Dremel multi-vise μέγγενη μας τελείωσε .. Service;

Αυτο με αποθαρύνει όμως απο μελλοντική αγορά bosch - Skil - dremel.

Μη λες μεγαλα λογια...:))

Στο κατω κατω της γραφης πηρες καινουριο προιον, αν και θα μπορουσαν να επικαλεστουν την συνηθισμενη δικαιολογια, 'κακη χρηση'.
Το τελικο αποτελεσμα θα επρεπε να σε ενθαρρυνει!!
 
Μπορείς να τους στείλεις ένα μήνυμα που να τους αναφέρεις ''για την όχι και τόσο καλή συνεργασία τους απο πλευράς ενημέρωσης προς τον πελάτη'' αλλά για τα εργαλεία ...... μάλλον θα τα ξανατιμήσεις. Έτσι δεν είναι Θοδωρή;;;;; χεχεχε
 
Εγώ θα συμφωνήσω με τον προφεσορα. Τέτοιες εταιρίες πρέπει να είναι πιο καλά δομημένες και να προσφέρουν ένα σωστο customer service (πχ. NILFISK = αψογοι). Κακή αντιμετώπιση του πελάτη συνεπάγεται μείωση ενδιαφεροντος (από τον συγκεκριμένο πελάτη πάντα) για τα υπόλοιπα προϊόντα. Δεν το περίμενα η αλήθεια είναι. Βέβαια δεν ξεχνώ ότι είμαστε στην Ελλάδα και ότι ίσως εδώ η αδιαφορια προς τον πελάτη είναι ασυδοσία.

Τουλάχιστον υπήρξε αντικατάσταση....

Θοδωρή κουράγιο και Μην θαβεις μια εταιρία απλώς και μόνο από ένα μεμονωμένο γεγονός.