Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.
Κάποιος έχει δώσει νομίζω ένα link, αλλά έχει υπωθεί κι όλας, ότι η Ελλάδα δεν έχει εναρμονιστεί με αυτό, ούτε και με τα 2 χρόνια εγγύησης που ισχύουν σε όλη την Ευρώπη. Δεν ξέρω. Θέλει ψάξημο μέσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
 
Το πραγμα κακως εχει μπλεχτει τοσο πολυ.

Η νομοθεσια οριζει οτι ο καταναλωτης συναπτει σχεση με τον ΠΩΛΗΤΗ και τον ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

Οταν λοιπον παρουσιαστει ελλατωμα στο προιον της συναλλαγης, ο καταναλωτης αποτεινεται σε εναν απο τους δυο, τον ΠΩΛΗΤΗ ή τον ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (οποιον επιθυμει).

Κατα τη συναλλαγη θεωρειται οτι ειναι σαφης (και συμφωνος με τη νομοθεσια) ο χρονος και οι οροι της εγγυησης, και λεπτομερειες οπως το κοστος μεταφορας.

Εαν ο κατασκευαστης ή ο πωλητης παραπεμψει τον αγοραστη σε οικειο Σημειο Επισκευης (Αντιπροσωπια Ελλαδος), μονο τοτε αυτη εμπλεκεται. Αυτο ομως ειναι θεμα της Συμβασης του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ με την Αντιπροσωπια Ελλαδος.

Αυτα δεν ειδα να εχουν ξεκαθαριστει, ειδικα απο την Αντιπροσωπια.

Απο εκει και περα, οι προσωπικες αντιπαραθεσεις, τα τηλεφωνηματα και τα pm, περισσευουν.
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Κάποιος έχει δώσει νομίζω ένα link, αλλά έχει υπωθεί κι όλας, ότι η Ελλάδα δεν έχει εναρμονιστεί με αυτό, ούτε και με τα 2 χρόνια εγγύησης που ισχύουν σε όλη την Ευρώπη. Δεν ξέρω. Θέλει ψάξημο μέσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Σωστά , έχει δοθεί εδώ link και αφορά τα δύο χρόνια εγγυήση, η Ελλάδα όντως δεν έχει εναρμονιστεί με την οδηγία που αναφέρεις. Αλλά αυτή η οδηγία της ΕΕ όμως αφορά την εγγύηση του πωλητή και όχι του κατασκευαστή. Άρα δεν προκύπτει ότι ο αντιπρόσωπος της Roksan αρνήθηκε να αναλάβει κάποια υποχρέωση του. Ο kanekati αυτή τη στιγμή καλύπτεται με εγγύηση από την audioaffair.co.uk.

Το αν πρέπει ακόμα στην εποχή του διαδικτύου και της μηχανοργάνωσης να στέλνεις κάρτες και σφραγίδες και δεν ξέρω τι άλλο αναχρονιστικό είναι κάτι που αφορά τον τρόπο λειτουργίας της Roksan και το δίκτυο της. Επίσης δεν είναι κριτήριο αν είναι σοβαρή εταιρία ή όχι.
 
Αποστολή στην audioaffair.co.uk και τέλος , κόστος αποστολής περίπου 180 ευρω πήγαινε έλα και τέλος
Εφόσον ο αντιπρόσωπος γνωρίζει ότι αυτό είναι το ελάχιστο κόστος που καλείται να πληρώσει ο kanekati δεν βλέπω επισκευή εν Ελλάδι με λιγότερο από 180 ευρω
 
Μετά από καλύτερη ενημέρωση μου από τόν ίδιο τόν Κο Μασσέλο , μιάς καί δέν ήμουν παρών σέ καμιά από τίς επαφές πού είχε μέ τόν αγαπητό kanekati , παρ όλο πού μέ ανέμειξε στήν όλη κατάσταση , οφείλω νά προχωρήσω στήν εξής διόρθωση καί νά ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ γιά τό λάθος τό οποίο έκανα σχετικά μέ τό κόστος επισκευής.

