Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Re: Απάντηση: Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Βρε συ μπερδεύεις και του άλλους που δεν έχουν ακούσει...

Έστω στο πάνω σύστημα. Ακούσαμε και το ad και το βΙΙΙ σου. Πόσο ποιο έξω έβγαινε το ad και που ήταν το βΙΙΙ?
Αν δεν θυμάσαι δεν είναι κακό. Αλλά αυτό το λίγο, μου φαίνεται κάπως... Μαζί το ακούγαμε τι διάλο?! Μπορέι να είμαι και ψυχασθενής. Να το μάθω τουλάχιστον.

:ernaehrung004:

ps. Tι άλλα κόλπα? Δεν θα χρησιμοποιήσεις το βIII στα άλλα κόλπα? Καλά άστο. Απο κοντά. :ADFADF1:

Βρε Νίκο δεν μπορώ να προσδιορίσω το λίγο διότι δεν το μέτρησα και με μεζούρα....Αν έχεις συνηθίσει να ακούς από Esoteric P70/D70 το λές λίγο. Αν έχεις συνηθίσει να ακούς από DacMagic το λές πολύ. Αυτό εννοώ.... Αν εσένα σου φάνηκε "πολύ" και εγώ μαζί σου είμαι. Το θέμα είναι ότι υπήρχε διαφορά στο εύρος της σκηνής και αυτό έχει σημασία για όσους "δεν ξέρουν". Αν ήταν "λίγο" ή "πολύ" αν δεν ήσουν εκεί δεν πρόκειται να καταλάβεις το πόσο.
 
Επιμένω γιατί το έθεσε ο Δημήτρης (πολύ σωστά) ώστε να μην λέει ο καθένας τα δικά του και οι άλλοι καταλαβαίνουν άλλα.

Μεζούρα έτσι κι αλλιώς δεν χρειάζεται. Αλλιώς μετράμε την αναπαραγωγή της μουσικής μας. Απλά μια ένδειξη τύπου χ μέτρα έξω ή μέσα περίπου θα βοηθούσε.

Δεν επιμένω άλλο όμως.

:ernaehrung004:
 
Να δεις ο Chesky έχει κάτι δισκάκια που σου λένε την απόσταση του drummer.. αλλά και πάλι μεζούρα ... δυσκολα πράγματα για οποιοδήποτε σύστημα.
 
Re: Απάντηση: Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Να δεις ο Chesky έχει κάτι δισκάκια που σου λένε την απόσταση του drummer.. αλλά και πάλι μεζούρα ... δυσκολα πράγματα για οποιοδήποτε σύστημα.

τα δισκάκια του Chesky, άμα φύγεις πάνω από 1 μέτρο απόσταση εκεί να δεις κλάμα. Στο ένα μέτρο τα ξεχωρίζεις όλα. Πάνε ξεχώρισε στα 10....
 
Και για να σας τσιγκλίσω λίγο παραπάνω....Μήπως αυτός ήταν και ο λόγος που ενώ στο σπίτι του Οικονομίδη όλοι βγάλαμε το Weiss πρώτο ενώ στο σπίτι μας όταν πήραμε τα ηχογραφημένα κομμάτια από τον Μιχάλη το απορρίψαμε συλλήβδην......? :hmmmm: :chinscratch:
 
Re: Απάντηση: Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

3) Απόψεις για το πόσο μπορεί να κλείσει η σκηνή ενός dac με sabre έχουμε οι περισσότεροι.
Πρόχειρα θυμάμαι:
- Προσωπικά στο δικό μου σύστημα σε σχέση με αρκετά players και αρκετά άλλα dacs. Επίσης σε παλαιότερο συγκριτικό στο Βλάση, άλλη ακρόαση στο Bull και σε ακόμα 3-4 συστήματα τουλάχιστον. Ο Παντελής, ο Φραγκούλης και ο Αλέξανδρος σχεδόν τα ίδια.
- Ο Βασίλης και ο Bull ίσως ακόμα περισσότερες εμπειρίες.
- Ο Χρήστος και ο Γιώργος (internet king) ήταν στο συγκριτικό του Βλάση και ελπίζω να θυμούνται τη διαφορά μεταξύ των sabre dacs του Αλέξανδρου (Expander) και του Θεοδόση.
Του θεοδόση το χαρακτηρίζω ως προς τη σκηνή των sabre τυπικό, του Εxpander ότι καλύτερο σε sabre έχω ακούσει σε αυτό το τομέα (και το έχω ακούσει και σε άλλα 2 συστήματα φίλων...)

