Dolby vs DTS σημειώσατε 1;

Είπαμε ΑΝ θέλει!!.Όλα τα υπόλοιπα είναι γνωστά.Πρεπει κάποιος να το δώσει.Εγω δεν βλέπω κάποιον να μπορεί εκτός από αυτή την εταιρεία.Δεν είμαι fun,Αλλά ρεαλιστής.Ολα φθίνουν για τους πιουριστες του ωραίου.Ολα φαστ φουντ.Δεν θα μείνει τίποτα.Αυτο λέω.
 
Μα το λέμε ξανά και ξανά, το πρόβλημα δεν είναι τεχνολογικό, είναι οι επιλογές των studios.

Και ένα απλό DD 5.1 στα 384kbps μπορεί πανεύκολα να κουνάει όλο το σπίτι, αν το θελήσει ο mastering engineer.
 
Αυτό. Έχω δει πολλές φορές ταινία με χάλια συμπίεση στο Netflix όπου γίνεται της κακομοίρας από χαμηλές. Εξάλλου, κακά τα ψέμματα, όταν πρόκειται για χαβαλέ ταινίας, μια χαρά ξεγελιέται το... audiophile ένστικτο μας και χαμογελάμε ακόμα και με bitrates που στη μουσική θα κριντζάραμε. Απλά και μόνο λόγω γεμάτων χαμηλών και καλής σφαιρικής αναπαράστασης του πεδίου.
 
Πάντα θα υπάρχει χώρος στην αγορά για παίκτες με high fidelity deliverables. Είτε σε physical μορφή είτε σε digital (streaming).
Απλά μπορεί να γίνεται όλο και πιο niche ο τομέας αυτός, δηλαδή να ακριβαίνει και άλλο (και πιο ακριβό και από το Kaleidescape)
 
Υπάρχουν και λύσεις τύπου Basseq.
Δυστυχώς δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Έχω όμως το mimidsp και το rpi4. Όταν μπορέσω θα το δοκιμάσω.
 
Και τι ; Θα έχουμε στο minidsp άλλη μνήμη για Dolby Atmos και άλλη μνήμη για DTS; Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε;

Χαίρομαι γιατί τελικά δεν είναι ιδέα μου. Πολλοί το συζητάνε εδώ και χρόνια.
 
  • Like
Reactions: Bailplan
Πρόβλημα θα ήταν αν έβαζες την ίδια πηγή (αρχείο) και κάνοντας την μετατροπή σε Dolby έκοβε μπάσο χωρίς να το κάνεις εσύ.
 
Και τι ; Θα έχουμε στο minidsp άλλη μνήμη για Dolby Atmos και άλλη μνήμη για DTS; Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε;

Χαίρομαι γιατί τελικά δεν είναι ιδέα μου. Πολλοί το συζητάνε εδώ και χρόνια.

Τάσο είναι θέμα ταινίας (mastering), όχι codec
 
ΟΚ το καταλαβαίνω, αλλά "όλως τυχαίως" το τούμπανο είναι παντα το DTS.

Δεν έχω ποτέ κάνει συγκριτική ακρόαση μεταξύ των δύο συστημάτων σε εκδόσεις τίτλων BluRay, όμως στις κινηματογραφικές αίθουσες εώς το 2015 που οι περισσότεροι κινηματογράφοι λειτουργούσαν με μηχανές προβολής φιλμ 35mm οι διαφορές ήταν σημαντικές. Απόλυτα φυσιολογικό καθώς το data rate του Dolby Digital stream ήταν μόλις 320 kbps ενώ στο DTS ήταν σταθερά 1,5 Mbps.

Ενα δεύτερο πλεονέκτημα του DTS ήταν ήταν η χρήση bass management στα περιφερειακά ηχεία (surround). Οι συχνότητες κάτω των 80 Hz που προορίζονταν για τα περιφερειακά ηχεία εντός της αίθουσας διαχωρίζονταν από τον επεξεργαστή DTS και κατευθύνοταν αυτόματα προς τα subwoofer που βρίσκονταν πίσω από την οθόνη (συνήθως 2-6 subwoofer των 800 watt). Η λογική των μηχανικών της DTS ήταν επιτυχής καθώς τα περισσότερα σε αριθμό αλλά αρκετά μικρότερα σε ισχύ ηχεία surround εντός του κινηματογράφου δεν είχαν ικανοποιητική απόκριση κάτω από τα 80 Hz. Αυτή η τεχνική τουλάχιστον στους κινηματογραφικές αίθουσες έδινε την αίσθηση περισσότερης ενέργειας στις χαμηλές συχνότητες σε σύγκριση με το Dolby Digital.
 
ΟΚ το καταλαβαίνω, αλλά "όλως τυχαίως" το τούμπανο είναι παντα το DTS.
Κυρίως παλιά releases είναι τα περισσότερα. Ήταν σε εποχή που δεν είχαν ακόμα την φαεινή ιδέα του κλαδέματος του low bass.
 
Και τι ; Θα έχουμε στο minidsp άλλη μνήμη για Dolby Atmos και άλλη μνήμη για DTS; Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε;

Χαίρομαι γιατί τελικά δεν είναι ιδέα μου. Πολλοί το συζητάνε εδώ και χρόνια.
Έχει και Script να στο κάνει αυτόματα. Απαιτεί όμως rpi και plex. Θα το δοκιμάσω όταν με το καλό γυρίσω Ελλάδα.

Γενικώς δεν είναι η ιδέα σου. Εδώ ακούγεται η διαφορά ακόμα και στην γυναίκα. Που πήγαν τα εφέ ;