Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.
Τά έξοδα αποστολής από καί πρός τό σημείο επισκευής βαρύνουν αποκλειστικά καί μόνον τό αγοραστή , στή περίπτωση της Roksan.

Στό γενικό κατά προσέγγιση ποσό πού ανέφερα περιλαμβάνονται καί τά έξοδα αυτά(,γύρω στα 100e όπως μπορείς νά διαπιστώσεις από τή σελίδα τής DHL) κάτι τό οποίο αν συμμετείχες στή κουβέντα καλοπροαίρετα θά τό είχες αντιληφθεί. Ο συγκεκριμένος ενισχυτής τά έχει όλα σέ μιά πλακέτα surface mount , κι όποιος καταλαβαίνει από service θά αντιληφθεί ότι ο εντοπισμός καί η αποκατάσταση βλάβης είναι εξαιρετικά χρονοβόρα καί απαιτεί ειδικό καί ακριβό εξοπλισμό. Γνωρίζεις κανέναν νά δουλεύει δωρεάν χωρίς νά έχει υποχρέωση ? ( ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ στήν προκείμενη περίπτωση έχει ο ΠΩΛΗΤΗΣ ) Αν ναί θά σού ήμουν υπόχρεως νά μού τόν συστήσεις.

Γνωρίζετε πολύ καλά, ότι εφόσον στην επικράτιά σας βρίσκεται μια συσκευή αντιπροσωπίας που αντιπροσωπεύεται κατ' αποκλιστικότητα, το γνωστοποιείτε στην μητρηκή εταιρεία και αυτοί σας κατευθύνουν ανάλογα αν θα την επισκευάσετε (δίνοντάς σας η ίδια η Roksan το αντίστοιχο comission που σας αναλογεί) ή την στέλνετε για να την επισκευάσουν οι ίδιοι στην Αγγλία (τα μεταφορικά έξοδα είναι δευτερεύουσας σημασίας για την ώρα και ποιός τα πληρώνει). Όσο για τα υπόλοιπα, είναι απλά τρίχες κατσαρές, για να μην το πω διαφορετικά.

Δεν μπορώ να πιστέψω, ότι στην συμφωνία που έχετε με την Roksan και εφόσον τα προϊόντα τους καλύπτονται από πανευρωπαϊκή εγγύηση, δεν έχει συνμπεριληφθεί κάποιος σχετικός όρος για service μηχανιμάτων που δεν αγοράστηκαν από εσάς και είναι μέσα στην εγγύηση.

Όπως είπα και παραπάνω, τα υπόλοιπα είναι τρίχες κατσαρές.

Κάνετε "ζημιά" κατ' αρχίν στον εαυτό σας αλλά και στην εταιρεία με την οποία συνεργάζεστε αν δεν το έχετε καταλάβει με αυτά που γράφετε.
 
Last edited:
Τον ανακαλώ λοιπόν και περιμένω να ανακοινώσετε στο φόρουμ τι μέτρα πήρατε για κάποιον που χωρίς υπογραφή έστρεφε με αποδεδειγμένα ψεύδη κάποιο μέλος, ώστε να πράξει προς όφελος της εταιρίας του και σε βάρος του εαυτού του.
Περιμένω...

Ναι, αυτοί είναι οι κανόνες της σελίδας, τα μέλη που έχουν επαγγελματική σχέση με τον χώρο πρέπει να το δηλώνουν στο πεδίο της "υπογραφής" τους. Τέτοια υπογραφή υπάρχει σήμερα και έχει τεθεί εξ όσων αντιλαμβάνομαι σε ανύποπτο χρόνο. Έχουν τεθεί όμως οι σχετικές ερωτήσεις προς το μέλος.
 
Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Δεν κολλάμε εμείς αλλά η Roksan. Αυτή τη διαδικασία απαιτεί για να παρέχει εγγύηση. Το λέει ξεκάθαρα στο manual της συσκευής για την οποία γίνεται όλη η συζήτηση.

Γι'αυτό μίλησα για σοβαρές εταιρείες.
Πέρα από αυτό, νομίζω η παρατήρηση του sotos65 έχει μία βάση.
 