Αν θέλετε κι άλλο... να το ξανακανονίσουμε. Τι άλλο να πω?
Ή δεν μας πιστεύετε ή ακούτε αλλιώς. Ομαδική αυθυποβολή πάντως δεν είναι!
Ο Υπέρηχας για παράδειγμα ακούει αλλιώς. Αν το 10% έξω από τα ηχεία θεωρείται ευρεία σκηνή πάσο.

ότι ακούω αλλιώς τείνω να το πιστέψω μέρα με τη μέρα.
Αρα λες Νικο ότι 10% έξω δεν είναι ευρεία σκηνή.
Δε μας είπες όμως πόσο είναι η ευρεία.
Εγώ άμα πάω στο 20 ή 25 θα βγώ έξω από τους τοίχους...
Θεωρώ ότι είναι εξωπραγματικά πράγματα για ηχεία τουλάχιστον όπως αυτά που έχω των 24 λίτρων πχ.

Αλλά, για μένα δεν είναι η σκηνή το θέμα, που για 110% θεωρώ ότι είναι από τις ευρύτερες....
Εχω ξαναγράψει σε εντυπώσεις για το sabre ότι αυτό που με ενθουσιάζει σ αυτό είναι στο να μπορέσεις να απομονώσεις μέσα στην όποια σκηνή κάθε όργανο.
Και αυτό το πετυχαίνει όσο κανένα. Ακόμα και σε στενή ηχογράφηση παλιάς σχολής ή μέτριας ποιότητας "ακούς εσύ το όργανο που θες χωρίς να μασκάρεται από τα άλλα"

Λοιπόν μπορούμε να κάνουμε το εξής.
βρείτε ένα κομμάτι (όχι το take five με τα τρία κωλοόργανα, αλλά με 10 με 15) να το έχουμε όλοι ή έστω να το αναπαραγάγει ένας (έστω απόσπασμα για να είμαστε νομότυποι) και να μας πειτε:
έχω ηχεία αυτών των διαστάσεων (παίζει ρόλο) τοποθετημένα στην Χ απόσταση σε χώρο ΥχΖ και στην τάθε θέση.
Μετά ας χωρίσουμε ένα ματριξ πχ 5Χ5 τον χώρο που βλέπει ο ακροατής και ας πούμε ακούω το ταμπούρο στο Α2 και το πιατίνι στο Β3...
Τα αποτελέσματα θα τα κρατήσουμε και θα τα βγάλουμε όλοι μαζί μια συγκεκριμένη μέρα και ώρα.
 
Αν και συμφωνώ με την πρότασή σου μας βλέπω τα δυό μας να κάνουμε το πείραμα...
Όπως βλέπεις δεν υπάρχει διάθεση απο του υπόλοιπους.

Προσωπικά σου ξαναέγραψα προηγουμένως ότι θέλω τα όργανα να φτάνουν και 30% έξω (με το μέγεθος απόστασης που έδωσες)

Σαφώς δεν μπορεί να συμβεί ούτε σε μένα πιθανόν ούτε και σε σένα. Εκεί όμως που μπορεί να επιτευχθεί (πχ Bull, expander) με τοποθέτηση μεγάλων ηχείων περίπου στα 3,5-4,5 μέτρα μεταξύ τους οφείλει σε κάποιες ηχογραφήσεις να δώσει σκηνή που φτάνει έως και 1 μέτρο έξω, αν μη τι άλλο.

Αυτά προς το παρόν, συμφωνώ με τις υπόλοιπες παρατηρήσεις σου, για τη σκηνή όμως όχι και με την επιφύλαξη για το άν μιλάμε για το ίδιο πράγμα πάντα.

