"'Εφυγε ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ"

Πολιτισμός φιλε μου δεν ειναι να αποκρύβεις τι πραγματικές διαστάσεις του καλλιτεχνικου εργου ενος εκλιποντος ηθοποιου.
Οσο για τον Πανουτσο, ποδόσφαιροφιλος δεν είμαι. Τι σχέση ομως μπορεί να εχει ενα αθλημα, εστω και το ποδοσφαιρο, (γιατί οχι?) με το σκουπαδαριο απο βιντεοταινίες που κατεκλυσε το συμπαν στη δεκαετία του 80?
Δλδ τι επρεπε να κανει ο Πανούτσος? Να κανει τη πάπια για οσους παραμυθιάζονται και μας παραμυθιάζουν παρουσιαζοντας το μακαρίτη ως κορυφαίο ηθοποιο? Να μην δικαιολογήσει τις απόψεις του παραθέτοντας μια σειρα greek b-movies που πρωταγωνιστούσε ο συγχωρεμένος? Να μην αναφέρει την σταθερή συμμετοχή του στην παρηκμασμένη ελληνικη θεατρική επιθεώρηση, της τελευταιας 20ετιας? Να πει ψέμματα δλδ? Η να κανει υπομονή και να τα πεί μετα απο δεκα μέρες? Τι είδους προσχήματα επρεπε να κρατηθούν? Απολυτως κανένα. Ο εκλιπών για τον κοσμο ηταν ένας επαγγελματίας ηθοποιος, κρίνεται απο το έργο του ως επαγγελματίας ηθοποιος και οι αναφορές στο προσωπο του ακομα και στον θανατο του πρεπει να αφορουν το εργο του ως επαγγελματια ηθοποιο. Ο σεβασμός, η θλιψη και η τιμη στο άλλο και βασικότερο σκέλος της προσωπικότητα του, στο ανθρώπινο, αφορούν το οικείο του περιβαλλον, αφου για ολους εμας, ως ανθρωπος, στην πραγματικότητα, μας ηταν παντελώς αγνωστος.
 
O Μουστάκας ήταν κορυφαίος ταλαντούχος ηθοποιός.
Απλά ίσως δεν πρόλαβε να μπεί καλά στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ...( Επίδαυρο κλπ).

Μην ξεχνάμε ότι και ο Βέγγος όταν είχε τα προβλήματα της ζωής του και γύριζε τις ταινίες γέλιου ΘΒ είχε φάει το κράξιμό του.
 
και κάτι άλλο....

ο έξυπνος ο Πανούτσος πως τις βρήκε όλες τις βιντεοταινίες του Μουστάκα και τις έβαλε όλες στη σειρά σαν στρατιωτάκια?
Εγώ που έζησα την εποχή τους δεν θυμόμουνα ούτε μιά
Όταν τις είδα όλες αραδιασμένες τις θυμήθηκα...
Γιατί δεν έβαλε όμως όλες τις άλλες ασπρόμαυρες ταινίες του 60 και 70 που ο Σωτήρης είχε ρολάκια διαμάντια?

γιατί ήθελε να μας θυμίσει μόνο τις βιντεοταινίες?
δηλαδή άλλοι δεν κάνανε?
Ο Κωνσταντίνου δεν έκανε?
Ο Βουτσάς δεν έκανε?
Η Βλαχοπούλου δεν έκανε?
ο Ρηγόπουλος δεν έκανε?

τι έπρεπε να κάνουν όλοι αυτοί οι ηθοποιοί σε μιά εποχή που ο Φίνος έφυγε, η τιβί έδειχνε τον δικηγόρο Παρλάτο (Μιχαλόπουλο - κι αυτός έκανε βίντεα) και ήρθε ο Αγγελόπουλος?


Ας παει ο Πανούτσος να κρίνει κανα πόδι κι ας αφήσει κανέναν θεατρικό κριτικό, που από όσο ξέρω δεν τόλμησε κανείς να πεί κουβέντα.
 
και κάτι άλλο
ξέρετε πολλούς ηθοποιούς της παλιάς σειράς, από αυτούς που ανέφερα που μπορεσαν να κάνουν επιτυχή μετάβαση στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο από την παλιά χρυσή εποχή?

εγώ δύσκολα θα θυμηθώ κανέναν.

