DPS συνέχεια...

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: DPS συνέχεια...

Διαφορά χωρητικής συνιστώσας στα 50Hz από 1 μέτρο κουρλοκαλώδιο; Τώρα, να μη πω τίποτα και φάω πάλι κανένα ban, ευκαιρία ζητάνε. Ακούω όμως τα κόκκαλα του Tesla να τρίζουν!

Κι η πλάκα είναι ότι έχεις δίκιο, αλλά θα φας μπαν για "ανάρμοστη συμπεριφορά"...:D

Κανείς δε ζητάει ευκαιρία πάντως, αυτό μην το ξαναπείς.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: DPS συνέχεια...

Διαφορά χωρητικής συνιστώσας στα 50Hz από 1 μέτρο κουρλοκαλώδιο; Τώρα, να μη πω τίποτα και φάω πάλι κανένα ban, ευκαιρία ζητάνε. Ακούω όμως τα κόκκαλα του Tesla να τρίζουν!
ναι της τάξεως των λίγων pf ΜΕΤΡΗΣΗΜΑ !!
πλην όμως δεν βλέπω τι έχει να κάνει αυτό σε ενα audio σύστημα
σαν να επηρεάζεται δηλαδή ένα 747 στην απογείωση με μια βαλίτσα πιο βαριά ....
 
ωραία λοιπόν η φιλοσοφική μας διένεξη
ΠΟΙΟΣ άλλος ακούει διάφορα στο καλώδιο του μοτέρ ?
άντε μην ντρεπεσται

Ποίος λέει ότι το τροφοδοτικό είναι απλός για το μοτέρ?
 
Από εδώ πάει η συζήτηση, από εκεί πάει η συζήτηση, πάντα καταλήγουμε στα hind end καλώδια.......


είναι εντυπωσιακό...
 
Ακούω όμως τα κόκκαλα του Tesla να τρίζουν!

:grandpa: Δοκίμασε να βάλεις πισσόχαρτο στην κάσα... Αν συνεχίσει το τρίξιμο να αλλάξεις καλώδιο ρεύματος!


Ποίος λέει ότι το τροφοδοτικό είναι απλός για το μοτέρ?

Ε, για πικάπ μιλάμε...
Άρα, το 99% των πικάπ χρησιμοποιούν το τροφοδοτικό μόνο για το μοτέρ τους...
 
Ε, για πικάπ μιλάμε...
Άρα, το 99% των πικάπ χρησιμοποιούν το τροφοδοτικό μόνο για το μοτέρ τους...

Και όλα περνούν γείωση από το τροφοδοτικό τους όπως είπα και πιο πάνω.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: DPS συνέχεια...

ναι της τάξεως των λίγων pf ΜΕΤΡΗΣΗΜΑ !!
πλην όμως δεν βλέπω τι έχει να κάνει αυτό σε ενα audio σύστημα
σαν να επηρεάζεται δηλαδή ένα 747 στην απογείωση με μια βαλίτσα πιο βαριά ....

Και σε ένα Stradivari η ένα Guarneri οι διαφορές είναι ελάχιστα μετρήσιμες.
Τι λοιπόν δίνει τον ξεχωριστό τους ήχο?

http://www.plosone.org/article/fetchArticle.action?articleURI=info:doi/10.1371/journal.pone.0002554
 
Απάντηση: Re: DPS συνέχεια...

Και όλα περνούν γείωση από το τροφοδοτικό τους όπως είπα και πιο πάνω.

Γιατί έχω την αίσθηση,ότι έπιασες μάλλον την άκρη;
 
Μήπως κάποιο αντικραδασμικό θα έκανε δουλειά?:flipout::flipout:

Έχω δοκιμάσει τα stillpoints στου Κολοκοτρώνη...
Δεν άκουσα μεγάλη διαφορα! Ναι μεν απέκτησαν σώμα οι μεσαίες αλλά το τρίξιμο τρίξιμο...
 
Το DPS2 όμως θεωρητικά έχει καλά μελετημένη αντικραδασμική συμπεριφορά…

saitisgr έστειλες mail στον κατασκευαστή?
Εάν δεν έστειλες προτείνω στο mail να ρωτήσεις τόσο για τη στήριξη (τσιμεντένιο πάτωμα ή rack ή ράφι. Πιθανές βελτιώσεις από ακίδες κτλ.) όσο και για τη γείωση (πιθανή γείωση με το σασί του ενισχυτή).
Συνεχίζω να πιστεύω ότι αξίζει να μελετήσεις το *γιατί* μπορεί να επηρεάζεται ο κινητήρας.

Δοκίμασε να βρεις και άλλους κατόχους του DPS2 να το συζητήσεις και μαζί τους.
 
Το DPS2 όμως θεωρητικά έχει καλά μελετημένη αντικραδασμική συμπεριφορά…

saitisgr έστειλες mail στον κατασκευαστή?
Εάν δεν έστειλες προτείνω στο mail να ρωτήσεις τόσο για τη στήριξη (τσιμεντένιο πάτωμα ή rack ή ράφι. Πιθανές βελτιώσεις από ακίδες κτλ.) όσο και για τη γείωση (πιθανή γείωση με το σασί του ενισχυτή).
Συνεχίζω να πιστεύω ότι αξίζει να μελετήσεις το *γιατί* μπορεί να επηρεάζεται ο κινητήρας.

Δοκίμασε να βρεις και άλλους κατόχους του DPS2 να το συζητήσεις και μαζί τους.

To DPS σαν πλατώ χτυπά σίγουρα πλατώ πολλαπλάσιας τιμής....στο θέμα των κραδασμών......
Ο ίδιος προτείνει ράφι γιά το πικάπ...
αλλά δεν υπάρχει κανένας υπηρεασμός γιατί το πικάπ κανονικά γειώνει στον προενισχυτή που και τα δύο είναι τοποθετημένα σε rack ο τελικός σε σε ξεχωριστό rack και το τροφοδοτικό στο πάτωμα απλά πέρα απο τα ράφια
 
Μήπως κάποιο αντικραδασμικό θα έκανε δουλειά?
__________________

καλο ειναι σε τετοιες περιπτωσεις η κασα να γινεται απο στρωματα διαφορετικων υλικων
δικες μου δοκιμες απεδειξαν οτι το πιο αντικραδασμιλο φερετρο ειναι αυτο που ειναι κατασκευασμενο απο ξυλο mdf τριων ποντων με κοματι λαστιχο απο πανω, κομματι φελου και παλι λαστιχο και πανω πανω γρανιτης επισης τριων ποντων
 
Από εδώ πάει η συζήτηση, από εκεί πάει η συζήτηση, πάντα καταλήγουμε στα hind end καλώδια
είναι εντυπωσιακό...

Καλά θα σαλέψω σε λίγο.....έλεος δεν πάει άλο..........
Επειδή ο Mr.willi δέν βάζει κανένα καλώδιο τροφοδοσίας στο τροφοδοτικό του πικάπ...
δοκίμασα σήμερα 3 καλώδια ρεύματος....στο τροφοδοτικό....
1.- Hand-made με καλώδιο alcatel..
2.- Acrolink στη κατηγορία των 300 ευρώ
2.- Τo Master της VD στά ακριβά των 2000 ευρώ

Το μόνο σίγουρο ...ο ηχος άλλαζε κάθε φορά...
Τί γίνεται???είναι δυνατόν??? το καλώδιο τροφοδοσίας του μοτέρ να επιδρά στον ήχο??? του πικάπ???

Εχει κακένας απάντηση????

(...)