Ναι, αυτοί είναι οι κανόνες της σελίδας, τα μέλη που έχουν επαγγελματική σχέση με τον χώρο πρέπει να το δηλώνουν στο πεδίο της "υπογραφής" τους. Τέτοια υπογραφή υπάρχει σήμερα και έχει τεθεί εξ όσων αντιλαμβάνομαι σε ανύποπτο χρόνο. Έχουν τεθεί όμως οι σχετικές ερωτήσεις προς το μέλος.
Δεν μπορει η διαχειριση να δει ποτε τεθηκε η υπογραφη.Γιατι και εγω εχω δει προσφατες καταχωρησεις με απαντησεις σε θεματα χωρις να υπαρχει η παραπανω υπογραφη.
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Εάν δεν κάνω λάθος, η Πανευρωπαϊκή εγγύηση είναι υποχρεωτική από την Ε.Ε., για όσα προϊόντα πωλούνται εντός της Ε.Ε.
Γι' αυτο και το ευρωπαικο κεντρο καταναλωτη μου απαντησε οτι το προιον οφειλει να εχει πανευρωπαικη εγγυηση προκειμενου να επισκευαστει απο τον τοπικο αντιπροσωπο.Αρα συμφωνα με την νομοθεσια θεωρουμε οτι εχει.
 
Δεν μπορει η διαχειριση να δει ποτε τεθηκε η υπογραφη.Γιατι και εγω εχω δει προσφατες καταχωρησεις με απαντησεις σε θεματα χωρις να υπαρχει η παραπανω υπογραφη.



Διορθώνω, έκανα λάθος ως προς την ημερομηνία, επιφυλάσσομαι για την διαπίστωσή της.
 
Last edited:
Αρα αν πριν ******* υπαρχουν αναφορες σε προιοντα που αντιπροσωπευει η εν λογω εταιρια, αυτο σημαινει παραβιαση των κανονων του φορουμ.
 
Last edited by a moderator:
Ο κανόνας της υπογραφής υπάρχει για την προστασία των μελών μας, για να γνωρίζουν εάν αυτός με τον οποίο μιλούν δεν είναι απλός χομπίστας. Είναι προφανώς δύσκολο να ελέγχουμε την εφαρμογή του, καθώς τα μέλη μας φέρουν -όπως καλή ώρα και εγώ- ψευδώνυμο, και δεν γνωρίζουμε τι είναι ποιος, ούτε -ακόμη και εάν τη δηλώσει το ίδιο το μέλος στην υπογραφή του- εάν η σχέση αυτή προϋπήρχε και πόσο καιρό, πριν τη θέσει στην υπογραφή του. Επίσης ο κανόνας αναφέρεται σε επαγγελματική μόνο σχέση με τον χώρο ή με έμπορο του χώρου, ενώ δυνατόν να υπάρχουν και άλλες σχέσεις (πχ φιλικές ή οικογενειακές) οι οποίες μπορεί να υπαγορεύουν τα γραφόμενα ενός μέλους.
 
Αρα αν πριν τον Ιουνιο υπαρχουν αναφορες σε προιοντα που αντιπροσωπευει η εν λογω εταιρια, αυτο σημαινει παραβιαση των κανονων του φορουμ.

Ρε παιδιά τι ψάχνετε, αφού σας τα δίνω έτοιμα στο post #144.
To 2007, to 2008 posts στα οποία υπογράφει, Φεβρουάριος του 2009 στην δική μου περίπτωση που δεν υπογράφει και τελευταία που ξαναυπογράφει. Δηλαδή ήταν συνεργάτης, έφυγε και ξαναγύρισε; Εφαρμόζει τους κανόνες όταν τον βολεύουν...
 
Οταν διαβάζεις για μηχάνημα που σε λίγο διάστημα από την αγορά του χαλάει. Και ότι μπορεί να πληρώσεις την επισκευή του που φτάνει τα 2/3 της αξίας του λές ευτυχώς που δεν έχω σχέση με αυτό το μηχάνημα και με αυτόν τον αντιπρόσωπο.
 
Οταν διαβάζεις για μηχάνημα που σε λίγο διάστημα από την αγορά του χαλάει. Και ότι μπορεί να πληρώσεις την επισκευή του που φτάνει τα 2/3 της αξίας του λές ευτυχώς που δεν έχω σχέση με αυτό το μηχάνημα και με αυτόν τον αντιπρόσωπο.