Ο Βουτσάς πχ έκανε μιά μπούρδα κουλτούρα (κάτι με Οδυσσέα δεν θυμάμαι).
Ο Βέγγος τίποτα. Στου Αγγελόπουλου την ταινία, ήταν απαίσια προσποιητό δείγμα του εαυτού του. Στο δε βλακώδες σήριαλ της ΕΤ1 με τον Σπύρο Παπαδόπουλο στην Κέρκυρα κλπ, επίσης φριχτή αποτυχία.

Αν κάνουν κάτι μόνο σε Αριστοφάνη θα κάνουν και εκεί μπορούν.
Είναι μεγάλοι ηθοποιοί, παμμέγιστοι, αλλά οι καιροί άλλαξαν.

Σε μιά εποχή τιβι και κινηματογράφου σε δυτικά αμερικάνικα πρότυπα και one-liners διαλόγους και εξυπναδίστικα gags (πχ παραπέντε) πρέπει να είσαι κολοσσός γιά να διακριθείς... (πχ θυμάστε το συγκλονιστικό ρολάκι του Β. Τσάγκλου στο παραπέντε?)
Απλά όμως δεν σου δίνουν ή μάλλον ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ θέση...

σήμερα οι ηθοποιοί πετυχαίνουν πρώψτα στις διαφημίσεις και μετά σε σενάρια...
θέλετε παραδείγματα?
ο Γενατάς τον θυμάστε στις διαφημίσεις του γερμανού?
Ο συμπρωταγωνιστής του Μπέζου στο ήρθε κι έδεσε....
Ο αλλος που κάνει τη διαφήμιση της άλφα όλα σε ένα....

όλα δοκιμάζονται και όταν έχουν αποδοχή τότε γινόμαστε ηθοποιοί.



Όμως πριν από 40 χρόνια έπρεπε να ήσουνα αστέρι με Α....

Αποψή μου....
 
Θυμάμαι αμυδρά - μιά και με πήραν τα χρόνια - μιά κριτική θεατρικής παραστάσεως στην Καθημερινή της Κυριακής , από τον Αντώνη Λιγνάδη , στην οποία παράσταση έπαιζε ο εκλιπών. Ούτε λίγο , ούτε πολύ τον χαρακτήριζε κορυφαίο έλληνα κωμικό και μεγάλο ηθοποιό .
Είναι βέβαια γνωστό ότι ο κ. Λιγνάδης δεν κάνει κριτική σε ποδοσφαιρικούς αγώνες . Ούτε και το οργανικό διανούμενο Πανούτσο , όμως . Εν προκειμένω δεν ισχύει ούτε το έκαστος στο είδος του ....Γεμίσαμε αλογόμυγες από τους έγκριτους σχολιαστές
 
Last edited:
Mια ένσταση κ.Παναγιωτίδη.
Συγκρίνεις ΘΒ με τις βιντεοταινίες του 80? ΕΛΕΟΣ
Ο ΘΒ ήταν πάαααααααααααααρα πολύ μπροστά από πολλούς που μετέπειτα έγιναν παγκόσμιοι star, όπως Mel Brooks και Mody Pythons.
Καμιά φορά η ισοπέδωση δεν κάνει καλό.
Και λυπάμαι γιατί είστε άνθρωπος μιας ηλικίας που έπρεπε να τα ξέρει.
(Το τελευταίο ήταν χιούμορ):D
 
Last edited:
__Δημήτρη (Παναγιωτίδη), συμφωνώ στα όσα λες, με μία συμαντική επισήμανση!

__Οτι μιλάμε για το θέμα "εικόνα" (μπροστά στον φακό) και το θέμα σύγχρονη τηλεόραση. Και εξηγώ...


__Πρώτον, στο σίριαλ του Mega, ε, δεν ήταν και εμετικό ούτε αυτό, ούτε ο Βέγγος... (και δεν είναι και ο αγαπημένος μου, ούτε τον θεωρώ όπως πολύ τον κορυφαίο ηθοποιό ή τον κορυφαίο κωμικό, ούτε στους 5 πρώτους). Δεύτερον, ο Γενατάς, είχε μία πορεία πριν στο θέατρο και μάλιστα με τον Βογιατζή σε αρκετές παραστάσεις!! Το δε "Παρα Πέντε" το θεωρώ απ' τις καλύτερες ΝΕΕΣ σειρές στην t.v. Στην tv είναι σχεδόν ακατόρθωτο να είσαι πάνω απο καλός, αν πιάσεις το αξιοπρεπής και καλός είσαι πολύ ευχαριστημένος. Τουλάχιστον στην Ελληνική tv των τελευταίων χρόνων. Είναι το μέσο, ΤΟ ΚΟΙΝΟ (αααχχχ) και ΟΙ ΡΥΘΜΟΙ τέτοιοι... δυστυχώς.

