Εαρινή Σύναξη 2026

Ιδού πεδίον φακελλωματος λαμπρόν!
Προσεχώς θα καταγραφονται και οι διατροφικές συνήθειες σας.
Στην συναξη,δωρεάν για τα μέλη του avclub η επίδειξη της vintage ταυτότητος μου στην οποία εικονίζομαι σε ηλικία 16 ετών.
 
Ιδού πεδίον φακελλωματος λαμπρόν!
Προσεχώς θα καταγραφονται και οι διατροφικές συνήθειες σας.
Στην συναξη,δωρεάν για τα μέλη του avclub η επίδειξη της vintage ταυτότητος μου στην οποία εικονίζομαι σε ηλικία 16 ετών.

Τότε που σε χτύπησε ο κεραυνός του garage punk κατακούτελα ;;; :ROFLMAO:
 
Θα είμαι παρών αλλά δεν θα συμμετάσχω στο φαγητό και στο ποτό. Μπορώ φυσικά να συνεισφέρω αν κριθεί απαραίτητο, δεν υπάρχει πρόβλημα.
 
Εαρινή Σύναξη Μουσικής Κατηγορίας AvClub
Παρασκευή 29 Μαΐου 2026
Μεζεδοπωλείο εστιατόριο: " Τα Αχλάδια"

Κωνσταντινουπόλεως & Κερασούντος 26 , Αιγάλεω 122 42 (Είσοδος απο Κωνσταντινουπόλεως)
https://taaxladia.gr/

Ώρα προσέλευσης: 19:45 - 20:00

Μεζέ -κρασί, αναψυκτικό- ατομικό κυρίως πιάτο


vlad66
superfly
Skakinen
#@george@#
Κώστας Γκαβάκος
Maestro
Νότης
mdvq
Pleo
Γιώργος Κουν.
anderm
Busoni
Simos.I
grio
 
Last edited:
Ο ένας και μοναδικός λογος που μπορει να τα καταφερνα, δηλαδή να δω τον αδερφό μου, ακυρωθηκε μια και ηρθε σημερα εκεινος.
Και σαν να μην εφτανε αυτο ηρθε κι η κορη η κατωχωριτισα.
Συνεπως....να περασετε καλα.
Η καλυτερη ταβερνα παντως και πιο γλυκια αναμνηση ήταν μια φορα που ισως μονο ο Κουν ξερει που σε ενα κουτούκι πανω στο πεζοδρομιο με πολλους ντιουηδες Dimdas, dimZ, VasilisT κλπ και αν θυμάμαι καλα συνέχεια με μουσική κατηγορία καπου αλλου.
Τα χρόνια περασαν ανεπιστρεπτί...