Κόστος επισκευής ΔΕΝ αναφέρθηκε στίς κατ ιδίαν συζητήσεις τους , παρ ότι όπως εξήγησα είναι ιδιαίτερα ψηλό , λόγω τής κατασκευής τού μηχανήματος ( ολα surface mount ) . Σέ μιά τέτοια περίπτωση τό ΚΑΛΥΤΕΡΟ είναι η πλήρης αντικατάσταση τής πλακέτας , πράγμα πού ο Κος Μασσέλος θά ζητούσε απο τή Roksan. Ετσι λοιπόν τόν παρέπεμψε στήν ΙΔΙΑ τή Roksan ( μιά καί είχε ήδη έλθει σέ επαφή μαζί της , πρίν από εμάς κι επιπλέον θά πλήρωνε ούτως η άλλως μεταφορικά είτε προς εμάς έιτε προς αυτούς ) κι όχι στήν Audioaffair προκειμένου νά λυθεί τό προβλημα του ΑΜΕΣΑ καί ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ.
Αυτά τά πληροφορήθηκα σήμερα καί ΟΦΕΙΛΩ νά επανορθώσω ως πρός αυτό τό σκέλος του θέματος.

Αντιλαμβάνομαι τελικά ότι η τοποθέτηση μου έπρεπε νά γίνει αφου έχω ΠΛΗΡΗ ενημέρωση τού συμβάντος , κι όχι εν θερμώ , μέσα στό Σαββατοκύριακο.

Η ΣΥΓΝΩΜΗ μου απευθύνεται σ ολους τους ΣΥΜΦΟΡΟΥΜΙΤΕΣ .
 
Και αυτό δεν έχει να κάνει με κανένα νόμο , είναι κοινή λογική
Εάν τώρα θέλει να στραφεί κατά τις roksan είναι άλλο θέμα
Επίσης εάν η βλάβη χρεωθεί στον kanekati από κακή χρήση τότε θα του βγει ο roksan mark levinson
 
Αποστολή στην audioaffair.co.uk και τέλος , κόστος αποστολής περίπου 180 ευρω πήγαινε έλα και τέλος
Εφόσον ο αντιπρόσωπος γνωρίζει ότι αυτό είναι το ελάχιστο κόστος που καλείται να πληρώσει ο kanekati δεν βλέπω επισκευή εν Ελλάδι με λιγότερο από 180 ευρω

Τα έξοδα αποστολής είναι λιγότερα από 130 Ευρώ για να πάει και να έρθει. Άσε που τα έξοδα της επιστροφής υπάρχει περίπτωση να τα επομιστεί η Roksan ή το audioaffair.

Το θέμα είναι ότι ο kanekati δεν θέλει να πληρώσει τίποτα, αλλά αυτό δεν γίνεται, διότι επέλεξε ο πωλητής του να είναι στην Αγγλία.

Κι εγω δεν έχω "μούτρα" να πάω στον αντιπρόσωπο και να του ζητήσω δωρεάν υποστήριξη αν γίνει κάτι μέσα στην εγγύηση.

Ο καθ' ένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και επομίζεται τις συνέπειες.
 
Τα έξοδα αποστολής είναι λιγότερα από 130 Ευρώ για να πάει και να έρθει. Άσε που τα έξοδα της επιστροφής υπάρχει περίπτωση να τα επομιστεί η Roksan ή το audioaffair.

Το θέμα είναι ότι ο kanekati δεν θέλει να πληρώσει τίποτα, αλλά αυτό δεν γίνεται, διότι επέλεξε ο πωλητής του να είναι στην Αγγλία.

Κι εγω δεν έχω "μούτρα" να πάω στον αντιπρόσωπο και να του ζητήσω δωρεάν υποστήριξη αν γίνει κάτι μέσα στην εγγύηση.

Ο καθ' ένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και επομίζεται τις συνέπειες.