Το ότι χάλασε σε μικρό χρονικό διάστημα από την αγορά του, δε λέει τίποτα για την εταιρεία που το κατασκευάζει, γιατί είναι κάτι που συμβαίνει. Απλά έτυχε να συμβεί στα χέρια του kanekati και να το μάθουμε.

Το ότι ζητάνε τόσα χρήματα για να το κοιτάξουν μόνο.... είναι διαφορετικό.....
 
Πάντως, απ' ότι διαπιστώθηκε, ο kanekati έχει απόδειξη αγοράς και απ' ότι είδα, η Roksan τον ενημέρωσε ότι μπορεί ο αντιπρόσωπος να του ζητήσει εργασία για να επισκευάσει τον ενισχυτή.

Έγκειται δηλαδή στο ρίσκο που θέλει να πάρει ο κάθε ένας από εμάς, για να αγοράσει από το εξωτερικό. Για παράδειγμα εγω αγόρασα 200 Ευρώ φτηνότερα και αν πάθει κάτι μέσα στην εγγύηση αυτό που πήρα θα μου στοιχίσει 130 το πολύ για να το στείλω και να τον πάρω πίσω, οπότε πάλι κερδισμένος βγαίνω. Το ίδιο και ο kanekati.

Οπότε και ο αντιπρόσωπος είναι κατά κάποιο τρόπο καλυμένος (όσο μπορεί να είναι βέβαια, γιατί το διαχειρίστηκαν πολύ άσχημα το θέμα - και το λέω ευγενικά) και το Audioaffair γιατί εξέδοσε κανονικά απόδειξη. Η Roksan φταίει κατά την γνώμη μου, που επιτρέπει στον αντιπρόσωπο να χρεώνει εργατικά για ένα μηχάνιμα που είναι υπό εγγύηση, αλλά από την άλλη δεν μπορεί να κάνει και πολλά, διότι θα πρέπει να πληρώσει τον αντιπρόσωπο για την εργασία του και σκεφτείτε τι θα γινόταν αν το έκαναν αυτό συνέχεια.

Τα πράγματα δηλαδή είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

Από τη μια η roksan δεν μπορεί να δίνει το κέρδος που βγάζει με αυτό τον τρόπο αλλά και ο αντιπρόσωπος δεν μπορεί να απασχολεί προσωπικό για να επισκευάζει μηχανίματα που δεν έχει πουλήσει ο ίδιος.

Λογικό δεν είναι?

Εγω βλέπω 2 πράγματα αυτή τη στιγμή:
1) Αυτά τα πράγματα έπρεπε να τα γράφει ο audiophile62 και όχι εγω,
2) Δεν έπρεπε σε καμία περίπτωση να ζητήσουν τόσα χρήματα για εργασία. Το ποσό είναι εξοφρενικό, διότι σκεφτείτε να επρεπε ο δίσμοιρος ο πελάτης να πληρώσει και τα ανταλακτικά τι θα γινόταν.


Άρα, με τα ίδια τους τα χέρια, βγάζουν τα μάτια τους. Είναι εκπληκτικό έτσι? Και ήξεραν ότι ότι έκαναν θα έβγαινε στη φόρα.

Μερικές φορές βλέπεις ανθρώπους να ενεργούν αψυχολόγητα και λες μα τι κάνει τώρα αυτός. Τόσο μπουμπούνας είναι? Δεν σκέφτεται καθόλου?
 
Last edited:
"Από τη μια η roksan δεν μπορεί να δίνει το κέρδος που βγάζει με αυτό τον τρόπο αλλά και ο αντιπρόσωπος δεν μπορεί να απασχολεί προσωπικό για να επισκευάζει μηχανίματα που δεν έχει πουλήσει ο ίδιος."

Αλλες εταιριες οπως η Yamaha (Νακας) δεν χρεωνουν ουτε ανταλλακτικα ουτε εργασια εντος εγγύησης, απο οπου και να εχει αγοραστει το προιον. Αυτοι πως δεν μαινουν "μεσα"?.Απλως με την αξιοπιστια τους εχουν πεοσσοτερους πελατες και πιο ικανοποιημενους.
Αλλωστε αν φτιαχνεις αξιοπιστα μηχανηματα οι βλαβες ειναι πιο σπανιες οποτε το επιπλεον κοστος καλυψης αντισταθμιζεται απο τον ογκο των πωλησεων.
 
