Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Λοιπόν ,, όταν λέω για στενή εικόνα εχω σαν αναφορά τα πιο πρόσφατα ντακ που άκουω τώρα , το sabre ενω έχει τρελή λεπτομέρεια και ατάκα περιορίζει αυστηρά την τοποθέτηση οργάνων στην μέση σε οριζόντιο άξωνα θα έλεγα ,
δλδ

-------------
,, - ,, ,,,
,,
,,, ,,,,,,,,,,, - ,,,
,,,,,,,,,,, - - ,,,
-------------


σε αντιπαράθεση με τα αλλα ( θα πώ σε λίγο ) που σε συγγριση


,
, ,,,
,,,,
---------------
,,-

,, - ,,, ,,,
,,,,-
----------------
,,,,
- ,,,,-


( σε εφαγα υπέρηχα με τα σχέδια του σπιτιου .. :ADFADF1:)

τα άλλα είναι 3 wolfson
1 wadia του γείτονα ,,, εξ αμερικής ,, δεν θυμάμαι κάν τώρα ... later ..
και 2 ad1865 .. ένα του χουι .
και το άλλο το δικό μου ( σχεδίασα ένα με τις χαρές των 2 τσιπακίων και της σαυρας και της γριάς ad1865 )

την πιό 3d εικόνα απλωμα δλδ παντού την είχαν τα wolfson ,,( το γνωστό κινέζικο ,, το cambridge 740 ,,και ένα πρόσφατο μικρούλι με tenor usb) πλήν όμως με θάμπωμα λεπτομέρειας και μπέρδεματα στα μυστήρια προγράματα και εντέλει κάποια ισωπέδωση στο ύφος σε ότι πρόγραμα να του κότσάρεις
το wadia ,, δεν μου έκανε κλικ πουθενά .... αφήστε το δεν είναι του παρόντος ,, και δεν γουστάρω να μπώ στην διαδικασία ... η εικόνα του που είναι και η ταμπακέρα ,,, ελαφρά μεγαλύτερη απο το σαυρόπουλο ..

Οι γριές τώρα ,, που σχεδιαστικά με τα άλλα είναι παντελώς άλλης άποψης ,,
κάποιες στιγμές τρώς κόλλημα ότι έχεις 4ενισχυση !!! πχ μπότα κάτω δεξιά και μισό μέτρο πίσω να κοπανάει μόνη της , βοκαλάκια καταμεσής αποκομένα σε σημείο χαζό δλδ ... και εκεί που ακούς και σου κάνει εντύπωση το έργο ,, νάσου και ένα πιατίνι στην άλλα ακρή 1 μέτρο πάνω μόνο του και αυτό ξεκομένο λές και είναι απο άλλο ηχείο ... magik ....
τό κινέζικο ad έχει αρκετά προβλήματα θορύβου και ασάφειας εξαιτείας του αρχαίου δέκτη της κρύσταλ και της προσαρμοργής των ψηφιακών με ένα εντέλει ακατάλληλο για την δουλεια hex register ,, πλήν όμως απολαυστικό ..
το δικό μου είναι το καλύτερο του κόσμου γιατι ,,, είναι δικό μου ... :ADFADF1::aetsch:

κάτσε να φρενάρω γιατι θα το ξεχειλώσω ,,

Ρε συ
εχεις σκεφτεί να κάνεις τον reviewer???
Μα τον Χριστό και τη Παναγία θα ξαναδιάβαζα περιοδικά
:worshippy:

Αστα αυτά τωρα και λέγε
εφτιαξες τιποτα καλό ή τα ιδια θα λέμε?
 
Απάντηση: Re: Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Παντως η ευρυτητα σκηνης δεν εχει να κανει μονο με το ντακ εχει να κανει και με το υπολοιπο συστημα αλλα και τον χωρο που ακουει ο καθεις μας,δεν θα ξεχασω που οταν ακουσα τα ηχεια μου σε ενα μαγαζι ηταν λες και ακουγα 3d οχι απλως εξω απο τον αξονα των ηχειων αλλα σαν να ακουγοταν και αποπισω μου με γνωστο μου κομματι οχι ειδικη ηχογραφηση,και οταν τα αγορασα και ακουσα το ιδιο κομματι στο σαλονι μου και ισως και με καλυτερα μηχανηματα απ του μαγαζιου η μαγεια ειχε χαθει,φταιει λοιπον και ο χωρος.
γιαυτο οι συγκρισεις πρεπει να γινονται στον ιδιο χωρο ειδαλως ο καθενας θα πει τα δικα του ακομη και για το ιδιο μηχανημα.


