πολλούς χαιρετισμούς-bye-


εύχομαι να περνάς πολύ-πολύ καλά:a0210:
 
Εχω δει πολυ καλες κριτικες για το συστημα του Μ και ακομα δεν ειναι ουτε στην μεση. Μπορω να οργανωσω ακροασεις και εδω και αγωνες σε δημοσιους δρομους μετα της 12 το βραδυ μαζι με μπεμβε και τετοια ετοιμοθανατα



τα λέμε σύντομα (δεν κάνω πλάκα για το ξενοδοχείο, θα τα πούμε από κοντα-bye-)
 
Το μαζντακι ειναι 10
ομορφο, ζυγισμενο, πισωκινητο, ανοιχτο
Αν δεν ειχα το δικο μου θα ειχα αυτο με ΒΒR κιτ και μπροστα χειρόφρενο
 
Νικο, απλα δεν ειδα το ποστ σου.
Ο βατραχος εχει μηδεν μοιρες στα παντα αν θυμαμαι καλα, ακομα και καστερ.
Εχεις καποιες τιμες για τις υπερβολικες γωνιες που ανεφερες?
 
δυστυχως οχι εχουν να κανουν και με το συνολο.
π.χ. η καστερ με το πιρο...το δημα
υπαρχουν βεβαια οριακες τιμες, θα ψαξω και θα επανελθω, ειχε μεινει στον αερα το θεμα
 
Ο βατραχος ηταν πολυ μπροστα σε ανεση, σηκωνε και τροχο μαλιστα αλλά δεν ειναι και υποδειγμα ουδετεροτητας, ειχαμε παλια στο εξοχικο ενα γειτονα και του τον καναμε βολτα.
αυτο που με ειχε εντυπωσιασει σε αυτο το αμαξι ήταν.... τα πατακια ειδικα τα πισω, μιλαμε για 5 ποντους παχος
 
το καμπερ στην Αλφασουντ ειναι 2 και 20 λεπτα, υπερβολικο πολυ για απλο αυτοκινητο, δεν εχει ομως κανενα προβλημα με τιποτα εκτος μιας καπως ποιο γρηγορης φθορας ελαστικων. Φυσικα εχουμε λιγους ιππους, στην κιτρινη ειχα 120 ιππους αλλα ΑΤΒ απο την Quaife και εφιαχνε σπιναρισματα και σλαλομ σε παγους!
 
και ηταν οπως το ειπες μηδεν μοιρες πιρο, καστερ, καμπερ
και μαλιστα το μπουαγιε εδενε στο κεντρο του τροχου, δηλαδη το offset της ζαντας ηταν τετοιο ωστε το βαρος να κάθετε στο κεντο του πελματος
 
ξερεις τι με εχεις βαλει και κανω τωρα
ψαχνω της delta και της spider τις ευθυγραμμισεις
τις εχω σιγουρα....αλλα που
 
εχω εναν φανατικο σιτροενακια εδω και μιλαγαμε πριν μια εβδομαδα για ατον βατραχο του! Εκει να δεις φανατισμο!!
παντως ειναι γεγονος οτι ο βατραχος οταν βγηκε ηταν διαστημοπλοιο σε τεχνολογια, εκτος της μηχανης που ηταν αρχαια. Η Σιτροεν ετοιμαζε εναν μποξερ 6 για τον βατραχο αλλα δεν ετοιμαστικε μεχρι την παρουσιαση του, ειχε προβληματα αξιοπιστιας. Ο σχεδιαστης του ηταν ο ιδιος Ιταλος που ειχε σχεδιασει τον μποξερ του 2CV την δεκαετια του 30.
 
To πραγματικό διαστημόπλοιο της Citroen ήταν η SM του 1970.
Κινητήρας V6 V90 από Mazerati Merak με 2.7 lit
Το έβλεπα πρίν κάτι χρόνια έξω από ένα φαναρτζίδικο που το είχαν για μαζέματα και είχα πάθει την πλάκα μου.
Αυτή ήταν πραγματική Déesse


%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Citroen_sm_1974.jpg



sm_side.jpg
 
Last edited:
Πραγματικά εντυπωσιακο αυτοκινητο, κριμα που η citroen εχει συμβιβαστει πλεον.
Το Merak ισως απο τις ωραιοτερες Maserati παραλιγο να το αγορασω γυρω στα 7.000.000 δρχ. πριν χρονια,
Εβγαινε και η Bora ομοια εξωτερικά με V8 4,5lt
Maserati = φανταρος αβυσματιτος 1 εξω 2 μεσα....
βολτα και service