Χωρίς να επιθυμώ να ρίξω λάδι στη φωτιά, ούτε να πάρω το μέρος του κυρίου Μασσέλου ή του πελάτη, θα γράψω τη γνώμη μου:

Αρχικά, ο νόμος είναι συγκεκριμένος, την ευθύνη τη φέρει ο πωλητής και ο κατασκευαστής.
Απαγορεύεται στον οποιοδήποτε πωλητή να εκμεταλλευτεί άλλο πωλητή/διανομέα για υπηρεσίες που είναι υποχρεωμένος να αποδώσει ο ίδιος στον πελάτη (είτε αφορούν service, είτε αφορούν πληροφορίες, είτε το οτιδήποτε άλλο) και ας εμπορεύονται την ίδια εταιρεία.
Με αυτό τον τρόπο, «προστατεύει» τυπικά, νομικά τις εταιρείες από την παράλληλη εισαγωγή (και όχι παραεισαγωγή, όπως συνήθως την ονομάζουμε οι διανομείς ; -) ).
Ηθικά -αναφέρθηκε σε κάποιο άλλο κείμενο συνφορουμίτη- η εταιρεία προστατεύεται από το… πουθενά! (Αυτό είναι άλλο θέμα συζήτησης, δεν αφορά το παρών νήμα).
Αυτό, όσο αφορά τη νομική κάλυψη ενός διανομέα.

Όσο αφορά την κάλυψη πελάτη, για να μη μπαίνει στον κόπο αποστολής του μηχανήματος στη χώρα αγοράς του μηχανήματος, για να τον καλύψει ο πωλητής σε περίπτωση προβλήματος, θα μπορούσε η κάθε αντιπροσωπεία/διανομέας, σε συνεργασία με τον κατασκευαστή, να στείλει το σειριακό αριθμό του μηχανήματος, τα ανταλλακτικά που χρειάζονται για την επισκευή του και αφού του αποσταλούν τα ανταλλακτικά να επισκευάσει το προβληματικό μηχάνημα και να χρεώσει το κόστος εργασίας και τις εργατοώρες του τεχνικού.

Σε προσωπικό επίπεδο, μπορώ να γράψω ότι πρόσφατα, σε πρόβλημα ενισχυτή, αγορασμένο από την εταιρεία Μασσέλος και εντός εγγύησης, επισκευάστηκε με μηδενικό κόστος για τον πελάτη και ταυτόχρονα, λόγω του ότι δημιουργήθηκε πρόβλημα και στο ένα ηχείο του πελάτη από τον ενισχυτή, καλύφθηκε ΚΑΙ η επισκευή του ηχείου από τις εταιρείες μας (μέρος ευθύνης -λόγω πώλησης- από την εταιρεία μας, μέρος ευθύνης -λόγω διανομής- από την εταιρεία Μασσέλος).

Σε συνεννόηση με τον πελάτη, για την τελευταία παράγραφο και αν το επιθυμεί, μπορώ να δώσω το τηλέφωνό του για τους «δύσπιστους» να ρωτήσουν οι ίδιοι ; -)
 
Χωρίς να επιθυμώ να ρίξω λάδι στη φωτιά, ούτε να πάρω το μέρος του κυρίου Μασσέλου ή του πελάτη, θα γράψω τη γνώμη μου:

Αρχικά, ο νόμος είναι συγκεκριμένος, την ευθύνη τη φέρει ο πωλητής και ο κατασκευαστής.
Απαγορεύεται στον οποιοδήποτε πωλητή να εκμεταλλευτεί άλλο πωλητή/διανομέα για υπηρεσίες που είναι υποχρεωμένος να αποδώσει ο ίδιος στον πελάτη (είτε αφορούν service, είτε αφορούν πληροφορίες, είτε το οτιδήποτε άλλο) και ας εμπορεύονται την ίδια εταιρεία.
Με αυτό τον τρόπο, «προστατεύει» τυπικά, νομικά τις εταιρείες από την παράλληλη εισαγωγή (και όχι παραεισαγωγή, όπως συνήθως την ονομάζουμε οι διανομείς ; -) ).
Ηθικά -αναφέρθηκε σε κάποιο άλλο κείμενο συνφορουμίτη- η εταιρεία προστατεύεται από το… πουθενά! (Αυτό είναι άλλο θέμα συζήτησης, δεν αφορά το παρών νήμα).
Αυτό, όσο αφορά τη νομική κάλυψη ενός διανομέα.

