Εγγύηση 1 έτους από SONY= παράνομη και καταχρηστική

argirop

New member
8 March 2010
23
Αθήνα
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κι εγώ κάτοχος ενός PS3 40 Gb (αγορασμένο στις 15-4-2008 από κατάστημα EXPERT) το οποίο προς μεγάλη μου λύπη παρέδωσε πνεύμα...
Δύο ημέρες πριν πέρασα στο μηχάνημα το Batman: Arkham Asylum, έπαιξα λίγη ώρα και μετά από ένα κόλλημα του game και ένα restart διαπίστωσα πώς το Blue Ray drive δεν ήταν σε θέση να αναπαράγει κανέναν απολύτως δίσκο.
Το μόνο καλό από την όλη ιστορία είναι ότι σε μια αναζήτησή μου στο νετ βρήκα το AV Club και έγινα μέλος. Ομολογώ ότι μέχρι και την ώρα του συμβάντος δεν είχα ιδέα για τέτοιου είδους προβλήματα σχετικά με το PS3 και εξεπλάγην όταν συνειδητοποίησα πόσος κόσμος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα.
Τελοσπάντων το θέμα είναι ότι η παρόμοια ιστορία του φίλου Amnik με έκανε να μην πάρω αψήφιστα το θέμα και να αντιδράσω στον παραλογισμό της Sony Hellas, που προσπαθεί να αποδείξει, ότι δεν τρέχει τίποτα με το συγκεκριμένο μηχάνημα αλλά και να εμένει στην εσωτερική πολιτική της- που κανέναν δεν ενδιαφέρει και μόνο αυτούς ευνοεί- με την παράνομη και καταχρηστική εγγύηση του 1 έτους για το εν λόγω προϊόν.

Έχοντας λοιπόν λάβει γνώση για την πολιτική της εταιρίας μετά από πολύ διάβασμα σε Forum τόσο Ελληνικά όσο και ξένα σήμερα τους τηλεφώνησα για να την διαπιστώσω και ο ίδιος. Ο τηλεφωνητής της Sony Hellas με παρέπεμψε στην Cometron και ο τεχνικός της Cometron μόλις διαπίστωσε ότι η εγγύησή μου έχει λήξει μου γνωστοποίησε ότι η μόνη λύση είναι να πληρώσω αντίτιμο 145 Ευρώ και να μου αντικαταστήσουν το χαλασμένο μηχάνημα με ίδιο αλλά όχι καινούριο "ανακατασκευασμένο" όπως μου είπε. Όταν όμως επικαλέστηκα [FONT=&quot]την υπ’ αριθμ.1999/44/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών καθώς επίσης και τον Νόμο 3043/ 2002 Άρθρα 4, 554 και 55, που αναφέρεται στην προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας σύμφωνα με την ως άνω οδηγία[/FONT] και του εξήγησα ότι δεν νοείται εγγύηση για ηλεκτρική/ ηλεκτρονική συσκευή μικρότερη των 2 ετών μου είπενα τα βρώ με την Sony.
Όταν βέβαια κάλεσα ξανά την Sony και έκανα την ίδια αναφορά ο υπάλληλος μου θύμισε τον Λεωνίδα με το Χολυγουντιανό "this is Sparta..." αφού μου είπε κάτι σαν "εδώ είναι η Sony και το προϊόν που έχω στην κατοχή μου το αγόρασα και αποδέχτηκα τους όρους της εταιρίας και την εγγύηση του 1 έτους και την αντικατάστασή του με ανακατασκευασμένο" όμως δεν πήρα καμία απάντηση όταν τον ρώτησα κι εγώ με την σειρά μου γιατί η Sony δεν επεκτείνεται σε άλλους τομείς όπως να νομοθετεί για λογαριασμό των διαφόρων κρατών ή και για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ουσία είναι πως έχω έτοιμο εξώδικο το οποίο θα κοινοποιηθεί στην Sony Hellas και στην EXPERΤ και θα συγκοινοποιηθεί σε: Sony Global, υπουργείο ανάπτυξης- Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) και Ινστιτούτο Καταναλωτή (ΙΝ.ΚΑ.). Και αυτό θα είναι το πρώτο στάδιο γιατί αν δεν συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις μου που είναι να επεκτείνουν την εγγύησή μου σε 2 έτη και να μου αντικαταστήσουν το PS3 με καινούριο και όχι ανακατασκευασμένο θα προχωρήσω σε Αγωγή εις βάρος τους και όχι για να γλιτώσω κάτι- ίσα ίσα θα μου στοιχίσει πολύ περισσότερο από το να αγόραζα καινούριο PS3 αλλά γιατί θεωρώ ότι η κοροϊδία πρέπει να έχει κάποια όρια.