+1
 
Ο kanekati, έλεγε ότι δεν του έστειλε απόδειξη το audioaffair και ότι το audioaffair του είπε "δεν σου στείλαμε απόδειξη γιατί δεν την χρειάζεσαι και τι να την κάνεις την απόδειξη και τέτοια" και τελικά η απόδειξη ευρέθη μετά από δική μου υπόδειξη για το που θα την βρεί. Και αυτά που του έλεγαν από το audioaffair?
Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα. Άκου τι έγινε και μετά κρίνε:
Η απόδειξη ήταν σε αυτοκόλλητο στο έξω μέρος του κουτιού και δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που εννοούμε εδώ απόδειξη. Είναι ένα απλό χαρτί Α4 από laser printer και δεν την είχα δει. Όταν ζήτησα απόδειξη από audioaffair χρησιμοποίησα τον όρο: proof of purchase. Η απάντηση έλεγε:
...we do have proof of purchase - If you would like the item repaired, It will need to be sent back to us...
που σημαίνει πως "proof of purchase" δεν έχω εγώ, αλλά αυτοί. Γι αυτό έγραψα στην αρχή πως την έχουν αυτοί την απόδειξη.
Όταν όμως έγραψες εσύ έψαξα και βρήκα τη σελίδα αυτή στο αυτοκόλλητο με την ένδειξη "Invoice" και με βάση αυτά που γράψατε συμπέρανα πως τελικά αυτό το χαρτί ενέχει θέση απόδειξης. Δηλαδή έγινε παρεξήγηση ανάμεσα σε δύο όρους: "proof of purchase" και "invoice" που ακόμα δεν κατάλαβα τη διαφορά τους. Αν από την αρχή ζητούσα από την Audioaffair invoice, θα μου λεγαν πως έχει σταλθεί.
 
Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα. Άκου τι έγινε και μετά κρίνε:
Η απόδειξη ήταν σε αυτοκόλλητο στο έξω μέρος του κουτιού και δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που εννοούμε εδώ απόδειξη. Είναι ένα απλό χαρτί Α4 από laser printer και δεν την είχα δει. Όταν ζήτησα απόδειξη από audioaffair χρησιμοποίησα τον όρο: proof of purchase. Η απάντηση έλεγε:
...we do have proof of purchase - If you would like the item repaired, It will need to be sent back to us...
που σημαίνει πως "proof of purchase" δεν έχω εγώ, αλλά αυτοί. Γι αυτό έγραψα στην αρχή πως την έχουν αυτοί την απόδειξη.
Όταν όμως έγραψες εσύ έψαξα και βρήκα τη σελίδα αυτή στο αυτοκόλλητο με την ένδειξη "Invoice" και με βάση αυτά που γράψατε συμπέρανα πως τελικά αυτό το χαρτί ενέχει θέση απόδειξης. Δηλαδή έγινε παρεξήγηση ανάμεσα σε δύο όρους: "proof of purchase" και "invoice" που ακόμα δεν κατάλαβα τη διαφορά τους. Αν από την αρχή ζητούσα από την Audioaffair invoice, θα μου λεγαν πως έχει σταλθεί.

Φίλε μου δεν βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα. Το συγκεκριμένο θέμα τρέχει αρκετές ημέρες. Έβγαλα τα συμπεράσματα που έβγαλαν όλοι διαβάζοντας αυτά που έγραψες που έγιναν η αιτία να κλειδώσει διπλανό θέμα, λέγοντας πως υπάρχει πρόβλημα με τις εγγυήσεις που δίνει το audioaffair, κάτι τελείως ανακριβές, το οποίο ξεκίνησε από αυτό που έγραψες.
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?p=935571#post935571

Προφανώς οι άνθρωποι στο audioaffair, δεν κατάλαβαν τι τους έλεγες, οπως δεν καταλάβαμε κι εμείς.

