Δεν στάθηκα στο συγκεκριμένο γράφημα γιατί θεωρώ ότι δεν ταυτίζεται σε καμία περίπτωση με το Imp. Response.
Βασικά, κάνει μια σύγκριση διπλή, αφενός στον οριζόντια άξονα επεκτείναι τη δειγματοψηψία βασικά του σήματος, ενώ στον κάθετο άξονα κάνει μια αυθαίρετη βαθμονόμηση σε dB (δίχως αναφορά) που μάλλον παραπέμπει σε DR.
Εάν το δεις βιαστικά θα πεις ότι το DSD δεν ξεπερνά σε δειγματοληψία τα 50Κ στην καλύτερη περίπτωση...αν όμως το προσέξεις θα δεις ότι δίπλα στο DSD αναφέρεται η πραγματική δειγματοληψία δηλ. 2,8+MHz/5.6+MHz.
Βασικά, στο DSD64 η δειγματοληψία είναι 64 φορές της απλής δειγματοληψίας του CD-Audio (44.1 kHz), σε μόνο 1⁄32768 της 16-bit ανάλυσης. Στο DSD128 είναι 128Χ της απλής δειγματοληψίας του CD-Audio.
Στο αγγλικό νήμα της βίκιπαίδεια, στο αντίστοιχο νήμα, εάν διαβάσεις κανείς την παράγραφο DSD vs PCM φαίνεται η διαμάχη ανάμεσα στα φορμά ακόμη και σε Πανεπιστημιακό επίπεδο συγκρούσεων. Πάντα το συμφέρον κινεί τα νήματα και πολλές φορές και την έρευνα, όλοι ξέρουμε το πως επικράτησε το ένα φορμά έναντι του άλλου.
Αλλά από την άλλη ως απλοί ακροατές, λαμβάνουμε συνεχώς μηνύματα από άλλους audiophile ακροατές ότι το πιο ξεκούραστο άκουσμα το έχει το DSD, αναμφισβήτητα και μάλιστα σε όσο το δυνατόν πιο πιουρίστικη αλυσίδα αναπαραγωγής...όχι σε μετατροπές του φορμά σε PCM και τα σχετικά.