Εαρινή Σύναξη 2026

Για την πρότασή μου, συνεχίζω.

Υπάρχει αυλή

caption.jpg

Για πάρκινγκ κάπου γύρω γύρω.
Στο Μετρό δεν προτείνατε να δώσουμε προτεραιότητα ;
 
Υπάρχει ένα θέμα
ΕΚΛΕΙΣΕ
Το έγραψα πιο πάνω
Καμιά φορά απορώ αν διαβάζουμε αυτά που γράφονται

View attachment 271944
"Έκλεισε" μπορεί να σημαίνει "κλείσαμε για εκεί" , δηλαδή εκεί θα πάμε..
Εγώ που είμαι στην δουλειά τώρα δεν μπήκα στο ίντερνετ για να δω ότι έκλεισε το μαγαζί..

Πάμε όπου πεις Γιώργο...
 
Παρασκευή και Σάββατο είναι 24ωρο. Οπότε αν είναι κοντά ή έστω κανά δεκάλεπτο με τα πόδια από σταθμό μετρό, είμαι μέσα.

Διότι θα πιούμε και μερικές χιλιάδες μπύρες, έτσι δεν είναι;

Ή αν είναι τίποτα το κρητικό όπως γράφτηκε, αντιστοίχως ρακή.
 
Παρασκευή και Σάββατο είναι 24ωρο. Οπότε αν είναι κοντά ή έστω κανά δεκάλεπτο με τα πόδια από σταθμό μετρό, είμαι μέσα.

Διότι θα πιούμε και μερικές χιλιάδες μπύρες, έτσι δεν είναι;

Ή αν είναι τίποτα το κρητικό όπως γράφτηκε, αντιστοίχως ρακή.
Τρία λεπτά με τα πόδια είναι