e-scooter

καλά, μην το πάρουν χαμπάρι οι γύφτοι....

Αυτό απορούσα.
Είδα προχθες ενα αφημενο λιγο πριν τον παλαιο σταθμο. Αν το παρει καποιος απο τους περιδιαβαίνοντες με τα καροτσακια "ρακοσυλλέκτες", μετσ τι συναγερμος να χτυπησει.... Εφυγε ολο για σκραπ
 
Απάντηση: Re: e-scooter

Προσφατα είχα παει ταξίδι στην Μόσχα. Δεν μπορειται να φανταστείτε σε τι πλήθος κυκλοφορούν τα e-patinia. Και μονίμως τα βλέπεις στα πεζοδρόμια. Αντίθετα οι ντελιβεραδες εκεί χρησιμοποιούν μετρό, λεωφορεία κλπ., πουθενά μηχανάκια.

Ολόκληρα καταστήματα στήνονται γιαυτά, πλήθος από μοντέλα , μάρκες και πάνε σφαίρα.
 
σημερα ειδα εαν κατακαημενο τουριστα να αγκομαχα λιγο γιατι ειχε και την κυρα πισω,αυξανει κατακορυφα η επικινδυνοτητα,οτι να ναι εν ολιγοις..αυριο θα δω τρικαβαλο,και εαν αναπτυσσει 30 χιλ την ωρα με ροδες μεγεθους παιδικου παιχνιδιου,θα χουμε αλλα..
 
τα ηλεκτρικά πατίνια, είτε μας αρέσει, είτε όχι, πιστεύω οτι είναι το μέλλον της αστικής μετακίνησης. Σίγουρα, όπως κάθε νεωτερισμός, έχει τα προβλήματά του, καθώς και τις αντιρρήσεις και αμφιβολίες μας.
Ύστερα από μια εβδομάδα συμβίωσης με ένα τέτοιο, θεωρώ πρόβλημα τους κακούς και επικίνδυνους δρόμους και πεζοδρόμια, την ασφάλεια σχετικά με άλλα μέσα μεταφοράς, την δυσκολία να ανέβουν ανηφόρες, την αυτονομία τους.
Είμαι σίγουρος όμως πως περνώντας ο καιρός, πολλά από τα προηγούμενα προβλήματα θα διορθωθούν ή τουλάχιστον θα βελτιωθούν.
 
Συμφωνω Σεραφείμ και τονίζω το δευτερο μέρος του μηνύματος σου. Τα προβληματα και οι αμφιβολίες πηγάζουν στο μεσογειακό μας ταμπεραμέντο και στην έλλειψη υποδομών. Σε ελαχιστότατες περιπτώσεις στις ιδιες τις συσκευές. Οι συσκευες αυτές ειναι στην αγορά εδω και πολλά χρόνια και λειτουργούν αψογα οσο οι αναβάτες τις χρησιμοποιούν σωστά. Στη σκανδιναβία χρησιμοποιουνται παντού και με μηδενικά προβληματα. Γιατι; Επειδή υπαρχουν ποδηλατόδρομοι, ο κοσμος δε παει δικαβαλο, πηγαινουν σε μια σειρά και σεβονται τόσο τους κανονες οδήγησης όσο και τους αλλους που χρησιμοποιουν τον δρόμο.
 
Απάντηση: Re: e-scooter

Συμφωνω Σεραφείμ και τονίζω το δευτερο μέρος του μηνύματος σου. Τα προβληματα και οι αμφιβολίες πηγάζουν στο μεσογειακό μας ταμπεραμέντο και στην έλλειψη υποδομών. Σε ελαχιστότατες περιπτώσεις στις ιδιες τις συσκευές. Οι συσκευες αυτές ειναι στην αγορά εδω και πολλά χρόνια και λειτουργούν αψογα οσο οι αναβάτες τις χρησιμοποιούν σωστά. Στη σκανδιναβία χρησιμοποιουνται παντού και με μηδενικά προβληματα. Γιατι; Επειδή υπαρχουν ποδηλατόδρομοι, ο κοσμος δε παει δικαβαλο, πηγαινουν σε μια σειρά και σεβονται τόσο τους κανονες οδήγησης όσο και τους αλλους που χρησιμοποιουν τον δρόμο.