__Και να σου πω την αλήθεια..; Δεν είναι μόνο πως δεν διαπρέπουν στα σενάρια, είναι πως δεν υπάρχουν σενάρια (το Α και το Ω), ή πως δεν δίνεται ο χρόνος στους σεναριογράφους, τους σκηνοθέτες και τους ηθοποιούς να δουλέψουν όπως πρέπει.

__Αυτό που λες για τις διαφημίσεις, ίσως (ΣΗΜΕΡΑ) να έχεις ένα μεγάλο δίκαιο. "Γράφει" αυτός στην κάμερα; Είναι κάτι ασυνήθιστο; Οκ, ας δούμε τώρα και αν τα λέει ή αν τα λέει "τόσο όσο" (πρώτα η εικόνα και μετά όλα τα άλλα).

__Γενικά υπάρχει μία τεράστια προσκόλληση στην εικόνα. Ισως έχει να κάνει με το μέσον, το κοινό και τον χρόνο όλο αυτό και φυσικά είναι ει βάρος του αποτελέσματος. Γι' αυτό ίσως και δε βλέπουμε "μεταφορτώσεις" στην t.v. όπως στο θέατρο ή και τον κινηματογράφο κάποιες φορές. Εννοώ όχι επιφανειακές, εννοώ και εξωτερικά, αλλά και γενικά ως προσέγγιση. Π.χ. θέλουμε κομμώτρια στο σίριαλ, παίρνουμε κομμώτρια ή κάποια που να πείθει εκ της εξωτερικής της εμφάνισης ή του προσωπικού της στιλ ως τέτοια. Θέλουμε "αριστοκράτισσα" τα ίδια... Παίζεις μία φορά, τον βλάκα, τον όμορφο, τον κακό, τον τρελό, σε βάζουν /σε ζητούν να κάνεις συνέχεια το ίδιο σε παραλλαγές...

__Ο Μουστάκας, πάλι καλά, μπόρεσε και πέρασε απο πολλά, αλλά ήταν το πρώτο υλικό (σενάριο, παραγωγή κλπ) τέτοιο που "έπαιζε μόνος του" και "με τις ευκολίες του" και δε τις πήγε σε όσο βάθος μπορούσε... Εκεί είναι το κρίμα. Πάλι καλά βέβαια, γιατί ήταν και απο τους προνομιούχους (άσχετα που σε σχέση με άλλους ήταν άτυχος) σ' αυτόν τον τομέα. Αλλά όταν η Λαμπέτη είπε "τον πρόδωσα (τον Θεό), μου έδωσε ταλέντο κι εγώ δε το αξιοποίησα", εμείς πρέπει να ρίχνουμε το κεφάλι κάτω και πέφτουμε με τα μούτρα στη δουλειά ή να μη λέμε κουβέντα.

__Αλλά μη νομίζετε πως είναι εύκολα τα πράγματα... ΠΟΛΥ δύσκολα είναι. Πρέπει να είσαι μοναχός και να υποστείς όλες τις στερήσεις και τις κακουχίες του μοναχού και να είσαι και τυχερός... Και φυσικά για όλα όσα κατηγορούμε τον Μουστάκα και τον κάθε έναν απ' αυτούς, ας αναλογιστούμε κι εμείς πόσες φορές τους στηρίξαμε στις αξιόλογες προσπάθειες και πόσες δυστυχώς έστω και ακούσια στις μη αξιόλογες.

__Για το επίπεδο της κοινωνίας και του πολιτισμού μας έχουμε όλοι ευθύνες, και όχι μόνο όσοι τον παράγουν αλλά (κυρίως;) όσοι τον διαμορφώνουν ή τον καταναλώνουν... Εξ' ου και η τελευταία πρόταση (προς τον Σωτήρη Μουστάκα) στο προηγούμενό μου μήνυμα, με την οποία θα ξανακλείσω:


__Ενα μεγάλο αντίο, για έναν μεγάλο ταλέντο και έναν καλό άνθρωπο που καλλιτεχνικά δεν ήταν δυστυχώς πάντα αντάξιος του εαυτού του, αλλά και που εμείς ως κοινωνία δεν σταθήκαμε αντάξιοι του ήθους και της αξίας του.
 