Όσο αφορά την κάλυψη πελάτη, για να μη μπαίνει στον κόπο αποστολής του μηχανήματος στη χώρα αγοράς του μηχανήματος, για να τον καλύψει ο πωλητής σε περίπτωση προβλήματος, θα μπορούσε η κάθε αντιπροσωπεία/διανομέας, σε συνεργασία με τον κατασκευαστή, να στείλει το σειριακό αριθμό του μηχανήματος, τα ανταλλακτικά που χρειάζονται για την επισκευή του και αφού του αποσταλούν τα ανταλλακτικά να επισκευάσει το προβληματικό μηχάνημα και να χρεώσει το κόστος εργασίας και τις εργατοώρες του τεχνικού.

Σε προσωπικό επίπεδο, μπορώ να γράψω ότι πρόσφατα, σε πρόβλημα ενισχυτή, αγορασμένο από την εταιρεία Μασσέλος και εντός εγγύησης, επισκευάστηκε με μηδενικό κόστος για τον πελάτη και ταυτόχρονα, λόγω του ότι δημιουργήθηκε πρόβλημα και στο ένα ηχείο του πελάτη από τον ενισχυτή, καλύφθηκε ΚΑΙ η επισκευή του ηχείου από τις εταιρείες μας (μέρος ευθύνης -λόγω πώλησης- από την εταιρεία μας, μέρος ευθύνης -λόγω διανομής- από την εταιρεία Μασσέλος).

Σε συνεννόηση με τον πελάτη, για την τελευταία παράγραφο και αν το επιθυμεί, μπορώ να δώσω το τηλέφωνό του για τους «δύσπιστους» να ρωτήσουν οι ίδιοι ; -)

Σας φαινεται λογικο το κοστος 400 € (εστω και μετα μεταφορικα που το πολυ να ειναι 100 ευρο) μονο για ελεγχο και επισκευη του μηχανηματος. Αν εισαστε εσεις ο πελατης πως θα αντιδρουσατε ακουγοντας αυτο?
 
Σας φαινεται λογικο το κοστος 400 (εστω και μετα μεταφορικα που το πολυ να ειναι 100 ευρο) μονο για ελεγχο και επισκευη του μηχανηματος. Αν εισαστε εσεις ο πελατης πως θα αντιδρουσατε ακουγοντας αυτο?

Λογικό δεν φαίνεται, αλλά μπορεί πάντα να πάρει προσφορά και από άλλον τεχνικό, για να δει αν είναι λογικό ή όχι, χωρίς να κάνουμε υποθέσεις και να του στείλει η Roksan δωρεάν τα ανταλλακτικά.

Εν πάση περιπτώση, δεν μπορούμε να έχουμε και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολάκερη. Εφόσον επιλέγουμε να αγοράσουμε από το εξωτερικό, πρέπει να είμαστε έτοιμη, πριν παραγγήλουμε, να αντιμετοπίσουμε το ενδεχόμενο βλάβης μέσα στην εγγύηση, με την αποστολλή του μηχανίματος στο εξωτερικό. Εγω που έκανα τέτοια παραγγελία, είμαι, διότι υπολόγισα το κόστος αποστολλής στο εξωτερικό και είδα ότι με συμφαίρει ακόμα κι έτσι. Και δεν θα γκρινιάξω αν δεν με υποστιρίξει ο αντιπρόσωπος. Για την ακρίβεια, δεν θα του ζητήσω καν να με υποστιρίξει αν χρειαστώ κάτι μέσα στην εγγύηση (χτύπα ξύλο), γιατί τον παρέκαμψα.

Όσο για τον ΝΑΚΑ και το τι κάνει, μην ξεχνάς ότι ο ΝΑΚΑΣ είναι μεγάλη εταιρεία και εν πάση περιπτώση είναι στην δικαιοδοσία της εκάστοται αντιπροσωπίας το τι θα κάνει και αν θα χρεώσει ή όχι. Με λίγα λόγια, είναι δικαίωμά τους.

