κάποτε ανέβαινες και Θεσσαλονίκη...Ξέρεις ότι λείπεις, μια άλλη φορά Δημήτρη....
το ξέρω, ευλπιστώ να γίνει σύντομα...κάποτε ανέβαινες και Θεσσαλονίκη...
ο Δημητρης Δασκαλάκης είναι?Το όνομα κάτι μου θυμίζει, αλλά δεν βγάζει τέτοιο μέλος η αναζήτηση. Μήπως μπαίνει με άλλο nickname;
Ο άλλος πήγε με μπλούζα Black Sabbath σε επίσημο δείπνο.![]()
Σπύρο, τελευταία στιγμή, άφησα την IRON MAIDEN anniversary killers, σπίτι και ήρθα με ένα μωβ ts, ναι ρε ποιος μιλάει ο νέοπας, αλήτη έμαθα τα πάντα για σένα, από τον ρουφιάνο που είχα δίπλα μουΓεράσατε τρομάρα σας.
Ο άλλος πήγε με μπλούζα Black Sabbath σε επίσημο δείπνο.
Ο Διονύσης βλέπω έχει τη χαίτη μου αλλά στερείται σοβαρής γενειάδας, του βάζω 7 στα δέκα.
Άφησες τέτοιο t-shirt για το αδιάφορο μωβ μπλουζάκι;Σπύρο, τελευταία στιγμή, άφησα την IRON MAIDEN anniversary killers, σπίτι και ήρθα με ένα μωβ ts, ναι ρε ποιος μιλάει ο νέοπας, αλήτη έμαθα τα πάντα για σένα, από τον ρουφιάνο που είχα δίπλα μου
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.