Re: Απάντηση: "'Εφυγε ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ"

Mια ένσταση κ.Παναγιωτίδη.
Συγκρίνεις ΘΒ με τις βιντεοταινίες του 80? ΕΛΕΟΣ
Ο ΘΒ ήταν πάαααααααααααααρα πολύ μπροστά από πολλούς που μετέπειτα έγιναν παγκόσμιοι star, όπως Mel Brooks και Mody Pythons.
Καμιά φορά η ισοπέδωση δεν κάνει καλό.
Και λυπάμαι γιατί είστε άνθρωπος μιας ηλικίας που έπρεπε να τα ξέρει.
(Το τελευταίο ήταν χιούμορ):D


Επειδή είμαι μιάς ηλικίας ξέρω.
Υπάρχουν πολλές ΑΜ ταινίες του 60 και 70, αντίστοιχες που ο Μουστάκας είχε χαρακτηριστικότατο ρόλο.

Επειδή επίσης είμαι μιάς ηλικίας θυμάμαι πολύ καλά (που δεν θυμάσαι εσύ) ότι όλες αυτές τις ταινίες που σήμερα παίρνουμε δωρεάν με το 7 μέρες τιβι είχαν ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ.
Ο ΘΒ τις έκανε γιά βιοποριστικούς λόγους, γιατί ήταν πνιγμένος στα χρέη.

Το ίδιο έκανε και ο Μουστάκας το 80.
Στις δε επιθεωρήσεις του ήταν κορυφαίος.

@Βασίλη.
Το σήριαλ που αναφέρω ίσως δεν ήταν εμετικό (μάλλον δεν είπα κάτι τέτοιο) απλά ο Βέγγος δεν με έπεισε.
Όπως αντίστοιχα και ο κλώνος σήριαλ που ξαναέστησε η ΕΤ1 προπερισυ. Δυστυχώς δεν συγκρατώ ονόματα. Πάντως ίδιο καστ, ίδιο σενάριο, ίδιοι διάλογοι, ίδιο στήσιμο, ίδια αδιαφορία.
 
Οι ηθοποιοι που προαναφερθησαν, παίξανε πολυ καλυτερο σινεμα και θεατρο εκτός απο τις βιντεοταινιες και τον κινηματογραφο β διαλογής, που δεν απεφυγε σχεδον κανεις. Ο εκλιπων δυστυχως δεν είχε κανει τιποτα απολύτως. Παρακαλείσθε εαν γνωρίζετε κατι να το αναφερετε, γιατι η λιστα του κ. Πανουτσου ήταν πολυ ελλειπής (αρα επιεικής) οσον αφορα τον καλιτεχνικο του έργο.
 
Ο Βασίλης ο Παπαδημητρίου έκανε μιά σειρά απο πολύ ενδιαφέρουσες επισημάνσεις.
Μιά απ´αυτές είναι και το ότι πολύ καλοί ηθοποιοί τού θεάτρου γίνονται αναγνωρίσιμοι μόνον εάν παίξουν στην τι βι(περίπτωση Γεννατά).
Πόσοι ξέρουν στην Ελλάδα την Αμαλία Μουτούση και την Μαρία Σκουλά οι οποίες κάνουν μόνον θέατρο μέχρι σήμερα,και ειδικά η πρώτη είναι κατά την γνώμη μου η σπουδαιότερη,σήμερα,Ελληνίδα ηθοποιός.??
Πόσοι ξέρουν τον Νικο Καραθάνο??
Για μένα η παλιά φουρνιά ηθοποιών άξιζε να κάνει καλύτερα πράγματα.
Ας πούμε ο Κωνσταντίνου που στο ´Ξύπνα Βασίλη´,η στο κλασικό ´Η δε Γυνή να φοβείται τον Ανδρα´ήταν συγκλονιστικός.
Η το ´Μια τρελλή τρελλή οικογένεια´,όπου Αρώνη,Παπαγιαννόπουλος,Καρέζη,Αλεξανδράκης,δημιούργησαν μιά κωμωδία κλάσεως .
Πολλοί απ´τούς πολύ ταλαντούχους ηθοποιούς τής παλιάς γενιάς χάθηκαν γιατί έπεσαν πάνω στον μεταπολιτευτικό οίστρο,ενός άλλου τύπου κινηματογράφου .Και βέβαια υποτιμηθηκε η προσφορά τους απο τούς σύγχρονους κριτικούς.
Πάντως για να μην αδικούμε τον Μουστάκα ήταν απο τούς λίγους που υπηρέτησαν το είδος που λέγεται ´Επιθεώρηση´ως το τέλος με μεγάλη συνέπεια.Και το υπηρέτησε λόγω τού ταλέντου του πολύ καλύτερα απο κάτι Σεφερλήδες.
 
Νομίζω ότι και μόνο για τον "νομοταγή πολίτη" αξίζει να τον θυμόμαστε σαν αξιοπρεπή πρωταγωνιστή του κινηματογράφου. Από εκεί και πέρα, όσο ο κινηματογράφος ήταν ακόμα στα φόρτε του, ο Μουστάκας είχε καλές εμφανίσεις σε Β' ρόλους. Αυτό δνε πρέπει να το παραγνωρίζουμε. Μια καλή περίπτωση είναι ο ρόλος του κ. Αρνί στο "Καλως ήρθε το δολάριο". Μια χαρά παίξανε όλοι στην ταινία αυτή, αλλά μόνο ο Μουστάκας έδειξε ότι ήταν στο ίδιο επίπεδο με τον Κων/νου. Τώρα για την επιθεώρηση δεν μπορώ να πω τίποτα γιατί τον έχω δει μόνο μια φορά και αυτή με το ζόρι βγάζοντας υποχρέωση σε κάτι θείους μου από την Κύπρο που ήθελαν να τον δουν στο θέατρο. Δεν είναι ένα είδος που μου αρέσει οπότε δεν μπορώ και να το κρίνω.
 
Η ¨προχειρη επιλογή" όπως μας πληροφορεί ο κ. Πανούτσος παραδόξως επιλέγει τις βιντεοταινίες και μάλιστα τις χειρότερές του.
Αυτό είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να κάνει και μάλιστα πριν κάν την κηδεία του.

Μιά μικρή βόλτα στο Internet θα επιτρέψει αρκετούς "αμφισβητίες" από σας να δούν και τα καλά που έκανε ο εκλιπών στη ζωή του.

http://el.wikipedia.org/wiki/Σωτήρης_Μουστάκας
εδώ θα βρείτε τις ταινίες του.
Καλό είναι να σταματήσετε στις σημαντικές.


και εδώ μερικά θεατρικά...
http://www.exodos.gr/index.php?ctg=theatro&sub=actor_details&id=606


κάντε τον κόπο και διαβάστε τι λένε στα links και ορισμένοι κριτικοί του θεάτρου και όχι "γιαλαντζί"
 
Εκτος απο δυο-τρεις ταινιες που εχουν ηδη αναφερθει δεν υπαρχει τιποτε αξιολογο. Λιγη μνημη χρειαζεται και οχι να εισαι κριτικος τεχνης για να γνωρίζεις οτι ο Μουστακας αναδειχθηκε μεσω των φτηνων βινεοταινιων του 80, και μεχρι τοτε επαιζε στον κινηματογράφο ως συνηθως χωρις επιτυχια δευτερους και (συχνότερα) τριτους ρολους. Μετά αποφάσισε να ασχοληθεί με τις γνωστες παρλατες και σκετσακια της επιθεώρησης, οπου ειναι σαφες πλεον οτι δεν προκυπτει καμια σχεση με ποιοτικη υποκριτικη τεχνη. Περι ορέξεως ομως............
 
Αλλως τε και ο Στάθης Ψάλτης στον ´Συμβολαιογράφο´ήταν εκπληκτικός.Μετά που το πήγε το ταλέντο του??????
O Μουστάκας δέν είχε πρόβλημα ο ίδιος που υπηρέτησε κυρίως το είδος τής Επιθεώρησης,θέαμα ,κατ´εξοχήν λαϊκό,με μεγάλη απήχηση παλιότερα.Και ήταν απο τούς ελάχιστους που συνέχισαν να το υπηρετούν πιστά ακόμα και σε περιόδους που το είδος άρχισε να φθίνει.Ο ίδιος είχε αίσθηση τού μέτρου.
Και η αλήθεια είναι ότι δεν κατέφυγε στο ´κουλτουριάρικο´θέατρο,για να αποδείξει κάτι άλλο.Αυτό απο μόνο του με κάνει να τον εκτιμώ για το ότι υπηρέτησε ένα είδος θεάτρου με το οποίο διασκέδαζε και διασκεδάζει ένα μεγάλο μέρος τού κοινού.Και αυτό δεν είναι κατακριτέο.
Θα μπορούσε να δοκιμάσει και ρόλους κλασσικού ρεπερτορίου,αλλά δεν το τόλμησε.Στο είδος τού θεάτρου που υπηρέτησε λοιπόν ήταν σπουδαίος.Σε άλλα είδη δοκιμάστηκε ελάχιστα.
 
Λιγη μνημη χρειαζεται και οχι να εισαι κριτικος τεχνης για να γνωρίζεις οτι ο Μουστακας αναδειχθηκε μεσω των φτηνων βινεοταινιων του 80, και μεχρι τοτε επαιζε στον κινηματογράφο ως συνηθως χωρις επιτυχια δευτερους και (συχνότερα) τριτους ρολους.

Δεν νομίζω ο Μουστάκας να αναδείχθηκε -όπως γράφεις- μέσα από τις videoταινίες. Άσε που οι περισσότερες από τις ταινίες του 80 μπορεί να ήταν b-movies αλλά μια χαρά φιλμαρισμένες ήταν άσχετα αν εμείς τις μάθαμε από τα video club. Η ουσία όμως είναι ότι ο Μουστάκας έχει ήδη αναδειχθεί από τη δεκαετία του 60 και δεν περίμενε τα videoclub για να γίνει γνωστός.
 
Δεν νομίζω ο Μουστάκας να αναδείχθηκε -όπως γράφεις- μέσα από τις videoταινίες. Άσε που οι περισσότερες από τις ταινίες του 80 μπορεί να ήταν b-movies αλλά μια χαρά φιλμαρισμένες ήταν άσχετα αν εμείς τις μάθαμε από τα video club. Η ουσία όμως είναι ότι ο Μουστάκας έχει ήδη αναδειχθεί από τη δεκαετία του 60 και δεν περίμενε τα videoclub για να γίνει γνωστός.

+1
Το 1980 ο Μουστάκας ήταν ήδη καραμπινάτο όνομα.

Και κατηγορείτε άδικα τις βιντεοταινίες.
Μετά το τέλος του ελληνικού κινηματογράφου όπως τον ξέραμε αλλά και την επικράτηση της μη ποιοτικής τηλεόρασης ΟΛΟΙ κάνανε βιντεοταινίες.

Απο τους ηθοποιούς της γενιάς του κανείς δεν ξαναέκανε κινηματογράφο.

Αλλά νομίζω ότι εκτέθηκαν και οι δυό απόψεις.
 
Επειδή μ' αρέσει να βλέπω τα πράγματα όπως είναι, αυτή η επάρατη περίοδος του Ελληνικού σινεμά υπήρξε επειδή σταματήσατε να πηγαίνετε σινεμά. Και είναι αυτή η επάρατη περίοδος, στην οποίαν ανεδείχθη ο Στάθης Ψάλτης, ο οποίος είναι ένας ηθοποιός με πολύ μεγάλες υποκριτικές ικανότητες. Αλλά, βέβαια, αυτή η διαπίστωση σκοντάφτει στην αρρωστημένη πολιτική ορθότητα του συρμού, κατά τις επιταγές της οποίας ο Ψάλτης είναι ένας ηθοποιός της σειράς, και ο Ρέμος ένας τυχαίος. Τί κι αν τον φώναξε ο Θεοδωράκης να πει τραγούδια του· το έκανε επειδή ξεκούτιανε...
 
Μια καλή περίπτωση είναι ο ρόλος του κ. Αρνί στο "Καλως ήρθε το δολάριο".

Φώτη, αν θυμάμαι καλά, ο μόνος που τον αποκαλούσε Ανρί κι όχι Αρνί, ήταν ο Κωνσταντίνου, που υποτίθεται ότι ήταν παιδικοί φίλοι. :flipout:



Ένας ρόλος του Μουστάκα που μ' άρεσε πάρα πολύ, αν και σε βιντεοταινία, ήταν αυτός του Αρχιμήδη, στον "Ροζ Γάτο".