Ευχηθείτε μου καλή υπομονή και συγνώμη αν σας κούρασα με αυτό τον τείχο απο λέξεις!

 
Φίλε καλή δύναμη...

Αναμένουμε φυσικά τα νεώτερα....

:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
 
καλύ δύναμη! εμείς όλοι μαζί σου!

(το 40άρι μου έχει περάσει το πρόβλημα με το laser, ευτυχώς ήταν εντός εγγύησης και πρίν 1 μήνα YLOD).

...κοινώς οι κονσόλες τις sony είναι ωρολογιακές βόμβες. σε 1-2-3 χρόνια θα εχουν ΟΛΕΣ χαλάσει.
 
Δεν φταίει η Cometron πάντως. Η sony πανευρωπαικά και παράνομα(?) δινει 1 χρονο εγγύηση.

ss20100309121418.png


http://www.sony.gr/biz/view/ShowCon...Id=1237477535086&sectiontype=Support+ProAudio
 
Φίλε Sfortis παρακολούθησα τα post σου και διάβασα για το YLOD που αντιμετώπισες. Το γεγονός ότι έχεις ακόμα 2 μηχανήματα σε έκανε βέβαια να πάρεις το γεγονός λίγο πιο "ελαφρά".

Όσον αφορά για την Sony Europe σε ξαφνιάζει το γεγονός ότι είναι παράνομη? Προσωπική μου άποψη είναι πως τέτοιου είδους εταιρίες έχουν χτίσει τον τίτλο παντοκρατορίας γύρω από το όνομά τους και δυσκολεύομαι να καταλάβω πως είναι δυνατόν ορίζουν γραμμές κόντρα σε νόμους.

Είναι ευτυχές το γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις έχουν υπαναχωρήσει και έχουν καλύψει τους καταναλωτές, που αντιμετώπισαν προβλήματα με προϊόντα, αφού πρώτα τους έσπασαν τα νεύρα.

Όσον αφορά την δική μου περίπτωση είμαι πεπεισμένος πως θα με αποζημιώσουν χωρίς να προβώ στην κατάθεση Αγωγής αλλά θα εξαντλήσουν και τον τελευταίο κόκο υπομονής μου. Αν με ρωτήσεις όμως ακόμα και αυτή η εκδοχή δεν με ικανοποιεί γιατί γνωρίζω καλά πως και ο επόμενος φίλος, που θα αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα θα έχει την ίδια αντιμετώπιση και μόνο αν έχει υπομονή, κάποιες γνώσεις ή αν θέλεις ενημέρωση επί του θέματος, θα φτάσει στο σημείο να του αντικαταστήσουν το προβληματικό προϊόν με ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (και όχι ανακατασκευασμένο) και σαφώς να μην πληρώσει το αντίτιμο που ζητούν για την αντικατάσταση - αναφέρω και την γελοιότητα ότι ξεκίνησαν να ζητούν 300 Ευρώ για την αντικατάσταση και σήμερα έχουν πέσει στα 145-

Απορώ πραγματικά με όλες τις ενώσεις προστασίας καταναλωτών και πολιτών πως δεν έχουν εξαναγκάσει ακόμα την Sony να αποσύρει όλα τα παλαιά μηχανήματα τα οποία αποδεδειγμένα έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής και μάλιστα εξαιρετικά δυσανάλογο με την υψηλή τιμή του προϊόντος. Δεν θα με πείραζε σαφώς κάτι τέτοιο αν η εταιρία μου γνωστοποιούσε κατά την αγορά ότι θα πληρώσω 500 Ευρώ και σε "εύλογο" χρονικό διάστημα δύο ετών το μηχάνημα θα χρειαστεί αντικατάσταση, οπότε και θα είχα την επιλογή να το αγοράσω ή όχι.

Πραγματικά πιστεύω ότι το μόνο μέσο για να υποχρεωθεί η εταιρία να δείξει τον απαραίτητο σεβασμό στα δικαιώματα αλλά και στον ίδιο τον καταναλωτή είναι ο ομαδική αγωγή από 20 + άτομα, που αντιμετώπισαν ή αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, αν και πολύ φοβάμαι ότι η εταιρία σε καμία περίπτωση δεν θα αφήσει να εκδικασθεί η υπόθεση προκειμένου να μην υπάρξει δεδικασμένο εις βάρος της και να συνεχίσει να ασκεί τις λαμέ, μπακάλικες τακτικές της που σαφώς ευχαριστούν και ευνοούν μόνο την τσέπη της Sony.

