Απάντηση: Re: Εφορευτική επιτροπή.
Α
Τα 800 ειναι παρα πολλα για να καθεσαι και να
βλεπεις πως κανουν επι 12 ωρες τις ντανες με τα ψηφοδελτια τα μελη
που πολυ συχνα συγχρονως παρεχουν και γραμματειακη υποστηριξη.
Εάν νομίζεις ότι ο ΔΑ κάθεται για 12 ώρες, μάλλον έχουμε υπόψη κάτι διαφορετικό...
Ξεκινάει από τις 6 το πρωί που υποτίθεται ότι πρέπει να βρίσκεται στο τμήμα (αυτή τη φορά είπα ότι είναι η τελευταία φορά που το κάνω, σκοτάδι πίσσα και να μην έχει έρθει ούτε ένας από την εφορευτική παρά μόνο στις 8 παρά), μέχρι να κλείσουν οι κάλπες, κάνει όλες τις καταμετρήσεις (που αναλόγως τις εκλογές πχ στις αυτοδιοικητικές μπορεί να είναι το μανίκι), καταχώριση όλων των στοιχείων στα βιβλία, μετά ξεκινάει τις γύρες σαν το κούριερ, πρωτοδικείο που περιμένει σαν βλάκας την ουρά για έλεγχο των βιβλίων που γίνεται παρά το νόμο (ο οποίος λέει απλώς, παραδίδεις), δήμο και αντιπεριφέρεια. Χώρια η προετοιμασία της προηγούμενης ημέρας (δεν γίνεται διαδικασία χωρίς προσυμπλήρωση των βιβλίων με τα κατεβατά των συνδυασμών). Και όλα αυτά σε απαρχαιωμένο σύστημα συμπλήρωσης εις 4πλούν με καρμπόν.
Εάν είναι εκτός έδρας, δεν αξίζει τον κόπο με λιγότερα χρήματα: πρέπει να βρίσκεσαι στον τόπο διορισμού από Παρασκευή, άρα μιλάμε για 3 διανυκτερεύσεις με τα αυτονόητα έξοδα διαμονής και σίτισης (για το κόστος των οποίων δεν δίνεται κάτι χωριστά), τα οδοιπορικά που δίνουν είναι 15 λεπτά το χιλιόμετρο όπου μετράει μόνο η απόσταση μετάβασης από την έδρα σου στο πρωτοδικείο όπου διορίζεσαι, δίχως υπολογισμό διοδίων, δίχως υπολογισμό των πρόσθετων διαδρομών που αυτονόητα πρέπει να κάνεις (πχ από την έδρα του νομού στο εκλογικό σου τμήμα, που μπορεί να είναι χωριό στο τέρμα Θεού), πρακτικά φτάνουν μόνο για κάλυψη κόστους βενζίνης (ενώ τα κόστη ενός αυτοκινήτου δεν είναι προφανώς μόνο το καύσιμο). Οκ, σου λέει, πάρε λεωφορείο. Τι μέσο πρέπει να πάρεις για να είσαι 6 το πρωί στο τμήμα σου (που μπορεί να είναι σε χωριό τέρμα Θεού, να ξαναπώ) και να κάνεις τις γύρες τα χαράματα δεν μας λέει. Ταξί;