Για αυτό λέμε και ξαναλέμε (αλλά που...) κάντε συγκριτική ακρόαση... βάλτε και άλλο ένα dac να παίξει δίπλα.
Η διαφορά αν υπάρχει θα φανεί. Δεν μπορεί το ένα να επηρεάζεται από το χώρο και το άλλο όχι! Πως να το κάνουμε?
Πιθανόν ένας κακός χώρος σύστημα να τα κάνει να ακούγονται κοντά ή τα ίδια... αλλά όχι το ένα με στενή σκηνή και το άλλο με ανοιχτή, χωρίς να είναι πραγματικό αυτό!
Αυτό δεν γίνεται.
 
Απάντηση: Re: Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Ρε συ
εχεις σκεφτεί να κάνεις τον reviewer???
Μα τον Χριστό και τη Παναγία θα ξαναδιάβαζα περιοδικά
:worshippy:

Αστα αυτά τωρα και λέγε
εφτιαξες τιποτα καλό ή τα ιδια θα λέμε?

Έχεις όρεξη για κόλπα πάνω στο τραπέζι βλέπω...
 
Διάβασα το νήμα, λίγο αργά.

Επειδή είχα παρευρεθεί τόσο στο συγκριτικό στο σπίτι του Βλάση, αλλά έχω ακούσει και το βουβάλι του Νίκου (Dalanik) πριν την επέμβαση που του έκανε ο kontr, θα έλεγα τα εξής:
1) στο σπίτι του Βλάση, καθόμουν πιο πίσω από την επιτροπή αξιολόγησης, δίπλα στο Διονύση (dipie), όρθιοι και σαφώς άκουσα με πιο χαλαρή διάθεση. Τότε είχα αναφέρει, στο αντίστοιχο νήμα του συγκριτικού, ότι από σκηνικής εικόνας είχαν ξεχωρίσει 2-3 dac με διαφορά από τα άλλα. Δεν ήταν αίσθηση placebo, ήταν υπαρκτή ακουστική κατάσταση.
2) όταν βρεθήκαμε στο σπίτι μου με το φίλο Νίκο, για να ακούσουμε το βουβάλι του (3ης γενιάς), το ακούσαμε σε σύγκριση με ένα Wolfson χωρίς φίλτρα στην έξοδο. Αν και δεν διαθέτω ειδικό χώρο ακρόασης, τυπικό μέσο σαλόνι με τους καναπέδες και όλα τα οικογενειακά κουσούρια, νομίζω ότι στο θέμα σκηνική εικόνα η διαφορά ακουγόταν από τις πρώτες νότες. Το άκουσαμε και το προσδιορίσαμε και οι δύο αμέσως.

Προσωπικά πιστεύω, ότι η διαφοροποίηση της σκηνικής εικόνας, οφείλεται λιγότερο στο ίδιο το dac-chip (αρκεί να είναι παρόμοιας κλάσης) και περισσότερο στον τρόπο που έχει υλοποιηθεί το αναλογικό στάδιο.
Ειδικότερος για το στάδιο του dac-chip είναι ο Κώστας (kontr), όπου έχει υλοποιήσει δεκάδες dac, αφαιρώντας τα όποια τελικά στάδια φίλτρων και ακούγοντάς τα σχεδόν αφιλτράριστα. Συνήθως ο ήχος πλησιάζει πολύ (και πάντα ανοίγει κατά πλάτος και βάθος) ασχέτως του τι dac chip φοράνε.
Το αναλογικό στάδιο είναι ίσως το δυσκολότερο κομμάτι και εκεί συνήθως, μπαίνουν ανούσια φίλτρα, γιατί αναγκάζονται να ακολουθούν τις κατασκευαστικές νόρμες σε thd, και Vrms εξόδου. Οπότε όταν το dac chip είναι τσιπ τάσης στο 0,8Vrms το ταράζουν σε τελεστικούς για να το φθάσουν στο τυπικό των 2Vrms και το πνίγουν "σκηνικά".
Σε εκείνα που έχουν έξοδο i/v είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα και το αναλογικό κοστίζει, οπότε αναλόγως το βαλάντιο υλοποιείται και το ανάλογο αναλογικό στάδιο.