Και τέλος αυτό, που με κάνει έξαλλο είναι η γραμμή της εταιρίας όσον αφορά τα προβληματικά μηχανήματα. Σε παλιότερο δημοσίευμα πριν από 1 περίπου χρόνο διάβασα ότι η Sony Global επικυρώνει το συνολικό ποσοστό του 1,08 % ελαττωματικών παιχνιδομηχανών PS3 και δυστυχώς δεν θυμάμαι το απόλυτο αριθμητικό των μηχανημάτων του άρθρου. Τί μας πέρασαν? Ιθαγενείς? Είναι δυνατόν να μην επεμβαίνει κανείς και να αντικρούσει αυτές τις γελοιότητες?

Ουφ ξέσπασα....:violent-smiley-030::violent-smiley-030::violent-smiley-030:
 
Last edited:
Καλη επιτυχια

Σημερα ειναι η Sony που μας κοροιδευει , αυριο καποιος αλλος πχ. η HP στα λαπτοπ ακομη και σημερα 1 χρονο εγγυηση δινει...
 
Μόλις επικοινώνησα με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος από όπου και πήρα το PS3 (και πολλά άλλα προϊόντα) ο οποίος μου είπε ότι θα επικοινωνήσει με Sony Hellas για να πιέσει κι αυτός όσο μπορεί από την πλευρά του και επίσης με διαβεβαίωσε ότι σε όλες τις περιπτώσεις, που γνωρίζει (για διάφορα προϊόντα) και έφτασαν μέχρι ανάλογο σημείο, η Sony υπαναχώρησε αμέσως μετά το στάδιο της Εξωδίκου δηλώσεως και ικανοποίησε τους καταναλωτές.

Αύριο το πρωΐ θα στείλω το εξώδικο με E-mail και βλέπουμε...
 
Εξώδικο= επιστολή ούτως ή άλλως απλά ο νόμος επιβάλει την εξώδικη απόπειρα συμβιβαστικής επίλυσης προτού προσφύγει κάποιος σε ένδικα μέσα.
Κατά κάποιο τρόπο έχεις δίκιο αλλά πρόσφατα πληροφορήθηκα ότι τα ελληνικά δικαστήρια δέχονται την αποστολή εξωδίκου με e-mail. Σε περίπτωση που δεν προσφέρει αποτέλεσμα βέβαια θα προχωρήσω στην κοινοποίση μέσω Δικαστικού Επιμελητή αν και θα πονέσει την τσέπη μου γιατί κοινοποιείται προς 2 αποδέκτες και συγκοινοποιείται σε άλλους 3 προς γνώση :(
 
καλη επιτυχία και κυρίως υπομονή.
Αν όντως αντιδρούσαμε σε πολλά πράγματα έτσι και να μην μας έπιανε ο ωχαδερφισμός, θα είχαμε κερδίσει πολλά πράγματα.
 
Δυστηχώς το σύστημα έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να θές γερά νεύρα, υπομονή και λεφτά όπου τελικά χάνεις παρά να κερδίσεις.
 
Σήμερα έλαβα ένα mail, που έλεγε τα εξής:

"Αγαπητέ κύριε argirop,



Σε ότι αφορά στην υπόθεση σας , θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα εξής :

Στην περίπτωση των Playstation η Sony Πανευρωπαϊκά έχει διαμορφώσει μια ειδική διαδικασία επισκευής των συσκευών αυτών. Τα Playstation λόγο της υψηλής τεχνολογίας που ενσωματώνουν και των εξειδικευμένων εργαλείων επισκευής και έλεγχου που απαιτούνται, επιδιορθώνονται μόνο στο κεντρικό εργοστάσιο κατασκευής και όχι τοπικά σε κάθε χώρα. Επειδή αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρα, για να μην περιμένει ο καταναλωτής πολύ χρόνο μέχρι να επισκευαστεί η δική του, παίρνει άμεσα –ανάλογα με τη διαθεσιμότητα- μια πλήρως λειτουργική ανακατασκευασμένη συσκευή (επισκευασμένη δηλαδή με πλήρως λειτουργικά εξαρτήματα) που έχει περάσει από όλους τους ελέγχους ποιότητας, λειτουργικότητας και ασφάλειας του εργοστασίου, που επιβάλουν οι προδιαγραφές του.



Η εγγύηση που παρέχει η Sony για τα PLAYSTATION ισχύει για ένα χρόνο (12 μήνες ) από την ημερομηνία αγοράς τους για την περίπτωση που παρουσιάζουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα.

Στην περίπτωση σας η περίοδος εγγύησης έχει λήξει οπότε η μόνη επιλογή που υπάρχει είναι η διαδικασία στα πλαίσια της εκτός εγγύησης πολιτικής με χρέωση.

Οι παραπάνω όροι εγγύησης αναφέρονται φυσικά και στις οδηγίες χρήσης της συσκευής, όπως επίσης είναι δημοσιευμένοι στο διαδίκτυο www.sony.gr και στο http://gr.eu.playstation.com/ (http://gr.playstation.com/help/).

Ολοκληρώνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι το κόστος για την αντικατάσταση της συσκευής σας , με μια ανακατασκευασμένη, ανέρχεται στα 147,50 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του φπα) αντί των 300,00 ευρώ όπως αρχικά ήταν .Εάν επιθυμείται την αντικατάσταση αυτής, μπορείτε μπορεί να επικοινωνήσετει με το εξουσιοδοτημένο μας σέρβις COMETRON ΕΠΕ τηλ.210-6824564



Με εκτίμηση,



Ε. T.
CIC Supervisor

SONY Hellas S.A."

Εκτός του γεγονότος ότι η κυρία, που συνέταξε το mail είναι ανορθόγραφη, συμπεραίνω ότι δεν υπαναχωρούν και αρχίζω πιέσεις σε ΙΝ.ΚΑ., ΚΕ.Π.ΚΑ. και Υπουργείο ανάπτυξης για να τους ενοχλήσουν κι αυτοί προτού προβώ σε δραστικότερα μέτρα.
Στην διάθεση σας για τυχόν διευκρινίσεις.
 
Πιστέυω η πολιτική της εταιρίας φαίνεται και στις πωλήσεις των προϊόντων της. Όταν ο ανταγωνισμός δίνει 2 χρόνια, 0 pixel, δωρεάν μεταφορά σε όλη την Ελλάδα δε τους βλέπω να έχουν πολύ μέλλον.
 
πραγματικά, πολύ κάπως την έχει δει η sony.

Προσωπικά ήμουν πολύ fan (είχα 2 lcd sony που τις χάρισα στην οικογένεια), αλλά πλέον με την πολιτική που εφαρμόζει sony τέλος για εμένα. (εκτός απο ps3!)

τηλεοράσεις πλέον μόνο Panasonic!! :adore:
 
Σκοπός, όπως το βλέπω, είναι να αλλάξει την εξωφρενική της πολιτική η εταιρία και να αντικαθιστά τα ελαττωματικά προϊόντα με ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ (ή αν δεν θέλουν να τα αντικαθιστούν με καινούρια ας αναλάβουν να τα επισκευάζουν αντικαθιστώτας τα ελαττωματικά μέρη με καινούρια). Όσον αφορά τα ανακατασκευασμένα και τη χρήση μεταχειρισμένων ανταλλακτικών από επίσημη αντιπροσωπεία είναι πρωτοφανές και "λαμέ" για να μην πω "γύφτικη" τακτική από πλευράς τους. Επίσης σκοπός είναι ο καθένας που αντιμετωπίζει ανάλογο πρόβλημα, να εξυπηρετείται αμέσως χωρίς να χρειάζεται να περάσει τον μίνι γολγοθά που περνάμε εμείς και να αντιμετωπίζει τις τακτικές Κινέζου της Sony ".. ουδέποτε αντικαταστήσαμε προϊόν πέραν της εγγύησης του 1 έτους..." κ.λ.
Πραγματικά επίσης απορώ πώς όλες οι ενώσεις και υπηρεσίες καταναλωτών στις οποίες κατά καιρούς έχουμε προσφύγει, επιτρέπουν να διαιωνίζεται αυτή η γελοιότητα και πόσο μάλλον δεν έχουν αντιληφθεί ότι πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν, ούτως ώστε να υποχρεώσουν την εταιρία ακόμα και σε απόσυρση των ελαττωματικών μοντέλων, όπως έχει συμβεί ακόμα και στην Ελλάδα με πολλές εταιρίες. Τέλος δεν θέλω να λαϊκίζω πόσο μάλλον να κάνω θεωρίες συνομωσίας αλλά πάλι αναρωτιέμαι -γνωρίζω ότι το φαινόμενο νεκρό Blue ray Drive σε συστήματα PS3 αντιμεtωπίζεται παγκόσμια- αν το ποσοστό των ελαττωματικών μοντέλων είναι τόσο εξωφρενικά μεγάλο μόνο στον ελλαδικό χώρο ή το φαινόμενο είναι γενικότερο. Πραγματικά πιστεύω πως αν το ποσοστό ήταν αντιστοιχο σε συγκεκριμένες χώρες τόσο της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσο και του υπολοίπου κόσμου, οι ενώσεις καταναλωτών όσο και οι καταναλωτές θα είχαν κυριολεκτικά "σταυρώσει" τον Κολοσσό!!!
 
Σήμερα επικοινώνησα με υπάλληλο του ΙΝ.ΚΑ., ο οποίος μου εξήγησε ότι το μόνο, που μπορούν να κάνουν από πλευράς τους είναι να επικοινωνήσουν με το Υπουργείο Ανάπτυξης και την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην περίπτωση, που το έχω κάνει ήδη το μόνο, που έχουν να κάνουν είναι να μου ευχηθούν "καλή τύχη".
Αμέσως μετά σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με την υπάλληλο του Υπουργείου Ανάπτυξης- Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η οποία με έκανε να αισθανθώ ότι σπαταλώ τον χρόνο της!!!, δέχτηκε να στείλει επιστολή-καταγγελία στην SONY HELLAS αλλά όχι στο κατάστημα από το οποίο αγόρασα το προϊόν (μάλλον το θεώρησε χάσιμο χρόνου) αν το επιθυμούσα και αφού με διαβεβαίωσε ότι η διετία δεν ισχύει στην ελληνική νομοθεσία παρά μονο στην ευρωπαϊκή οδηγία οπότε ο μόνος τρόπος για δικαίωση εκτός αν η SONY μου κάνει την χάρη είναι το να κινηθώ νομικά και να στραφώ κατά της εταιρίας με στόχο να αποδείξω ότι το μηχάνημα ήταν ελαττωματικό από κατασκευής, μου έκλεισε το τηλέφωνο αφού πρώτα μου είπε "γειά σας".
Σημειώνω βεβαια ότι η συζήτηση σε καμία περίπτωση δεν ξέφυγε από τα όρια του λόγου (δεν ανέβηκε η ένταση ούτε σε μια στιγμή αλλά όπως φαίνεται η συγκεκριμένη υπάλληλος είχε καλύτερα πράγματα να κάνει από το να λύσει τις απορίες μου και να με διαφωτίσει για τα δικαιώματά μου και τις υποχρεώσεις μου !!!!). Αναμένω λοιπόν να σταλεί η καταγγελία από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην SONY HELLAS και να δώ την απάντηση της ετραιρίας αλλά πρέπει να αναφέρω πως δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος ούτε από το πώς εξελίσσονται τα πράγματα ούτε και από τους ανθρώπους, που υποτίθεται πώς είναι εντεταλμένοι να υποστηρίζουν τα δικαιώματα του καταναλωτή!!!
 
Last edited:
Θα χρειαστείς πάρα πολύ υπομονή...
Κάνουν τα πάντα για να απογοητευθείς και να μην συνεχίσεις!
Πάντως η αλήθεια είναι ότι εφόσον επιμείνεις χρησιμοποιώντας τα μέσα που δίδει ο νόμος, δεν θα χάσεις. Εγώ δεν χρειάστηκε να κοινοποιήσω το εξώδικο με επιμελήτη παρά μόνο με e-mail. Ουσιαστική ήταν πάντως η συμβολή του "ΠΛΑΙΣΙΟ" στην ιστορία, αφού βέβαια έλαβε την καταγγελία εγγράφως από τη Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή... Παρεπιπτόντως αν δεχτεί μια εταιρία ή ένα κατάστημα τρεις καταγγελίες από την παραπάνω αρχή για τον ίδιο λόγο, πέρα από το πρόστιμο μπορεί να τιμωρηθεί μέχρι και με οριστικό κλείσιμο της εταιρίας ή του καταστήματος...Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι είναι σοβαρότατο όλο αυτό και γι' αυτό το κυνηγούν με αυτό τρόπο! Καλή επιτυχία!!!