Proof of purchase είναι κάποιο έγγραφο, μπορεί να είναι και ένα απλό γράμμα, ή ένα αρχείο μέσα σε κάποιον υπολογιστή που λέει ότι αγόρασες κάτι. Receipe σημαίνει απόδειξη και Invoice σημαίνει τιμολόγιο. Αυτά τα δύο, περιέχουν τις τιμές των προϊόντων που αγόρασες και είναι επίσημα έγγραφα για να πληρωθεί μέσα από αυτά η εφορία.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Κόστος επισκευής ΔΕΝ αναφέρθηκε στίς κατ ιδίαν συζητήσεις τους , παρ ότι όπως εξήγησα είναι ιδιαίτερα ψηλό , λόγω τής κατασκευής τού μηχανήματος ( ολα surface mount ) . Σέ μιά τέτοια περίπτωση τό ΚΑΛΥΤΕΡΟ είναι η πλήρης αντικατάσταση τής πλακέτας , πράγμα πού ο Κος Μασσέλος θά ζητούσε απο τή Roksan. Ετσι λοιπόν τόν παρέπεμψε στήν ΙΔΙΑ τή Roksan ( μιά καί είχε ήδη έλθει σέ επαφή μαζί της , πρίν από εμάς κι επιπλέον θά πλήρωνε ούτως η άλλως μεταφορικά είτε προς εμάς έιτε προς αυτούς ) κι όχι στήν Audioaffair προκειμένου νά λυθεί τό προβλημα του ΑΜΕΣΑ καί ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ.
Δεν μπορώ να ξέρω αν ψεύδεσαι εσύ ή ο Μασέλος, γιατί δεν με παρέπεμψε στην Roksan, αλλά στην audioaffair. Εσείς τι θα καταλαβαίνατε αν κάποιος σας έλεγε: "Έγραψες αυτά τα πράγματα για μας στο Internet, τώρα στείλτο από κει που το πήρες"
 
Μπορείς να μας πεις σε παρακαλώ τι ακριβώς θέλεις από τον αντιπρόσωπο? Γιατί εγω προσωπικά, δεν έχω καταλάβει. Τα έξοδα αποστολλής βαρύνουν εσένα. Αυτό είναι ξεκάθαρο.

Πάμε παρακάτω λοιπόν. Τι θέλεις?
 
...we do have proof of purchase - If you would like the item repaired, It will need to be sent back to us...
που σημαίνει πως "proof of purchase" δεν έχω εγώ, αλλά αυτοί.

Εγώ πάλι νομίζω ότι λέει "Αν θα θέλατε το αντικείμενό σας να επισκευαστεί θα πρέπει να το στείλετε σε εμάς"...
Το ότι η μεταφορά επιβαρύνει τον αγοραστή από τη στιγμή που δεν είχε πρόβλημα το αντικείμενο με το που ήρθε είναι κάτι λογικό, άσχετα αν κοστίζει 1 ευρώ ή 1000 ευρώ...
Δεν είναι κάτι που θα έπρεπε να απασχολεί την Roksan, την Audioafair ή την τοπική αντιπροσωπεία...
Just my two cents...
 
...we do have proof of purchase - If you would like the item repaired, It will need to be sent back to us...


σας γνωρίζουμε κύριε. Δεν χρειάζεται να στείλετε άλλο έγγραφο.



ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ.
 
Μπορείς να μας πεις σε παρακαλώ τι ακριβώς θέλεις από τον αντιπρόσωπο? Γιατί εγω προσωπικά, δεν έχω καταλάβει. Τα έξοδα αποστολλής βαρύνουν εσένα. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Πάμε παρακάτω λοιπόν. Τι θέλεις?

