Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.
εάν κάποιος απο μας αγοράσει αυτοκίνητο από το Βέλγιο, ο εδώ αντιπρόσωπος δεν θα το διορθώσει εντός εγγύησης ?
ή θα τον στείλει στο Βέλγιο ?
 
εάν κάποιος απο μας αγοράσει αυτοκίνητο από το Βέλγιο, ο εδώ αντιπρόσωπος δεν θα το διορθώσει εντός εγγύησης ?
ή θα τον στείλει στο Βέλγιο ?

Μαζι σας κι εγω.

Αν αυτο ειναι αυτονοητο, θα ειναι γιατι το επιβαλει η νομοθεσια.
Αν δεν το επιβαλει η νομοθεσια, θα πρεπει να το οριζει η σχεση Κατασκευαστη - Αντιπροσωπου.

Σε καθε περιπτωση ο Αντιπροσωπος ξερει.

Αλλα δε μας λεει.
 
εάν κάποιος απο μας αγοράσει αυτοκίνητο από το Βέλγιο, ο εδώ αντιπρόσωπος δεν θα το διορθώσει εντός εγγύησης ?
ή θα τον στείλει στο Βέλγιο ?
Ποσα θα του παρει ο courier?:guitarist:
 
Βλεπω οτι ολοι θεωρειτε οτι οτι ο ορος πανευρωπαικη εγγυηση ειναι κατι το προαιρετικο για τις εταιριες.Εγω επιμενω πως ειναι υποχρεωτικο και πρεπει να υλοποιειται απο τις τοπικες αντιπροσωπειες χωρις βεβαια να βλαπτονται αυτες.Ο τοπικος αντιπροσωπος θα επρεπε να αποζημιωνεται απο την κατασκευαστρια εταιρια και ολοι να ειναι ευχαριστημενοι.

Αυτό που γράφεις δεν είναι παρά προσωπική ευχή. Νομικώς είναι έωλο, σύμφωνα με όσα γνωρίζω. ΕΑΝ γνωρίζει κανείς σαφή κανόνα δικαίου σε ισχύ στη χώρα μας, παρακαλώ να τον αναφέρει (νόμο άρθρο παράγραφο). Όχι τι άκουσε ή τι γενικόλογο του έχουν "απαντήσει".
 
...η περιλαμβανόμενη σε σύμβαση αποκλειστικής διανομής ρήτρα , με την οποία ο κατασκευαστής αναλαμβάνει έναντι του αποκλειστικού του αντιπροσώπου την υποχρέωση να παρέχει εγγύηση για τα προϊόντα του μετά την πώληση στον καταναλωτή και δυνάμει της οποίας αρνείται να παράσχει αυτή την εγγύηση στους πελάτες των παράλληλων διανομέων είναι ασυμβίβαστη προς το άρθρο 85 , παράγραφος 1 , της Συνθήκης EOK , κατά το μέτρο που ο περιορισμός του ανταγωνισμού , ο οποίος θα μπορούσε να προκληθεί με τον τρόπο αυτό , επηρεάζει το εμπόριο μεταξύ των κρατών μελών .
Το ανωτερω ειναι το αποτελεσμα της δικαστικης διαμαχης το 1985 της εταιρειας Swatch σε ευρωπαικο δικαστηριο και αφορα τις εγγυησεις που καλυπτουν παραεισαγωγες των ρολογιων.

Η απόφαση είναι αρκετά παλιά, φίλε μου, έκτοτε υπήρξε εισαγωγή νέου δικαίου ως προς το θέμα των πωλήσεων-εγγυήσεων (βλ πχ την πρόβλεψη για τη 2ετή πανευρωπαϊκή εγγύηση). Το θέμα δεν είναι εύκολο, ούτε και για τους νομικούς, οι οποίοι δεν έχουν ασχοληθεί ειδικώς με τέτοια ζητήματα. Σε κάθε περίπτωση όμως, μια και πολλοί καταναλωτές το βλέπουν το ζήτημα ως "δεδομένο", καλό θα ήταν οι επίσημοι οργανισμοί στους οποίους απευθύνονται, να δίνουν μια πραγματική και σοβαρή απάντηση για το τι (θεωρούν πως) ισχύει, δίχως "διπλωματικές" διατυπώσεις. Με απαντήσεις όπως η παραπάνω παρατεθείσα (δεν θυμάμαι ποιος την παρέθεσε), άδικο έχει ο κόσμος να θεωρεί πως έχει πάντα δίκιο;
 
895GBP ειναι και εδω η λιανικη τιμη οπως ειπε πριν και ο εκπροσωπος της αντιπροσωπειας. Απλως θα εκαναν εκπτωση στον πελατη.