Από τους κατασκευαστές, ελάχιστοι έχουν μιλήσει ανοιχτά για το θέμα της σκηνικής εικόνας. Μεγάλοι κατασκευαστές αρέσκονται στο ότι έχουν αξεπεραστο αναλογικό στάδιο που για να το ακούσεις θα το πληρώσεις αδρά!.
Δεν αναφέρομαι στο γνωστό Λαμπιζάτορα, γιατί ήταν ένας diy και κατέληξε κατασκευαστής μεταξωτών βρακιών!
Ο κατασκευαστής της μικρής αγγλικής εταιρίας Beresford, είχε δώσει αρκετές μόντες στα δικά του dac, με καθαρή παθητική έξοδο και διάφορες τροποποιήσεις του αναλογικού σταδίου με διακριτά εξαρτήματα, έτσι ώστε να μη χάνεται αυτή η μαγεία της ευρείας σκηνικής εικόνας που είχε η παθητική έξοδος.
Τελευταία αναφέρεται ότι υλοποίησε μία νέα γενιά dac, που λένε ότι ακούγεται αρκετά καλύτερα και από το καλύτερο μοντ παθητικής, δίχως να στηριίζεται σε παθητική υλοποίηση.
 
Re: Απάντηση: Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Προσωπικά πιστεύω, ότι η διαφοροποίηση της σκηνικής εικόνας, οφείλεται λιγότερο στο ίδιο το dac-chip (αρκεί να είναι παρόμοιας κλάσης) και περισσότερο στον τρόπο που έχει υλοποιηθεί το αναλογικό στάδιο.
Ειδικότερος για το στάδιο του dac-chip είναι ο Κώστας (kontr), όπου έχει υλοποιήσει δεκάδες dac, αφαιρώντας τα όποια τελικά στάδια φίλτρων και ακούγοντάς τα σχεδόν αφιλτράριστα. Συνήθως ο ήχος πλησιάζει πολύ (και πάντα ανοίγει κατά πλάτος και βάθος) ασχέτως του τι dac chip φοράνε.
Το αναλογικό στάδιο είναι ίσως το δυσκολότερο κομμάτι και εκεί συνήθως, μπαίνουν ανούσια φίλτρα, γιατί αναγκάζονται να ακολουθούν τις κατασκευαστικές νόρμες σε thd, και Vrms εξόδου. Οπότε όταν το dac chip είναι τσιπ τάσης στο 0,8Vrms το ταράζουν σε τελεστικούς για να το φθάσουν στο τυπικό των 2Vrms και το πνίγουν "σκηνικά".
Σε εκείνα που έχουν έξοδο i/v είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα και το αναλογικό κοστίζει, οπότε αναλόγως το βαλάντιο υλοποιείται και το ανάλογο αναλογικό στάδιο.

Ακριβως, εκει κατεληξα και εγω μετα απο τοσα Α - Β
 
Δραματική αλλαγη στην εικόνα έρχεται επίσης και απο το ψηφιακό στάδιο ,, πίσω απο το dac δλδ .. εκεί γίνεται παιχνίδι παράξενο ..
τα σάμπρε είναι πακέτο όμως ,, φίλτρα κόλπα κτλ είναι μαζί ,,
 
Να επιβεβαιώσω μέχρι κεραίας όσα έγραψε ο Μάνος (lemon).

Επίσης για μένα είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η στενότερη σκηνή του bIII μου, οφείλεται κυρίως στο αναλογικό στάδιο του αχλάδα... μιας και έγινε Α-Β με άλλο sabre (mdac) σε δύο συστήματα και όσο προσεχτικότερα γινόταν και το mdac σε αυτό το τομέα κυριάρχησε, για πλάκα.

Για να μην γενικολογώ και υπάρχουν παρεξηγήσεις (ο υπέρηχας περιμένει στο γωνία με το ντουφέκι...λολ) δε μιλάμε για πολύ στενή σκηνή αλλά για στενότερη από αυτό που θα ήθελα.
Για παράδειγμα στου Μάνου, μου έκατσε πολύ ωραία, ακόμα και πριν το επιτυχημένο πείραμα με το φίλτρο στο αναλογικό.

Είναι και θέμα γούστου και συστήματος και χώρου και όλα μαζί. Και μακάρι να ξέραμε που τοποθέτησε τα όργανα η παραγωγή.
 