Τώρα πια δεν θέλω απ' αυτούς τίποτα. Το ερώτημα είναι μήπως εσύ θέλεις κάτι απ' τον αντιπρόσωπο;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Δεν μπορώ να ξέρω αν ψεύδεσαι εσύ ή ο Μασέλος, γιατί δεν με παρέπεμψε στην Roksan, αλλά στην audioaffair. Εσείς τι θα καταλαβαίνατε αν κάποιος σας έλεγε: "Έγραψες αυτά τα πράγματα για μας στο Internet, τώρα στείλτο από κει που το πήρες"


Αυτά πού αναφέρω είναι καί αυτά ΠΟΥ ΞΕΡΩ . Επειδή δέν έχω διάθεση καί θεωρώ καί υποτιμητικό νά διαβεβαιώνω γι αυτό μέ "λογους τιμής " καί όρκους , σταματώ τή κουβέντα εδώ καί μετανοιώνω πού ανακατεύτηκα. ΛΑΘΟΣ μου!!

Δέν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου , ούτε σέ ξέρω κι από πρίν.
 
proof of purchase : "Evidence that a product has actually been purchased. A boxtop or a label from a package is typically used as a proof-of-purchase. Often, manufacturers will sponsor sales promotions where the customer will receive a special premium in exchange for a proof-of-purchase."

Invoice το τιμολόγιο
 
Τώρα πια δεν θέλω απ' αυτούς τίποτα. Το ερώτημα είναι μήπως εσύ θέλεις κάτι απ' τον αντιπρόσωπο;




Τρέχει ένα θέμα τόσες μέρες, στιριζόμενο σε τρίχες κατσαρές και σπυλώνεται η φήμη καταστημάτων, γιατί εσύ δεν ξέρεις καλά Αγγλικά και γιατί δεν διάβασες τους όρους της εγγύησης πριν αγοράσεις. Επέλεξες να αγοράσεις από αγγλία. Ποιός σου φταίει? Είσαι υπεύθυνος για τις πράξεις σου. Τέλος!

Κάνω λάθος σε κάτι?
 
Από την άλλη γιατί η Roksan δεν καλύπτει εργατικά αλλά μόνο ανταλλακτικά που το βρήκε αυτό.Σου πουλάνε κάτι ελαττωματικό και αντί να σου ζητήσουν και συγγνώμη σου ζητούν και κερατιάτικα από επάνω.
Δεν είναι συμπεριφορά σοβαρής εταιρίας αυτή αλλά μπακάλικου που θέλει να ξεφορτωθεί σκάρτο πράγμα.
Και εσύ αφού συμφωνείς να πληρώσεις εργατικά (εγώ δεν θα συμφωνούσα) γιατί δεν δίνεις τα ίδια λεφτά σε μεταφορικά Αγγλία να τελειώνει το θέμα.
 
Από την άλλη γιατί η Roksan δεν καλύπτει εργατικά αλλά μόνο ανταλλακτικά που το βρήκε αυτό.Σου πουλάνε κάτι ελαττωματικό και αντί να σου ζητήσουν και συγγνώμη σου ζητούν και κερατιάτικα από επάνω.
Δεν είναι συμπεριφορά σοβαρής εταιρίας αυτή αλλά μπακάλικου που θέλει να ξεφορτωθεί σκάρτο πράγμα.
Και εσύ αφού συμφωνείς να πληρώσεις εργατικά (εγώ δεν θα συμφωνούσα) γιατί δεν δίνεις τα ίδια λεφτά σε μεταφορικά Αγγλία να τελειώνει το θέμα.

Καλύπτει εργατικά, εφόσον το προϊόν γυρίσει σε αυτήν ή στον πωλητή. Δεν καλύπτει όμως εργατικά, για να το φτιάξει κάποιος ο οποίος δεν έχει εμπλακεί καθόλου στην πώληση και δεν έχει βγάλει κάποιο κέρδος. Απολύτως λογικό!

Σκέψου να πλήρωνες 2000 Ευρώ το μήνα (μαζί με ΙΚΑ ΣΙΚΑ ΜΙΚΑ) για να απασχολούσες ένα άτομο για να φτιάχνει δωρεάν προϊόντα που πούλησαν άλλοι... πως το βλέπεις?
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.