συμφωνώ 100% !
 
Έκανα και εγω την βόλτα μου. Πλάκα είχε. Μειονέκτημα είναι οτι σε ανηφόρα δεν πάει και οτι αυτά που κυκλοφορούν στον δρόμο είναι λίγο ακριβά για την στάνταρ μετακίνηση μου των 10χλμ/μέρα. βγαίνει όσο με το ταξί οπότε δεν βλέπω πως θα πιάσει στην αγορά. Αν αγοράσει κάποιος το δικό του πάντως κάτι γινεται......και αν σε μερικά χρόνια υπάρξει πρόοδος και στο θέμα της ανηφόρας θα είναι μια χαρά.
Από επικινδυνότητα....όπως όλα τα μεταφορικά μέσα (ακόμα και με τα πόδια σου) θέλει προσοχή....στην ελλαδα οδηγούμε λίγο κάπως.
 
Το μέλλον είναι ορθοπεδικός χειρούργος αν το μέλλον είναι αυτά τα scooters.
 
Κάτι που διαφεύγει ίσως, από όσους, αβασάνιστα τίθενται υπέρ των αυτοκινούμενων πατινιών, είναι ότι πολλοί από τους χρήστες δεν έχουν καν δίπλωμα οδήγησης (αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας), οπότε στερούνται κυκλοφοριακής αγωγής, σε θεωρητικό τουλάχιστον επίπεδο.
Όσα πατίνια έχω δει, κινούνται, ανεξέλεγκτα, παντού: δρόμους, πεζοδρόμια, πεζόδρομους. Κινούμενος κίνδυνος για τους ίδιους και για τους πεζούς.
 
Εκτος αυτου οι ιδιοι οι φιλοι παραπανω που ειναι υπερμαχοι,εχουν δει να δουλευει καλα σε χωρες που δουλευει καλα και το κυκλοφοριακο,υπαρχουν ποδηλατοδρομοι,υποδομες κλπ,προφανεστατα μιλαμε για τις τωρινες συνθηκες στις δυο μεγαλες πολεις της χωρας,αμα μου λεγες Βερολινο π.χ θα αλλαζε η κουβεντα,και σε συντομο χρονικο διαστημα να φτιαξουν οι συνθηκες ουτε στα πιο τρελα ονειρα..οποτε για πιο μελλον μιλαμε τουλαχιστον για την χωρα μας?σε καμια 40χρονια?τοτε θα χουν βγει σκουτερ που δεν ακουμπανε στο εδαφος...
 
Απάντηση: Re: e-scooter

Εμάς θα μας σώσει το μετρό ρε. Δε μασάμε.

Καλά....
Εχουμε και την Νοτοπούλου που κάνει τρομερά σχέδια για το πόλη .....
Εσύ θα πηγαίνεις με φουσκωτό στη δουλειά.
 
Στην περιοχή μου πάντως ,που είναι σκοτώστρες τα πεζοδρόμια (και οι δρόμοι) δεν κυκλοφορούν πατίνια,οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Ούτε σκοπεύω να δοκιμάσω (λόγω ισορροπίας:))
 
Re: Απάντηση: e-scooter

Στην περιοχή μου πάντως ,που είναι σκοτώστρες τα πεζοδρόμια (και οι δρόμοι) δεν κυκλοφορούν πατίνια,οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Ούτε σκοπεύω να δοκιμάσω (λόγω ισορροπίας:))
Ε καλά... και εμείς (όπως και πολλοί άλλοι) είμαστε ανισορροποι,
αλλά καμία βόλτα με πατίνι, την κάνουμε.
 
Ναι να πανε τους μπατσους κατευθειαν στα σκραπατζιδικα ....

