όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί θα δίνω σχεδόν 14 V.
Περιμένω σαφώς παραπάνω από 2.3 Α (κοντά στα 2.8 Α των προδιαγραφών του driver) και με τους 19 άρηδες φακούς περιμένω κυριολεκτικά ένα "τοίχο φωτός"...
Οι προδιαγραφές του driver είναι:
Techical data:
- Drop voltage: 1V
- Input: 30V DC (max.)
- Output: 2800mA constant
- Input short circuit protection
- Output short circuit protection
- Cooling element electrical isolated!
- Autom. current reduktion if too much heat!
- Operating Temp: ~50°C over ambient temp.
- Max. input voltage: 4V over LED voltage
- 2 mounting eyes
- Dimesnions (W/H/D): 33 x 21 x 63 mm
Άντε να ρθουν να δούμε...
Οι βάσεις είναι όπως είπαμε καθαρό αλουμίνιο, θερμικά επεξεργασμένο -λέει ο προμηθευτής- (ARENAL στον Πειραιά, 2104222872)
Τελικά η μόνη διαφοροποίηση από το αρχικό σχέδιο ήταν η Μ6 βίδα στήριξης στην βάση, αντί Μ8 που στην αρχή ήθελα.
Το μόνο που λείπει είναι η τρύπα για το καλώδιο τροφοδοσίας που είναι σχεδόν στην περιφέρεια της εσοχής. Θα κολλήσω το PCB στην αλουμινένια βάση και ίσως το ασφαλίσω και με ένα ανοξείδωτο βιδάκι Μ3 για το φόβο των κραδασμών...
Ερώτηση: πόσο αντέχουν αυτές οι silver epoxy????? Μήπως πρέπει να κάνω τρια τα βιδάκια (το PCB όπως βλέπετε έχει τρείς περισσευούμενες τρύπες) και να χρησιμοποιήσω πάστα για θερμική επαφή αντί κόλλα, με την οποία το αποτέλεσμα θα είναι ίσως πολύ "μόνιμο" για μελλοντική επισκευή-αντικατάσταση ?????
Είναι 130 gr και ελπίζω πως θα μεταφέρει και ένα (έστω και μικρό) ποσοστό θερμότητας στην επίσης μεταλλική βάση.
Αν το project δώσει τα αναμενόμενα στην δοκιμή του πρώτου, θα τα τοποθετήσω σε δυο ζευγαράκια και θα δούμε...