:ernaehrung004:
 
Πάντα θα υπάρχει ένα αλλά Δημήτρη.

Πάρε το βουβάλι σου και ένα consumer της ίδιας κατηγορίας και ξεκίνα τις βόλτες σε φίλους με μεγάλα ηχεία, χώρο, μέτωπο ότι νομίζεις...

Πες μας τι άκουσες και θα σε πιστέψουμε.

Εγώ αυτό έκανα και όχι μόνο με ένα βουβάλι. Αλλά δεν με πιστεύετε... -bye-
 
Re: Απάντηση: Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Πάντα θα υπάρχει ένα αλλά Δημήτρη.

Πάρε το βουβάλι σου και ένα consumer της ίδιας κατηγορίας και ξεκίνα τις βόλτες σε φίλους με μεγάλα ηχεία, χώρο, μέτωπο ότι νομίζεις...

Πες μας τι άκουσες και θα σε πιστέψουμε.

Εγώ αυτό έκανα και όχι μόνο με ένα βουβάλι. Αλλά δεν με πιστεύετε... -bye-
δε με λες....
βουβάλι ΙΙ έχεις ή ΙΙΙ ?
 
τι να κάνουμε, έχουμε φροντισμένους χώρους.
φροντίστε τους και σεις.

και πάρτε ακουστικά.
Κάθε σωστό evaluation γίνεται ΜΟΝΟ με ακουστικά.
 
Παντως η ευρυτητα σκηνης δεν εχει να κανει μονο με το ντακ εχει να κανει και με το υπολοιπο συστημα αλλα και τον χωρο που ακουει ο καθεις μας,δεν θα ξεχασω που οταν ακουσα τα ηχεια μου σε ενα μαγαζι ηταν λες και ακουγα 3d οχι απλως εξω απο τον αξονα των ηχειων αλλα σαν να ακουγοταν και αποπισω μου με γνωστο μου κομματι οχι ειδικη ηχογραφηση,και οταν τα αγορασα και ακουσα το ιδιο κομματι στο σαλονι μου και ισως και με καλυτερα μηχανηματα απ του μαγαζιου η μαγεια ειχε χαθει,φταιει λοιπον και ο χωρος.
γιαυτο οι συγκρισεις πρεπει να γινονται στον ιδιο χωρο ειδαλως ο καθενας θα πει τα δικα του ακομη και για το ιδιο μηχανημα.
 
1. δεν θέλω (θέλουμε ) (???? από πού συνάγεται αυτό) να αποδείξουμε τίποτα. Γιατί, αυτό αφήνεις να εννοηθεί
2. ΔΕΝ συγκρίνω ούτε νομίζω συνέκρινε κανείς βουβάλια με βουβάλια.
3. ποτέ δεν είχε τεθεί τέτοιο θέμα, μέχρι που κάποτε ο Βασίλης (άπειρη εκτίμηση) είπε για στενή σκηνή
4. πάμε στη σκηνή τώρα. Τί είναι αυτό. Για μένα (πείτε αν κάνω λάθος ή την δική σας άποψη) σκηνή είναι: βάζεις τα ηχεία σε απόσταση Α μεταξύ τους. Και ακούς τα όργανα διασκορπισμένα ανάμεσα στην έκταση Α. Αντε και λίγο αριστερα και λίγο δεξιά και λίγο πάνω κάτω. (και το βάθος εννοείται υπάρχει). όταν κάποιος μου λέει στενή σκηνή θεωρώ ότι εννοεί ότι από Α έχουμε Αχ%. Με τη λογική αυτή, ποτέ δεν διαπίστωσα ότι ο αριθμός αυτός χ κυμαίνεται πάνω από 10-20 κάτι που συμβαίνει με όλα τα dacs που έχω ακούσει. Και που εξαρτάται από την ηχογράφηση. Και σε γενικές γραμμές για την περίπτωση του βουβαλιού είναι σημαντικά περιορισμένο το χ αυτό.
5. Το θέμα diy, γούστου, τιμής, απασχόλησης και και δεν το συζητώ. Πάντα κρίνω το βουβάλι (και όσα άκουσα, έξω από τα κριτήρια αυτά. Αντικειμενικά δηλαδή).
Αυτό που σίγουρα θυμάμαι είναι ότι με το πρώτο μου βουβάλι (9008) με πολύ υποδεέστερο τελικό στάδιο και πολύ πολύ υποδεέστερη τροφοδοσία η διαφορά εις βάρος του benchmark ήταν τόσο κολοσσιαία, που το πούλησα την επόμενη μέρα.
6. Η μετάφραση της τελευταίας φράσης που ζήτησα με καλύπτει μερικώς, διότι πάλι υπάρχουν οι αοριστίες, "διαφορές υπέρ του δεύτερου τηρουμένων των αναλογιών" "grand slam" κλπ. Εδώ όμως τέθηκε θέμα ότι "μπήκαν δυό μαύρες ταινίες και ζορίστηκε η εικόνα".
Ας μας πει λοιπόν κάποιος. Πόσο αναμένει να είναι η παράμετρος χ στην εξίσωση που έβαλα πριν και ενδεχομένως το εύρος έξω από το Α για να ξέρουμε για τΊ μιλάμε. Επίσης ΠΟΥ μπαίνουν οι μαύρες ταινίες.
διότι πιθανόν κάποιοι να θέλουν να ακούνε και από δεξιά αριστερά (λες και έχουν περιφερειακά) από δυό ηχεία που τα έχουν μπροστά τους στα 3-5 μέτρα.