Όχι. Το audioaffair δεν κάνει εκπτώσεις από τις δημοσιευμένες τιμές, απ' όσο ξέρω τουλάχιστον. Ίσως κάποιος να είπε στην Roksan ότι το audioaffair παραβιάζει τον τιμοκατάλογό σας και τους έτριξαν τα δόντια, με αποτέλεσμα να ανεβάσουν την τιμή.
 
Αν θελει η αντιπροσωπεια μπορει να μας κοινοποιησει τους επισημους ορους της συμβασης που εχει με την κατασκευαστρια εταιρια και που αφορουν το θεμα της εγγυησης και των επισκευων ωστε να μην την κατηγορουμε αδικα και να ξεκαθαρισει το τοπιο. Ετσι θα φυγει και η καχυποψια που υπαρχει οτι η αρνηση επισκευης δεν γινεται μονο και μονο για να αποτραπουν αγορες απο το εξωτερικο και να προστατευτουν οι πωλησεις της.

Μα αυτα ειναι de facto , για να σε ορισουν αντιπροσωπο τους σε υποχρεωνουν να εχεις σερβις (για επισκευες-εγγυησεις κλπ) ,δεν ξερω και εγω ποσες φορες εχω ακουσει το "θα το κανω claim ,και θα το αλλαξουμε" τα χρονια που ο συγχωρεμενος ο πατερας μου δουλευε στον Σαρακακη .
Θεση στην διαφωνια δεν παιρνω γιατι δεν γνωριζω τι συνεβη ,το τι υποχρεουται να κανει ο Αντιπροσωπος ειναι ομως δεδομενο ,απο την στιγμη που το προιον ειναι της εταιρειας που αντιπροσωπευει και ερθει στα χερια του οφειλει να το επισκευασει ,το ποσα θα χρεωσει ειναι δικο του θεμα,δεν μπορει ομως να αρνηθει να το επισκευασει ,Αν δε το προιον ειναι στην εγγυηση ,ενημερωνει την μαμα εταιρεια (ο αντιπροσωπος) και του το στελνει με μηδενικη χρεωση ,χρεωνει την εργασια του και ειναι ολοι οκ .
Το οτι δεν εχει βγαλει κερδος απο την πωληση του προιοντος δεν του δινει το δικαιωμα να αρνηθει εφ οσον ειναι αντιπροσωπος.
Το γεγονος παντως ειναι οτι ειτε απο εδω τον παρεις ειτε απο εξωτερικο το τρεξιμο δεν το γλυτωνεις, το εχω γραψει ξανα αλλα δεν πειραζει αλλη μια .προιον 4 -5 ημερων αγορασμενο απο την αντιπροσωπεια σταματησε να δουλευει ,ηθελαν 3 βδομαδες για διαγνωση βλαβης και αλλες 2 να το παραδωσουν ,θυμιζω για προιον 4-5 ημερων .την ταλαιπωρια θα την τραβηξεις οπως και να εχει
 
εάν κάποιος απο μας αγοράσει αυτοκίνητο από το Βέλγιο, ο εδώ αντιπρόσωπος δεν θα το διορθώσει εντός εγγύησης ?
ή θα τον στείλει στο Βέλγιο ?


Το αυτοκίνητο πάει για service μια φορά τον χρόνο και προκειμένου να κερδίσουν έναν πελάτη στα service που βγαίνουν και τα λεφτά, θα το επισκευάσουν. Ο ενισχυτής όμως, θα πάει μια φορά για service και θα ξαναπάει μετά από 15 χρόνια και αν.

Δεν είναι το ίδιο.
 
Παραθετω απαντηση της Roksan αε σχετικο ερωτημα μου.

As the amp was purchased in the U.K., the retailer in the U.K. is responsible for the warranty cover. However for any manufacturing fault we will supply the parts free of charge to the distributor in Greece or U.K. You will need to contact local distributor to find out if any labour charges that may apply. As for the shipping costs to the U.K.- normally you are responsible for the shipping costs to the U.K. but you will have to speak to your U.K. retailer for details.
 
Το αυτοκίνητο πάει για service μια φορά τον χρόνο και προκειμένου να κερδίσουν έναν πελάτη στα service που βγαίνουν και τα λεφτά, θα το επισκευάσουν. Ο ενισχυτής όμως, θα πάει μια φορά για service και θα ξαναπάει μετά από 15 χρόνια και αν.