Ναι Νίκο, είναι και θέμα προσωπικού γούστου αλλά έχω δει ελάχιστους να μην αναγνωρίζουν ή να μην αρέσκονται με την ευρεία σκηνική εικόνα.

Δεν είμαι καλός στις μουσικές περιγραφές με τρόπο ανάγλυφο που θα κάνω τον αναγνώστη, να νομίζει ότι ακούει τα γραφόμενα ενός σούπερ ρεβιούερ όπου θα αναφωνήσει 'τι έγραψε ο άνθρωπος".
Για μένα όταν ακούω μια εγγραφή - που φυσικά έχει αυτήν την πληροφορία από την ηχοληψία - να αναπαράγεται και να γεμίζει όχι μόνο ανάμεσα στα ηχεία, αλλά να ξεφεύγει από αυτά τόσο στο πλάτος, στο ύψος και στο βάθος, για μένα αυτό με φτιάχνει με ανατριχιάζει, πως αλλιώς να το πω.
Συνήθως όταν ακούω υλοποιήσεις που βασίζονται σε αναλογικά στάδια τυπικών υλοποιήσεων μέσω τελεστικών, όλο αυτή η σκηνική εικόνα συμπιέζεται προς το κέντρο, χαμηλώνει και γίνεται πολύ εστιασμένο εκεί στο κέντρο και ανάμεσα στα 2/3 της απόστασης των ηχείων.

Κάποτε ο φίλος Βασίλης (@tsip, που μας έχει ξενιτευτεί, νομίζω στο Βέλγιο), είχε ακούσει στο σπίτι του με τα δικά του συνοδά την υλοποίηση πάνω στο Wolfson σε μια πρωτύτερη υλοποίηση με απλό τροφοδοτικό (όχι Salas), το παλλικάρι γνώστης της drums, με το που άκουσε πως άνοιξε ο ήχος και ανέβηκε η "μποτιά" αν θυμάμαι καλά, τον έπιασε "ταράκουλο γκράντε" και ψαχνόταν εάν αυτό που ακούει ήταν μέσα στην εγγραφή η οποία ως πληροφορία χανόταν από τα φίλτρα των αναλογικών σταδίων ή τεχνούργημα του dac που επιδρά ψυχοσωματικά και σε συνεπαίρνει.

Έκτοτε από ότι θυμάμαι, ψαχνόταν με ότι πιο καλούδι του έφτιαχνε τον ήχο...

Για να μη ξεφύγω από το θέμα, τουλάχιστον για το Sabre όπως υλοποιείται στη τρίτη γενιά του βουβαλιού, τα πράγματα πάνε πακέτο όπως λέει ο άλλος Βασίλης (Vasilis-T) και δεν νομίζω ότι μπορείς να ξεφύγεις κατά το δοκούν. Η σχεδίαση και η επιλογή των υλικών καθορίζουν συγκεκριμένα όρια, ή όπως σωστά ανέφερε το μέλος "Tyler ? Durden" το συγκεκριμένο dac έχει συγκεκριμένο ακουστικό στόχο και είναι συνειδητή επιλογή.

Το βουβάλι 2ης γενιάς, από όσο θυμάμαι από το συγκριτικό στο Βλάση, ξέφευγε ήταν πιο diy-ικο και είχε πιο πλατιά σκηνική εικόνα.

Και κάτι τελευταίο επειδή αναφέρθηκα πρωτύτερα, χωρίς ιδιαίτερη επέκταση για να μη ξεφύγω από το θέμα του νήματος που αφορά τα Sabre. Ανέφερα την τελευταία υλοποίηση της εταιρίας Beresford, από ότι διάβαζα πριν από λίγο, τελικά η τελική έκδοση του Bushmaster είναι και πάλι φουλ παθητική, αλλά ο κατασκευαστής αντί να επιλέξει ένα hi-end dac-chip της Wolfson, επέλεξε το WM8524 γιατί του έδωσε απευθείας αναλογική έξοδο 2Vrms, οδηγώντας το σήμα στα rca δίχως κανένα πυκνωτή διέλευσης.
Από ότι λέει ο ίδιος, έφτιαξε ένα απλούστατο κύκλωμα γύρω από το WM8524, συνεπικουρούμενο τόσο από κατάλληλο receiver, όσο και από ένα σταθερό ρολόι για μείωση του jitter (και κάτι άλλα καλούδια για την τροφοδοσία του) και από ότι λένε όσοι το έχουν δοκιμάσει...χτυπάει στα ίσια ότι θέλει από τον ανταγωνισμό - με μια τιμή χαμηλότατη!
 