Λυπαμαι γιατι εχει χαθει το νοημα σε αυτα που εγραψα παραπανω. Φιλε supersonic, στο ποστ #26 σου απαντω στο σχολιο που εκανες παραπανω


Το θεμα ειναι να ξεκαθαρισουμε τι ειναι αναμενομενη γενικως εικονα και τι στενη εικονα.


και το μονο που ειπα ειναι οτι αν θελετε να καταλαβετε περισσοτερα πραγματα για το μηχανημα, τον ηχο του γενικα αλλα και τη σκηνη του, βαλτε το διπλα σε μηχανηματα consumer.
Σε μενα δεν θελω να αποδειξει κανεις τιποτα, δεν με ενδιαφερει, απλα προτεινα εναν τροπο αξιολογησης. Μπορει παραδειγμα να χουμε την αισθηση ολοι της μικρης σκηνης, να το βαλουμε
διπλα σε ενα bryston του 3χιλιαρου και να μην υστερει καθολου. Εκει το συμπερασμα για τη σκηνη ειναι προφανες. Συμπερασματα μπορεις να βγαλεις ή να διασταυρωσεις σε συγκριση
και με αλλες πηγες κ οσο περισσοτερες οι συσκευες και το ευρος τιμης μεγαλυτερο τοσο καλυτερα τα συμπερασματα, γιατι θα χεις περισσοτερες αναφορες σε επιμερους σημεια οπως το ευρος της σκηνης που συζητατε εδω. Δεν προκειται να μπω στη λογικη του να παρω μεζουρα και να μετρησω ποσους ποντους εξω απο τον τοιχο αριστερα ακουγεται ενα snare. Κατα τη γνωμη μου δεν μετριεται η αισθηση τρισδιαστατης σκηνης με μοναδα μηκους. Μου αρκει η αισθηση που απολαμβανω απο τα εκαστοτε συστηματα. Τα buffalo που εχω ακουσει εγω, εχουν περιορισμενη σκηνη σε ολες τις διαστασεις, αυτη ειναι η αισθηση μου.