Δεν είναι το ίδιο.

Και τι σημαινει αυτο ;οποτε παει υποχρεουται να το επισκευασει -κανει σερβις, δηλαδη αν εχει παρει το κερδος της πωλησης αλλαζουν ξαφνικα ολα τα παραπανω ;
 
Και τι σημαινει αυτο ;οποτε παει υποχρεουται να το επισκευασει -κανει σερβις, δηλαδη αν εχει παρει το κερδος της πωλησης αλλαζουν ξαφνικα ολα τα παραπανω ;

Δεν είπα αυτό. Είπα ότι η εργασία δεν χρεώνεται για πρόβλημα που καλύπτεται από την εγγύηση. Αν λοιπόν, το αυτοκίνητο παρουσιάσει πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές του, θα στους αλλάξει ο αντιπρόσωπος, χωρίς να σε χρεώσει δεκάρα τσακιστή, ούτε για το ανταλακτικό, ούτε για την εργασία. Αυτό θα το κάνει, είτε έχεις πάρει από αυτόν το αυτοκίνητο, είτε το έχεις πάρει από άλλον, για τον λόγο που προανέφερα. Αν όμως σου αλλάξει λάδια, θα σου χρεώσει και εργασία, διότι τα αναλώσιμα δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Και έτσι, θα βγάλει τα λεφτά του και πολλά περισσότερα.

Στους ενισχυτές όμως, τα service δεν είναι επαναλαμβανόμενα και έτσι αν δεν έχει βγάλει κάποια χρήματα ο αντιπρόσωπος από την πώληση για να "καλύψει" πιθανά έξοδα του ενισχυτή κατά την διάρκεια της εγγύησης, δεν μπορεί να τα βάλει από την τσέπη του. Κανένας δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Πρέπει να πληρώσει τους υπαλλήλους του, τα έξοδά του, την ΔΕΗ του, το ενοίκειό του κτλ και να βγάλει και αυτός κάποια χρήματα. Αλλιώς το κλείνει και πάει σπίτι του. Τόσο απλά.
 
Last edited:
Αν δηλαδή εγώ αγοράσω έναν ενισχυτή της εκάστοτε εταιρείας από την Ελλάδα και μετακομίσω στην Ιαπωνία και μου χαλάσει εντός εγγύησης, θα πρέπει να απευθυνθώ στον Έλληνα αντιπρόσωπο κι όχι στον Ιάπωνα?? Μήπως θα πρέπει να πληρώσω όσο τον αγόρασα για να πάει και να έρθει?


(αν η ίδια η Roksan χρεώνει μεταφορικά ή εργασία είναι παράνομη και φυσικά απαράδεκτη η ελληνική αντιπροσωπεία για την συμπεριφορά και αντιμετώπιση του θέματος εξ αρχής.)


@Ge0rge
εσένα μύγα σε τσίμπησε κι άλλαξες ξαφνικά θέση στο θέμα?!
 
μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι όταν κάνεις επισκευή κάτω από εγγύηση δεν χρεώνεις τον πελάτη ούτε κόστος επισκευής ούτε ανταλλακτικών άπλα όταν παίρνεις τη εξουσιοδότηση για το σέρβις τον μηχανημάτων όποια και αν είναι αυτά μέσα στη συμφωνία που κάνεις με την εταιρεία που πουλάς και επισκευάζεις είναι να παίρνεις και κάποιο ποσό από την εταιρία το οποίο σου καλύπτει την εργασία του τεχνικού

το ξέρω γιατί εργάστηκα τεχνικός ηχητικών συστημάτων γνωστού αντιπρόσωπου στον χώρο και μετά από κάποια χρόνια συνεχίζω στους υπολογιστές ότι ίσχυε στο hifi service συνεχίζει τα ισχυί και στους υπολογιστές κάνεις επισκευή κάτω από εγγύηση και δεν ζητάς χρήματα από τον πελάτη ακόμα και αν το χει αγοράσει από άλλη χωρά σε υποχρεώνουν οι εταιρίες
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Όχι. Το audioaffair δεν κάνει εκπτώσεις από τις δημοσιευμένες τιμές, απ' όσο ξέρω τουλάχιστον. Ίσως κάποιος να είπε στην Roksan ότι το audioaffair παραβιάζει τον τιμοκατάλογό σας και τους έτριξαν τα δόντια, με αποτέλεσμα να ανεβάσουν την τιμή.

Και όμως κάνει αν επικοινωνήσεις μαζί τους και το ζητήσεις, ενδεχομένως να ρίξουν την τιμή.

http://www.audioaffair.co.uk/index.php?act=viewDoc&docId=10
 
Ο kanekati καλύπτεται από εγγύηση μόνο από τον πωλητή, γιατί επέλεξε να αγνοήσει την προτροπή του κατασκευαστή να του παρέχει εγγύηση μέσω του δικού του δικτύου αντιπροσώπων. Υποστήριξη και βέβαια του παρέχεται, ο αντιπρόσωπος Ελλάδος δεν αρνήθηκε να επισκευάσει τη συσκευή, απλά δεν δέχτηκε να το κάνει τζάμπα.

Επίσης χρησιμοποιείτε την έννοια Πανευρωπαϊκή εγγύηση λες και όλες η εταιρείες υποχρεούνται από την ΕΕ να έχουν αντιπροσώπους σε κάθε κράτος μέλος, δεν είναι έτσι. Πανευρωπαϊκή εγγύηση λέει ότι έχει η Sony που βεβαιωμένα έχει δίκτυο σε όλη την ΕΕ. Αν εγώ είμαι μικροβιοτέχνης μπορώ να πουλήσω σε οποιονδήποτε στην ΕΕ αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να έχω πανευρωπαϊκό δίκτυο, αν πάθει κάτι η συσκευή την στέλνει ο αγοραστής και τη φτιάχνω. Η υποχρεωτική από την Ευρωπαϊκή Ένωση εγγύηση είναι αυτή του πωλητή προς τον αγοραστή για διάρκεια δύο χρόνων και λέγεται ευρωπαϊκή γιατί εξασφαλίζει ότι αν αγοράσεις ένα προϊόν στη Ιταλία και το ίδιο το αγοράσει κάποιος άλλος στην Λετονία θα καλύπτονται και οι δύο καταναλωτές με τουλάχιστον δύο χρόνια εγγύηση. Υπάρχει δηλαδή ένα κοινό ελάχιστο ευρωπαϊκό όριο. Αυτή η εγγύηση δεν δεσμεύει ένα τρίτο ακόμα και αν είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος του κατασκευαστή. Από την ΕΕ δεσμεύεται μόνο ο πωλητής. Επίσης σύμφωνα πάλι με την ΕΕ ο κατασκευαστής έχει υποχρεωτικά ευθύνη απέναντι στον αγοραστή μόνο αν εντός των δύο αυτών χρόνων από σφάλμα της συσκευής προκληθεί βλάβη ή ζημία στον πελάτη και όχι αν του χαλάσει η συσκευή.

http://ec.europa.eu/consumers/citizen/my_rights/index_en.htm
 
Originally Posted by Budda
Και τι σημαινει αυτο ;οποτε παει υποχρεουται να το επισκευασει -κανει σερβις, δηλαδη αν εχει παρει το κερδος της πωλησης αλλαζουν ξαφνικα ολα τα παραπανω ;



Δεν είπα αυτό. Είπα ότι η εργασία δεν χρεώνεται για πρόβλημα που καλύπτεται από την εγγύηση. Αν λοιπόν, το αυτοκίνητο παρουσιάσει πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές του, θα στους αλλάξει ο αντιπρόσωπος, χωρίς να σε χρεώσει δεκάρα τσακιστή, ούτε για το ανταλακτικό, ούτε για την εργασία. Αυτό θα το κάνει, είτε έχεις πάρει από αυτόν το αυτοκίνητο, είτε το έχεις πάρει από άλλον, για τον λόγο που προανέφερα. Αν όμως σου αλλάξει λάδια, θα σου χρεώσει και εργασία, διότι τα αναλώσιμα δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Και έτσι, θα βγάλει τα λεφτά του και πολλά περισσότερα.

Στους ενισχυτές όμως, τα service δεν είναι επαναλαμβανόμενα και έτσι αν δεν έχει βγάλει κάποια χρήματα ο αντιπρόσωπος από την πώληση για να "καλύψει" πιθανά έξοδα του ενισχυτή κατά την διάρκεια της εγγύησης, δεν μπορεί να τα βάλει από την τσέπη του. Κανένας δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Πρέπει να πληρώσει τους υπαλλήλους του, τα έξοδά του, την ΔΕΗ του, το ενοίκειό του κτλ και να βγάλει και αυτός κάποια χρήματα. Αλλιώς το κλείνει και πάει σπίτι του. Τόσο απλά.


Αυτο λες βρε Γιωργο ,αν δεν τα εχει παρει απο την πωληση ΔΕΝ ασχολειται
Αν δεν μπορει να ειναι οπως υποχρεουται να ΜΗΝ ζητησει να ειναι Αντιπροσωπος ,ετσι ειναι το deal ,σε ολοες τις δουλειες αν δεν μπορεις δεν ασχολεισαι ,τι δηλαδη για να εχεις τον τιτλο και την `κονομα γινεσαι αντιπροσωπος ; Εχεις και υποχρεωσεις ,ετσι ειναι ,αλλοιως ανοιξε μαγαζι και πουλα μονο ,τοσο απλα
 
Ο Αντιπρόσωπος δεν "μπαίνει μέσα" όταν επισκευάζει μηχάνημα το οποίο βρίσκεται σε εγγύηση, διότι φροντίζει ο Κατασκευαστής να τον καλύψει όσο αφορά τα ανταλλακτικά και τα εργατικά.

Αυτό συμβαίνει στους μεγάλους κατασκευαστές, με τα σοβαρά συμβόλαια αντιπροσώπευσης / μεταπώλησης.

Απ' ότι φαίνεται, η Roksan δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία κατασκευαστών.

Τι να κάνουμε, τους όρους της εγγύησης τους διαβάζουμε πριν αγοράσουμε το προϊόν, όχι μετά.
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Ο kanekati καλύπτεται από εγγύηση μόνο από τον πωλητή, γιατί επέλεξε να αγνοήσει την προτροπή του κατασκευαστή να του παρέχει εγγύηση μέσω του δικού του δικτύου αντιπροσώπων. Υποστήριξη και βέβαια του παρέχεται, ο αντιπρόσωπος Ελλάδος δεν αρνήθηκε να επισκευάσει τη συσκευή, απλά δεν δέχτηκε να το κάνει τζάμπα.

ΛΑΘΟΣ. Πριν τοποθετηθείς διάβασε τα προηγούμενα posts. Ο αντιπρόσωπος δια του στόματος του ιδίου του κ. Χ. Μασέλου αρνήθηκε να παραλάβει το μηχάνημα, αν και είχε συμφωνήσει να το δει, επειδή ο συνεργάτης του του είπε για μένα πως πρόσβαλα την εταιρία του στο Ιντερνετ!
 
Ο κατασκευαστής καλύπτει την επισκευή, εντός εγγύησης, ΜΟΝΟ με τα ανταλλακτικά που χρειάζονται!
Εργασία όχι!

Έχουν φτάσει σε σημείο να χρεώνουν τα διαφημιστικά φυλλάδια, τα διαφημιστικά δώρα, μη σας γράψω ότι κάποιες φορές χρεώνουν και τα μεταφορικά για τα ανταλλακτικά… μόνο να τους πληρώνεις για τη συμμετοχή τους και την παρουσία τους στις εκθέσεις δεν έχουν φτάσει να ζητήσουν (όχι όλοι, πολλοί όμως θα το ήθελαν και αυτό)!

Οι εποχές που ο κατασκευαστής συμμετείχε στο κόστος των εκθέσεων, συμμετείχε στη διαφήμιση, συμμετείχε στο κόστος εργασίας κλπ. πέρασαν…

Πλέον, μόνο οι πολύ μεγάλες εταιρείες έχουν οικονομική πρόβλεψη για κάτι τέτοιο και αφού ο κάθε αντιπρόσωπος έχει πιάσει τους στόχους του για τα επόμενα δύο χρόνια από τη συμφωνία για τη διανομή των προϊόντων τους…

Νομίζεται ότι είναι τυχαίο που οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες έχουν συμφωνία με εξωτερικά service και δεν έχουν το δικό τους service?
Αυτό τους δίνει το δικαίωμα να απαιτούν και την εργασία, με τιμολόγια παροχής υπηρεσιών, από τις κατασκευάστριες εταιρείες ;-)

Αναφέρομαι στο τμήμα που αφορά το hi-fi, δε γνωρίζω τι συμβαίνει σε άλλους χώρους.
 
@Ge0rge εσένα μύγα σε τσίμπησε κι άλλαξες ξαφνικά θέση στο θέμα?!

Άλλαξε θέση γιατί έμαθε πως τελικά έχω και απόδειξη αγοράς, που δεν είχα προσέξει πως έχω από την αρχή (καθώς ήταν ένα απλό χαρτί Α4), αν και αυτός είναι ένας λόγος που ενισχύει την θέση μου!
 
Status
Not open for further replies.