Παίδες το έγραψα και πιο νωρίς,
Οι εταιρίες αυτές ενοικίασης το ξέρουν ότι το hardware τους κοστίζει ακριβά
Τόσο σε αγορά όσο και συντήρηση όσο και από κλοπές καταστροφές βανδαλισμούς
Το business case τους δεν έχει να κάνει με το έσοδο (*τουλαχιστον όχι ακομα)
Για την ώρα θέλουν το μερίδιο στην αγορά
Το κομμάτι της πίτσας

Όταν λοιπόν μια Χ εταιρία έχει ήδη ενεργοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη , τότε πολύ δύσκολο να έρθει εκεί και η Υ εταιρία.
Θα προτιμήσει να πάει σε green field, σε άλλη πολη η Υ και να έχει εκείνο το κομμάτι της πίτας.

Κερδοφορία στο μέλλον… με εξαγορά… πάλι για την πίτα …
 
Πόσο ακριβά τους κοστίζει το Lime ??

Με δεδομένο οτι το Xiaomi M365 κάνει λιανική 400 και το Lime δείχνει να είναι μια κατηγορία κάτω .. πόσο να κάνει σε χονδρική .. πόσο μάλλον που η ίδια εταιρεία είναι και η κατασκευάστρια ..

Εν τω μεταξύ η χρέωση χιλιομέτρου στη Θεσσαλονίκη είναι διπλάσια απο της Πράγας ..

Και πλάκα πλάκα .. να μου βγούν τα 10 αστικά χλμ που θέλω πρωϊ πρωϊ και το απόγευμα, 3Χ πιο ακριβά απο το αστικό και να πάω και πιο αργά και πλήρως εκτεθειμένος και όρθιος .. και να με τραντάζει η κάθε λακκούβα .. αα μην ξεχάσω να αγοράσω και ενα κράνος ;) ..

Tα πράγματα θα ήταν καλύτερα με ποδηλατόδρομους αλλά και πάλι κατ'εμέ χάνει πανυγηρικά απο ένα pedelec σε άνεση ταχύτητα και ασφάλεια ..

Εγώ νομίζω το κουμπί είναι οτι εκμεταλεύονται τρύπες στην νομοθεσία (όπως συνηθίζει η Uber) ώστε να γλυτώνουν και φόρους εισφορές κλπ. και να παραβλέπονται στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας ..

Δεν απαντήθηκε τι ισχύει με την ασφαλιστική κάλυψη .. με δεδομένο οτι είναι 2Χ λιγότερο ασφαλές ακόμα και απο ποδήλατο ..
 
Πρωτοείδα και ζήλεψα τα e-scooter στο εξωτερικό.
Βέβαια εκεί δεν είναι και τόσο διαδεδομένα, κυρίως επειδή είναι καταξιωμένη η χρήση του ποδηλάτου, έναντι του οποίου δεν θεωρώ ότι είναι καλύτερο το e-scooter ως μέσο μετακίνησης. Στα δικά μου χωράφια τώρα, η κόρη μου έχει βάλει στόχο να αγοράσει το xiaomi M365 και την προηγούμενη Κυριακή το συζητήσαμε λίγο και αποφασίσαμε να κάνουμε ένα trial με τα lime e-scooters στη περιοχή του Φλοίσβου. Η δοκιμή έγινε με 2 πατίνια αλλά και με 1 πατίνι με 2 αναβάτες. Στις ιδανικές συνθήκες της παραλιακής θα έλεγα ότι ήταν ιδανικό. Στο πεζοδρόμιο μεταφέρει πολλούς κραδασμούς από τις ανωμαλίες του δρόμου, η ροπή ήταν αρκετή ακόμα και για 2 άτομα και η ευκολία του να κινηθείς σβέλτα είναι μοναδική.

Η κόρη μου δεν βρήκε κανένα αρνητικό και όλα της φάνηκαν τέλεια φυσικά !