Το αν θα επιλέξεις να αγοράσεις Roksan με αυτούς τους όρους, είναι δικό σου δικαίωμα.
 
Οταν υπαρχει ενιαια αγορα και πανευρωπαικες εγγυησεις ,καποιος ευλογα θεωρει οτι ολες οι εταιριες συμπεριφερονται με τον ιδιο τροπο γιατι στο κατω κατω ειναι προς το συμφερον τους.Τελικα ομως φαινεται πως δεν ειναι ετσι και πρεπει να προσεχεις πολυ απο που αγοραζεις.Παντως αντιπροσωπεια αλλης εταιριας (Creek-Epos) μου απαντησε οτι θα με υποστηριξει εστω και αν δεν εχω αγορασει απο την Ελλαδα σε περιπτωση βλαβης. Και αυτοι ισως το κανουν οικειοθελως αλλα τα καλα πρεπει να τα λεμε .(νομιζω λεγεται Metro Audio systems).
 
Οταν υπαρχει ενιαια αγορα και πανευρωπαικες εγγυησεις ,καποιος ευλογα θεωρει οτι ολες οι εταιριες συμπεριφερονται με τον ιδιο τροπο γιατι στο κατω κατω ειναι προς το συμφερον τους.Τελικα ομως φαινεται πως δεν ειναι ετσι και πρεπει να προσεχεις πολυ απο που αγοραζεις.Παντως αντιπροσωπεια αλλης εταιριας (Creek-Epos) μου απαντησε οτι θα με υποστηριξει εστω και αν δεν εχω αγορασει απο την Ελλαδα σε περιπτωση βλαβης. Και αυτοι ισως το κανουν οικειοθελως αλλα τα καλα πρεπει να τα λεμε .(νομιζω λεγεται Metro Audio systems).

Είμαι σίγουρος ότι δεν τους ρώτησες πόσο θα στιχίσει η υποστίριξη.

Εν πάση περιπτώση, η πανευρωπαϊκή εγγύηση εξαρτάται από την μητρική εταιρεία και όχι από τον αντιπρόσωπο. Εφόσον η μητρική εταιρεία είπε στον kanekati ότι μπορεί ο αντιπρόσωπος να σου χρεώσει την εργασία, σημαίνει ότι η Roksan δεν υποστιρίζει τους αντιπροσώπους της για την πανευρωπαϊκή εγγύηση -bye-

Παιδιά εγω αποσύρωμαι από την συζήτηση, γιατί γίνονται διάφορα εδω.


Ο kanekati, έλεγε ότι δεν του έστειλε απόδειξη το audioaffair και ότι το audioaffair του είπε "δεν σου στείλαμε απόδειξη γιατί δεν την χρειάζεσαι και τι να την κάνεις την απόδειξη και τέτοια" και τελικά η απόδειξη ευρέθη μετά από δική μου υπόδειξη για το που θα την βρεί. Και αυτά που του έλεγαν από το audioaffair? Του τα είπαν, ή τα έβγαλε από το μυαλό του για να σπυλώσει ένα μαγαζί πάνω στα νεύρα του? Η απάντηση ας δωθεί από εσάς.

Μετά διαπίστωσα ότι η roksan είπε στον kanekati πως ο αντιπρόσωπος μπορεί να σε χρεώσει εργασία, το οποίο ξεχάστηκε να ειπωθεί και αυτό.

Μετά υπάρχει και ο κανονισμός της Ε.Ε. που λέει ότι πρέπει να έχουν πανευρωπαίκή εγγύηση τα προϊόντα, αλλά βλέπουμε ότι η Roksan νήπτει τας χείρας της.

Δεν είναι όλα όπως φαίνονται τελικά....

Καλή συνέχεια.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Μετά υπάρχει και ο κανονισμός της Ε.Ε. που λέει ότι πρέπει να έχουν πανευρωπαίκή εγγύηση τα προϊόντα, αλλά βλέπουμε ότι η Roksan νήπτει τας χείρας της.

Ξέρει κανείς ποιος είναι αυτός ο κανονισμός;
 
Status
Not open for further replies.