Οσον αφορα τη μεταφραση της τελευταιας φρασης, στο προηγουμενο ποστ δεν ηθελα να γραψω προσωπικες εντυπωσεις γιατι θεωρω οτι ειναι καλυτερα να τις βγαζει ο καθενας μονος του, και ανεπηρρεαστος απο γνωμη τριτου. Εχω εκφραστει αναλυτικα για τις εντυπωσεις μου στο συγκρτικο στου Bull, και τα χω γραψει αναλυτικα στο συγκεκριμμενο νημα, δεν θα τα ξαναγραψω εδω. Επειδη θελω να καλυψω πληρως το ερωτημα, δεν εχω προβλημα να γραψω αναλυτικα τις εντυπωσεις μου, για το συγκριτικο ενος buffalo με ενα mdac, χρησιμοποιωντας αρτιο λεξιλογιο και οχι εκφρασεις τυπου "slam" που μπερδευουν και παραπεμπουν σε σκι.

Το mdac με το απλο φτηνο εξωτερικο τροφοδοτικο των ολιγων βολτ σε σχεση με το βουβαλι των τοροειδων στην τροφοδοσια, ειχε μεγαλυτερη ατακα, σωμα και δυναμη στο χαμηλο και πολυ πιο γρηγορη αποσβεση και ελεγχο. Μεσαια ηταν το ιδιο γλυκοηχα, με μια αισθηση οτι το mdac ειναι λιγο πιο καθαρο επειδη το χαμηλο του ηταν πιο σαφες και δεν θολωνε τη μεσαια.

Απο κει και περα, φτανουμε στην κατα τη γνωμη μου ειδοποιο διαφορα και μειονεκτημα των βουβαλιων που ισως ειναι υπευθυνη και για το θεμα της σκηνης. Το βουβαλι εχει μια ταση να κανει υπεραποσβεση στις υψηλες συχνοτητες, για παραδειγμα το σβησιμο στο χτυπημα ενος πιατινου ειναι γρηγορο στο οριο του αποτομου, και η νυξη μιας χορδης σου δινει την εντυπωση οτι ακους τη χορδη
να φθηνει γρηγορα την ταλαντωση και να μην ακους ολες τις αρμονικες. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την αισθηση οτι το buffalo υστερει σε αναλυση. Ως φαν των ΝΟS θα μπορουσα να ισχυριστω οτι αυτη η υπεραποσβεση οφειλεται στο oversampling, ελα ομως που το mdac με διαψευσε γιατι το φαινομενο απλα δεν υπαρχει ή ειναι σε ελαχιστο βαθμο. Γιαυτο και υψηλα ακουγεται πιο ανοιχτο και πλουσιο. Σε μεταβατικα με πλουσιο συχνοτικο περιεχομενο, το βουβαλι παιζει "κρατημενα" και δεν αφηνει την ενεργεια να βγει προς τα εξω, δινοντας σου την εντυπωση οτι η αποψη αυτου που το σχεδιασε ηταν να πετυχει ενα "μαζεμενο" ηχο που δεν θα ενοχλει. Αυτο το μαζεμα εχει σαν αποτελεσμα να παρατηρεις μια συμπιεση στην εικονα και τη σκηνη. Το Λαμπι στα μεταβατικα ηταν πιο δυναμικο και ρωμαλεο, ανοιχτο, αφηνε την πληροφορια να βγει πιο αβιαστα προς τα εξω και ακουγοταν πιο πλουσιο συνολικα. Συνολικα κατα τη γνωμη μου προκειται για μια συσκευη με πιο ζωντανη κ δυναμικη παρουσιαση του μουσικου δρωμενου, που δεν ρεπει προς το επιθετικο, και που ειναι πιο ολοκληρωμενο απο το πιο ηρεμο και ηπιων τονων βουβαλι που θα μπει σε επιθετικα συστηματα και θα τιθασσευει τον ηχο τους κανοντας τον πιο ξεκουραστο.

Αυτα απο μενα, δεν εχω τιποτα αλλο να προσθεσω στο συγκεκριμμενο νημα, και δεν υπαρχει λογος να παρεξηγουμαι χωρις να εχω ουδεμια κακη προθεση απεναντι σε οποιονδηποτε και οτιδηποτε. Προσπαθησα να γινω οσο σαφης μπορω και να χρησιμοποιησω οσο το δυνατον ευστοχες λεξεις, οσο ευστοχος στην επιλογη λεξεων μπορει να ειναι καποιος που περιγραφει ηχο με λογια. Ευχομαι να μαστε καλα, και με αφορμη τα μηχανακια μας, να μαζευομαστε για ακροασεις με φιλους συμφορουμιτες, για την κουβεντα, το παρεακι, γιατι αυτο ειναι το σημαντικο στο χομπι μας. :ernaehrung004:
 
Λοιπόν ,, όταν λέω για στενή εικόνα εχω σαν αναφορά τα πιο πρόσφατα ντακ που άκουω τώρα , το sabre ενω έχει τρελή λεπτομέρεια και ατάκα περιορίζει αυστηρά την τοποθέτηση οργάνων στην μέση σε οριζόντιο άξωνα θα έλεγα ,
δλδ

-------------
,, - ,, ,,,
,,
,,, ,,,,,,,,,,, - ,,,
,,,,,,,,,,, - - ,,,
-------------


σε αντιπαράθεση με τα αλλα ( θα πώ σε λίγο ) που σε συγγριση


,
, ,,,
,,,,
---------------
,,-

,, - ,,, ,,,
,,,,-
----------------
,,,,
- ,,,,-


( σε εφαγα υπέρηχα με τα σχέδια του σπιτιου .. :ADFADF1:)

τα άλλα είναι 3 wolfson
1 wadia του γείτονα ,,, εξ αμερικής ,, δεν θυμάμαι κάν τώρα ... later ..
και 2 ad1865 .. ένα του χουι .
και το άλλο το δικό μου ( σχεδίασα ένα με τις χαρές των 2 τσιπακίων και της σαυρας και της γριάς ad1865 )

την πιό 3d εικόνα απλωμα δλδ παντού την είχαν τα wolfson ,,( το γνωστό κινέζικο ,, το cambridge 740 ,,και ένα πρόσφατο μικρούλι με tenor usb) πλήν όμως με θάμπωμα λεπτομέρειας και μπέρδεματα στα μυστήρια προγράματα και εντέλει κάποια ισωπέδωση στο ύφος σε ότι πρόγραμα να του κότσάρεις
το wadia ,, δεν μου έκανε κλικ πουθενά .... αφήστε το δεν είναι του παρόντος ,, και δεν γουστάρω να μπώ στην διαδικασία ... η εικόνα του που είναι και η ταμπακέρα ,,, ελαφρά μεγαλύτερη απο το σαυρόπουλο ..

Οι γριές τώρα ,, που σχεδιαστικά με τα άλλα είναι παντελώς άλλης άποψης ,,
κάποιες στιγμές τρώς κόλλημα ότι έχεις 4ενισχυση !!! πχ μπότα κάτω δεξιά και μισό μέτρο πίσω να κοπανάει μόνη της , βοκαλάκια καταμεσής αποκομένα σε σημείο χαζό δλδ ... και εκεί που ακούς και σου κάνει εντύπωση το έργο ,, νάσου και ένα πιατίνι στην άλλα ακρή 1 μέτρο πάνω μόνο του και αυτό ξεκομένο λές και είναι απο άλλο ηχείο ... magik ....
τό κινέζικο ad έχει αρκετά προβλήματα θορύβου και ασάφειας εξαιτείας του αρχαίου δέκτη της κρύσταλ και της προσαρμοργής των ψηφιακών με ένα εντέλει ακατάλληλο για την δουλεια hex register ,, πλήν όμως απολαυστικό ..
το δικό μου είναι το καλύτερο του κόσμου γιατι ,,, είναι δικό μου ... :ADFADF1::aetsch:

κάτσε να φρενάρω γιατι θα το ξεχειλώσω ,,
 
@tyler

no pro φίλε μου....
η παρεξήγηση γίνεται εύκολη όταν θες να καθαρίσεις με 3-5 γραμμές.
Τώρα έπιασα πιό πολλά, αλλά κρατάω ότι αυτό που ακούτε στο mdac είναι οι τελεστικοί του και όχι το βουβάλι.
Και σε μένα αν βάλω το 50άρι ή βάλω το deq πάνω στο βουβάλι (έστω με bypass), ακούς μια ατάκα και κάτι σωματα τελεστικά μούρλια.
Ακόμα και το sbox
 
Λυπαμαι γιατι εχει χαθει το νοημα σε αυτα που εγραψα παραπανω. Φιλε supersonic, στο ποστ #26 σου απαντω στο σχολιο που εκανες παραπανω





και το μονο που ειπα ειναι οτι αν θελετε να καταλαβετε περισσοτερα πραγματα για το μηχανημα, τον ηχο του γενικα αλλα και τη σκηνη του, βαλτε το διπλα σε μηχανηματα consumer.
Σε μενα δεν θελω να αποδειξει κανεις τιποτα, δεν με ενδιαφερει, απλα προτεινα εναν τροπο αξιολογησης. Μπορει παραδειγμα να χουμε την αισθηση ολοι της μικρης σκηνης, να το βαλουμε
διπλα σε ενα bryston του 3χιλιαρου και να μην υστερει καθολου. Εκει το συμπερασμα για τη σκηνη ειναι προφανες. Συμπερασματα μπορεις να βγαλεις ή να διασταυρωσεις σε συγκριση
και με αλλες πηγες κ οσο περισσοτερες οι συσκευες και το ευρος τιμης μεγαλυτερο τοσο καλυτερα τα συμπερασματα, γιατι θα χεις περισσοτερες αναφορες σε επιμερους σημεια οπως το ευρος της σκηνης που συζητατε εδω. Δεν προκειται να μπω στη λογικη του να παρω μεζουρα και να μετρησω ποσους ποντους εξω απο τον τοιχο αριστερα ακουγεται ενα snare. Κατα τη γνωμη μου δεν μετριεται η αισθηση τρισδιαστατης σκηνης με μοναδα μηκους. Μου αρκει η αισθηση που απολαμβανω απο τα εκαστοτε συστηματα. Τα buffalo που εχω ακουσει εγω, εχουν περιορισμενη σκηνη σε ολες τις διαστασεις, αυτη ειναι η αισθηση μου.

Οσον αφορα τη μεταφραση της τελευταιας φρασης, στο προηγουμενο ποστ δεν ηθελα να γραψω προσωπικες εντυπωσεις γιατι θεωρω οτι ειναι καλυτερα να τις βγαζει ο καθενας μονος του, και ανεπηρρεαστος απο γνωμη τριτου. Εχω εκφραστει αναλυτικα για τις εντυπωσεις μου στο συγκρτικο στου Bull, και τα χω γραψει αναλυτικα στο συγκεκριμμενο νημα, δεν θα τα ξαναγραψω εδω. Επειδη θελω να καλυψω πληρως το ερωτημα, δεν εχω προβλημα να γραψω αναλυτικα τις εντυπωσεις μου, για το συγκριτικο ενος buffalo με ενα mdac, χρησιμοποιωντας αρτιο λεξιλογιο και οχι εκφρασεις τυπου "slam" που μπερδευουν και παραπεμπουν σε σκι.

Το mdac με το απλο φτηνο εξωτερικο τροφοδοτικο των ολιγων βολτ σε σχεση με το βουβαλι των τοροειδων στην τροφοδοσια, ειχε μεγαλυτερη ατακα, σωμα και δυναμη στο χαμηλο και πολυ πιο γρηγορη αποσβεση και ελεγχο. Μεσαια ηταν το ιδιο γλυκοηχα, με μια αισθηση οτι το mdac ειναι λιγο πιο καθαρο επειδη το χαμηλο του ηταν πιο σαφες και δεν θολωνε τη μεσαια.

Απο κει και περα, φτανουμε στην κατα τη γνωμη μου ειδοποιο διαφορα και μειονεκτημα των βουβαλιων που ισως ειναι υπευθυνη και για το θεμα της σκηνης. Το βουβαλι εχει μια ταση να κανει υπεραποσβεση στις υψηλες συχνοτητες, για παραδειγμα το σβησιμο στο χτυπημα ενος πιατινου ειναι γρηγορο στο οριο του αποτομου, και η νυξη μιας χορδης σου δινει την εντυπωση οτι ακους τη χορδη
να φθηνει γρηγορα την ταλαντωση και να μην ακους ολες τις αρμονικες. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την αισθηση οτι το buffalo υστερει σε αναλυση. Ως φαν των ΝΟS θα μπορουσα να ισχυριστω οτι αυτη η υπεραποσβεση οφειλεται στο oversampling, ελα ομως που το mdac με διαψευσε γιατι το φαινομενο απλα δεν υπαρχει ή ειναι σε ελαχιστο βαθμο. Γιαυτο και υψηλα ακουγεται πιο ανοιχτο και πλουσιο. Σε μεταβατικα με πλουσιο συχνοτικο περιεχομενο, το βουβαλι παιζει "κρατημενα" και δεν αφηνει την ενεργεια να βγει προς τα εξω, δινοντας σου την εντυπωση οτι η αποψη αυτου που το σχεδιασε ηταν να πετυχει ενα "μαζεμενο" ηχο που δεν θα ενοχλει. Αυτο το μαζεμα εχει σαν αποτελεσμα να παρατηρεις μια συμπιεση στην εικονα και τη σκηνη. Το Λαμπι στα μεταβατικα ηταν πιο δυναμικο και ρωμαλεο, ανοιχτο, αφηνε την πληροφορια να βγει πιο αβιαστα προς τα εξω και ακουγοταν πιο πλουσιο συνολικα. Συνολικα κατα τη γνωμη μου προκειται για μια συσκευη με πιο ζωντανη κ δυναμικη παρουσιαση του μουσικου δρωμενου, που δεν ρεπει προς το επιθετικο, και που ειναι πιο ολοκληρωμενο απο το πιο ηρεμο και ηπιων τονων βουβαλι που θα μπει σε επιθετικα συστηματα και θα τιθασσευει τον ηχο τους κανοντας τον πιο ξεκουραστο.

Αυτα απο μενα, δεν εχω τιποτα αλλο να προσθεσω στο συγκεκριμμενο νημα, και δεν υπαρχει λογος να παρεξηγουμαι χωρις να εχω ουδεμια κακη προθεση απεναντι σε οποιονδηποτε και οτιδηποτε. Προσπαθησα να γινω οσο σαφης μπορω και να χρησιμοποιησω οσο το δυνατον ευστοχες λεξεις, οσο ευστοχος στην επιλογη λεξεων μπορει να ειναι καποιος που περιγραφει ηχο με λογια. Ευχομαι να μαστε καλα, και με αφορμη τα μηχανακια μας, να μαζευομαστε για ακροασεις με φιλους συμφορουμιτες, για την κουβεντα, το παρεακι, γιατι αυτο ειναι το σημαντικο στο χομπι μας. :ernaehrung004:

Βρε μπαγάσα από το στόμα μου τα πήρες!
 

τώρα που έκανες το σχηματικό βγήκε νόημα.
γιατί εγώ (ίσως και ο Νίκος) με κάνανε να νομίζω ότι οι μπάρες του απλικέισο ήταν κατακόρυφες.....

πάμε τώρα στο σχηματικό με τις κόκκινες να ορίζουν τη θέση των ηχείων
εγώ ακούω αυτό:


.........κλ
........κδκ ....
. -------------
κδκδλδλλδλδλδλ
δκ λδ δκλδλδκλ
λδλδλδ........λδ,
κδκδ...........μ νν
. -------------
........κδλικ
.........κδλ

και όπως ξαναείπα δεν με απασχολεί τόσο η εικόνα, αλλά το τί θα ξεχωρίσω μέσα στην εικόνα.
Αν είναι να έχω εικόνα μεγάλη και μέσα να ακούω μια φαρδια πλατιά θολούρα...άστο

κάτσε να κάνω edit δεν βγήκε καλά


αυτό είναι.
πάνω κάτω
τα ηχεία τελειώνουν στις κόκκινες γραμμές.
αγνοείστε τις τελίτσες. Είναι μόνο για τα tabs, η πληροφορία είναι τα γράμματα.
 
Last edited: