Κάποιος έχει δώσει νομίζω ένα link, αλλά έχει υπωθεί κι όλας, ότι η Ελλάδα δεν έχει εναρμονιστεί με αυτό, ούτε και με τα 2 χρόνια εγγύησης που ισχύουν σε όλη την Ευρώπη. Δεν ξέρω. Θέλει ψάξημο μέσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Αποστολή στην audioaffair.co.uk και τέλος , κόστος αποστολής περίπου 180 ευρω πήγαινε έλα και τέλος
Εφόσον ο αντιπρόσωπος γνωρίζει ότι αυτό είναι το ελάχιστο κόστος που καλείται να πληρώσει ο kanekati δεν βλέπω επισκευή εν Ελλάδι με λιγότερο από 180 ευρω
Τα έξοδα αποστολής είναι λιγότερα από 130 Ευρώ για να πάει και να έρθει. Άσε που τα έξοδα της επιστροφής υπάρχει περίπτωση να τα επομιστεί η Roksan ή το audioaffair.
Το θέμα είναι ότι ο kanekati δεν θέλει να πληρώσει τίποτα, αλλά αυτό δεν γίνεται, διότι επέλεξε ο πωλητής του να είναι στην Αγγλία.
Κι εγω δεν έχω "μούτρα" να πάω στον αντιπρόσωπο και να του ζητήσω δωρεάν υποστήριξη αν γίνει κάτι μέσα στην εγγύηση.
Ο καθ' ένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και επομίζεται τις συνέπειες.
Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα. Άκου τι έγινε και μετά κρίνε:Ο kanekati, έλεγε ότι δεν του έστειλε απόδειξη το audioaffair και ότι το audioaffair του είπε "δεν σου στείλαμε απόδειξη γιατί δεν την χρειάζεσαι και τι να την κάνεις την απόδειξη και τέτοια" και τελικά η απόδειξη ευρέθη μετά από δική μου υπόδειξη για το που θα την βρεί. Και αυτά που του έλεγαν από το audioaffair?
Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα. Άκου τι έγινε και μετά κρίνε:
Η απόδειξη ήταν σε αυτοκόλλητο στο έξω μέρος του κουτιού και δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που εννοούμε εδώ απόδειξη. Είναι ένα απλό χαρτί Α4 από laser printer και δεν την είχα δει. Όταν ζήτησα απόδειξη από audioaffair χρησιμοποίησα τον όρο: proof of purchase. Η απάντηση έλεγε:
...we do have proof of purchase - If you would like the item repaired, It will need to be sent back to us...
που σημαίνει πως "proof of purchase" δεν έχω εγώ, αλλά αυτοί. Γι αυτό έγραψα στην αρχή πως την έχουν αυτοί την απόδειξη.
Όταν όμως έγραψες εσύ έψαξα και βρήκα τη σελίδα αυτή στο αυτοκόλλητο με την ένδειξη "Invoice" και με βάση αυτά που γράψατε συμπέρανα πως τελικά αυτό το χαρτί ενέχει θέση απόδειξης. Δηλαδή έγινε παρεξήγηση ανάμεσα σε δύο όρους: "proof of purchase" και "invoice" που ακόμα δεν κατάλαβα τη διαφορά τους. Αν από την αρχή ζητούσα από την Audioaffair invoice, θα μου λεγαν πως έχει σταλθεί.
Δεν μπορώ να ξέρω αν ψεύδεσαι εσύ ή ο Μασέλος, γιατί δεν με παρέπεμψε στην Roksan, αλλά στην audioaffair. Εσείς τι θα καταλαβαίνατε αν κάποιος σας έλεγε: "Έγραψες αυτά τα πράγματα για μας στο Internet, τώρα στείλτο από κει που το πήρες"Κόστος επισκευής ΔΕΝ αναφέρθηκε στίς κατ ιδίαν συζητήσεις τους , παρ ότι όπως εξήγησα είναι ιδιαίτερα ψηλό , λόγω τής κατασκευής τού μηχανήματος ( ολα surface mount ) . Σέ μιά τέτοια περίπτωση τό ΚΑΛΥΤΕΡΟ είναι η πλήρης αντικατάσταση τής πλακέτας , πράγμα πού ο Κος Μασσέλος θά ζητούσε απο τή Roksan. Ετσι λοιπόν τόν παρέπεμψε στήν ΙΔΙΑ τή Roksan ( μιά καί είχε ήδη έλθει σέ επαφή μαζί της , πρίν από εμάς κι επιπλέον θά πλήρωνε ούτως η άλλως μεταφορικά είτε προς εμάς έιτε προς αυτούς ) κι όχι στήν Audioaffair προκειμένου νά λυθεί τό προβλημα του ΑΜΕΣΑ καί ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ.
...we do have proof of purchase - If you would like the item repaired, It will need to be sent back to us...
που σημαίνει πως "proof of purchase" δεν έχω εγώ, αλλά αυτοί.
Μπορείς να μας πεις σε παρακαλώ τι ακριβώς θέλεις από τον αντιπρόσωπο? Γιατί εγω προσωπικά, δεν έχω καταλάβει. Τα έξοδα αποστολλής βαρύνουν εσένα. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Πάμε παρακάτω λοιπόν. Τι θέλεις?
Δεν μπορώ να ξέρω αν ψεύδεσαι εσύ ή ο Μασέλος, γιατί δεν με παρέπεμψε στην Roksan, αλλά στην audioaffair. Εσείς τι θα καταλαβαίνατε αν κάποιος σας έλεγε: "Έγραψες αυτά τα πράγματα για μας στο Internet, τώρα στείλτο από κει που το πήρες"
Τώρα πια δεν θέλω απ' αυτούς τίποτα. Το ερώτημα είναι μήπως εσύ θέλεις κάτι απ' τον αντιπρόσωπο;
Από την άλλη γιατί η Roksan δεν καλύπτει εργατικά αλλά μόνο ανταλλακτικά που το βρήκε αυτό.Σου πουλάνε κάτι ελαττωματικό και αντί να σου ζητήσουν και συγγνώμη σου ζητούν και κερατιάτικα από επάνω.
Δεν είναι συμπεριφορά σοβαρής εταιρίας αυτή αλλά μπακάλικου που θέλει να ξεφορτωθεί σκάρτο πράγμα.
Και εσύ αφού συμφωνείς να πληρώσεις εργατικά (εγώ δεν θα συμφωνούσα) γιατί δεν δίνεις τα ίδια λεφτά σε μεταφορικά Αγγλία να τελειώνει το θέμα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.