Καλησπέρα σε όλους
Αφορμή για το thread αυτό αποτελεί η φωτογραφία που υπάρχει στο link
http://www.avclub.gr/forum/attachment.php?attachmentid=28282&d=1218705964 όπου δείχνει ενα πικαπ Michell - Gyro SE με 2 βραχίονες, έναν της Rega και έναν της Μοrch
και αρχίζουν τώρα οι ερωτήσεις:
Για ποιο σκοπό κάποιος να έχει 2 βραχίονες?
Μπορώ να σκεφτώ τρεις λόγους
α. Εχεις ενα «φτηνο» συνδιασμό βραχίονα – κεφαλής για να ακους την μουσική σου όταν σιδερώνεις πχ ή για να παίζεις παλιά φθαρμένα δισκάκια και εναν «ακριβό» συνδιασμό για προσωπικές ακροάσεις να γουστάρεις και επίσης έτσι δεν φθείρεις άδοξα την καλή σου κεφαλή
β. Εχεις δύο διαφορετικούς συνδιασμούς βραχίονα – κεφαλής με διαφορετική ηχητική συμπεριφορά οπότε ανάλογα με το τι θέλεις να ακούσεις, επιλέγεις και ανάλογο συνδιασμό
γ, εχεις άπληστη φύση ή λόξα ή περισσευούμενα λεφτά ή κάποιο συνδιασμό των προηγουμένων
Δεν μπόρεσα να βρω στα accessories της Michell κάποιο κιτ για να προσαρμόσεις 2ο βραχίονα. Πως τα κατάφερε ο τύπος? Σιγουρα έβγαλε το μοτερ απο την θέση του και το τοποθέτησε εξωτερικά. Αλλά πως στήριξε τον 2ο βραχίονα πάνω στο υποσασί (καλά δεν το λέω γιατι ειμαι και ασχετος παναθεμα με) μου λέτε?
Επισης ενας φίλος, μου είπε ότι unipivot βραχίονες με πλατό ανάρτησης δεν πάνε μαζί. Άρα η φωτογραφία δείχνει έναν αποτυχημένο συνδιασμό ή ο φίλος μου δεν μας τα λέει καλά?
Τέλος αλλη μια ερώτηση, που μαλλον θα αποκαλύψει το μέγεθος της ασχετοσύνης μου, είναι ότι ο βραχίονας δεν εδράζει πάνω στο κινούμενο από τις αναρτήσεις μέρος του πικαπ? Αν ναι, τοτε δεν επιβαρύνονται οι αναρτήσεις με το εξτρα βάρος του 2ου συνδιασμου με αποτέλεσμα να λειτουργούν σε εκτός προδιαγραφών συνθήκες οπότε λογικά να έχουν λιγότερη απόδοση και μεγαλύτερη φθορά?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις σας.
Αφορμή για το thread αυτό αποτελεί η φωτογραφία που υπάρχει στο link
http://www.avclub.gr/forum/attachment.php?attachmentid=28282&d=1218705964 όπου δείχνει ενα πικαπ Michell - Gyro SE με 2 βραχίονες, έναν της Rega και έναν της Μοrch
και αρχίζουν τώρα οι ερωτήσεις:
Για ποιο σκοπό κάποιος να έχει 2 βραχίονες?
Μπορώ να σκεφτώ τρεις λόγους
α. Εχεις ενα «φτηνο» συνδιασμό βραχίονα – κεφαλής για να ακους την μουσική σου όταν σιδερώνεις πχ ή για να παίζεις παλιά φθαρμένα δισκάκια και εναν «ακριβό» συνδιασμό για προσωπικές ακροάσεις να γουστάρεις και επίσης έτσι δεν φθείρεις άδοξα την καλή σου κεφαλή
β. Εχεις δύο διαφορετικούς συνδιασμούς βραχίονα – κεφαλής με διαφορετική ηχητική συμπεριφορά οπότε ανάλογα με το τι θέλεις να ακούσεις, επιλέγεις και ανάλογο συνδιασμό
γ, εχεις άπληστη φύση ή λόξα ή περισσευούμενα λεφτά ή κάποιο συνδιασμό των προηγουμένων
Δεν μπόρεσα να βρω στα accessories της Michell κάποιο κιτ για να προσαρμόσεις 2ο βραχίονα. Πως τα κατάφερε ο τύπος? Σιγουρα έβγαλε το μοτερ απο την θέση του και το τοποθέτησε εξωτερικά. Αλλά πως στήριξε τον 2ο βραχίονα πάνω στο υποσασί (καλά δεν το λέω γιατι ειμαι και ασχετος παναθεμα με) μου λέτε?
Επισης ενας φίλος, μου είπε ότι unipivot βραχίονες με πλατό ανάρτησης δεν πάνε μαζί. Άρα η φωτογραφία δείχνει έναν αποτυχημένο συνδιασμό ή ο φίλος μου δεν μας τα λέει καλά?
Τέλος αλλη μια ερώτηση, που μαλλον θα αποκαλύψει το μέγεθος της ασχετοσύνης μου, είναι ότι ο βραχίονας δεν εδράζει πάνω στο κινούμενο από τις αναρτήσεις μέρος του πικαπ? Αν ναι, τοτε δεν επιβαρύνονται οι αναρτήσεις με το εξτρα βάρος του 2ου συνδιασμου με αποτέλεσμα να λειτουργούν σε εκτός προδιαγραφών συνθήκες οπότε λογικά να έχουν λιγότερη απόδοση και μεγαλύτερη φθορά?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις σας.
Last edited: