supersonic
Μέλος Σωματείου
- 17 June 2006
- 49,660
εάν κάποιος απο μας αγοράσει αυτοκίνητο από το Βέλγιο, ο εδώ αντιπρόσωπος δεν θα το διορθώσει εντός εγγύησης ?
ή θα τον στείλει στο Βέλγιο ?
ή θα τον στείλει στο Βέλγιο ?
εάν κάποιος απο μας αγοράσει αυτοκίνητο από το Βέλγιο, ο εδώ αντιπρόσωπος δεν θα το διορθώσει εντός εγγύησης ?
ή θα τον στείλει στο Βέλγιο ?
Ποσα θα του παρει ο courier?:guitarist:εάν κάποιος απο μας αγοράσει αυτοκίνητο από το Βέλγιο, ο εδώ αντιπρόσωπος δεν θα το διορθώσει εντός εγγύησης ?
ή θα τον στείλει στο Βέλγιο ?
Βλεπω οτι ολοι θεωρειτε οτι οτι ο ορος πανευρωπαικη εγγυηση ειναι κατι το προαιρετικο για τις εταιριες.Εγω επιμενω πως ειναι υποχρεωτικο και πρεπει να υλοποιειται απο τις τοπικες αντιπροσωπειες χωρις βεβαια να βλαπτονται αυτες.Ο τοπικος αντιπροσωπος θα επρεπε να αποζημιωνεται απο την κατασκευαστρια εταιρια και ολοι να ειναι ευχαριστημενοι.
...η περιλαμβανόμενη σε σύμβαση αποκλειστικής διανομής ρήτρα , με την οποία ο κατασκευαστής αναλαμβάνει έναντι του αποκλειστικού του αντιπροσώπου την υποχρέωση να παρέχει εγγύηση για τα προϊόντα του μετά την πώληση στον καταναλωτή και δυνάμει της οποίας αρνείται να παράσχει αυτή την εγγύηση στους πελάτες των παράλληλων διανομέων είναι ασυμβίβαστη προς το άρθρο 85 , παράγραφος 1 , της Συνθήκης EOK , κατά το μέτρο που ο περιορισμός του ανταγωνισμού , ο οποίος θα μπορούσε να προκληθεί με τον τρόπο αυτό , επηρεάζει το εμπόριο μεταξύ των κρατών μελών .
Το ανωτερω ειναι το αποτελεσμα της δικαστικης διαμαχης το 1985 της εταιρειας Swatch σε ευρωπαικο δικαστηριο και αφορα τις εγγυησεις που καλυπτουν παραεισαγωγες των ρολογιων.
895GBP ειναι και εδω η λιανικη τιμη οπως ειπε πριν και ο εκπροσωπος της αντιπροσωπειας. Απλως θα εκαναν εκπτωση στον πελατη.
Αν θελει η αντιπροσωπεια μπορει να μας κοινοποιησει τους επισημους ορους της συμβασης που εχει με την κατασκευαστρια εταιρια και που αφορουν το θεμα της εγγυησης και των επισκευων ωστε να μην την κατηγορουμε αδικα και να ξεκαθαρισει το τοπιο. Ετσι θα φυγει και η καχυποψια που υπαρχει οτι η αρνηση επισκευης δεν γινεται μονο και μονο για να αποτραπουν αγορες απο το εξωτερικο και να προστατευτουν οι πωλησεις της.
εάν κάποιος απο μας αγοράσει αυτοκίνητο από το Βέλγιο, ο εδώ αντιπρόσωπος δεν θα το διορθώσει εντός εγγύησης ?
ή θα τον στείλει στο Βέλγιο ?
Το αυτοκίνητο πάει για service μια φορά τον χρόνο και προκειμένου να κερδίσουν έναν πελάτη στα service που βγαίνουν και τα λεφτά, θα το επισκευάσουν. Ο ενισχυτής όμως, θα πάει μια φορά για service και θα ξαναπάει μετά από 15 χρόνια και αν.
Δεν είναι το ίδιο.
Και τι σημαινει αυτο ;οποτε παει υποχρεουται να το επισκευασει -κανει σερβις, δηλαδη αν εχει παρει το κερδος της πωλησης αλλαζουν ξαφνικα ολα τα παραπανω ;
Όχι. Το audioaffair δεν κάνει εκπτώσεις από τις δημοσιευμένες τιμές, απ' όσο ξέρω τουλάχιστον. Ίσως κάποιος να είπε στην Roksan ότι το audioaffair παραβιάζει τον τιμοκατάλογό σας και τους έτριξαν τα δόντια, με αποτέλεσμα να ανεβάσουν την τιμή.
Δεν είπα αυτό. Είπα ότι η εργασία δεν χρεώνεται για πρόβλημα που καλύπτεται από την εγγύηση. Αν λοιπόν, το αυτοκίνητο παρουσιάσει πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές του, θα στους αλλάξει ο αντιπρόσωπος, χωρίς να σε χρεώσει δεκάρα τσακιστή, ούτε για το ανταλακτικό, ούτε για την εργασία. Αυτό θα το κάνει, είτε έχεις πάρει από αυτόν το αυτοκίνητο, είτε το έχεις πάρει από άλλον, για τον λόγο που προανέφερα. Αν όμως σου αλλάξει λάδια, θα σου χρεώσει και εργασία, διότι τα αναλώσιμα δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Και έτσι, θα βγάλει τα λεφτά του και πολλά περισσότερα.
Στους ενισχυτές όμως, τα service δεν είναι επαναλαμβανόμενα και έτσι αν δεν έχει βγάλει κάποια χρήματα ο αντιπρόσωπος από την πώληση για να "καλύψει" πιθανά έξοδα του ενισχυτή κατά την διάρκεια της εγγύησης, δεν μπορεί να τα βάλει από την τσέπη του. Κανένας δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Πρέπει να πληρώσει τους υπαλλήλους του, τα έξοδά του, την ΔΕΗ του, το ενοίκειό του κτλ και να βγάλει και αυτός κάποια χρήματα. Αλλιώς το κλείνει και πάει σπίτι του. Τόσο απλά.
Ο kanekati καλύπτεται από εγγύηση μόνο από τον πωλητή, γιατί επέλεξε να αγνοήσει την προτροπή του κατασκευαστή να του παρέχει εγγύηση μέσω του δικού του δικτύου αντιπροσώπων. Υποστήριξη και βέβαια του παρέχεται, ο αντιπρόσωπος Ελλάδος δεν αρνήθηκε να επισκευάσει τη συσκευή, απλά δεν δέχτηκε να το κάνει τζάμπα.
@Ge0rge εσένα μύγα σε τσίμπησε κι άλλαξες ξαφνικά θέση στο θέμα?!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.