Re: Απάντηση: Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Ανέφερα την τελευταία υλοποίηση της εταιρίας Beresford, από ότι διάβαζα πριν από λίγο, τελικά η τελική έκδοση του Bushmaster είναι και πάλι φουλ παθητική, αλλά ο κατασκευαστής αντί να επιλέξει ένα hi-end dac-chip της Wolfson, επέλεξε το WM8524 γιατί του έδωσε απευθείας αναλογική έξοδο 2Vrms, οδηγώντας το σήμα στα rca δίχως κανένα πυκνωτή διέλευσης.
Από ότι λέει ο ίδιος, έφτιαξε ένα απλούστατο κύκλωμα γύρω από το WM8524, συνεπικουρούμενο τόσο από κατάλληλο receiver, όσο και από ένα σταθερό ρολόι για μείωση του jitter (και κάτι άλλα καλούδια για την τροφοδοσία του) και από ότι λένε όσοι το έχουν δοκιμάσει...χτυπάει στα ίσια ότι θέλει από τον ανταγωνισμό - με μια τιμή χαμηλότατη!

ασε το χω δει εδω και μηνες που εχει βγει, το χω δειξει κ στο Νικο, και μου τρεχουν τα σαλια. Ας οψεται το ΔΝΤ. Στην τιμη που ειναι το θεωρω μηδενικο ρισκο σαν αγορα. Μετα τα Χριστουγεννα βγαζει και το caiman 2. Πολυ συμπαθης σχεδιαστης και εταιρια.
 
Εγω τη έχω καταβρεί ( μάλλον έχω μπερδέψει τα μπουτια μου ..) τώρα πάιζοντας σε επίπεδο υπολογιστή με τα φίλτρα , μέχρι και τα εκουαλαίζερ σε ψηφιακό επιπεδο παντα έπιασα μετα απο χρόνια , σε εξαιρετικές περιπτώσεις είναι ταμαμ ,,


πάντως το σίγουρο είναι ότι εάν καταφέρεις να μην εμπλέξεις πολλά πολλά στην αλύσίδα , έχεις φτάσει στο ζητούμενο ,,
ακόμα και τα 2 βολτ που βγάζουν αρκετά ντακάκια σήμερα στεγνά ,, δεν ,, δεν έχουν ρεύμα ,,, καταρρέουν στην πρώτη παράξενη είσοδο που θα βρούν και χαλάνε το χαρακτήρα τους , πανιάζουν και γίνονται χώμα
ένα τριοδάκι στην έξοδο ,, ποτέ δεν χαλάσε κανέναν :music-smiley-005:
 
Διαβασα προσεχτικα το θεμα και αποφασισα να φτιαξω βουβαλι για να επιστρεψει ο κιθαριστας απο τους διπλα...
 
Re: Απάντηση: Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Ειδικότερος για το στάδιο του dac-chip είναι ο Κώστας (kontr), όπου έχει υλοποιήσει δεκάδες dac, αφαιρώντας τα όποια τελικά στάδια φίλτρων και ακούγοντάς τα σχεδόν αφιλτράριστα. Συνήθως ο ήχος πλησιάζει πολύ (και πάντα ανοίγει κατά πλάτος και βάθος) ασχέτως του τι dac chip φοράνε.
Το αναλογικό στάδιο είναι ίσως το δυσκολότερο κομμάτι και εκεί συνήθως, μπαίνουν ανούσια φίλτρα, γιατί αναγκάζονται να ακολουθούν τις κατασκευαστικές νόρμες σε thd, και Vrms εξόδου. Οπότε όταν το dac chip είναι τσιπ τάσης στο 0,8Vrms το ταράζουν σε τελεστικούς για να το φθάσουν στο τυπικό των 2Vrms και το πνίγουν "σκηνικά".
Σε εκείνα που έχουν έξοδο i/v είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα και το αναλογικό κοστίζει, οπότε αναλόγως το βαλάντιο υλοποιείται και το ανάλογο αναλογικό στάδιο.

:grinning-smiley-043